abonnement Unibet Coolblue
pi_204622055


Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
pi_204622082
twitter

Senator Karen die maar blijft flippen, die valt straks dood neer als ze zo doorgaat.
Dit zegt ook wel iets over hoe dit soort mensen over democratie denken. De beslissing om abortus toe te staan ligt weer bij het volk. Senator Karen vind dat die keuze niet bij het volk hoort maar bij de rechter.
Ik juich dit alleen maar toe, meer macht naar de staten, breng democratie zo dicht mogelijk bij de burger.
Het is de enige oplossing in een hopeloos verdeeld land waar het lijkt dat men weinig tot niets meer met elkaar deelt.
pi_204622604
twitter

En hier heeft ze natuurlijk helemaal gelijk.
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:57:52 #4
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204622770
Inderdaad. Maar Amerikaans Links is natuurlijk dol op een alles bepalende macht op federaal niveau die bij iedereen het gedachtegoed door de strot kan duwen wat zij als moreel verlicht zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:21 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Senator Karen die maar blijft flippen, die valt straks dood neer als ze zo doorgaat.
Dit zegt ook wel iets over hoe dit soort mensen over democratie denken. De beslissing om abortus toe te staan ligt weer bij het volk. Senator Karen vind dat die keuze niet bij het volk hoort maar bij de rechter.
Ik juich dit alleen maar toe, meer macht naar de staten, breng democratie zo dicht mogelijk bij de burger.
Het is de enige oplossing in een hopeloos verdeeld land waar het lijkt dat men weinig tot niets meer met elkaar deelt.
Arme vrouw, die moet inderdaad om haar gezondheid denken. Kijk haar dan ook staan te trippen daar, hihi. Zo hysterisch, zo Links, zo Blauw.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204623875
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
Inderdaad. Maar Amerikaans Links is natuurlijk dol op een alles bepalende macht op federaal niveau die bij iedereen het gedachtegoed door de strot kan duwen wat zij als moreel verlicht zien.
[..]
Arme vrouw, die moet inderdaad om haar gezondheid denken. Kijk haar dan ook staan te trippen daar, hihi. Zo hysterisch, zo Links, zo Blauw.
Het is natuurlijk wel de ondergang van het land als de federale overheid meent te bepalen wat goed is voor een ieder.
Democratie functioneert het beste als het zo lokaal mogelijk is. Ben je niet eens met het beleid kun je er altijd nog voor kiezen om te stemmen met je voeten.
Er zou eigenlijk een kandidaat moeten opstaan met de slogan “make federal elections irrelevant again”.
pi_204624113
be mad

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 05-05-2022 15:37:21 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:33:48 #7
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204624292
Het zijn ook altijd weer die stereotype activistische types. Ik zag bij een aantal beelden van de demonstraties ook alweer de nodige paarse, blauwe of roze geverfde kapsels.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:38:21 #8
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204624351
En natuurlijk ook weer het bekende vandalisme, wat natuurlijk nu compleet gerechtvaardigd is, want het komt van de progressieve medemens die voor vermeende sociale rechtvaardigheid strijdt:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204624446
Hihi, Links slaat weer toe!
pi_204624536
Het zijn altijd de lelijke eendjes met een slachtoffercomplex die activist worden. Dat verklaart ook waarom ze zo boos, fragiel en instabiel zijn

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204624699
:N :X

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204625484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 11:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel de ondergang van het land als de federale overheid meent te bepalen wat goed is voor een ieder.
Waarom? Ze hebben al sinds de oprichting een federale overheid, zou dat land dan niet al een tijdje ondergegaan moeten zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 14:53:15 #13
5428 crew  miss_sly
pi_204625499
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Het zijn altijd de lelijke eendjes met een slachtoffercomplex die activist worden. Dat verklaart ook waarom ze zo boos, fragiel en instabiel zijn

[ afbeelding ]
Want hoe iemand eruit ziet, zegt wel iets over hoe iemand is.
Ik vind dit echt niet oké.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204625840
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn ook altijd weer die stereotype activistische types. Ik zag bij een aantal beelden van de demonstraties ook alweer de nodige paarse, blauwe of roze geverfde kapsels.
He hallo brutale - ik had ook zoiets toen ik bij de Rock Against Racism/Anti-Nazi League en Campaign for Nuclear Disarmament demos begin jaren 80 was. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204625842
Het zijn ook de lelijke mensen die nog steeds maskers dragen.
pi_204625855
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Het zijn altijd de lelijke eendjes met een slachtoffercomplex die activist worden. Dat verklaart ook waarom ze zo boos, fragiel en instabiel zijn

[ afbeelding ]
Nou -die activisten in de oranje broekjes zijn toch leuk?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 4 mei 2022 @ 15:38:44 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204625866
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want hoe iemand eruit ziet, zegt wel iets over hoe iemand is.
Ik vind dit echt niet oké.
Dat is natuurlijk niet waar. Je kunt bij verscheidene groepen mensen vaak een algemene tendens terugzien in hoe zij zich bijvoorbeeld kleden of verzorgen. Dit benoemen is niets mis mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204625905
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want hoe iemand eruit ziet, zegt wel iets over hoe iemand is.
Ik vind dit echt niet oké.
Mooi, doen we verder niks mee.

Je kan niet iedereen te vriend of tevreden houden.

We leren ons weren in onze jeugd tegen dingen die we niet kunnen handelen.

Tegenwoordig worden die leer momenten al ontnomen door ze met fluwelen handschoenen te behandelen.

Wat krijg je dan, volwassen die niks kunnen verdragen en hun mening willen opleggen bij de rest omdat ze het zelf zo moeilijk hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 4 mei 2022 @ 15:53:44 #19
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204625985
Hihi, wat zou er aan de hand zijn met die meid in het rood? Die lijkt behoorlijk geïrriteerd in elk geval.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:01:07 #20
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626038
twitter

twitter

twitter

En dat terwijl de openbare verhoren nog niet eens begonnen zijn ....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:11:30 #21
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626123
Ik proef hier dezelfde instelling tov vrouwen als Matt Gaetz:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:13:22 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204626126
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik proef hier dezelfde instelling tov vrouwen als Matt Gaetz:

[ twitter ]
Hihi, kun je dat verder beargumenteren? Waaruit denk je hier een dergelijke opstelling te kunnen opmaken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 16:21:49 #23
5428 crew  miss_sly
pi_204626193
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Je kunt bij verscheidene groepen mensen vaak een algemene tendens terugzien in hoe zij zich bijvoorbeeld kleden of verzorgen. Dit benoemen is niets mis mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Mooi, doen we verder niks mee.

Je kan niet iedereen te vriend of tevreden houden.

We leren ons weren in onze jeugd tegen dingen die we niet kunnen handelen.

Tegenwoordig worden die leer momenten al ontnomen door ze met fluwelen handschoenen te behandelen.

Wat krijg je dan, volwassen die niks kunnen verdragen en hun mening willen opleggen bij de rest omdat ze het zelf zo moeilijk hebben.
Wat je nu ziet is volwassenen die het met argumenten niet kunnen en dus op uiterlijk mensen afbranden. Dat gaat niet meer over de inhoud. Dat is niet oké en wat mij betreft een duidelijk voorbeeld van machteloosheid en gebrek aan argumenten om op de inhoud te gaan.

Dat zou men niet nodig moeten hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:24:05 #24
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626207
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:25:09 #25
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626214
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, kun je dat verder beargumenteren? Waaruit denk je hier een dergelijke opstelling te kunnen opmaken?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Wat je nu ziet is volwassenen die het met argumenten niet kunnen en dus op uiterlijk mensen afbranden. Dat gaat niet meer over de inhoud. Dat is niet oké en wat mij betreft een duidelijk voorbeeld van machteloosheid en gebrek aan argumenten om op de inhoud te gaan.

Dat zou men niet nodig moeten hebben.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:31:46 #26
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204626274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Wat je nu ziet is volwassenen die het met argumenten niet kunnen en dus op uiterlijk mensen afbranden. Dat gaat niet meer over de inhoud. Dat is niet oké en wat mij betreft een duidelijk voorbeeld van machteloosheid en gebrek aan argumenten om op de inhoud te gaan.

Dat zou men niet nodig moeten hebben.
Ik denk dat hier vooral de fout zit, het heeft weinig met 'afbranden' te maken. Simpelweg met iets benoemen van een bepaalde tendens bij een groep mensen. Als ik bijvoorbeeld zou zeggen dat;

• Gereformeerde vrouwen over het algemeen vaak een rok of een jurk dragen;
• Voetbalhooligans zich vaak nogal heetgebakerd opstellen en agressief overkomen;
• Nederlanders in vergelijking met de rest van de wereld vaak vrij lang zijn.

Dan betreft dit dingen die iedereen kan zien. Waarom zou je dat dan niet kunnen benoemen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 16:34:58 #27
5428 crew  miss_sly
pi_204626298
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk dat hier vooral de fout zit, het heeft weinig met 'afbranden' te maken. Simpelweg met iets benoemen van een bepaalde tendens bij een groep mensen. Als ik bijvoorbeeld zou zeggen dat;

• Gereformeerde vrouwen over het algemeen vaak een rok of een jurk dragen;
• Voetbalhooligans zich vaak nogal heetgebakerd opstellen en agressief overkomen;
• Nederlanders in vergelijking met de rest van de wereld vaak vrij lang zijn.

Dan betreft dit dingen die iedereen kan zien. Waarom zou je dat dan niet kunnen benoemen?
Lelijke eendjes is dan toch net weer een iets andere benadering.

Mij gaslight je hier niet uit :)

En slachtoffercomplex, boos, fragiel en instabiel hebben ook niets met de inhoud of objectief te benoemen eigenschappen te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:42:54 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204626368
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]

Ik zou dit onthouden als je 's nachts weer eens allerlei Trump stemmers op bezoekers van zo'n Trump rally zit te bespotten. Maar opvallend genoeg gelden er dan hele andere regels.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lelijke eendjes is dan toch net weer een iets andere benadering.

Mij gaslight je hier niet uit :)

En slachtoffercomplex, boos, fragiel en instabiel hebben ook niets met de inhoud of objectief te benoemen eigenschappen te maken.
Dat vind ik niet. Dat betreft ook zaken die objectief waarneembaar zijn. Neem deze demonstranten bijvoorbeeld, die komen behoorlijk boos over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:49:20 #29
323401 Kijkertje
met filter
pi_204626455
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lelijke eendjes is dan toch net weer een iets andere benadering.

Mij gaslight je hier niet uit :)

En slachtoffercomplex, boos, fragiel en instabiel hebben ook niets met de inhoud of objectief te benoemen eigenschappen te maken.
Het is ook gewoon een beetje cherrypicking in toepasselijke voorbeelden dat het beeld bevestigt terwijl dit vraagstuk toch al decennia heel belangrijk is voor heel veel vrouwen:

twitter


quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou dit onthouden als je 's nachts weer eens allerlei Trump stemmers op bezoekers van zo'n Trump rally zit te bespotten. Maar opvallend genoeg gelden er dan hele andere regels.
[..]
Dat vind ik niet. Dat betreft ook zaken die objectief waarneembaar zijn. Neem deze demonstranten bijvoorbeeld, die komen behoorlijk boos over.
Want bezoekers aan Trump rally's zijn niet representatief voor zijn volgelingen? Ik dacht nou juist dat zij het bewijs waren waarom Trump veel populairder is dan Biden en dus wel gewonnen MOET hebben? :D

Enfin moet er weer vandoor, veel plezier met het benoemen van de 'observeerbare werkelijkheid' :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:02:37 #30
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204626633
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is ook gewoon een beetje cherrypicking in toepasselijke voorbeelden dat het beeld bevestigt terwijl dit vraagstuk toch al decennia heel belangrijk is voor heel veel vrouwen:

[ twitter ]
Dat is leuk voor haar, moet ze zeker gaan doen. Maar er zijn ook een groot aantal vrouwen die tegen abortus zijn in de VS, het scheelt nog geen tien procent:


quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want bezoekers aan Trump rally's zijn niet representatief voor zijn volgelingen? Ik dacht nou juist dat zij het bewijs waren waarom Trump veel populairder is dan Biden en dus wel gewonnen MOET hebben? :D
Dat argument maak ik nergens. Ik geef aan dat jij niet wil dat er dingen worden gezegd over bepaalde groepen, maar dat je dit zelf wél wilt kunnen doen over andere groepen. Dat is een dus weer de bekende dubbele standaard. Ik ben voor een evenredig speelveld: jij mag dingen benoemen over groepen, anderen mogen dat ook.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204626644
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Het zijn altijd de lelijke eendjes met een slachtoffercomplex die activist worden. Dat verklaart ook waarom ze zo boos, fragiel en instabiel zijn

[ afbeelding ]
Onze mod negeert stilletjes de waanzin die hij gisteren postte over het legaliseren van moord op pasgeboren baby's.

Goed bezig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204626698
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is leuk voor haar, moet ze zeker gaan doen. Maar er zijn ook een groot aantal vrouwen die tegen abortus zijn in de VS, het scheelt nog geen tien procent:

[ afbeelding ]
[..]
Dat is toch helemaal prima? Als je tegen abortus bent, neem je geen abortus. Iedereen blij.

Vind die bemoeizucht van conservatieven altijd erg vermoeiend.

Met drugs is het net zo. Ben je tegen drugs? Prima, dan gebruik je het niet. Maat nee, dat moet dan gelijk weer voor iedereen worden verboden. Moeilijke lui.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:17:07 #33
33189 RM-rf
1/998001
pi_204626811
Waarom moest het onderwerp van deze reeks opeens veranderd worden?
En die hele openingspost gewijzigd en begint die opeens over andere zaken?

Dat er in amerika een staatsgreep plaatsgevonden is, lijkt nu net juist recentelijk bewezen te gaan worden en daarover ging deze reeks de hele tijd....
Er stond zelfs bewust een modbreak dat het niet de bedoeling was te beginnen over 'algemene politieke thema's maart het juist te houden bij de verkiezingen en de nasleep

quote:
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid.
en nu plots verschijnt er een heel andere Openingspost die hele andere onderwerpen aanspreekt en net doet alsof de betreffende Staatsgreep en de bestorming van het Parlementsgebouw niet echt een thema is, maar begint hij over 'of de amerikaanse politiek buitenaards leven geheim houd... iets dat bij mijn weten nooit hier, maar in andere topics besproken werd.

quote:
Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven?
Raar en volgens mij juist een exact voorbeeld van 'desinformatie' om plots te beginnen aan een afleiding (buitenaards leven doet het altijd goed) als juist het bestaan van een politiek complot gericht op het invoeren van oorlogsrecht/staat van beleg (Martial Law, of als een republikeinse afgevaardigde het noemd 'marshall law') net bewezen lijkt te worden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:40:02 #34
323401 Kijkertje
met filter
pi_204627073
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is leuk voor haar, moet ze zeker gaan doen. Maar er zijn ook een groot aantal vrouwen die tegen abortus zijn in de VS, het scheelt nog geen tien procent:

[ afbeelding ]
[..]
Dat argument maak ik nergens. Ik geef aan dat jij niet wil dat er dingen worden gezegd over bepaalde groepen, maar dat je dit zelf wél wilt kunnen doen over andere groepen. Dat is een dus weer de bekende dubbele standaard. Ik ben voor een evenredig speelveld: jij mag dingen benoemen over groepen, anderen mogen dat ook.
Het verschil is dat ik de uitspraken/beweringen van Trump-volgelingen toon. Jij en anderen hebben het liever over gemoedstoestanden en uiterlijkheden. Prima hoor maar het heeft weinig met de inhoud te maken en duidt op een gebrek aan inhoudelijke argumenten :*

Nu echt weg *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:40:57 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204627083
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal prima? Als je tegen abortus bent, neem je geen abortus. Iedereen blij.

Vind die bemoeizucht van conservatieven altijd erg vermoeiend.

Met drugs is het net zo. Ben je tegen drugs? Prima, dan gebruik je het niet. Maat nee, dat moet dan gelijk weer voor iedereen worden verboden. Moeilijke lui.
Hihi, je klinkt hier bijna als een libertariër. Maar dit zou je natuurlijk over menig wetgeving kunnen zeggen. Waarom mogen 12-jarigen geen autorijden? Als jij jouw kind pas op 17-jarige leeftijd zijn of haar rijbewijs wil laten halen, prima, maar laat anderen gewoon met rust als die hun kind dat eerder willen laten doen.

Dit is helaas niet hoe de maatschappij werkt, vanuit verschillende politieke stromingen zijn er ideeën over wat voor de gehele maatschappij het beste is. Sommigen zijn voor abortus, anderen tegen, sommigen zijn voor het homohuwelijk, anderen tegen, sommigen zijn voor een verplichte zorgverzekering, anderen tegen, sommigen zijn voor lessen over seksualiteit en gender voor jonge kinderen op scholen, anderen tegen.

En het mooie van een democratie is dan dat mensen over zulke dingen kunnen stemmen, en op basis daarvan worden er er beslissingen genomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 17:50:07 #36
5428 crew  miss_sly
pi_204627187
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ho's be mad

[ twitter ]
Waarom zijn dat 'ho's'? Alleen omdat ze pro-choice zijn?
Veel vrouwen die pro-choice zijn, voor het recht op abortus, hebben zelf nooit een abortus gehad. Veel vrouwen die wel een abortus hebben gehad, zijn verre van hoeren, maar vrouwen die door wat voor omstandigheden dan ook in een positie zitten waarin abortus voor hen de enige uitweg is. Hen hoeren noemen is echt nergens voor nodig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 17:52:22 #37
5428 crew  miss_sly
pi_204627212
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, je klinkt hier bijna als een libertariër. Maar dit zou je natuurlijk over menig wetgeving kunnen zeggen. Waarom mogen 12-jarigen geen autorijden? Als jij jouw kind pas op 17-jarige leeftijd zijn of haar rijbewijs wil laten halen, prima, maar laat anderen gewoon met rust als die hun kind dat eerder willen laten doen.

Dit is helaas niet hoe de maatschappij werkt, vanuit verschillende politieke stromingen zijn er ideeën over wat voor de gehele maatschappij het beste is. Sommigen zijn voor abortus, anderen tegen, sommigen zijn voor het homohuwelijk, anderen tegen, sommigen zijn voor een verplichte zorgverzekering, anderen tegen, sommigen zijn voor lessen over seksualiteit en gender voor jonge kinderen op scholen, anderen tegen.

En het mooie van een democratie is dan dat mensen over zulke dingen kunnen stemmen, en op basis daarvan worden er er beslissingen genomen.
Hihi, toch zijn sommige dingen logischer om aan iedereen op te leggen dan andere dingen. Die zaken waarvan je toch wel redelijk objectief kunt zeggen dat het echt verstandiger is en voor de gehele maatschappij veiliger, zoals een 12 jarige nog niet achter het stuur.
Als ik een abortus heb, heb jij daar op geen enkele manier last van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204627262
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, Links slaat weer toe!
[ afbeelding ]
Hahaha ik kwam die ook tegen, ik kon het helaas niet meer terug vinden.
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:37:03 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204627697
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hihi, toch zijn sommige dingen logischer om aan iedereen op te leggen dan andere dingen. Die zaken waarvan je toch wel redelijk objectief kunt zeggen dat het echt verstandiger is en voor de gehele maatschappij veiliger, zoals een 12 jarige nog niet achter het stuur.
Als ik een abortus heb, heb jij daar op geen enkele manier last van.
Dat laatste klopt. En als jij van iemand zou stelen of iemand zou slaan, heb ik daar ook geen last van. Maar toch betreft dat dingen die je niet moet willen in een samenleving. Zo denken sommigen ook over abortus, omdat zij vinden dat daar een ander leven bij betrokken is. Ik ben verder geen absolutist wat dit betreft, ik vind dat een abortus onder bepaalde omstandigheden mogelijk moet zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204627736
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onze mod negeert stilletjes de waanzin die hij gisteren postte over het legaliseren van moord op pasgeboren baby's.

Goed bezig.
Onze? Doe eens BNW dan. Taqiyya mag in de Linkse Kerk.
pi_204627812
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, je klinkt hier bijna als een libertariër. Maar dit zou je natuurlijk over menig wetgeving kunnen zeggen. Waarom mogen 12-jarigen geen autorijden? Als jij jouw kind pas op 17-jarige leeftijd zijn of haar rijbewijs wil laten halen, prima, maar laat anderen gewoon met rust als die hun kind dat eerder willen laten doen.

Dit is helaas niet hoe de maatschappij werkt, vanuit verschillende politieke stromingen zijn er ideeën over wat voor de gehele maatschappij het beste is. Sommigen zijn voor abortus, anderen tegen, sommigen zijn voor het homohuwelijk, anderen tegen, sommigen zijn voor een verplichte zorgverzekering, anderen tegen, sommigen zijn voor lessen over seksualiteit en gender voor jonge kinderen op scholen, anderen tegen.

En het mooie van een democratie is dan dat mensen over zulke dingen kunnen stemmen, en op basis daarvan worden er er beslissingen genomen.
Ik ben dan ook voorstander van zoveel mogelijk vrijheid en zelfbeschikking.

Daar komt ook een flinke dosis gezond verstand bij kijken. Je laat een kind van 12 jaar geen auto rijden, dat is gevaarlijk. Minderjarigen niet laten drinken is ook logisch, want daarmee verneukt zo'n snotneus z'n gezondheid.

Bovenstaande kan natuurlijk ook gelden voor volwassenen, maar als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt ben je vrij om (onverstandige) keuzes te maken. Of dat nou drugs, alcohol of abortus is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204627834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom? Ze hebben al sinds de oprichting een federale overheid, zou dat land dan niet al een tijdje ondergegaan moeten zijn?
Het gaat erom dat democratie zoveel mogelijk lokaal moet plaatsvinden. Neem nu dit abortusvraagstuk, de rode staten moeten er niets van hebben en de blauwe staten vinden dat abortus tot aan de laatste weken moet kunnen.
Zou het dan niet beter zijn om die strijd op lokaal niveau te strijden ipv een ander je wil opleggen al dan niet via de rechterlijke macht?
Wat mij betreft houd de federale overheid zich bezig met kerntaken zoals buitenlands beleid, immigratie, infrastructuur etc. Gezondheidszorg, onderwijs bijvoorbeeld kan makkelijk lokaal geregeld worden.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 18:54:36 #43
5428 crew  miss_sly
pi_204627886
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat laatste klopt. En als jij van iemand zou stelen of iemand zou slaan, heb ik daar ook geen last van. Maar toch betreft dat dingen die je niet moet willen in een samenleving. Zo denken sommigen ook over abortus, omdat zij vinden dat daar een ander leven bij betrokken is. Ik ben verder geen absolutist wat dit betreft, ik vind dat een abortus onder bepaalde omstandigheden mogelijk moet zijn.
Als ik van iemand steel, heeft iemand daar objectief gezien last van. Als ik iemand sla idem. Er is nog nooit bewezen dat een embryo een bewustzijn heeft en last heeft van een abortus. Zeker niet een vroege abortus tot een week of 12-14.

Ik vind ook dat mensen gezond moeten eten. En dat te vaak naar de snackbar gaan ongezond is. En dat bewegen verplicht zou moeten zijn en vergoed zou moeten worden. Daar zijn ook andere levens bij betrokken, Maar overheidsbemoeienis mbt gezond eten is dan weer betuttelend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204627917
Vraag een Linkserd wanneer een leven begint en ze slaan op tilt. Terecht uiteraard, want de echte wetenschap is dan in conflict met de ideologie.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 04-05-2022 19:12:57 ]
pi_204628097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben dan ook voorstander van zoveel mogelijk vrijheid en zelfbeschikking.

Daar komt ook een flinke dosis gezond verstand bij kijken. Je laat een kind van 12 jaar geen auto rijden, dat is gevaarlijk. Minderjarigen niet laten drinken is ook logisch, want daarmee verneukt zo'n snotneus z'n gezondheid.

Bovenstaande kan natuurlijk ook gelden voor volwassenen, maar als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt ben je vrij om (onverstandige) keuzes te maken. Of dat nou drugs, alcohol of abortus is.
Jammer dat de ongeborene geen keuze heeft in de kwestie ondanks het feit dat de ongeborene toch echt zou kiezen voor het leven. Dat is nu eenmaal de natuur.
pi_204628253


Interessante theorie.
pi_204628462
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:19 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Interessante theorie.
Goede theorie, mijn theorie was dat het expres gelekt zou zijn om te proberen de democratische kiezer te mobiliseren.
De J6 onderzoeken slaan niet echt aan en abortus is wel een dingetje waar een hoop Democraten achter staan.
pi_204628513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Goede theorie, mijn theorie was dat het expres gelekt zou zijn om te proberen de democratische kiezer te mobiliseren.
De J6 onderzoeken slaan niet echt aan en abortus is wel een dingetje waar een hoop Democraten achter staan.
Mijn eerste gedachte was dat het werd gelekt door een Linkserd omdat het Establishment constant verliest, en dit een gewelddadige reactie van de geïndoctrineerden zou kunnen veroorzaken. Links wil immers de burgeroorlog, en het uitlokken van de conservatieve Amerikaan heeft niet gewerkt.

Het enige waar we zeker van kunnen zijn is dat het gelekt is door iemand uit het Linkse kamp. Waarschijnlijk Sotomayor.
pi_204628525


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204628552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat de ongeborene geen keuze heeft in de kwestie ondanks het feit dat de ongeborene toch echt zou kiezen voor het leven. Dat is nu eenmaal de natuur.
Ongeborenen zijn niks en hebben dus ook geen stem. Dat is nou eenmaal de natuur.

Verder leidt een verbod op abortus natuurlijk niet tot het uitbannen van abortussen, integendeel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204628577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, een flinke dosis antisemitisme van onze grote vriend QPJ.

Je bent immers een complotgekkie of je bent het niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204628583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Verder leidt een verbod op abortus natuurlijk niet tot het uitbannen van abortussen, integendeel.
Dat is het Linkse stropop-argument.

Het gaat er niet om dat het uitgeband wordt of niet, maar dat babymoord niet door de Staat wordt gefaciliteerd.
pi_204628586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ah, een flinke dosis antisemitisme van onze grote vriend QPJ.

Je bent immers een complotgekkie of je bent het niet.
Antisemitisme?
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:58:31 #54
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204628722
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Mijn eerste gedachte was dat het werd gelekt door een Linkserd omdat het Establishment constant verliest, en dit een gewelddadige reactie van de geïndoctrineerden zou kunnen veroorzaken. Links wil immers de burgeroorlog, en het uitlokken van de conservatieve Amerikaan heeft niet gewerkt.

Het enige waar we zeker van kunnen zijn is dat het gelekt is door iemand uit het Linkse kamp. Waarschijnlijk Sotomayor.
Het is inderdaad zonder twijfel gelekt om druk te kunnen zet op het SC. Links weet dat de MSM van hen kant geweld en vandalisme gewoon zal goedkeuren en zelfs toejuichen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ongeborenen zijn niks en hebben dus ook geen stem. Dat is nou eenmaal de natuur.

Verder leidt een verbod op abortus natuurlijk niet tot het uitbannen van abortussen, integendeel.
Wat is 'niks' .. dit klinkt nogal apart. Het gaat in principe gewoon over een mensenleven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 20:32:49 #55
5428 crew  miss_sly
pi_204629083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat de ongeborene geen keuze heeft in de kwestie ondanks het feit dat de ongeborene toch echt zou kiezen voor het leven. Dat is nu eenmaal de natuur.
Genoeg mensen die liever niet hadden geleefd. Zelfs wel eens een rechtszaak over geweest dat iemand zijn ouders verweet dat ze ervoor hadden gekozen hem op de wereld te zetten zonder dat hij erom gevraagd had. Dat is nu eenmaal het ding met voortplanting: het embryo heeft niks in te brengen.

Als een embryo echt gelijke rechten heeft met reeds geboren, levende mensen, dient het ook onderhouden te worden, kan het erven, een uitkering krijgen, medische kosten vergoed krijgen, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204629368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het gaat erom dat democratie zoveel mogelijk lokaal moet plaatsvinden. Neem nu dit abortusvraagstuk, de rode staten moeten er niets van hebben en de blauwe staten vinden dat abortus tot aan de laatste weken moet kunnen.
Zou het dan niet beter zijn om die strijd op lokaal niveau te strijden ipv een ander je wil opleggen al dan niet via de rechterlijke macht?
Wat mij betreft houd de federale overheid zich bezig met kerntaken zoals buitenlands beleid, immigratie, infrastructuur etc. Gezondheidszorg, onderwijs bijvoorbeeld kan makkelijk lokaal geregeld worden.
Het abortusvraagstuk volgt uit de grondwet, dat lijkt me juist een federale kwestie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204629583
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Vraag een Linkserd wanneer een leven begint en ze slaan op tilt. Terecht uiteraard, want de echte wetenschap is dan in conflict met de ideologie.
Lijkt me dat daar een vrij praktische oplossing voor is: Leven begint op het moment dat een foetus levensvatbaar is als het geboren wordt. Zo rond de 24 weken dus
pi_204629675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Weird- het volgende:

[..]
Lijkt me dat daar een vrij praktische oplossing voor is: Leven begint op het moment dat een foetus levensvatbaar is als het geboren wordt. Zo rond de 24 weken dus
En wanneer levensvatbaarheid eindigt, is het leven dan voorbij?
pi_204629892
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En wanneer levensvatbaarheid eindigt, is het leven dan voorbij?
Dit is weer een wedervraag; je wilde weten wanneer leven begint.

Wanneer begint het leven volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204629984
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204630073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het abortusvraagstuk volgt uit de grondwet, dat lijkt me juist een federale kwestie.
De grondwet zegt juist helemaal niets over abortus, daarom is Roe vs Wade nu juist zo controversieel.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:04:23 #62
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204630096
quote:
Tja, wie het heeft gelekt moet zelfs in bescherming worden genomen, want de Linkse media vinden dit natuurlijk fantastisch. Dit is helemaal in lijn met hun pro-abortus agenda. Als mij niet vergis zijn er zelfs van die prachtige progressieve staten waar vrouwen gewoon een abortus kunnen krijgen tot ver na 24 weken. Schrikbarend beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:08:55 #63
323401 Kijkertje
met filter
pi_204630166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grondwet zegt juist helemaal niets over abortus, daarom is Roe vs Wade nu juist zo controversieel.
Want ieder onderwerp moet bij naam genoemd worden of zo? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204630208
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want ieder onderwerp moet bij naam genoemd worden of zo? :D
Misschien deze logica maar eens toepassen op semi-automatische geweren dan.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:12:35 #65
323401 Kijkertje
met filter
pi_204630223
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Misschien deze logica maar eens toepassen op semi-automatische geweren dan.
Goed punt! ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204630254
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En wanneer levensvatbaarheid eindigt, is het leven dan voorbij?
Nee, dan is het juist levend (en geboren). Compleet off-topic; dus vanwaar de vraag?
pi_204630259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:37 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nou -die activisten in de oranje broekjes zijn toch leuk?
It's the one on the right with the glasses, pale skin and messy hair, who is the activist in this story

The girls on the left are too busy enjoying life and don't have the time to be bothered by an invisible patriarchy who is out there to get them
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 22:15:54 #68
5428 crew  miss_sly
pi_204630278
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, wie het heeft gelekt moet zelfs in bescherming worden genomen, want de Linkse media vinden dit natuurlijk fantastisch. Dit is helemaal in lijn met hun pro-abortus agenda. Als mij niet vergis zijn er zelfs van die prachtige progressieve staten waar vrouwen gewoon een abortus kunnen krijgen tot ver na 24 weken. Schrikbarend beleid.
Ala je je niet vergist kun je dat vast onderbouwen met bronnen en linkjes. En voorbeelden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 22:18:15 #69
5428 crew  miss_sly
pi_204630318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
It's the one on the right with the glasses, pale skin and messy hair, who is the activist in this story

The girls on the left are too busy enjoying life and don't have the time to be bothered by an invisible patriarchy who is out there to get them
Belachelijk hoe je hier op uiterlijkheden mensen weg zet. Dat heeft ook niks meer met een normale discussie of BNW of het onderwerp te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204630360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grondwet zegt juist helemaal niets over abortus, daarom is Roe vs Wade nu juist zo controversieel.
Het is een interpretatie van de grondwet, daarom kan het nu herzien worden. Wil jij dat soort besluiten, de interpretatie van de grondwet, bij de staten leggen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:31:41 #71
323401 Kijkertje
met filter
pi_204630528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het is een interpretatie van de grondwet, daarom kan het nu herzien worden. Wil jij dat soort besluiten, de interpretatie van de grondwet, bij de staten leggen?
Of bij Trump natuurlijk zoals het uitkomt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204630573
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef HowardRoark het volgende:

Dat vind ik niet. Dat betreft ook zaken die objectief waarneembaar zijn. Neem deze demonstranten bijvoorbeeld, die komen behoorlijk boos over.
Ik weet het niet hoor. Vind je deze mensen boos overkomen dan?

twitter


Voor de mensen die komen janken dat dit alleen gekkies zijn en niet representatief zijn voor de doorsnee pro choise beweging . Ik heb vandaag tig filmpjes gezien van mensen die geweld gebruiken, hun medemens bedreigden, de politie-aanvallen, alles om zich heen vernielen. Met zoveel haat in hun ogen dat je bijna zou denken dat ze bezeten zijn en een exorcist nodig hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 22:37:34 #73
5428 crew  miss_sly
pi_204630630
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Vind je deze mensen boos overkomen dan?

[ twitter ]

Voor de mensen die komen janken dat dit alleen gekkies zijn en niet representatief zijn voor de doorsnee pro choise beweging . Ik heb vandaag tig filmpjes gezien van mensen die geweld gebruiken, hun medemens bedreigden, de politie-aanvallen, alles om zich heen vernielen. Met zoveel haat in hun ogen dat je bijna zou denken dat ze bezeten zijn en een exorcist nodig hebben
Natuurlijk zijn die er. Aan beide kanten. Er lopen genoeg gekkies rond.

Maar je opmerking over het lelijke eendje en de hoeren, dat kan gewoon echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:38:42 #74
323401 Kijkertje
met filter
pi_204630645
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Vind je deze mensen boos overkomen dan?

[ twitter ]

Voor de mensen die komen janken dat dit alleen gekkies zijn en niet representatief zijn voor de doorsnee pro choise beweging . Ik heb vandaag tig filmpjes gezien van mensen die geweld gebruiken, hun medemens bedreigden, de politie-aanvallen, alles om zich heen vernielen. Met zoveel haat in hun ogen dat je bijna zou denken dat ze bezeten zijn en een exorcist nodig hebben
So what? Wat is je punt nu?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204630804
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onze mod negeert stilletjes de waanzin die hij gisteren postte over het legaliseren van moord op pasgeboren baby's.

Goed bezig.
Ik heb ook een leven buiten fok ja :D

Je had een terecht punt als ik me goed kan herinneren. Mochten de democraten zich hard gaan maken dat '' after birth abortion'' dat de Republikeinen iets van zich zouden laten horen . Zoiets was het toch?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:51:52 #76
323401 Kijkertje
met filter
pi_204630944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik heb ook een leven buiten fok ja :D

Je had een terecht punt als ik me goed kan herinneren. Mochten de democraten zich hard gaan maken dat '' after birth abortion'' dat de Republikeinen iets van zich zouden laten horen . Zoiets was het toch?
Ah je bent ook al in dat verhaal van getrapt? :D

Denk jij ook dat Sotomayor gelekt heeft? :wtf:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:11:20 #77
323401 Kijkertje
met filter
pi_204631242
quote:
Waar wachten we op :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:58:50 #78
323401 Kijkertje
met filter
pi_204631787
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632079
Nieuwe McCarthy tape:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632198
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, wie het heeft gelekt moet zelfs in bescherming worden genomen, want de Linkse media vinden dit natuurlijk fantastisch. Dit is helemaal in lijn met hun pro-abortus agenda. Als mij niet vergis zijn er zelfs van die prachtige progressieve staten waar vrouwen gewoon een abortus kunnen krijgen tot ver na 24 weken. Schrikbarend beleid.
Zelfs tot ver na de geboorte als ik me niet vergis! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 5 mei 2022 @ 02:18:22 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204632200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het gaat erom dat democratie zoveel mogelijk lokaal moet plaatsvinden. Neem nu dit abortusvraagstuk, de rode staten moeten er niets van hebben en de blauwe staten vinden dat abortus tot aan de laatste weken moet kunnen.
Zou het dan niet beter zijn om die strijd op lokaal niveau te strijden ipv een ander je wil opleggen al dan niet via de rechterlijke macht?
Wat mij betreft houd de federale overheid zich bezig met kerntaken zoals buitenlands beleid, immigratie, infrastructuur etc. Gezondheidszorg, onderwijs bijvoorbeeld kan makkelijk lokaal geregeld worden.
Blauwe staten die abortus tot in de laatste weken vinden kunnen? :? Welke dan, voor gevallen die geen medische reden hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204632261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 02:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Blauwe staten die abortus tot in de laatste weken vinden kunnen? :? Welke dan, voor gevallen die geen medische reden hebben?
Hmmm dat zijn natuurlijk die pedofiele Democraten die het bloed van baby's drinken! :Y

Herstel: ze eten ze! :o

Of mss allebei! :D

Schrikbarend! :{w

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2022 03:00:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632284
twitter

Wie zou hij bedoelen met 'cheap impersonation'? :D

Hint:


twitter

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2022 03:33:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632308
Blijkbaar heeft Tulsi Gabbard ook de GOP-memo gekregen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204632326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:14 schreef Weird- het volgende:

[..]
Nee, dan is het juist levend (en geboren). Compleet off-topic; dus vanwaar de vraag?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit is weer een wedervraag; je wilde weten wanneer leven begint.

Wanneer begint het leven volgens jou?
Hihi.

Goed om te weten dat ook Links beseft dat "levensvatbaarheid" niet het criterium is voor wanneer een leven begint.

Die Linkse Logica toch weer.
pi_204632443
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 06:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Hihi.

Goed om te weten dat ook Links beseft dat "levensvatbaarheid" niet het criterium is voor wanneer een leven begint.

Die Linkse Logica toch weer.
Verlicht ons dan met uw wijsheid, wanneer begint het leven ?

Want roepen dat iedereen het fout heeft zonder tegenargumenten is makkelijk
pi_204632530
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:23 schreef Weird- het volgende:

[..]
Verlicht ons dan met uw wijsheid, wanneer begint het leven ?
Zo omstreeks 20 januari 2017, volgens een handjevol wijze jongens in dit topic.
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:00:26 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204632838
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 06:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Hihi.

Goed om te weten dat ook Links beseft dat "levensvatbaarheid" niet het criterium is voor wanneer een leven begint.

Die Linkse Logica toch weer.
Wat een vreemde conclusie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204632871
Hoe zouden in amerika wapen liefhebbers reageren als het hooggerechtshof wapens in particuliere handen zou verbieden, wat objectief gezien veel meer echte levens zou sparen dan niet levensvatbare embryo's. :D
pi_204633044
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 06:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Hihi.

Goed om te weten dat ook Links beseft dat "levensvatbaarheid" niet het criterium is voor wanneer een leven begint.

Die Linkse Logica toch weer.
Wanneer begint een leven volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:44:40 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204633069
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het verschil is dat ik de uitspraken/beweringen van Trump-volgelingen toon. Jij en anderen hebben het liever over gemoedstoestanden en uiterlijkheden. Prima hoor maar het heeft weinig met de inhoud te maken en duidt op een gebrek aan inhoudelijke argumenten :*

Nu echt weg *O*
Nee, dat klopt niet. Jij hebt meermaals hier hele familiefoto's zitten posten, waar het puur ging om hoe die familie er dan uitzag. Moet je naar mijn mening vooral doen, ik heb daar geen problemen mee. Maar ga dan niet anderen verwijten als zij ook bepaalde uiterlijkheden van mensen benoemen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ala je je niet vergist kun je dat vast onderbouwen met bronnen en linkjes. En voorbeelden.
Natuurlijk, deze site geeft een goed overzicht van de mogelijkheden in de VS mbt tot late abortussen, dat betreft dus een abortus na 24 weken. En progressieve staten zoals Washington, Colorado en New York zijn daar nogal erg makkelijk in.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Belachelijk hoe je hier op uiterlijkheden mensen weg zet. Dat heeft ook niks meer met een normale discussie of BNW of het onderwerp te maken.
Ik zou mij eerder afvragen waarom je dit zoveel doet. Voel je je ergens ook persoonlijk aangevallen dan? Ik heb dat zelf eigenlijk nooit. Daarom vind ik ook dat bepaalde objectief waarneembare zaken benoemd moeten kunnen worden.
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Vind je deze mensen boos overkomen dan?

[ twitter ]

Voor de mensen die komen janken dat dit alleen gekkies zijn en niet representatief zijn voor de doorsnee pro choise beweging . Ik heb vandaag tig filmpjes gezien van mensen die geweld gebruiken, hun medemens bedreigden, de politie-aanvallen, alles om zich heen vernielen. Met zoveel haat in hun ogen dat je bijna zou denken dat ze bezeten zijn en een exorcist nodig hebben
Hihi, wat een bizarre individuen zijn dit. Ik word er bijna een beetje bang van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 09:56:19 #92
5428 crew  miss_sly
pi_204633140
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Natuurlijk, deze site geeft een goed overzicht van de mogelijkheden in de VS mbt tot late abortussen, dat betreft dus een abortus na 24 weken. En progressieve staten zoals Washington, Colorado en New York zijn daar nogal erg makkelijk in.
Ik raad je aan je eigen link even goed te lezen. Je zult dan zien dat er inderdaad gevallen zijn van abortus na 24 weken, maar tevens wat daar de redenen van zijn. En hoe intens verdrietig ook, in dergelijke gevallen is het zelfs nog te begrijpen. Als er niet zoveel drempels opgeworden zouden worden mbt seksuele voorlichting en ontwikkeling, de kosten en verkrijgbaarheid van anticonceptie, en ook de kosten van abortus, zouden de meeste van die late abortussen voor 24 weken plaatsvinden.
Daarnaast betreft een deel van de late abortussen zwangerschappen waarbij pas laat gebleken is dat het kindje lijdt aan een ziekte die niet met het leven verenigbaar is en is de late beslissing voor een abortus vooral een heel pijnlijke om hun kindje voor een hoop narigheid en pijn te behoeden.
quote:
Ik zou mij eerder afvragen waarom je dit zoveel doet. Voel je je ergens ook persoonlijk aangevallen dan? Ik heb dat zelf eigenlijk nooit. Daarom vind ik ook dat bepaalde objectief waarneembare zaken benoemd moeten kunnen worden.

Ik vraag mij niet af waarom mij dit wat doet. Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen. Wij verschillen tevens van mening wat objectief waarneembare zaken betreft. Maar nogmaals, mij gaslight je niet, hoor :)

Je maakt vrouwen niet uit voor hoeren alleen omdat ze pro-choice zijn. Tevens scheld je iemand niet uit voor lelijk eendje, boos, fragiel en instabiel omdat ze een andere mening heeft dan jij. Dat is normaal, fatsoenlijk menselijk gedrag, en bij een discussie over de inhoud zou je verwachten dat dergelijke opmerkingen niet nodig zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2022 @ 10:17:35 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204633250
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik raad je aan je eigen link even goed te lezen. Je zult dan zien dat er inderdaad gevallen zijn van abortus na 24 weken, maar tevens wat daar de redenen van zijn. En hoe intens verdrietig ook, in dergelijke gevallen is het zelfs nog te begrijpen. Als er niet zoveel drempels opgeworden zouden worden mbt seksuele voorlichting en ontwikkeling, de kosten en verkrijgbaarheid van anticonceptie, en ook de kosten van abortus, zouden de meeste van die late abortussen voor 24 weken plaatsvinden.
Daarnaast betreft een deel van de late abortussen zwangerschappen waarbij pas laat gebleken is dat het kindje lijdt aan een ziekte die niet met het leven verenigbaar is en is de late beslissing voor een abortus vooral een heel pijnlijke om hun kindje voor een hoop narigheid en pijn te behoeden.
[..]
Deze late abortussen zijn gewoon in algemene gevallen mogelijk, bijvoorbeeld ook als iemand er later pas achter zou komen zwanger te zijn of er niet eerder genoeg geld was voor de procedure. Kortom, hier hoeven totaal geen medische redenen aan ten grondslag liggen.

En welke drempels mbt tot seksuele voorlichting worden er opgeworpen heb je het gevoel? Dit vind ik altijd zo raar argument. Alsof (jonge) mensen die onveilige seks hebben geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Dit is nogal een drogreden, die vooral wordt opgeworpen om abortussen te legitimeren.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik vraag mij niet af waarom mij dit wat doet. Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen. Wij verschillen tevens van mening wat objectief waarneembare zaken betreft. Maar nogmaals, mij gaslight je niet, hoor :)
Dat zei je al eens eerder, maar van gaslighting is hier totaal geen sprake.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Je maakt vrouwen niet uit voor hoeren alleen omdat ze pro-choice zijn. Tevens scheld je iemand niet uit voor lelijk eendje, boos, fragiel en instabiel omdat ze een andere mening heeft dan jij. Dat is normaal, fatsoenlijk menselijk gedrag, en bij een discussie over de inhoud zou je verwachten dat dergelijke opmerkingen niet nodig zijn.
Dat klopt. Er is ook niemand weggezet als 'hoer' omdat diegene pro-choice zou zijn. En er zijn enkel objectief waarneembare zaken benoemd over boze demonstranten, wat trouwens ongeacht het geslacht is, want er zijn daar ook mannen aanwezig.

Ten slotte zou ik je er nog even op willen wijzen dat binnen de VS bijna evenveel vrouwen voor als tegen abortus zijn. Ik vind het vanuit dat oogpunt apart dat er soms het idee wordt gecreëerd alsof vrouwen (in hun totaliteit) pro-choice zouden zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 10:27:36 #94
5428 crew  miss_sly
pi_204633358
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze late abortussen zijn gewoon in algemene gevallen mogelijk, bijvoorbeeld ook als iemand er later pas achter zou komen zwanger te zijn of er niet eerder genoeg geld was voor de procedure. Kortom, hier hoeven totaal geen medische redenen aan ten grondslag liggen.
Ik zeg ook niet dat er altijd medische redenen aan te grondslag liggen. Er te laat achter komen heeft niet altijd maar soms ook wel te maken met de gebrekkige kennis over seks en het eigen lichaam en dat van de ander. Dat er te weinig geld is voor een abortus is dus iets dat de staat zou moeten veranderen, zodat er geen heel late abortussen met die reden hoeven plaats te vinden.
quote:
En welke drempels mbt tot seksuele voorlichting worden er opgeworpen heb je het gevoel? Dit vind ik altijd zo raar argument. Alsof (jonge) mensen die onveilige seks hebben geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Dit is nogal een drogreden, die vooral wordt opgeworpen om abortussen te legitimeren.
Veel jonge mensen in de VS hebben inderdaad geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel de lichamelijke activiteiten, uiteraard, maar niet wat het precies doet, wanneer en waarom. Vooral jonge mannen vertonen vaak een opzienbarend gebrek aan kennis over het vrouwenlichaam. Er zijn echter, juist door het geheimzinnige gedoe over seks en de belachelijke aanname dat men tot het huwelijk wel maagd blijft en dus geen voorlichting nodig heeft, ontzettend veel meisjes en jonge vrouwen die niet weten hoe hun cyclus en hun lichaam werkt. Het wordt geen drogreden alleen omdat je het zo noemt. Het zijn feiten.
quote:
Dat zei je al eens eerder, maar van gaslighting is hier totaal geen sprake.
[..]
Dat klopt. Er is ook niemand weggezet als 'hoer' omdat diegene pro-choice zou zijn. En er zijn enkel objectief waarneembare zaken benoemd over boze demonstranten, wat trouwens ongeacht het geslacht is, want er zijn daar ook mannen aanwezig.

Ten slotte zou ik je er nog even op willen wijzen dat binnen de VS bijna evenveel vrouwen voor als tegen abortus zijn. Ik vind het vanuit dat oogpunt apart dat er soms het idee wordt gecreëerd alsof vrouwen (in hun totaliteit) pro-choice zouden zijn.
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ho's be mad

[ twitter ]
Dus wel hoeren, alleen omdat ze pro-choice zijn.

Boos is in veel gevallen objectief waarneembaar. Ook vrij logisch wanneer het gaat over zoiets wezenlijks dat vrouwen raakt.

Ik pretendeer helemaal niet dat alle vrouwen pro-choice zouden zijn, dus geen idee waarom je dat erbij haalt. Dat dat 'soms' wel wordt gedaan door 'anderen' laat ik dan maar even bij jou en ga ik verder niet op in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204633723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:09 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zouden in amerika wapen liefhebbers reageren als het hooggerechtshof wapens in particuliere handen zou verbieden, wat objectief gezien veel meer echte levens zou sparen dan niet levensvatbare embryo's. :D
Dat is onmogelijk, wapenbezit is een grondrecht vastgelegd in the bill of rights.
pi_204633745
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want ieder onderwerp moet bij naam genoemd worden of zo? :D

Nee, maar het beëindigen van een leven lijkt mij wel iets dat niet onder een specifiek amendement valt.
pi_204633812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het is een interpretatie van de grondwet, daarom kan het nu herzien worden. Wil jij dat soort besluiten, de interpretatie van de grondwet, bij de staten leggen?
Nogmaals nergens word abortus genoemd in de grondwet dus valt er ook weinig te interpreteren. Logischerwijs zou dit vraagstuk dus bij de staten/het volk moeten liggen. En als Roe vs Wade verdwijnt dan gebeurt dat ook. Wat is daar precies mis mee? Abortus is hier toch ook niet vastgelegd in de grondwet? Waarom vind jij dat het dan wel nodig is in de VS?
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:18:21 #98
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204633830
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat er altijd medische redenen aan te grondslag liggen. Er te laat achter komen heeft niet altijd maar soms ook wel te maken met de gebrekkige kennis over seks en het eigen lichaam en dat van de ander. Dat er te weinig geld is voor een abortus is dus iets dat de staat zou moeten veranderen, zodat er geen heel late abortussen met die reden hoeven plaats te vinden.
[..]
Veel jonge mensen in de VS hebben inderdaad geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel de lichamelijke activiteiten, uiteraard, maar niet wat het precies doet, wanneer en waarom. Vooral jonge mannen vertonen vaak een opzienbarend gebrek aan kennis over het vrouwenlichaam. Er zijn echter, juist door het geheimzinnige gedoe over seks en de belachelijke aanname dat men tot het huwelijk wel maagd blijft en dus geen voorlichting nodig heeft, ontzettend veel meisjes en jonge vrouwen die niet weten hoe hun cyclus en hun lichaam werkt. Het wordt geen drogreden alleen omdat je het zo noemt. Het zijn feiten.
Ik ben wel benieuwd wat de cijfers mbt dit zijn. Dat onveilige seks tussen een man en vrouw tot een zwangerschap kan leiden, is toch basiskennis die de meeste kinderen van 13, 14 of zo al weten? De meeste abortussen vinden schijnbaar plaats bij vrouwen tussen de 20 en de 40. Dan ben je al lang en breed volwassen.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dus wel hoeren, alleen omdat ze pro-choice zijn.

Boos is in veel gevallen objectief waarneembaar. Ook vrij logisch wanneer het gaat over zoiets wezenlijks dat vrouwen raakt.

Ik pretendeer helemaal niet dat alle vrouwen pro-choice zouden zijn, dus geen idee waarom je dat erbij haalt. Dat dat 'soms' wel wordt gedaan door 'anderen' laat ik dan maar even bij jou en ga ik verder niet op in.
Dat van 'ho's' was mij niet direct opgevallen zou ik achterwege hebben gelaten. Ik dacht dat je het ook vooral had over dingen die ikzelf had gepost. Ten tweede, je had het over .. 'Je maakt vrouwen niet uit voor hoeren alleen omdat ze pro-choice zijn' ... niet sommige vrouwen, dus dan krijgt zo'n claim nogal een algemeen karakter.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204633850
Eigenlijk gaat de discussie helemaal mis. De vraag zou niet moeten zijn of abortus goed of fout is. De vraag is moet het hooggerechtshof voor een ieder bepalen of abortus een recht is of laten we die beslissing bij het volk.
Aangezien abortus nergens word vermeld in de Amerikaanse grondwet kan je eigenlijk maar één conclusie trekken.
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:20:50 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204633860
Dit is trouwens ook wel interessant. Per politieke partij:





Ik had niet verwacht dat schijnbaar bijna 30% (!) van Democratische kiezers pro-life zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204633864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee, maar het beëindigen van een leven lijkt mij wel iets dat niet onder een specifiek amendement valt.
Het is nog geen menselijk leven in het eerste trimester, was je het gister nog mee eens toch? Wordt verder ook niet gebruikt door Alito en de vier anderen voor zover ik gelezen heb.
pi_204633919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is nog geen menselijk leven in het eerste trimester, was je het gister nog mee eens toch? Wordt verder ook niet gebruikt door Alito en de vier anderen voor zover ik gelezen heb.
Ik was het vooral eens met je standpunten dat een overheid uit moet gaan van persoonlijke vrijheid. Wanneer we precies over leven kunnen spreken vind ik echt moeilijk en daarom doe ik daar liever geen uitspraken over.
pi_204633933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef Chivaz het volgende:
Eigenlijk gaat de discussie helemaal mis. De vraag zou niet moeten zijn of abortus goed of fout is. De vraag is moet het hooggerechtshof voor een ieder bepalen of abortus een recht is of laten we die beslissing bij het volk.
Aangezien abortus nergens word vermeld in de Amerikaanse grondwet kan je eigenlijk maar één conclusie trekken.
Zoals Alito en de 4 anderen opmerken wordt het niet expliciet genoemd in de grondwet, maar hoeft iets niet expliciet genoemd te worden om er wel rechten aan te ontlenen. Zelfs specifiek ook als het gaat om het 14e amendement. Hij zegt wel dat ze vinden dat het dan slechts zou gaan om rechten “deeply rooted in this Nation’s history and tradition” en “implicit in the concept of ordered liberty”. Daar vinden ze abortus niet onder vallen.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 11:30:18 #104
5428 crew  miss_sly
pi_204633970
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wat de cijfers mbt dit zijn. Dat onveilige seks tussen een man en vrouw tot een zwangerschap kan leiden, is toch basiskennis die de meeste kinderen van 13, 14 of zo al weten? De meeste abortussen vinden schijnbaar plaats bij vrouwen tussen de 20 en de 40. Dan ben je al lang en breed volwassen.
En toch is de kennis over het eigen lichaam belabberd, volwassen of niet. Dat seks tot een zwangerschap kan leiden zal over het algemeen best al bij tieners bekend zijn (hoewel ook daar de kennis zeer beperkt is) maar hoe het precies werkt, wat een cyclus is, hoe dat iets zegt over de mogelijkheid zwanger te worden, dat een vrouw drie gaatjes heeft, wat een menstruatie precies is, etc., is echt geen common knowledge.
quote:
Dat van 'ho's' was mij niet direct opgevallen zou ik achterwege hebben gelaten. Ik dacht dat je het ook vooral had over dingen die ikzelf had gepost. Ten tweede, je had het over .. 'Je maakt vrouwen niet uit voor hoeren alleen omdat ze pro-choice zijn' ... niet sommige vrouwen, dus dan krijgt zo'n claim nogal een algemeen karakter.
Nee, muggenziften, ga ik niet eens op reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 11:30:59 #105
5428 crew  miss_sly
pi_204633978
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef Chivaz het volgende:
Eigenlijk gaat de discussie helemaal mis. De vraag zou niet moeten zijn of abortus goed of fout is. De vraag is moet het hooggerechtshof voor een ieder bepalen of abortus een recht is of laten we die beslissing bij het volk.
Aangezien abortus nergens word vermeld in de Amerikaanse grondwet kan je eigenlijk maar één conclusie trekken.
Dat het een keuze is die alleen een vrouw in een dergelijke omstandigheid kan maken en dat verder niemand zich ermee moet bemoeien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 11:32:11 #106
5428 crew  miss_sly
pi_204633989
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is trouwens ook wel interessant. Per politieke partij:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik had niet verwacht dat schijnbaar bijna 30% (!) van Democratische kiezers pro-life zijn.
Net als bijna 25% (!) van de republikeinen ook pro-choice is.

Het heeft dan ook volgens mij niet echt veel te maken met je politieke kleur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204634034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zoals Alito en de 4 anderen opmerken wordt het niet expliciet genoemd in de grondwet, maar hoeft iets niet expliciet genoemd te worden om er wel rechten aan te ontlenen. Zelfs specifiek ook als het gaat om het 14e amendement. Hij zegt wel dat ze vinden dat het dan slechts zou gaan om rechten “deeply rooted in this Nation’s history and tradition” en “implicit in the concept of ordered liberty”. Daar vinden ze abortus niet onder vallen.
En dat klopt ook, abortus kun je nu niet echt onderdeel van de Amerikaanse traditie/cultuur noemen.
Daarom zou het ook een prima besluit zijn om deze kwestie bij de staten te leggen. Laat het volk beslissen wat ze willen met abortus.
pi_204634042
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat het een keuze is die alleen een vrouw in een dergelijke omstandigheid kan maken en dat verder niemand zich ermee moet bemoeien?
Ik heb het al vaker gezegd maar de ongeborene heeft geen keuze in deze kwestie.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 11:38:40 #109
5428 crew  miss_sly
pi_204634048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar de ongeborene heeft geen keuze in deze kwestie.
Dat klopt. Die heeft geen bewustzijn, geen stem, geen keuze. Dat lijkt me vrij helder en ook vrij logisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204634077
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is trouwens ook wel interessant. Per politieke partij:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik had niet verwacht dat schijnbaar bijna 30% (!) van Democratische kiezers pro-life zijn.
Ik eigenlijk wel, uitzonderingen op bijvoorbeeld incest, verkrachting etc zou misschien iemand zomaar pro choice kunnen maken om maar iets te noemen.
pi_204634120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En dat klopt ook, abortus kun je nu niet echt onderdeel van de Amerikaanse traditie/cultuur noemen.
Daarom zou het ook een prima besluit zijn om deze kwestie bij de staten te leggen. Laat het volk beslissen wat ze willen met abortus.
Maar het punt is dus dat iets niet letterlijk in de grondwet hoeft te staan om wel een recht te hebben. Het verschil in argumentatie zit hem op een ander punt.
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:46:41 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204634135
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En toch is de kennis over het eigen lichaam belabberd, volwassen of niet. Dat seks tot een zwangerschap kan leiden zal over het algemeen best al bij tieners bekend zijn (hoewel ook daar de kennis zeer beperkt is) maar hoe het precies werkt, wat een cyclus is, hoe dat iets zegt over de mogelijkheid zwanger te worden, dat een vrouw drie gaatjes heeft, wat een menstruatie precies is, etc., is echt geen common knowledge.
[..]
Dat een vrouw drie gaatjes heeft is geen common knowledge? Met alle respect, maar dit is basisbiologie, dit soort opmerkelijke claims mag je ook wel onderbouwen via een bron wat mij betreft. Ik ken echt niemand, ongeacht geslacht of seksuele oriëntatie, die dit niet zou weten.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Net als bijna 25% (!) van de republikeinen ook pro-choice is.

Het heeft dan ook volgens mij niet echt veel te maken met je politieke kleur.
Dat eerste heb je gelijk in.

Al wordt het nu wel volledig op de Republikeinen gegooid en ik denk ook dat politieke kleur wel iets zegt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:49:47 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204634159
Die staan flink te schreeuwen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204634181
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat een vrouw drie gaatjes heeft is geen common knowledge? Met alle respect, maar dit is basisbiologie, dit soort opmerkelijke claims mag je ook wel onderbouwen via een bron wat mij betreft. Ik ken echt niemand, ongeacht geslacht of seksuele oriëntatie, die dit niet zou weten..
Nu wist ik dit wel, maar kan ik uit persoonlijke ervaring zeggen dat dit zeker iets is wat veel mensen niet weten. Maar ja, anekdotisch bewijs… doen we niks mee natuurlijk. Het eerste artikeltje wat ik tegen kwam: Nearly Half Of UK Women Don't Know How Many "Holes" They Have Down There, Survey Finds
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:57:50 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204634237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nu wist ik dit wel, maar kan ik uit persoonlijke ervaring zeggen dat dit zeker iets is wat veel mensen niet weten. Maar ja, anekdotisch bewijs… doen we niks mee natuurlijk. Het eerste artikeltje wat ik tegen kwam: Nearly Half Of UK Women Don't Know How Many "Holes" They Have Down There, Survey Finds
Dat betreft het VK, niet de VS. En ook nog enkel vrouwen? Dus bijna de helft van de vrouwen daar weet zelf niet dat zij drie gaatjes hebben? :') .. Ik vind dit lachwekkend en schrikbarend tegelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204634307
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat betreft het VK, niet de VS. En ook nog enkel vrouwen? Dus bijna de helft van de vrouwen daar weet zelf niet dat zij drie gaatjes hebben? :') .. Ik vind dit lachwekkend en schrikbarend tegelijk.
Ik heb geen reden te denken dat het in de VS aanzienlijk beter zit met deze kennis. En ja, dus bij mannen zal het waarschijnlijk nog minder zijn. Je zou voor de grap eens moeten zoeken in het Engels op de vraag of je kunt pissen met een tampon in. Menig artikel aan gewijd.
  donderdag 5 mei 2022 @ 12:18:45 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204634417
Dit is niet hoe het werkt. Een random survey die is gehouden in het VK onder nog geen 200 mensen, is niet generaliseerbaar voor andere landen. Ik twijfel zelfs aan de generaliseerbaarheid voor het hele VK, dat is namelijk een behoorlijk gebied.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204634432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar de ongeborene heeft geen keuze in deze kwestie.
Een ongeborene is dan ook precies dat: ongeborene. Die heeft geen stem en dus geen keuze. Het besluit ligt bij de moeder of, idealiter, bij de ouders.

Maar wat mij verbaast is dat jouw soort (conservatief-rechts) zoveel waarde hecht aan 'recht op leven', maar je vervolgens amper bekommert om het recht op een fatsoenlijk leven. Sociale ondersteuning vanuit de overheid moet immers zoveel mogelijk worden beperkt, zelfs als miljoenen Amerikaanse kinderen daardoor opgroeien in bittere armoede. Dat vind ik vreemd.

Ik zie liever dat straatarme, uitzichtloze vrouwen (of stelletjes) besluiten hun kind te aborteren dan dat er weer een generatie opgroeit in een kansloze positie. Geef ze dus vooral die mogelijkheid.

Verder vind ik dat de keuze bij de vrouw moet liggen. Geen enkele vrouw laat na acht maanden zomaar haar ongeboren foetus wegsnijden, dan is er echt iets aan de hand. Vrouwen zijn dan ook prima in staat zelf een rationele afweging te maken. Daar hebben zij de overheid niet bij nodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204634475
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:18 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is niet hoe het werkt. Een random survey die is gehouden in het VK onder nog geen 200 mensen, is niet generaliseerbaar voor andere landen. Ik twijfel zelfs aan de generaliseerbaarheid voor het hele VK, dat is namelijk een behoorlijk gebied.
Het enige wat aannemelijk gemaakt hoeft te worden is dat er een grote groep mensen zijn die dit niet wisten en tenzij er ander tegenstrijdig bewijs is wat je of iemand ander kan overleggen is het voor mij vrij duidelijk. Je mag natuurlijk niks accepteren en tegelijk ook niks wezenlijks inbrengen.
  donderdag 5 mei 2022 @ 12:28:14 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204634486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een ongeborene is dan ook precies dat: ongeborene. Die heeft geen stem en dus geen keuze. Het besluit ligt bij de moeder of, idealiter, bij de ouders.

Maar wat mij verbaast is dat jouw soort (conservatief-rechts) zoveel waarde hecht aan 'recht op leven', maar je vervolgens amper bekommert om het recht op een fatsoenlijk leven.Sociale ondersteuning vanuit de overheid moet immers zoveel mogelijk worden beperkt, zelfs als miljoenen Amerikaanse kinderen daardoor opgroeien in bittere armoede. Dat vind ik vreemd.

Ik zie liever dat straatarme, uitzichtloze vrouwen (of stelletjes) besluiten hun kind te aborteren dan dat er weer een generatie opgroeit in een kansloze positie. Geef ze dus vooral die mogelijkheid.

Verder vind ik dat de keuze bij de vrouw moet liggen. Geen enkele vrouw laat na acht maanden zomaar haar ongeboren foetus wegsnijden, dan is er echt iets aan de hand. Vrouwen zijn dan ook prima in staat zelf een rationele afweging te maken. Daar hebben zij de overheid niet bij nodig.
Welk recht betreft dit precies? En hoe zou je een 'fatsoenlijk leven' willen definiëren? Meestal is er namelijk geen recht op zoiets. Dat moet je voor jezelf zien te creëren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204634505
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat recht betreft dit precies? En hoe zou je een 'fatsoenlijk leven' willen definiëren? Meestal is er namelijk geen recht op zoiets. Dat moet je voor jezelf zien te creëren.
Daar kan ik een heel eind in meegaan (ik ben ook voorstander van het zoveel mogelijk versoberen van het sociale vangnet). Maar doe dan niet alsof er wel zoiets is als recht op leven, nota bene van een foetus dat nog amper een levend wezen is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204634513
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

Dat moet je voor jezelf zien te creëren.
Hoe moet een kind dat trouwens doen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 12:48:41 #123
5428 crew  miss_sly
pi_204634594
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat betreft het VK, niet de VS. En ook nog enkel vrouwen? Dus bijna de helft van de vrouwen daar weet zelf niet dat zij drie gaatjes hebben? :') .. Ik vind dit lachwekkend en schrikbarend tegelijk.
Het is niet bepaald zo dat de US er op dat gebied beter voor staat. En als de helft van de vrouwen het al niet weet, dan verwacht jij dat alle mannen het wel weten?

Zo zijn er dus mannen die denken dat je menstruatiebloed op kunt houden, net als urine als je naar de wc moet. Of dat je een tampon heel lang in kunt houden. Of dat een vrouw op een bepaalde dag wat bloed verliest en het is klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 12:55:23 #124
5428 crew  miss_sly
pi_204634638
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welk recht betreft dit precies? En hoe zou je een 'fatsoenlijk leven' willen definiëren? Meestal is er namelijk geen recht op zoiets. Dat moet je voor jezelf zien te creëren.
En dus zou je mensen die zichzelf beoordelen als niet fitt om een kind op te voeden, omdat ze daar de middelen helemaal niet voor hebben, niet moeten verplichten dat kind toch te krijgen. Daar is niemand bij gebaat, en zeker niet dat kind dat in een omgeving terecht komt waar het niet is gewenst en waar het ouders/een moeder heeft die het niet kan geven wat het nodig heeft, hetzij met financiele middelen, hetzij met liefde en geborgenheid en begeleiding bij het groot worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204634913
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Die staan flink te schreeuwen:

[ twitter ]
En dat in NY waar abortus gewoon door kan blijven gaan ongeacht of Roe vs Wade geschrapt word. Ik denk ook dat de meeste Amerikanen denken dat met het schrappen van Roe vs Wade abortus door heel de VS illegaal word. In dat geval is het weer pure misleiding vanuit de media en de Democraten.
pi_204634920
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dus zou je mensen die zichzelf beoordelen als niet fitt om een kind op te voeden, omdat ze daar de middelen helemaal niet voor hebben, niet moeten verplichten dat kind toch te krijgen. Daar is niemand bij gebaat, en zeker niet dat kind dat in een omgeving terecht komt waar het niet is gewenst en waar het ouders/een moeder heeft die het niet kan geven wat het nodig heeft, hetzij met financiele middelen, hetzij met liefde en geborgenheid en begeleiding bij het groot worden.
Ter adoptie opgeven is altijd nog een optie en in mijn ogen nog de meest ethische keuze die je kan maken.
pi_204634956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals nergens word abortus genoemd in de grondwet dus valt er ook weinig te interpreteren.
Dat is dus de kwestie. Accepteer je alleen een letterlijke lezing van de grondwet, dan staat abortus er inderdaad niet in.

Als je echter zegt dat het recht om te beschikken over het lichaam zo ver strekt dat je dus ook het recht hebt om een foetus te laten verwijderen, dan is abortus wel degelijk een recht dat volgt uit de grondwet.

M.i. is een letterlijke lezing altijd ingewikkeld, ook bij b.v. het tweede amendement. Je mag dan immers wapens hebben binnen een 'well regulated militia', dat is iets anders dan 'elke burger onbeperkt wapens'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204634963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een ongeborene is dan ook precies dat: ongeborene. Die heeft geen stem en dus geen keuze. Het besluit ligt bij de moeder of, idealiter, bij de ouders.

Maar wat mij verbaast is dat jouw soort (conservatief-rechts) zoveel waarde hecht aan 'recht op leven', maar je vervolgens amper bekommert om het recht op een fatsoenlijk leven. Sociale ondersteuning vanuit de overheid moet immers zoveel mogelijk worden beperkt, zelfs als miljoenen Amerikaanse kinderen daardoor opgroeien in bittere armoede. Dat vind ik vreemd.

Ik zie liever dat straatarme, uitzichtloze vrouwen (of stelletjes) besluiten hun kind te aborteren dan dat er weer een generatie opgroeit in een kansloze positie. Geef ze dus vooral die mogelijkheid.

Verder vind ik dat de keuze bij de vrouw moet liggen. Geen enkele vrouw laat na acht maanden zomaar haar ongeboren foetus wegsnijden, dan is er echt iets aan de hand. Vrouwen zijn dan ook prima in staat zelf een rationele afweging te maken. Daar hebben zij de overheid niet bij nodig.
Er is geen recht op een fatsoenlijk leven, slechts een recht op het leven. Hoe je je leven vervolgens invult is volledig aan het individu en in het geval van een kind aan de ouders/verzorgers.
Kinderen die in een kansarme situatie opgroeien hebben minder kans om succesvol te worden in het leven maar dat neemt niet weg dat we dan maar moeten concluderen dat zo’n leven minder waard is of dat hij/zij geen enkele kans heeft om alsnog een productieve mens te worden.

Ik snap best dat vrouwen best in staat zijn om een rationele keuze te maken maar die keuze behelst wel het beëindigen van een leven. Daar moeten we absoluut niet zo lichtzinnig mee omgaan.

Ik zou zeggen zet in op anti conceptie, waarschuw mensen voor de gevolgen van onveilige seks en leer de mensen dat abortus niet gezien moet worden als een vorm van anti conceptie.
pi_204634988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is dus de kwestie. Accepteer je alleen een letterlijke lezing van de grondwet, dan staat abortus er inderdaad niet in.

Als je echter zegt dat het recht om te beschikken over het lichaam zo ver strekt dat je dus ook het recht hebt om een foetus te laten verwijderen, dan is abortus wel degelijk een recht dat volgt uit de grondwet.

M.i. is een letterlijke lezing altijd ingewikkeld, ook bij b.v. het tweede amendement. Je mag dan immers wapens hebben binnen een 'well regulated militia', dat is iets anders dan 'elke burger onbeperkt wapens'.
De grondwet zegt ook dat een ieder recht heeft op het leven. Nu snap ik dat het argument dan gebruikt gaat worden dat een foetus nog geen persoon is. En ergens is dat misschien ook wel zo maar feit blijft dat een foetus kan overleven buiten de baarmoeder na een aantal maanden zwangerschap.
Kortom er valt voor beide standpunten wel iets te zeggen. Waar we wel vanuit kunnen gaan is dat abortus niet behandeld word in de grondwet en derhalve deze zaak niet bij het hooggerechtshof hoort te liggen of bij de federale overheid maar bij de staten. Ik begrijp oprecht niet waarom daar zoveel ophef over moet zijn.
pi_204634995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is geen recht op een fatsoenlijk leven, slechts een recht op het leven. Hoe je je leven vervolgens invult is volledig aan het individu en in het geval van een kind aan de ouders/verzorgers.
Kinderen die in een kansarme situatie opgroeien hebben minder kans om succesvol te worden in het leven maar dat neemt niet weg dat we dan maar moeten concluderen dat zo’n leven minder waard is of dat hij/zij geen enkele kans heeft om alsnog een productieve mens te worden.
Dit is natuurlijk enorm tegenstrijdig. Je loopt te emmeren dat een ongeboren kind geen keuze heeft, maar dat geldt net zo goed voor een geboren kind. Dat bepaalt niet hoe het zijn leven invult, maar is afhankelijk van ouders/verzorgers. Waarom is de keuze volgens jou wel van belang voor een ongeboren kind, maar niet voor kind dat al is uitgescheten?

quote:
Ik snap best dat vrouwen best in staat zijn om een rationele keuze te maken maar die keuze behelst wel het beëindigen van een leven. Daar moeten we absoluut niet zo lichtzinnig mee omgaan.

Ik zou zeggen zet in op anti conceptie, waarschuw mensen voor de gevolgen van onveilige seks en leer de mensen dat abortus niet gezien moet worden als een vorm van anti conceptie.
Hoe kom je erbij dat vrouwen dat zo zien?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204635031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grondwet zegt ook dat een ieder recht heeft op het leven.
Dat klopt, en dat kan dus strijdig zijn met een ander recht. Daarmee is het een zaak voor het hooggerechtshof om te beslissen hoe ruim deze rechten geïnterpreteerd moeten worden. Het is immers niet zo dat zo'n rechter bij het begin van een zaak even ctrl+f doet op abortus, ziet dat dat woord niet terugkomt in de grondwet en de zaak weer terugverwijst.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 13:58:24 #132
5428 crew  miss_sly
pi_204635070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ter adoptie opgeven is altijd nog een optie en in mijn ogen nog de meest ethische keuze die je kan maken.
In jouw ogen.
Waarmee je voorbijgaat aan ten eerste als het feit dat een vrouw verplicht wordt een zwangerschap te voldragen. 9 maanden is een lange tijd waarin je lichaam verandert, er ook veranderingen op kunnen treden die je gezondheid blijvend kunnen schaden en waarna je moet bevallen. Ook nogal een dingetje, en ook daarbij kan er van alles misgaan voor een vrouw.
En laten we dan even aannemen dat er een gezond kindje geboren wordt dat ook niets lijdt door de bevalling. Dan ga je echt bewust nog kinderen in het adoptieproces brengen? Een proces dat in de VS ook niet echt fantastisch loopt, waar veel kinderen in foster care in limbo hangen, niet al te best worden opgevangen en behandeld en daar niet goed uit komen. Er zijn al enorm veel kinderen die erop wachten om geadopteerd te worden.

En de meeste van die mensen die een vrouw willen dwingen om de zwangerschap uit te dragen en een kind op de wereld te zetten, staan elkaar bepaald niet te verdringen om dat kind dan ook te adopteren en op te voeden als hun eigen kind.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 14:00:59 #133
5428 crew  miss_sly
pi_204635083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is geen recht op een fatsoenlijk leven, slechts een recht op het leven. Hoe je je leven vervolgens invult is volledig aan het individu en in het geval van een kind aan de ouders/verzorgers.
Kinderen die in een kansarme situatie opgroeien hebben minder kans om succesvol te worden in het leven maar dat neemt niet weg dat we dan maar moeten concluderen dat zo’n leven minder waard is of dat hij/zij geen enkele kans heeft om alsnog een productieve mens te worden.

Ik snap best dat vrouwen best in staat zijn om een rationele keuze te maken maar die keuze behelst wel het beëindigen voorkomen van het starten van een leven. Daar moeten we absoluut niet zo lichtzinnig mee omgaan.

Ik zou zeggen zet in op anti conceptie, waarschuw mensen voor de gevolgen van onveilige seks en leer de mensen dat abortus niet gezien moet worden als een vorm van anti conceptie.
Abortus wordt door veruit de meeste mensen niet gezien als een vorm van anticonceptie. En in de meeste wetgeving die ze in de US opzetten is ook geen uitweg voor gevallen waarin de vrouw er werkeiljk niets aan kan doen dat ze zwanger is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 14:03:26 #134
5428 crew  miss_sly
pi_204635098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grondwet zegt ook dat een ieder recht heeft op het leven. Nu snap ik dat het argument dan gebruikt gaat worden dat een foetus nog geen persoon is. En ergens is dat misschien ook wel zo maar feit blijft dat een foetus kan overleven buiten de baarmoeder na een aantal maanden zwangerschap.
Kortom er valt voor beide standpunten wel iets te zeggen. Waar we wel vanuit kunnen gaan is dat abortus niet behandeld word in de grondwet en derhalve deze zaak niet bij het hooggerechtshof hoort te liggen of bij de federale overheid maar bij de staten. Ik begrijp oprecht niet waarom daar zoveel ophef over moet zijn.
Recht op leven kan kennelijk ook legaal worden afgenomen als je een misdrijf hebt begaan waar de doodstraf op staat. Hoe kan men de doodstraf wél rijmen met de grondwet (waarbij dus een geboren en levende mens wordt vermoord, letterlijk) maar abortus niet (waarbij nog geen sprake is van een mens, en niet eerder dan na een zwangerschap van zes maanden in uitzonderlijke gevallen overleving en gezond (!) opgroeien een optie is)?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2022 @ 14:11:20 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204635135
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat klopt niet. Jij hebt meermaals hier hele familiefoto's zitten posten, waar het puur ging om hoe die familie er dan uitzag. Moet je naar mijn mening vooral doen, ik heb daar geen problemen mee. Maar ga dan niet anderen verwijten als zij ook bepaalde uiterlijkheden van mensen benoemen.
[..]
Natuurlijk, deze site geeft een goed overzicht van de mogelijkheden in de VS mbt tot late abortussen, dat betreft dus een abortus na 24 weken. En progressieve staten zoals Washington, Colorado en New York zijn daar nogal erg makkelijk in.
[..]
Ik zou mij eerder afvragen waarom je dit zoveel doet. Voel je je ergens ook persoonlijk aangevallen dan? Ik heb dat zelf eigenlijk nooit. Daarom vind ik ook dat bepaalde objectief waarneembare zaken benoemd moeten kunnen worden.
[..]
Hihi, wat een bizarre individuen zijn dit. Ik word er bijna een beetje bang van.
Van New York kwam dat een paar jaar geleden nog ter sprake. Bij gevallen na 24 weken heb je wel degelijk een medische reden nodig. Dat is niet zo makkelijk als je het hier over laat komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 mei 2022 @ 14:21:59 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204635186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grondwet zegt ook dat een ieder recht heeft op het leven. Nu snap ik dat het argument dan gebruikt gaat worden dat een foetus nog geen persoon is. En ergens is dat misschien ook wel zo maar feit blijft dat een foetus kan overleven buiten de baarmoeder na een aantal maanden zwangerschap.
Kortom er valt voor beide standpunten wel iets te zeggen. Waar we wel vanuit kunnen gaan is dat abortus niet behandeld word in de grondwet en derhalve deze zaak niet bij het hooggerechtshof hoort te liggen of bij de federale overheid maar bij de staten. Ik begrijp oprecht niet waarom daar zoveel ophef over moet zijn.
Zodra dat punt van overleven buiten de baarmoeder bereikt is, is abortus in de meeste gevallen ook geen optie meer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 mei 2022 @ 14:52:01 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204635350
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Recht op leven kan kennelijk ook legaal worden afgenomen als je een misdrijf hebt begaan waar de doodstraf op staat. Hoe kan men de doodstraf wél rijmen met de grondwet (waarbij dus een geboren en levende mens wordt vermoord, letterlijk) maar abortus niet (waarbij nog geen sprake is van een mens, en niet eerder dan na een zwangerschap van zes maanden in uitzonderlijke gevallen overleving en gezond (!) opgroeien een optie is)?
Je draait het om: de vraag moet zijn hoe je tegen de doodstraf kunt zijn voor zware criminelen, maar vóór het voortijdig beëindigen van het leven van een onschuldig kind?

Maar zoiets kun je wel aan sommige radicalen van Amerikaans Links wel overlaten. Die prefereren het om energie, tijd en veel geld te steken in het "rehabiliteren" van een mass-shooter of brute serieverkrachter, maar een ongeboren kind? Dat is pas het leven waardig als de moeder er zin in heeft, anders betreft dat slechts een 'klomp met cellen' die je rustig kunt verwijderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204635411
Definieer 'kind' in deze?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 15:13:38 #139
5428 crew  miss_sly
pi_204635482
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je draait het om: de vraag moet zijn hoe je tegen de doodstraf kunt zijn voor zware criminelen, maar vóór het voortijdig beëindigen van het leven van een onschuldig kind?
Het voorkomen dat er sprake gaat zijn van het leven van een onschuldig kind.
quote:
Maar zoiets kun je wel aan sommige radicalen van Amerikaans Links wel overlaten. Die prefereren het om energie, tijd en veel geld te steken in het "rehabiliteren" van een mass-shooter of brute serieverkrachter, maar een ongeboren kind? Dat is pas het leven waardig als de moeder er zin in heeft, anders betreft dat slechts een 'klomp met cellen' die je rustig kunt verwijderen.
Mooi hoe je uiteindelijk toch op de persoon gaat spelen en niet mee rop de inhoud verder gaat. Er allerlei zaken bij gaat halen in een gesprek met mij die ik nooit heb opgeworpen en een abortus en over de vrouw die ervoor kiest toch weer een denigrerende opmerking te maken. Vernis valt weg.

Wij zijn het niet eens, en de manier van 'discussieren' vind ik ook niet erg prettig. Ik ga leuke dingen doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2022 @ 15:40:07 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204635645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:01 schreef Ludachrist het volgende:
Definieer 'kind' in deze?
Een jong mens? Een baby? De definitie van een kind is toch vrij eenvoudig.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het voorkomen dat er sprake gaat zijn van het leven van een onschuldig kind.
[..]
Mooi hoe je uiteindelijk toch op de persoon gaat spelen en niet mee rop de inhoud verder gaat. Er allerlei zaken bij gaat halen in een gesprek met mij die ik nooit heb opgeworpen en een abortus en over de vrouw die ervoor kiest toch weer een denigrerende opmerking te maken. Vernis valt weg.

Wij zijn het niet eens, en de manier van 'discussieren' vind ik ook niet erg prettig. Ik ga leuke dingen doen.
Beste miss_sly, op welke persoon wordt hier dan gespeeld en waar zou 'de inhoud' ontbreken? Jouw post gaat over abortus & doodstraf, mijn post ook. En ik noem verder geen enkele user van FOK!

Het lijkt er nu vooral op alsof je gewoon geen goed tegenargument meer hebt, en daarom maar met wat aantijgingen komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 5 mei 2022 @ 15:47:21 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204635689
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een jong mens? Een baby? De definitie van een kind is toch vrij eenvoudig.
Wat is volgens jou die definitie dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204636048
Altijd grappig wanneer mensen zich zo graag en zo intens willen mengen in een subforum waar zij geen binding mee hebben en waar ook nog eens een "discussiemethode" wordtr gehanteerd waar zij geen binding mee hebben.

Links doet het altijd zichzelf aan.

pi_204636050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
It's the one on the right with the glasses, pale skin and messy hair, who is the activist in this story

The girls on the left are too busy enjoying life and don't have the time to be bothered by an invisible patriarchy who is out there to get them
I was joking btw.

Women with glasses, pale skin and messy hair are also attractive, and in many cases more attractive and more fun than women with fake tits,fake teeth and fake tans. imo.

I don't care what anyone looks like really, but has anyone noticed the weird similarities in Elon Musk and Greta Thunberg....both are very creepy, maybe they have the same sperm donor and were hatched in incubators?

[ Bericht 11% gewijzigd door Tingo op 05-05-2022 16:51:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 16:49:51 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204636149
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd grappig wanneer mensen zich zo graag en zo intens willen mengen in een subforum waar zij geen binding mee hebben en waar ook nog eens een "discussiemethode" wordtr gehanteerd waar zij geen binding mee hebben.

Links doet het altijd zichzelf aan.

[ afbeelding ]
Dus jij beweert hier nu dat rechtse users een binding hebben met dit subforum? Omdat jullie graag in verzonnen complotten en fraude gelov...oh...wacht, sorry, je hebt helemaal geljjk!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204636156
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een jong mens? Een baby? De definitie van een kind is toch vrij eenvoudig.
Oke, geef die dan eens. Of is 'een jong mens, een baby' de definitie al?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204636186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus jij beweert hier nu dat rechtse users een binding hebben met dit subforum? Omdat jullie graag in verzonnen complotten en fraude gelov...oh...wacht, sorry, je hebt helemaal geljjk!


Hihi, wederom is de illustratie treffend.
  donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:17 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204636204
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd grappig wanneer mensen zich zo graag en zo intens willen mengen in een subforum waar zij geen binding mee hebben en waar ook nog eens een "discussiemethode" wordtr gehanteerd waar zij geen binding mee hebben.

Links doet het altijd zichzelf aan.

[ afbeelding ]
Jij kraakt liever mensen af op uiterlijk, in plaats van argumenten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 mei 2022 @ 19:03:45 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204637289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus jij beweert hier nu dat rechtse users een binding hebben met dit subforum? Omdat jullie graag in verzonnen complotten en fraude gelov...oh...wacht, sorry, je hebt helemaal geljjk!
Meh, volgens mij komen complottheorieën over zogenaamde 'voter suppression' en een vermeende 'coup' ook geregeld voorbij in een subforum als POL. Dus ik heb vanuit dat perspectief het gevoel dat de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204637383
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Meh, volgens mij komen complottheorieën over zogenaamde 'voter suppression' en een vermeende 'coup' ook geregeld voorbij in een subforum als POL. Dus ik heb vanuit dat perspectief het gevoel dat de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.
Ik denk dat we dat spreekwoord kunnen veranderen in "de pot verwijt de ketel dat die Blauw ziet". Dat geeft de Linkse hypocrisie perfect weer.
pi_204637571
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 5 mei 2022 @ 19:33:45 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204637589
Toe maar, deze Karen gaat hier toch wel ver ..

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 5 mei 2022 @ 19:41:03 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204637666
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204637728
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol.
Nice. Dat is inderdaad de levensstijl waar ik mij thuis bij voel.

Hoewel ik dan wel weer dol ben op tradities.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204637744
Gelachen weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204637823
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
Wou dat ik je post meer dan een keer kon liken, want je slaat hiermee wel de spijker op zijn kop

Helaas krijg ik zo bezoek en niet veel later begint de grote wedstrijd, maw je houdt nog een antwoord van mij tegoed c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204637824
HowardRoark lijkt mij zo'n figuur dat je staat op te wachten na een hardcorefeest, om te praten over het geloof en duidelijk te maken dat je fout bezig bent. Godse dominee.

Was altijd lachen met die lui.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 19:54:01 #157
236264 crew  capricia
pi_204637830
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
Bijzonder.
De meeste mensen die zichzelf progressief noemen zijn dus niet echt progressief, volgens jouw redenering?
Definitely not CIA
pi_204637874
Heb die post nog een keer gelezen en moest opnieuw keihard lachen. Ayn Rand zou trots zijn op deze weergave van de zuivere conservatief, strijdend met de duistere (meer dan eens overvloedig drugsgebruikende) krachten van het duister die een hekel hebben aan schoonheid/esthetiek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204638075
Het Establishment copet extra hard vandaag.

Zou het met 2000 Mules te maken hebben?
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:21:26 #160
323401 Kijkertje
met filter
pi_204638163
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:21:45 #161
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204638168
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
HowardRoark lijkt mij zo'n figuur dat je staat op te wachten na een hardcorefeest, om te praten over het geloof en duidelijk te maken dat je fout bezig bent. Godse dominee.

Was altijd lachen met die lui.
eigenlijk zie ik jouw zo !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 20:26:50 #162
236264 crew  capricia
pi_204638227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:56 schreef Ludachrist het volgende:
Heb die post nog een keer gelezen en moest opnieuw keihard lachen. Ayn Rand zou trots zijn op deze weergave van de zuivere conservatief, strijdend met de duistere (meer dan eens overvloedig drugsgebruikende) krachten van het duister die een hekel hebben aan schoonheid/esthetiek.
Joh. Als je dodenherdenking in ere houdt, en je hebt geen losbandige seksuele moraal, ben je al niet Progressief.
Lekker makkelijk toch?
Definitely not CIA
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:35:57 #163
323401 Kijkertje
met filter
pi_204638341
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:43:50 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204638433
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
HowardRoark lijkt mij zo'n figuur dat je staat op te wachten na een hardcorefeest, om te praten over het geloof en duidelijk te maken dat je fout bezig bent. Godse dominee.

Was altijd lachen met die lui.
Ik hou niet van hardcore en ben niet (bijzonder) religieus. Dus daar sla je de plank nogal mis.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Bijzonder.
De meeste mensen die zichzelf progressief noemen zijn dus niet echt progressief, volgens jouw redenering?
Nou, het ligt er natuurlijk aan hoe je progressief interpreteert. Progressie in welke richting? En als ik naar de huidige situatie in de VS kijk en die vergelijk met die van bv. veertig of vijftig jaar geleden, heb ik nu niet het idee dat het allemaal beter is geworden.

Mensen zijn ongezonder en ongelukkiger. Er worden minder kinderen geboren, er zijn minder huwelijken, meer polarisatie, meer daklozen, meer mensen die aan allerlei anti-depressiva zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204638525
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
HowardRoark lijkt mij zo'n figuur dat je staat op te wachten na een hardcorefeest, om te praten over het geloof en duidelijk te maken dat je fout bezig bent. Godse dominee.

Was altijd lachen met die lui.
Doet me denken aan Establishmenters die het Evangelie der Staat verkondigen in BNW.
pi_204638608


Het voelt goed om President Trump weer op sociale media te zien.
pi_204639085
twitter


Hihi, Links toch. Je kan ook gewoon de effecten van de overmatige soja-inname zien.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 21:29:35 #168
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204639150
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
De Speld, hij blijft leuk.

Maar dan van de seksuele moraal is vooral jaloersheid, toch? Verder, ik kan niet wachten op de samenvatting van de carrieres van de hier aanwezige rechtse users om eens te zien hoe die voldoen aan het tegenovergestelde :D

Overigens wel interessant dat volgens de beschrijving van HowardRoark Donald Trump gewoon een Progressief is :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 21:44:39 #169
236264 crew  capricia
pi_204639541
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik hou niet van hardcore en ben niet (bijzonder) religieus. Dus daar sla je de plank nogal mis.
[..]
Nou, het ligt er natuurlijk aan hoe je progressief interpreteert. Progressie in welke richting? En als ik naar de huidige situatie in de VS kijk en die vergelijk met die van bv. veertig of vijftig jaar geleden, heb ik nu niet het idee dat het allemaal beter is geworden.

Mensen zijn ongezonder en ongelukkiger. Er worden minder kinderen geboren, er zijn minder huwelijken, meer polarisatie, meer daklozen, meer mensen die aan allerlei anti-depressiva zitten.
quote:
Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
Was toch je verhaal over wat progressief is?
Of verplaats je nu de doelposts?
Definitely not CIA
pi_204639600
quote:
11s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
Toe maar, deze Karen gaat hier toch wel ver ..

[ twitter ]
https://muckrack.com/amanda-duarte/articles

natuurlijk ook weer dingen voor drag queens ect
https://www.nytimes.com/c(...)-all-stars-tv-recaps

Deze karen werkte natuurlijk voor NYT
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 5 mei 2022 @ 22:28:35 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204640286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De Speld, hij blijft leuk.

Maar dan van de seksuele moraal is vooral jaloersheid, toch? Verder, ik kan niet wachten op de samenvatting van de carrieres van de hier aanwezige rechtse users om eens te zien hoe die voldoen aan het tegenovergestelde :D

Overigens wel interessant dat volgens de beschrijving van HowardRoark Donald Trump gewoon een Progressief is :D
Haha, jaloers op wie precies? Je premisse lijkt hier te zijn dat iedereen promiscuïteit zou prefereren.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
https://muckrack.com/amanda-duarte/articles

natuurlijk ook weer dingen voor drag queens ect
https://www.nytimes.com/c(...)-all-stars-tv-recaps

Deze karen werkte natuurlijk voor NYT
Bij de New York Times houdt men wel van dit soort radicale types.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 23:33:54 #172
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204641505
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:44 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Was toch je verhaal over wat progressief is?
Of verplaats je nu de doelposts?
Dat doet-ie anders nooit! _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 23:35:46 #173
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204641529
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, jaloers op wie precies? Je premisse lijkt hier te zijn dat iedereen promiscuïteit zou prefereren.
Ach, noem het wat je wil, mijn waarde, ik heb er decennia lang van genoten, als je dat niet kunt dan kan ik mij ook niet voorstellen dat je echte schoonheid kan waarderen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 5 mei 2022 @ 23:36:36 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204641539
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Progressieven willen over het algemeen graag leven op een manier die haaks staat op wat conservatieven prefereren. Geen respect voor traditie, afkeer van patriotisme, seculair, losbandige seksuele moraal, meer dan eens overvloedig gebruik van drugs & alcohol, sterke afkeer van de binaire realiteit mbt het menselijk geslacht, hekel aan werkethiek en het nemen van verantwoordelijkheid, hekel aan schoonheid/esthetiek.
Ga je weer met je binaire realiteit, terwijl je van een simpel voorbeeld niet eens kan bepalen in welke van deze twee groepen deze dan valt :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2022 @ 00:17:45 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_204641839
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, jaloers op wie precies? Je premisse lijkt hier te zijn dat iedereen promiscuïteit zou prefereren.
Natuurlijk is het een soort afgunst. Waarom zou je je anders continu opwinden over het uiterlijk/de levensstijl van anderen en voortdurend de drang hebben dat te 'benoemen' :?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 00:39:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 00:27:55 #176
323401 Kijkertje
met filter
pi_204641872
Kijk ik kan ook een filmpje posten van een schreeuwerd *O*

twitter

:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 00:40:17 #177
323401 Kijkertje
met filter
pi_204641919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
https://muckrack.com/amanda-duarte/articles

natuurlijk ook weer dingen voor drag queens ect
https://www.nytimes.com/c(...)-all-stars-tv-recaps

Deze karen werkte natuurlijk voor NYT
Bedankt voor de info Hans!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 00:53:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 00:58:50 #178
323401 Kijkertje
met filter
pi_204641982
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 01:04:24 #179
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642000
Trump wilde stiekem patriots gebruiken om Mexicaanse drug labs te vernietigen :|W

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 05:13:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 01:38:54 #180
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642061
Giuliani heeft een reden gevonden om zijn hearing af te zeggen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 01:52:16 #181
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642067
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 03:05:10 #182
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642090
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 03:29:50 #183
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642097
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 04:29:39 #184
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642105
Ze zei dat ze pansexual was! Schrikbarend! :{w

twitter

Nog schrikbarender: CRT is geen issue en de deep state bestaat niet :D

twitter

En het allerschrikbarendste: de dropboxes were stuffed with ballots! :o

twitter

_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 04:38:06 #185
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642109
Naast al die andere 'nare' progressieve eigenschappen kunnen ze ook al niet rekenen en dat terwijl ze toch hoog opgeleid zijn!

twitter

Logisch! :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 04:52:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 04:55:52 #186
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642114
Gelukkig hebben de conservatieven wel de juiste moraal:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 05:52:40 #187
323401 Kijkertje
met filter
pi_204642136
Mike Lee (R) over zijn tegenkandidaat Evan McMullin (I) voor de Senaat:

"This is not someone who has the interests of the American people or the Constitution at heart"

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 06:05:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204642143


Geen wonder dat het Establishment volledig in de verdediging schiet in het door hen zo verachte BNW.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 09:59:28 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204643145
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Natuurlijk is het een soort afgunst. Waarom zou je je anders continu opwinden over het uiterlijk/de levensstijl van anderen en voortdurend de drang hebben dat te 'benoemen' :?
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204643179
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.
Dat is wel weer een opmerkelijk vreemde logica waar je je in moet wringen om het observeerbare en benoemde bizarre gedrag van jou toch te projecteren op iemand die hier niet veel meer doet als artikelen plaatsen ipv zelf dingen te fantaseren. _O-

Gaat het nog wel goed met je?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:22:26 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204643366
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat is wel weer een opmerkelijk vreemde logica waar je je in moet wringen om het observeerbare en benoemde bizarre gedrag van jou toch te projecteren op iemand die hier niet veel meer doet als artikelen plaatsen ipv zelf dingen te fantaseren. _O-

Gaat het nog wel goed met je?
Van projectie is geen sprake. En waar heb je het gevoel dat er gefantaseerd wordt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204643665


Ff 80k followers in augustus gekocht heertje Filipkowski? _O- _O- 300k+ followers en maar 500-1000 likes per tweet krijgen. _O-

Valt me wel op dat al die twitter gebruikers van Kijkertje maar maximaal 100/1000 likes krijgen, zijn de smash-like-button bots al verbannen door Elon God? the saviour of Twitter?

Is trouwens ook niet zo gek want helemaal niemand interesseert al die randzaken of zit zo diep in die rabbithole.

[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 06-05-2022 10:59:42 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 11:02:42 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204643796
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van projectie is geen sprake. En waar heb je het gevoel dat er gefantaseerd wordt?
Bijvoorbeeld over wat een man of vrouw is, of wat een kind is :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2022 @ 11:14:38 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204643915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Ff 80k followers in augustus gekocht heertje Filipkowski? _O- _O- 300k+ followers en maar 500-1000 likes per tweet krijgen. _O-

Valt me wel op dat al die twitter gebruikers van Kijkertje maar maximaal 100/1000 likes krijgen, zijn de smash-like-button bots al verbannen door Elon God? the saviour of Twitter?

Is trouwens ook niet zo gek want helemaal niemand interesseert al die randzaken of zit zo diep in die rabbithole.
Tja, dat betreft helaas een geradicaliseerde voormalig Republikein. Iemand die inmiddels helemaal in lijn denkt met de dogma's van de Linkse Kerk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld over wat een man of vrouw is, of wat een kind is :Y
Dat is voor mij juist heel duidelijk. Voor andere users zoals @Chivaz, @QuidProJoe en @epicbeardman ook. Wij zijn niet degenen die zeggen dat een man eigenlijk een vrouw kan zijn, geslacht subjectief is en dat een kind slechts een 'klomp met cellen' betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:51:26 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204644962
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

Dat is voor mij juist heel duidelijk. Voor andere users zoals @:Chivaz, @:QuidProJoe en @:epicbeardman ook. Wij zijn niet degenen die zeggen dat een man eigenlijk een vrouw kan zijn, geslacht subjectief is en dat een kind slechts een 'klomp met cellen' betreft.
Het is heel duidelijk, maar je bent niet in staat om met een werkende definitie te komen? Dat is best opmerkelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204646050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Ff 80k followers in augustus gekocht heertje Filipkowski? _O- _O- 300k+ followers en maar 500-1000 likes per tweet krijgen. _O-

Valt me wel op dat al die twitter gebruikers van Kijkertje maar maximaal 100/1000 likes krijgen, zijn de smash-like-button bots al verbannen door Elon God? the saviour of Twitter?

Is trouwens ook niet zo gek want helemaal niemand interesseert al die randzaken of zit zo diep in die rabbithole.
Twitter boost bepaalde users, het is niet zo gek dat personen boven komen drijven zoals Filipkowski gezien de politieke overtuigingen van de luitjes bij Twitter.
Als Musk de koop heeft afgerond dan moet hij het hoofdkwartier van Twitter onmiddellijk verhuizen naar een andere staat.
pi_204647294
quote:
Links haat alles dat niet Links is, maar dan nog haten ze zichzelf meer.
pi_204647418
quote:
Dit snap ik dan weer niet, Portland gaat echt geen beperkingen opleggen qua abortus.
Waarom de protesten en waarom het geweld?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 20:47:10 #200
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204648938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Het is heel duidelijk, maar je bent niet in staat om met een werkende definitie te komen? Dat is best opmerkelijk.
:)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 07-05-2022 10:34:57 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204649451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 20:47 schreef DeMolay het volgende:

[..]
Dit blijft leuk uit jouw mond ! :)


[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_boo op 07-05-2022 10:38:03 ]
  vrijdag 6 mei 2022 @ 22:00:48 #202
323401 Kijkertje
met filter
pi_204649778
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.
Waar heb ik het ooit over het uiterlijk/levensstijl/gemoedstoestand van mensen gehad? Ik heb je al zo vaak gezegd dat het om de argumenten gaat. Om de inhoud dus en niet om het uiterlijk, hoe mensen hun leven inrichten of de gemoedstoestand waarmee deze argumenten gebracht worden. In een debat valt dat onder de ad hominems en is dus een drogreden. Kortom een waardeloos argument waarvan jij je continu bedient zodra de inhoud te moeilijk voor je wordt.



[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2022 22:24:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 22:38:37 #203
323401 Kijkertje
met filter
pi_204650178
Totaal gestoord:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 22:45:35 #204
5428 crew  miss_sly
pi_204650242
quote:
81s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
Totaal gestoord:

[ twitter ]
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?
En dat een dergelijke zwangerschap niet uitgedragen kan worden en dit kind nooit geboren kan worden is ook niet van belang?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 mei 2022 @ 22:49:09 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_204650278
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?
En dat een dergelijke zwangerschap niet uitgedragen kan worden en dit kind nooit geboren kan worden is ook niet van belang?
Ik vrees dat de Republikeinen zich daar totaal niet in verdiept hebben ;(

Of het is weer helemaal terug naar de 'diepgewortelde' christelijke traditie: Het is Gods Wil! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 22:50:03 #206
236264 crew  capricia
pi_204650293
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?
En dat een dergelijke zwangerschap niet uitgedragen kan worden en dit kind nooit geboren kan worden is ook niet van belang?
Verschrikkelijk. Echt compleet van de pot gerukt.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 22:53:13 #207
5428 crew  miss_sly
pi_204650322
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Echt compleet van de pot gerukt.
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.

Als dat geen vrouwenhaat is, dan weet ik het niet meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 22:53:59 #208
236264 crew  capricia
pi_204650331
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.

Als dat geen vrouwenhaat is, dan weet ik het niet meer.
Oude mannen die dit bepalen. Vaak met een christelijke achtergrond.
Definitely not CIA
pi_204650355
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vrees dat de Republikeinen zich daar totaal niet in verdiept hebben ;(

Of het is weer helemaal terug naar de 'diepgewortelde' christelijke traditie: Het is Gods Wil! :')
Meteen even doordrukken dat je niet voor het zingen de kerk uit mag en condooms in de ban. Het zaad mag immers niet verspild worden.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 23:02:35 #210
323401 Kijkertje
met filter
pi_204650450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Meteen even doordrukken dat je niet voor het zingen de kerk uit mag en condooms in de ban. Het zaad mag immers niet verspild worden.
Blessed be the Fruit! ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 6 mei 2022 @ 23:48:07 #211
323401 Kijkertje
met filter
pi_204650879
twitter

Dat laatste had het MAGA-volk vast erg op prijs gesteld! :')

'He died like a dog!' - Trump

En ook:

twitter

twitter

twitter

Wat een visie! :{w

twitter


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2022 05:15:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:46:25 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651308
Alweer een rechtszaak verloren:

twitter

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2022 04:17:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:49:10 #213
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651325
En weer een rally *O*

twitter

Weinig belangstelling voor Oz bij het MAGA-volk

en weinig belangstelling voor D'Souza's 'fraude'-verhaal

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204651603
Waarom houdt Trump eigenlijk nog rallies? :')
  zaterdag 7 mei 2022 @ 03:03:32 #215
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 02:34 schreef illusions het volgende:
Waarom houdt Trump eigenlijk nog rallies? :')
Tja je moet het vuurtje wel warm houden natuurlijk :D

twitter

en om zijn eigen kandidaten te promoten voor de midterms:

twitter

:X

en om andere Republikeinen die niet loyaal genoeg zijn juist weer af te kraken:

twitter

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2022 05:05:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 mei 2022 @ 04:28:18 #216
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651689
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 mei 2022 @ 04:41:40 #217
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651694
twitter

twitter

:D

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2022 04:52:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 mei 2022 @ 04:57:29 #218
323401 Kijkertje
met filter
pi_204651700
twitter

Heel VERDACHT! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204653454
Goede rally weer. Het hele Establishment weer van de leg. Zelfs in BNW.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:23:17 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204653571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 02:34 schreef illusions het volgende:
Waarom houdt Trump eigenlijk nog rallies? :')
Aandacht geil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:46:14 #221
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204653814
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.

Als dat geen vrouwenhaat is, dan weet ik het niet meer.
Het probleem in de VS is dat in de belangrijkste controlerende organen de rechters en bestuurders door de president benoemd worden op basis van hun politieke voorkeuren. Wat er voor kan zorgen dat vrouwenhaters en ook homohaters in de belangrijkste rechterlijke machten en bestuursorganen zitting kunnen nemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:54:05 #222
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204653879
-knip-

[ Bericht 99% gewijzigd door Megumi op 07-05-2022 12:13:52 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:06:40 #223
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654003
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Heel VERDACHT! :Y
Dat Biden de Ku Klux Klan (KKK) steunt is onzin natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 07-05-2022 12:18:46 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654169
Hebben we het over Joe "Racial Jungle" Biden?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:21:45 #225
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654177
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Hebben we het over Joe "Racial Jungle" Biden?
Heb jij een bron?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:22:59 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654190
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:46 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het probleem in de VS is dat in de belangrijkste controlerende organen de rechters en bestuurders door de president benoemd worden op basis van hun politieke voorkeuren. Wat er voor kan zorgen dat vrouwenhaters en ook homohaters in de belangrijkste rechterlijke machten en bestuursorganen zitting kunnen nemen.
Kun je een voorbeeld geven van deze vermeende vrouwenhaters en homohaters?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204654205
Of Joe "Poor kids are just as bright as white kids" Biden?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:24:45 #228
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654208
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je een voorbeeld geven van deze vermeende vrouwenhaters en homohaters?
Natuurlijk. Het Amerikaans hooggerechtshof. En diverse staten in de VS. Onder welke steen leef jij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:28:47 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:24 schreef Megumi het volgende:

[..]
Natuurlijk. Het Amerikaans hooggerechtshof. En diverse staten in de VS. Onder welke steen leef jij?
Dit is natuurlijk geen onderbouwing van je claim. Dit betreft lukrake aantijgingen jegens een instituut en niet benoemde staten. Het geeft mij ook de indruk dat je gewoon maar wat wild om je aan het heen slaan bent. Over wie hebben we het specifiek? En waarom zouden die individuen dan wel vrouwen en/of homo's haten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:30:59 #230
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654249
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk geen onderbouwing van je claim. Dit betreft lukrake aantijgingen jegens een instituut en niet benoemde staten. Het geeft mij ook de indruk dat je gewoon maar wat wild om je aan het heen slaan bent. Over wie hebben we het specifiek? En waarom zouden die individuen dan wel vrouwen en/of homo's haten?
Ik heb er alsnog een bron ingezet. Maar volgens jou klopt het dus niet dat de abortuswetgeving in de VS onder druk staat heb je daar een bron voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:33:28 #231
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654267
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 12:35:18 #232
5428 crew  miss_sly
pi_204654277
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk geen onderbouwing van je claim. Dit betreft lukrake aantijgingen jegens een instituut en niet benoemde staten. Het geeft mij ook de indruk dat je gewoon maar wat wild om je aan het heen slaan bent. Over wie hebben we het specifiek? En waarom zouden die individuen dan wel vrouwen en/of homo's haten?
quote:
81s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
Totaal gestoord:

[ twitter ]
Louisiana, bijvoorbeeld.

Een staat die niet alleen abortus strafbaar als moord maakt, maar dit ook doortrekt tot een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft op geen enkele manier het ongeboren leven beschermen als doel, maar het controleren van vrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204654278
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:30 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik heb er alsnog een bron ingezet. Maar volgens jou klopt het dus niet dat de abortuswetgeving in de VS onder druk staat heb je daar een bron voor.
Ik vind het nogal ondemocratisch, dat je er zo fel op tegen lijkt te zijn dat een bestuurslaag die dichter bij de bevolking staat de regels voor die bevolking zou mogen bepalen.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 12:37:04 #234
5428 crew  miss_sly
pi_204654285
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind het nogal ondemocratisch, dat je er zo fel op tegen lijkt te zijn dat een bestuurslaag die dichter bij de bevolking staat de regels voor die bevolking zou mogen bepalen.
Van sommige regels is dat inderdaad helemaal prima.
Andere not so much.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:39:33 #235
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654303
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind het nogal ondemocratisch, dat je er zo fel op tegen lijkt te zijn dat een bestuurslaag die dichter bij de bevolking staat de regels voor die bevolking zou mogen bepalen.
Lees wat ik al eerder poste. Ik zou beginnen met het inperken van de macht van de president. Dat hij geen bestuurders en rechters meer mag benoemen. En zelfs zijn rechten als opperbevelhebber van het leger worden afgenomen. En dat die weer terug gaan naar de senaat en het huis van afgevaardigden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654308
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van sommige regels is dat inderdaad helemaal prima.
Andere not so much.
Waarom kan wetgeving rond abortus niet gewoon door de staten worden bepaald?
pi_204654313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:39 schreef Megumi het volgende:

[..]
Zie wat ik al eerder poste. Ik zou beginnen met het inperken van de macht van de president. Dat hij geen bestuurders en rechters meer mag benoemen. En zelfs zijn rechten als opperbevelhebber van het leger worden afgenomen. En dat die weer terug gaan naar de senaat en het huis van afgevaardigden.
Federale broekzak-vestzak nonsens. De macht moet terug naar de staten.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:41:27 #238
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654319
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom kan wetgeving rond abortus niet gewoon door de staten worden bepaald?
Omdat vrouwen dan weer met een brijnaald aan de gang moeten met dodelijke gevolgen. Verdiep je eens in de abortus historie?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:41 schreef Megumi het volgende:

[..]
Omdat vrouwen dan weer met een brijnaald aan de gang moeten met dodelijke gevolgen.
Nee.

En hihi, abortus niet als een dodelijk gevolg zien.

En nog steeds is dat geen argument waarom het niet aan de staten kan worden overgelaten.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:45:43 #240
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654350
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee.

En hihi, abortus niet als een dodelijk gevolg zien.

En nog steeds is dat geen argument waarom het niet aan de staten kan worden overgelaten.
Maar met een argument waarom abortus niet moet wat jij wil kom je zelf ook niet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654358
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:45 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar met een argument waarom abortus niet moet wat jij wil wel moet kom je zelf ook niet?
Is dat jouw nieuwe argument waarom de staten dat niet zelf kunnen bepalen?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:47:54 #242
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654373
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Is dat jouw nieuwe argument waarom de staten dat niet zelf kunnen bepalen?
Heb je een bron waarom het goed is dat ze dat zelf bepalen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
Heb je een bron waarom het goed is dat ze dat zelf bepalen?
Normaal verstand. Een bestuurslaag die dichter bij de bevolking staat maakt betere beslissingen voor die bevolking dan een bestuurslaag die daar verder vanaf staat.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:49:20 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654389
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:30 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik heb er alsnog een bron ingezet. Maar volgens jou klopt het dus niet dat de abortuswetgeving in de VS onder druk staat heb je daar een bron voor.
Dan maak je dus het argument dat als je tegen abortus bent, dan haat je vrouwen. Maar dat is vreemd, want er zijn ook veel vrouwen die tegen abortus zijn. Kortom, je creëert hier een non-sequitur.
quote:
Out-tv is een activistische media outlet die ik moeilijk serieus kan nemen. Ik lees bijvoorbeeld iets over een wet waarbij jongeren moeten sporten bij de groep van hun daadwerkelijke geslacht (niet hun ingebeelde geslacht). Dat lijkt mij een uitstekende wet. Dat zorgt er voor dat mannen met genderdysforie, niet de vrouwelijke sport gaan domineren.

En dan zie ik nog een wet die het verbiedt voor kinderen om 'transgenderbehandelingen' te ondergaan. Ook een goed initiatief. Zulke schadelijke en onomkeerbare ingrepen moet je niet beschikbaar stellen voor (jonge) kinderen.

Ik zie dus hier weinig 'anti-LGBT' wetgeving, laat staan bewijzen dat er sprake is van homohaat. En dat laatste is iets dat ik als iemand die zelf homo is, ten sterkste afkeur. Mensen haten om hun seksuele oriëntatie is raar en tijdsverspilling. Het betreft slechts een onbelangrijk en subjectief aspect van iemand zijn of haar persoon.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:51:01 #245
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654401
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan maak je dus het argument dat als je tegen abortus bent, dan haat je vrouwen. Maar dat is vreemd, want er zijn ook veel vrouwen die tegen abortus zijn. Kortom, je creëert hier een non-sequitur.
[..]
Out-tv is een activistische media outlet die ik moeilijk serieus kan nemen. Ik lees bijvoorbeeld iets over een wet waarbij jongeren moeten sporten bij de groep van hun daadwerkelijke geslacht (niet hun ingebeelde geslacht). Dat lijkt mij een uitstekende wet. Dat zorgt er voor dat mannen met genderdysforie, niet de vrouwelijke sport gaan domineren.

En dan zie ik nog een wet die het verbiedt voor kinderen om 'transgenderbehandelingen' te ondergaan. Ook een goed initiatief. Zulke schadelijke en onomkeerbare ingrepen moet je niet beschikbaar stellen voor (jonge) kinderen.

Ik zie dus hier weinig 'anti-LGBT' wetgeving, laat staan bewijzen dat er sprake is van homohaat. En dat laatste is iets dat ik als iemand die zelf homo is, ten sterkste afkeur. Mensen haten om hun seksuele oriëntatie is raar en tijdsverspilling. Het betreft slechts een onbelangrijk en subjectief aspect van iemand zijn of haar persoon.
Ach ik ben gewoon blij dat ik niet in de VS woon of in Rusland. En wat ook opvallend is dat vooral mannen komen met argumenten tegen vrijheid van vrouwen en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204654418
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom kan wetgeving rond abortus niet gewoon door de staten worden bepaald?
Omdat het volgt uit de grondwet, en dus een recht is dat voor alle inwoners geldt (of niet).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204654419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:51 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ach ik ben gewoon blij dat ik niet in de VS woon of in Rusland.
Maar in de VS zijn er voldoende staten met een ruimere abortuswetgeving dan hier. Voelt dat werkelijk zo goed, tussen al die vrouwenhaters zitten?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:54:41 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654439
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:51 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ach ik ben gewoon blij dat ik niet in de VS woon of in Rusland. En wat ook opvallend is dat vooral mannen komen met argumenten tegen vrijheid van vrouwen en dergelijke.
De VS is natuurlijk een enorm land. Ik denk dat een liberale (lees: radicaal linkse) staat zoals Oregon of zo je wellicht prima zou bevallen. Dat is het mooie van de VS, het politieke klimaat verschilt per staat. Voor ieder wat wils.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:54:47 #249
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654440
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Maar in de VS zijn er voldoende staten met een ruimere abortuswetgeving dan hier. Voelt dat werkelijk zo goed, tussen al die vrouwenhaters zitten?
De enige staat in de VS met ruime vrijheden is eigenlijk Californië.

[ Bericht 30% gewijzigd door Megumi op 07-05-2022 13:00:08 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:59:32 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:54 schreef Megumi het volgende:

[..]
[..]
De enige staat in de VS met ruime vrijheden is eigenlijk Californië.
Nee joh, er zijn er veel meer van dat soort staten. Alle staten aan de Pacific Coast wel, dan heb Vermont, Maine, Massachusetts, New York, Maryland, Rhode Island, Delaware en Colorado ook nog. Die zijn echt wel overwegend links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:02:03 #251
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654503
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee joh, er zijn er veel meer van dat soort staten. Alle staten aan de Pacific Coast wel, dan heb Vermont, Maine, Massachusetts, New York, Maryland, Rhode Island, Delaware en Colorado ook nog. Die zijn echt wel overwegend links.
Maar ook dat is lastig. In de staten die jij noemt zou ik met een donkere huidskleur elk contact met de politie vermijden?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:15:25 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar ook dat is lastig. In de staten die jij noemt zou ik met een donkere huidskleur elk contact met de politie vermijden?
Waarom zou je elk contact met de politie vermijden omdat je een donkere huidskleur hebt?

Hihi, ben je soms gevallen voor al die fabeltjes van Linkse media gevallen, over vermeend racistische politie-eenheden die gewoon voor hun lol, donkere burgers afjagen en neerknallen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:23:58 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204654717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar ook dat is lastig. In de staten die jij noemt zou ik met een donkere huidskleur elk contact met de politie vermijden?
Statistisch gezien zou je als persoon met donkere huidskleur maar 1 groep moeten vermijden, personen met een donkere huidskleur :').

Dat hele opgeklopte gelul over de politie is nergens met cijfers te onderbouwen, de black on black crime rates zijn echter wel terug te vinden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:26:21 #254
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654739
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou je elk contact met de politie vermijden omdat je een donkere huidskleur hebt?

Hihi, ben je soms gevallen voor al die fabeltjes van Linkse media gevallen, over vermeend racistische politie-eenheden die gewoon voor hun lol, donkere burgers afjagen en neerknallen?
Dus de beelden van politie agenten in de VS zelf kloppen niet volgens jou en is linkse propaganda? Heb je daar een bron voor?

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:30:59 #255
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:26 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus de beelden van politie agenten in de VS zelf kloppen niet volgens jou en is linkse propaganda? Heb je daar een bron voor?

Die heb ik zeker, maar het ontgaat mij als eerste even wat je punt is met deze inmiddels bekende video?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:34:36 #256
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204654793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar ook dat is lastig. In de staten die jij noemt zou ik met een donkere huidskleur elk contact met de politie vermijden?
Niet alleen met een donkere huidskleur.

quote:
On 22 June 2020, University of Chicago reported that the police departments in the 20 largest American cities were failing to meet even the most basic international human rights standards governing the use of lethal force. The study revealed that America's biggest police forces lack legality, as they are not answerable to human rights compliant laws authorizing the use of lethal force.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:39:18 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204654836
Dat er algemeen probleem is binnen sommige politie-eenheden in de VS is inderdaad een argument dat je prima kunt maken. Het is natuurlijk ook belachelijk dat je daar maar zes maanden (soms niet eens) training krijgt om aan het werk te kunnen. En dat in een land waar politiewerk door de mogelijkheden tot wapenbezit voor burgers, stukken lastiger en gevaarlijker is dan in veel andere landen in de westerse wereld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:50:33 #258
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204654924
Om op zich om toch maar weer terug te komen op abortus. Als ik een vrouw verkracht is de kans dat ik vervolgd wordt zelfs in Nederland minimaal. Veel zaken worden geseponeerd. Of gaan op de plank. En vanwege verkrachting zwanger worden moet al een recht op abortus zijn. Daarnaast is het raar dat er speciale wetgeving is die het vrouwen onmogelijk maakt baas ter zijn over hun eigen buik/vagina. Maar als man mag je je pik gebruiken en daar is geen wetgeving over. :') Wat dat strafbaar maakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204656365
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Niet alleen met een donkere huidskleur.
[..]

Dat klinkt vooral als een Blauw probleem, hihi.

Behalve Chicago uiteraard, want dat is MAGA-country!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:00:46 #260
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204656470
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klinkt vooral als een Blauw probleem, hihi.

Behalve Chicago uiteraard, want dat is MAGA-country!
Neuh, een Amerikaans probleem want inherent aan de constructie, polarisatie en gebrek aan fatsoenlijke sociale voorzieningen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:17:38 #261
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204656701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, een Amerikaans probleem want inherent aan de constructie, polarisatie en gebrek aan fatsoenlijke sociale voorzieningen.
Opmerkelijk, een gebrek aan training binnen een instituut als de politie kan worden gelinkt aan een gebrek aan fatsoenlijke voorzieningen? Wat zijn sowieso 'fatsoenlijke' voorzieningen? Dat klinkt namelijk nogal als een subjectieve term. Ik kan iets fatsoenlijk vinden, maar jij niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204656767
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk, een gebrek aan training binnen een instituut als de politie kan worden gelinkt aan een gebrek aan fatsoenlijke voorzieningen? Wat zijn sowieso 'fatsoenlijke' voorzieningen? Dat klinkt namelijk nogal als een subjectieve term. Ik kan iets fatsoenlijk vinden, maar jij niet.
Meer belastingen, overheid en beperkingen kunnen dat zonder probleem oplossen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:32:06 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204656818
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Meer belastingen, overheid en beperkingen kunnen dat zonder probleem oplossen.
Dat is inderdaad wat de Linkse medemens meer dan eens denkt. Problemen? De oplossing ligt bij de overheid, immers, mensen zijn maar hulpeloze actoren, overgeleverd aan de grillen van een oneerlijke en onderdrukkende maatschappij.

🤡 _!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:46:08 #264
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204656906
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk, een gebrek aan training binnen een instituut als de politie kan worden gelinkt aan een gebrek aan fatsoenlijke voorzieningen?
Nee? Waar haal je dat vandaan? Agenten hebben veel teveel petten op, als een gevolg van een gebrek aan voorzieningen.

quote:
Wat zijn sowieso 'fatsoenlijke' voorzieningen? Dat klinkt namelijk nogal als een subjectieve term. Ik kan iets fatsoenlijk vinden, maar jij niet.
Voorzieningen die het mogelijk maken om uit een faillissement te klimmen, bijvoorbeeld. Of waarmee je niet met een studieschuld van meer dan 100k kampt voordat je überhaupt aan een carrière bent begonnen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:07:39 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204657119
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nee? Waar haal je dat vandaan? Agenten hebben veel teveel petten op, als een gevolg van een gebrek aan voorzieningen.
[..]
Teveel petten?
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 17:46 schreef Poem_ het volgende:
Voorzieningen die het mogelijk maken om uit een faillissement te klimmen, bijvoorbeeld. Of waarmee je niet met een studieschuld van meer dan 100k kampt voordat je überhaupt aan een carrière bent begonnen.
Dit steekt natuurlijk weer in op het weglopen van verantwoordelijkheden, wat we wel vaker zien bij Links. Maar heeft verder weinig te maken met politiewerk natuurlijk. Of iemand nu wel of niet die 100k moet aflossen, daar gaat een politie-eenheid niet beter van functioneren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:11:43 #266
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204657147
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Teveel petten?
Agenten dienen zowel om te gaan met overdoses, psychoses als huiselijk geweld. En dan nog het reguliere politiewerk. Dat is vragen om problemen.

quote:
Dit steekt natuurlijk weer in op het weglopen van verantwoordelijkheden, wat we wel vaker zien bij Links. Maar heeft verder weinig te maken met politiewerk natuurlijk. Of iemand nu wel of niet die 100k moet aflossen, daar gaat een politie-eenheid niet beter van functioneren.
Neuh, dat hangt er natuurlijk mee samen. Een samenleving waarin de infrastructuur meer en beter is ingericht op dergelijke problematiek zal de problemen die in de VS spelen aanzienlijk verminderen. Alleen al wat betreft de opioid-crisis, bijvoorbeeld.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:35:41 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204657373
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:11 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Agenten dienen zowel om te gaan met overdoses, psychoses als huiselijk geweld. En dan nog het reguliere politiewerk. Dat is vragen om problemen.
[..]
Huiselijk geweld is wel iets waarvoor je de politie kunt inschakelen. Drugs en psychische problematiek, dat is een resultaat van al dat leuke Blauwe beleid. Zoals openlijk drugsgebruik gedogen en het gefaalde Community Mental Health Act. Daarnaast verklaart het hebben van veel taken niet dat de politie ook slecht in het uitvoeren is van standaard politiewerk. Dat komt door gebrekkige training.
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:11 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, dat hangt er natuurlijk mee samen. Een samenleving waarin de infrastructuur meer en beter is ingericht op dergelijke problematiek zal de problemen die in de VS spelen aanzienlijk verminderen. Alleen al wat betreft de opioid-crisis, bijvoorbeeld.
Hihi, dit is weer zo'n heerlijke Linkse move, één onderwerp nemen en daar dan allerlei andere dingen aan vastknopen. Dat zie je mbt klimaatverandering ook, via daar komt Links altijd uit bij dingen zoals discriminatie en herverdeling van de welvaart.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:42:43 #268
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204657437
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Huiselijk geweld is wel iets waarvoor je de politie kunt inschakelen. Drugs en psychische problematiek, dat is een resultaat van al dat leuke Blauwe beleid.
Neuh, dat is inherent aan iedere samenleving. Het is in de VS alleen veel prominenter aanwezig door een gebrek aan oplossend vermogen en de reflex die jij hier ook weer keurig etaleert. Niet de oorzaken bij de bron aanpakken maar mensen straffen terwijl je je politieke tegenstander dit allemaal in de schoenen schuift.

quote:
Zoals openlijk drugsgebruik gedogen en het gefaalde Community Mental Health Act. Daarnaast verklaart het hebben van veel taken niet dat de politie ook slecht in het uitvoeren is van standaard politiewerk.
Jawel, je kunt niet al die taken goed uitvoeren. Iets wat ook wordt beaamd door diverse agenten. Mensen die aan een psychose lijden kun je beter helpen door ze van goede zorg te voorzien dan ze in het gevang te gooien.

quote:
Hihi, dit is weer zo'n heerlijke Linkse move, één onderwerp nemen en daar dan allerlei andere dingen aan vastknopen.
Feiten zijn weer lastig te verteren voor je kennelijk.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:54:49 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204657589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, dat is inherent aan iedere samenleving. Het is in de VS alleen veel prominenter aanwezig door een gebrek aan oplossend vermogen en de reflex die jij hier ook weer keurig etaleert. Niet de oorzaken bij de bron aanpakken maar mensen straffen terwijl je je politieke tegenstander dit allemaal in de schoenen schuift.
Ik benoem slechts twee oorzaken waar het o.a. is misgegaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Poem_ het volgende:
Jawel, je kunt niet al die taken goed uitvoeren. Iets wat ook wordt beaamd door diverse agenten. Mensen die aan een psychose lijden kun je beter helpen door ze van goede zorg te voorzien dan ze in het gevang te gooien.
Eens, maar je blijft zitten met issues op het vlak van standaard politiewerk. Zoals aangegeven: een maatschappij waarbij elke burger een wapen kan bezitten vraagt wel wat meer dan slechts zes maanden training.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Feiten zijn weer lastig te verteren voor je kennelijk.
Feiten niet, Links fantasme daarentegen wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:57:57 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204657628
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Louisiana, bijvoorbeeld.

Een staat die niet alleen abortus strafbaar als moord maakt, maar dit ook doortrekt tot een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft op geen enkele manier het ongeboren leven beschermen als doel, maar het controleren van vrouwen.
Je zou maar verkracht zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 8 mei 2022 @ 05:58:41 #271
323401 Kijkertje
met filter
pi_204663480
Hé pssst :{w

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 08:04:47 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204663642
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 05:58 schreef Kijkertje het volgende:
Hé pssst :{w

[ afbeelding ]
:D maar hij heeft toch nog ik weet niet hoeveel miljoen aan donaties om de grootschalige fraude te kunnen aan tonen.

BTW dat kunnen we nu toch onderhand voor de zoveelste keer van tafel vegen neem ik aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 8 mei 2022 @ 08:12:51 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204663666
https://www.ad.nl/buitenl(...)abs-mexico~ad6d033a/

Geweldig idee.

Denk dat de meeste staff van hem toen en legerleiding als dagelijkse taak had debiele ideeën uit zijn kop praten.

Als hij totale vrije hand zou hebben gehad, had waarschijnlijk een krantenkop gelezen

Trump – the Mad president who Declared War on the Sea and made his horse vice president.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 8 mei 2022 @ 10:47:33 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204664371
Hihi, daar gaat het hele BLM narratief, het enige wat resteert zijn de bekende Linkse tranen. Die Instagram video is het kijken waard hoor, mijn hemel. Ik ben erg benieuwd naar die documentaire over BLM.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204664664
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 08:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D maar hij heeft toch nog ik weet niet hoeveel miljoen aan donaties om de grootschalige fraude te kunnen aan tonen.

BTW dat kunnen we nu toch onderhand voor de zoveelste keer van tafel vegen neem ik aan.
Kijk anders de film 2000 Mules

https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/

Amerika is nog grotere bananenrepubliek dan Oekraine met verkiezingsfraude/stemmen, of Rusland, of Europa.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 8 mei 2022 @ 15:16:05 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204666173
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk anders de film 2000 Mules

https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/

Amerika is nog grotere bananenrepubliek dan Oekraine met verkiezingsfraude/stemmen, of Rusland, of Europa.
Waarom staat dit op bitchute?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 8 mei 2022 @ 15:36:25 #277
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666304
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk anders de film 2000 Mules

https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/

Amerika is nog grotere bananenrepubliek dan Oekraine met verkiezingsfraude/stemmen, of Rusland, of Europa.
Lees anders even een fact check over die film. Zelfs de GOP besteedt er geen aandacht aan :D

Het MAGA-volk ook niet:

twitter

twitter


[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 08-05-2022 15:44:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 15:44:33 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666338
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lees anders even een fact check over die film. Zelfs de GOP besteedt er geen aandacht aan :D

Het MAGA-volk ook niet:

[ twitter ]
Wat voor 'fact-check'? zat je dan aan te denken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204666350
Hihi, er wordt weer hard gecoped dankzij 2000 Mules.
  zondag 8 mei 2022 @ 15:50:38 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666365
Ah, je hebt je post aangepast, een 'fact-check' van Ali Swenson dus blijkbaar. Ik ben wel benieuwd .. wat maakt dat persoon nu zo geschikt om deze film te 'fact-checken'? Is dat bijvoorbeeld een deskundige mbt bepaalde onderwerpen die terugkomen in deze film?

@Kijkertje
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 mei 2022 @ 15:57:35 #281
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666416
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:50 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, je hebt je post aangepast, een 'fact-check' van Ali Swenson dus blijkbaar. Ik ben wel benieuwd .. wat maakt dat persoon nu zo geschikt om deze film te 'fact-checken'? Is dat bijvoorbeeld een deskundige mbt bepaalde onderwerpen die terugkomen in deze film?

@:Kijkertje
Mss kan je inhoudelijk aangeven wat er niet klopt aan de fact check ipv voor de zoveelste keer een ad hominem te produceren (de autoriteit van de schrijver in twijfel trekken).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204666448
Hihi. Waarom bewijs je niet eerst dat de "fact check" daadwerkelijk correct en feitelijk is?

Of is confirmation bias en beroep op autoriteit voldoende?
  zondag 8 mei 2022 @ 16:01:43 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666455
quote:
81s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mss kan je inhoudelijk aangeven wat er niet klopt aan de fact check ipv voor de zoveelste keer een ad hominem te produceren (de autoriteit van de schrijver in twijfel trekken).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt geen ad hominem geplaatst, ik val namelijk niemand aan. Ik vraag enkel wat deze persoon geschikt zou maken om deze film te 'fact-checken'. Een hele normale vraag lijkt mij als iemand beweerd de absolute, onomstreden waarheid mbt een onderwerp te vertellen. Dat is namelijk een stevige claim.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 mei 2022 @ 16:02:17 #284
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666458
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Waarom bewijs je niet eerst dat de "fact check" daadwerkelijk correct en feitelijk is?

Of is confirmation bias en beroep op autoriteit vodloende?
Hihi geef ander eerst even aan wat precies 'het bewijs' is dat de film produceert?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:04:07 #285
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666485
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt geen ad hominem geplaatst, ik val namelijk niemand aan. Ik vraag enkel wat deze persoon geschikt zou maken om deze film te 'fact-checken'. Een hele normale vraag lijkt mij als iemand beweerd de absolute, onomstreden waarheid mbt een onderwerp te vertellen. Dat is namelijk een stevige claim.
Nou nee hoor. In een debat is dat geen normale vraag maar een slecht argument, een drogreden dus (oftewel een ad hominem).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204666491
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hihi geef ander eerst even aan wat precies 'het bewijs' is dat de film produceert?
Alsjeblieft: https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/
  zondag 8 mei 2022 @ 16:04:45 #287
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666499
quote:
In je eigen woorden is te moeilijk zeker?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204666509
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
In je eigen woorden is te moeilijk zeker?
Kostelijk, dat uitgerekend jij dit verwijt durft te maken.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:07:26 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666537
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou nee hoor. In een debat is dat geen normale vraag maar een ad hominem.
Nee, dat is het niet. Maar je probeert te vraag te ontwijken omdat je dondersgoed weet dat dit gewoon maar een willkeueirge journalist is, geen deskundige mbt de onderwerpen in de film. Alleen jij bent het met de inhoud van de vermeende 'fact-check' eens, en daarom gooi je die ook op. Zo kun je je eigen mening verkopen als zogenaamd feit. Dat is ook hetgeen dat veel fact-checkers aan de lopende band doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 mei 2022 @ 16:08:07 #290
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666543
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Kostelijk, dat uitgerekend jij dit verwijt durft te maken.
Ja grappig wel. Jij bent tenslotte degene die de claim doet maar je kan niet eens in je eigen woorden weergeven wat die claim is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:09:12 #291
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666551
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet. Maar je probeert te vraag te ontwijken omdat je dondersgoed weet dat dit gewoon maar een willkeueirge journalist is, geen deskundige mbt de onderwerpen in de film. Alleen jij bent het met de inhoud van de vermeende 'fact-check' eens, en daarom gooi je die ook op. Zo kun je je eigen mening verkopen als zogenaamd feit. Dat is ook hetgeen dat veel fact-checkers aan de lopende band doen.
Je snapt het maar niet he? Je kan dat argument niet maken zonder op de inhoud in te gaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:09:26 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666552
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja grappig wel. Jij bent tenslotte degene die de claim doet maar je kan niet eens in je eigen woorden weergeven wat die claim is.
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.

Hmm.
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je snapt het maar niet he? Je kan dat argument niet maken zonder op de inhoud in te gaan.
Ik ga constant op de inhoud in, jij blijft die maar vermijden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 mei 2022 @ 16:10:02 #293
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666560
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.

Hmm.
Tja het begint bij de claim
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:10:45 #294
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666569
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.

Hmm.
[..]
Ik ga constant op de inhoud in, jij blijft die maar vermijden.
Nog geen inhoud gezien vandaag. Alleen: kijk die film! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204666592
quote:
85s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nog geen inhoud gezien vandaag. Alleen: kijk die film! :D
Heb jij de film gezien?
  zondag 8 mei 2022 @ 16:15:14 #296
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666619
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Heb jij de film gezien?
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:15:55 #297
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666626
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?
Waarom zou die fact-check kloppen? Dat heb je nog steeds niet kunnen bewijzen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 mei 2022 @ 16:16:17 #298
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666629
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou die fact-check kloppen? Dat heb je nog steeds niet kunnen bewijzen.
Wat klopt er niet aan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204666664
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?
Hihi.

Een "fact check" posten en niet eens weten of wat er wordt beweerd daadwerkelijk waar is. Confirmation bias + beroep op autoriteit = religie. Linkse Kerk confirmed.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:20:10 #300
323401 Kijkertje
met filter
pi_204666680
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi.

Een "fact check" posten en niet eens weten of wat er wordt beweerd daadwerkelijk waar is. Confirmation bias + beroep op autoriteit = religie. Linkse Kerk confirmed.
Wat er wordt beweerd in de film wordt in de fact check omschreven. Wat klopt daar niet aan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 mei 2022 @ 16:20:39 #301
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204666684
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan?
Dit is niet hoe het werkt, een claim maken dat iets een feit is en dan anderen sommeren dit te debunken. Je kunt zelf eerst aantonen waarom anderen die 'fact-check' serieus moeten nemen. Betreft het bijvoorbeeld een 'fact-check' van een deskundige? Zo ja, welke specifieke kennis heeft dit individu mbt de onderwerpen van de film?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')