Waar heb ik het ooit over het uiterlijk/levensstijl/gemoedstoestand van mensen gehad? Ik heb je al zo vaak gezegd dat het om de argumenten gaat. Om de inhoud dus en niet om het uiterlijk, hoe mensen hun leven inrichten of de gemoedstoestand waarmee deze argumenten gebracht worden. In een debat valt dat onder de ad hominems en is dus een drogreden. Kortom een waardeloos argument waarvan jij je continu bedient zodra de inhoud te moeilijk voor je wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?quote:
Ik vrees dat de Republikeinen zich daar totaal niet in verdiept hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?
En dat een dergelijke zwangerschap niet uitgedragen kan worden en dit kind nooit geboren kan worden is ook niet van belang?
Verschrikkelijk. Echt compleet van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de vrouw dan dus mogelijk overlijdt en de baby dan alsnog, is geen probleem?
En dat een dergelijke zwangerschap niet uitgedragen kan worden en dit kind nooit geboren kan worden is ook niet van belang?
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Echt compleet van de pot gerukt.
Oude mannen die dit bepalen. Vaak met een christelijke achtergrond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.
Als dat geen vrouwenhaat is, dan weet ik het niet meer.
Meteen even doordrukken dat je niet voor het zingen de kerk uit mag en condooms in de ban. Het zaad mag immers niet verspild worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Republikeinen zich daar totaal niet in verdiept hebben
Of het is weer helemaal terug naar de 'diepgewortelde' christelijke traditie: Het is Gods Wil!![]()
Blessed be the Fruit!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meteen even doordrukken dat je niet voor het zingen de kerk uit mag en condooms in de ban. Het zaad mag immers niet verspild worden.
Tja je moet het vuurtje wel warm houden natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 02:34 schreef illusions het volgende:
Waarom houdt Trump eigenlijk nog rallies?
Aandacht geil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 02:34 schreef illusions het volgende:
Waarom houdt Trump eigenlijk nog rallies?
Het probleem in de VS is dat in de belangrijkste controlerende organen de rechters en bestuurders door de president benoemd worden op basis van hun politieke voorkeuren. Wat er voor kan zorgen dat vrouwenhaters en ook homohaters in de belangrijkste rechterlijke machten en bestuursorganen zitting kunnen nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Willens en wetens het leven van een vrouw op het spel zetten voor een zwangerschap die niet Voldragen kan worden en een baby die niet geboren zal worden. Omdat het simpelweg niet kan.
Als dat geen vrouwenhaat is, dan weet ik het niet meer.
Dat Biden de Ku Klux Klan (KKK) steunt is onzin natuurlijk.quote:
Heb jij een bron?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Hebben we het over Joe "Racial Jungle" Biden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |