abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204657806
In die Graham Norton show vertellen ze over Depp in Life Is Too Short, van en met Gervais.

Depp zegt: "ik speel daarin mijzelf."

Dit is een 'behind the scenes' outtake. Onbegrijpelijk dat Team Heard dit nog niet heeft gebruikt.

_O-
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204663105
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Ja, ik kan me zeker voorstellen dat mannen onder de indruk zijn van haar looks. Ze is nu volgens mij wat in gewicht aangekomen, aan haar gezicht te zien, maar in de tijd dat ze net met Johnny kreeg was het qua uiterlijk echt een heel mooie vrouw. (op zich logisch ook, ze was 25, dan zijn we allemaal op onze top natuurlijk)
Ik merk alleen wel dat ik het lastiger vind om haar qua uiterlijk nog mooi te vinden met alles wat ik nu van haar weet. Voor mij hangt dat toch wel met elkaar samen. Ook dat onafgebroken gestaar naar Johnny Depp tijdens zijn getuigenis was wel een afknapper... met die koeienogen en dan die hangmond erbij, alsof ze telkens op het punt stond om in huilen uit te barsten, maar als hij dan vertelde over hoe het zijn leven allemaal kapot had gemaakt kon ze nauwelijks haar lach inhouden. Heel creepy.
  zondag 8 mei 2022 @ 11:08:49 #279
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204664515
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
Nouja, hier kom ik toch even inbreken. Ik heb ooit met een thuissituatie gezeten met iemand die gewelddadig was. Op een gegeven moment werd ik wel echt heel vervelend omdat ik hoopte dat ik eens een dusdanige beuk zou krijgen waardoor ik ofwel aangifte kon doen, ofwel uit huis geplaatst kon worden etc. In plaats van telkens een paar matige blauwe plekken of een stramme arm of een paar krassen etc.
Ben nooit echt afgetuigd, maar het was wel toxisch en op een gegeven moment was ik het wel zat en op zoek naar manieren om concreet te maken dat het echt niet gezond was.

Ik was echter wel jong (tiener) en zat niet vrijwillig met diegene in een huis ...

Desondanks vind ik Heard overkomen als een bully. Dus ik ben vooral #teamdepp .... Maar even om de vooroordelen over huiselijk geweld meteen in te snoeren.
pi_204664727
Ze lijkt qua uiterlijk veel op Scarlet Johansson.
pi_204665950
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef quirina het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk veel op Scarlet Johansson.
Die vergelijking is inderdaad al heel veel gemaakt.
Heards rol in The Rum Diary zou, zo ging een verhaal de ronde, eerst bedoeld zijn voor Johansson.
Maar die mond van Scarlett blijft natuurlijk uniek. ;)

Als Johansson de rol had gekregen, dan zou de wereld er heel wat anders uit hebben gezien.
(Sprak hij met theatrale overdrijving.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204667822
Nou, sowieso had dat Johnny Depp idd een heleboel ellende bespaard, ja.
  zondag 8 mei 2022 @ 18:08:35 #283
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_204668259
quote:
Er is iets weggeknipt op 2:31.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 9 mei 2022 @ 01:42:54 #284
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204674834
Misselijk stel om zo de vuile was over elkaar over straat te trekken. Zullen volgend jaar wel weer hertrouwen :{w
love & heet
  Admin maandag 9 mei 2022 @ 15:17:04 #285
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204678593

ja ja, ben shapiro ik weet 't, maar kijk even naar 2:21
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.

Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft :')
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204678632
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:

Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.

Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft :')
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Twiddel
  Admin maandag 9 mei 2022 @ 15:24:09 #287
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204678668
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinken :D
  Admin maandag 9 mei 2022 @ 15:26:08 #288
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204678696
Vol verbazing kijk ik naar daadwerkelijk HOE slecht ze acteert. Mijn God (zelfde video 8:50)
Er is toch niet echt iemand die dat gelooft :?

Ze perst wat bloed naar haar hoofd, meer niet. Geen tranen, geen snot, niks. Totaal geacteerd. En slecht.
pi_204678973
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:24 schreef Danny het volgende:

[..]
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinken :D
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.
pi_204679169
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.
"Did she have another abusive husband?" _O-
  Admin maandag 9 mei 2022 @ 16:28:20 #291
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204679347
quote:

oké er gebeurt blijkbaar iets anders zie ik in de video van Ozzyman ergens tegen het eind:

Geen camera's maar het flitsen van het scherm voor haar dat aangaat kennelijk (hoewel ik in de video van shapiro wel een cameraklik lijk te horen)
  Admin maandag 9 mei 2022 @ 16:30:55 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204679368
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:

[..]
je bedoelt deze :D
twitter
pi_204679743
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:30 schreef Danny het volgende:

[..]
je bedoelt deze :D
[ twitter ]
Ja die :D
Twiddel
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 mei 2022 @ 17:09:28 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204679827
quote:

Dit staat eerder in het topic ook al genoemd met video, :+. Maar ziet er inderdaad maf uit.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 mei 2022 @ 17:11:17 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204679844
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:26 schreef Danny het volgende:
Vol verbazing kijk ik naar daadwerkelijk HOE slecht ze acteert. Mijn God (zelfde video 8:50)
Er is toch niet echt iemand die dat gelooft :?

Ze perst wat bloed naar haar hoofd, meer niet. Geen tranen, geen snot, niks. Totaal geacteerd. En slecht.
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204679911
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren. :P
pi_204679958
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 mei 2022 @ 17:29:57 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204679982
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren. :P
"I lie for a living", aldus Johnny D. ;)

Nee grapje, natuurlijk is dat anders. Maar je kunt volgens mij echt niet ontkennen dat het acteren liegen een professioneel actrice ietsje beter af zou moeten gaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 mei 2022 @ 17:31:23 #299
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204679991
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.
Tja, het blijft lastig. Wat zij liet zijn was wel echt enorm bizar. We weten natuurlijk niet of ze echt liegt daar of niet, maar het komt wel enorm nep over. Van een professioneel actrice mag je ietsje beter werk verwachten; ook als ze glashard liegt, :+.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 mei 2022 @ 17:31:33 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204679993
Bijna dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')