Ja, ik kan me zeker voorstellen dat mannen onder de indruk zijn van haar looks. Ze is nu volgens mij wat in gewicht aangekomen, aan haar gezicht te zien, maar in de tijd dat ze net met Johnny kreeg was het qua uiterlijk echt een heel mooie vrouw. (op zich logisch ook, ze was 25, dan zijn we allemaal op onze top natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Nouja, hier kom ik toch even inbreken. Ik heb ooit met een thuissituatie gezeten met iemand die gewelddadig was. Op een gegeven moment werd ik wel echt heel vervelend omdat ik hoopte dat ik eens een dusdanige beuk zou krijgen waardoor ik ofwel aangifte kon doen, ofwel uit huis geplaatst kon worden etc. In plaats van telkens een paar matige blauwe plekken of een stramme arm of een paar krassen etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
Die vergelijking is inderdaad al heel veel gemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef quirina het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk veel op Scarlet Johansson.
Er is iets weggeknipt op 2:31.quote:
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
ja ja, ben shapiro ik weet 't, maar kijk even naar 2:21
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinkenquote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinken
"Did she have another abusive husband?"quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.
oké er gebeurt blijkbaar iets anders zie ik in de video van Ozzyman ergens tegen het eind:quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
je bedoelt dezequote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Dit staat eerder in het topic ook al genoemd met video,quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:26 schreef Danny het volgende:
Vol verbazing kijk ik naar daadwerkelijk HOE slecht ze acteert. Mijn God (zelfde video 8:50)
Er is toch niet echt iemand die dat gelooft
Ze perst wat bloed naar haar hoofd, meer niet. Geen tranen, geen snot, niks. Totaal geacteerd. En slecht.
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
"I lie for a living", aldus Johnny D.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.
Tja, het blijft lastig. Wat zij liet zijn was wel echt enorm bizar. We weten natuurlijk niet of ze echt liegt daar of niet, maar het komt wel enorm nep over. Van een professioneel actrice mag je ietsje beter werk verwachten; ook als ze glashard liegt,quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |