SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Ho, excuus, had niet door dat ik #301 had.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Nouja ik denk dat die liever nog een paar podiums pakt naast Max (voor wie hij respect heeft) dan dat ie glansloos in de Renooit zijn carriere ziet eindigen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:36 schreef DjVero het volgende:
[..]
Alonso gaat echter never-nooit-niet tweede viool spelenZou wel érg tof zijn daarentegen
Een keer meer gefinished en nog achter Max staan in de puntenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
EensGewoon Perez in die Red Bull houden voorlopig, die doet het prima.
Alonso kan tenminste écht rijden, dat kun je van Perez niet echt zeggen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Maar bij Perez wordt het dan ook niet onder stoelen of banken geschoven dat hij in dienst rijdt van Verstappen. En dat doet hij meer dan prima.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat die liever nog een paar podiums pakt naast Max (voor wie hij respect heeft) dan dat ie glansloos in de Renooit zijn carriere ziet eindigen.
[..]
Een keer meer gefinished en nog achter Max staan in de punten
Alonso kan tenminste écht rijden, dat kun je van Perez niet echt zeggen.![]()
Precies. Afgelopen weekend was daar het perfecte voorbeeld vanquote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar bij Perez wordt het dan ook niet onder stoelen of banken geschoven dat hij in dienst rijdt van Verstappen. En dat doet hij meer dan prima.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik wil eerst zien, dan geloven. Dat hij nu een paar races wel mee doet is een mooie opsteker, maar vorig seizoen was ie gewoon aan het kloten in het middenveld. Dat sloeg nergens op en is misschien wel de hoofdreden dat Hamilton überhaupt een kans maakte op het WDC.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar bij Perez wordt het dan ook niet onder stoelen of banken geschoven dat hij in dienst rijdt van Verstappen. En dat doet hij meer dan prima.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Je hoort Perez zelf toch nog wel vaak genoeg zeggen dat ie kampioen wil worden hoor:quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar bij Perez wordt het dan ook niet onder stoelen of banken geschoven dat hij in dienst rijdt van Verstappen. En dat doet hij meer dan prima.
https://www.gpblog.com/en(...)-to-be-champion.html
https://www.grandprix247.(...)mpion-with-red-bull/
Op zich denken alle coureurs in de Formule 1 dat natuurlijk wel maar ik heb het Bottas nog niet horen roepen.![]()
Die beseft maar al te goed dat het dit was qua "status" binnen een team, of rondjes rijden met Romain of endurance.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar bij Perez wordt het dan ook niet onder stoelen of banken geschoven dat hij in dienst rijdt van Verstappen. En dat doet hij meer dan prima.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
En Bottas zijn staat van dienst is heel wat beter als die van Perez.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hoort Perez zelf toch nog wel vaak genoeg zeggen dat ie kampioen wil worden hoor:
https://www.gpblog.com/en(...)-to-be-champion.html
https://www.grandprix247.(...)mpion-with-red-bull/
Op zich denken alle coureurs in de Formule 1 dat natuurlijk wel maar ik heb het Bottas nog niet horen roepen.
Maarja Perez zijn mond is groter dan zijn prestaties, dat is ook niks nieuws.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Bottas riep aan het begin van elk seizoen dat ie een goede wintervoorbereiding had gehad, een hele nieuwe mindset en dat het zijn jaar ging worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op zich denken alle coureurs in de Formule 1 dat natuurlijk wel maar ik heb het Bottas nog niet horen roepen.
Om vervolgens na drie races al te weten dat het weer zijn jaar niet ging worden.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
Bottas x.0quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:17 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Bottas riep aan het begin van elk seizoen dat ie een goede wintervoorbereiding had gehad, een hele nieuwe mindset en dat het zijn jaar ging worden.
Om vervolgens na drie races al te weten dat het weer zijn jaar niet ging worden.
Aan de andere kant, hij kan natuurlijk moeilijk zeggen "ik ga lekker op P2 of lager rondcruisen, laat iemand anders maar winnen want daar hebt ik gin zin an".You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
ook niet zo vreemd als je 5 jaar lang in de beste auto hebt gereden, Perez zal Verstappen ook niet gaan verslaan maar hij lijkt er wel beter bij te zitten en dat is prima voor een 2e rijderquote:Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Bottas zijn staat van dienst is heel wat beter als die van Perez.
Maarja Perez zijn mond is groter dan zijn prestaties, dat is ook niks nieuws.![]()
Want Mercedes.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
En Bottas zijn staat van dienst is heel wat beter als die van Perez."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ja, dat klopt. Maar Perez had vorig jaar ook gewoon een goede auto en wist daar matigjes mee op het podium te komen, omdat hij of slecht kwalificeerde en door het middenveld moest akkeren, of goed kwalificeerde maar de race verprutste (en weer met het middenveld aan het vechten was). As said, nu zit hij er beter bij maar ik zie liever een coureur waarvan we weten dat ie écht kan rijden naast Max.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook niet zo vreemd als je 5 jaar lang in de beste auto hebt gereden, Perez zal Verstappen ook niet gaan verslaan maar hij lijkt er wel beter bij te zitten en dat is prima voor een 2e rijderYou can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Hij had er wel moeite mee ja en een topper vind ik hem ook niet hoor, maar tegen het einde van het jaar zat hij er wat dichterbij en dat lijkt hij nu voort te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar Perez had vorig jaar ook gewoon een goede auto en wist daar matigjes mee op het podium te komen, omdat hij of slecht kwalificeerde en door het middenveld moest akkeren, of goed kwalificeerde maar de race verprutste (en weer met het middenveld aan het vechten was). As said, nu zit hij er beter bij maar ik zie liever een coureur waarvan we weten dat ie écht kan rijden naast Max.
Red Bull moet dat even aankijken, als blijkt dat hij dit jaar wel de punten pakt van de concurrenten dan een nieuw contract geven.![]()
Bottas reed echt prima in de Williams toen dat nog een redelijke auto was.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Joh....quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:04 schreef daNpy het volgende:
... maar ik zie liever een coureur waarvan we weten dat ie écht kan rijden naast Max.
Kun je nog een keer uitleggen waarom?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Lekker juist, heb je ten minste nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een zaadtijden voor een race.
Zondagavond half 10, bah![]()
![]()
Perez voorkeuren gaan uit naar een auto met neutraal weggedrag, liefst met onderstuur. Dat werktr bij Sauber en Force India/Racing Point. Bij dat rampjaar in de McLaren en vorig jaar had hij juist een auto met grillig weggedrag die bij het minste of geringste uitbrak. Je ziet nu met de nieuwe auto dat die hem stukken beter bevalt. En daarnaast wordt hij niet meer onzeker van een beetje tegenslag, iets waar Pierre al zijn hele single seater carrière tegen loopt te vechten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had er wel moeite mee ja en een topper vind ik hem ook niet hoor, maar tegen het einde van het jaar zat hij er wat dichterbij en dat lijkt hij nu voort te zetten.
Red Bull moet dat even aankijken, als blijkt dat hij dit jaar wel de punten pakt van de concurrenten dan een nieuw contract geven."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Dit, ook nog moederdag dus mooi bierdrinken bij moeders in de tuin.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker juist, heb je ten minste nog wat aan je dag![]()
Doe het dan om 20:00, of 10:00.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker juist, heb je ten minste nog wat aan je dag
Half 10 s avonds is te laat, dan wil ik op bed liggen.![]()
Pak het vliegtuig naar Londen, dan kun je de race een uurtje eerder kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Doe het dan om 20:00, of 10:00.
Half 10 s avonds is te laat, dan wil ik op bed liggen.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pak het vliegtuig naar Londen, dan kun je de race een uurtje eerder kijken
[ afbeelding ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
![]()
![]()
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Zou hij gezwaaid hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:40 schreef mikieu het volgende:
[..]
Vorige race was ie anders ook heel even dichtbij
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Cool
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tjah beetje tekenend voor Amerika eigenlijk hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die nepmarina blijft wel echt gigantisch triest.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Leuk bedacht welquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
We maken er een mega spektakel van, top artiesten, usa Showtime, pr machine to the max.
En het enige waar het overgaat is een nep haven, lekker gedaan van die organisatie.![]()
En terecht, zo maak je duidelijk dat wij in Europa geen ene neuk geven om die poehaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:47 schreef Kickinalfa het volgende:
We maken er een mega spektakel van, top artiesten, usa Showtime, pr machine to the max.
En het enige waar het overgaat is een nep haven, lekker gedaan van die organisatie.
Waarom is het eigenlijk zo laat? Het is maar 6 uur tijdsverschil en zelfs Austin op -7 begint een uur eerder.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ohja, het weekend is al over natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:47 schreef Kickinalfa het volgende:
En het enige waar het overgaat is een nep haven, lekker gedaan van die organisatie.![]()
Als het maar niet zo heftig wordt als de Race aflevering van Miami Vice (waar Danny Sullivan nog een kleine rol in had)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Om jou te pesten, vermoedelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En terecht, zo maak je duidelijk dat wij in Europa geen ene neuk geven om die poeha
Waarom is het eigenlijk zo laat? Het is maar 6 uur tijdsverschil en zelfs Austin op -7 begint een uur eerder.
Serieus antwoord, zal vast wat te maken hebben met de eisen van de stad Miami en met zaken als verkeersstromen in Miami.![]()
Maandag vrij genomen om bij te komen van de kutste race van het seizoen op een droevige parkeerplaats op een klote tijdstip.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat is nog maar afwachten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:11 schreef fathank het volgende:
Maandag vrij genomen om bij te komen van de kutste race van het seizoen op een droevige parkeerplaats op een klote tijdstip.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Er zijn mensen die het al weten hoor.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Ik wacht liever tot na de race om een oordeel te vellen.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
JordanGOAT.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in Monaco![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Tony Brooks overleden, de laatst overgebleven coureur die in de jaren vijftig won
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Vet!quote:
Echt wel.
Tot ie grijs is'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in Monaco100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zijn toch nieuwe richtlijnen voor?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in Monaco![]()
Ja laten we de spontaniteit de wereld uit werkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in MonacoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dat 80 keer drie 240 is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?![]()
God bestaat niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je kan altijd nog in de haven een beetje dobberen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ja, lekker naar een sim kijken en naar het gezever van Jack luisteren.quote:
Open die toko dan door Max in een F1 wagen door de groente afdeling te jagen.
Amateurs.![]()
Dat weten ze, anders hadden ze gesproken over unieke bezoekers zoals in de evenementenbranche gebruikelijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de overgrote meerderheid meerdere dagen komt![]()
Een echte marina was te gevaarlijk vanwege de mogelijk krokodillen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die nepmarina blijft wel echt gigantisch triest.
![]()
Goede matige grap. Wel bananen uit die winkel. Paar trossen kopen en dan kapot stampen bij de ingang. "Maar ik had ze toch gekocht?"quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bananenschillen voor de ingang strooien als Jack de winkel binnen wil lopen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goede matige grap. Wel bananen uit die winkel. Paar trossen kopen en dan kapot stampen bij de ingang. "Maar ik had ze toch gekocht?"En dan per ongeluk op Jack stampen of wat wil je precies zeggen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
@Neef_Wuppiequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bananenschillen voor de ingang strooien als Jack de winkel binnen wil lopen…![]()
Deze eet LP's, volkomen ongevaarlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een echte marina was te gevaarlijk vanwege de mogelijk krokodillen.
Feyenoord!!! * Barça![]()
Is al gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, lekker naar een sim kijken en naar het gezever van Jack luisteren.
Open die toko dan door Max in een F1 wagen door de groente afdeling te jagen.
Amateurs.
![]()
Woensdag bleek eerder te vroeg. Heb het sowieso nog niet klaar, beetje druk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:31 schreef Zipportal het volgende:
ANNOUNCE EEN TOPIC. @:3rr0r
Woensdag is beter.![]()
Was laatst hier ook. Een tv schermpje van 20" en een stoeltje in een gelast frame van ijzer door een bejaarde technicus van 70 of zo, in z'n blauwe stofjas. Geschikt tot 12 jaar en geestelijk beperkten.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gasly aan het eten met Jordan, Hamilton golfen met Brady, Norris en Sainz aan het golfen met Dustin Johnson, Max en Checo eerste pitch bij de Marlins.
Het leeft wel in Florida.![]()
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was laatst hier ook. Een tv schermpje van 20" en een stoeltje in een gelast frame van ijzer door een bejaarde technicus van 70 of zo, in z'n blauwe stofjas. Geschikt tot 12 jaar en geestelijk beperkten.Jack does it in real time...![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!![]()
![]()
Vettel![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
Zoals ik al elders zei:"mensen die nog elke week naar een supermarkt gaan zijn knettergek."quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!![]()
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.quote:![]()
Iets met toon en muziek.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.![]()
Exact.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vind het in beide gevallen een beetje cringe gegeven hun beroep en de bijbehorende verplaatsingen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.
Niks mis met de boodschap, overigens, maar het komt wat hypocriet over en dat vind ik voor beiden het geval.![]()
Eens hoor, al is het grote verschil wel dat de één ook handelt en de ander alleen roept. Vettel staat daadwerkelijk na een Grand Prix vuil te prikken of bouwt met kinderen een bijenhotel, terwijl ik nog geen all-black pitcrew zie bij Hamilton. Wat doet hij feitelijk? Ja hij is vegan, maar daar is hij niet om milieuredenen mee begonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het in beide gevallen een beetje cringe gegeven hun beroep en de bijbehorende verplaatsingen.
Niks mis met de boodschap, overigens, maar het komt wat hypocriet over en dat vind ik voor beiden het geval.
Verder weet ik niet of Vettel, in zijn beroep, andere keuzes maakt dan zijn collega's. Laat hij zich bijvoorbeeld ook de wereld over vliegen in een privejet?
Daarbij is het natuurlijk juist goed dat er binnen de F1 mensen actief zijn die er zo over denken en niet uit angst voor beschuldigingen van hypocrisie zich niet durven uit te spreken.![]()
Vettel reist commercieel. Iig naar Australië 2020 is ie commercieel naar huis gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder weet ik niet of Vettel, in zijn beroep, andere keuzes maakt dan zijn collega's. Laat hij zich bijvoorbeeld ook de wereld over vliegen in een privejet?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat, terwijl Hamilton lijkt te willen proberen zoveel mogelijk KM's elke week op z'n privéjet bij te schrijven, even parachute springen in de VS, om dan voor een mode show naar Parijs te gaan, en voor het avondeten even naar Italië.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel reist commercieel. Iig naar Australië 2020 is ie commercieel naar huis gegaan.![]()
Volgens mij heeft Hamilton zijn privejet verkocht vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:19 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat, terwijl Hamilton lijkt te willen proberen zoveel mogelijk KM's elke week op z'n privéjet bij te schrijven, even parachute springen in de VS, om dan voor een mode show naar Parijs te gaan, en voor het avondeten even naar Italië.![]()
Ja, maar ze zijn ook gewoon te huur, natuurlijk. Persoonlijk geloof ik er weinig van dat Hamilton lijnvluchten neemt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hamilton zijn privejet verkocht vorig jaar.![]()
ik vind dat ook niet zo relevant eigenlijk, als er één sport vervuilend is dan is het F1 wel, niet zozeer de auto's maar dat rondreizende circus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn ook gewoon te huur, natuurlijk. Persoonlijk geloof ik er weinig van dat Hamilton lijnvluchten neemt.![]()
Ja, dat is waar ik eerder aan refereerde.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet zo relevant eigenlijk, als er één sport vervuilend is dan is het F1 wel, niet zozeer de auto's maar dat rondreizende circus.![]()
Ligt F1 tv eruit? Ik kan niet meer inloggen op app en site. Password reset werkt ook niet.Drugs are good mkay?![]()
Werkt hier normaalquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:02 schreef Party_P het volgende:
Ligt F1 tv eruit? Ik kan niet meer inloggen op app en site. Password reset werkt ook niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik geloof dat alle topsporten een behoorlijke footprint achterlaten. Als je het omrekenen per gesport uur zal de F1 vast koploper zijn, maar de totale vervuiling van het voetbal ligt natuurlijk vele malen hoger.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet zo relevant eigenlijk, als er één sport vervuilend is dan is het F1 wel, niet zozeer de auto's maar dat rondreizende circus.![]()
wat een vreemde vergelijking, je bedoelt het totale wereldvoetbal of wat precies?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle topsporten een behoorlijke footprint achterlaten. Als je het omrekenen per gesport uur zal de F1 vast koploper zijn, maar de totale vervuiling van het voetbal ligt natuurlijk vele malen hoger.![]()
Ja. Er is becijferd dat één voetbal EK 10x zoveel CO2 emissie veroorzaakt als een seizoen F1.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een vreemde vergelijking, je bedoelt het totale wereldvoetbal of wat precies?
Zoals ik aangeef is het natuurlijk een kwestie van of je het relatief of absoluut bekijkt.![]()
die cijfers zou ik weleens willen zienquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Er is becijferd dat één voetbal EK 10x zoveel CO2 emissie veroorzaakt als een seizoen F1.
Zoals ik aangeef is het natuurlijk een kwestie van of je het relatief of absoluut bekijkt.![]()
Merendeel vliegt commercieel in het gros van de gevallen, van de rijders is Max nu nog de enige met een privévliegtuig en ik zie tegenwoordig bij de rest ook vrij weinig gehuurde privéjets. Zeker nu naar Miami heb ik bijna iedereen een normale lijnvlucht zien pakken op insta. Daarnaast vliegen er ook nog wel een aantal mee met Max als dat zo uitkomt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor, al is het grote verschil wel dat de één ook handelt en de ander alleen roept. Vettel staat daadwerkelijk na een Grand Prix vuil te prikken of bouwt met kinderen een bijenhotel, terwijl ik nog geen all-black pitcrew zie bij Hamilton. Wat doet hij feitelijk? Ja hij is vegan, maar daar is hij niet om milieuredenen mee begonnen.
Verder weet ik niet of Vettel, in zijn beroep, andere keuzes maakt dan zijn collega's. Laat hij zich bijvoorbeeld ook de wereld over vliegen in een privejet?
Daarbij is het natuurlijk juist goed dat er binnen de F1 mensen actief zijn die er zo over denken en niet uit angst voor beschuldigingen van hypocrisie zich niet durven uit te spreken.![]()
https://www.euractiv.com/(...)ls-carbon-footprint/
2,5 miljoen ton CO2 voor EK.
https://www.managers.org.(...):text=In%202019%20F1's%20carbon%20footprint,0.7%25%20of%20the%20sport's%20emissions.
2,5 ton CO2 voor seizoen F1.
Ik zeg niet dat beide wetenschappelijk volgens dezelfde berekening tot stand komen. Maar ik vind het op basis hiervan veilig om aan te nemen dat de absolute vervuiling van het voetbal vele malen hoger is dan van F1. Hoe dat relatief is ten opzichte van amusementsuren kunnen we over discussiëren, maar het ging me om de absolute getallen.![]()
ik blijf het een vreemde vergelijking vindenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://www.euractiv.com/(...)ls-carbon-footprint/
2,5 miljoen ton CO2 voor EK.
https://www.managers.org.(...):text=In%202019%20F1's%20carbon%20footprint,0.7%25%20of%20the%20sport's%20emissions.
2,5 ton CO2 voor seizoen F1.
Ik zeg niet dat beide wetenschappelijk volgens dezelfde berekening tot stand komen. Maar ik vind het op basis hiervan veilig om aan te nemen dat de absolute vervuiling van het voetbal vele malen hoger is dan van F1. Hoe dat relatief is ten opzichte van amusementsuren kunnen we over discussiëren, maar het ging me om de absolute getallen.![]()
Nou ja, jij zegt "als er één sport vervuilend is dan is het de F1 wel".quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het een vreemde vergelijking vinden
Ik geef alleen maar aan dat alle topsport vervuilend is en dat de totale vervuiling van het voetbal vele malen hoger is dan van de F1. Ik zie niet wat daar vreemd aan is.![]()
jij zegt niets meer dan dat 10 VW polo's meer verbruiken dan 1 Porschequote:Op donderdag 5 mei 2022 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt "als er één sport vervuilend is dan is het de F1 wel".
Ik geef alleen maar aan dat alle topsport vervuilend is en dat de totale vervuiling van het voetbal vele malen hoger is dan van de F1. Ik zie niet wat daar vreemd aan is.![]()
Nee, ik heb het over sport en absolute getallen. Naar de finale F1 vorig seizoen keken wereldwijd 100 miljoen mensen. Naar de EK finale 200 miljoen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij zegt niets meer dan dat 10 VW polo's meer verbruiken dan 1 Porsche
Rechtvaardigt dat dan 10x zoveel vervuiling?
Ik vind het geen gekke vergelijking. Dat er meer mensen met voetbal bezig zijn en plezier aan beleven is absoluut waar. Maar als je het hebt over 'de sport' dan is F1 mild qua impact vergeleken met bijvoorbeeld voetbal. En ik denk ook als je het vergelijkt met minder populaire sporten als golf of zelfs schaatsen.![]()
Het blijft een absurde vergelijking die ook nog eens niet klopt, bij die F1 cijfers worden de fans niet meegeteld maar bij die van het voetbal wel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over sport en absolute getallen. Naar de finale F1 vorig seizoen keken wereldwijd 100 miljoen mensen. Naar de EK finale 200 miljoen.
Rechtvaardigt dat dan 10x zoveel vervuiling?
Ik vind het geen gekke vergelijking. Dat er meer mensen met voetbal bezig zijn en plezier aan beleven is absoluut waar. Maar als je het hebt over 'de sport' dan is F1 mild qua impact vergeleken met bijvoorbeeld voetbal. En ik denk ook als je het vergelijkt met minder populaire sporten als golf of zelfs schaatsen.![]()
Prima hoor. Verandert niets aan de conclusie dat de absolute vervuiling van het voetbal hoger is dan die van de F1 en vermoedelijk alle autosport en bijelkaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft een absurde vergelijking die ook nog eens niet klopt, bij die F1 cijfers worden de fans niet meegeteld maar bij die van het voetbal wel.
Wat je daar in relatieve zin van vindt is niet waar het me om gaat. Daar vinden we elkaar misschien wel zelfs.![]()
Gisteren vrij kort erna contact gezocht met support,die het binnen 10min opgelost had.quote:Drugs are good mkay?![]()
Waar luister ik naar?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hoezo?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull geeft mij Mercedes vibes van vorig jaar. En dat is slecht nieuws voor Ferrari fans.
RBR had FIA omgekocht en ramde constant Mercedes van de baan.
Dus dan is dat toch goed nieuws voor Ferrari?
Want dan mogen ze alles doen en gaan ze smerige dingen doen om maar te winnen.![]()
Moest het racetopic zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Via Reddit:Als teams al sceptisch zijn over je toetreding dan zou ik niet ook nog eens proberen toe te treden met de insteek om de entry fee niet te gaan betalen. Dan maak je het jezelf wel erg moeilijk.quote:On my way back to the media centre, I learn from a team boss that Michael Andretti has been working the paddock, chasing signatures for a petition to waive the $200m 'anti-dilution' fee required from new entrants.![]()
![]()
Ze schatten zichzelf een beetje te hoog in. En momenteel heeft Formule 1 niet perse nieuwe teams nodig: de bestaande teams lijken vrij stabiel te zijn en VW gaat binnenkort al toetreden.quote:![]()
Dat laatste valt nog te bezien en zelfs als het doorgaat is het pas over sowieso drie jaar. Zo binnenkort zou ik dat niet noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schatten zichzelf een beetje te hoog in. En momenteel heeft Formule 1 niet perse nieuwe teams nodig: de bestaande teams lijken vrij stabiel te zijn en VW gaat binnenkort al toetreden.![]()
Andretti treed ook pas op zijn vroegst in 2026 in volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat laatste valt nog te bezien en zelfs als het doorgaat is het pas over sowieso drie jaar. Zo binnenkort zou ik dat niet noemen.![]()
Ja ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:44 schreef DjVero het volgende:
Wie is er trouwens nog meer lid van Formule 1 Magazine? Vraag uit nieuwsgierigheid, (sinds 99 lid van maar denk dat ik binnenkort op ga zetten,. , ben vooral oid geworden door bepaalde rubrieken (historie, mijn slechtste wagen ooit , beste race ooit etc.) en de tekeningen van Piola, en bijbehorende uitleg ) , nu heb je die helaas niet meer..
![]()
2024. En het gaat niet eens zozeer om de entry fee (die willen ze wel betalen las ik eerder), maar om toelating. De FIA zou wel willen, maar de teams niet omdat ze dan minder geld krijgen van de FIA.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Andretti treed ook pas op zijn vroegst in 2026 in volgens mij.
Watvdus gewoon kartelvorming is en aanvechtbaar bij de rechterNo Dyson Barrier is going to stop me!
VW gaat niet toetreden als nieuw team, maar als partner van bestaande teams. Je wint er per saldo niets mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schatten zichzelf een beetje te hoog in. En momenteel heeft Formule 1 niet perse nieuwe teams nodig: de bestaande teams lijken vrij stabiel te zijn en VW gaat binnenkort al toetreden.No Dyson Barrier is going to stop me!
Het is geen kartelvorming want er zijn zat andere autosportseries. En teams mogen ook gewoon voor hun eigen belangen opkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2024. En het gaat niet eens zozeer om de entry fee (die willen ze wel betalen las ik eerder), maar om toelating. De FIA zou wel willen, maar de teams niet omdat ze dan minder geld krijgen van de FIA.
Watvdus gewoon kartelvorming is en aanvechtbaar bij de rechter![]()
Ik heb het daarom ook heel bewust over "toetreden" en niet over "met een eigen team toetreden". Het feit dat VW als motorleverancier c.q. eigenaar van een bestaand team gaat toetreden is een heel gezond teken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
VW gaat niet toetreden als nieuw team, maar als partner van bestaande teams. Je wint er per saldo niets mee.![]()
Dat er een nieuw team wil toetreden is ook een gezond tekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het daarom ook heel bewust over "toetreden" en niet over "met een eigen team toetreden". Het feit dat VW als motorleverancier c.q. eigenaar van een bestaand team gaat toetreden is een heel gezond teken.
De regels staan meer teams toe. De teams zouden hier geen inspraak in moeten hebben. Dat geldt sowieso voor de gehele set aan F1 regels. Dat behoort aan de FIA toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is geen kartelvorming want er zijn zat andere autosportseries. En teams mogen ook gewoon voor hun eigen belangen opkomen.No Dyson Barrier is going to stop me!
ik lees dat er toch ( weer ) flinke upgrades voor RB zijn in Barcelona ?
had ik niet verwacht.
en voor Ferrari hun eerste grote pakket met updates maar dat wisten we al
gaat spannend worden, en Barcelona is wel een mooi circuit om de verhoudingen dan te zien.
week erna Monaco waar ik Ferrari iets sterker verwacht
[ Bericht 34% gewijzigd door Predator40 op 11-05-2022 19:51:10 ]woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Iemand al de BottAss besteld?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
wat een coureur:quote:
"As he was overtaking Lewis, I was kind of following them in the mirrors, because they were getting pretty close and I was thinking I might have to close the door or something, and I just braked a fraction too late.
"I missed the apex just a tiny bit, and then I got onto the dirty tarmac and, even though I was going slowly, I understeered into the wall. Luckily it didn't break anything or give me a puncture."woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
In ieder geval een eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat een coureur:
"As he was overtaking Lewis, I was kind of following them in the mirrors, because they were getting pretty close and I was thinking I might have to close the door or something, and I just braked a fraction too late.
"I missed the apex just a tiny bit, and then I got onto the dirty tarmac and, even though I was going slowly, I understeered into the wall. Luckily it didn't break anything or give me a puncture."![]()
![]()
dat zeker....maargoed nu snappen we wel waarom hij lewis zijn cuckje was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In ieder geval een eerlijk antwoord.
en zo makkelijk die WK's binnen wist te hengelen.
met Rosberg had hij een berg meer moeite.....en met Russel is die nu al helemaal niet blij.
( wat velen overigens al voorspelt hadden )woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik bedoelde eigenlijk dit:quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat een coureur:
"I missed the apex just a tiny bit, and then I got onto the dirty tarmac and, even though I was going slowly, I understeered into the wall. Luckily it didn't break anything or give me a puncture."
https://wearepari.com/pro(...)pEPbWzj3Srt8KKIzVaKw
N/A
Goh een blote reet, boeiend.
Hebben jullie de nieuwe merch van Checo al gezien?
https://acapella.co/pages/collabs-edicion-limitada
[ Bericht 49% gewijzigd door Bonobo11 op 12-05-2022 16:59:48 ]Feyenoord!!! * Barça![]()
"Minister of Defense", nice one!quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Goh een blote reet, boeiend.
Hebben jullie de nieuwe merch van Checo al gezien?
https://acapella.co/pages/collabs-edicion-limitada"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mwah, iedereen had Yuki goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
Beetje grootheidswaanzin bij sommige coureurs
"Omae wa mou shindeiru."
Max and Lando having fun on Jet Skis today
Net terug uit Miami en de jet ski ligt voor je klaar in Monaco...![]()
![]()
Heerlijk zo’n team. Je hoeft maar te roepen en het wordt geregeldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max and Lando having fun on Jet Skis today
Net terug uit Miami en de jet ski ligt voor je klaar in Monaco...![]()
![]()
Die reactie toen Charles hoorde dat ze hem als 1.80m op papier hadden staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
Beetje grootheidswaanzin bij sommige coureurs
Waarschijnlijk zijn ze uitgegaan van de paspoort lengte, en die verzin je meestal ter plekke aan de balie.![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Hoe zie jij dat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft een absurde vergelijking die ook nog eens niet klopt, bij die F1 cijfers worden de fans niet meegeteld maar bij die van het voetbal wel."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
als je een vergelijking maakt tussen 2 sporten moet je dat wel volledig doen, bij die 2 voorbeelden die hij liet zien ging het bij F1 alleen om het circus zelf zeg maar en bij het voetbal inclusief fans en daarmee aantonen dat voetbal vervuilender is dan F1 gewoon matig.quote:![]()
Dat haal jij uit 'direct plus indirect'? Knap.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je een vergelijking maakt tussen 2 sporten moet je dat wel volledig doen, bij die 2 voorbeelden die hij liet zien ging het bij F1 alleen om het circus zelf zeg maar en bij het voetbal inclusief fans en daarmee aantonen dat voetbal vervuilender is dan F1 gewoon matig.
Dat het verhaal niet in jouw straatje past, betekent niet dat de vergelijking 'matig' is."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat haal jij uit 'direct plus indirect'? Knap.
Dat het verhaal niet in jouw straatje past, betekent niet dat de vergelijking 'matig' is.dat jij wat anders vindt is prima, heeft weinig met mijn straatje te maken, geen zin om er weer helemaal op terug te komen omdat jij een beetje achterloopt hier, je moet het er mee doen wat mij betreft.
![]()
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]dat jij wat anders vindt is prima, heeft weinig met mijn straatje te maken, geen zin om er weer helemaal op terug te komen omdat jij een beetje achterloopt hier, je moet het er mee doen wat mij betreft.
![]()
Zelfs zonder uitgebreide rekensommen kan iedereen bedenken dat voetbal een klap vervuilender is dan de Formule 1."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
10 Fiat panda's zijn vervuilender dan 1 Ferrari, dat kloptquote:Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.![]()
Zelfs zonder uitgebreide rekensommen kan iedereen bedenken dat voetbal een klap vervuilender is dan de Formule 1.![]()
Ok, dan zijn we het eens.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:53 schreef Tarado het volgende:
10 Fiat panda's zijn vervuilender dan 1 Ferrari, dat klopt
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Wat boeit het?quote:Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.![]()
Zelfs zonder uitgebreide rekensommen kan iedereen bedenken dat voetbal een klap vervuilender is dan de Formule 1.
Laat dat milieugelul lekker bij die geitenwollensokkenidioten.Un dann rettet kein Kavallerie,
Oh, @Tarado triggerde een discussie door te stellen 'Als er een sport vervuilend is, dan is dat de Formule 1 wel'.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Alleen al het feit dat F1 maar eens in de twee weken plaatsvindt, maakt dat de totale impact op het milieu reuze meevalt. Natuurlijk is er wel sprake van uitstoot en vervuiling vanwege transport etc. maar dat geldt voor andere activiteiten net zo goed. Ik zou niet weten waarom F1 specifiek hier slecht op zou scoren vergeleken met andere sporten.![]()
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?quote:Op zondag 15 mei 2022 12:32 schreef Tijn het volgende:
Alleen al het feit dat F1 maar eens in de twee weken plaatsvindt, maakt dat de totale impact op het milieu reuze meevalt. Natuurlijk is er wel sprake van uitstoot en vervuiling vanwege transport etc. maar dat geldt voor andere activiteiten net zo goed. Ik zou niet weten waarom F1 specifiek hier slecht op zou scoren vergeleken met andere sporten.zie email 27 oktober![]()
Mwoah, tennissers vliegen met coach en evt aanhang ook de hele wereld over voor mssn maar een opgave vanwege een verrekte lies oid, in een match die ws niet eens op tv te bekijken valt.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?![]()
is dat niet voor elke sport/entertainment ?quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dat niet voor elke sport/entertainment ?zie email 27 oktober![]()
Ja, eens in de twee weken. Dat het voor 20 sporters is maakt verder geel bal uit natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?![]()
juist ja....quote:Op zondag 15 mei 2022 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.
als bijv ajax uit speelt reizen er ook minimaal 5000 supporters mee....om de week
+ nog eens de europese competities en de WK's en EK's
voor hoeveel uitstoot zorgt dat wel niet ?
en dat geld voor heel veel sporten.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dit is wel serieus debiel hoor, man man man.quote:![]()
En dan fietsen de voetballers en fans van Monaco even naar Brest omdat dat goed is voor het milieu en vice versa.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.![]()
Fakequote:Op zondag 15 mei 2022 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Er was een aandachtig toeschouwer
[ twitter ]
Oh een technisch mankement dus? Dan herzie ik m'n mening, want dan kan-ie er ook niks aan doen.quote:![]()
Kijk eens goed naar de foto...quote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou zomaar echt kunnen zijn, Max woont tenslotte ook in Monaco
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee hoor, het is een echte foto.quote:
Sterker nog, het zijn zelfs TWEE echte foto's!Un dann rettet kein Kavallerie,
Als je terugschakelt bij een handgeschakelde raceauto moet je effe heel-and-toe toepassen. Revmatchen. Anders grijpt de koppeling te hard aan en blokkeren de achterwielen.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh een technisch mankement dus? Dan herzie ik m'n mening, want dan kan-ie er ook niks aan doen.
Een moderne F1 geeft automatisch tussengas.![]()
Hij was er wel, bij Fritskequote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou zomaar echt kunnen zijn, Max woont tenslotte ook in MonacoN/A
RACEWEEK
ACEWEEKr
CEWEEKra
EWEEKrac
WEEKrace
EEKracew
EKracewe
KraceweeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Viva la SPanjequote:Op maandag 16 mei 2022 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
RACEWEEK
ACEWEEKr
CEWEEKra
EWEEKrac
WEEKrace
EEKracew
EKracewe
Kracewee
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Wordt weer spannend!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
minimaal 5000?quote:Op zondag 15 mei 2022 14:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist ja....
als bijv ajax uit speelt reizen er ook minimaal 5000 supporters mee....om de week
+ nog eens de europese competities en de WK's en EK's
voor hoeveel uitstoot zorgt dat wel niet ?
en dat geld voor heel veel sporten.
Het grootste uitvak in Nederland is ~1600 man en dat is notabene in de Arena.Behulpzaam als een waterkraan.
Zo dan, lijken wel kartsquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Wat een kleine auto'tjes hadden ze toen eigenlijk![]()
![]()
Setmana de la cursa!No Dyson Barrier is going to stop me!
Exact. Enige uitvak van NL met een vergelijkbare capaciteit is verboten terrein wegens de uitsupportersban tijdens de klassieker.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
minimaal 5000?
Het grootste uitvak in Nederland is ~1600 man en dat is notabene in de Arena.
Ajax neemt nationaal wel 1200 man mee naar waar het kan en tijdens Europese wedstrijden is het wel vaak raak met 2500-4000 man. Met uitschieters naar de echt grote stadions naar 8.000 als het mag. In Bernabeu waren er bij voorbeeld in die legendarische pot van 1-4 4.000 en uitverkocht.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Moet je de auto's even bekijken van begin '90s.. Of de racende sigaren van de jaren '60quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Verrassend. Had eerder Piastri verwacht, gezien de geruchten de afgelopen maand.No Dyson Barrier is going to stop me!
Die 90s auto's ken ik; ik heb Grand Prix 2 nog gespeeldquote:Op maandag 16 mei 2022 11:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je de auto's even bekijken van begin '90s.. Of de racende sigaren van de jaren '60![]()
![]()
Natuurlijk gaat-ie sneller zijn dan Latifi, kom op.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
De Vries gaat FP1 rijden ipv Albon. Benieuwd of ie sneller is als Latifi.![]()
Hier ook. GP2, legendarisch.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Die 90s auto's ken ik; ik heb Grand Prix 2 nog gespeeld
Jaren lang mijn favo spel geweest.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kan Latifi de rest van het seizoen Formule E rijdenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
De Vries gaat FP1 rijden ipv Albon. Benieuwd of ie sneller is als Latifi.![]()
Ja, las het ook:quote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
De Vries gaat FP1 rijden ipv Albon. Benieuwd of ie sneller is als Latifi.
https://www.ad.nl/formule(...)ldige-kans~a4a006f1/"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Maar de reden is:quote:Op maandag 16 mei 2022 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, las het ook:
https://www.ad.nl/formule(...)ldige-kans~a4a006f1/quote:..........en vervult daarmee bij Williams de rol van de verplichte young driver session voor dit seizoen.-![]()
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijkquote:![]()
Die zetten hem in de auto, kijkt hoe hij rijdt ten opzichte van Latifi, en op basis daarvan mag Latifi of zijn spullen pakken of heel hard in zijn handjes knijpen zodat hij nog 1 keer een safety car kan veroorzaken.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijk"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat lijkt me dan een logischer scenario jaquote:Op maandag 16 mei 2022 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zetten hem in de auto, kijkt hoe hij rijdt ten opzichte van Latifi, en op basis daarvan mag Latifi of zijn spullen pakken of heel hard in zijn handjes knijpen zodat hij nog 1 keer een safety car kan veroorzaken.![]()
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijkNo Dyson Barrier is going to stop me!
Edit- slecht gelezenquote:Op maandag 16 mei 2022 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Williams heeft wel aangegeven eigenlijk geen paid driver meer nodig te hebben. En een paid driver vervangen door een andere lijkt me een beetje contraproductief, dan kan je net zo goed gewoon Latifi houden.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.![]()
De 14-jarige dochter van Ken Block rijdt al met een bolide van 1400 pk rond ...quote:
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Daarom zit ie bij Mercedesquote:Op maandag 16 mei 2022 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en een arrogant koppie, wat niet likable is
"Omae wa mou shindeiru."
Heerlijke auto man.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 14-jarige dochter van Ken Block rijdt al met een bolide van 1400 pk rond ...![]()
De RB18 7 kg lichter in Barcelona! +/- 2 tienden.
Is dat genoeg om de grote upgrades van Ferrari te pareren ?
in Silverstone komt het grote upgrade pakket van RB.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef Predator40 het volgende:
De RB18 7 kg lichter in Barcelona! +/- 2 tienden.
Is dat genoeg om de grote upgrades van Ferrari te pareren ?
in Silverstone komt het grote upgrade pakket van RB.
"Omae wa mou shindeiru."
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ligt eraan natuurlijk wel aan hoe zo'n update uitpakt, als het nu een bandenvretertje word, zijn ze die tijd weer kwijt aan een extra pitstop.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....![]()
4 tienden is wel heel veel hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingen
I call grootspraak.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat zou niet slim zijn. Beter hou je wat tienden onder de pet voor Q3quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
4 tienden is wel heel veel hoor.
I call grootspraak.Wie dit leest is gek![]()
Exact.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn. Beter hou je wat tienden onder de pet voor Q3
'We hebben wel wat updates, maar dat is normaal toch in de F1? Zorgen dat we bij blijven bij de concurrentie'
En dan in Q3 vol open schroeven en de rest op 7 tienden zetten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
maar hij betaalt voor dit jaar nog wel en de Vries rijdt in Albon z'n auto FP1 dus ik neem aan dat Latifi een redelijk dichtgetimmerd contract heeftquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Williams heeft wel aangegeven eigenlijk geen paid driver meer nodig te hebben. En een paid driver vervangen door een andere lijkt me een beetje contraproductief, dan kan je net zo goed gewoon Latifi houden.![]()
volgens Binotto had Red Bull in Miami 2 tiende voorsprong en dan die 2 tiende erbij door gewichtsbesparing zou ze dus gelijkwaardig moeten maken in Barcelona. Kortom het wordt spannend maar denk wel dat high downforce banen Ferrari wat beter liggen, we gaan het meemakenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
4 tienden is wel heel veel hoor.
I call grootspraak.![]()
En dan een foutje maken en de wagen in de muur zettenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
'We hebben wel wat updates, maar dat is normaal toch in de F1? Zorgen dat we bij blijven bij de concurrentie'
En dan in Q3 vol open schroeven en de rest op 7 tienden zetten.
"Omae wa mou shindeiru."
nog 2 dagen ....kan niet wachten!woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Minder punten voor Maxquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Vooral fijn voor alle medewerkers van de teams. Zien ze hun vrouw en kinderen ook weer eens.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Volgens Binotto was de Red Bull 2 tiende sneller. Dus dan zouden ze gelijk staan na beide updates.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....![]()
Ik zou het voor Sainz wel leuk vinden als hij de Ferrari dit weekend naar P1 kan duwen. Eerste overwinning en thuisrace en zulks.![]()
![]()
Ik heb nog steeds stille hoop dat Liberty gewoon kapt met dat onnatuurlijk pushen naar meer meer meer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan moet ie toch eens zijn koppie erbij gaan houden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:21 schreef Perox het volgende:
Ik zou het voor Sainz wel leuk vinden als hij de Ferrari dit weekend naar P1 kan duwen. Eerste overwinning en thuisrace en zulks.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Zegt die nadat ze een race van de kalender hebben geschrapt xDquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds stille hoop dat Liberty gewoon kapt met dat onnatuurlijk pushen naar meer meer meer.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Robert Kubica zal in de eerste vrije training rijden in plaats van Gyanyu Zhou.
https://www.motorsportwee(...)spanish-gp-practice/No Dyson Barrier is going to stop me!
![]()
Uitzicht van de nieuwe tribune op Spa
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jij bent toch cryptomiljonair ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.
maar wat kosten die kaartjes dan ? ik heb nog wel wat NFT's
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was, maar het toch heeft weten te verkloten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij bent toch cryptomiljonair ?
maar wat kosten die kaartjes dan ? ik heb nog wel wat NFT's100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ah....troost je, hier nog eenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was, maar het toch heeft weten te verkloten.![]()
wel wat winst gepakt dit jaar gelukkigwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Gebeurt ook niet vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was
Sorry moest hem makenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit is daarentegen volledig conform verwachting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
maar het toch heeft weten te verkloten.
Sorry, moest hem maken.![]()
Want some ice for those burns?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Helemaal niemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kost dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Helemaal niemand?Nu al? Ik ben nog aan het bijkomen dan de race!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.
Deel je geheimenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mooi man!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daar![]()
![]()
Op de weg omhoog gedeeltes van je crypto cashenquote:
Mijn pa wordt dat weekend 70 jaar, dus ik heb een ultiem uitje geregeld voor ons. Zoiets doe je maar één keer in je leven. Nu hopen dat de Red Bulls er niet in de eerste ronde allebei af liggen
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de weg omhoog gedeeltes van je crypto cashen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heywoodu
![]()
Coca-Cola 600 genotquote:Op maandag 23 mei 2022 20:25 schreef Zipportal het volgende:
RACE WEEK.
Monaco genot
Indy 500 genot.
[ afbeelding ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
En wat een gekkigheid dat we op vrijdag vrije trainingen hebben in Monaco, verdomme. Dat hoort op donderdag te zijn en nu dat Hemelvaartsdag is was het nog beter ook
Voor jou misschien. De monteurs en coureurs en dergelijke zijn er wel blij mee.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
En wat een gekkigheid dat we op vrijdag vrije trainingen hebben in Monaco, verdomme. Dat hoort op donderdag te zijn en nu dat Hemelvaartsdag is was het nog beter ook
Nu hoeven ze niet meer een dag langer aanwezig te zijn. Ze hebben niet voor niets de scrutineering naar de vrijdag verplaatst. Dat betekent dat die monteurs nu minder lang hoeven te werken wag de werkdruk ten goede komt. Zeker met het groeiende aantal races.No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Ja is ook logisch, maar ik vind het zeker in de F1 altijd een beetje jammer als tradities verloren gaanquote:Op maandag 23 mei 2022 20:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor jou misschien. De monteurs en coureurs en dergelijke zijn er wel blij mee.
Nu hoeven ze niet meer een dag langer aanwezig te zijn. Ze hebben niet voor niets de scrutineering naar de vrijdag verplaatst. Dat betekent dat die monteurs nu minder lang hoeven te werken wag de werkdruk ten goede komt. Zeker met het groeiende aantal races.
Nattekat onder de verkeerde naam ingelogd?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Dit wist ik niet. Was al klaar voor donderdag.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
https://www.formule1.nl/n(...)an-de-verwachtingen/
Die zal hard aankomen. Arme Ricciardo, zal toch echt een tandje bij moeten zetten, anders gaat zijn F1-carrière met een nachtkaars uit.![]()
Alleen patriottische Amerikanen denken dat Miami beter is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij krijgt het zwaar als Monaco geschrapt word.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind het mooi dat daar nog geracet wordt. Prima om die traditie in ere te houden tot in lengte der jaren.quote:
Altijd leuke quali, de race is wat minder spannend maar vaak genoeg gebeurt er toch van alles met vlaggen en tactiek.
Lekker blijven rijden daar.![]()
eens al zijn de auto's van tegenwoordig wel erg groot voor dat circuit, er is voor zondag 80% kans op regen voorspeld, dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat daar nog geracet wordt. Prima om die traditie in ere te houden tot in lengte der jaren.
Altijd leuke quali, de race is wat minder spannend maar vaak genoeg gebeurt er toch van alles met vlaggen en tactiek.
Lekker blijven rijden daar.![]()
regen........toch maar even 100 eurootjes op bottas inzettenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al zijn de auto's van tegenwoordig wel erg groot voor dat circuit, er is voor zondag 80% kans op regen voorspeld, dat is altijd leuk.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dattie uitvalt? Bottas en regen gaan niet echt goed samenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
regen........toch maar even 100 eurootjes op bottas inzetten![]()
![]()
Dat ie weer een strike gooit in de eerste ronde?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Of weer een pitstop van 3 dagen om een band af te krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dattie uitvalt? Bottas en regen gaan niet echt goed samen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide Mercedessenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of weer een pitstop van 3 dagen om een band af te krijgen![]()
ik hoop hetquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide MercedessenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide MercedessenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
boeit niks op Monaco.......gaat om stuurmanskunsten vriend.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.
nouja, misschien is russel wel sneller dan bottas.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
![]()
Oftewel Bernie was even gearresteerd omdat hij het vliegveld met een wapen betrad, borgsom betaald en op weg naar Zwitserland, neem aan dat hij ook naar Monaco gaat![]()
Met regen zou ik op Verstappen gokken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Auto boeit altijdquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
boeit niks op Monaco.......gaat om stuurmanskunsten vriend.
nouja, misschien is russel wel sneller dan bottas.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mwa dat valt best mee, of tegen voor jou. De auto's moeten toch iets omhoog in Monaco en dat is voor Mercedes moeilijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.![]()
Vorige keer regen op Monaco won Lewis, dus die zou het weleens kunnen herhalen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vanwege powerunit?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa dat valt best mee, of tegen voor jou. De auto's moeten toch iets omhoog in Monaco en dat is voor Mercedes moeilijk.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
alleen wanneer jou het uitkomt .......quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
door de auto dan ....toch ?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorige keer regen op Monaco won Lewis, dus die zou het weleens kunnen herhalen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Inderdaad! En vorig jaar reed Lewis ook een fantastische racequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorige keer regen op Monaco won Lewis, dus die zou het weleens kunnen herhalen.![]()
Je kent het gezegde toch? Mercedes in de muur? Toto Wolff overstuur.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! En vorig jaar reed Lewis ook een fantastische raceAltijd onderweg naar het avontuur![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorige keer regen op Monaco won Lewis, dus die zou het weleens kunnen herhalen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het grappige is: Lewis had die dag niet eens de snelste autoquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat is de odd voor Leclerc DNF?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
regen........toch maar even 100 eurootjes op bottas inzettenzie email 27 oktober![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet op Monaco. Bottas was in sector 3 op Barcelona sneller dan beide Mercedessen. De langzame bochten liggen de Alfa blijkbaar beter dan Mercedes.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.No Dyson Barrier is going to stop me!
Nou ik pak even de data erbijquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet op Monaco. Bottas was in sector 3 op Barcelona sneller dan beide Mercedessen. De langzame bochten liggen de Alfa blijkbaar beter dan Mercedes.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: