bak met gloeiend heet water zou ik gooien op zequote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zou ook niet opendoen als ze ineens bij mij op de stoep stonden.
Echt welquote:Op maandag 2 mei 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland @:Lavenderr @:Noorse_Kabeltrui en ik missen het ook.
Vraag dat maar aan chevy.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk ben je straks wat minder verjagend
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen idee hoe waar dit is, maar toch:
[ afbeelding ]
Jezus wat walgelijk inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Dit filmpje ff kijken, zo triest van RTL4
Beetje die huizen in beeld brengen terwijl ze al bedreigd worden
Beetje aanbellen
RTL Boulevard
[ twitter ]
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Die zijn na de zomer gewoon weer terug hoor.
Misschien dan met zelfs wel 2 shows per dag!
Klopt. Iedereen die wordt gecanceld komt binnen afzienbare tijd terug. Je ziet het overalquote:Op maandag 2 mei 2022 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Die zijn na de zomer gewoon weer terug hoor.
Misschien dan met zelfs wel 2 shows per dag!
Dat zoontje van Gijp kan toch wel wat? Gewoon iedere maandag en do met Europees voetbal Gijp sr. na laten beschouwen, eventueel met Boskamp, Hansie & Kieft erbij als zij dat ook willen. Kan zomaar eens een succes worden en dan ben je redelijk onafhankelijk (YouTube)quote:Op dinsdag 3 mei 2022 02:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat Gijp het oprecht vervelend vindt voor de fans. Hij zal zeker wel terug willen komen. Van Johan weet ik het niet, al zou hij vast wel over te halen zijn. Zeker als ze hem een grote zak met poen aanbieden.
Klinkt als een onzin feesboek verhaal, maar wel weinig spelfouten, dus wie weet zit er een kern van waarheid in.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen idee hoe waar dit is, maar toch:
[ afbeelding ]
RTLquote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Dit filmpje ff kijken, zo triest van RTL4
Beetje die huizen in beeld brengen terwijl ze al bedreigd worden
Beetje aanbellen
RTL Boulevard
[ twitter ]
Dat stuk komt van het gezaghebbende Dagblad010.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:10 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klinkt als een onzin feesboek verhaal, maar wel weinig spelfouten, dus wie weet zit er een kern van waarheid in.
Dan ben je goed ziek in je hoofd als je dat hele scenario zo uitgedacht hebt én ook nog uittypt én publiceert.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100029615_28e3c047
Wat verschrikkelijk respectloosquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100029615_28e3c047
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |