Ik wacht liever tot na de race om een oordeel te vellen.quote:
JordanGOAT.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in Monaco
Vet!quote:
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
zijn toch nieuwe richtlijnen voor?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja laten we de spontaniteit de wereld uit werkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dat 80 keer drie 240 is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?
God bestaat niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?
Ja, lekker naar een sim kijken en naar het gezever van Jack luisteren.quote:
Dat weten ze, anders hadden ze gesproken over unieke bezoekers zoals in de evenementenbranche gebruikelijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de overgrote meerderheid meerdere dagen komt
Een echte marina was te gevaarlijk vanwege de mogelijk krokodillen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die nepmarina blijft wel echt gigantisch triest.
Goede matige grap. Wel bananen uit die winkel. Paar trossen kopen en dan kapot stampen bij de ingang. "Maar ik had ze toch gekocht?"quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bananenschillen voor de ingang strooien als Jack de winkel binnen wil lopen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goede matige grap. Wel bananen uit die winkel. Paar trossen kopen en dan kapot stampen bij de ingang. "Maar ik had ze toch gekocht?"En dan per ongeluk op Jack stampen of wat wil je precies zeggen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
@Neef_Wuppiequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bananenschillen voor de ingang strooien als Jack de winkel binnen wil lopen…
Deze eet LP's, volkomen ongevaarlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een echte marina was te gevaarlijk vanwege de mogelijk krokodillen.
Is al gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, lekker naar een sim kijken en naar het gezever van Jack luisteren.
Open die toko dan door Max in een F1 wagen door de groente afdeling te jagen.
Amateurs.
Woensdag bleek eerder te vroeg. Heb het sowieso nog niet klaar, beetje druk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:31 schreef Zipportal het volgende:
ANNOUNCE EEN TOPIC. @:3rr0r
Woensdag is beter.
Was laatst hier ook. Een tv schermpje van 20" en een stoeltje in een gelast frame van ijzer door een bejaarde technicus van 70 of zo, in z'n blauwe stofjas. Geschikt tot 12 jaar en geestelijk beperkten.quote:
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was laatst hier ook. Een tv schermpje van 20" en een stoeltje in een gelast frame van ijzer door een bejaarde technicus van 70 of zo, in z'n blauwe stofjas. Geschikt tot 12 jaar en geestelijk beperkten.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!
Zoals ik al elders zei:"mensen die nog elke week naar een supermarkt gaan zijn knettergek."quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is precies de gemiddelde Jumbo shopper, dus ze weten wel wat ze doen!
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.quote:
Iets met toon en muziek.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.
Exact.quote:
Ik vind het in beide gevallen een beetje cringe gegeven hun beroep en de bijbehorende verplaatsingen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Interessant. Als Hamilton aandacht vraagt voor klimaatverandering is-ie een hypocriete deuger. Als Vettel het doet is-ie een baas.
Eens hoor, al is het grote verschil wel dat de één ook handelt en de ander alleen roept. Vettel staat daadwerkelijk na een Grand Prix vuil te prikken of bouwt met kinderen een bijenhotel, terwijl ik nog geen all-black pitcrew zie bij Hamilton. Wat doet hij feitelijk? Ja hij is vegan, maar daar is hij niet om milieuredenen mee begonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het in beide gevallen een beetje cringe gegeven hun beroep en de bijbehorende verplaatsingen.
Niks mis met de boodschap, overigens, maar het komt wat hypocriet over en dat vind ik voor beiden het geval.
Vettel reist commercieel. Iig naar Australië 2020 is ie commercieel naar huis gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder weet ik niet of Vettel, in zijn beroep, andere keuzes maakt dan zijn collega's. Laat hij zich bijvoorbeeld ook de wereld over vliegen in een privejet?
Dat, terwijl Hamilton lijkt te willen proberen zoveel mogelijk KM's elke week op z'n privéjet bij te schrijven, even parachute springen in de VS, om dan voor een mode show naar Parijs te gaan, en voor het avondeten even naar Italië.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel reist commercieel. Iig naar Australië 2020 is ie commercieel naar huis gegaan.
Volgens mij heeft Hamilton zijn privejet verkocht vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:19 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat, terwijl Hamilton lijkt te willen proberen zoveel mogelijk KM's elke week op z'n privéjet bij te schrijven, even parachute springen in de VS, om dan voor een mode show naar Parijs te gaan, en voor het avondeten even naar Italië.
Ja, maar ze zijn ook gewoon te huur, natuurlijk. Persoonlijk geloof ik er weinig van dat Hamilton lijnvluchten neemt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hamilton zijn privejet verkocht vorig jaar.
ik vind dat ook niet zo relevant eigenlijk, als er één sport vervuilend is dan is het F1 wel, niet zozeer de auto's maar dat rondreizende circus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn ook gewoon te huur, natuurlijk. Persoonlijk geloof ik er weinig van dat Hamilton lijnvluchten neemt.
Ja, dat is waar ik eerder aan refereerde.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet zo relevant eigenlijk, als er één sport vervuilend is dan is het F1 wel, niet zozeer de auto's maar dat rondreizende circus.
Werkt hier normaalquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:02 schreef Party_P het volgende:
Ligt F1 tv eruit? Ik kan niet meer inloggen op app en site. Password reset werkt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |