Bedankt voor de info Hans!quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://muckrack.com/amanda-duarte/articles
natuurlijk ook weer dingen voor drag queens ect
https://www.nytimes.com/c(...)-all-stars-tv-recaps
Deze karen werkte natuurlijk voor NYT
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een soort afgunst. Waarom zou je je anders continu opwinden over het uiterlijk/de levensstijl van anderen en voortdurend de drang hebben dat te 'benoemen'
Dat is wel weer een opmerkelijk vreemde logica waar je je in moet wringen om het observeerbare en benoemde bizarre gedrag van jou toch te projecteren op iemand die hier niet veel meer doet als artikelen plaatsen ipv zelf dingen te fantaseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dus we kunnen vanuit dat perspectief constateren dat jij eigenlijk gewoon afgunstig bent richting Republikeinen, conservatieven, Trump en diens hele familie? Dat laat weer een nieuw licht schijnen op jouw obsessie met deze mensen. Erg interessant. Ik had altijd al het idee dat er meer achter zou zitten.
Van projectie is geen sprake. En waar heb je het gevoel dat er gefantaseerd wordt?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is wel weer een opmerkelijk vreemde logica waar je je in moet wringen om het observeerbare en benoemde bizarre gedrag van jou toch te projecteren op iemand die hier niet veel meer doet als artikelen plaatsen ipv zelf dingen te fantaseren.![]()
Gaat het nog wel goed met je?
Bijvoorbeeld over wat een man of vrouw is, of wat een kind isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van projectie is geen sprake. En waar heb je het gevoel dat er gefantaseerd wordt?
Tja, dat betreft helaas een geradicaliseerde voormalig Republikein. Iemand die inmiddels helemaal in lijn denkt met de dogma's van de Linkse Kerk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 80k followers in augustus gekocht heertje Filipkowski?![]()
300k+ followers en maar 500-1000 likes per tweet krijgen.
![]()
Valt me wel op dat al die twitter gebruikers van Kijkertje maar maximaal 100/1000 likes krijgen, zijn de smash-like-button bots al verbannen door Elon God? the saviour of Twitter?
Is trouwens ook niet zo gek want helemaal niemand interesseert al die randzaken of zit zo diep in die rabbithole.
Dat is voor mij juist heel duidelijk. Voor andere users zoals @Chivaz, @QuidProJoe en @epicbeardman ook. Wij zijn niet degenen die zeggen dat een man eigenlijk een vrouw kan zijn, geslacht subjectief is en dat een kind slechts een 'klomp met cellen' betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over wat een man of vrouw is, of wat een kind is
Het is heel duidelijk, maar je bent niet in staat om met een werkende definitie te komen? Dat is best opmerkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is voor mij juist heel duidelijk. Voor andere users zoals @:Chivaz, @:QuidProJoe en @:epicbeardman ook. Wij zijn niet degenen die zeggen dat een man eigenlijk een vrouw kan zijn, geslacht subjectief is en dat een kind slechts een 'klomp met cellen' betreft.
Twitter boost bepaalde users, het is niet zo gek dat personen boven komen drijven zoals Filipkowski gezien de politieke overtuigingen van de luitjes bij Twitter.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 80k followers in augustus gekocht heertje Filipkowski?![]()
300k+ followers en maar 500-1000 likes per tweet krijgen.
![]()
Valt me wel op dat al die twitter gebruikers van Kijkertje maar maximaal 100/1000 likes krijgen, zijn de smash-like-button bots al verbannen door Elon God? the saviour of Twitter?
Is trouwens ook niet zo gek want helemaal niemand interesseert al die randzaken of zit zo diep in die rabbithole.
Dit snap ik dan weer niet, Portland gaat echt geen beperkingen opleggen qua abortus.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk, maar je bent niet in staat om met een werkende definitie te komen? Dat is best opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |