abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204583278

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 23:29:56 ]
pi_204583300
Wat hebben jullie vanavond gedaan? Ik heb voor het eerst Haxball gespeeld, leuk spelletje.
pi_204583491
Ondanks alles ga ik dit wel missen. Het enige Nederlandse programma wat ik nog wel eens keek. Kan de tv wel opzeggen met al die streamings diensten.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_204583884
Het is echt voorbij :( gelukkig hebben we de herhalingen nog…ik ga alles terugkijken vanaf 2008 wie doet mee :)
pi_204584212
Werd tijd.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204584266
Ellende :(
pi_204584274
Sommige mensen denken dat ze na de zomervakantie weer terug keren. Wat denken jullie?
pi_204584800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Helemaal terecht omdat ze er allemaal zo om zaten te lachen toch?
Dat heeft er weinig mee te maken wat mij betreft.

Gewoon die misselijkmakende uitspraken iedere keer om andere af te zeiken en dat verkopen onder het mom van cafepraat.

[ Bericht 31% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 10:58:35 (Leg de fatsoenslat iets hoger, Klaas!) ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204584944
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen. Misschien gaan zij na de zomer wel door als dat heilige van Derksen er helemaal af is.
Toegeven dat je fout zat, het niet weer doen en doorgaan, dat is de enige manier waarop we de maatschappij beter krijgen tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het ook jammer dat Johnny de Mol stopt vanwege een anonieme aangifte. Als hij niets heeft gedaan moet je juist niet stoppen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 30 april 2022 @ 10:03:58 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_204585088
Denk dat Genee en Gijp gewono met het WK een showtje maken met Boskampie _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_204585214
twitter
pi_204585219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat heeft er weinig mee te maken wat mij betreft.

Gewoon die misselijkmakende uitspraken iedere keer om andere af te zeiken en dat verkopen onder het mom van cafepraat.
Stel je eens voor: geen kritiek meer krijgen want er niet tegen kunnen. En taalgebruik? Over smaak valt niet te twisten. Want gezien je woordkeuze ben je anders flink hypocriet.

[ Bericht 28% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 10:58:58 ]
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:26:34 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204585238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gedaan? Ik heb voor het eerst Haxball gespeeld, leuk spelletje.
Ik zat naar die docu van Louis te kijken over die lijpe rappers uit Florida. Wat een volk. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:51:00 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204585476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:45 schreef Mondkapje het volgende:
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen. Misschien gaan zij na de zomer wel door als dat heilige van Derksen er helemaal af is.
Toegeven dat je fout zat, het niet weer doen en doorgaan, dat is de enige manier waarop we de maatschappij beter krijgen tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het ook jammer dat Johnny de Mol stopt vanwege een anonieme aangifte. Als hij niets heeft gedaan moet je juist niet stoppen.
Niks flauw. Samen uit, samen thuis.

Wellicht weer in het oude format ergens in de toekomst, maar dit was hun gezamenlijke project.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204585481
twitter

(lol)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_204585522
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Niks flauw. Samen uit, samen thuis.

Wellicht weer in het oude format ergens in de toekomst, maar dit was hun gezamenlijke project.
Huilie huilie.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:02:50 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:45 schreef Mondkapje het volgende:

Ik gok er op dat Wilfred en René wel op de een of andere manier doorgaan. Of met een iets ander format.

Sjonnie is een ander verhaal, in een niet-corrupte maatschappij, waar je niet met geld alles kunt kopen, hoort hij w.m.b. gewoon veroordeeld te worden en zou zijn carrière voor een groot deel voorbij moeten zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:03:15 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204585596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Huilie huilie.
?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204585597
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Ik gok er op dat Wilfred en René wel op de een of andere manier doorgaan. Of met een iets ander format.

Sjonnie is een ander verhaal, in een niet-corrupte maatschappij, waar je niet met geld alles kunt kopen, hoort hij w.m.b. gewoon veroordeeld te worden en zou zijn carrière voor een groot deel voorbij moeten zijn.
en ik gok erop dat ze nooit meer op tv komen

ze hebben niets bijzonders te melden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:05:22 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585617
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ze hebben niets bijzonders te melden
Dat is geen voorwaarde om iets bij Talpa te doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_204585625
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Dat is geen voorwaarde om iets bij Talpa te doen.
ja de voorwaarden is vooral mensen beledigen en daarmee advertenties te verkopen

o wacht dat is jou voorwaarde van fatsoen _O- _O- _O- :W :W :W
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:08:19 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585639
Nou ja, ze zouden in ieder geval terug moeten naar een echt voetbalprogramma, daar hebben ze echt wel enig verstand van. Boskamp en Kieft er zo nu en dan bij. Ik kon er niet echt aan wennen om de 'analyse' van Gijp over de oorlog in Ukraine serieus te nemen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:10:22 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
o wacht dat is jou voorwaarde van fatsoen _O- _O- _O- :W :W :W
Niet nodig om persoonlijk te worden met domme veronderstellingen. En het is jouw.
pi_204585716
--- Klaas, kappen nu of we gaan je richting de uitgang begeleiden. ---

[ Bericht 92% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 11:16:21 ]
pi_204585724
Gijp & Genee kunnen in ieder geval het Europees voetbal weer oppakken toch?
leven zoals het leven is
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 11:16:40 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204585734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:15 schreef Jason22 het volgende:
Gijp & Genee kunnen in ieder geval het Europees voetbal weer oppakken toch?
Lijkt me wel.
pi_204585894
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 08:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sommige mensen denken dat ze na de zomervakantie weer terug keren. Wat denken jullie?
aNdEr FoRmAT

:')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:49:07 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204586002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Huilie huilie.
quote:
Beetje flauw wel dat Genee en Van der Gijp stoppen, dat alles van 1 persoon moet afhangen.
Huilie huilie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204586093
Gewoon een (voetbal) talkshow met Genee, Gijp, Boskamp, Hansie en Kieft lijkt me het beste.
Af een toe een uitstapje naar een ander onderwerp.
En om mijn part Johan die reportages ter plaatse maakt met leuke en grappige anekdotes van vroeger.
Voor de 40 plussers: dat werkte bij wielrennen ook leuk toen Jean Nelissen reportages maakte voor Nos Avondetappe.
pi_204586124
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ik ben sinds deze week ontzettend groot fan geworden van Heleen van Royen.
pi_204586129
Gewoon na de zomer lekker weer een Voetbalpraatprogrammaatje maken. Boskamp en Hanssie weer erbij halen.

En geef Johan lekker een podcast of zo die de naam van het programma draagt. Lekker oude muziekjes draaien, niks mis mee.
pi_204586256
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:03 schreef Paul het volgende:
Denk dat Genee en Gijp gewono met het WK een showtje maken met Boskampie _O_
Zal top zijn.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_204586853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
Gewoon na de zomer lekker weer een Voetbalpraatprogrammaatje maken. Boskamp en Hanssie weer erbij halen.

En geef Johan lekker een podcast of zo die de naam van het programma draagt. Lekker oude muziekjes draaien, niks mis mee.
En de MP4 van de uitzendingen weer gewoon op sigaarblogcom.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_204587350
De redactie lijkt in elk geval nog niet klaar te zijn met online content en nieuws te posten.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:20:56 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204587388
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De redactie lijkt in elk geval nog niet klaar te zijn met online content en nieuws te posten.
Het zullen de laatste dagen zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_204587488
quote:
De bijna overal ontslagen Johan Derksen (73) verdwijnt hoogstwaarschijnlijk niet volledig van het publieke toneel. Bij de online-radiozender Arrow Bluesbox Radio mag de door velen verguisde analist driemaal per week zijn radioshow blijven presenteren, zo laat eigenaar Adrian Ossendrijver aan deze site weten. ,,Mensen als Johan Derksen moeten we blijven koesteren.”
_O_
pi_204587835
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
_O_
Derksen wordt gewoon gebruikt als een soort hoer voor de luistercijfers
pi_204588041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
God wat ben jij weer vreselijk irritant zeg.

Ik hoop dat Toornstra nog veel wedstrijden voor Feyenoord mag spelen.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 16:44:26 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_204588612
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:08 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Ik ben sinds deze week ontzettend groot fan geworden van Heleen van Royen.
Ik ook. Wat een topper is dat ^O^
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 16:49:18 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_204588665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
_O_
Oh, dat is fijn nieuws ^O^ ;)
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 18:11:06 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_204589690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
En jij hier voor posts? Nou, helpen doet het niet. Probeer eens gewoon normaal te posten.
pi_204589706
Derksen heeft het afgelopen jaar toch wel zo'n 100x aangegeven dat hij klaar was met tv en het lange rijden van en naar Grollo, dus die zien we niet meer terug bij VI. Genee en Gijp moeten echter over een paar maanden, als de fophef is overgewaaid, gewoon doorgaan met Voetbal Inside met Kieft, Boskamp en Hansie als vaste tafelleden. Derksen was de laatste tijd vooral een stoorzender met zijn recalcitrante gedrag en idiote uitspraken.
pi_204589782
Derksen heeft altijd aangegeven dat als hij vertrekt nooit meer terug komt. Hij vind het al lang best en is eigenlijk veel te lang door gegaan maar omdat John hem aan zijn contract hield moest hij wel. Dus Derksen terug, neen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204589964
Het verhaal is verzonnen volgens van der Gijp, de contracten zijn vandaag meteen voor 14:00 ontbonden. Paul Römer vind VI niet meer van deze tijd.

Johan nog nooit zó aangeslagen gezien na compleet verzonnen verhaal’
Van der Gijp trekt beerput open
pi_204590069
quote:
Van der Gijp trekt beerput open

AMSTERDAM - René van der Gijp (61) klapt uit de school over de ’kaarsrel’, die de populaire talkshow Vandaag Inside afgelopen week de nek omdraaide. Volgens het icoon is de anekdote die Derksen vertelde nooit echt gebeurd, zelfs niet in de later afgezwakte vorm. „Dat verhaal bestaat helemaal niet: het OM is op zoek naar iemand die er niet is”.

„Wat moet je ermee?”, reageert Van der Gijp zoals hij ook aan de talkshowtafel zou zeggen, over hoe het programma als een nachtkaars uitging. Donderdagavond was de laatste uitzending: het einde van een tijdperk. „We zijn ervan overtuigd dat we niet meer terugkeren op tv, in deze vorm. Iedere keer is het hetzelfde. Er valt een soort bom, iedereen is hélemaal over de zeik en twee dagen later is het: waar hebben we het eigenlijk over? Dat zag je gisteren bij Op1 wel.” Katja Schuurman vertelde daar bijvoorbeeld dat ze het ’jammer vindt dat er niet de mogelijkheid en ruimte is voor gekke geluiden’.

Contract ontbonden

Hij is ’klaar met die tv-mannetjes’. „Ons contract is vrijdagmiddag meteen ontbonden. En zo’n Paul Römer, door Johan altijd Baantjer Junior genoemd, vindt ons programma ’niet meer van deze tijd’. Waarom?!”, zegt het voormalig Vandaag Inside-icoon over de Talpa-baas. Römer vertelde vrijdag publiekelijk op NPO Radio 1 dat de manier waarop er aan tafel op het verhaal werd gereageerd, niet meer kan in deze tijd, ook niet in VI.

Volgens ’Gijp’ is het programma opgeheven door een verhaal dat niet bestaat. „In het ’onderbroekenlol in kantines-circuit’ heb ik dit al dertig keer keer voorbij horen komen in allerlei weergaves. Elke keer dacht ik: het is gewoon niet waar. De keeper van Veendam zegt dat het niet waar is. Dus het OM gaat op zoek naar iemand die er niet is. Johan vertelde dinsdag trouwens niet de beste versie; er is er ook één waar zelfs Kaag om zou kunnen lachen. Maar goed, ik wist dat het niet waar was en daarom hechtte ik er ook geen enkele waarde aan.”

Onderbroekenlol

De kijkers beleefden het anders. Zij zagen een stel mensen in een studio lol maken om het verhaal van een bewusteloze, naakte vrouw, bij wie een kaars naar binnen werd gestoken. Het OM liet kort daarna weten de beweringen van Johan Derksen te gaan onderzoeken. Betrokkenen werden opgeroepen om hun verhaal te doen. „Johan heeft het later verdraaid, en gezegd dat ie tussen haar benen stond. Dat was slecht, maar dat deed hij dus omdat het gewoon niet waar is. En dat was niet handig: dat kun je dan niet meer nog een keer rechtpraten”, vindt Gijp. „Dat moet je ook niet willen. Laat het maar overwaaien. Hij gaat het toch niet toegeven.”

Maar de storm werd alleen maar heftiger, zag ook Van der Gijp. „Ik snap best dat mensen zeggen: dit kan niet. Als er maar één procent van waar was, mag het hele land over ons heen rollen.” Over waarom hij dan niet vertelde dat zijn collega flauwekul vertelde, zegt Gijp stellig: „Dat is niet aan mij, maar aan Johan. Ik vraag me wel af waarom hij juist met dit verhaal kwam, om het op te nemen voor Johnny (de Mol, red.). Maar waarom zou je? Het is sowieso bijzonder dat iemand van tv gaat na een anonieme aangifte. Dat zou ik nooit doen. Kom op hé, stel je voor dat iemand zou zeggen Van der Gijp heeft aan mij gezeten. Dan zou ik eerst willen weten wie en waar.”

WK voetbal in Qatar

Nadat presentator Wilfred Genee en Van der Gijp zich solidair toonden nadat Derksen zei te stoppen, werd volgens de VI-ster het contract direct ontbonden. „Dat was vrijdagmiddag voor twee uur al gebeurd.” Sommige fans hielden een slag om de arm dat het trio weer zou kunnen terugkeren met een dagelijkse show tijdens het WK voetbal in Qatar aankomend najaar. ’Gijp’ helpt ze, met gestrekt been, uit die droom.

Gierend vertelt hij een anekdote over de Talpa-bons: „Elke keer als we een vergadering hadden, noemde Johan hem Baantjer Junior. Dan zag je hem kijken van: dat kan niet, ik ben de baas hier. Hahahahaha. Ik neem Johan ook niks kwalijk. Hij is volstrekt uniek. En het programma was zoals het was. We hebben zoveel lol gehad. Ook allemaal make up-meisjes sturen mij appjes: ’wij hebben nog nooit zo gelachen achter de schermen van een programma’. Het is niet erg dat het stopt, maar die kleedkamer ga ik wel missen.”

Gijp begint ernstiger te praten, als hij denkt aan Derksen, die op vele plaatsen - zoals de radio en in het theater - is gecanceld. „Hij is door zoveel organisaties de wacht aangezegd,ik heb Johan nog nooit van mijn leven zo aangeslagen gezien. Ik heb gezegd: ga lekker met je hond wandelen, eet eens iets anders dan bruine boterhammen met kaas en ga naar een restaurant. Ik maak me wel zorgen dat hij nu als zo’n paria wordt neergezet.”

Kijkcijferkanon

Talpa, die met het verdwijnen van Vandaag inside hun kijkcijferkanon ziet verdwijnen, heeft de boel na eerdere rellen dit keer niet geprobeerd te lijmen. „Ze wisten ook wel dat het verhaal niet waar was. Maar er kwam zoveel over ze heen: van Kamervragen tot Sigrid Kaag. Dan kan ik het wel begrijpen. Ik weet dat ze in paniek zijn. En dan gaan ze Johan een briefje geven om voor te lezen, zodat we mogen blijven. Dat heeft denk ik veel bij hem kapot gemaakt. Misschien is het op een gegeven moment voor Talpa wel goed zo, met al dat gedoe. Ik denk dat John de Mol er zelf ook wel klaar mee is, met alles eerst rond zijn zus en nu zijn zoon.”

Hij zal vooral de humor van Johan gaan missen. „Als ik vraag: wat vind je van Ten Hag? en hij zegt: verf ’m blauw en het is een smurf, dan zit ik daar in mijn autootje na de uitzending op weg naar huis zo om te lachen. Van mij mag hij nog drie vieze verhalen vertellen op tv. Wat wij al die jaren hebben gedaan, zie je nergens anders.”

Dat Talpa zou hebben geweten dat het kaarsincident een ’verzonnen voetbalkantineverhaal’ is, blijkt niet uit de reactie die Paul Römer (59) vrijdagochtend gaf bij NPO Radio 1. Daar zei de Talpa-baas: „Ik zag daar dat in ons best scorende programma een van onze bekendste presentatoren live een misdrijf van vijftig jaar geleden aan het bekennen was”. De reacties aan tafel die volgden op het kaarsenverhaal vond hij zo mogelijk nog erger. „Maar ik vond nog verbijsterender hoe er werd gereageerd en het werd weggedaan als een gewone anekdote. Je kijkt en denkt: wat gebeurt hier? Hoe kan dit?”

Een Talpa-woordvoerder wilde zaterdag niet bevestigen dat het contract van de heren vrijdag direct is ontbonden. Ook gaan ze niet in op de beweringen van Van der Gijp dat Talpa zou hebben geweten dat het verhaal verzonnen was. Op de plek van Vandaag Inside wordt vanaf maandag een dagelijkse terugblik gegeven van alle avonturen van de familie Meiland.

https://www.telegraaf.nl/(...)p-trekt-beerput-open
pi_204590178
Paul Römer is een slappe lul. Meeloper en kruiper. Jarenlang goud geld verdienen aan dat programma en aan Derksen. Nu is alles wat goed was aan Johan vergeten en is hij ineens slecht. Flikker toch op slappe flapdrol.
pi_204590309
Kan die enge Paul Römer niet gecanceld worden?
SOONY
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:04:23 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204590314
Paul Romer, die hoeven we ook niet serieus te nemen lijkt me :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')