quote:Op zondag 15 mei 2022 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat haal jij uit 'direct plus indirect'? Knap.
Dat het verhaal niet in jouw straatje past, betekent niet dat de vergelijking 'matig' is.
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]dat jij wat anders vindt is prima, heeft weinig met mijn straatje te maken, geen zin om er weer helemaal op terug te komen omdat jij een beetje achterloopt hier, je moet het er mee doen wat mij betreft.
10 Fiat panda's zijn vervuilender dan 1 Ferrari, dat kloptquote:Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.![]()
Zelfs zonder uitgebreide rekensommen kan iedereen bedenken dat voetbal een klap vervuilender is dan de Formule 1.
Ok, dan zijn we het eens.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:53 schreef Tarado het volgende:
10 Fiat panda's zijn vervuilender dan 1 Ferrari, dat klopt
Wat boeit het?quote:Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Poehoe, er zijn drie posts over geschreven en dat noem jij 'er helemaal op terug komen'.![]()
Zelfs zonder uitgebreide rekensommen kan iedereen bedenken dat voetbal een klap vervuilender is dan de Formule 1.
Oh, @Tarado triggerde een discussie door te stellen 'Als er een sport vervuilend is, dan is dat de Formule 1 wel'.quote:
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?quote:Op zondag 15 mei 2022 12:32 schreef Tijn het volgende:
Alleen al het feit dat F1 maar eens in de twee weken plaatsvindt, maakt dat de totale impact op het milieu reuze meevalt. Natuurlijk is er wel sprake van uitstoot en vervuiling vanwege transport etc. maar dat geldt voor andere activiteiten net zo goed. Ik zou niet weten waarom F1 specifiek hier slecht op zou scoren vergeleken met andere sporten.
Mwoah, tennissers vliegen met coach en evt aanhang ook de hele wereld over voor mssn maar een opgave vanwege een verrekte lies oid, in een match die ws niet eens op tv te bekijken valt.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het een heel circus de wereld over vliegt voor 20 sporters?
is dat niet voor elke sport/entertainment ?quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dat niet voor elke sport/entertainment ?
Ja, eens in de twee weken. Dat het voor 20 sporters is maakt verder geel bal uit natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
juist ja....quote:Op zondag 15 mei 2022 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.
Dit is wel serieus debiel hoor, man man man.quote:
En dan fietsen de voetballers en fans van Monaco even naar Brest omdat dat goed is voor het milieu en vice versa.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Elke teamsport vindt voor het overgrote meerendeel in nationale competities plaats.
Fakequote:Op zondag 15 mei 2022 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Er was een aandachtig toeschouwer
[ twitter ]
Oh een technisch mankement dus? Dan herzie ik m'n mening, want dan kan-ie er ook niks aan doen.quote:
Kijk eens goed naar de foto...quote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou zomaar echt kunnen zijn, Max woont tenslotte ook in Monaco
Nee hoor, het is een echte foto.quote:
Als je terugschakelt bij een handgeschakelde raceauto moet je effe heel-and-toe toepassen. Revmatchen. Anders grijpt de koppeling te hard aan en blokkeren de achterwielen.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh een technisch mankement dus? Dan herzie ik m'n mening, want dan kan-ie er ook niks aan doen.
Hij was er wel, bij Fritskequote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou zomaar echt kunnen zijn, Max woont tenslotte ook in Monaco
Viva la SPanjequote:Op maandag 16 mei 2022 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
RACEWEEK
ACEWEEKr
CEWEEKra
EWEEKrac
WEEKrace
EEKracew
EKracewe
Kracewee
Wordt weer spannend!quote:
minimaal 5000?quote:Op zondag 15 mei 2022 14:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist ja....
als bijv ajax uit speelt reizen er ook minimaal 5000 supporters mee....om de week
+ nog eens de europese competities en de WK's en EK's
voor hoeveel uitstoot zorgt dat wel niet ?
en dat geld voor heel veel sporten.
Zo dan, lijken wel kartsquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Wat een kleine auto'tjes hadden ze toen eigenlijk
Exact. Enige uitvak van NL met een vergelijkbare capaciteit is verboten terrein wegens de uitsupportersban tijdens de klassieker.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
minimaal 5000?
Het grootste uitvak in Nederland is ~1600 man en dat is notabene in de Arena.
Moet je de auto's even bekijken van begin '90s.. Of de racende sigaren van de jaren '60quote:
Die 90s auto's ken ik; ik heb Grand Prix 2 nog gespeeldquote:Op maandag 16 mei 2022 11:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je de auto's even bekijken van begin '90s.. Of de racende sigaren van de jaren '60
Natuurlijk gaat-ie sneller zijn dan Latifi, kom op.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
De Vries gaat FP1 rijden ipv Albon. Benieuwd of ie sneller is als Latifi.
Hier ook. GP2, legendarisch.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Die 90s auto's ken ik; ik heb Grand Prix 2 nog gespeeld
Kan Latifi de rest van het seizoen Formule E rijdenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
Ja, las het ook:quote:Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef mikieu het volgende:
Maar de reden is:quote:Op maandag 16 mei 2022 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, las het ook:
https://www.ad.nl/formule(...)ldige-kans~a4a006f1/
quote:..........en vervult daarmee bij Williams de rol van de verplichte young driver session voor dit seizoen.
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijkquote:
Die zetten hem in de auto, kijkt hoe hij rijdt ten opzichte van Latifi, en op basis daarvan mag Latifi of zijn spullen pakken of heel hard in zijn handjes knijpen zodat hij nog 1 keer een safety car kan veroorzaken.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijk
Dat lijkt me dan een logischer scenario jaquote:Op maandag 16 mei 2022 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zetten hem in de auto, kijkt hoe hij rijdt ten opzichte van Latifi, en op basis daarvan mag Latifi of zijn spullen pakken of heel hard in zijn handjes knijpen zodat hij nog 1 keer een safety car kan veroorzaken.
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo brengen ze het zelf inderdaad, maar zou het niet logisch vinden om die plek aan Nyck te geven eigenlijk
Edit- slecht gelezenquote:Op maandag 16 mei 2022 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.
Williams heeft wel aangegeven eigenlijk geen paid driver meer nodig te hebben. En een paid driver vervangen door een andere lijkt me een beetje contraproductief, dan kan je net zo goed gewoon Latifi houden.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze ook andere coureurs die meer geld meebrengen, zoals een Nissany. Of reserve Jack Aitken.
De 14-jarige dochter van Ken Block rijdt al met een bolide van 1400 pk rond ...quote:
Daarom zit ie bij Mercedesquote:Op maandag 16 mei 2022 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en een arrogant koppie, wat niet likable is
Heerlijke auto man.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 14-jarige dochter van Ken Block rijdt al met een bolide van 1400 pk rond ...
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef Predator40 het volgende:
De RB18 7 kg lichter in Barcelona! +/- 2 tienden.
Is dat genoeg om de grote upgrades van Ferrari te pareren ?
in Silverstone komt het grote upgrade pakket van RB.
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingen
Ligt eraan natuurlijk wel aan hoe zo'n update uitpakt, als het nu een bandenvretertje word, zijn ze die tijd weer kwijt aan een extra pitstop.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....
4 tienden is wel heel veel hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ferrari claimt 4 tienden gewonnen te hebben. We gaan het zien bij de eerste vrije trainingen
Dat zou niet slim zijn. Beter hou je wat tienden onder de pet voor Q3quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
4 tienden is wel heel veel hoor.
I call grootspraak.
Exact.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn. Beter hou je wat tienden onder de pet voor Q3
maar hij betaalt voor dit jaar nog wel en de Vries rijdt in Albon z'n auto FP1 dus ik neem aan dat Latifi een redelijk dichtgetimmerd contract heeftquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Williams heeft wel aangegeven eigenlijk geen paid driver meer nodig te hebben. En een paid driver vervangen door een andere lijkt me een beetje contraproductief, dan kan je net zo goed gewoon Latifi houden.
volgens Binotto had Red Bull in Miami 2 tiende voorsprong en dan die 2 tiende erbij door gewichtsbesparing zou ze dus gelijkwaardig moeten maken in Barcelona. Kortom het wordt spannend maar denk wel dat high downforce banen Ferrari wat beter liggen, we gaan het meemakenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
4 tienden is wel heel veel hoor.
I call grootspraak.
En dan een foutje maken en de wagen in de muur zettenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
'We hebben wel wat updates, maar dat is normaal toch in de F1? Zorgen dat we bij blijven bij de concurrentie'
En dan in Q3 vol open schroeven en de rest op 7 tienden zetten.
Minder punten voor Maxquote:
Volgens Binotto was de Red Bull 2 tiende sneller. Dus dan zouden ze gelijk staan na beide updates.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dan zouden ze Barcelona zeker moeten winnen als dat zo is....
Dan moet ie toch eens zijn koppie erbij gaan houden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:21 schreef Perox het volgende:
Ik zou het voor Sainz wel leuk vinden als hij de Ferrari dit weekend naar P1 kan duwen. Eerste overwinning en thuisrace en zulks.
Zegt die nadat ze een race van de kalender hebben geschrapt xDquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds stille hoop dat Liberty gewoon kapt met dat onnatuurlijk pushen naar meer meer meer.
jij bent toch cryptomiljonair ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht van de nieuwe tribune op Spa
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was, maar het toch heeft weten te verkloten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij bent toch cryptomiljonair ?
maar wat kosten die kaartjes dan ? ik heb nog wel wat NFT's
ah....troost je, hier nog eenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was, maar het toch heeft weten te verkloten.
Gebeurt ook niet vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die er ruim op tijd bij was
Dit is daarentegen volledig conform verwachting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
maar het toch heeft weten te verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik ga zitten als ik ooit rijk genoeg ben en ook gezelschap heb dat rijk genoeg is.
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Helemaal niemand?Nu al? Ik ben nog aan het bijkomen dan de race!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Deel je geheimenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daar
Mooi man!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komende grand prix van Oostenrijk heb ik Red Bull Racing Hospitality tickets. Beetje de bobo uithangen tussen de vips daar
Op de weg omhoog gedeeltes van je crypto cashenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de weg omhoog gedeeltes van je crypto cashen
Coca-Cola 600 genotquote:Op maandag 23 mei 2022 20:25 schreef Zipportal het volgende:
RACE WEEK.
Monaco genot
Indy 500 genot.
[ afbeelding ]
Voor jou misschien. De monteurs en coureurs en dergelijke zijn er wel blij mee.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
En wat een gekkigheid dat we op vrijdag vrije trainingen hebben in Monaco, verdomme. Dat hoort op donderdag te zijn en nu dat Hemelvaartsdag is was het nog beter ook
Ja is ook logisch, maar ik vind het zeker in de F1 altijd een beetje jammer als tradities verloren gaanquote:Op maandag 23 mei 2022 20:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor jou misschien. De monteurs en coureurs en dergelijke zijn er wel blij mee.
Nu hoeven ze niet meer een dag langer aanwezig te zijn. Ze hebben niet voor niets de scrutineering naar de vrijdag verplaatst. Dat betekent dat die monteurs nu minder lang hoeven te werken wag de werkdruk ten goede komt. Zeker met het groeiende aantal races.
Nattekat onder de verkeerde naam ingelogd?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
En wat een gekkigheid dat we op vrijdag vrije trainingen hebben in Monaco, verdomme. Dat hoort op donderdag te zijn en nu dat Hemelvaartsdag is was het nog beter ook
Dit wist ik niet. Was al klaar voor donderdag.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Alleen patriottische Amerikanen denken dat Miami beter is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij krijgt het zwaar als Monaco geschrapt word.
Ik vind het mooi dat daar nog geracet wordt. Prima om die traditie in ere te houden tot in lengte der jaren.quote:
eens al zijn de auto's van tegenwoordig wel erg groot voor dat circuit, er is voor zondag 80% kans op regen voorspeld, dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat daar nog geracet wordt. Prima om die traditie in ere te houden tot in lengte der jaren.
Altijd leuke quali, de race is wat minder spannend maar vaak genoeg gebeurt er toch van alles met vlaggen en tactiek.
Lekker blijven rijden daar.
regen........toch maar even 100 eurootjes op bottas inzettenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al zijn de auto's van tegenwoordig wel erg groot voor dat circuit, er is voor zondag 80% kans op regen voorspeld, dat is altijd leuk.
Dattie uitvalt? Bottas en regen gaan niet echt goed samenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
regen........toch maar even 100 eurootjes op bottas inzetten
Dat ie weer een strike gooit in de eerste ronde?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Of weer een pitstop van 3 dagen om een band af te krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dattie uitvalt? Bottas en regen gaan niet echt goed samen
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide Mercedessenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of weer een pitstop van 3 dagen om een band af te krijgen
ik hoop hetquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide Mercedessen
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat hij het beter gaat doen daar dan beide Mercedessen
boeit niks op Monaco.......gaat om stuurmanskunsten vriend.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit. Mercedes veel sneller dan Alfa.
Met regen zou ik op Verstappen gokken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Auto boeit altijdquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
boeit niks op Monaco.......gaat om stuurmanskunsten vriend.
nouja, misschien is russel wel sneller dan bottas.
Mwa dat valt best mee, of tegen voor jou. De auto's moeten toch iets omhoog in Monaco en dat is voor Mercedes moeilijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege powerunit?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa dat valt best mee, of tegen voor jou. De auto's moeten toch iets omhoog in Monaco en dat is voor Mercedes moeilijk.
alleen wanneer jou het uitkomt .......quote:
door de auto dan ....toch ?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorige keer regen op Monaco won Lewis, dus die zou het weleens kunnen herhalen.
Inderdaad! En vorig jaar reed Lewis ook een fantastische racequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kent het gezegde toch? Mercedes in de muur? Toto Wolff overstuur.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! En vorig jaar reed Lewis ook een fantastische race
quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Het grappige is: Lewis had die dag niet eens de snelste autoquote:
Wat is de odd voor Leclerc DNF?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Niet op Monaco. Bottas was in sector 3 op Barcelona sneller dan beide Mercedessen. De langzame bochten liggen de Alfa blijkbaar beter dan Mercedes.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |