abonnement Unibet Coolblue
pi_204583278


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside





[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 23:29:56 ]
pi_204583300
Wat hebben jullie vanavond gedaan? Ik heb voor het eerst Haxball gespeeld, leuk spelletje.
pi_204583491
Ondanks alles ga ik dit wel missen. Het enige Nederlandse programma wat ik nog wel eens keek. Kan de tv wel opzeggen met al die streamings diensten.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_204583884
Het is echt voorbij :( gelukkig hebben we de herhalingen nog…ik ga alles terugkijken vanaf 2008 wie doet mee :)
pi_204584212
Werd tijd.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204584266
Ellende :(
pi_204584274
Sommige mensen denken dat ze na de zomervakantie weer terug keren. Wat denken jullie?
pi_204584800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Helemaal terecht omdat ze er allemaal zo om zaten te lachen toch?
Dat heeft er weinig mee te maken wat mij betreft.

Gewoon die misselijkmakende uitspraken iedere keer om andere af te zeiken en dat verkopen onder het mom van cafepraat.

[ Bericht 31% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 10:58:35 (Leg de fatsoenslat iets hoger, Klaas!) ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204584944
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen. Misschien gaan zij na de zomer wel door als dat heilige van Derksen er helemaal af is.
Toegeven dat je fout zat, het niet weer doen en doorgaan, dat is de enige manier waarop we de maatschappij beter krijgen tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het ook jammer dat Johnny de Mol stopt vanwege een anonieme aangifte. Als hij niets heeft gedaan moet je juist niet stoppen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 30 april 2022 @ 10:03:58 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204585088
Denk dat Genee en Gijp gewono met het WK een showtje maken met Boskampie _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_204585214
twitter
pi_204585219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat heeft er weinig mee te maken wat mij betreft.

Gewoon die misselijkmakende uitspraken iedere keer om andere af te zeiken en dat verkopen onder het mom van cafepraat.
Stel je eens voor: geen kritiek meer krijgen want er niet tegen kunnen. En taalgebruik? Over smaak valt niet te twisten. Want gezien je woordkeuze ben je anders flink hypocriet.

[ Bericht 28% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 10:58:58 ]
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:26:34 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204585238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gedaan? Ik heb voor het eerst Haxball gespeeld, leuk spelletje.
Ik zat naar die docu van Louis te kijken over die lijpe rappers uit Florida. Wat een volk. :')
soooo, da's mooi!
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:51:00 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204585476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:45 schreef Mondkapje het volgende:
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen. Misschien gaan zij na de zomer wel door als dat heilige van Derksen er helemaal af is.
Toegeven dat je fout zat, het niet weer doen en doorgaan, dat is de enige manier waarop we de maatschappij beter krijgen tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het ook jammer dat Johnny de Mol stopt vanwege een anonieme aangifte. Als hij niets heeft gedaan moet je juist niet stoppen.
Niks flauw. Samen uit, samen thuis.

Wellicht weer in het oude format ergens in de toekomst, maar dit was hun gezamenlijke project.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204585481
twitter


(lol)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_204585522
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Niks flauw. Samen uit, samen thuis.

Wellicht weer in het oude format ergens in de toekomst, maar dit was hun gezamenlijke project.
Huilie huilie.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:02:50 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:45 schreef Mondkapje het volgende:
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen. Misschien gaan zij na de zomer wel door als dat heilige van Derksen er helemaal af is.
Toegeven dat je fout zat, het niet weer doen en doorgaan, dat is de enige manier waarop we de maatschappij beter krijgen tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het ook jammer dat Johnny de Mol stopt vanwege een anonieme aangifte. Als hij niets heeft gedaan moet je juist niet stoppen.
Ik gok er op dat Wilfred en René wel op de een of andere manier doorgaan. Of met een iets ander format.

Sjonnie is een ander verhaal, in een niet-corrupte maatschappij, waar je niet met geld alles kunt kopen, hoort hij w.m.b. gewoon veroordeeld te worden en zou zijn carrière voor een groot deel voorbij moeten zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:03:15 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204585596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Huilie huilie.
?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204585597
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Ik gok er op dat Wilfred en René wel op de een of andere manier doorgaan. Of met een iets ander format.

Sjonnie is een ander verhaal, in een niet-corrupte maatschappij, waar je niet met geld alles kunt kopen, hoort hij w.m.b. gewoon veroordeeld te worden en zou zijn carrière voor een groot deel voorbij moeten zijn.
en ik gok erop dat ze nooit meer op tv komen

ze hebben niets bijzonders te melden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:05:22 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585617
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ze hebben niets bijzonders te melden
Dat is geen voorwaarde om iets bij Talpa te doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204585625
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Dat is geen voorwaarde om iets bij Talpa te doen.
ja de voorwaarden is vooral mensen beledigen en daarmee advertenties te verkopen

o wacht dat is jou voorwaarde van fatsoen _O- _O- _O- :W :W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:08:19 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585639
Nou ja, ze zouden in ieder geval terug moeten naar een echt voetbalprogramma, daar hebben ze echt wel enig verstand van. Boskamp en Kieft er zo nu en dan bij. Ik kon er niet echt aan wennen om de 'analyse' van Gijp over de oorlog in Ukraine serieus te nemen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:10:22 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
o wacht dat is jou voorwaarde van fatsoen _O- _O- _O- :W :W :W
Niet nodig om persoonlijk te worden met domme veronderstellingen. En het is jouw.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204585716
--- Klaas, kappen nu of we gaan je richting de uitgang begeleiden. ---

[ Bericht 92% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 11:16:21 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204585724
Gijp & Genee kunnen in ieder geval het Europees voetbal weer oppakken toch?
leven zoals het leven is
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:16:40 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:15 schreef Jason22 het volgende:
Gijp & Genee kunnen in ieder geval het Europees voetbal weer oppakken toch?
Lijkt me wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204585894
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 08:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sommige mensen denken dat ze na de zomervakantie weer terug keren. Wat denken jullie?
aNdEr FoRmAT

:')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 11:49:07 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204586002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Huilie huilie.
quote:
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen.
Huilie huilie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204586093
Gewoon een (voetbal) talkshow met Genee, Gijp, Boskamp, Hansie en Kieft lijkt me het beste.
Af een toe een uitstapje naar een ander onderwerp.
En om mijn part Johan die reportages ter plaatse maakt met leuke en grappige anekdotes van vroeger.
Voor de 40 plussers: dat werkte bij wielrennen ook leuk toen Jean Nelissen reportages maakte voor Nos Avondetappe.
pi_204586124
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ik ben sinds deze week ontzettend groot fan geworden van Heleen van Royen.
pi_204586129
Gewoon na de zomer lekker weer een Voetbalpraatprogrammaatje maken. Boskamp en Hanssie weer erbij halen.

En geef Johan lekker een podcast of zo die de naam van het programma draagt. Lekker oude muziekjes draaien, niks mis mee.
pi_204586256
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:03 schreef Paul het volgende:
Denk dat Genee en Gijp gewono met het WK een showtje maken met Boskampie _O_
Zal top zijn.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_204586853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
Gewoon na de zomer lekker weer een Voetbalpraatprogrammaatje maken. Boskamp en Hanssie weer erbij halen.

En geef Johan lekker een podcast of zo die de naam van het programma draagt. Lekker oude muziekjes draaien, niks mis mee.
En de MP4 van de uitzendingen weer gewoon op sigaarblogcom.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_204587350
De redactie lijkt in elk geval nog niet klaar te zijn met online content en nieuws te posten.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:20:56 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204587388
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De redactie lijkt in elk geval nog niet klaar te zijn met online content en nieuws te posten.
Het zullen de laatste dagen zijn.
soooo, da's mooi!
pi_204587488
quote:
De bijna overal ontslagen Johan Derksen (73) verdwijnt hoogstwaarschijnlijk niet volledig van het publieke toneel. Bij de online-radiozender Arrow Bluesbox Radio mag de door velen verguisde analist driemaal per week zijn radioshow blijven presenteren, zo laat eigenaar Adrian Ossendrijver aan deze site weten. ,,Mensen als Johan Derksen moeten we blijven koesteren.”
_O_
pi_204587835
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
_O_
Derksen wordt gewoon gebruikt als een soort hoer voor de luistercijfers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204588041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Derksen wordt gewoon gebruikt als een soort hoer voor de luistercijfers
God wat ben jij weer vreselijk irritant zeg.

Ik hoop dat Toornstra nog veel wedstrijden voor Feyenoord mag spelen.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 16:44:26 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_204588612
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:08 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Ik ben sinds deze week ontzettend groot fan geworden van Heleen van Royen.
Ik ook. Wat een topper is dat ^O^
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 16:49:18 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_204588665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
_O_
Oh, dat is fijn nieuws ^O^ ;)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 17:42:33 #42
335263 freaky40
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 18:11:06 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_204589690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Derksen wordt gewoon gebruikt als een soort hoer voor de luistercijfers
En jij hier voor posts? Nou, helpen doet het niet. Probeer eens gewoon normaal te posten.
pi_204589706
Derksen heeft het afgelopen jaar toch wel zo'n 100x aangegeven dat hij klaar was met tv en het lange rijden van en naar Grollo, dus die zien we niet meer terug bij VI. Genee en Gijp moeten echter over een paar maanden, als de fophef is overgewaaid, gewoon doorgaan met Voetbal Inside met Kieft, Boskamp en Hansie als vaste tafelleden. Derksen was de laatste tijd vooral een stoorzender met zijn recalcitrante gedrag en idiote uitspraken.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 18:18:13 #45
335263 freaky40
pi_204589782
Derksen heeft altijd aangegeven dat als hij vertrekt nooit meer terug komt. Hij vind het al lang best en is eigenlijk veel te lang door gegaan maar omdat John hem aan zijn contract hield moest hij wel. Dus Derksen terug, neen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204589964
Het verhaal is verzonnen volgens van der Gijp, de contracten zijn vandaag meteen voor 14:00 ontbonden. Paul Römer vind VI niet meer van deze tijd.

Johan nog nooit zó aangeslagen gezien na compleet verzonnen verhaal’
Van der Gijp trekt beerput open
pi_204590069
quote:
Van der Gijp trekt beerput open

AMSTERDAM - René van der Gijp (61) klapt uit de school over de ’kaarsrel’, die de populaire talkshow Vandaag Inside afgelopen week de nek omdraaide. Volgens het icoon is de anekdote die Derksen vertelde nooit echt gebeurd, zelfs niet in de later afgezwakte vorm. „Dat verhaal bestaat helemaal niet: het OM is op zoek naar iemand die er niet is”.

„Wat moet je ermee?”, reageert Van der Gijp zoals hij ook aan de talkshowtafel zou zeggen, over hoe het programma als een nachtkaars uitging. Donderdagavond was de laatste uitzending: het einde van een tijdperk. „We zijn ervan overtuigd dat we niet meer terugkeren op tv, in deze vorm. Iedere keer is het hetzelfde. Er valt een soort bom, iedereen is hélemaal over de zeik en twee dagen later is het: waar hebben we het eigenlijk over? Dat zag je gisteren bij Op1 wel.” Katja Schuurman vertelde daar bijvoorbeeld dat ze het ’jammer vindt dat er niet de mogelijkheid en ruimte is voor gekke geluiden’.

Contract ontbonden

Hij is ’klaar met die tv-mannetjes’. „Ons contract is vrijdagmiddag meteen ontbonden. En zo’n Paul Römer, door Johan altijd Baantjer Junior genoemd, vindt ons programma ’niet meer van deze tijd’. Waarom?!”, zegt het voormalig Vandaag Inside-icoon over de Talpa-baas. Römer vertelde vrijdag publiekelijk op NPO Radio 1 dat de manier waarop er aan tafel op het verhaal werd gereageerd, niet meer kan in deze tijd, ook niet in VI.

Volgens ’Gijp’ is het programma opgeheven door een verhaal dat niet bestaat. „In het ’onderbroekenlol in kantines-circuit’ heb ik dit al dertig keer keer voorbij horen komen in allerlei weergaves. Elke keer dacht ik: het is gewoon niet waar. De keeper van Veendam zegt dat het niet waar is. Dus het OM gaat op zoek naar iemand die er niet is. Johan vertelde dinsdag trouwens niet de beste versie; er is er ook één waar zelfs Kaag om zou kunnen lachen. Maar goed, ik wist dat het niet waar was en daarom hechtte ik er ook geen enkele waarde aan.”

Onderbroekenlol

De kijkers beleefden het anders. Zij zagen een stel mensen in een studio lol maken om het verhaal van een bewusteloze, naakte vrouw, bij wie een kaars naar binnen werd gestoken. Het OM liet kort daarna weten de beweringen van Johan Derksen te gaan onderzoeken. Betrokkenen werden opgeroepen om hun verhaal te doen. „Johan heeft het later verdraaid, en gezegd dat ie tussen haar benen stond. Dat was slecht, maar dat deed hij dus omdat het gewoon niet waar is. En dat was niet handig: dat kun je dan niet meer nog een keer rechtpraten”, vindt Gijp. „Dat moet je ook niet willen. Laat het maar overwaaien. Hij gaat het toch niet toegeven.”

Maar de storm werd alleen maar heftiger, zag ook Van der Gijp. „Ik snap best dat mensen zeggen: dit kan niet. Als er maar één procent van waar was, mag het hele land over ons heen rollen.” Over waarom hij dan niet vertelde dat zijn collega flauwekul vertelde, zegt Gijp stellig: „Dat is niet aan mij, maar aan Johan. Ik vraag me wel af waarom hij juist met dit verhaal kwam, om het op te nemen voor Johnny (de Mol, red.). Maar waarom zou je? Het is sowieso bijzonder dat iemand van tv gaat na een anonieme aangifte. Dat zou ik nooit doen. Kom op hé, stel je voor dat iemand zou zeggen Van der Gijp heeft aan mij gezeten. Dan zou ik eerst willen weten wie en waar.”

WK voetbal in Qatar

Nadat presentator Wilfred Genee en Van der Gijp zich solidair toonden nadat Derksen zei te stoppen, werd volgens de VI-ster het contract direct ontbonden. „Dat was vrijdagmiddag voor twee uur al gebeurd.” Sommige fans hielden een slag om de arm dat het trio weer zou kunnen terugkeren met een dagelijkse show tijdens het WK voetbal in Qatar aankomend najaar. ’Gijp’ helpt ze, met gestrekt been, uit die droom.

Gierend vertelt hij een anekdote over de Talpa-bons: „Elke keer als we een vergadering hadden, noemde Johan hem Baantjer Junior. Dan zag je hem kijken van: dat kan niet, ik ben de baas hier. Hahahahaha. Ik neem Johan ook niks kwalijk. Hij is volstrekt uniek. En het programma was zoals het was. We hebben zoveel lol gehad. Ook allemaal make up-meisjes sturen mij appjes: ’wij hebben nog nooit zo gelachen achter de schermen van een programma’. Het is niet erg dat het stopt, maar die kleedkamer ga ik wel missen.”

Gijp begint ernstiger te praten, als hij denkt aan Derksen, die op vele plaatsen - zoals de radio en in het theater - is gecanceld. „Hij is door zoveel organisaties de wacht aangezegd,ik heb Johan nog nooit van mijn leven zo aangeslagen gezien. Ik heb gezegd: ga lekker met je hond wandelen, eet eens iets anders dan bruine boterhammen met kaas en ga naar een restaurant. Ik maak me wel zorgen dat hij nu als zo’n paria wordt neergezet.”

Kijkcijferkanon

Talpa, die met het verdwijnen van Vandaag inside hun kijkcijferkanon ziet verdwijnen, heeft de boel na eerdere rellen dit keer niet geprobeerd te lijmen. „Ze wisten ook wel dat het verhaal niet waar was. Maar er kwam zoveel over ze heen: van Kamervragen tot Sigrid Kaag. Dan kan ik het wel begrijpen. Ik weet dat ze in paniek zijn. En dan gaan ze Johan een briefje geven om voor te lezen, zodat we mogen blijven. Dat heeft denk ik veel bij hem kapot gemaakt. Misschien is het op een gegeven moment voor Talpa wel goed zo, met al dat gedoe. Ik denk dat John de Mol er zelf ook wel klaar mee is, met alles eerst rond zijn zus en nu zijn zoon.”

Hij zal vooral de humor van Johan gaan missen. „Als ik vraag: wat vind je van Ten Hag? en hij zegt: verf ’m blauw en het is een smurf, dan zit ik daar in mijn autootje na de uitzending op weg naar huis zo om te lachen. Van mij mag hij nog drie vieze verhalen vertellen op tv. Wat wij al die jaren hebben gedaan, zie je nergens anders.”

Dat Talpa zou hebben geweten dat het kaarsincident een ’verzonnen voetbalkantineverhaal’ is, blijkt niet uit de reactie die Paul Römer (59) vrijdagochtend gaf bij NPO Radio 1. Daar zei de Talpa-baas: „Ik zag daar dat in ons best scorende programma een van onze bekendste presentatoren live een misdrijf van vijftig jaar geleden aan het bekennen was”. De reacties aan tafel die volgden op het kaarsenverhaal vond hij zo mogelijk nog erger. „Maar ik vond nog verbijsterender hoe er werd gereageerd en het werd weggedaan als een gewone anekdote. Je kijkt en denkt: wat gebeurt hier? Hoe kan dit?”

Een Talpa-woordvoerder wilde zaterdag niet bevestigen dat het contract van de heren vrijdag direct is ontbonden. Ook gaan ze niet in op de beweringen van Van der Gijp dat Talpa zou hebben geweten dat het verhaal verzonnen was. Op de plek van Vandaag Inside wordt vanaf maandag een dagelijkse terugblik gegeven van alle avonturen van de familie Meiland.

https://www.telegraaf.nl/(...)p-trekt-beerput-open
pi_204590178
Paul Römer is een slappe lul. Meeloper en kruiper. Jarenlang goud geld verdienen aan dat programma en aan Derksen. Nu is alles wat goed was aan Johan vergeten en is hij ineens slecht. Flikker toch op slappe flapdrol.
pi_204590309
Kan die enge Paul Römer niet gecanceld worden?
SOONY
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:04:23 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204590314
Paul Romer, die hoeven we ook niet serieus te nemen lijkt me :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:09:01 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204590355
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Paul Romer, die hoeven we ook niet serieus te nemen lijkt me :')
Nope, zelfs niet met een kaars.
soooo, da's mooi!
pi_204591502
Ik zit op YouTube weer een paar compilaties te bekijken, van toen voetbal (en andere sport-onzin) nog de hoofdmoot was, met figuren als Hansie/Jan/Kieft als tafelgast, en ik blijf erbij: die switch naar 'zware actualiteiten' was een overschatting van de mogelijkheden van dit Trio.

Er komt nog wel weer een kans voor zo'n sportbabbelprogram, vermoed ik. Genee en Gijp hoeven niet te wanhopen.
De vraag is wel: schuift Derksen dan ook weer aan? Als ik hem was, zou ik het niet meer doen. Laten we eerlijk zijn: hij heeft zijn status overschat en hij heeft inmiddels een respectabele leeftijd bereikt. Hij was het voetbal al langer een beetje zat, en voor de politieke shit is hij gewoon niet geschikt, tenzij als zijdelingse opmerking in een ander format.
Laat Derksen z'n weg eerst maar weer (gedeeltelijk) terug vinden in de muziekwereld. Daar heeft-ie echt passie voor. Laat de rest maar over voetbal en desnoods politiek oudehoeren.

Johan, als je dit leest ;): geen comeback meer doen. Je bent er met een gepaste Knal uitgedaverd.
Lang leve de Muziek!

(Zoals Herman Brood zou zeggen: "right on!")
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204591557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:35 schreef Mylene het volgende:
Het verhaal is verzonnen volgens van der Gijp, de contracten zijn vandaag meteen voor 14:00 ontbonden. Paul Römer vind VI niet meer van deze tijd.

Johan nog nooit zó aangeslagen gezien na compleet verzonnen verhaal’
Van der Gijp trekt beerput open

Door Derksens geschipper met de 'waarheid' begin ik ook steeds meer te twijfelen aan om het even welke versie van deze geschiedenis. En als dat uitkomt, dan staat-ie er toch te gekleurd op. Dan was het toch bewust een grap willen maken, met een quasi-serieuze ondertoon, over een onderwerp dat heden ten dage gewoon veel te gevoelig ligt. Helemaal in de artiesten- en Talpawereld.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204591626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Door Derksens geschipper met de 'waarheid' begin ik ook steeds meer te twijfelen aan om het even welke versie van deze geschiedenis. En als dat uitkomt, dan staat-ie er toch te gekleurd op. Dan was het toch bewust een grap willen maken, met een quasi-serieuze ondertoon, over een onderwerp dat heden ten dage gewoon veel te gevoelig ligt. Helemaal in de artiesten- en Talpawereld.
Hij heeft in ieder geval goed blootgelegd wat hij bedoelde met een heksenjacht. Alleen is 'ie zelf nu het lijdend voorwerp geworden.

Diverse mensen in zijn omgeving (Gijp, Boskamp, Kieft) hebben al gezegd dat t een fabeltje is, waaronder de betreffende keeper van Veendam. Tja, slechte grap. Maar ja, daar stonden ze bekend om...
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:56:22 #56
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204591656
Gecanceld worden over een verhaal dat nooit gebeurd is. Johan heeft toch ergere dingen gezegd in het verleden.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 20:56:48 #57
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_204591658
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:41 schreef Toby56 het volgende:
Ik zit op YouTube weer een paar compilaties te bekijken, van toen voetbal (en andere sport-onzin) nog de hoofdmoot was, met figuren als Hansie/Jan/Kieft als tafelgast, en ik blijf erbij: die switch naar 'zware actualiteiten' was een overschatting van de mogelijkheden van dit Trio.

Er komt nog wel weer een kans voor zo'n sportbabbelprogram, vermoed ik. Genee en Gijp hoeven niet te wanhopen.
De vraag is wel: schuift Derksen dan ook weer aan? Als ik hem was, zou ik het niet meer doen. Laten we eerlijk zijn: hij heeft zijn status overschat en hij heeft inmiddels een respectabele leeftijd bereikt. Hij was het voetbal al langer een beetje zat, en voor de politieke shit is hij gewoon niet geschikt, tenzij als zijdelingse opmerking in een ander format.
Laat Derksen z'n weg eerst maar weer (gedeeltelijk) terug vinden in de muziekwereld. Daar heeft-ie echt passie voor. Laat de rest maar over voetbal en desnoods politiek oudehoeren.

Johan, als je dit leest ;): geen comeback meer doen. Je bent er met een gepaste Knal uitgedaverd.
Lang leve de Muziek!

(Zoals Herman Brood zou zeggen: "right on!")
Johan was top toen hij nog hoofdredacteur bij VI was, was van alles op de hoogte en kon daardoor iedereen de maat nemen.

Sinds hij daar weg is is het bergafwaarts gegaan en heeft hij op zijn mening na niks meer te melden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 20:57:31 #58
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_204591667
Al hou ik wel van zijn mening, ben het er eindelijk bijna altijd mee eens.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_204591706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Paul Romer, die hoeven we ook niet serieus te nemen lijkt me :')
Dat 'we' die Römer al dan niet serieus nemen, daar ligt Römer zelf helemaal niet wakker van.

Als er 1 echt rake opmerking van Derksen was in de 2e helft van de week, dan was het wel: "ik ben zelf degene die het heeft verkloot."
Dat hij daarnaast ook anderen de schuld geeft (de 'woke' samenleving en wat niet al), is niet geheel onbegrijpelijk, maar volgens mij is dat toch vooral zijn eigen probleem. Aan alle verhalen zitten meerdere kanten, maar Derksen zal nooit oprecht een volledig boetekleed kunnen aantrekken. Daar is zijn Ego te groot voor. Ik heb jarenlang om het kroeggeleuter gelachen, maar als er iemand graag beledigde en zelf niet beledigd wenste te worden, dan was het Johan wel. Achter die grote bek schuilt vermoedelijk een grote onzekerheid. Dat maakt hem menselijk, maar dan moet je je verlies ook als een mens kunnen nemen.

Het OM zal waarschijnlijk z.s.m. tot de conclusie komen dat het een lulverhaal was, of dat die dame alleen maar gloeilampen in huis had, en dus was het een flauwe grap en zeker geen "moedige biecht".
Over tot de orde van de dag; kan het OM zich tenminste aan echte zedenmisdrijven wijden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204591810
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Johan was top toen hij nog hoofdredacteur bij VI was, was van alles op de hoogte en kon daardoor iedereen de maat nemen.

Sinds hij daar weg is is het bergafwaarts gegaan en heeft hij op zijn mening na niks meer te melden.
VI was met Johan een prima blad, wel ging de continue kontlikkerij van Cruijff me op de zenuwen werken (ook al was ik zelf een fan van Jopie). Derksen heeft zowel VI als later SI (Sport International) van Joop Niezen overgenomen (als hoofdredacteur), maar SI werd er inhoudelijk niet beter op. Het werd teveel glossy en popie jopie. Toch ben ik er tot het eind aan toe abonnee van gebleven. Ik baalde dat ze moesten stoppen.

Ook bij Sport Aan Tafel was alles nog grotendeels OK.
Johan werd pas een cultheld vanaf het moment dat de jonge Genee erbij kwam, vooral omdat hij zich kapot ergerde aan die zogenaamde snotneus, en Genee dat heel slim uitspeelde. Zo werden ze de Jut & Jul of de Johnny en Rijk van de sport-TV, met Gijp als giechelende lachebek erbij. Serieuze klanten als Kraaij sr. (en Van Hanegem & Camps), die zonder al te veel flauwekul gewoon over voetbal wilden praten haakten af, maar het Trio werd, als Trio, en sommigen ook als individu ;), bij veel mensen razend populair.

Maar aan alles komt een eind.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Definitief zonder Derksen, zo vermoed ik.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:12:07 #61
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_204591851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]
VI was met Johan een prima blad, wel ging de continue kontlikkerij van Cruijff me op de zenuwen werken (ook al was ik zelf een fan van Jopie). Derksen heeft zowel VI als later SI (Sport International) van Joop Niezen overgenomen (als hoofdredacteur), maar SI werd er inhoudelijk niet beter op. Het werd teveel glossy en popie jopie. Toch ben ik er tot het eind aan toe abonnee van gebleven. Ik baalde dat ze moesten stoppen.

Ook bij Sport Aan Tafel was alles nog grotendeels OK.
Johan werd pas een cultheld vanaf het moment dat de jonge Genee erbij kwam, vooral omdat hij zich kapot ergerde aan die zogenaamde snotneus, en Genee dat heel slim uitspeelde. Zo werden ze de Jut & Jul of de Johnny en Rijk van de sport-TV, met Gijp als giechelende lachebek erbij. Serieuze klanten als Kraaij sr. (en Van Hanegem & Camps), die zonder al te veel flauwekul gewoon over voetbal wilden praten haakten af, maar het Trio werd, als Trio, en sommigen ook als individu ;), bij veel mensen razend populair.

Maar aan alles komt een eind.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Definitief zonder Derksen, zo vermoed ik.
Prima post dit, een verdiende like :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_204591880
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef KingRadler het volgende:
Gecanceld worden over een verhaal dat nooit gebeurd is. Johan heeft toch ergere dingen gezegd in het verleden.
Maar juist als blijkt dat het niet waar is, wordt de flater van hemzelf alleen maar groter.
Dan wordt zijn geleuter over "ik wilde me kwetsbaar opstellen" en de steun die hij kreeg van anderen ("het was in aanleg heel erg moedig van Johan") een complete gotspe. Dan heeft hij zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt. En van anderen onverdiende steun gekregen en hun vertrouwen beschaamd. Dan was het op dinsdagavond dus toch gewoon een hele flauwe grap over het met een kaars penetreren van een bewusteloze dame. Op een enorm slecht getimed moment, gezien de recente schandalen, zeer waarschijnlijk veroorzaakt door zelfoverschatting. Ik, Johan Derksen, kom overal mee weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 30-04-2022 21:24:05 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204591884
Baantjer junior. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!fotograaf zaterdag 30 april 2022 @ 21:15:52 #64
842 Zorro
Z
pi_204591894
Waarom wordt er voorbijgegaan aan het meest schokkende van deze situatie?

quote:
Op de plek van Vandaag Inside wordt vanaf maandag een dagelijkse terugblik gegeven van alle avonturen van de familie Meiland.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204591912
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:15 schreef Zorro het volgende:
Waarom wordt er voorbijgegaan aan het meest schokkende van deze situatie?
[..]

Ja... een mens zou gaan terugverlangen naar Zo is het toevallig ook nog 's een keer.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:18:24 #66
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_204591915
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:15 schreef Zorro het volgende:
Waarom wordt er voorbijgegaan aan het meest schokkende van deze situatie?
[..]

Nou, ik ga mezelf nu ook kwetsbaar opstellen, ik ga dit gewoon kijken :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:22:35 #67
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204591960
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Nou, ik ga mezelf nu ook kwetsbaar opstellen, ik ga dit gewoon kijken :@
Gad-ver-damme Van Binsbergen
pi_204592254
In het NWS-topic zijn vrouwen ruzie aan het maken of zo'n kaars wel of niet past.
pi_204592260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En jij hier voor posts? Nou, helpen doet het niet. Probeer eens gewoon normaal te posten.
Beste koninglijke hoogheid,

ik post gewoon normaal. Mijn normale post worden hier verwijderd door iemand die heel zijn huis behangen heeft met het potret van Derksen. Blijkbaar mag je niet kritische zijn en de waarheid vertellen.

Moet dit topic niet gesloten worden?

Het programma is beeindigd dus dit topic kan ook gesloten worden.

Ik hoor graag van u. ;(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:56:52 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_204592412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Beste koninglijke hoogheid,

ik post gewoon normaal. Mijn normale post worden hier verwijderd door iemand die heel zijn huis behangen heeft met het potret van Derksen. Blijkbaar mag je niet kritische zijn en de waarheid vertellen.

Moet dit topic niet gesloten worden?

Het programma is beeindigd dus dit topic kan ook gesloten worden.

Ik hoor graag van u. ;(
Schoot in de lach :D
pi_204593063
En dat zijn vrouw gezegd had: Maar dat verhaal heb je mij lang geleden al eens verteld! is ook niet waar waarschijnlijk.
pi_204593355
Met het WK krijgen we wel weer zoiets alleen niet op dat walgelijk Talpa.
Anders gaan ze iets online doen >:)
SOONY
pi_204593953
'Gijp begint ernstiger te praten, als hij denkt aan Derksen, die op vele plaatsen - zoals de radio en in het theater - is gecanceld. „Hij is door zoveel organisaties de wacht aangezegd,ik heb Johan nog nooit van mijn leven zo aangeslagen gezien. Ik heb gezegd: ga lekker met je hond wandelen, eet eens iets anders dan bruine boterhammen met kaas en ga naar een restaurant. Ik maak me wel zorgen dat hij nu als zo’n paria wordt neergezet.”
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220430_96081413

Wel een béétje een huilverhaal. Dertig jaar seksistische verhalen opdissen en er dan eindelijk een keer op aangesproken worden en dan zijn ze toch zielig!!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Mondkapje op 30-04-2022 23:37:06 ]
pi_204594007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:30 schreef Mondkapje het volgende:
'Gijp begint ernstiger te praten, als hij denkt aan Derksen, die op vele plaatsen - zoals de radio en in het theater - is gecanceld. „Hij is door zoveel organisaties de wacht aangezegd,ik heb Johan nog nooit van mijn leven zo aangeslagen gezien. Ik heb gezegd: ga lekker met je hond wandelen, eet eens iets anders dan bruine boterhammen met kaas en ga naar een restaurant. Ik maak me wel zorgen dat hij nu als zo’n paria wordt neergezet.”
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220430_96081413

Wel een béétje een huilverhaal. Dertig jaar seksistische verhalen verzinnen en er dan eindelijk een keer op aangesproken worden en dan zijn ze toch zielig!!!!
"Een keer op worden aangesproken" is toch wel heel wat anders dan overal ontslagen worden waardoor je niet eens je privéhobby's meer kan voortzetten. Johan heeft er zelf nooit voor gezorgd dat mensen die hij niet mocht werden ontslagen. Manke vergelijking dus.
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:37:00 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204594021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:30 schreef Mondkapje het volgende:
'Gijp begint ernstiger te praten, als hij denkt aan Derksen, die op vele plaatsen - zoals de radio en in het theater - is gecanceld. „Hij is door zoveel organisaties de wacht aangezegd,ik heb Johan nog nooit van mijn leven zo aangeslagen gezien. Ik heb gezegd: ga lekker met je hond wandelen, eet eens iets anders dan bruine boterhammen met kaas en ga naar een restaurant. Ik maak me wel zorgen dat hij nu als zo’n paria wordt neergezet.”
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220430_96081413

Wel een béétje een huilverhaal. Dertig jaar seksistische verhalen verzinnen en er dan eindelijk een keer op aangesproken worden en dan zijn ze toch zielig!!!!
Bij sommige mensen zit het wel heel diep _O- je komt een beetje sneu over
Laffe huichelaar
pi_204594035
Pochen over dat het verkrachting was, Johan die durft dat hoor, flinke vent, stoer. Maar als ze dan een keer gecorrigeerd worden zijn zij slachtoffer en is het gejammer niet van de lucht. Hun pleziertje wordt afgepakt.
pi_204594561
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]
VI was met Johan een prima blad, wel ging de continue kontlikkerij van Cruijff me op de zenuwen werken (ook al was ik zelf een fan van Jopie). Derksen heeft zowel VI als later SI (Sport International) van Joop Niezen overgenomen (als hoofdredacteur), maar SI werd er inhoudelijk niet beter op. Het werd teveel glossy en popie jopie. Toch ben ik er tot het eind aan toe abonnee van gebleven. Ik baalde dat ze moesten stoppen.

Ook bij Sport Aan Tafel was alles nog grotendeels OK.
Johan werd pas een cultheld vanaf het moment dat de jonge Genee erbij kwam, vooral omdat hij zich kapot ergerde aan die zogenaamde snotneus, en Genee dat heel slim uitspeelde. Zo werden ze de Jut & Jul of de Johnny en Rijk van de sport-TV, met Gijp als giechelende lachebek erbij. Serieuze klanten als Kraaij sr. (en Van Hanegem & Camps), die zonder al te veel flauwekul gewoon over voetbal wilden praten haakten af, maar het Trio werd, als Trio, en sommigen ook als individu ;), bij veel mensen razend populair.

Maar aan alles komt een eind.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Definitief zonder Derksen, zo vermoed ik.
De gave om serieus over voetbal te praten heeft van der Gijp ook. Als er nog een doorstart van Voetbal Inside komt moet hij dat ook weer wat meer doen.
Af en toe ook nog wel wat vermaak erbij moet kunnen, moet geen tweede Studio Voetbal worden.
Dus gewoon af en toe Joling erbij met wat smaakvolle dames in van die strakke pakjes, niks mis mee.
Wimpie op de stoel van Johan, de gebruikelijke figuranten weer terug en misschien nog wat nieuwe aanwas. Maar wie ? Dat is wel een lastige.
pi_204594693
Ik vind het eigenlijk zo jammer dat al die oude compilaties offline gehaald zijn. Vooral die van 2008-2009 toen Sigaarblogcom van elke aflevering de hoogtepuntjes uploadde. Fuck RTL.
pi_204594752
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo jammer dat al die oude compilaties offline gehaald zijn. Vooral die van 2008-2009 toen Sigaarblogcom van elke aflevering de hoogtepuntjes uploadde. Fuck RTL.
We hadden het moeten zien aankomen en ze allemaal op spotnet oid moeten zetten…echt ongelofelijk jammer, MAAR als het goed is heeft SigaarSnor alle bestanden nog in een MP4, hij zou zich ontsterfelijk maken door deze allemaal op sigaarsnor blog online te knallen.
pi_204594952
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:27 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
De gave om serieus over voetbal te praten heeft van der Gijp ook. Als er nog een doorstart van Voetbal Inside komt moet hij dat ook weer wat meer doen.
Af en toe ook nog wel wat vermaak erbij moet kunnen, moet geen tweede Studio Voetbal worden.
Dus gewoon af en toe Joling erbij met wat smaakvolle dames in van die strakke pakjes, niks mis mee.
Wimpie op de stoel van Johan, de gebruikelijke figuranten weer terug en misschien nog wat nieuwe aanwas. Maar wie ? Dat is wel een lastige.
Het zal heus nog steeds mijn favoriete program niet zijn, ik behoor niet tot de VI incrowd, maar via Youtube zou ik me er bij tijd en wijle vast wel weer mee kunnen vermaken.
En w.b. Gijp heb je wel gelijk; over zijn (al dan niet verborgen) diepgang heb ik het hier een dag of wat geleden ook al eens gehad. En dat was niet eens gerelateerd aan alleen maar het voetbal.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204594956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:38 schreef Mondkapje het volgende:
Pochen over dat het verkrachting was, Johan die durft dat hoor, flinke vent, stoer. Maar als ze dan een keer gecorrigeerd worden zijn zij slachtoffer en is het gejammer niet van de lucht. Hun pleziertje wordt afgepakt.
Het slachtofferschap stoort mij ook. Hij was zelf nooit te beroerd om anderen bikkelhard af te zeiken. En zich daar dan nog goed bij te voelen ook.

Dat de cancel culture, om het even over wat voor onderwerp, dankzij internet & social media vaak een veel te snelle (dat vooral) vlucht heeft genomen, voordat er bijv. een objectief/juridisch onderzoek kan plaatsvinden, dat ben ik volledig met Derksen eens.
Dat hij een nep-verkrachting opdist om zijn argument kracht bij te zetten, is totaal misplaatst. En er dan omheen draaien in plaats van de waarheid te vertellen en je te verontschuldigen jegens echte slachtoffers, is gewoon koppig en vooral oerdom. Nogmaals: als blijkt dat Gijp gelijk heeft en het gewoon een quasi-stoer verzonnen verhaal is, gebaseerd op ouwe flauwe grappen en halve waarheden van anderen, dan zit Johan gewoon hartstikke fout.

"Excuses aanbieden? Ik zou niet weten aan wie!"

Misschien durft hij het gewoon niet, omdat-ie bang is om zijn kantineheldendom te verliezen. Normaal gesproken is dat alleen zijn probleem; het vervelende is nu dat hij ook meteen een heel programma de nek omdraait.

Ik ga de man verder niet cancelen trouwens. Mij hoeft hij niet te bewijzen dat hij ook maar een mens is. Anderen hebben daar misschien meer behoefte aan op dit moment.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 1 mei 2022 @ 08:10:55 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204595152
Kan iemand mij vertellen waarom dit programma per se van de buis moest? Dat is nu gebeurt en ik hoor alleen maar mensen in de media zeggen dat het programma niet had moeten stoppen. Men lijkt 180 graden gedraaid.

Het is jammer dat Talpa hier zo laf mee omgegaan is.
Laffe huichelaar
pi_204595158
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:10 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom dit programma per se van de buis moest? Dat is nu gebeurt en ik hoor alleen maar mensen in de media zeggen dat het programma niet had moeten stoppen. Men lijkt 180 graden gedraaid.

Het is jammer dat Talpa hier zo laf mee omgegaan is.
Johan wilde geen excuses maken voor een onwaar en onsmakelijke verkrachtingsverhaal.
  zondag 1 mei 2022 @ 08:17:37 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204595169
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:13 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Johan wilde geen excuses maken voor een onwaar en onsmakelijke verkrachtingsverhaal.
Nu hoor ik in de media toch vooral mensen die daar in de laatste uitzending een gebroken man zagen die ondanks dat hij het niet met zo veel woorden zei duidelijk spijt had en dat overal cancellen te ver gaat
Laffe huichelaar
pi_204595192
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nu hoor ik in de media toch vooral mensen die daar in de laatste uitzending een gebroken man zagen die ondanks dat hij het niet met zo veel woorden zei duidelijk spijt had en dat overal cancellen te ver gaat
Blijkbaar mag je geen fouten meer permiteren.

Natuurlijk is hij gebroken nadat veel van zijn vaste activiteiten noodgedwongen gestaakt worden.

Ik vind het wel een beetje huiliehuilie dat mensen dan medelijden hebben, dat vind Johan zelf ook.
Hij wenst alleen niet gedwongen te worden tot excuses, nou helemaal prima toch, het is nou niet dat een veelbelovend en jonge carriere de prullenbak in gaat.

Gaat een beetje als een nachtkaars uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 08:25:30 ]
pi_204595215
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nu hoor ik in de media toch vooral mensen die daar in de laatste uitzending een gebroken man zagen die ondanks dat hij het niet met zo veel woorden zei duidelijk spijt had en dat overal cancellen te ver gaat
Sponsoren trokken zich terug.
Talpa worstelt sinds januari sowieso al met een groot (imago)probleem als het gaat om seksueel ongewenst/overschrijdend gedrag.
Verder denk ik dat er, voorafgaand aan de uitzendingen van woensdag en donderdag, heel wat is gepraat tussen Talpa en het Trio, en dat beide uitzendingen niet brachten wat Talpa, zich vermoedelijk baserend op de gesprekken met het Trio, ervan had verwacht.
Tenslotte (het allerbelangrijkste): Derksen zei donderdag zelf met het programma te gaan kappen. En Genee & Gijp hielden zich aan het 'samen uit, samen thuis' principe.

W.b. de spijt: had hij woensdag maar meteen klip en klaar gezegd dat hij heel veel spijt had. Maar toen zei hij alleen dat het vooral onhandig was, maar hij zei ook meer dan eens "excuses aanbieden? Ik zou niet weten aan wie!"
(En als Gijp gelijk heeft: had hij maar ronduit toegegeven dat het een lulverhaal was, en dat het ongepast was om dat nu op te hangen.)
Johans (gedeeltelijke) berouw is nu in etappes gegaan, en overduidelijk onder druk van anderen. Dat komt niet erg oprecht over.

Voor de duidelijkheid: wat mij betreft hadden ze mogen blijven. Maar na dit incident zouden ze veel meer op hun woorden hebben moeten passen. En dat is nou juist wat ze in dat programma nooit doen, en waar het zijn populariteit aan te danken heeft.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204595336
Het is gewoon bizar dat er vier mannen (uiteraard) zo lacherig en respectloos over een verkrachting van een vrouw praten. Of het nou waar is of niet.
pi_204595487
Dat bedrijven/werkgevers zeggen: even niet omdat wij de vrouwen die hier werken willen laten zien dat we hier voor een vrouwvriendelijk klimaat staan, vind ik niet gek. Puur voor het gebaar, dat je laat zien waar je staat als bedrijf. Maar omdat het een gebaar is hoeft dat niet maandenlang te duren, hij mag gewoon weer aan de bak overal, het gaat om het sighaal.

En de mannen cancellen zichzelf bij Talpa, daar hoeven ze ook niet weg. Dat je om een grap die tegenwoordig niet meer zo goed valt, geen excuses wil maken omdat je je daar ver boven verheven voelt, moet Derksen weten maar hij brengt wel een programma om zeep waar heel veel mensen hun brood aan verdienen.
Dan moet je niet gaan jammeren dat je wordt gecancelled als je zelf geen stroobreed wilt toegeven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mondkapje op 01-05-2022 09:45:17 ]
pi_204595532
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:08 schreef PicoMMP het volgende:
Het is gewoon bizar dat er vier mannen (uiteraard) zo lacherig en respectloos over een verkrachting van een vrouw praten. Of het nou waar is of niet.
Dat is niet chique, maar gelukkig zagen ze dat zelf ook in. De schijnheiligheid eromheen vind ik nog veel schrijnender.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204595552
Verbale diarree blijft bestaan, bijvoorbeeld bij cabaretiers maar daar ga je zelf naartoe en daar weet je dat je niets serieus moet nemen. Bij een programma als VI ligt dat anders.
pi_204595591
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:38 schreef Mondkapje het volgende:
Dat bedrijven/werkgevers zeggen: even niet omdat wij de vrouwen die hier werken willen laten zien dat we hier voor een vrouwvriendelijk klimaat staan, vind ik niet gek. Puur voor het gebaar, dat je laat zien waar je staat als bedrijf. Maar omdat het een gebaar is hoeft dat niet maandenlang te duren, hij mag gewoon weer aan de bak overal, het gaat om het sighaal.

En de mannen cancellen zichzelf bij Talpa, daar hoeven ze ook niet weg. Dat je om een grap die tegenwoordig niet meer zo goed valt, geen excuses wil maken omdat je je daar ver boven verheven voelt, moet Derksen weten maar hij brengt wel een programma om zeep waar heel veel mensen hun brood aan verdienen.
Dan moet je niet gaan jammeren dat je wordt gecancelled als je zelf geen stroobreed wilt toegeven.
Hij heeft aangegeven dat het niet goed was. Dat het dan niet in het straatje past van politiek correct Nederland is veelzeggend. De man komt een spandoek tegen met “verkrachter”, wordt overal ontslagen en krijgt doodsbedreigingen. “Ik heb het zelf veroorzaakt, ik ben de schuldige”. Dus hij accepteert de gevolgen en jammert imo niet. Hij cancelt zichzelf niet, dat doet deugend Nederland. Gelukkig blijft Arrow Blues wel achter Johan staan want “het is één grote farce”. Want dat is het.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204595613
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:54 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Hij heeft aangegeven dat het niet goed was. Dat het dan niet in het straatje past van politiek correct Nederland is veelzeggend. De man komt een spandoek tegen met “verkrachter”, wordt overal ontslagen en krijgt doodsbedreigingen. “Ik heb het zelf veroorzaakt, ik ben de schuldige”. Dus hij accepteert de gevolgen en jammert imo niet. Hij cancelt zichzelf niet, dat doet deugend Nederland. Gelukkig blijft Arrow Blues wel achter Johan staan want “het is één grote farce”. Want dat is het.
Als het een grap was, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon ronduit je excuses aan te bieden, als dat het enige is waar vrouwen om vragen?
pi_204595644
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als het een grap was, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon ronduit je excuses aan te bieden, als dat het enige is waar vrouwen om vragen?
Hij heeft voor zijn doen al boetedoening gedaan. Voor mij is dat genoeg. Maar waarom alleen vrouwen? Of is dat weer zo selectief? Net als het filmpje van Jinek waar smakelijk om wordt gelachen om de verhalen van Sjaak Polak.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204595665
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:00 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Hij heeft voor zijn doen al boetedoening gedaan. Voor mij is dat genoeg. Maar waarom alleen vrouwen? Of is dat weer zo selectief? Net als het filmpje van Jinek waar smakelijk om wordt gelachen om de verhalen van Sjaak Polak.
Oké, 'als dat het enige is waar om wordt gevraagd.'
Mijn moeder deed dat ook: 'ik ben slecht, ik weet het wel, ik had het véél beter kunnen doen.' In de slachtofferrol kruipen heet dat. De Vulnerable Narcist.
pi_204595689
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:03 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Oké, 'als dat het enige is waar om wordt gevraagd.'
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:54 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Hij heeft aangegeven dat het niet goed was. Dat het dan niet in het straatje past van politiek correct Nederland is veelzeggend.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204595728
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
https://www.choosingtherapy.com/vulnerable-narcissist/

Helemaal Johan.
  zondag 1 mei 2022 @ 10:12:05 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204595730
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:08 schreef PicoMMP het volgende:
Het is gewoon bizar dat er vier mannen (uiteraard) zo lacherig en respectloos over een verkrachting van een vrouw praten. Of het nou waar is of niet.
Drie mannen bedoel je. Brunswijk is zwart en wel eens voor zwarte piet uitgemaakt dus die mag hier echt niet bij genoemd worden heb ik bij Op1 gehoord
Laffe huichelaar
  zondag 1 mei 2022 @ 10:13:33 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204595739
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:11 schreef Mondkapje het volgende:
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
https://www.choosingtherapy.com/vulnerable-narcissist/

Helemaal Johan.
_O- Wat ben je toch een opmerkelijk mens
Laffe huichelaar
pi_204595750
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:11 schreef Mondkapje het volgende:
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
https://www.choosingtherapy.com/vulnerable-narcissist/

Helemaal Johan.
Oké Dr. Phil.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204596029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Paul Römer is een slappe lul. Meeloper en kruiper. Jarenlang goud geld verdienen aan dat programma en aan Derksen. Nu is alles wat goed was aan Johan vergeten en is hij ineens slecht. Flikker toch op slappe flapdrol.
Dat wisten we toch al van Roddelpraat, enge man en lult alleen maar onzin.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  FOK!fotograaf zondag 1 mei 2022 @ 11:00:18 #102
842 Zorro
Z
pi_204596094
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:11 schreef Mondkapje het volgende:
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
https://www.choosingtherapy.com/vulnerable-narcissist/

Helemaal Johan.
Dit is fok.nl

Niet fok.co.uk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204596166
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:00 schreef Zorro het volgende:
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
Vertaalresultaten
Tekenen van kwetsbaar narcisme zijn onder meer:

- Veel vrienden en een grote sociale kring hebben, maar niet in staat zijn om hechte persoonlijke, romantische of professionele relaties te onderhouden vanwege hun egocentrische karakter, in tegenstelling tot typische introverte mensen, die vaak een kleine, hechte vriendenkring hebben
- Veel aandacht vereisen, waarbij dit aandachtzoekende gedrag een afknapper wordt voor anderen, waardoor het moeilijk wordt om relaties te onderhouden; nooit geven in een relatie, alleen nemen
- Niet in staat om iemands gevoelens te identificeren of te erkennen, problemen veroorzaken in een groepsomgeving als gevolg van hiaten in zelfbewustzijn, en daarvan andere mensen de schuld geven
- Zoveel zorgen maken over zichzelf tot het punt dat ze niet meer om de emoties van anderen kunnen geven, en vaak anderen nodig hebben om hun eigen negatieve emoties te kalmeren
- Vrienden of relaties hebben in verschillende stadia van hun leven omdat ze alleen voor persoonlijk gewin bij die vriend of partner zijn. Als ze niet langer profiteren van de relatie en het hun zelfrespect niet voedt, hebben ze de neiging om die relaties af te breken en iemand anders te vinden die hen de aanbidding kan geven waarnaar ze op zoek zijn
- Als ze niet in elke relatie een ego-boost krijgen, nemen ze elk niveau van kritiek zo hard waar dat het gevoelens van intense schaamte oproept
- Ook al zijn ze introvert, ze passen niet dezelfde regels op zichzelf toe als op anderen, en maken status tot de hoogste prioriteit

[ Bericht 0% gewijzigd door Mondkapje op 01-05-2022 11:22:55 ]
  FOK!fotograaf zondag 1 mei 2022 @ 11:16:57 #104
842 Zorro
Z
pi_204596200
Soms zijn mensen zo voorspelbaar he _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 1 mei 2022 @ 11:45:56 #105
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204596406
Paul Römer deuglul, precies hetzelfde als met Roddelpraat toen.
SOONY
pi_204596695
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204596847
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Vertaalresultaten
Tekenen van kwetsbaar narcisme zijn onder meer:

- Veel vrienden en een grote sociale kring hebben, maar niet in staat zijn om hechte persoonlijke, romantische of professionele relaties te onderhouden vanwege hun egocentrische karakter, in tegenstelling tot typische introverte mensen, die vaak een kleine, hechte vriendenkring hebben
- Veel aandacht vereisen, waarbij dit aandachtzoekende gedrag een afknapper wordt voor anderen, waardoor het moeilijk wordt om relaties te onderhouden; nooit geven in een relatie, alleen nemen
- Niet in staat om iemands gevoelens te identificeren of te erkennen, problemen veroorzaken in een groepsomgeving als gevolg van hiaten in zelfbewustzijn, en daarvan andere mensen de schuld geven
- Zoveel zorgen maken over zichzelf tot het punt dat ze niet meer om de emoties van anderen kunnen geven, en vaak anderen nodig hebben om hun eigen negatieve emoties te kalmeren
- Vrienden of relaties hebben in verschillende stadia van hun leven omdat ze alleen voor persoonlijk gewin bij die vriend of partner zijn. Als ze niet langer profiteren van de relatie en het hun zelfrespect niet voedt, hebben ze de neiging om die relaties af te breken en iemand anders te vinden die hen de aanbidding kan geven waarnaar ze op zoek zijn
- Als ze niet in elke relatie een ego-boost krijgen, nemen ze elk niveau van kritiek zo hard waar dat het gevoelens van intense schaamte oproept
- Ook al zijn ze introvert, ze passen niet dezelfde regels op zichzelf toe als op anderen, en maken status tot de hoogste prioriteit
Nou, de meeste punten totaal niet van toepassing op Derksen.
Hij heeft wel een groot Ego (wat vrij normaal is in de journalistiek), waardoor hij zich tamelijk onaantastbaar waant/waande, en hij kan erg slecht tegen kritiek (maar niet om het te spuien), en hij vindt het ongelooflijk moeilijk om sorry te zeggen.
Die laatste 2 punten zijn wellicht voor de meerderheid van ons ook wel herkenbaar. Alleen is Derksen een Hoge Boom.

Wie hem verder een beetje heeft leren kennen, in programma's en interviews (ook met anderen), weet dat hij empathisch kan zijn en dat hij zijn vrienden niet heeft voor zijn Eigen Status.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204596869
quote:
Mooie benen wel.

Source?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204596983
Onderzoek naar ongepast gedrag Ghostbusters-acteur Bill Murray (71): 'Ik dacht dat het grappig was'

Wel zegt Murray veel te hebben geleerd van het incident. ,,De wereld zit tegenwoordig heel anders in elkaar dan vroeger. Wat ik als klein kind grappig vond, is tegenwoordig niet per se ook nog grappig. Dingen veranderen en tijden veranderen, dus het is belangrijk voor mij om daar lering uit te trekken.’’ Murray voegde daaraan toe: ,,Alleen een droevige hond kan niks nieuws meer leren. Zo'n hond wil ik niet zijn.’’
https://www.ad.nl/show/on(...)rappig-was~a24cc2f8/

Zal hij volgen wat hier gaande is?
  zondag 1 mei 2022 @ 14:06:53 #111
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_204597664
Jinek wordt als een sletje achtergelaten. @Neef_Wuppie
  zondag 1 mei 2022 @ 14:07:34 #112
489258 Neef_Wuppie
HitlerGod
pi_204597673
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Jinek wordt als een sletje achtergelaten. @:neef_wuppie
Dit is geil @de_boswachter
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204597981
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef Mondkapje het volgende:
Onderzoek naar ongepast gedrag Ghostbusters-acteur Bill Murray (71): 'Ik dacht dat het grappig was'

Wel zegt Murray veel te hebben geleerd van het incident. ,,De wereld zit tegenwoordig heel anders in elkaar dan vroeger. Wat ik als klein kind grappig vond, is tegenwoordig niet per se ook nog grappig. Dingen veranderen en tijden veranderen, dus het is belangrijk voor mij om daar lering uit te trekken.’’ Murray voegde daaraan toe: ,,Alleen een droevige hond kan niks nieuws meer leren. Zo'n hond wil ik niet zijn.’’
https://www.ad.nl/show/on(...)rappig-was~a24cc2f8/

Zal hij volgen wat hier gaande is?

Hij sloeg een arm om haar heen. OMG dat kan echt niet.
pi_204598129
quote:
Dat Jinek verhaal is gewoon bullshit

Alsof Jinek iemand verkracht heeft :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204598155
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat Jinek verhaal is gewoon bullshit

Alsof Jinek iemand verkracht heeft :)
Als iedereen valt over de toon aan tafel en niet per se over het voorval zelf, is het inderdaad hypocriet als dit gewoon bij henzelf is gebeurd en daaraan geen consequenties zijn verbonden.
pi_204598166
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat Jinek verhaal is gewoon bullshit

Alsof Jinek iemand verkracht heeft :)
Ah, je hebt het punt van deze kwestie weer goed begrepen... :')
pi_204598239
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat Jinek verhaal is gewoon bullshit

Alsof Jinek iemand verkracht heeft :)
Dat sluit ik niet eens uit. We zouden dat Freek of Bram eens moeten vragen
pi_204598888
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dit is geil @:de_boswachter
Dit is inderdaad geil!!!!
U MAD?
  zondag 1 mei 2022 @ 18:32:25 #119
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204600571
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]
_O- Wat ben je toch een opmerkelijk mens
Was ook gewoon een prima tafelgast :)

in de uitzending had hij het ook over zijn neef Ronnie Brunswijk.

@DonRaja
  zondag 1 mei 2022 @ 19:08:54 #120
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204601003
Is er nog een reactie van Kieft/Hans Kraay? van bossie weet ik het al, jowie had hem laatst nog gesproken
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 19:12:06 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204601043
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:11 schreef Mondkapje het volgende:
Signs of vulnerable narcissism include:

- Having a lot of friends and a large social circle but being unable to maintain close personal, romantic, or professional relationships due to their self-absorbed nature, in contrast to typical introverts, who often have a small, close circle of friends
- Requiring a lot of attention, with these attention-seeking behaviors becoming a turn-off for others, making it difficult to maintain relationships; never giving in a relationship, only taking
- Unable to identify or own hurting someone’s feelings, or causing issues in a group setting as a result of gaps in self-awareness, instead blaming other people
- Worrying so much about their own self to the point where they are unable to care about the emotions of others, often needing others to soothe their own negative emotions
- Having friends or relationships in different stages in their life as a result of only being with that friend or partner for personal gain. If they are no longer benefitting from the relationship and it’s not feeding their self-esteem, they tend to cut off those relationships and find someone else who can give them the adoration they’re looking for
- If they’re not getting an ego-boost in every relationship, they perceive any level of criticism so harshly that it triggers feelings of intense shame
- Even though they are introverted, they don’t apply the same rules to themselves as they do to others, and make status the ultimate priority
https://www.choosingtherapy.com/vulnerable-narcissist/

Helemaal Johan.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 19:13:17 #122
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204601055
quote:
Geil hoor
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 1 mei 2022 @ 19:24:49 #123
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204601192
Moet dit topic niet dicht nu het programma niet meer bestaat? :P
pi_204602345
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet dit topic niet dicht nu het programma niet meer bestaat? :P
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204602374
Jullie blijven erin posten dus blijkbaar is er toch nog wat te bespreken.
  zondag 1 mei 2022 @ 21:31:15 #127
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204602932
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet dit topic niet dicht nu het programma niet meer bestaat? :P
Dat bepaal jij niet. Als je het erg vindt dat dit topic open is dan rot je toch lekker op?
pi_204602945
Wanneer gaan jullie jinek eens cancelen ouwe stropoppen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 1 mei 2022 @ 21:33:47 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204602962
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet. Als je het erg vindt dat dit topic open is dan rot je toch lekker op?
Wij laten ons de wet niet voorschrijven door een nobuddie als @Wienerschnitzels
Laffe huichelaar
  zondag 1 mei 2022 @ 22:08:10 #130
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204603267
Ruud van Os:“Als een medewerker van ons in zijn vrije tijd buiten in een Hitler-kostuum zou gaan rondlopen, zouden we dat ook niet tolereren.”

aldus de hoofdredacteur van RTV Rijnmond

@Mexicanobakker @ChevyCaprice geen putin dit keer

[ Bericht 38% gewijzigd door KingRoland op 01-05-2022 22:31:03 ]
  zondag 1 mei 2022 @ 22:22:03 #131
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204603398
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet. Als je het erg vindt dat dit topic open is dan rot je toch lekker op?
Heerlijk als er iemand hapt op je troll.
pi_204603426
twitter


Wereldgozer _O_
pi_204603456
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Ruud van Os:“Als een medewerker van ons in zijn vrije tijd buiten in een Hitler-kostuum zou gaan rondlopen, zouden we dat ook niet tolereren.”

aldus de hoofdredacteur van RTV Rijnmond
Jezus wat een achterlijke vent.
Die wil zeker nog bij de npo aan de slag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204603516
Denk dat genee pas terugkomt rond het wk voetbal met af en toe gijp en wat andere gasten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204603555
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Ruud van Os:“Als een medewerker van ons in zijn vrije tijd buiten in een Hitler-kostuum zou gaan rondlopen, zouden we dat ook niet tolereren.”

aldus de hoofdredacteur van RTV Rijnmond

@:mexicanobakker @:chevycaprice geen putin dit keer
Je zag bij Jinek al dat dat lichtgewicht totaal ongeschikt is voor zijn functie. Hij heeft Derksen er eigenlijk alleen vanwege de publieke druk uitgegooid. Over een half jaar valt er wat hem betreft, als de storm geluwd is, misschien wel weer te praten over een terugkeer. :')
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 mei 2022 @ 22:55:42 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204603669
Nog ff de show van afgelopen dinsdag kijken voordat hij van uitzending gemist is :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 1 mei 2022 @ 23:07:17 #137
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204603769
Echt eeuwig zonde.
Aan het typen...
pi_204603784
Bennie Jolinks bericht over Johan Derksen verwijderd: ‘Censuur! En ik neem er geen woord van terug’

https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-terug~aa99422d/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 1 mei 2022 @ 23:23:19 #139
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204603882
Wanneer is de stille tocht?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 1 mei 2022 @ 23:34:19 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204603948
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:23 schreef Andromache het volgende:
Wanneer is de stille tocht?
Op 4 mei herdenken we Vandaag Inside.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204604798
quote:
Ik heb altijd al het idee dat ze omhoog geklommen is door mee te doen met mannengedrag, sowieso in Hilversum moet je het allemaal maar leuk vinden anders kom je niet verder, tót het Voiceschandaal, nu verandert er misschien iets.
Net zoals Bennie Jolink zegt, er zijn genoeg vrouwen die net zo zijn of erger. Jolink heeft alleen een beperkt beeld omdat hij in een Achterhoekse popband zat, Achterhoek + popband + drank dan weet je het wel. De groupies daar is iedereen bekend mee. Niet iedere popartiest zat daar trouwens op te wachten maar Bennie heeft er blijkbaar van genoten en vindt nu alles hypocriet.
  maandag 2 mei 2022 @ 10:01:15 #142
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204605362
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:34 schreef RipCity het volgende:
Denk dat genee pas terugkomt rond het wk voetbal met af en toe gijp en wat andere gasten.
Het zou mij niets verbazen als dat Viaplay ze gaat inpalmen. Zelfde als wat met de mannen van Top Gear is gebeurt.
soooo, da's mooi!
pi_204605383
quote:
En ook iets meer mainstream https://www.msn.com/nl-nl(...)rksen-rel/ar-AAWNURI
https://www.shownieuws.nl(...)ver-oude-video-jinek

Verder:
https://www.bekendeburen.(...)e-carriere-eva-jinek
https://www.soccernews.nl(...)n-nasleep-derksenrel
https://www.ditjesendatje(...)o-jinek-gaat-viraal/

Maar inmiddels heet Jinek gereageerd
https://www.rtlboulevard.(...)k-rel-vandaag-inside

quote:
Na de kritiek en hypocrisie-verwijten heeft Eva de telefoon opgepakt om Anthony te bellen en te vragen naar zijn beleving. 'Hij vond de grap 'hilarisch' en 'heel erg goed geslaagd' en illustratief voor de manier waarop er in het team met elkaar werd omgegaan. Ricky van den Bergh was zijn 'allerbeste vriend' binnen het team en Sjaak Polak mocht hij 'erg graag'. Hij heeft er nooit last van gehad. 'Toen niet en nu niet', want het was wat hem betreft gewoon een heel goed gelukte grap die paste bij hoe ze met elkaar omgingen.'
quote:
Verder stelt de presentatrice dat ze op de hoogte was van de onderlinge verhouding tussen de mannen en dat ze hechte teamgenoten waren. 'We zaten dus niet aan tafel te lachen om een naar voorval waar iemand last van had.'
:')
pi_204605454
quote:
Obodai zal er waarschijnlijk geen behoefte aan hebben alles weer op te rakelen, dus dit lijkt meer een 'zand erover-reactie' van hem. Maar het zat toen totaal niet goed binnen dat team: https://www.nu.nl/sport/962206/sparta-woedend-op-obodai.html.
pi_204606072
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het zou mij niets verbazen als dat Viaplay ze gaat inpalmen. Zelfde als wat met de mannen van Top Gear is gebeurt.
Viaplay is zowat het meest politiek woke correct bedrijf op deze aardkloot. Scandinavisch.
Gaat nooit gebeuren.

Amazon heeft te weinig users in Nederland maar is wel desperate voor meer klanten maar niet zeker of vi ze dat gaat brengen zoals top gear t deed voor ze.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 2 mei 2022 @ 12:03:14 #146
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204606318
Talpa wilde al eerder van het programma af, het is jammer dat ze een slechte grap hebben gebruikt om er vanaf te komen.
  maandag 2 mei 2022 @ 12:10:37 #147
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204606394
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:03 schreef KingRadler het volgende:
Talpa wilde al eerder van het programma af, het is jammer dat ze een slechte grap hebben gebruikt om er vanaf te komen.
Onzin natuurlijk, als Talpa van ze af wou hadden ze ze geen dagelijke talkshow gegeven nog geen 6 maanden geleden.
  maandag 2 mei 2022 @ 13:43:45 #148
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204607239
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:34 schreef RipCity het volgende:

[..]
Viaplay is zowat het meest politiek woke correct bedrijf op deze aardkloot. Scandinavisch.
Gaat nooit gebeuren.

Amazon heeft te weinig users in Nederland maar is wel desperate voor meer klanten maar niet zeker of vi ze dat gaat brengen zoals top gear t deed voor ze.
Er zal vast wel een ander platform voor ze komen. Ze verdienen het wel.
soooo, da's mooi!
pi_204607426
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, als Talpa van ze af wou hadden ze ze geen dagelijke talkshow gegeven nog geen 6 maanden geleden.
Talpa wilde ze ook gewoon behouden maar Johan voelde zich helaas te goed voor wat damage control.
  maandag 2 mei 2022 @ 14:21:41 #150
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204607538
TV is toch dood, alles gaat naar online. Nu nog die 3 oude lullen online krijgen dat is een grotere uitdaging.
pi_204607646
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204607727
Jan Smit is de nieuwe voorzitter van FC Volendam. Dat wordt weer een topshow vana-

:'(
pi_204608158
quote:
De redactie is in ieder geval ook vandaag nog gewoon actief met allerlei sportberichten: https://www.vandaaginside.nl/nieuws.
pi_204608202
Valentijn vanavond allen.
pi_204608272
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
De redactie is in ieder geval ook vandaag nog gewoon actief met allerlei sportberichten: https://www.vandaaginside.nl/nieuws.
Die 45 full-timers moeten iets
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204608284
twitter


Heel veel zin in vanavond. :)
  maandag 2 mei 2022 @ 16:56:08 #157
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204608778
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:21 schreef KingRoland het volgende:
TV is toch dood, alles gaat naar online. Nu nog die 3 oude lullen online krijgen dat is een grotere uitdaging.
Natuurlijk kan dat wel ouwe reus.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_204609218
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:45 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Heel veel zin in vanavond. :)
Geen uitzending vanavond vanwege een bommelding aldus mijn spionnen. @Wereldgozer
pi_204609380
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:34 schreef RipCity het volgende:

[..]
Viaplay is zowat het meest politiek woke correct bedrijf op deze aardkloot. Scandinavisch.
Gaat nooit gebeuren.

Amazon heeft te weinig users in Nederland maar is wel desperate voor meer klanten maar niet zeker of vi ze dat gaat brengen zoals top gear t deed voor ze.
Iemand opperde het al eerder dacht ik maar een remake van Clarkson's farm met Derksen die Grolloo opstelten zet lijkt mij het beste alternatief.

De Land Rover heeft hij al
pi_204609393
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Iemand opperde het al eerder dacht ik maar een remake van Clarkson's farm met Derksen die Grolloo opstelten zet lijkt mij het beste alternatief.

De Land Rover heeft hij al
Niet meer, een XC90 nu
pi_204609409
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Niet meer, een XC90 nu
Balen maar daar kan je met de juiste banden ook best een stukje offroad mee achter de schapen aan
pi_204609428
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Balen maar daar kan je met de juiste banden ook best een stukje offroad mee achter de schapen aan
Aan zijn parkeerskills zal het in ieder geval niet liggen

pi_204609468
Rutger Castricum strikt Johan Derksen voor gesprek over woke en cancelculture

https://www.ad.nl/show/ru(...)celculture~ae896d88/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204609503
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:55 schreef RipCity het volgende:
Rutger Castricum strikt Johan Derksen voor gesprek over woke en cancelculture

https://www.ad.nl/show/ru(...)celculture~ae896d88/
Heeft iemand de hele tekst? Het zit achter een betaalmuur.
pi_204609559
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Heeft iemand de hele tekst? Het zit achter een betaalmuur.
Het moment is pikant: Rutger Castricum komt met een serie over de inclusieve samenleving en de woke-cultuur en strikte Johan Derksen als een van de gasten. ,,Hij gaat uitgebreid in op de woke- en cancelculture die hem nu als tv-persoonlijkheid fataal zijn geworden. Een update van het gesprek vinden we niet nodig. Hij benoemt namelijk al precies waar hij na dit interview ook mee te maken kreeg”, aldus Castricum.

In Inclusief Rutger, een vierdelige reeks van PowNed, belicht Castricum het thema diversiteit en inclusiviteit vanuit een andere invalshoek. Hij spreekt met mensen uit de politiek en de sport, maar ook uit de cultuursector en de media. Johan Derksen stapte eind vorige week op bij het programma Vandaag Inside, nadat hij, zo vond hij, ‘tot de conclusie was gekomen dat er geen ruimte meer is voor dit programma’. ,,De cancel- en woke-cultuur is groot en is tegen ons. Het is een machtige beweging die steeds groter en erger wordt. Het enige onafhankelijke programma is nu in duigen gevallen. Hier kan ik niet meer met plezier zitten. Ik ben er klaar mee. Deze oorlog kan je niet winnen.”

Derksen onthulde vorige week in Vandaag Inside een ‘jeugdzonde’, waarbij hij in zijn tijd als voetballer na een stapavond een door de alcohol bewusteloos geraakte vrouw naakt achterliet. Eerst vertelde hij dat hij bij vertrek een kaars bij haar inbracht, een dag later wijzigde hij het verhaal en stelde hij dat hij de kaars tussen haar benen had gezet. Daarop ontstond veel commotie, omdat het voorval niet alleen door veel mensen als schokkend werd ervaren, maar er in de betreffende eerste uitzending ook smakelijk om werd gelachen. Na zijn verhaal zette sponsors hun samenwerking met het programma stop, raakte Derksen zijn radioprogramma’s bij Rijnmond en RTV West kwijt en zegde AT Next hem de wacht aan: als de spreekstalmeester van de tournee The Sound of The Blues & Americana mocht hij niet meer op tournee. Derksen zelf stelde gecanceld te zijn.

Het gesprek met Derksen heeft Castricum al ruim een maand geleden opgenomen. ,,Het thema raakt aan de gebeurtenissen van vorige week. We hebben het over onderwerpen als: ga je wel met je tijd mee? En over de woke-cultuur en het cancelen. Ik ben daar zelf erg kritisch op. Ik vind dat we daarin te ver doorslaan. Dat te veel mensen te snel met hakbijlen klaarstaan”, stelt Castricum die in de vierdelige reeks in gesprek gaat met de woke-wereld. ,,Ik ben niet woke, maar dat betekent niet dat ik automatisch racistisch ben. Volgens mij is er in de diversiteitsdiscussie ook een middenweg. Natuurlijk heb ook ik blinde vlekken en vooroordelen, maar wat doe ik ermee en wat moet ik ermee? In deze serie ga ik dat uitzoeken.”

Behalve Derksen komen ook politici Tunahan Kuzu (Denk) en Martin Bosma (PVV), acteur André Dongelmans, cabaretier Freek de Jonge, voetbaltrainer Henk ten Cate, radiopresentator Mischa Blok, strafrechtadvocaat Gerald Roethof en NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff aan het woord. De gesprekken zijn al opgenomen.

Derksen praat onder meer over de ophef die ontstond na zijn Akwasi-grap twee jaar geleden. Adverteerders van het programma trokken zich terug, spelers van het Nederlands elftal brachten een statement naar buiten waarin zij zeiden zich niet meer te laten interviewen door het programma. ,,We hebben het over de mechaniek die ontstaat als er iets wordt gezegd.”

In de reeks zit Castricum ook aan tafel met zijn vrienden. ,,Dan koppel ik dingen terug. Hoe ga ik met onderwerpen en thema’s om. Maar regelmatig vraag ik me af: waar ben ik aan begonnen? Het is een van de moeilijkste programma’s die ik heb gemaakt. Alles ligt zo gevoelig.”

Inclusief Rutger wordt vanaf vrijdag 13 mei vier weken lang uitgezonden bij PowNed om 22.20 uur op NPO 2.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204609798
Boulevard nu live voor de poort bij René :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 2 mei 2022 @ 19:14:03 #167
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_204610141
Ik mis het wel een beetje boys |:)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 mei 2022 @ 20:45:09 #168
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204610912
Dit filmpje ff kijken, zo triest van RTL4 :r
Beetje die huizen in beeld brengen terwijl ze al bedreigd worden :r
Beetje aanbellen :r
RTL Boulevard :r

twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_204610929
Zou ook niet opendoen als ze ineens bij mij op de stoep stonden.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 21:02:38 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204611170
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ik mis het wel een beetje boys |:)
@KingRoland @Lavenderr @Noorse_Kabeltrui en ik missen het ook.
What can change the nature of a man?
  maandag 2 mei 2022 @ 21:03:33 #172
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_204611179
hopen op terug keer
pi_204611199
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:02 schreef Coco het volgende:

[..]
@:KingRoland @:Lavenderr @:Noorse_Kabeltrui en ik missen het ook.
Moeten jullie weten.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 21:06:06 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204611207
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:05 schreef Oriente het volgende:

[..]
Moeten jullie weten.
Jouw probleem.
What can change the nature of a man?
  maandag 2 mei 2022 @ 21:06:54 #175
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204611216
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Jouw probleem.
  maandag 2 mei 2022 @ 21:08:10 #176
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204611234
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zou ook niet opendoen als ze ineens bij mij op de stoep stonden.
bak met gloeiend heet water zou ik gooien op ze
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 21:08:33 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_204611241
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:02 schreef Coco het volgende:

[..]
@:KingRoland @:Lavenderr @:Noorse_Kabeltrui en ik missen het ook.
Echt wel :Y
pi_204611247
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Jouw probleem.
Hopelijk ben je straks wat minder verjagend
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 21:09:29 #179
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204611254
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:09 schreef Oriente het volgende:

[..]
Hopelijk ben je straks wat minder verjagend
Vraag dat maar aan chevy.
What can change the nature of a man?
pi_204611289
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen idee hoe waar dit is, maar toch:

[ afbeelding ]
:')
pi_204611307
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Dit filmpje ff kijken, zo triest van RTL4 :r
Beetje die huizen in beeld brengen terwijl ze al bedreigd worden :r
Beetje aanbellen :r
RTL Boulevard :r

[ twitter ]
Jezus wat walgelijk inderdaad :r
Moeten zij weten
pi_204611313
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Vraag dat maar aan chevy.
@ChevyCaprice
  maandag 2 mei 2022 @ 21:36:07 #184
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_204611514
Drama
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 2 mei 2022 @ 21:39:32 #185
279824 Mansjester
City>United
pi_204611544
Die zijn na de zomer gewoon weer terug hoor.

Misschien dan met zelfs wel 2 shows per dag!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 mei 2022 @ 22:44:38 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204612058
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Die zijn na de zomer gewoon weer terug hoor.

Misschien dan met zelfs wel 2 shows per dag!
_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_204612549
Derksen en Gijp komen echt niet meer terug bij Talpa hoor. Het ligt niet alleen aan Römer.
pi_204612807
Ik denk dat Gijp het oprecht vervelend vindt voor de fans. Hij zal zeker wel terug willen komen. Van Johan weet ik het niet, al zou hij vast wel over te halen zijn. Zeker als ze hem een grote zak met poen aanbieden.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 02:27:45 #190
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204612810
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Die zijn na de zomer gewoon weer terug hoor.

Misschien dan met zelfs wel 2 shows per dag!
Klopt. Iedereen die wordt gecanceld komt binnen afzienbare tijd terug. Je ziet het overal
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204612826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 02:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat Gijp het oprecht vervelend vindt voor de fans. Hij zal zeker wel terug willen komen. Van Johan weet ik het niet, al zou hij vast wel over te halen zijn. Zeker als ze hem een grote zak met poen aanbieden.
Dat zoontje van Gijp kan toch wel wat? Gewoon iedere maandag en do met Europees voetbal Gijp sr. na laten beschouwen, eventueel met Boskamp, Hansie & Kieft erbij als zij dat ook willen. Kan zomaar eens een succes worden en dan ben je redelijk onafhankelijk (YouTube)
pi_204616356
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_204616368
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen idee hoe waar dit is, maar toch:

[ afbeelding ]
Klinkt als een onzin feesboek verhaal, maar wel weinig spelfouten, dus wie weet zit er een kern van waarheid in.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 3 mei 2022 @ 15:26:06 #194
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204616467
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Dit filmpje ff kijken, zo triest van RTL4 :r
Beetje die huizen in beeld brengen terwijl ze al bedreigd worden :r
Beetje aanbellen :r
RTL Boulevard :r

[ twitter ]
RTL :r
KUTHOEREN! :r
pi_204616880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:10 schreef Ronald het volgende:

[..]
Klinkt als een onzin feesboek verhaal, maar wel weinig spelfouten, dus wie weet zit er een kern van waarheid in.
Dat stuk komt van het gezaghebbende Dagblad010. :')
https://dagblad010.nl/Lan(...)a-inside-na-de-zomer

Maar eerlijk gezegd zou ik er niet eens van opkijken als het na de zomer, in een bepaalde vorm, toch weer terugkomt. De Mol zou gek zijn om het programma compleet om zeep te helpen. Met een redelijk matige show toch Op1 en Jinek de baas zijn. Dat smaakt naar meer en er is gewoon duidelijk een markt voor. De zomerstop zou over een maand toch al ingaan, dus heel veel verandert het verder niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 03-05-2022 16:41:33 ]
pi_204616900
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:06:35 #197
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204617137
quote:
Dan ben je goed ziek in je hoofd als je dat hele scenario zo uitgedacht hebt én ook nog uittypt én publiceert.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:25:56 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204617285
quote:
Wat verschrikkelijk respectloos
Laffe huichelaar
pi_204617597
twitter

:')

[ Bericht 20% gewijzigd door Zipportal op 03-05-2022 18:14:08 ]
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:08:33 #200
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204617612
:')
pi_204617638
Erg mooi
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_204617750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 16:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat stuk komt van het gezaghebbende Dagblad010. :')
https://dagblad010.nl/Lan(...)a-inside-na-de-zomer

Maar eerlijk gezegd zou ik er niet eens van opkijken als het na de zomer, in een bepaalde vorm, toch weer terugkomt. De Mol zou gek zijn om het programma compleet om zeep te helpen. Met een redelijk matige show toch Op1 en Jinek de baas zijn. Dat smaakt naar meer en er is gewoon duidelijk een markt voor. De zomerstop zou over een maand toch al ingaan, dus heel veel verandert het verder niet.
Dagblad010 zit daar niet Jan D. Swart (perspersoon van Feyenoord van vroeger( achter. Die heeft/had wel een goede band met Derksen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 18:32:40 #203
335263 freaky40
pi_204617807
Gaat echt niet gebeuren. Derksen komt nooit meer terug. Dit is toch niet meer serieus te nemen anders is het een grote setup.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:36:43 #204
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204617844
Derksen keert gewoon terug in het nieuwe televisieseizoen.
Het is nu 1 grote komedie van gezeik en grote bekken, en dan zijn ze er allemaal weer.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 3 mei 2022 @ 18:45:15 #206
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204617913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
:')
😎😎😎👍👍👍👍
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_204618004
quote:
De socialemediakanalen van het vorige week gestopte tv-programma Vandaag Inside blijven voorlopig in de lucht. Een woordvoerder van Talpa Network laat weten dat dat gedaan wordt "voor de fans" van het programma.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:58:54 #208
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204618069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Gaat echt niet gebeuren. Derksen komt nooit meer terug. Dit is toch niet meer serieus te nemen anders is het een grote setup.
In zijn boek staat duidelijk dat hij ging stoppen in 2022. Het kan alle kanten op. :P
soooo, da's mooi!
pi_204618119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
In zijn boek staat duidelijk dat hij ging stoppen in 2022. Het kan alle kanten op. :P
Het was eerst 2018 zelfs.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:07:01 #210
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204618136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Het was eerst 2018 zelfs.
Na de zomer weer op tv dus. :D
soooo, da's mooi!
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:10:15 #211
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_204618175
Die komen na de zomer weer terug met direct een stevige grap om hooggevoelig NL over de zeik te jagen :).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:17:05 #212
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204618255
Hopelijk met wat kaarsen op tafel🕯🪔🎂
pi_204618358
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
:')
Ff een Lubachje doen... Pauze en door. Gelukkig wordt het in de tussentijd niet opgevuld met vage stand-up comedy.

Alhoewel... Meiland :r
pi_204618525
twitter
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:49:35 #215
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204618571
We worden besodemieterd
SOONY
pi_204618596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:44 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Na de zomerstop dus weer terug :)
pi_204618610
quote:
LinkedIn zit tegenwoordig vol met dat soort proletenvolk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2022 19:55:33 ]
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:38:21 #218
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204619080
Van een betrouwbare roddelsite.

Johan Derksen keert niet terug bij Vandaag Inside. Het AD meldde dinsdagavond dat achter de schermen wordt gesproken over een invulling van het programma mét Derksen. Voor hem is die deur echter dicht, zo laat hij weten aan het ANP.

“Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij”, zegt de televisiemaker, die vorige week in opspraak kwam nadat hij op televisie vertelde dat hij in de jaren 70 een bewusteloze vrouw met een kaars had gepenetreerd. “Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij.” Derksen laat weten daar ook geen behoefte aan te hebben.

Vrijdag werd bekend dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp per direct stoppen met hun werkzaamheden voor Vandaag Inside. Dit was enkele dagen na de ophef die ontstond over de bekentenis van Derksen. De analist nuanceerde dit in de volgende uitzending en stelde dat er geen penetratie had plaatsgevonden.

Op de vraag of het programma helemaal stopt of dat het op een later moment mogelijk in een andere vorm terugkeert, wil Talpa vooralsnog niet ingaan.

https://www.ditjesendatje(...)-bij-vandaag-inside/
pi_204619082
Hopelijk snel duidelijkheid op terugkeer. Sinds de stop is mn moeder in zak en as, die mist de dagelijkse praatjes van :7
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:40:16 #220
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204619099
Eigenlijk moet er in de luwte langzaamaan gewerkt worden aan een drietal/viertal mensen die nu hooguit een jaar of 50 zijn (dus nog een paar decennia mee kunnen), die samen chemie hebben en op een niet te correcte manier een uurtje vol kunnen kletsen.

Je kunt moeilijk Derksen (73) tot z'n negentigste op tv houden, bij gebrek aan een alternatief. :')
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 20:53:33 #221
335263 freaky40
pi_204619229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:44 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Mooi zo, weg is weg. :W :Y
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 mei 2022 @ 21:01:54 #222
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204619324
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:40 schreef Eightyone het volgende:
Eigenlijk moet er in de luwte langzaamaan gewerkt worden aan een drietal/viertal mensen die nu hooguit een jaar of 50 zijn (dus nog een paar decennia mee kunnen), die samen chemie hebben en op een niet te correcte manier een uurtje vol kunnen kletsen.

Je kunt moeilijk Derksen (73) tot z'n negentigste op tv houden, bij gebrek aan een alternatief. :')
Zo een persoon als Derksen kun je helaas niet 'kweken'. Er zullen er vast nog wel wat rondlopen maar over het algemeen schoppen dit soort karakters het niet ver in het huidige medialandschap. Die worden lang en breed gecanceld voordat ze populair kunnen worden.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 21:07:49 #223
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204619422
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Zo een persoon als Derksen kun je helaas niet 'kweken'. Er zullen er vast nog wel wat rondlopen maar over het algemeen schoppen dit soort karakters het niet ver in het huidige medialandschap. Die worden lang en breed gecanceld voordat ze populair kunnen worden.
Klein op YT laten beginnen iig, en daar gewoon dingen uitproberen. Niet meteen op tv.

Misschien is er al ergens een groepje mondige dertigers/veertigers dat voor de lol al een poosje bezig is, en waar met een goede strategie wat van te maken is. Wel voorzichtig laten groeien, dan.

Social media is tegenwoordig idd een handicap qua 'groot' maken van aparte karakters, vandaar dat er goed over nagedacht moet worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 03-05-2022 21:21:18 ]
pi_204620118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:38 schreef spapaars het volgende:
Van een betrouwbare roddelsite.

Johan Derksen keert niet terug bij Vandaag Inside. Het AD meldde dinsdagavond dat achter de schermen wordt gesproken over een invulling van het programma mét Derksen. Voor hem is die deur echter dicht, zo laat hij weten aan het ANP.

“Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij”, zegt de televisiemaker, die vorige week in opspraak kwam nadat hij op televisie vertelde dat hij in de jaren 70 een bewusteloze vrouw met een kaars had gepenetreerd. “Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij.” Derksen laat weten daar ook geen behoefte aan te hebben.

Vrijdag werd bekend dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp per direct stoppen met hun werkzaamheden voor Vandaag Inside. Dit was enkele dagen na de ophef die ontstond over de bekentenis van Derksen. De analist nuanceerde dit in de volgende uitzending en stelde dat er geen penetratie had plaatsgevonden.

Op de vraag of het programma helemaal stopt of dat het op een later moment mogelijk in een andere vorm terugkeert, wil Talpa vooralsnog niet ingaan.

https://www.ditjesendatje(...)-bij-vandaag-inside/
Als ze Johan echt vragen om terug te keren, is hij zo terug. Dat is vaker zo gegaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204620184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:53 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Mooi zo, weg is weg. :W :Y
Wat doe je in een topic van iets wat je niks vindt. Ga wat nuttigs doen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 3 mei 2022 @ 22:39:02 #226
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204620381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:17 schreef Ronald het volgende:

[..]
Als ze Johan echt vragen om terug te keren, is hij zo terug. Dat is vaker zo gegaan.
Die komt gewoon terug.
Hoe fijn hij ook denkt te wonen in dat boerengat, de verveling zal toeslaan.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 22:40:25 #227
335263 freaky40
pi_204620410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Wat doe je in een topic van iets wat je niks vindt. Ga wat nuttigs doen.
En wat doet u hier?
Allemaal cabaretteketet!
pi_204621467
quote:
RTV Drenthe blijft het dagelijkse radioprogramma Muziek voor Volwassenen van Johan Derksen uitzenden. De leiding van RTV Drenthe heeft dat besloten na een gesprek met Johan Derksen. Ook is overleg gevoerd met diverse mensen binnen en buiten de regionale omroep, waarna het besluit is genomen om de samenwerking voort te zetten.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)an-derksen-uitzenden

^O^
  woensdag 4 mei 2022 @ 02:46:59 #229
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204621607
Thumbs up
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_204621897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Die komt gewoon terug.
Hoe fijn hij ook denkt te wonen in dat boerengat, de verveling zal toeslaan.
Alleen de brievenbus is na 18.00 open in Grolloo
pi_204622339
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:40 schreef Eightyone het volgende:
Eigenlijk moet er in de luwte langzaamaan gewerkt worden aan een drietal/viertal mensen die nu hooguit een jaar of 50 zijn (dus nog een paar decennia mee kunnen), die samen chemie hebben en op een niet te correcte manier een uurtje vol kunnen kletsen.

Je kunt moeilijk Derksen (73) tot z'n negentigste op tv houden, bij gebrek aan een alternatief. :')
Dat hebben ze bij de BBC geprobeerd met Top Gear, nadat ze Jeremy Clarkson gecanceld hadden vanwege soortgelijke incidenten, en dat is geen succes gebleken. Derksen is eigenlijk de Clarkson van Nederland.
pi_204622474
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:40 schreef Eightyone het volgende:
Eigenlijk moet er in de luwte langzaamaan gewerkt worden aan een drietal/viertal mensen die nu hooguit een jaar of 50 zijn (dus nog een paar decennia mee kunnen), die samen chemie hebben en op een niet te correcte manier een uurtje vol kunnen kletsen.

Je kunt moeilijk Derksen (73) tot z'n negentigste op tv houden, bij gebrek aan een alternatief. :')
Al zit ie kwijlend aan tafel te wachten op een bordje pap, ik zal er nog naar kijken.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 4 mei 2022 @ 11:09:00 #233
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204623421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:10 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Dat hebben ze bij de BBC geprobeerd met Top Gear, nadat ze Jeremy Clarkson gecanceld hadden vanwege soortgelijke incidenten, en dat is geen succes gebleken. Derksen is eigenlijk de Clarkson van Nederland.
Eh nee. Clarkson heeft mensen bij de productie mishandeld. Niet eens hetzelfde ballpark.
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:41:40 #234
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204624382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Die komt gewoon terug.
Hoe fijn hij ook denkt te wonen in dat boerengat, de verveling zal toeslaan.
Ik snap niet waarom mensen echt denken dat het programma echt weggaat. Ja, ze(of naja 'ze', Paul Romer) hebben de stekker getrokken uit VI, alleen vergeten een hoop mensen dat dit drama nummer zoveel is. Dit is niet het ergste ooit wat er is gebeurd in de hele geschiedenis van het programma. Gijp steunt Johan en ik denk John de Mol ook. Die heeft talloze keren geprobeerd om Johan, Gijp en Wilfred bij elkaar brengen om die talkshow te maken. Al die moeite voor niks en je kan ook zeggen dat naast The Voice dit programma ook het kindje is van John de Mol. Daarnaast voor de 3 heren is het contractbreuk.

Er is geen ander talkshow als deze en wanneer het terugkomt zou het waarschijnlijk nóg populairder worden met al die naamsbekendheid wat ze hebben gegenereerd de afgelopen dagen/weken.

Johan heeft trouwens wel vaker gedreigd of gedaan alsof hij zou vertrekken maar is telkens gewoon netjes teruggekeerd. Zelfs nadat Wilfred hem een mes door de rug heeft gestoken. Daarnaast is Paul Romer een slang, dus 1+1 = 2.

[ Bericht 4% gewijzigd door KingRoland op 04-05-2022 12:51:29 ]
  woensdag 4 mei 2022 @ 13:21:03 #235
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204624757
Bluestournee wordt helemaal afgeblazen, ‘te weinig draagvlak’ zónder Derksen

De tournee The Sound of The Blues & Americana, waarvan Johan Derksen de spreekstalmeester zou zijn, wordt definitief afgeblazen. Eerder werd nog aangekondigd dat de bluestour door zou gaan zónder de in opspraak geraakte mediapersoonlijkheid, maar daar blijkt ‘onvoldoende draagvlak’ voor.

‘In samenspraak met het boekingskantoor, de band en overige betrokkenen van de productie is besloten om deze voorstelling definitief af te lassen. Er blijkt weinig draagvlak onder alle partijen om de laatste voorstellingen alsnog te spelen met en zonder Johan Derksen. Kaartkopers ontvangen hun geld retour’, laat bijvoorbeeld theater De Meerpaal in Dronten weten.

Johan Derksen keert mogelijk toch terug op tv
Agentschap AT Next, dat de tour organiseert, liet vorige week weten per direct de samenwerking met Johan Derksen te verbreken. Derksen was de spreekstalmeester van de tournee The Sound of The Blues & Americana, die zondag van start gaat. De tournee gaat wel door, liet het kantoor vorige week weten, maar dan zonder Derksen. ,,De voorstelling wordt gemaakt door een grote groep muzikanten en technici die al twee jaren nauwelijks inkomen achter de rug hebben door corona”, zei de zegsvrouw. ,,We willen deze groep niet in de steek laten.”

Ze wilden een alternatief zoeken voor Derksen, maar nu is dus besloten de boel volledig te annuleren. ,,Verder willen we hier geen uitspraken over doen”, zegt een woordvoerster vandaag.

Doorstart
Derksen ligt onder vuur nadat hij een week geleden in Vandaag Inside bekende vijftig jaar geleden een bewusteloze vrouw met een kaars te hebben gepenetreerd. Later nuanceerde hij zijn verhaal en zei hij dat er geen penetratie was geweest. Talpa kondigde donderdag aan dat Derksen en René van der Gijp en Wilfred Genee, die hard lachten om het verhaal, excuses zouden maken. Maar deze kwamen niet. In plaats daarvan zei Derksen te willen stoppen met het programma. Hoewel nu de stekker uit het programma is getrokken, werd gisteren bekend dat er achter de schermen gesprekken gaan over een doorstart van Vandaag Inside, mét Johan Derksen

https://www.ad.nl/show/bl(...)er-derksen~ae2724ce/

Handig dat ontslaan van Derksen :') :|W
pi_204624760
pi_204624898
Derksen keert niet terug bij VI, dat heeft ie notabene zelf gezegd. Hij zou al lang weggeweest zijn na de Akwasi-rel als De Mol niet met zijn contract had gezwaaid.

Johan Derksen keert echt niet meer terug bij Vandaag Inside: 'Daar laat ik het bij'
pi_204625074
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:41 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom mensen echt denken dat het programma echt weggaat. Ja, ze(of naja 'ze', Paul Romer) hebben de stekker getrokken uit VI, alleen vergeten een hoop mensen dat dit drama nummer zoveel is. Dit is niet het ergste ooit wat er is gebeurd in de hele geschiedenis van het programma. Gijp steunt Johan en ik denk John de Mol ook. Die heeft talloze keren geprobeerd om Johan, Gijp en Wilfred bij elkaar brengen om die talkshow te maken. Al die moeite voor niks en je kan ook zeggen dat naast The Voice dit programma ook het kindje is van John de Mol. Daarnaast voor de 3 heren is het contractbreuk.

Er is geen ander talkshow als deze en wanneer het terugkomt zou het waarschijnlijk nóg populairder worden met al die naamsbekendheid wat ze hebben gegenereerd de afgelopen dagen/weken.

Johan heeft trouwens wel vaker gedreigd of gedaan alsof hij zou vertrekken maar is telkens gewoon netjes teruggekeerd. Zelfs nadat Wilfred hem een mes door de rug heeft gestoken. Daarnaast is Paul Romer een slang, dus 1+1 = 2.
Waar jij geen rekening mee houdt is dat deze keer de contracten van Gijp en Derksen zijn vernietigd.

Het zou ook wel erg raar zijn dat de Talpa directie, nadat ze twee dagen geleden de contracten hebben ontbonden, nu alweer in overleg zouden zijn voor een doorstart inclusief Derksen. Dan ben je wel erg goedgelovig, wil je dit serieus nemen.

Gezien de niet malse uitspraken van Gijp en Derksen over hun voormalige werkgever is dit echt het einde.
pi_204625288
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bluestournee wordt helemaal afgeblazen, ‘te weinig draagvlak’ zónder Derksen

De tournee The Sound of The Blues & Americana, waarvan Johan Derksen de spreekstalmeester zou zijn, wordt definitief afgeblazen. Eerder werd nog aangekondigd dat de bluestour door zou gaan zónder de in opspraak geraakte mediapersoonlijkheid, maar daar blijkt ‘onvoldoende draagvlak’ voor.

‘In samenspraak met het boekingskantoor, de band en overige betrokkenen van de productie is besloten om deze voorstelling definitief af te lassen. Er blijkt weinig draagvlak onder alle partijen om de laatste voorstellingen alsnog te spelen met en zonder Johan Derksen. Kaartkopers ontvangen hun geld retour’, laat bijvoorbeeld theater De Meerpaal in Dronten weten.

Johan Derksen keert mogelijk toch terug op tv
Agentschap AT Next, dat de tour organiseert, liet vorige week weten per direct de samenwerking met Johan Derksen te verbreken. Derksen was de spreekstalmeester van de tournee The Sound of The Blues & Americana, die zondag van start gaat. De tournee gaat wel door, liet het kantoor vorige week weten, maar dan zonder Derksen. ,,De voorstelling wordt gemaakt door een grote groep muzikanten en technici die al twee jaren nauwelijks inkomen achter de rug hebben door corona”, zei de zegsvrouw. ,,We willen deze groep niet in de steek laten.”

Ze wilden een alternatief zoeken voor Derksen, maar nu is dus besloten de boel volledig te annuleren. ,,Verder willen we hier geen uitspraken over doen”, zegt een woordvoerster vandaag.

Doorstart
Derksen ligt onder vuur nadat hij een week geleden in Vandaag Inside bekende vijftig jaar geleden een bewusteloze vrouw met een kaars te hebben gepenetreerd. Later nuanceerde hij zijn verhaal en zei hij dat er geen penetratie was geweest. Talpa kondigde donderdag aan dat Derksen en René van der Gijp en Wilfred Genee, die hard lachten om het verhaal, excuses zouden maken. Maar deze kwamen niet. In plaats daarvan zei Derksen te willen stoppen met het programma. Hoewel nu de stekker uit het programma is getrokken, werd gisteren bekend dat er achter de schermen gesprekken gaan over een doorstart van Vandaag Inside, mét Johan Derksen

https://www.ad.nl/show/bl(...)er-derksen~ae2724ce/

Handig dat ontslaan van Derksen :') :|W
Lekker slim idd. Mensen kwamen voor derksen . Die Bands zijn ook loyaal aan Derksen. Al dat gecancel van bedrijfjes om maar de eerste te zijn die iets naar buiten kan brengen… eeuwig zonde.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:14:31 #240
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204626138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:06 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Waar jij geen rekening mee houdt is dat deze keer de contracten van Gijp en Derksen zijn vernietigd.

Het zou ook wel erg raar zijn dat de Talpa directie, nadat ze twee dagen geleden de contracten hebben ontbonden, nu alweer in overleg zouden zijn voor een doorstart inclusief Derksen. Dan ben je wel erg goedgelovig, wil je dit serieus nemen.

Gezien de niet malse uitspraken van Gijp en Derksen over hun voormalige werkgever is dit echt het einde.
Dit dus. Of ze worden opgepikt door een andere zender of platform of het is echt voorgoed voorbij.
soooo, da's mooi!
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 16:29:15 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204626247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit dus. Of ze worden opgepikt door een andere zender of platform of het is echt voorgoed voorbij.
Er komt eerst nog een Qatar editie.
What can change the nature of a man?
pi_204626730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En wat doet u hier?
Ik loop niet steeds te klagen, oud wijf.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 17:49:53 #244
335263 freaky40
pi_204627181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:10 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ik loop niet steeds te klagen, oud wijf.
Klagen, nou ik geef mijn mening. Als u dat klagen vind, dan is dat maar zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204627411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:29 schreef RipCity het volgende:

[..]
Lekker slim idd. Mensen kwamen voor derksen . Die Bands zijn ook loyaal aan Derksen. Al dat gecancel van bedrijfjes om maar de eerste te zijn die iets naar buiten kan brengen… eeuwig zonde.
Toch wel respect voor die muzikanten. De meesten zullen het geld toch wel kunnen gebruiken na 2 jaar Covid ellende. Maar ze zijn dus gewoon solidair met de Snor
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:53:38 #246
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204627869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Er komt eerst nog een Qatar editie.
Ik zou er niet op rekenen. Er zijn tenslotte geen contracten meer met Talpa.
soooo, da's mooi!
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:54:01 #247
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204628665
Straks 2 minuten stilte voor Vandaag Inside.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:57:23 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204628709
SOONY
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:02:30 #249
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204628747
Danke allen
SOONY
pi_204629597
Kán Johan Derksen nog wel terugkeren op de buis? Deskundigen geven antwoord

https://www.ad.nl/show/ka(...)n-antwoord~ab771b93/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204629959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou er niet op rekenen. Er zijn tenslotte geen contracten meer met Talpa.
Omdat Gijp iets over contracten roeptoetert? Daar zou ik niet direct al te veel waarde aan hechten. Of is er meer over naar buiten gekomen?
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:29:22 #253
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204632980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Omdat Gijp iets over contracten roeptoetert? Daar zou ik niet direct al te veel waarde aan hechten. Of is er meer over naar buiten gekomen?
Het stond groot uitgetekend in de media, al stond er weer niets over het contract van Genee in. Het lijkt mij ook wel sterk dat Talpa meteen al z'n gouden schepen verbrand.
soooo, da's mooi!
pi_204633627
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204634566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het stond groot uitgetekend in de media, al stond er weer niets over het contract van Genee in. Het lijkt mij ook wel sterk dat Talpa meteen al z'n gouden schepen verbrand.
Alleen jammer voor Genee dat het een nobody is zonder Gijp en Derksen.
  donderdag 5 mei 2022 @ 13:03:41 #256
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204634702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:43 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Alleen jammer voor Genee dat het een nobody is zonder Gijp en Derksen.
Ach ja, scheelt dat ze Helene nog hebben. ;)
soooo, da's mooi!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:02:44 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204646332
Mochten jullie je nog even lekker willen ergeren, in de podcast DAMN, HONEY ( :') ) gaan twee kutjes helemaal los op Johan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:31:25 #258
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204646548
Ik denk dat John de Mol er goed ziek van is nu het programma van de buis is. Die loopt miljoenen mis.
Aan het typen...
pi_204647060
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik denk dat John de Mol er goed ziek van is nu het programma van de buis is. Die loopt miljoenen mis.
Ik vraag me af hoe Johan hierin staat. Die heeft in het algemeen best respect voor De Mol en is altijd redelijk loyaal geweest. Misschien dat ie voor hem toch nog terug wil komen in teruggeschaalde vorm? Kan me nog niet echt voorstellen dat ie echt voor altijd weg is.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:24:17 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204647582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe Johan hierin staat. Die heeft in het algemeen best respect voor De Mol en is altijd redelijk loyaal geweest. Misschien dat ie voor hem toch nog terug wil komen in teruggeschaalde vorm? Kan me nog niet echt voorstellen dat ie echt voor altijd weg is.
Als John gewoon ff naar Grolloo rijdt om zijn excuses aan te bieden over hoe Talpa Johan voor de bus gegooid heeft, zit hij er maandag weer gewoon
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:19:49 #261
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204648028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe Johan hierin staat. Die heeft in het algemeen best respect voor De Mol en is altijd redelijk loyaal geweest. Misschien dat ie voor hem toch nog terug wil komen in teruggeschaalde vorm? Kan me nog niet echt voorstellen dat ie echt voor altijd weg is.
Ik hoop het. John de Mol moet gewoon naar Johan toe.
Aan het typen...
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:20:15 #262
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204648031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als John gewoon ff naar Grolloo rijdt om zijn excuses aan te bieden over hoe Talpa Johan voor de bus gegooid heeft, zit hij er maandag weer gewoon
Precies. ^O^
Aan het typen...
pi_204649001
Ik denk dat John er misschien wel klaar mee is. Johan was toch vrij kritisch laatste tijd over de Mol familie en met name de laatste tijd over Mol Jr die zn programma niet meer mocht presenteren etc. Misschien was die anekdote van Derksen / bekentenis van een verkrachting live op TV de enorme druppel voor John de Mol. Ook het constant belachelijk maken van de Talpa directie door Johan en René zal niet hebben geholpen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 6 mei 2022 @ 21:30:11 #264
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204649439
Anders hadden Gijpie en Derksen vanavond over Davids gepraat :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_204650068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik denk dat John de Mol er goed ziek van is nu het programma van de buis is. Die loopt miljoenen mis.
Denk dat geld momenteel niet heel belangrijk is voor John
pi_204654074
twitter
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2022 @ 18:01:20 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204657061
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 22:27 schreef KREEFTx het volgende:

[..]
Denk dat geld momenteel niet heel belangrijk is voor John
Geld niet belangrijk voor John? Wat dan wel? Kwaliteitstelevisie? :? _O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 19:10:50 #268
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204657756
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Geld niet belangrijk voor John? Wat dan wel? Kwaliteitstelevisie? :? _O-
Burn! :D
soooo, da's mooi!
pi_204661146
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Geld niet belangrijk voor John? Wat dan wel? Kwaliteitstelevisie? :? _O-
Joh, die man is gewoon ziek. Bezeten van z’n werk, van de kijkcijfers. Maar ik geloof niet dat hij er ziek van is ivm het geld.
  zondag 8 mei 2022 @ 13:41:54 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204665604
Claudia de AIDS :')


quote:
Claudia de Breij: ‘Johan Derksen is de hoer van John de Mol’
Claudia de Breij haalt keihard uit naar de van de buis verdwenen Johan Derksen. De VI-ster is zijn geloofwaardigheid al lang geleden verloren, zegt ze. “Hij was de sokpop van John de Mol.”

Het moet voor Johan Derksen wrang zijn dat uitgerekend John de Mol hem zo keihard heeft laten vallen. De VI-ster heeft de mediamiljardair zowel tijdens de rel rondom The Voice of Holland als die rondom zijn zoon Johnny de Mol fanatiek verdedigd, maar kennelijk werkt loyaliteit bij Talpa maar één kant op.

Sokpop van John
John heeft Johan immers keihard laten vallen in de rel rondom het kaarsverhaal. Waar de mediamiljardair na de racismerel met allerlei contracten stond te wapperen om de mannen van VI bij elkaar te houden, heeft hij Johan dit keer ongehinderd het pand laten verlaten. Weg bij Vandaag Inside, weg van de televisie.

Opvallend, vindt Claudia de Breij. Zij wijst er namelijk op dat Johan speciaal voor John zijn geloofwaardigheid heeft ingeleverd. De VI-ster was op een gegeven moment een ‘huichelachtige slapjanus’ die alles deed ‘om de baas te helpen’, sneert ze in de VARAgids. “Hij was voor het grote geld een sokpop geworden van de grote John de Mol.”

‘Johan is een hoer’
John zat er dieper in bij Johan ‘dan een kaars ooit kan gaan’, aldus Claudia. “Weet je nog, die tribunes die zongen ‘Sylvie is de hoer van Amsterdam?’ Lachen was dat hè, moest kunnen toch? Nou, op die melodie kan het hoor. Met zijn allen! ‘Johan is de hoer van John de Mol!’”

Inmiddels is de kans dat Johan ooit nog gaat tippelen op een zender van John natuurlijk wel héél klein geworden. En hoewel Claudia vorige week nog riep dat ze hoopt dat hij weer terugkeert op de buis, is ze deze week in haar column een stuk meedogenlozer: “Je hebt genoeg gezegd.”
:r

https://www.mediacourant.(...)oer-van-john-de-mol/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204665679
Ik vind voetbal ook minder leuk geworden zonder de duiding van VI. Dat gaf soms een wedstrijd net even wat extra lading.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:00:17 #272
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204666443
quote:
Malle Claudia. Gekkie.
soooo, da's mooi!
  zondag 8 mei 2022 @ 16:15:07 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204666616
Wilfred Genee gaat door met nieuwe ploeg’

In de rubriek Wat Vindt Jan? laat Privé-icoon Jan Uriot wekelijks zijn licht schijnen over zijn hoogte- en dieptepunten in de wereld van glitter en glamour. Deze week onder andere over de toekomst van Vandaag Inside.

https://www.telegraaf.nl/(...)oor-met-nieuwe-ploeg

:o

Vanavond Inside dus :D
  zondag 8 mei 2022 @ 16:25:50 #274
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204666742
quote:
Je kan beter niet bij haar schuilen dus.
SOONY
pi_204667703
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee gaat door met nieuwe ploeg’

In de rubriek Wat Vindt Jan? laat Privé-icoon Jan Uriot wekelijks zijn licht schijnen over zijn hoogte- en dieptepunten in de wereld van glitter en glamour. Deze week onder andere over de toekomst van Vandaag Inside.

https://www.telegraaf.nl/(...)oor-met-nieuwe-ploeg

:o

Vanavond Inside dus :D
Die kerel lult uit z'n nek volgens mij. Ik ga een nieuw programma zonder Johan en Gijp overigens niet kijken.
  maandag 9 mei 2022 @ 13:49:42 #276
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204677860
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Die kerel lult uit z'n nek volgens mij. Ik ga een nieuw programma zonder Johan en Gijp overigens niet kijken.
Ik ook niet.
Aan het typen...
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2022 @ 14:22:43 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204678131
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Die kerel lult uit z'n nek volgens mij. Ik ga een nieuw programma zonder Johan en Gijp overigens niet kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:49 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
Ik ook niet.
Wacht nou maar af. Jullie gaan gewoon weer kijken. En ik ook. Wij zijn de hoeren van Hilversum.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204678156
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee gaat door met nieuwe ploeg’

In de rubriek Wat Vindt Jan? laat Privé-icoon Jan Uriot wekelijks zijn licht schijnen over zijn hoogte- en dieptepunten in de wereld van glitter en glamour. Deze week onder andere over de toekomst van Vandaag Inside.

https://www.telegraaf.nl/(...)oor-met-nieuwe-ploeg

:o

Vanavond Inside dus :D
'Privé-icoon'? :D :D

Who the fuck
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 14:30:58 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_204678185
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Wacht nou maar af. Jullie gaan gewoon weer kijken. En ik ook. Wij zijn de hoeren van Hilversum.
Denk toch van niet. Dat mist (voor mij) de magie die er wel was.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2022 @ 14:34:51 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204678215
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Denk toch van niet. Dat mist (voor mij) de magie die er wel was.
Voor mij ook, maar nu al met zekerheid zeggen niet te gaan kijken is me te kort door de bocht. Eerst eens zien welke ploeg er opgetuigd wordt, wat precies de inhoud van het programma wordt en, nog belangrijker, wat de 'sfeer' van het programma wordt. Afhaken na een keertje proberen kan altijd nog.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2022 @ 14:36:16 #281
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204678221
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
'Privé-icoon'? :D :D

Who the fuck
Jan Uriot is een baken in de woestijn van non- en desinformatie. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204678579
Moet ook wel weer zeggen dat ik Tour du Jour zeker in het begin erg leuk vond, ook al ben ik geen wielerfan. Een nieuw programma met andere gasten kan best leuk worden maar het voelt verkeerd om daar de naam VI aan te plakken. VI = Johan en Gijp.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 15:48:10 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_204678895
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Voor mij ook, maar nu al met zekerheid zeggen niet te gaan kijken is me te kort door de bocht. Eerst eens zien welke ploeg er opgetuigd wordt, wat precies de inhoud van het programma wordt en, nog belangrijker, wat de 'sfeer' van het programma wordt. Afhaken na een keertje proberen kan altijd nog.
Daar heb je een punt.
  maandag 9 mei 2022 @ 17:30:40 #284
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204679985
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Wacht nou maar af. Jullie gaan gewoon weer kijken. En ik ook. Wij zijn de hoeren van Hilversum.
Zonder Derksen en Van der Gijp is het niet compleet.
Aan het typen...
  maandag 9 mei 2022 @ 17:52:39 #285
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204680199
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Wacht nou maar af. Jullie gaan gewoon weer kijken. En ik ook. Wij zijn de hoeren van Hilversum.
Welkom bij VTBL
RED ONS HENNIEGOD
pi_204680206
twitter

Valentijn _O_
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 18:30:27 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_204680552
quote:
Van het ene uiterste in het andere. Zielepoot:r
  maandag 9 mei 2022 @ 19:02:21 #288
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204680822
Hopelijk komt er een doorstart zonder al die waardeloze tafelgasten.
soooo, da's mooi!
pi_204682351
vriend van de show stond in de Volkskrant vandaag

https://www.volkskrant.nl(...)iekte-hoop~bfbdd597/
pi_204682370
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:59 schreef Evertjan het volgende:
vriend van de show stond in de Volkskrant vandaag

https://www.volkskrant.nl(...)iekte-hoop~bfbdd597/
Schubbenhuid. @De_Kraam
  maandag 9 mei 2022 @ 23:07:30 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 9 mei 2022 @ 23:27:55 #292
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_204684665
Aan het typen...
pi_204684926
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
There is still hope.
Voorlopig hebben we nog 90 afleveringen Chateau Meiland te gaan in herhaling om 21:30 :9
Over 18 weken komt dit tijdslot dus pas weer vrij |:)
  dinsdag 10 mei 2022 @ 15:08:01 #294
241662 Jian
Well, well, well
pi_204689157
Er zijn ook nog diverse streaminsdiensten hè. Ik las dat eventuele interesse van bijvoorbeeld Amazone (Prime) niet wordt uitgeloten (zie ook de situatie met Top Gear indertijd)
pi_204689692
Twee juryleden Online Radio Awards stappen op om nominaties: ‘onder de maat’ en ‘moeite met Derksen’

https://www.ad.nl/show/tw(...)et-derksen~ac0af1e4/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 mei 2022 @ 16:49:09 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204690234
https://www.telegraaf.nl/(...)oken-met-john-de-mol

John mist de reclame inkomsten al :o
En de :7 moet dus terug koste wat kost :D
  dinsdag 10 mei 2022 @ 17:27:56 #297
16715 Mylene
*schatje*
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 mei 2022 @ 17:51:45 #299
335263 freaky40
pi_204691048
Gaat echt niet gebeuren dit. Het is echt klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:11:20 #300
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204691230
mwah.
Een comeback is mogelijk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:11:36 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204691234
Vol.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')