Ja, hij kijkt idd wel alsof hij het verschrikkelijk vindt om aan te horen, alsof het bijna pijn aan zijn oren doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her
Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.
Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.
Het enige is dat Depp zo schuldig kijkt rond 01:23 wat vinden jullie?
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
Her en der, maar dan vooral in de comments op bijv. YouTube (en dus niet altijd betrouwbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 02:33 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.
Ik heb wel het idee dat het zou kunnen dat hij haar op bepaalde momenten wel heeft geslagen. Ik denk niet dat hij 100% onschuldig is zoals die hardcore fans van hem overal roepen. Die maken hem nu echt een soort heilige. Ik denk wel dat het genuaneerder ligt dan dat. Maar ergens gelooft m'n gevoel ook weer niet dat het echt zo'n psychopaat is zoals zij hem probeert af te schilderen. Dan zou er echt een patroon moeten zijn geweest, ook in zijn vorige relaties.
Het betekent dus alleen wel dat Amber het meeste van wat ze nu in haar getuigenis zegt gewoon glashard staat te liegen en ik merk dat ik dat ook wat lastig te geloven vind. Niet omdat ze zo geloofwaardig overkomt, want dat valt wel mee, maar vooral omdat ik denk: je kunt toch niet echt zó ziek zijn dat je dit soort dingen gaat verzinnen?
(ja, ik weet dus dat dat wel kan, maar het blijft toch altijd een beetje ongelooflijk)
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu trending op Twitter:
https://twitter.com/search?q=%23AmberHeardIsAPsycopath
En hoe moeilijk is het om een opname te laten zien dat ze dat doet? Ik kan zo'n opname niet vinden. Dan is het voor mij ook gewoon een verzinsel. En mensen gaan aan de haal met die stukjes geschreven tekst, zonder na te gaan wat ze daadwerkelijk zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lees ook wel dat daf van die films helemaal niet klopt. Maar ja niemand gaat het echt checken natuurlijk.
Hij stuurt zelf bericht naar een vriend dat hij Amber heeft geslagen en alle kleuren van de wereld heeft laten zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
Fistpump?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef pmponer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de jury zit iig
Maar die moeten nu dus tot 16 mei op "leave" maar mogen geen contact hebben over de zaak, hoe moet je dat in hemelsnaam regelen.
Verder ben ik benieuwd of we nog een Kate Moss of een Wynonda Ryder gaan zien in het bankje
Want de fistpump na de verklaring van Amber over Kate Moss was wel bijzonder
Ook jammer dat bepaalde audio opnames niet in court mogen worden gebruikt, anders was het veel sneller klaar volgens mij
Dat zijn allemaal redditors/incelsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
quote:
Thanks! Geen idee wat het zegt, maar wordt misschien nog duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
had het zelf in een recap van law & crime network gezien, maar dat kon ik niet zo snel vinden
Kennelijk hebben ze al het een en ander daarvoor voorbereid (Kate Moss incident)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Thanks! Geen idee wat het zegt, maar wordt misschien nog duidelijk.
Boeiend wel, maar uiteindelijk een hoop giswerk met daaropvolgend gespeculeer. Hoop dat het nog duidelijk wordt, zou grappig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze al het een en ander daarvoor voorbereid (Kate Moss incident)
Maar kan niet ter sprake worden gebracht ivm hearsay, maar nu de gedaagde er zelf over begint kan je haar daar over doorzagen geloof ik
(voor zover ik goed genoeg oplette bij recap van Law&Crime network)
Natuurlijk het meeste is ook giswerk en gespeculeer, ik vind vooral bijzonder hoe het allemaal publiek te volgen is en ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat. Want het gaat iig niet over wat is er gebeurd, het lijkt te gaan over wie geloof je het meest. Ik blijf het iig wel volgen, het lijkt bijna een serie ipv een echte rechtzaakquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Boeiend wel, maar uiteindelijk een hoop giswerk met daaropvolgend gespeculeer. Hoop dat het nog duidelijk wordt, zou grappig zijn.
Een ‘echt’ slachtoffer. Het is niet alsof een slachtoffer zich om een bepaalde manier zou moeten gedragen ofzo. Iedereen is anders. Ik ben opgegroeid met huiselijk geweld en daar werd ook geslagen, maar daar werd ook niet teruggedeinsd of daar was het ook niet stil bij het slachtoffer, maar dat maakt het slachtoffer niet minder slachtoffer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
en dit dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Blijf het dan ook altijd typisch vinden dat men toch altijd weer aan moet halen dat Depp echt wel wat gedaan zou moeten hebben ondanks dat daar geen enkel bewijs voor is.
https://www.theguardian.c(...)ruling-in-libel-casequote:Following a three-week trial in July last year, Mr Justice Nicol dismissed the star’s libel claim against the publisher of the Sun, finding that a column published in April 2018 calling Depp a “wife beater” was “substantially true”.
The judge that ruled Depp, 57, assaulted Heard, 34, on a dozen occasions and put her in “fear for her life” three times.
Er zijn toch bewijzen aangevoerd? Oa die berichten van hem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Als zij echt slachtoffer zou zijn dan zou ze hem na het instellen van een contactverbod niet alsnog op gaan zoeken. Dat mens spoort gewoon niet en 99% van wat er uit haar mond komt is gewoon haar narcistische persoonlijkheid en gelul/gelieg.
Blijf het dan ook altijd typisch vinden dat men toch altijd weer aan moet halen dat Depp echt wel wat gedaan zou moeten hebben ondanks dat daar geen enkel bewijs voor is.
Victim blaming is waarom deze hele teringbende uberhaupt aan de hand is.
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Als zij echt slachtoffer zou zijn dan zou ze hem na het instellen van een contactverbod niet alsnog op gaan zoeken. Dat mens spoort gewoon niet en 99% van wat er uit haar mond komt is gewoon haar narcistische persoonlijkheid en gelul/gelieg.
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Dat gaat over het gepubliseerde stuk van haar in the Sun, heeft echt niks te maken met of hij wel niet wat gedaan zou hebben. Dat zijn namelijk haar woorden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dit dan?
[..]
https://www.theguardian.c(...)ruling-in-libel-case
Waar is het bewijs dan dat hij haar uberhaupt geslagen heeft? Want dat is er niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?
Dat blijkt wel weer, helaas moet er dus nog veel veranderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.
maar wel beoordeeld en bevestigd door een rechterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat over het gepubliseerde stuk van haar in the Sun, heeft echt niks te maken met of hij wel niet wat gedaan zou hebben. Dat zijn namelijk haar woorden.
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel beoordeeld en bevestigd door een rechter
jij draait het om, jij zegt dat er geen enkel bewijs is maar dat ligt toch wat anders, wat je verder van haar of hem vindt doet er allemaal niet zoveel toequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Omdat die uitspraak er is (die ging alleen over het stuk zelf en niet wat er voorgevallen is) kan je dus de conclusie stellen dat hij haar zou mishandelen?
En dan laat ik zelfs buiten beschouwing dat ze daar waarschijnlijk al de boel aan het belazeren was. Helemaal in combinatie met het vooroordeel en de ongelijkheid die er is in mishandelingszaken is, snap je neem ik aan zelf ook wel dat hij bij voorbaat al kansloos was.
Is er ook niet, of je moet die foto's van haar plekken door filler meetellen. Want dat is het enigste wat voorbij is gekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij draait het om, jij zegt dat er geen enkel bewijs is maar dat ligt toch wat anders, wat je verder van haar of hem vindt doet er allemaal niet zoveel toe
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is er ook niet, of je moet die foto's van haar plekken door filler meetellen. Want dat is het enigste wat voorbij is gekomen.
deze rechter is het iig niet met je eensquote:Judge Mr Justice Nicol said the Sun had proved what was in the article to be "substantially true".
He found 12 of the 14 alleged incidents of domestic violence had occurred.
Ja klopt, in een sms’je naar een vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?
Ik las een screenshot van een sms-sessie tussen Amber en één of andere assistent van Johnny, waarin die assistent tegen Amber zei: "Toen ik tegen hem vertelde dat hij je geschopt had, moest hij huilen, hij heeft heel veel spijt", enz. Dat ging over dat voorval in de privéjet. Dus dat daar iets gebeurd is, dat lijkt me wel heel aannemelijk.quote:Waar is het bewijs dan dat hij haar uberhaupt geslagen heeft? Want dat is er niet.
"Nicol ruled against Johnny Depp in his libel suit against former wife Amber Heard by declaring that he accepted Heard's version of events. Depp was denied leave to appeal in the UK and he filed a lawsuit in Fairfax County, Virginia against Heard which began in April 2022."quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
deze rechter is het iig niet met je eens
Dat van die privejet dat kan niet, of laat ik het zo zeggen het is niet dusdanig geweest aangezien er mensen bij geweest zijn die verplicht zijn dit te melden als er zich daadwerkeljk geweld voordoet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:07 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, ik vind die foto's van haar "verwondingen" idd ook mager als bewijs. Dat kunnen net zo goed plekjes van traangootfillers zijn geweest. Als je van haar hoort hoe hij tekeer ging, en dat meerdere keren per week, dan zou er toch wel wat meer fysiek bewijs moeten zijn, zou je denken.
[..]
Ik las een screenshot van een sms-sessie tussen Amber en één of andere assistent van Johnny, waarin die assistent tegen Amber zei: "Toen ik tegen hem vertelde dat hij je geschopt had, moest hij huilen, hij heeft heel veel spijt", enz. Dat ging over dat voorval in de privéjet. Dus dat daar iets gebeurd is, dat lijkt me wel heel aannemelijk.
Wat wel weer raar is, is dat de moeder van Amber altijd erg close met Johnny was. Ik las dus een sms-sessie tussen hem en haar nadat de scheiding was aangevraagd, en dat Johnny erg kwaad en ontzet was over de beschuldigingen die Amber had geuit en het contactverbod, dat hij altijd goed voor Amber was geweest en er niets van begreep, enz. Maar die moeder zei niet één keer: "Joh man, wat klets je nou toch, hang ff niet de onschuld uit, want je sloeg mijn dochter de hele tijd". Terwijl dat toch wel een logische reactie zou zijn. En ze was op de hoogte volgens Amber, want ze zei dat ze haar moeder na de eerste klappen al in vertrouwen had genomen.
Die moeder vroeg aan het eind van de sms-sessie nog aan Johnny "kun je mij niet adopteren als je moeder", dat doe je toch ook niet tegen een vent als hij zo beestachtig met je dochter omging.
Maar ja, die moeder is dus inmiddels overleden, dus die kunnen we het ook niet meer vragen. Net als Jerry Judge, dat hoofd van Johnny's beveiliging, die Amber (volgens haar) met een kapotte lip zou hebben gezien. Ook die leeft niet meer, dus die kan ook niet meer opgeroepen worden.
Ik ben heel benieuwd of Amber's zusje Whitney gaat getuigen. Want Amber zegt dat ze Johnny heeft geslagen omdat ze bang was dat hij Whitney van de trap zou duwen. In een verklaring van Whitney's ex-baas blijkt dat hele verhaal echter compleet andersom te zijn, vertelde Whitney dat Amber juist Johnny mishandelde, en was ze bang dat ze Johnny nog eens zou vermoorden: https://www.mirror.co.uk/(...)thought-was-22432412
Ik ben dus heel benieuwd of we de waarheid over dat voorval nog boven water gaan krijgen. Wat een circus dit.
Same. Ik hield echt mijn mond niet uit angst ofzo. Ik ging er alleen maar harder tegenin. Dat is echt een raar mechanisme. Ik kan me er nu niets meer bij voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Een ‘echt’ slachtoffer. Het is niet alsof een slachtoffer zich om een bepaalde manier zou moeten gedragen ofzo. Iedereen is anders. Ik ben opgegroeid met huiselijk geweld en daar werd ook geslagen, maar daar werd ook niet teruggedeinsd of daar was het ook niet stil bij het slachtoffer, maar dat maakt het slachtoffer niet minder slachtoffer.
Ik weet niet eens meer wie er nou de Victim isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, die rechter in de UK achtte 10 van de 12 mishandelingen bewezen of zo. Dat vond ik ook wel wat overdreven, zó ijzersterk was het bewijs nou ook weer niet. Ik heb het idee dat ze daar wel wat bevooroordeeld te werk zijn gegaan.
Is Common Law gerespecteerd?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]jij en @:S95Sedan weten het uiteraard veel beter, persoonlijk hecht ik toch iets meer waarde aan een oordeel van een rechter uit een gerespecteerd land op dat gebied.
Er tegenin gaan is idd niet ongebruikelijk, maar ze gaat nergens tegenin. Het is niet dat je hem tekeer hoort gaan, dat hij haar van vanalles beschuldigt en dat zij er keihard tegenin gaat. Dat had ik nog logisch gevonden - en herkenbaar, want ik heb ook korte tijd een toxic relatie gehad en ik ging er ook altijd snoeihard tegenin. Maar hier... Depp loopt vooral op vrij rustige toon te mompelen, kan meestal niet eens uitpraten omdat ze er alweer doorheen begint te blèren, ze blijft maar verbaal op hem inbeuken, dat is echt iets anders. In die ene audio-opname waarin ze zo maniakaal zit te lachen is ze hem gewoon echt aan het treiteren bijna. Dat ga je echt niet doen als je zogenaamd doodsbang voor hem bent en hij je meerdere keren per week de vernieling in slaat, hoor. Dan ben je blij als er geen aanleiding is en je nergens tegenin hoeft te gaan. Hij gaat de discussie aanvankelijk nog een beetje aan, maar beseft volgens mij al snel dat ie er toch niet tegenop kan, en dan hoor je hem na een tijdje mompelen dat ze een verwend nest is, en dan zit zij echt van "muahahaha, yes yes", alsof ze er echt van geniet. Het is een hele rare opname en ik zeg niet dat ie Depp vrijpleit, maar zij is zeker niet het arme onschuldige lammetje wat ze graag wil lijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same. Ik hield echt mijn mond niet uit angst ofzo. Ik ging er alleen maar harder tegenin. Dat is echt een raar mechanisme. Ik kan me er nu niets meer bij voorstellen eigenlijk.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Johnny's assistent wel degelijk in die smsjes bevestigde dat Johnny Amber had geschopt. Hij was zelf zo lam dat hij zich daar niets meer van herinnerde, maar die assistent had hem dat dus de volgende ochtend verteld. Of zoiets bij de autoriteiten moet worden gemeld weet ik niet, maar het lijkt me niet voor het eerst dat dingen rondom beroemdheden stil worden gehouden. Voor mij is het dus niet heel overtuigend dat het per definitie niet waar is omdat het niet is gemeld of zo.quote:[..]
Dat van die privejet dat kan niet, of laat ik het zo zeggen het is niet dusdanig geweest aangezien er mensen bij geweest zijn die verplicht zijn dit te melden als er zich daadwerkelijk geweld voordoet.
Wow, dit wist ik nog niet, dat is wel bizar, ja. Wat raar ook dat ze in de Britse rechtbank niet geconfronteerd is hiermee, want ze heeft daar dan dus gewoon meineed zitten plegen.quote:Zus gaat denk ik niet getuigen, die heeft ook klappen gehad van Heard.
Zie ook;
Heeft ze ook over gelogen.
Dat is idd ook erg toevallig. Ik ben ook benieuwd met welke getuigen ze allemaal op de proppen gaat komen, want als die mishandeling écht schering en inslag was, dan moeten er gewoon mensen vanaf geweten hebben. Dat ze toen misschien de andere kant opkeken is één ding, maar als je regelmatig bont en blauw bent is dat echt geen geheim, daar wordt ook gewoon over gepraat op een gegeven moment. Mijn broertje werkte op een middelbare school in Rotterdam en daar wist het onderwijzend personeel ook precies van welke kinderen de moeder thuis slaag kreeg van pa.quote:En klopt, moeder is er helaas niet meer, die had ook veel kunnen verduidelijken. Maar dat lijkt wel de trend te zijn van haar getuigen, die zijn of dood of bestaan niet.
Ze heeft wel gedoneerd, alleen een substantieel deel is door Musk overgemaakt en komt naar alle waarschijnlijkheid niet uit haar eigen vermogen, maar het zijne. Maar ze heeft geloof ik wel een smak geld overgemaakt, meer dan een gewone sterveling normaal kan in elk gevalquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Johnny's assistent wel degelijk in die smsjes bevestigde dat Johnny Amber had geschopt. Hij was zelf zo lam dat hij zich daar niets meer van herinnerde, maar die assistent had hem dat dus de volgende ochtend verteld. Of zoiets bij de autoriteiten moet worden gemeld weet ik niet, maar het lijkt me niet voor het eerst dat dingen rondom beroemdheden stil worden gehouden. Voor mij is het dus niet heel overtuigend dat het per definitie niet waar is omdat het niet is gemeld of zo.
[..]
Wow, dit wist ik nog niet, dat is wel bizar, ja. Wat raar ook dat ze in de Britse rechtbank niet geconfronteerd is hiermee, want ze heeft daar dan dus gewoon meineed zitten plegen.
[..]
Dat is idd ook erg toevallig. Ik ben ook benieuwd met welke getuigen ze allemaal op de proppen gaat komen, want als die mishandeling écht schering en inslag was, dan moeten er gewoon mensen vanaf geweten hebben. Dat ze toen misschien de andere kant opkeken is één ding, maar als je regelmatig bont en blauw bent is dat echt geen geheim, daar wordt ook gewoon over gepraat op een gegeven moment. Mijn broertje werkte op een middelbare school in Rotterdam en daar wist het onderwijzend personeel ook precies van welke kinderen de moeder thuis slaag kreeg van pa.
Daarnaast vind ik het ook wel tekenend dat Amber al die tijd beweerd heeft dat ze die 7 miljoen die ze na de scheiding kreeg doneerde aan twee goede doelen. Inmiddels is duidelijk dat ze helemaal niets gedoneerd heeft, maar ze heeft wel al die jaren in interviews ook als een heilige weldoener zitten doen alsof ze dat wel had gedaan. Zelfs hier bij Twan Huys nog in College Tour. Dan ben je toch ook niet helemaal in orde, hoor, pronken met hoe goed je zogenaamd bent met je liefdadigheid en ondertussen hebben die lui geen cent gekregen. Ik denk dat dat echt wel iets zegt over haar karakter. Dan denk ik toch wel: als je over zoiets ijskoud kan liegen, waarover dan nog meer?
Ja schandalig is het welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
Er schijnt in totaal 1,3 miljoen dollar gedoneerd te zijn, waarvan 100.000 van Johnny Depp kwam en 500.000 van Elon Musk. Er is dus 700.000 van Amber gekomen, terwijl ze bij Twan Huys ijskoud beweerde: "7 million dollars in total was donated to ACLU and Children's Hospital Los Angeles".
"I wanted nothing," zei ze nog. Pffff.
Het gaat er om of je mooi bent en leuke tietjes hebt. Dat is toch wel een relevant onderdeel van de vergelijking.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat ik zoveel geweldige vrouwen ken die nog niet eens een whatsappje terug kunnen krijgen van een man, en zij heeft gewoon allerlei wereldberoemde kerels die ze om haar vinger windt, die al haar bullshit pikken en zelfs ff tonnen voor haar doneren aan goede doelen![]()
Het is een rare wereld.
Waarom nu weer ‘vrouwen’. Er zijn ook genoeg mannen die daar lacherig over doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.
Ja hij wilde de rest ook doen, maar het leek de tegenpartij beter dat die cashflow naar het goede doel via hen liepquote:
Daar was zij ook nog heel pissig over, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had Depp ook niet alvast die 7 miljoen gedoneerd aan de doelen waar ze mee schermde? Wel een bazenactie
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:28 schreef -Spring het volgende:
Ik vind haar helemaal niet mooi. Ze heeft een verwende trek om dr mond en ziet eruit als de grootste pestkop van de klas. Of als zo'n meisje dat door dr moeder naar beauty contests wordt gestuurd.
Oh, maar het was ook niet zozeer mijn punt om op jouw punt in te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat kan.
Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak en voorkeuren.
De makers van de film verkozen haar destijds boven Scarlett Johansson.
En Johnny Depp was meteen tot over zijn oren verliefd.
Niettemin was dat niet zozeer mijn punt... het was meer dat je met een toch wat sneu gevoel naar zo'n uitzending kijkt. (Ook al valt er nog genoeg te lachen.. d.w.z.: er valt nog genoeg te lachen als je van de GN show en dergelijke humor houdt.)
Point taken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:35 schreef -Spring het volgende:
Ik vind haar helemaal niet mooi. Ze heeft een verwende trek om dr mond en ziet eruit als de grootste pestkop van de klas. Of als zo'n meisje dat door dr moeder naar beauty contests wordt gestuurd.
[..]
Oh, maar het was ook niet zozeer mijn punt om op jouw punt in te gaan.
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:28 schreef -Spring het volgende:
En ook niet iedereen (vrouw/man) zal Johnny Depp zo wild aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Ja, ik kan me zeker voorstellen dat mannen onder de indruk zijn van haar looks. Ze is nu volgens mij wat in gewicht aangekomen, aan haar gezicht te zien, maar in de tijd dat ze net met Johnny kreeg was het qua uiterlijk echt een heel mooie vrouw. (op zich logisch ook, ze was 25, dan zijn we allemaal op onze top natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Nouja, hier kom ik toch even inbreken. Ik heb ooit met een thuissituatie gezeten met iemand die gewelddadig was. Op een gegeven moment werd ik wel echt heel vervelend omdat ik hoopte dat ik eens een dusdanige beuk zou krijgen waardoor ik ofwel aangifte kon doen, ofwel uit huis geplaatst kon worden etc. In plaats van telkens een paar matige blauwe plekken of een stramme arm of een paar krassen etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
Die vergelijking is inderdaad al heel veel gemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef quirina het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk veel op Scarlet Johansson.
Er is iets weggeknipt op 2:31.quote:
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
ja ja, ben shapiro ik weet 't, maar kijk even naar 2:21
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinkenquote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinken
"Did she have another abusive husband?"quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.
oké er gebeurt blijkbaar iets anders zie ik in de video van Ozzyman ergens tegen het eind:quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
je bedoelt dezequote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Dit staat eerder in het topic ook al genoemd met video,quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:26 schreef Danny het volgende:
Vol verbazing kijk ik naar daadwerkelijk HOE slecht ze acteert. Mijn God (zelfde video 8:50)
Er is toch niet echt iemand die dat gelooft
Ze perst wat bloed naar haar hoofd, meer niet. Geen tranen, geen snot, niks. Totaal geacteerd. En slecht.
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
"I lie for a living", aldus Johnny D.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.
Tja, het blijft lastig. Wat zij liet zijn was wel echt enorm bizar. We weten natuurlijk niet of ze echt liegt daar of niet, maar het komt wel enorm nep over. Van een professioneel actrice mag je ietsje beter werk verwachten; ook als ze glashard liegt,quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |