Ja, hij kijkt idd wel alsof hij het verschrikkelijk vindt om aan te horen, alsof het bijna pijn aan zijn oren doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her
Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.
Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.
Het enige is dat Depp zo schuldig kijkt rond 01:23 wat vinden jullie?
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
Her en der, maar dan vooral in de comments op bijv. YouTube (en dus niet altijd betrouwbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 02:33 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.
Ik heb wel het idee dat het zou kunnen dat hij haar op bepaalde momenten wel heeft geslagen. Ik denk niet dat hij 100% onschuldig is zoals die hardcore fans van hem overal roepen. Die maken hem nu echt een soort heilige. Ik denk wel dat het genuaneerder ligt dan dat. Maar ergens gelooft m'n gevoel ook weer niet dat het echt zo'n psychopaat is zoals zij hem probeert af te schilderen. Dan zou er echt een patroon moeten zijn geweest, ook in zijn vorige relaties.
Het betekent dus alleen wel dat Amber het meeste van wat ze nu in haar getuigenis zegt gewoon glashard staat te liegen en ik merk dat ik dat ook wat lastig te geloven vind. Niet omdat ze zo geloofwaardig overkomt, want dat valt wel mee, maar vooral omdat ik denk: je kunt toch niet echt zó ziek zijn dat je dit soort dingen gaat verzinnen?
(ja, ik weet dus dat dat wel kan, maar het blijft toch altijd een beetje ongelooflijk)
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu trending op Twitter:
https://twitter.com/search?q=%23AmberHeardIsAPsycopath
En hoe moeilijk is het om een opname te laten zien dat ze dat doet? Ik kan zo'n opname niet vinden. Dan is het voor mij ook gewoon een verzinsel. En mensen gaan aan de haal met die stukjes geschreven tekst, zonder na te gaan wat ze daadwerkelijk zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lees ook wel dat daf van die films helemaal niet klopt. Maar ja niemand gaat het echt checken natuurlijk.
Hij stuurt zelf bericht naar een vriend dat hij Amber heeft geslagen en alle kleuren van de wereld heeft laten zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
Fistpump?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef pmponer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de jury zit iig
Maar die moeten nu dus tot 16 mei op "leave" maar mogen geen contact hebben over de zaak, hoe moet je dat in hemelsnaam regelen.
Verder ben ik benieuwd of we nog een Kate Moss of een Wynonda Ryder gaan zien in het bankje
Want de fistpump na de verklaring van Amber over Kate Moss was wel bijzonder
Ook jammer dat bepaalde audio opnames niet in court mogen worden gebruikt, anders was het veel sneller klaar volgens mij
Dat zijn allemaal redditors/incelsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
quote:
Thanks! Geen idee wat het zegt, maar wordt misschien nog duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
had het zelf in een recap van law & crime network gezien, maar dat kon ik niet zo snel vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |