abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 23:35:34 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204631589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:

[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?

Man, ik zit nu al met ongeduld op het puntje van mijn stoel voor over drie weken, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204631624
quote:

[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Dat doet mijn Teckel dus ook, alles binnen 1 minuut _O-

Alleen verdient zij geen miljoenen en ik ookal niet -O-
pi_204631632
quote:

[..]
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.

Maar als ik naar nieuwskanalen kijk, of artikelen lees, of op Youtube zo'n Court-TV bekijk, dan is het ook opvallend dat commentatoren veel genuanceerder zijn. (De live-chat daar is nagenoeg volledig anti-Heard overigens.)

Jij en ik kunnen vinden van Depp of Heard wat we willen, maar wat vindt de jury ervan? Zaagt Heard inderdaad de poten onder haar eigen stoel weg? En waarom is dat in die 2 eerdere zaken dan al niet gebeurd? Gedroegen de beide partijen zich toen heel anders?

Ik heb geen glazen bol (net als die meneer van Disney), maar het zou me niet verbazen dat dit op weg gaat naar een zoveelste gelijkspel. Het is gewoon (weer) een heen & weer kaatsen van jouw schuld/mijn schuld. Een relatie vol met scheldpartijen, mepperij, verdriet, drank, drugs en zelfs letterlijk met shit.
Ik moet er niet aan denken zo'n manipulatieve en dwingende partner te hebben als Amber Heard.
Ik moet er ook niet aan denken zo'n jaloerse drinkebroer en cokesnuiver als partner te hebben als Johnny Depp.
Breng je 2 van dergelijke mensen samen: misery guaranteed.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204631647
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?

Man, ik zit nu al met ongeduld op het puntje van mijn stoel voor over drie weken, :').
Rechtbanken zijn er al twee keer eerder 'ingetrapt', ook in Engeland.
pi_204631723
Het is typisch zo'n zaak dat je denkt: leg ze allebei maar aan de leugendetector.

Maar die rotdingen zijn volkomen onbetrouwbaar.

De jury moet met alle 12 leden achter 1 oordeel staan in de USA, toch?
Gaat volgens mij nooit gebeuren.
pi_204631995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is typisch zo'n zaak dat je denkt: leg ze allebei maar aan de leugendetector.

Maar die rotdingen zijn volkomen onbetrouwbaar.

De jury moet met alle 12 leden achter 1 oordeel staan in de USA, toch?
Gaat volgens mij nooit gebeuren.
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.
pi_204632260
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is wel wat ze hier doet.

Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.

Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:

"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.

"I am an insane person and not so fair headed after too much of the drink. .

Zijn ook wel foto’s van haar verwondingen.
pi_204632294
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:
[b]
"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.

Is dat de quote die zogezegd bevestigd dat hij haar geslagen heeft?
Ik lees dit niet als een bekentenis dat hij haar geslagen heeft maar misschien mis ik context.

Verder lees ik op YouTube vooral (bijna alleen maar) reacties van mensen die 100% denken te weten dat Amber over alles liegt.
Ik vind dat nogal simpel gezegd.
Mij overtuigt ze ook niet maar keihard beweren dat ze alles verzint of acteert, is mij te makkelijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door vencodark op 05-05-2022 08:11:07 ]
pi_204632348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 00:53 schreef Sushilover het volgende:

[..]
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.
Ik ga er maar van uit dat Depp zichzelf ook gelooft.

Dat lijkt me sowieso raadzaam als je in een dergelijke rechtszaak (en niet voor de eerste keer) verwikkeld bent.

(Kortom: zo'n machine heeft het ook maar moeilijk. Wat een ellende allemaal.)
pi_204632433
Toch vraag ik me af waarom er geen opnames zijn van de vele mishandelingen door Depp. Heard maakte er blijkbaar een gewoonte van continu geluidsopnames te maken in privésituaties, maar op geen ervan is Depp agressief. En op geen ervan klinkt Heard als een zielig zwak vogeltje dat probeert een agressieve man rustig te krijgen. Sterker, ze klinkt als iemand die continu prikt/provoceert/uitdaagt. Dat is een vreemde houding voor iemand die bang is voor klappen.

Maar wie weet wat team Heard nog heeft liggen voor de komende dagen.
  donderdag 5 mei 2022 @ 07:49:47 #61
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_204632544
Ik vond het ook erg interessant dat zij zei dat hij screamt, screaming! Maar op alle geluidsopnamen van haar praat hij juist altijd zacht, zoals altijd. En dit zou al in 2012 zo erg zijn geweest, dus ze wordt 3 jaar lang verschrikkelijk behandeld, verkracht, geslagen, en vervolgens pas in 2015 gaan ze trouwen.
Ik zou die vriendin en flight attendent wel willen horen
  donderdag 5 mei 2022 @ 07:50:17 #62
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204632547
De mensen die hier zeggen dat er 2 schuld hebben en dat johnny ook fout was, waar is het bewijs hiervoor?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 mei 2022 @ 08:22:37 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204632678
Oké, heb nu een snel door wat van gisteren heen gekeken en geskipt maar het moment dat zij verteld onderworpen te zijn aan een cavity search moet ik het eens zijn met jullie dat het vrij nep overkomt.

Het voelt inderdaad erg gespeeld. Aan de andere kant is ze actrice en zou je denken dat ze beter dan dit kan dus waarom zou ze het dan zo slecht doen?

Maar goed, ook mij deed het cringen, hoe de vork ook in de steel zit.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 mei 2022 @ 08:23:48 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204632683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
Toch vraag ik me af waarom er geen opnames zijn van de vele mishandelingen door Depp. Heard maakte er blijkbaar een gewoonte van continu geluidsopnames te maken in privésituaties, maar op geen ervan is Depp agressief. En op geen ervan klinkt Heard als een zielig zwak vogeltje dat probeert een agressieve man rustig te krijgen. Sterker, ze klinkt als iemand die continu prikt/provoceert/uitdaagt. Dat is een vreemde houding voor iemand die bang is voor klappen.

Maar wie weet wat team Heard nog heeft liggen voor de komende dagen.
Door je username bedenk ik me ineens dat ik nog een bestelde slacentrifuge uit moet pakken. Had de doos weggelegd en daarna vergeten, :').
pi_204632729
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:50 schreef junkiesietze het volgende:
De mensen die hier zeggen dat er 2 schuld hebben en dat johnny ook fout was, waar is het bewijs hiervoor?
Die mensen weten dat ook niet 100 procent zeker, want zij zijn er niet bij geweest.
Het gaat mij om het juridische verhaal.
Bewijs wordt verzameld op basis van verklaringen.
Verklaringen die onder eed worden afgenomen. "Nothing but the truth."

Het is dan aan rechter en/of jury om die verklaringen te wegen.
En er een juridisch oordeel over te vellen.

De eerdere rechtszaken kwamen, na uitgebreid onderzoek en ondervragingen, ook al tot de conclusie dat er geen sprake was van een 'enige schuldige'. Bij de eerste (kort na de scheiding) was de conclusie: Depp moet uit haar buurt blijven. Bij de tweede: Depp kan niet overtuigend aantonen dat hij geen 'wife beater' is.
Zo bijzonder is het dus allemaal niet.
Het is zijn woord tegen het hare, en andersom. En dat deze twee mensen er met z'n tweeën een enorme puinhoop van hebben gemaakt, lijkt me zonneklaar. Hij werd gek van haar, en zij van hem. En dat leidde tot, voor een goede relatie cq goed huwelijk, onaanvaardbare spanningen. Enorme ruzies en uitbarstingen, gespannen stiltes, opgekropte woede en wat niet al. Zij claimt klappen van hem te hebben gehad, en hij van haar.

Heard wilde deze nieuwe zaak in eerste instantie niet (niet geheel onbegrijpelijk, want zij stond er tot nu toe beter voor). Ze tekende protest aan en zei dat er al uitspraak was gedaan in Engeland. Maar het lukte haar niet om de zaak tegen te houden, omdat het Amerikaanse rechtssysteem anders is dan het Britse en omdat Depp een andersoortige klacht had ingediend (niet meer de 'wife beater' van The Sun, maar de op-ed in de Washington Post en de gevolgen daarvan). Daarop besloot Heard ook maar weer met een zaak te komen, en een gigantische tegenvordering te eisen.

Terwijl 99% procent van de filmfans (want Depp heeft veel meer fans dan Heard) ervan overtuigd lijkt te zijn dat Heard een liegende bitch is en dat Johnny een Heilige is, merk je uit meer objectieve reacties dat de kans wederom erg groot is dat deze zaak een 'hung jury' gaat opleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 05-05-2022 08:44:24 ]
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 09:01:19 #66
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204632845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:37 schreef Toby56 het volgende:
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204632867
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:01 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...
Klopt.
En Liefde maakt blind.
Bij de direct betrokkenen, en bij de buitenwereld.

Heard is een bitch.
Prima.
Depp is een slappe zak zand.
(Maar wel een uitstekend acteur.)

Allebei diep verwonde en gewonde persoonlijkheden.

Treurig.

Allebei 50 miljoen laten dokken. Gelijkspel. Hollywood laten oordelen (voor zover die daartoe gerechtigd zijn, lol).
En Depp moet een cursus volgen "hoe ga ik met mijn centen om?"
Beter laat dan nooit. Dan hoeft hij ook geen financiële schade meer te claimen.

Depp hoeft zich minder zorgen te maken dan Heard volgens mij.
In zijn beroep doen oude mannen het vaak beter dan oude vrouwen. (Daarom had hij deze storm moeten laten overwaaien, en zijn financiën beter moeten regelen.)
En Heard is geen Meryl Streep, zo heb ik mij laten vertellen.
Die kan die 100 miljoen best gebruiken. Maar ik denk niet dat ze die binnensleept.
pi_204632881
@Toby56 Je noemt Depp een slappe zak zand. Waarom precies?
pi_204632907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

Die gniffel bij "a jar... a JAR of cocaine" :D
Ook op het eind als ze de (hilarische) tekst berichten van JD laten zien. Heb hardop moeten lachen en dan zie je hem even later opstaan en gniffelen.
pi_204632936
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:11 schreef vencodark het volgende:
@:Toby56 Je noemt Depp een slappe zak zand. Waarom precies?
Ik geef toe dat ik de terminologie die veel voor Heard wordt gebruikt (bitch, aanstelster, slechte actrice, leugenaar en wat niet al), terugkaatste naar Depp. Ik vind Depp niet onsympathiek, heus niet. Ik houd van die 2 films die ik ken, hij gaat geweldig met zijn fans om, hij heeft zelf idolen die mij goed bevallen, en wat niet al.

Maar verder:
zuipen, coke snuiven, vergetelheid zoeken, nooit zelf een knoop doorhakken... als Heard een bitch is, dan is hij een slappeling. Na jaren en jaren van een ellendige relatie (bewijs: alle rechtszaken tot nu toe) was het Heard die de stekker eruit trok. Niet Depp. Terwijl ze elkaar dus al jaren het leven zuur maakten, en Depp (volgens de tapes) meer dan eens had gejammerd "go away, leave me alone, I don't love you anymore, go away, leave me in peace... get out of here" (geen letterlijke quotes, maar ze komen in de buurt).
Hij had al lang bij haar weg moeten zijn.
En zij uiteraard ook bij hem. Dus Heard is ook een slappeling. Hupsakee, ik heb het gezegd.

Maar ik wens beiden niet te veroordelen. Niet om de zwakte, de drank, de drugs, en ook niet om de liefde die omsloeg in haat. Want liefde is een raar ding. En de grens tussen liefde en haat kan dun zijn. En ze zijn beiden, om met John Lennon te spreken, "crippled inside". (En Lennon wist wat dat was.)

Ik wens ze beiden een zo goed mogelijke toekomst. Maar ik behoor NIET tot kamp zus of zo, en ik ben in dit geval dus een beetje de advocaat van de duivel. Want, dankzij de enorme fanbase van Depp, is Heard blijkbaar voor de grote meerderheid de duivel. Zeker, Heard was de duivel voor Depp. Maar hij was dat blijkbaar voor haar.
pi_204633081
Beetje off-topic: Depp in goede vorm, ongetwijfeld wel met wat drank in zijn porem. Net als toen-ie nog 17 was.
Hoewel?
"Johnny doesn't gets drunk, he gets Depp!"

En zijn idool is OK. Wat mij betreft. ;)
(Iggy was ook altijd nuchter en clean. 8)7 )

donderdag 5 mei 2022 @ 10:07:04 #72
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204633198
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]

"I am an insane person and not so fair headed after too much of the drink. .

Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:49 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik vond het ook erg interessant dat zij zei dat hij screamt, screaming! Maar op alle geluidsopnamen van haar praat hij juist altijd zacht, zoals altijd. En dit zou al in 2012 zo erg zijn geweest, dus ze wordt 3 jaar lang verschrikkelijk behandeld, verkracht, geslagen, en vervolgens pas in 2015 gaan ze trouwen.
Ik zou die vriendin en flight attendent wel willen horen
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.

Wie gelooft er nou dat je eerst 3 jaar mishandeld word, zowel sexueel, als fysiek en dan vervolgens nog gaat trouwen.

Je hoort ook exact hoe ze is op zijn opnames als ze niet weet dat er opgenomen wordt, terwijl als zij de opnames maakt dan is ze opeens extreem welwillend en poeslief en zelfs dan nog doet ze pogingen om hem uit te lokken. (Wat haar niet lukt)

Dat zijn letterlijk de signalen van iemand die manipulatief bezig is. Iedereen die dat soort shit heeft meegemaakt herkent dat soort gedrag van haar gedrag meteen.
pi_204633209
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.
[..]
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.

Wie gelooft er nou dat je eerst 3 jaar mishandeld word, zowel sexueel, als fysiek en dan vervolgens nog gaat trouwen.

Je hoort ook exact hoe ze is op zijn opnames als ze niet weet dat er opgenomen wordt, terwijl als zij de opnames maakt dan is ze opeens extreem welwillend en poeslief. Dat zijn letterlijk de signalen van iemand die manipulatief bezig is. Iedereen die dat soort shit heeft meegemaakt herkent dat soort gedrag van haar gedrag meteen.
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.
Dan waren die eerdere rechtszaken al met gemak door Depp gewonnen.

Bovendien zijn we nog lang niet klaar.
  donderdag 5 mei 2022 @ 10:22:01 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204633307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:09 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.
Dan waren die eerdere rechtszaken al met gemak door Depp gewonnen.

Bovendien zijn we nog lang niet klaar.
Wie zegt dat ze daar ook niet de boel heeft lopen bedonderen?
Depp was nog voor dat begon al weggezet als dusdanig.
pi_204633310
https://en.wikipedia.org/wiki/Depp_v_News_Group_Newspapers_Ltd

Dit is de reden waarom Heard deze rechtszaak eigenlijk niet meer wilde.
Nagenoeg alle shit was in Engeland al juridisch beoordeeld.
En Depp had bot gevangen met zijn schadeclaim. Inclusief zijn beroep tegen de uitspraak.

Maar goed, zoals al eerder vermeld, de USA heeft een ander rechtssysteem, en Depp switchte naar de op-ed van 2018. Dus was/werd het een andere zaak.

Ze zitten elkaar dit echt niet voor het eerst aan te doen. Ze hebben hun verhaal zelf al meerdere keren gedaan, de belangrijkste tapes zijn al afgespeeld, de belangrijkste apps zijn al gelezen, de belangrijkste getuigen zijn al eerder gehoord.
Alleen kan nu de hele wereld het volgen.

Vragen als "wie gelooft er nou dat je na 3 jaren inclusief ruzies en slaanderij nog gaat trouwen?" doen niet zo bar veel ter zake. Ik vrees dat jij en ik niet weten wat voor en hoeveel krankzinnige relaties en huwelijken vandaag nog steeds gesloten worden en zelfs duren tot de dood hen scheidt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')