Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Dat doet mijn Teckel dus ook, alles binnen 1 minuutquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Rechtbanken zijn er al twee keer eerder 'ingetrapt', ook in Engeland.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?
Man, ik zit nu al met ongeduld op het puntje van mijn stoel voor over drie weken,.
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is typisch zo'n zaak dat je denkt: leg ze allebei maar aan de leugendetector.
Maar die rotdingen zijn volkomen onbetrouwbaar.
De jury moet met alle 12 leden achter 1 oordeel staan in de USA, toch?
Gaat volgens mij nooit gebeuren.
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze hier doet.
Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.
Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
Is dat de quote die zogezegd bevestigd dat hij haar geslagen heeft?quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:
[b]
"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.
Zijn ook wel foto’s van haar verwondingen.
Ik ga er maar van uit dat Depp zichzelf ook gelooft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:53 schreef Sushilover het volgende:
[..]
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.
Door je username bedenk ik me ineens dat ik nog een bestelde slacentrifuge uit moet pakken. Had de doos weggelegd en daarna vergeten,quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
Toch vraag ik me af waarom er geen opnames zijn van de vele mishandelingen door Depp. Heard maakte er blijkbaar een gewoonte van continu geluidsopnames te maken in privésituaties, maar op geen ervan is Depp agressief. En op geen ervan klinkt Heard als een zielig zwak vogeltje dat probeert een agressieve man rustig te krijgen. Sterker, ze klinkt als iemand die continu prikt/provoceert/uitdaagt. Dat is een vreemde houding voor iemand die bang is voor klappen.
Maar wie weet wat team Heard nog heeft liggen voor de komende dagen.
Die mensen weten dat ook niet 100 procent zeker, want zij zijn er niet bij geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:50 schreef junkiesietze het volgende:
De mensen die hier zeggen dat er 2 schuld hebben en dat johnny ook fout was, waar is het bewijs hiervoor?
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:37 schreef Toby56 het volgende:
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.
Klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...
Ook op het eind als ze de (hilarische) tekst berichten van JD laten zien. Heb hardop moeten lachen en dan zie je hem even later opstaan en gniffelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Die gniffel bij "a jar... a JAR of cocaine"
Ik geef toe dat ik de terminologie die veel voor Heard wordt gebruikt (bitch, aanstelster, slechte actrice, leugenaar en wat niet al), terugkaatste naar Depp. Ik vind Depp niet onsympathiek, heus niet. Ik houd van die 2 films die ik ken, hij gaat geweldig met zijn fans om, hij heeft zelf idolen die mij goed bevallen, en wat niet al.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:11 schreef vencodark het volgende:
@:Toby56 Je noemt Depp een slappe zak zand. Waarom precies?
Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:
"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.
"I am an insane person and not so fair headed after too much of the drink. .
Zijn ook wel foto’s van haar verwondingen.
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:49 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik vond het ook erg interessant dat zij zei dat hij screamt, screaming! Maar op alle geluidsopnamen van haar praat hij juist altijd zacht, zoals altijd. En dit zou al in 2012 zo erg zijn geweest, dus ze wordt 3 jaar lang verschrikkelijk behandeld, verkracht, geslagen, en vervolgens pas in 2015 gaan ze trouwen.
Ik zou die vriendin en flight attendent wel willen horen
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.
[..]
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.
Wie gelooft er nou dat je eerst 3 jaar mishandeld word, zowel sexueel, als fysiek en dan vervolgens nog gaat trouwen.
Je hoort ook exact hoe ze is op zijn opnames als ze niet weet dat er opgenomen wordt, terwijl als zij de opnames maakt dan is ze opeens extreem welwillend en poeslief. Dat zijn letterlijk de signalen van iemand die manipulatief bezig is. Iedereen die dat soort shit heeft meegemaakt herkent dat soort gedrag van haar gedrag meteen.
Wie zegt dat ze daar ook niet de boel heeft lopen bedonderen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.
Dan waren die eerdere rechtszaken al met gemak door Depp gewonnen.
Bovendien zijn we nog lang niet klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |