abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204624601
AHet oudste topic dat ik kon vinden is uit 2016. Maar nu er een rechtszaak is losgebarsten in Hollywood tussen Depp en zijn ex-vrouw Amber Heard vind ik het tijd voor een nieuwe, :9.

Hele proces wordt live uitgezonden en er zijn meer dan 100 prominente bekende mensen opgeroepen als getuigen (o.a. Elon Musk, J.K. Rowling en Warner Bros.). Heard beschuldigt Depp van mishandeling en noemde vandaag voor het eerst ook seksueel misbruik en Depp eist daarop 50 miljoen dollar schadevergoeding (smaad) en zegt juist dat Heard de agressor in de relatie was.

Wat een shitshow, en dat gewoon live op tv, :o. Bizar!

Samenvatting van De Standaard

quote:
Rechtszaak Amber Heard tegen Johnny Depp: voor het eerst beschuldigingen van seksueel misbruik

Op de eerste echte procesdag van voormalig acteurskoppel Johnny Depp (58) en Amber Heard (35) kwam Heard voor het eerst met beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Depp. Die ontkent.

Maandag werd de zevenkoppige jury samengesteld, gisteren kwamen de twee partijen voor het eerst echt aan het woord in de rechtbank van de Amerikaanse staat Virginia. De toon voor het proces was meteen gezet: Ben Rottenborn, een van de advocaten van Amber Heard, mocht starten. In zijn openingspleidooi wees hij de jury erop dat ze de ‘echte Johnny Depp zullen leren kennen, de man achter de roem, het geld en de piratenkostuums’. Heard werd dan weer omschreven als een vrouw die ‘haar toevlucht nam tot fysiek geweld, zoals het gooien van dingen, om te beletten dat Depp haar zou verlaten’.

De Amerikaanse acteur eist 50 miljoen dollar wegens smaad nadat Heard in december 2018 een opiniestukhad geschreven in The Washington Post over huiselijk en seksueel geweld. Vier dagen na het verschijnen van het stuk zou Disney de samenwerking met Depp voor Pirates of the Carribean hebben stopgezet, schrijft The Washington Post. Heard wou de zaak laten seponeren, maar dat lukte niet. Daarop diende ze een tegeneis van 100 miljoen dollar in. Heard noemt in het stuk niet de naam van Depp, maar volgens de acteur is het overduidelijk dat ze hem bedoelt. Qua verwijzingen naar wanneer ze ‘publiekelijk het gezicht werd van huiselijk geweld’ zou dat alvast kunnen kloppen. In 2016 vroeg Heard naast een scheiding van ook een straatverbod aan tegen Depp. De rechtbank uitlopend werd ze opgewacht door paparazzi, die gretig foto’s maakten: vooral van haar rechterwang, waarop ze een blauwe plek leek te hebben. Heard liet uiteindelijk het straatverbod vallen nadat ze met Depp tot een vergelijk was gekomen.

Seksueel misbruikt tijdens black-out

Het is niet voor het eerst dat Depp en Heard de degens kruisen voor een rechter. In 2020 verloor Depp de rechtszaak die hij aanspande tegen het Britse tabloid The Sun en zijn reporter Dan Wootton. Aanleiding was een artikel over Depps vechtscheiding met Amber Heard, waarin Wootton Depp omschreef als een ‘wife beater’. Kroongetuige aan de kant van de verdediging: zijn ex-vrouw Amber Heard. De Londense rechter achtte toen twaalf van de veertien incidenten waarover het artikel sprak bewezen.

Deze keer sleept Depp niet de publicerende krant, maar wel Heard voor de rechter. Dat kan te maken hebben met de bewijslast die nodig is: de juryleden moeten beslissen of Heard opzettelijk valse claims maakte, wat minder rigoureus is dan ‘voorbij alle gerede twijfel’. Op de vraag hoe zwaar het Britse oordeel zal wegen op de Amerikaanse rechtszaak, wilden de advocaten van geen van beide partijen reageren.

Nieuw is de aantijging van seksueel misbruik die Heard maakt tegen Depp. Advocaat Elaine Charlson Bredehoft portretteerde Depp niet alleen verbaal en fysiek als agressief, maar volgens de advocaat zou hij zijn ex-vrouw ook verschillende keren seksueel misbruikt hebben, terwijl de actrice nauwelijks bij bewustzijn zou zijn geweest. Dat schrijft internationaal persagentschap Reuters. Onder meer in 2015, tijdens een driedaagse trip in Australië, zou Depp de actrice onder invloed van drugs misbruikt hebben. Depp schudde tijdens het pleidooi zijn hoofd, de beschuldigingen ontkennend.

Heard als agressor

Tijdens het openingspleidooi van Camille Vasquez, een van de advocaten van Depp, klonk dan weer het tegenovergestelde: niet de acteur, wel de actrice zou zich anders voordoen dan ze is. ‘Mevrouw Heard is een erg getroebleerd persoon die de mensen om haar heen manipuleert.’ Een relatietherapeut bij wie het koppel in therapie ging, zou Heard ook omschreven hebben als de agressor in de relatie. ‘De entourage van het koppel kan bevestigen dat ze altijd een extra hotelkamer moesten reserveren wanneer de twee samen op reis gingen of onderweg waren, dat alleen maar voor het geval Depp wilde ontsnappen aan Heards woedeaanvallen.’ Het is ook op een van deze momenten dat Depp gewond raakte, stelt zijn verdediging.

Vast staat dat, net als het proces in Groot-Brittannië, ook deze zaak met argusogen door de media zal worden gevolgd. Het proces zou zo’n zes weken duren, aldus The New York Times. Bovendien wordt het rechtstreeks uitgezonden en zullen er een rist aan bekende figuren getuigen, meer dan 100 in totaal. Depp riep er 38 op, Heard 81. Acteurs ­James Franco, Paul Bettany en ­Ellen Barkin, naast toplui van Disney en Warner Bros. Elon Musk, met wie Heard een ­relatie had, zal via ­video getuigen. Sms’en en mails van onder meer Jason Momoa, J.K. Rowling, muzikant Jack White en regisseur Zack Snyder zullen worden voorgelezen. Hoe groot de schade voor beide carrières zal zijn, valt af te wachten. Nadat hij het proces in Groot-Brittannië had verloren, beëindigde Warner Bros de samenwerking met Depp voor Fantastic beasts, en verving de Deense acteur Mads Mikkelsen Depp in de rol van Grindelwald.
pi_204624722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:02 schreef chailatte het volgende:
Waar kan ik dit live zien?
YouTube, 16:00 (NL tijd) beginnen ze weer.
pi_204626548
Jezus wat deze twee mensen elkaar aangedaan hebben zeg.. :N
  Tettenkoning woensdag 4 mei 2022 @ 17:06:44 #4
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204626691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus wat deze twee mensen elkaar aangedaan hebben zeg.. :N
Is ongetwijfeld een hele prettige relatie geweest :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204626823
Ben niet heel erg onder de indruk van deze advocaat, eerlijk gezegd.
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:27:03 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204626936
Hoe je carriere verneuken in 2 dagen.

Die advocaat gaat geen spaan heel laten van deze zogenaamde "Expert" _O-
pi_204626947
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ik dacht dat dit appeltje eitje zou worden. Dat argument over het mes vond ik dan wel weer mooi.
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:40:28 #8
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_204627079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
YouTube, 16:00 (NL tijd) beginnen ze weer.
Je kan ook terugspoelen mocht je later inschakelen
pi_204627515
Heb ik niet altijd al geroepen dat vrouwen niet per se het slachtoffer zijn?!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 18:29:55 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204627633
Wanneer mogen die advocaten van Depp de getuigen het kruisverhoor laten ondergaan?

Ik begrijp dat inmiddels de eerste getuige haar verhaal heeft gedaan, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204627765
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
gisteren 4 uur live zitten kijken, had zo'n zin in vandaag, maar valt idd een beetje tegen. hopen dat er een vette afsluiter komt waarin alles samen komt of beter, dr. curry gaat zich er mee bemoeien!
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:50:58 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204627833
Het treurige is dat dit hele circus begonnen is omdat men het eigen straatje schoon wilde vegen, maar het enige wat er gebeurt is, is dat beide partijen er ongelooflijk slecht opstaan
Laffe huichelaar
pi_204627945
Is Amber na de pauze aan de beurt?
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:01:29 #14
131066 scrub_nurse
pi_204627994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef Rianne84 het volgende:
Is Amber na de pauze aan de beurt?
Ik vrees dat dat niet vandaag nog gebeurt
pi_204628222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]
Ik vrees dat dat niet vandaag nog gebeurt
Er wordt gezegd van wel. We zullen zien.
twitter
pi_204628429
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 19:34:43 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204628458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Het treurige is dat dit hele circus begonnen is omdat men het eigen straatje schoon wilde vegen, maar het enige wat er gebeurt is, is dat beide partijen er ongelooflijk slecht opstaan
Ik weet niet of dat niet is ingecalculeerd. Depp wil natuurlijk wel degelijk dat duidelijk wordt dat hij haar niet heeft geslagen (zoals hij beweert dan) maar dat draait niet per se om je ‘straatje schoonvegen’. Ik denk alleen dat het hem weinig (meer) uitmaakt wat er verder naar buiten komt. Het is ook niet alsof hij bekend stond als gepolijste voorbeeldceleb dus we zijn dan wel verbaasd over enkele dingen maar we slaan niet zo massaal achterover als we bij een Brad Pitt oid misschien wel hadden gedaan. Toen Depp AH aanklaagde voor smaad moet hij geweten hebben dat echt alles naar buiten zou komen: hij heeft natuurlijk ook wel een juridisch team dat geheid zaken met hem van tevoren heeft besproken.

Heard, on the other hand - zij heeft pas echt ‘pech’. Ik weet niet wat ze precies dacht, maar ik vermoed dat ze dit hele proces (en m.n. de inhoud ervan) niet aan zag komen toen ze dat artikel schreef. Misschien heeft ze het onderschat, misschien heeft ze hém onderschat (en hoe ver hij zou gaan). Ik kan me echter niet voorstellen dat ze, had zij dit geweten, dat artikel had uitgebracht. Ze staat er momenteel bijzonder slecht op en het verbaast me niet als ook haar carrière een aardige deuk oploopt. Haar eigen vuile was, inclusief geluidsfragmenten, ligt ook op straat.

Enige voordeel voor haar is dat de zaak er enkel om draait of zij Depp wel of niet een mishandelaar mag noemen. Of zij wel of niet slachtoffer is van huiselijk geweld. Gezien de aanklacht zal zij niet veroordeeld gaan worden voor mishandeling. Mocht de jury in haar voordeel beslissen dan trekt Depp eigenlijk nog steeds aan het kortste eind (immers, hij wordt ‘officieel’ gezien als wife beater) ondanks dat zij hem ook heeft gemept (ze zegt gewoon ‘ik heb gewonnen’ en zo gaat het de boeken in. De details worden wel vergeten). Zij is meer bezig met straatjes schoonvegen (gezien ze de gedaagde is) dan Depp: hij wil gewoon bewijzen dat er een valse ‘aanklacht’ is gedaan via een publiek artikel. Dat daardoor alle drab naar buitenkomt is bijzaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-05-2022 23:01:30 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204628818
En daar is ze! Ben benieuwd wat JD aan het tekenen is :+
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:56:15 #19
131066 scrub_nurse
pi_204629339
Hij kijkt absoluut niet naar haar, volledig negeren
pi_204629384
:D

Die gniffel bij "a jar... a JAR of cocaine" :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204629393
Ze zegt allemaal lieve dingen over Johnny.
Al die geweren en messen die haar vader kreeg van hem.
Al die juwelen voor mams en zus.

En een paard voor haarzelf.

Het is duidelijk mensen: ze wil hem terug.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204629445
Het lijkt wel of ze auditie doet voor een slecht tv-drama
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:06:19 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204629447
Dat mens is echt knettergek.
pi_204629453
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
Dat mens is echt knettergek.
Wat is gek?

De 1 is niet gekker of minder gek dan de ander volgens mij.
pi_204629479
Ze had me toen ze over hun verliefdheid vertelde O+ ik had zelfs een beetje tranen in m'n ogen :+ maar hoe ze nu doet :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:10:04 #26
500155 Zwartwasser
Follow the white rabbit...
pi_204629486
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Rianne84 het volgende:
Zit te wachten op ...aaaand cut!
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:11:40 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204629502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat is gek?

De 1 is niet gekker of minder gek dan de ander volgens mij.
Nee totaal niet.

Ik durf na dit wel te stellen dat ze dit van te voren geplanned heeft. De manier waarop ze hem wegzet is gewoon echt debiel en klopt echt geen reet van gezien het bewijs tegen haar en geen enkel bewijs tegen hem.

Welke persoon die zulk misbruik heeft ervaren verteld dit op deze manier, werkelijk niemand, omdat het verzonnen is in haar hoofd.
pi_204629505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Rianne84 het volgende:
Dit ja :D
pi_204629540
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Nee totaal niet.

Ik durf na dit wel te stellen dat ze dit van te voren geplanned heeft. De manier waarop ze hem wegzet is gewoon echt debiel en klopt echt geen reet van gezien het bewijs tegen haar en geen enkel bewijs tegen hem.

Welke persoon die zulk misbruik heeft ervaren verteld dit op deze manier, werkelijk niemand, omdat het verzonnen is in haar hoofd.
Dat is wel een enorm risico voor haar... onder ede liegen.
pi_204629573
Als ik rechter was, zou ik de jury gewoon negeren en zeggen: "Heard, jij dokt 50 miljoen aan Depp, en Depp, jij dokt de helft van de eis aan Heard, dat is 50 miljoen. Case closed."

(En dan mogen de Hollywoodbonzen (en de al dan niet roddelende media) besluiten of het lieftallige duo nog 'toelaatbaar' is in de wereld van oh zo schandvrije Grote Sterren.)
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:20:45 #31
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204629587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is wel een enorm risico voor haar... onder ede liegen.
Dat is wel wat ze hier doet.

Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.

Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:21:42 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204629596
Het was haar schuld.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204629620
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Nee totaal niet.

Natuurlijk is dit voorbereid; het is verdorie een rechtszaak. Die moet je voorbereiden.

W.b. het laatste: ik weet niet hoe een misbruikt persoon zijn/haar verhaal dient te vertellen. Het is mij niet bekend dat daar richtlijnen voor zijn.
Hoewel ik er wel een paar gesproken heb, helaas. Een mens hoort weleens wat. De rode draad is dat ze enorm verdrietig en gekwetst zijn, en dat de gevolgen traumatiserend zijn en dat het moeilijk is om daarvan af te komen.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:25:01 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204629636
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.

Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
Elon Musk: "Ja haha, ik ben ondanks alles nog de rijkste man ter wereld en ik ga niks zeggen, ik ben blij dat ik die kogel niet in mijn penis ontvangen heb, ik koop Twitter en zoek het uit Johnny."

Beetje overdreven wel maar ik word al dagenlang lastiggevallen door een vriendin die dit op de voet volgt. :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:27:17 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204629653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Natuurlijk is dit voorbereid; het is verdorie een rechtszaak. Die moet je voorbereiden.

W.b. het laatste: ik weet niet hoe een misbruikt persoon zijn/haar verhaal dient te vertellen. Het is mij niet bekend dat daar richtlijnen voor zijn.
Hoewel ik er wel een paar gesproken heb, helaas. Een mens hoort weleens wat. De rode draad is dat ze enorm verdrietig en gekwetst zijn, en dat de gevolgen traumatiserend zijn en dat het moeilijk is om daarvan af te komen.
Ik had het niet over de rechtzaak maar dat ze hem gewoon vanaf het begin gebruikt/opgehemeld heeft voor haar eigen gewin.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Elon Musk: "Ja haha, ik ben ondanks alles nog de rijkste man ter wereld en ik ga niks zeggen, ik ben blij dat ik die kogel niet in mijn penis ontvangen heb, ik koop Twitter en zoek het uit Johnny."

Beetje overdreven wel maar ik word al dagenlang lastiggevallen door een vriendin die dit op de voet volgt. :')
En terecht dat Musk niks met deze bagger te maken wil hebben. Hoewel hij ook met een bont en blauw gezicht heeft rondgelopen met haar.

1+1=2
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:29:22 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204629679
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
En terecht dat Musk niks met deze bagger te maken wil hebben. Hoewel hij ook met een bont en blauw gezicht heeft rondgelopen met haar.

1+1=2
Nee, dat zou niemand willen.
pi_204629855
quote:
4s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb ik niet altijd al geroepen dat vrouwen niet per se het slachtoffer zijn?!
Volgens mij is dit wel algemeen bekend hoor.

Alleen het huis, tuin en keuken-huiselijk geweld, waar miljoenen mensen mee te maken hebben dagelijks valt hier gewoonweg niet onder :)
pi_204629871
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent nogal zeker van je 'zaak'.

Soms plegen mensen onverwacht zelfmoord, om maar eens wat te noemen.

Het is opvallend dat de treurende nabestaanden vaak niets anders weten uit te brengen dan: "dit is voor ons totaal onverwacht. Hij/zij was altijd zo vrolijk en enthousiast."
Met andere woorden: voor hun was er 0 'bewijs' dat deze persoon depressie en levensmoeheid ervaren heeft.

Mensen trekken façades op. Willen zich niet laten kennen. Houden zichzelf voor dat zij de schuldige zijn.
Totdat het pantser breekt, en het masker afvalt.

Of Heard er maar op los zit te liegen, weet ik niet. Hoe zou ik dat moeten weten?
Hetzelfde geldt voor de verhalen van Depp.
Ik ben er niet bij geweest.

Wel hebben ze allebei dezelfde eed afgelegd: ze mogen niet liegen.
Net als al hun getuigen.
Beiden hebben ze in hun verleden aangetoond dat ze wel eens kunnen ontsporen.
Beiden hebben ze nu aangegeven dat hun relatie prachtig en romantisch begon, en al snel vies tegenviel.
En ze geven elkaar van dezelfde dingen en ontsporingen de schuld.

Ik geef het de jury te doen.

Overigens: het is, naar ik meen, Depp die deze rechtszaak is begonnen. Hij zal keihard moeten bewijzen dat het de op-ed van Heard is geweest die zijn carrière tot stilstand heeft gebracht en hem tientallen miljoenen dollars heeft gekost, en dat terwijl - volgens hem - het artikel grotendeels op leugens is gebaseerd, en dat hijzelf eigenlijk het slachtoffer was van Heards (ontoelaatbare) gedrag.
Daarop kwam Heard met haar tegenvordering.

Ondanks alle steun die hij vanuit de buitenwereld lijkt te krijgen, ben ik benieuwd of het Depp gaat lukken om zijn claim, na 6 weken van rechtsgang, te bewijzen. De verklaringen van getuigen zoals die meneer van Disney (Marks) zijn, ondanks alle intieme en walgelijke details die we verder hebben gehoord, daarin uiteindelijk misschien nog wel het meest belangrijk.
pi_204630089
Daar komt overigens nog bij dat Depp in Engeland al een zaak tegen Heard en The Sun (vanwege smaad) heeft verloren. Toen kwam ook al het overgrote deel van de huwelijkse shit aan bod, en gingen dezelfde verwijten over en weer. En de rechtbank kon toen ook al niet beslissen wie er wel of niet loog dan wel het meeste/minste ongelijk had.

Maar Depp verplaatste het toneel naar Amerika en deed, tot grote ergernis van Heard, opnieuw een poging.

Als ik Depp was, had ik dit nooit gedaan. Hij is ondanks alles ontzettend populair gebleven bij een groot deel van het filmpubliek, en hij had misschien beter in de luwte kunnen blijven. Mel Gibson had op een gegeven moment ook volledig afgedaan... en die is toch weer (gedeeltelijk) terug gekomen

Ik vermoed echter dat Depp in de financiële shit zit. Als er 1 ding duidelijk is geworden, dan is het dat hij totaal niet met geld kan omgaan. Hij geeft alles weg, aan anderen (die het allemaal doorgaans dolgraag aanvaarden), aan prachtige geweren, zwaarden, messen, kisten vol met wijn en cocaïne. En als je gewend bent zo te leven, dan kun je 50 miljoen best wel weer even gebruiken.
pi_204630569
Zij moest dus (ook?) zijn kak opruimen :+
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:35:02 #41
500155 Zwartwasser
pi_204630593
Ik kies geen partij hierin, maar dit is toch wel slecht acteren van haar. Ze probeert verdrietig en zielig over te komen, maar dat lukt haar niet zo goed, dus komt ze gefrustreerd en geforceerd over. Lachwekkend dit.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:41:00 #42
500155 Zwartwasser
pi_204630689
Amber
pi_204630892
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:35 schreef Zwartwasser het volgende:
Ik kies geen partij hierin, maar dit is toch wel slecht acteren van haar. Ze probeert verdrietig en zielig over te komen, maar dat lukt haar niet zo goed, dus komt ze gefrustreerd en geforceerd over. Lachwekkend dit.
Ik kan er niet om lachen. 't Is eerder allemaal pijnlijke shit.

Had ze het net zo moeten doen als Depp? Quasi-nonchalant en brommend, en af en toe het hoofd in de handen, af en toe grijnzend als hij werd onderbroken... schei toch uit: dit zijn allebei acteurs die hun stinkende best doen om hun zaak te winnen. Als ik Depp soms hoorde dacht ik: kan het je eigenlijk wel een ruk schelen? Maar zo doet hij ook in nagenoeg alle interviews. Het komt op mij geforceerd over, maar het is, vermoed ik, gewoon zoals hij is (geworden). Het is zijn 'coole' reputatie. De Marlon Brando van zijn generatie.
pi_204631191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Had ze het net zo moeten doen als Depp? Quasi-nonchalant en brommend, en af en toe het hoofd in de handen, af en toe grijnzend als hij werd onderbroken... schei toch uit: dit zijn allebei acteurs die hun stinkende best doen om hun zaak te winnen. Als ik Depp soms hoorde dacht ik: kan het je eigenlijk wel een ruk schelen? Maar zo doet hij ook in nagenoeg alle interviews. Het komt op mij geforceerd over, maar het is, vermoed ik, gewoon zoals hij is (geworden). Het is zijn 'coole' reputatie. De Marlon Brando van zijn generatie.
Ik vind het wel sexy :@
pi_204631323
Ik vond die hele getuigenis nogal geacteerd overkomen.
"He screamed at me, HE SCREAMED AT ME!"

Wie praat er nou zo.

Ze heeft ook letterlijk geen traan gelaten.

Het lijkt erop dat Dr. Curry gelijk had over haar stoornissen.

En nog steeds geen hard bewijs gezien of gehoord als in foto's of opnames.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 23:19:54 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204631373
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:07 schreef -Spring het volgende:

[..]
Depp blijft Depp hè. Er zit voor velen toch altijd een zweem van (de herinnering aan) zijn jongere zelf (aan), :+.
pi_204631429
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:07 schreef -Spring het volgende:

[..]
Maar dat snap ik helemaal. Ik snap dat die gozer aantrekkelijk wordt gevonden. Ik ken zijn kop al vanaf de jaren 80; toen werd hij al algemeen als woest lekker ding beschouwd. En dat vage gemompel maakte het alleen maar spannender.

Ik heb overigens maar 2 films met de man gezien: Chocolat en De chocoladefabriek (Willy Wonka). Daarin was hij geweldig.... ook al vond ik Gene Wilder als Wonka ook heel goed.
Heard ken ik nauwelijks, heb nooit een film met haar gezien.

Mijn punt is echter: ze hebben hier allebei hun 'act'.
Of Heard het nu over-acteert of niet, ze lijkt wel iets meer emotioneel betrokken.

Dankzij de scheidingszaak en de rechtszaak in de UK was het eigenlijk al lang bekend dat dit een vergiftigde relatie was. Dikke kans dat ze allebei ook zo waren/deden tijdens die rechtszaken. Maar die zaken waren niet live te bekijken. Niettemin liepen ze niet zo geweldig af voor Depp. Hij moest na de scheiding van de rechter uit haar buurt blijven, en in de UK kreeg hij geen gelijk in zijn smaadzaak tegen Heard en The Sun.

(Ook daarin kon de rechtbank niet uitmaken wie nu de leugenaar was.)

Depp vorige week: ik heb nog nooit iemand mishandeld behalve mijzelf.
Heard vandaag: als hij de 'andere' Johnny werd, mishandelde hij mij regelmatig.

Zoals al eerder gezegd: ze staan allebei onder eed. Eén van hen moet dus wel liegen.
In de vorige 2 zaken kreeg Heard het voordeel van de twijfel. Misschien is het voor Depp 'derde keer scheepsrecht'. Als piraat zou hem dat wel bevallen. Maar het kan ook weer gelijkspel worden, omdat het al jaren- en jarenlang een welles-nietes spelletje is. "Als er twee scheiden, hebben er twee schuld."

De slotvraag is: heeft Ambers op-ed (volgens Depp grotendeels op leugens gebaseerd) Depps carrière dermate verziekt dat hij nu persona non grata is geworden en dus tientallen miljoenen heeft gemist?
Volgens mij kan alleen een 'ja' op die vraag de 50 miljoen voor Depp opleveren.
pi_204631473
Op Court-TV (Youtube) zegt een juridisch specialist (wat dat dan ook mag zijn) nu ook dat het hem niet zou verbazen dat deze zaak een 'hung jury' gaat opleveren. Geen 'winnaar' dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:18 schreef Toby56 het volgende:
Als ik rechter was, zou ik de jury gewoon negeren en zeggen: "Heard, jij dokt 50 miljoen aan Depp, en Depp, jij dokt de helft van de eis aan Heard, dat is 50 miljoen. Case closed."

(En dan mogen de Hollywoodbonzen (en de al dan niet roddelende media) besluiten of het lieftallige duo nog 'toelaatbaar' is in de wereld van oh zo schandvrije Grote Sterren.)
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:29:27 #49
500155 Zwartwasser
pi_204631497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:31:49 #50
500155 Zwartwasser
pi_204631527

[ Bericht 100% gewijzigd door Zwartwasser op 04-05-2022 23:34:38 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 23:35:34 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204631589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:

[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?

Man, ik zit nu al met ongeduld op het puntje van mijn stoel voor over drie weken, :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')