abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2022 @ 12:48:47 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204563952
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stopte ooit stiekem een vinger in de kont van een vrouw na het seksen
Mocht ook niet van haar, toen ben ik maar gaan fappen
Ook op dit forum zijn viezerikken actief!!!
  donderdag 28 april 2022 @ 12:48:54 #2
498282 Scrummie
pi_204563954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees bij zulke incidenten de reacties op GeenStijl om te peilen wat de stemming is in het land der mannen
Gestopt met lezen.
pi_204563959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Anderzijds vind ik het tamelijk overdreven dat je iemand een vrij zwaar vergrijp op wil plakken op basis van een anekdote van 2 minuten.
Anekdote nog wel. Typisch, die woordkeuze.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204563964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Casus?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204563968
Geenstijl :'( :')
pi_204563975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:50 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Casus?
Zoiets ja.
pi_204563977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Blijkbaar is jouw woordenboek ook kapot.

Een anekdote is een kort onthullend verhaal over een opmerkelijk voorval dat veelal een fenomeen of karaktereigenschap moet verklaren.
pi_204563986
Prachtig dat ik in de OP sta
lol
  donderdag 28 april 2022 @ 12:53:23 #9
498282 Scrummie
pi_204563995
De een weet hoe mannen besproken worden in de wereld van vrouwen omdat ze 50+ is en heel veel vrouwen heeft gesproken, de andere kijkt naar reacties op Geenstijl om te weten wat er in de mannenwereld leeft. Dan ik ook af op mijn beperkte kleine wereldje; de vrouwen die ik ken (relationele sfeer, werksfeer) vertonen ronduit walgelijk gedrag, en een vrouw die ik niet ken poept in bed en slaat haar man. Vrouwen zijn dus extreem ranzig.

Echt, hou op hoor. En dan wil je serieuze discussies voeren.
pi_204563998
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
't Niveau is vergelijkbaar met NWS.
We zijn bij de beesten af, alleen heel keurig irl
  donderdag 28 april 2022 @ 12:53:59 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204564001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
De een weet hoe mannen besproken worden in de wereld van vrouwen omdat ze 50+ is en heel veel vrouwen heeft gesproken, de andere kijkt naar reacties op Geenstijl om te weten wat er in de mannenwereld leeft. Dan ik ook af op mijn beperkte kleine wereldje; de vrouwen die ik ken (relationele sfeer, werksfeer) vertonen ronduit walgelijk gedrag, en een vrouw die ik niet ken poept in bed en slaan hun man. Vrouwen zijn dus extreem ranzig.

Ik krijg het gevoel dat je jezelf loopt op te winden.
pi_204564003
Zijn de hooivorken alweer opgeborgen? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 april 2022 @ 12:54:23 #13
498282 Scrummie
pi_204564004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik krijg het gevoel dat je jezelf loopt op te winden.
Soms, een klein beetje. Maar niet heel erg! :)
pi_204564008
quote:
GeenStijl om te peilen wat de stemming is in het land der mannen
:')____!

Want geenstijl is een goede afspiegeling van de gemiddelde man :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204564009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:51 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Blijkbaar is jouw woordenboek ook kapot.

Een anekdote is een kort onthullend verhaal over een opmerkelijk voorval dat veelal een fenomeen of karaktereigenschap moet verklaren.
Dus een verklarend verhaal wat een voorval onthult.

Maar net ging je nog zo hard op het niet kennen van de context, en dus niet weten wat er nou precies gebeurd is.

Wat is het nou?
pi_204564015
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:51 schreef probeer het volgende:

[..]
Zoiets ja.
"Ik heb soms het idee dat het meer over de ophef gaat dan over de slachtoffers."
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 28 april 2022 @ 12:55:38 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_204564022
Als ik me ergens niet mee associeer is het wel een GeenStijl-reageerder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204564026
quote:
De een weet hoe mannen besproken worden in de wereld van vrouwen omdat ze 50+ is en heel veel vrouwen heeft gesproken, de andere kijkt naar reacties op Geenstijl om te weten wat er in de mannenwereld leeft. Dan ik ook af op mijn beperkte kleine wereldje; de vrouwen die ik ken (relationele sfeer, werksfeer) vertonen ronduit walgelijk gedrag, en een vrouw die ik niet ken poept in bed en slaat haar man. Vrouwen zijn dus extreem ranzig.

Hoi Scrummie! Hoe was jouw morgen?
U MAD?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 12:56:19 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204564030
quote:

Wat maakt het uit welk gedrag die vrouwen vertonen voor deze discussie? Is het wel toegestaan om die kaars er diep in te duwen als de vrouw in kwestie op bed heeft gepoept?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204564036
Stella Fietsen zet sponsoring Vandaag Inside per direct stop.

https://www.ad.nl/show/st(...)irect-stop~aa7e00a9/
pi_204564038
Hoe laat is de stille tocht?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 28 april 2022 @ 12:57:35 #22
498282 Scrummie
pi_204564044
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat maakt het uit welk gedrag die vrouwen vertonen voor deze discussie? Is het wel toegestaan om die kaars er diep in te duwen als de vrouw in kwestie op bed heeft gepoept?
Eh nee, dat was het punt niet echt. Ik reageer alleen even op mensen die wel weten hoe vrouwen ergens over praten onderling en op iemand die naar Geenstijl gaat om te kijken hoe mannen ergens over praten.
  donderdag 28 april 2022 @ 12:57:58 #23
498282 Scrummie
pi_204564045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Hoi Scrummie! Hoe was jouw morgen?
Beetje druk.
pi_204564046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:')____!

Want geenstijl is een goede afspiegeling van de gemiddelde man :')
't Was maar een grapje. Tegenwoordig mag ook niks meer, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 april 2022 @ 12:59:19 #25
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564057
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
quote:

[..]
Ik lees bij zulke incidenten de reacties op GeenStijl om te peilen wat de stemming is in het land der mannen en ik ben er behoorlijk van geschrokken: de anekdote van Derksen werd gebatelliseerd en weggelachen. Als het Pechtold was geweest die een seksuele handeling met een wilsonbekwaam persoon had verricht, dan was er waarschijnlijk schande van gesproken. Uiteindelijk gaat het helemaal niet om vrouwen, hun vrijheden en hun veiligheid, maar om het ego van mannen met een anti-woke agenda. Ik vrees dat er weinig is wat we kunnen doen om die mannen het perspectief van vrouwen serieus te laten nemen. Ze luisteren ook niet naar vrouwen met een soortgelijk wereldbeeld, zoals Angela de Jong.
Daar lijkt het niet echt op, maar vooruit.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:00:15 #26
pi_204564062
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Eh nee, dat was het punt niet echt. Ik reageer alleen even op mensen die wel weten hoe vrouwen ergens over praten onderling en op iemand die naar Geenstijl gaat om te kijken hoe mannen ergens over praten.
Tsja,- zou het wat uitmaken?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:00:33 #27
498282 Scrummie
pi_204564064
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En de kaars ging er niet in maar ertussen.

De tweede take is altijd anders.
pi_204564065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:54 schreef probeer het volgende:

[..]
Dus een verklarend verhaal wat een voorval onthult.

Maar net ging je nog zo hard op het niet kennen van de context, en dus niet weten wat er nou precies gebeurd is.

Wat is het nou?
Nou ja schijnbaar zit ik hier in het verkeerde kamp. Maar iemand bestempelen als verkrachter zonder dat een rechter daar uitspraak over heeft gedaan gaat imo wel echt de verkeerde kant op. "We hebben die kaars erin gestopt". Waat maakt het dat men automatisch denk dat het haar vagina is geweest.
pi_204564066
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Beetje druk.
Lekker ontspannen dan vanavond bij Feyenoord - Marseille!

Groetjes!
U MAD?
pi_204564067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

Goudse kaarsen vraagt morgen een grote schade vergoeding aan johan en VI voor de slechte naam die kaarsen krijgen door dit verhaal.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:01:27 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204564069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]
En de kaars ging er niet in maar ertussen.

De tweede take is altijd anders.
Die draai is echt totaal ongeloofwaardig, als je het een dag van te voren 'het kan uitgelegd worden als verkrachting' noemt inclusief hele andere bewoordingen en bewegingen.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:01:35 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204564072
Heel naar. Ik vind dit naar van Johan. Ik had gehoopt dat het net als veel andere verhalen bij VI grote borstklopperij was, vermakelijk ouwejongenskrentenbrood en elkaar overtoepen met harde zwarte grappen en opscheppen met een flinke korrel zout. Nu is Johan te ver gegaan, ik geloof hem niet meer. Ik ga er van uit dat het wel gebeurd is zoals hij eerder zei. Dan nog is het aan het slachtoffer om te bepalen of ze zichzelf slachtoffer vond of dat ze scheel van de lach om die wilde avond en dat rotgeintje van de jongens die kaars er uit getrokken heeft en brak is gaan ontbijten en over tot de orde van de dag. Wij weten dat niet, het is aan haar als volwassene om er van te vinden wat ze er van vindt. Het is volgens mij pas verkrachting als er aangifte gedaan wordt, iemand volgens de regels vervolgd wordt en veroordeeld wordt; het blijft een titel in het wetboek van strafrecht en ik ben er uit principe voorzichtig mee om strafbare feiten op gebeurtenissen te plakken. Ligt trouwens anders bij minderjarigen, dan is aangifte niet nodig voor vervolging, maar dat daargelaten. Wie mij trouwens natrekt in het Danny de Munk-topic, leest dat ik daar wel 'neigt naar mensenhandel en verkrachting' schrijf, maar dat komt omdat het vermoedelijke slachtoffer aangeeft dat ze het als heel vervelend en dwingend ervaren heeft. Voor ik hier verkeerd overkom.

Het is in ieder geval heel verkeerd overgekomen als vergoeilijken van iets dat het slachtoffer als verkrachting zou kunnen hebben ervaren. Die gedachte laat me niet los. Op de keper beschouwd is het een zaak tussen die drie, maar het imago van het programma is zo besmet geraakt en zo naar de gallemiezen, laat staan Johans imago, dat dit programma niet meer kan. Sterke verhalen en dingen uit je verleden opbiechten, vooral doen aan de tap met een slok op, maar dit kan niet meer als tv-format. VI is jarenlang hartstikke leuke tv geweest, maar het is nu klaar. Ik kan niet meer met plezier naar Johan kijken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 28 april 2022 @ 13:01:55 #33
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564075
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou ja schijnbaar zit ik hier in het verkeerde kamp. Maar iemand bestempelen als verkrachter zonder dat een rechter daar uitspraak over heeft gedaan gaat imo wel echt de verkeerde kant op. "We hebben die kaars erin gestopt". Waat maakt het dat men automatisch denk dat het haar vagina is geweest.
Waar moet die kaars anders in zijn gestopt? Een oor- of neusgat?
pi_204564083
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die draai is echt totaal ongeloofwaardig, als je het een dag van te voren 'het kan uitgelegd worden als verkrachting' noemt inclusief hele andere bewoordingen en bewegingen.
Tweet van Janine Abbring gezien met dat filmpje? Johan is to-taal ongeloofwaardig.
pi_204564086
Deel 7. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:03:32 #36
pi_204564087
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De aars.

Leuk feitje: Dat rijmt. Was vast nog niemand op gekomen!
pi_204564090
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]
[..]
Daar lijkt het niet echt op, maar vooruit.
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en GeenStijl.
pi_204564091
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Why nut?
U MAD?
pi_204564093
quote:

je verwacht het niet. Maar Bolsius zou wel een goede vervanger kunnen zijn.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 28 april 2022 @ 13:04:18 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204564097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:02 schreef MC-M het volgende:

[..]
Tweet van Janine Abbring gezien met dat filmpje? Johan is to-taal ongeloofwaardig.
Ja (o.a.) die tweet zag ik ja. Lachwekkond.
pi_204564103
quote:

Stella is echt de Aldi onder de fietsen. Ik zou sowieso iedereen ontraden er ook maar iets, al was het een fietsbel, te kopen.
U MAD?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:05:15 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564110
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en Geenstijl.
Prijs jezelf gelukkig. Maar toch sympathiek dat je zo nu en dan afdaalt in de duistere krochten van het brein van ons niet-Amsterdamse mannen.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:05:34 #43
pi_204564113
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja (o.a.) die tweet zag ik ja. Lachwekkond.
Welke tweet?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:06:29 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204564120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Welke tweet?
twitter
pi_204564142
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Prijs jezelf gelukkig. Maar toch sympathiek dat je zo nu en dan afdaalt in de duistere krochten van het brein van ons niet-Amsterdamse mannen.
Ik erger me aan 't seksisme hier, maar verder vind ik de Fok'ers leuk en lief hoor.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:09:31 #46
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[ twitter ]
_O_

Volstrekt ongeloofwaardig verhaal van Derksen dus. Ik meende ook al wel wat spanning aan 'm af te lezen in zijn nieuwe versie van het verhaal.
pi_204564156
Stella Fietsen zet sponsoring Vandaag Inside per direct stop

E-bikes zijn geen fietsen.
pi_204564161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:09 schreef Zipportal het volgende:

Al besproken.

Graag voortaan beter opletten.
pi_204564167
quote:
en een vrouw die ik niet ken poept in bed en slaat haar man.
Wat?
pi_204564171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:10 schreef MC-M het volgende:

[..]
Al besproken.

Graag voortaan beter opletten.
Jullie zijn er maar druk mee.
pi_204564178
Volgens mij was het Rob de Nijs die het zong(weet het niet zeker) Zet een kaars voor het raam vannacht
  donderdag 28 april 2022 @ 13:12:36 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204564181
quote:

Is toch rommel.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:13:02 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_204564185
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dit is toch wel pijnlijk :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 13:13:03 #54
35723 crew  GGMM
pi_204564186
Fietsen is geen sport.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204564189
Media Inside godin Anita Witzier is toch van Stella?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:13:44 #56
pi_204564197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:13 schreef MC-M het volgende:
Media Inside godin Anita Witzier is toch van Stella?
Moet zij weten
  donderdag 28 april 2022 @ 13:15:18 #57
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564208
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik erger me aan 't seksisme hier, maar verder vind ik de Fok'ers leuk en lief hoor.
Dat eerste is schering en inslag op GeenStijl en dat geldt eigenlijk ook wel voor racisme.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:15:54 #58
236264 crew  capricia
pi_204564213
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204564234
Ik vind de draai die Johan eraan geeft redelijk ongeloofwaardig. Hij maakte de eerste keer een beweging dat aan de verbeelding niet veel over liet.
Maar… het punt dat hij ermee wilde maken snap ik wel. Hij vindt dat veel BN’ers van de daken schreeuwen hoe slecht de beschuldigden zijn terwijl er veel in hun jeugd ook rare dingen hebben gedaan. Hij wil dus ook niet veroordelend zijn omdat hij zelf ook wel eens gek gedrag heeft vertoond. Daar was dat verhaal dus een voorbeeld van. Maar goed… ik vond het wel een naar verhaal en toen die anderen er ook nog zo blauw om lagen en er een grote grap van probeerden te maken door bijv. dingen te zeggen als ‘heb je hem niet aangestoken?’ ‘Gelukkig lag er geen honkbalknuppel’ zat ik wel met stijgende verbazing te kijken/luisteren. Ook in de jaren 70 was dat toch niet normaal om een bewusteloze vrouw zo te behandelen?
Ik ben benieuwd welk staartje dit krijgt.
Verder ben ik het eens met Johan dat heel veel BN’ers boter op hun hoofd hebben.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204564236
quote:

[..]
Johan Derksen zei daarna nog dat de officier van justitie het als verkrachting zou beschouwen.

Dan denk ik niet dat de kaars in haar oor zat.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:22:59 #61
pi_204564285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef Injetta het volgende:
Verder ben ik het eens met Johan dat heel veel BN’ers boter op hun hoofd hebben.
Dit denk ik ook ja
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:24:37 #62
5428 crew  miss_sly
pi_204564304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jij hebt het steeds over gevaren. Dat ontkent een beetje de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van je gedrag.

Als de norm wederzijds goedkeuren is wees dan ook in staat om aan die norm te kunnen voldoen. Bepaald gedrag impliceert namelijk wel degelijk goedkeuring.
Dat is maar net wat je met bepaald gedrag bedoeld. Als er van beide kanten actieve gedragingen zijn als zoenen, elkaar (!) uitkleden, zelf dingen initieren dan is dat bepaald gedrag dat goedkeuring kan inhouden. Dat blijf je samen bij elkaar peilen, als het goed is.

Maar naakt zijn, meegaan naar zijn huis/hotelkamer, dronken zijn, met iemand in bed gaan liggen, niet meer aan kunnen geven wat je wel of niet wil omdat je dronken bent, zijn geen gedrag dat impliceert dat er goedkeuring is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204564345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef Injetta het volgende:
Ik vind de draai die Johan eraan geeft redelijk ongeloofwaardig. Hij maakte de eerste keer een beweging dat aan de verbeelding niet veel over liet.
Maar… het punt dat hij ermee wilde maken snap ik wel. Hij vindt dat veel BN’ers van de daken schreeuwen hoe slecht de beschuldigden zijn terwijl er veel in hun jeugd ook rare dingen hebben gedaan. Hij wil dus ook niet veroordelend zijn omdat hij zelf ook wel eens gek gedrag heeft vertoond. Daar was dat verhaal dus een voorbeeld van. Maar goed… ik vond het wel een naar verhaal en toen die anderen er ook nog zo blauw om lagen en er een grote grap van probeerden te maken door bijv. dingen te zeggen als ‘heb je hem niet aangestoken?’ ‘Gelukkig lag er geen honkbalknuppel’ zat ik wel met stijgende verbazing te kijken/luisteren. Ook in de jaren 70 was dat toch niet normaal om een bewusteloze vrouw zo te behandelen?
Ik ben benieuwd welk staartje dit krijgt.
Oh absoluut. Niet in de laatste plaats Johan zelf overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:29:17 #65
5428 crew  miss_sly
pi_204564353
quote:

[..]
Ik lees bij zulke incidenten de reacties op GeenStijl om te peilen wat de stemming is in het land der mannen en ik ben er behoorlijk van geschrokken: de anekdote van Derksen werd gebatelliseerd en weggelachen. Als het Pechtold was geweest die een seksuele handeling met een wilsonbekwaam persoon had verricht, dan was er waarschijnlijk schande van gesproken. Uiteindelijk gaat het helemaal niet om vrouwen, hun vrijheden en hun veiligheid, maar om het ego van mannen met een anti-woke agenda. Ik vrees dat er weinig is wat we kunnen doen om die mannen het perspectief van vrouwen serieus te laten nemen. Ze luisteren ook niet naar vrouwen met een soortgelijk wereldbeeld, zoals Angela de Jong.
Ben ik met je eens. En voor een deel van de volwassen mannen is er inderdaad niet heel veel hoop dat die het perspectief van vrouwen serieus zullen nemen. Wat dat betreft heb ik toch wel mijn hoop gevestigd op de jongere generatie. Zowel de jongens die voor een groot deel nu ook anders opgevoed worden en waar door veel ouders wel degelijk gesproken wordt over wat wel en niet kan en hoe met elkaar en met vrouwen om te gaan. Maar ook de meisjes, die veel meer te horen krijgen dat ze niet alles hoeven te pikken, dat ze niet schuldig zijn als ze naakt of dronken of schaars of niet gekleed waren, en dat ze zich niet hoeven schamen, maar degene die hen iets aan doet. Waardoor denk ik meisjes veel meer overtuigd zijn van het feit dat ze op mogen komen voor zichzelf en op mogen staan tegen dergelijk gedrag.

Ik denk daarnaast dat het niet alleen gaat om het ego van mannen met een woke-agenda, maar dat het ook het doodordinaire "ik vind hem een lul, dus wat hij doet is fout, en ik vind hem een toffe peer, dus datzelfde is bij hem anders". Meten met twee maten lijkt een beetje de norm te worden.
pi_204564373
RIP Vandaag Inside.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204564378
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ga ook lekker de priesters uit die tijd verdedigen. Het enige wat ik hieruit haal is dat je iets krampachtig recht probeert te buigen wat krom is zodat je je mening niet hoeft bij te stellen omdat progressie niet bij je zou passen.

In de geschiedenis trekken degenen met deze mening als in "toen kon het dus is er niets aan de hand" uiteindelijk toch aan 't kortste eind van het gelijk.
Ik vind dat goedpraten wel meevallen. Een zeventiger blikt terug op een actie van vijftig jaar geleden en geeft aan zich daarvoor te schamen en spijt te hebben. Vervolgens wordt er gelachen om de absurditeit van het verhaal, nog niet eens om de actie zelf.

Ik kan best begrijpen dat mensen dat smakeloos vinden, ik vind het zelf ook een uitglijder. Maar de mensen die nu weer spreken van 'verbannen' en 'van de buis halen' vind ik ook altijd een eng slag volk. Kijk dan gewoon niet en accepteer dat een groep mensen dit soort extreme grappen wel leuk vindt. Anders kijken er ook geen honderdduizenden mensen per avond. De mensen die nu weer het hardst roepen, zijn ook de mensen die het programma sowieso niks vinden.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:31:49 #68
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204564379
quote:
Ik lees bij zulke incidenten de reacties op GeenStijl om te peilen wat de stemming is in het land der mannen en ik ben er behoorlijk van geschrokken: de anekdote van Derksen werd gebatelliseerd en weggelachen.
Het is in deze reeks bij veel niet anders helaas. Wat dat betreft staat dit forum echt niet ver van geenstijl vandaan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204564380
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is maar net wat je met bepaald gedrag bedoeld. Als er van beide kanten actieve gedragingen zijn als zoenen, elkaar (!) uitkleden, zelf dingen initieren dan is dat bepaald gedrag dat goedkeuring kan inhouden. Dat blijf je samen bij elkaar peilen, als het goed is.

Maar naakt zijn, meegaan naar zijn huis/hotelkamer, dronken zijn, met iemand in bed gaan liggen, niet meer aan kunnen geven wat je wel of niet wil omdat je dronken bent, zijn geen gedrag dat impliceert dat er goedkeuring is.
Het zal wel weer als victimblaiming worden uitgelegd maar misschien is het ook niet onverstandig om te benoemen dat het wellicht wat onverstandig zou zijn om in dronken toestand met iemand mee naar huis te gaan/naar huis te nemen. En mocht dat wel gebeuren dat je in ieder geval voor jezelf in kunt staan en dat betekent misschien wel dat je gewoon niet strontbezopen de kroeg uit hoeft te rollen.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:31:57 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204564381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is toch wel pijnlijk :')
Als hij er echt een grote kaars in had gestopt zou dit niet soepltjes zijn verlopen. Had volgens mij zeker schade gedaan. Op zich zou het dus best kunnen dat de kaars er niet daadwerkelijk in is gegaan.
Die man maakt er wel een potje van met zijn grote verhalen. :7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 28 april 2022 @ 13:32:27 #71
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204564387
quote:

twitter

Hypocriet!! Het woord dat alle andere woorden overbodig maakt.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:32:45 #72
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204564390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als hij er echt een grote kaars in had gestopt zou dit niet soepltjes zijn verlopen. Had volgens mij zeker schade gedaan. Op zich zou het dus best kunnen dat de kaars er niet daadwerkelijk in is gegaan.
Die man maakt er wel een potje van met zijn grote verhalen. :7
Waarom zou het een grote kaars zijn?
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:33:03 #73
5428 crew  miss_sly
pi_204564393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zijn vrouwen die kutwijven zijn, dus ja.

Het leven kan zo heerlijk simpel zijn.
pi_204564410
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Omdat ie in de uitzending letterlijk zegt: zo’n 1000-uren kaars.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:34:56 #75
408813 crew  trein2000
pi_204564416
Het OM stelt een onderzoek in.

Dat vind ik toch wel heel bijzonder. Evident verjaard.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 13:35:03 #76
138876 Andromache
pi_204564417
Wooooowwww OM gaat onderzoek instellen, wel bijzonder idd als het duidelijk verjaard is, misschien heeft het OM een maatschappelijke agenda om iederen te waarschuwen waar de grens ligt en is het doel niet eens zozeer om Derksen aan te pakken. Maar ik snap dat dan ook niet i.r.t. alle capaciteitsproblemen.
pi_204564419
OM onderzoekt uitspraken Johan Derksen, betrokkenen opgeroepen verhaal te doen

:')

Hebben die geen betere dingen te doen zoals Marco B, Ali B, Jeroen R, Johnny M.
pi_204564420
quote:

[..]
Waarom zou het een kleine kaars zijn?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:35:12 #79
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204564421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Omdat ie in de uitzending letterlijk zegt: zo’n 1000-uren kaars.
Ja en de uitzending daarvoor zegt ie nog dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw steekt.

Wat hij 24 uur later van het PR-team moet vertellen, daar zou ik nou niet teveel waarde aan hechten.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:35:19 #80
78780 deedeetee
pi_204564422
quote:

[..]
Dat is wat hij vertelde.
pi_204564425
quote:

[..]
[ twitter ]

Je bent natuurlijk niet goed bij je hoofd als je de aankoop van een fiets laat afhangen van de vraag of ze een programma waar je naar kijkt sponsoren. Zowel pro als contra.

Alles is tegenwoordig zo'n stammenstrijd. Bizar.
pi_204564426
Het OM stelt een onderzoek in _O-
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:36:04 #83
pi_204564429
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn vrouwen die kutwijven zijn, dus ja.

Het leven kan zo heerlijk simpel zijn.
Fijn te weten dat er een aantal vrouwen zijn waar ik die kaars wel gewoon ongestraft in mag duwen, dank voor de uitleg!
pi_204564430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Nee, het OM doet maar 1 zaak tegelijk hè?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:36:14 #85
pi_204564432
quote:

Johan D.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 13:36:26 #86
35723 crew  GGMM
pi_204564434
Ach het OM wil even goedkoop scoren bij de schreeuwende massa.

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:36:28 #87
498282 Scrummie
pi_204564436
quote:

[..]
[ twitter ]

Het staat hier al vol met meningen van nobuddies, laten we die op Twitter lekker daar laten.
pi_204564439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef trein2000 het volgende:
Het OM stelt een onderzoek in.

Dat vind ik toch wel heel bijzonder. Evident verjaard.
Daar snap ik ook niets van, want je zou denken dat ze die tijd beter kunnen besteden aan zaken waar ze nog wel iets mee kunnen.

Zal wel een politiek duwtje achter zitten.
pi_204564443
Ja hoor...

OM onderzoekt uitspraken Johan Derksen, betrokkenen opgeroepen verhaal te doen - https://nos.nl/l/2426817
  donderdag 28 april 2022 @ 13:37:00 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204564447
quote:

Johan D heeft een verkrachting opgebiecht, dus die hoort gewoon in het rijtje thuis.

Maar het zal al lang verjaard zijn. Geldverspilling.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204564448
quote:
Uslu
Staatssecretaris Gunay Uslu van Cultuur en Media reageerde vandaag ook verontwaardigd op de twee uitzendingen van het tv-programma Vandaag Inside. ,,Wat er in beide programma’s besproken is, blijft kwetsend en vernederend voor iedereen die te maken heeft gehad met seksueel geweld en voor hun naasten”, aldus Uslu.
https://www.ad.nl/show/op(...)nderzoeken~aa7e00a9/

Uslu is een Turk. @GGMM
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:37:08 #92
408813 crew  trein2000
pi_204564451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee, het OM doet maar 1 zaak tegelijk hè?
Maar ze klagen we over capaciteitsgebrek en hun doorlooptijden zijn achterlijk lang.

Waarom je dan capaciteit inzet op een zaak die overduidelijk verjaard is ontgaat mij ook.
zie email 27 oktober
pi_204564452
Hoelang duurde het bij Johnny en The Voice clan voordat het OM onderzoek ging instellen?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:37:15 #94
pi_204564454
Wat is er mis met een onderzoek?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:37:33 #95
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204564461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar snap ik ook niets van, want je zou denken dat ze die tijd beter kunnen besteden aan zaken waar ze nog wel iets mee kunnen.

Dit is deugen met een grote D. Even los van dat ik die afterparty van Derksen afkeur
pi_204564463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat is wat hij vertelde.
Ja, nadat hij enorm onder vuur kwam te liggen door z’n eerste verhaal. Iedereen zou zo’n damage control verhaal verzinnen.
PWBF
pi_204564465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, 'high profile cases' doen het altijd goed in de crimefighterij, maar ik denk inderdaad ook niet dat een dergelijke vermeende zaak van zoveel jaar oud nog gaan onderzoeken niet heel zinvol is.
pi_204564468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere advocaat heeft gisteren al uitgelegd dat het in ieder geval verjaard is en daarnaast is het snelle onderzoek nu van het OM vreemd terwijl het maanden heeft gewacht met het instellen van onderzoeken tegen de voice kliek.
pi_204564469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja en de uitzending daarvoor zegt ie nog dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw steekt.

Wat hij 24 uur later van het PR-team moet vertellen, daar zou ik nou niet teveel waarde aan hechten.
Dus heb je 50/50 wat de waarheid zou kunnen zijn. Misschien is verhaal 2 wel de waarheid.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:38:12 #100
500074 Rode_Wijn
pi_204564470
quote:
Geldverspilling, for starters. Tijdverspilling.
Moeten die mensen geen boeven achter slot en grendel krijgen?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:39:01 #101
pi_204564482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Iedere advocaat heeft gisteren al uitgelegd dat het in ieder geval verjaard is en daarnaast is het snelle onderzoek nu van het OM vreemd terwijl het maanden heeft gewacht met het instellen van onderzoeken tegen de voice kliek.
Laatste mee eens. Eerste vind ik op zich prima, dat moet eerst onderzocht worden lijkt mij.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:39:08 #102
5428 crew  miss_sly
pi_204564486
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en GeenStijl.
Die bubble heeft niet per se iets te maken met Amsterdam. De Amsterdamse vastgoed-bubble heeft ook pareltjes.
pi_204564489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is toch rommel.
Amslod moet je hebben idd.
Met de A van Aaaaamsloooodddd
pindazakje
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:39:19 #104
pi_204564491
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wat is volgens jou de definitie van een boef?
pi_204564492
quote:
Het was begin 70-er jaren en dus al lang en breed verjaard. En aangezien er capaciteitsgebrek is zou ik het dan logischer vinden om te concentreren op zaken waar je nog wel iets mee kan. Ik vind het een rare zaak.
pi_204564497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar ze klagen we over capaciteitsgebrek en hun doorlooptijden zijn achterlijk lang.

Waarom je dan capaciteit inzet op een zaak die overduidelijk verjaard is ontgaat mij ook.
Ze geven zelf aan dat de zaken niet per se verjaard hoeft te zijn. Hoe op dit moment de exacte regels omtrent verjaring zijn weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het lijkt me niet direct een hele kansrijke exercitie waar wat uit gaat komen in ieder geval. Maar goed, niveautje 'ga boeven vangen!!!' is natuurlijk vrij infantiel.
pi_204564502
@Marsenal lijkt erop dat deel 10 in zicht komt!
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:39:50 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204564506
quote:

Blijkbaar hebben ze mijn #LOCKHIMUP posts gelezen en zijn ze in de houding geschoten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204564511
Heel de wereld staat in brand, hier in NL worden journalisten en advocaten vermoord, mocromaffia, minderjarigen met machetes en messen die elkaar te lijf gaan...

Maar het OM gaat een onderzoek doen naar een zaak van 50 jaar geleden, als die er überhaupt is geweest...

Dit land is kapot, ziek, ten dode opgeschreven..
  donderdag 28 april 2022 @ 13:40:47 #110
500074 Rode_Wijn
pi_204564518
quote:
Uslu heeft meer belangen. Vanwege haar achtergrond kunnen we niet zeker weten wat die zijn.
pi_204564523
quote:
Ja, nu kan ze opeens wel reageren. :') En als het in D66 -haar partij- gebeurt, zwijgt ze.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:41:34 #112
pi_204564531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Toine51 het volgende:
Heel de wereld staat in brand, hier in NL worden journalisten en advocaten vermoord, mocromaffia, minderjarigen met machetes en messen die elkaar te lijf gaan...

Maar het OM gaat een onderzoek doen naar een zaak van 50 jaar geleden, als die er überhaupt is geweest...

Alsof het OM daar niets aan doet
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:41:44 #113
pi_204564533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Ja, nu kan ze opeens wel reageren. :') En als het in D66 -haar partij- gebeurt, zwijgt ze.
Moet zij weten.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:41:55 #114
pi_204564535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Toine51 het volgende:

“De wereld staat in brand”

Vind ik altijd zo’n drogreden
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 28 april 2022 @ 13:42:31 #115
500074 Rode_Wijn
pi_204564554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat is volgens jou de definitie van een boef?
Een vraag die een nutteloze, semantische discussie gaat opwekken
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:42:52 #117
5428 crew  miss_sly
pi_204564562
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het zal wel weer als victimblaiming worden uitgelegd maar misschien is het ook niet onverstandig om te benoemen dat het wellicht wat onverstandig zou zijn om in dronken toestand met iemand mee naar huis te gaan/naar huis te nemen. En mocht dat wel gebeuren dat je in ieder geval voor jezelf in kunt staan en dat betekent misschien wel dat je gewoon niet strontbezopen de kroeg uit hoeft te rollen.
Dat hoeft allemaal niet, maar als het toch gebeurt is het niet de schuld van de vrouw dat de man zich niet kon beheersen. Dat is namelijk inderdaad victim blaming.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:43:39 #118
pi_204564582
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Een vraag die een nutteloze, semantische discussie gaat opwekken
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:43:43 #119
500074 Rode_Wijn
pi_204564583
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Een onderzoek hiernaar instellen kent ook enkel drogredenen
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:43:51 #120
408813 crew  trein2000
pi_204564586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ze geven zelf aan dat de zaken niet per se verjaard hoeft te zijn. Hoe op dit moment de exacte regels omtrent verjaring zijn weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het lijkt me niet direct een hele kansrijke exercitie waar wat uit gaat komen in ieder geval. Maar goed, niveautje 'ga boeven vangen!!!' is natuurlijk vrij infantiel.
De termijn is 20 jaar. Alles wat voor 1993 is gebeurd is verjaard tenzij er levenslang op staat.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 13:44:11 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204564591
twitter
  donderdag 28 april 2022 @ 13:44:36 #122
500074 Rode_Wijn
pi_204564598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Naast dat ik hier nimmer uitspraken over gedaan heb, heb ik geen zin en tijd in de discussie die je wil voeren
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:44:51 #123
408813 crew  trein2000
pi_204564602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat Johan D nooit veroordeeld gaat worden zou de redenering kunnen zijn. Maar ik vind dat niet erg overtuigend.
zie email 27 oktober
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:44:53 #124
pi_204564603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Al zes keer gemeld.

Stella is trouwens rommel, wisten jullie dat al?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:44:55 #125
500074 Rode_Wijn
pi_204564605
quote:
[ twitter ]
#Boomsmad
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:45:17 #126
5428 crew  miss_sly
pi_204564607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Fijn te weten dat er een aantal vrouwen zijn waar ik die kaars wel gewoon ongestraft in mag duwen, dank voor de uitleg!
Dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, natuurlijk. En naakt zijn, dronken zijn, ook prima.

Resumerend: naakt, dronken, kutwijf, allemaal oké.

Graag gedaan.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:45:20 #127
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204564608
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Daar doe je doorgaans dan ook het onderzoek voor. Om te zien of mensen iets strafbaars hebben gedaan.
pi_204564610
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Al zes keer gemeld.

Laat @Momo met rust.
pi_204564611
quote:
[ twitter ]
Het is begonnen. Domino Day is terug.
pi_204564612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Laat ze daar dan ook lekker bezig mee blijven
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:45:36 #131
pi_204564613
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Een onderzoek hiernaar instellen kent ook enkel drogredenen
Kan je deze mening verder toelichten?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 28 april 2022 @ 13:46:40 #132
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564624
Prachtig om te lezen dat er een snoeihard onderzoek in wordt gesteld om de seksuele activiteiten van deze viespeuk in kaart te brengen. Gatverdamme zeg. Het doet mij deugd om te lezen dat Stella de verstandige keuze neemt om zich te distantiëren van deze hele vieze bende. Lachen om verkachting is nooit acceptabel. Smerige vuilnekken dat het zijn daar. BAH
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:46:45 #133
pi_204564627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als het 8 jaar geleden was gebeurd, hadden ze dan wel onderzoek moeten doen?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:47:03 #134
500074 Rode_Wijn
pi_204564634
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Kan je deze mening verder toelichten?
Het lijkt aannemelijk om een onderzoek in te stellen maar dat is niet correct.
Gezien de verjaring
  donderdag 28 april 2022 @ 13:47:08 #135
78780 deedeetee
pi_204564635
  donderdag 28 april 2022 @ 13:47:53 #136
498282 Scrummie
pi_204564642
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, natuurlijk. En naakt zijn, dronken zijn, ook prima.

Resumerend: naakt, dronken, kutwijf, allemaal oké.

Graag gedaan.
Waar staat dat?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:48:04 #137
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564645
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Draak31 het volgende:
Prachtig om te lezen dat er een snoeihard onderzoek in wordt gesteld om de seksuele criminaliteit van deze viespeuk in kaart te brengen. Gatverdamme zeg. Ik deugt mij ook te lezen dat Stella de verstandige keuze neemt om zich te distantiëren van deze hele vieze bende. Lachen om verkachting is nooit acceptabel. Smerige vuilnekken dat het zijn daar. BAH
In het verhaal komt naar voren dat er geen sprake is geweest van seks of penetratie. Nu heb jij het al over seksuele criminaliteit. Dat is pas schandelijk.
Dit, dus.
pi_204564648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Genoeg zaken in de wereld die er echt toe doen. Geen zaken van 50 jaar geleden die toch niet te bewijzen zijn.

Moet je zien wat de krantenkoppen en het nieuws nu domineert. Een biecht van een seniele oude man...
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:48:51 #139
236264 crew  capricia
pi_204564653
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Gezien de verjaring
Verjaring van wat?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 13:48:51 #140
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564654
.

[ Bericht 53% gewijzigd door Straatcommando. op 28-04-2022 14:09:29 ]
pi_204564658
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Straatcommando. op 28-04-2022 14:10:10 ]
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:49:54 #142
pi_204564664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
In het verhaal komt naar voren dat er geen sprake is geweest van seks of penetratie. Nu heb jij het al over seksuele criminaliteit. Dat is pas schandelijk.
Pas in de rectificatie was dit zo. In het orignele verhaal ging het weldegelijk om penetratie.
pi_204564666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als het 8 jaar geleden was gebeurd, hadden ze dan wel onderzoek moeten doen?
Ja, maar dat is toch niet zo? Wat kost dit nutteloze onderzoek nou?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:50:23 #144
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564668
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Straatcommando. op 28-04-2022 14:09:46 ]
  donderdag 28 april 2022 @ 13:50:38 #145
500074 Rode_Wijn
pi_204564670
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Verjaring van wat?
Het mag toch duidelijk zijn waar ik op doel. Ik ga geen kleuterschool gesprek voeren
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:51:00 #146
236264 crew  capricia
pi_204564675
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:50 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Het mag toch duidelijk zijn waar ik op doel. Ik ga geen kleuterschool gesprek voeren
Verjaring van wat precies?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:51:17 #147
pi_204564678
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, maar dat is toch niet zo? Wat kost dit nutteloze onderzoek nou?
Ik neem aan dat ze eerst onderzoeken of het verjaard is.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:51:19 #148
500074 Rode_Wijn
pi_204564680
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Verjaring van wat precies?
:W
pi_204564681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Goudse of Edammer?

Ja.
pi_204564689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze eerst onderzoeken of het verjaard is.
Dat is al.
pi_204564691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De termijn is 20 jaar. Alles wat voor 1993 is gebeurd is verjaard tenzij er levenslang op staat.
Even opgezocht en volgens deze informatie is het wat specifieker:
https://www.zedenadvocaat.nl/verjaringstermijn-zedendelicten/

Hetgeen in de uitzending werd verteld valt volgens mij onder 243 Sr, wat dus na 12 jaar verjaard.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:52:12 #152
pi_204564695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat is al.
Ik hou niet zo van mensen die hun zin niet.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:52:36 #153
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204564696
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je bent niet reëel
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204564702
Dus eerst was het een kaars erin, toen net niet er in en nu blijkt het een kaas te zijn. Mooie wendingen wel.

Verder... boeiuh..
  donderdag 28 april 2022 @ 13:53:08 #155
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Pas in de rectificatie was dit zo. In het orignele verhaal ging het weldegelijk om penetratie.
Dan houdt het verhaal van 100% zekerheid van penetratie toch geen stand? Er is gerectificeerd, dan kun je nooit uitgaan van verhaal 1.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:53:30 #156
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Gelukkig grijpt Stella in.
pi_204564711
quote:
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204564717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.
Johan Derksen ook niet.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:55:08 #159
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
In zijn latere versie, ja. Niet in de 1e.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:55:11 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564723
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:55:26 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_204564726
quote:

Dit is wel beetje niveau opmerking als `Heeft de politie niks beters te doen als katten uit de boom redden!?

Je kan ook meerdere cases tegelijk behandelen weet je
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 13:55:27 #162
pi_204564727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dan houdt het verhaal van 100% zekerheid van penetratie toch geen stand? Er is gerectificeerd, dan kun je nooit uitgaan van verhaal 1.
Geen van beide verhalen houdt stand, dus dan is het logisch dat mensen een keuze maken in wat ze aannemen. Dat doe jij toch ook?
  donderdag 28 april 2022 @ 13:55:47 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
In zijn latere versie, ja. Niet in de 1e.
Rectificatie/nuancering dus.
Dit, dus.
pi_204564734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is wel beetje niveau opmerking als `Heeft de politie niks beters te doen als katten uit de boom redden!?

*Brandweer
pi_204564736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dit is geen case, aangezien het hoe dan ook verjaard is en er is een gigantisch tekort aan zedenrechecheurs waardoor al een schrikbarend aantal zaken blijft liggen.

Dus laten ze zich dan aub bezighouden met niet-verjaarde zaken. Klap in het gezicht ook voor vrouwen die aangifte willen doen waartegen wordt verteld dat het geen zin heeft en dan nu wel proactief een 50-jaar oude zaak oppakken zonder aangiftes of whatever.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:56:29 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564737
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Geen van beide verhalen houdt stand, dus dan is het logisch dat mensen een keuze maken in wat ze aannemen. Dat doe jij toch ook?
Nee, ik weet niet wat waar is. Dus dan ga ik zeker niet over tot hem een crimineel/verkrachter te noemen.
Dit, dus.
pi_204564738
Angela de Jong schuift vanavond aan bij Vandaag Inside. Als dat geen vuurwerk wordt :9
  donderdag 28 april 2022 @ 13:56:48 #168
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.
Wat een behoorlijk ongeloofwaardig en slap verhaal is. Damage control noemen ze dat.
pi_204564740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
*Brandweer
  donderdag 28 april 2022 @ 13:57:11 #170
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564742
quote:

[..]
Nee niet gezien maar hoorde via via net dat het allemaal erg ongeloofwaardig klonk. Het is natuurlijk ook wel apart als je eerst verhaal A verteld, daarna merk je dat mensen je een beetje vies vinden en dan ineens vertel je verhaal B en klopt A niet meer. Nou dat gaat er bij mij en een heleboel andere mensen die compleet in shock zijn NIET in. Gatverdamme zeg.
pi_204564743
quote:
Maar iemand bestempelen als verkrachter
Hij zegt toch zelf wat hij gedaan heeft.

En dan moeten wij zeggen 'Nou nou Johan .. dat je dat nou over jezelf zegt ... Daar moeten we toch echt eerst een rechter naar laten kijken hoor!' ?

Híj bekent iemand te hebben gepenetreerd met een kaars.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:57:24 #172
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204564744
quote:
50 (?) jaar geleden :') Dit heeft een hoog voorgedrukte aangiftes gehalte.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:57:49 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564747
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nee niet gezien maar hoorde via via net dat het allemaal erg ongeloofwaardig klonk. Het is natuurlijk ook wel apart als je eerst verhaal A verteld, daarna merk je dat mensen je een beetje vies vinden en dan ineens vertel je verhaal B en klopt A niet meer. Nou dat gaat er bij mij en een heleboel andere mensen die compleet in shock zijn NIET in. Gatverdamme zeg.
Oh het klonk ongeloofwaardig. Dan moet het wel een verkrachter zijn.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 13:58:06 #174
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564750
quote:

[..]
Rectificatie/nuancering dus.
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".
pi_204564755
quote:

[..]
Je hebt duidelijk niet gekeken.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:58:54 #176
pi_204564757
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Gezien de verjaring
Het OM lijkt zelf te gaan bepalen of het feit wel of niet verjaard is gezien het NOS. Ze stellen het afhankelijk van de aard en context. Vandaar het onderzoek.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204564759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Angela de Jong schuift vanavond aan bij Vandaag Inside. Als dat geen vuurwerk wordt :9
Waarom is zij eigenlijk zo belangrijk?
pi_204564760
twitter
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 13:59:29 #179
236264 crew  capricia
pi_204564761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".
Eens.
De volgende dag zei hij nog 'er geen woord van terug te nemen' tegen het AD. En een paar uur later kwam hij opeens met een heel ander verhaal op de proppen. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204564762
quote:

[..]
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.
pi_204564765
quote:

[..]
Bovendien laat de context in de eerste versie er geen misverstand over bestaan. Kijk je mag best terugkrabbelen als je merkt dat het allemaal niet zo lekker valt, dan doen mensen wel vaker en advocaten van verdachten op TV doen ook niets anders dan ontkennen dat water nat is, maar heel geloofwaardig is dat ook vaak niet.
pi_204564770
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Dan kan dat toch ook gewoon de uitkomst zijn?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204564773
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het OM lijkt zelf te gaan bepalen of het feit wel of niet verjaard is gezien het NOS. Ze stellen het afhankelijk van de aard en context. Vandaar het onderzoek.
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft wegens te weinig mankracht/bewijs en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:00:47 #184
498282 Scrummie
pi_204564774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat weet niemand.
pi_204564781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef Confetti het volgende:

[..]
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.
Ik heb het altijd al geweten dat je een kut hebt.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:01:30 #186
5428 crew  miss_sly
pi_204564782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je bent niet reëel
Helaas is dat nog steeds zo. Het zou al mooi zijn als jij dat ook 'helaas' zou vinden en zou vinden dat het moet veranderen. Want het is vooral in de hoofden van veel mannen 'niet reëel" en zou moeten transformeren naar "inderdaad, zo hoort het te zijn".
pi_204564783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.
Ook een mooi voorbeeld van hoe het 'onafhankelijke' OM door de publieke opinie wordt beinvloed.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:02:23 #188
498282 Scrummie
pi_204564786
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Helaas is dat nog steeds zo. Het zou al mooi zijn als jij dat ook 'helaas' zou vinden en zou vinden dat het moet veranderen. Want het is vooral in de hoofden van veel mannen 'niet reëel" en zou moeten transformeren naar "inderdaad, zo hoort het te zijn".
Ah, even weer een leuk inkijkje in de hoofden van mannen. Bedankt miss_sly! :).
  donderdag 28 april 2022 @ 14:02:35 #189
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Oh het klonk ongeloofwaardig. Dan moet het wel een verkrachter zijn.
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg viezerik, vuile vieze viezerik. Dat is wat ik wel zeg. Alleen al door zulke vieze verhalen te vertellen. BAH.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:02:37 #190
236264 crew  capricia
pi_204564788
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Vaak is er ook sprake van een patroon wat zich over een langere termijn uitstrekt. Bij daders van zedenmisdrijven.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 14:02:40 #191
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564789
quote:

[..]
Zelfs als het allemaal niet waar zou zijn, dat is niet meer zo bijster relevant. Waar het om gaat is dat Derksen trots op tv verkondigt een vrouw te hebben verkracht.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:02:42 #192
pi_204564790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft wegens te weinig mankracht/bewijs en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.
Stel het slachtoffer stapt naar voren en die bevestigt de eerste versie van Johan D.’s verhaal, dan heb je een prima zaak lijkt me zo :lijstje:

Zo vaak komt het niet voor dat een dader op live televisie een misdrijf bekent.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204564792
Ik zit hier ook lekker mee te lezen en soms zelfs te reageren. Maar ik begrijp echt alle ophef niet. Hebben al die mensen inclusief het OM en iedereen hier niks beters te doen? Er gebeuren toch wel dingen in en buiten NL die meer zorgwekkend zijn.

Ah kijk, zelf in België is het wereldnieuws. Heb altijd Studio Brussel aan en daar wordt nu gezegd dat het OM een onderzoek tegen JD in gaat stellen.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:03:31 #194
498282 Scrummie
pi_204564797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Zelfs als het allemaal niet waar zou zijn, dat is niet meer zo bijster relevant. Waar het om gaat is dat Derksen trots op tv verkondigt een vrouw te hebben verkracht.
‘Ik schaam me ervoor’ is trots?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:04:19 #195
pi_204564803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik begrijp echt alle ophef niet.
Vind jij het gedrag van JD van die bewuste avond en hoongelach dan volkomen normaal?
pi_204564811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En ook nog dat hij dit probeert in te zetten als argument om het grensoverschrijdend gedrag van een ander te bagatelliseren.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:05:08 #197
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564813
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nouja dat domme gelach erbij helpt natuurlijk niet. Lekker genieten van een verhaaltje van vroeger, even kaarsje proppen. Leuk man. O ja heb ook wel beetje spijt hihi maar wel grappig verhaal toch?

Hou op joh, dit is zuivere viespeukerie van de bovenste plank.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:05:40 #198
498282 Scrummie
pi_204564818
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nouja dat domme gelach erbij helpt natuurlijk niet. Lekker genieten van een verhaaltje van vroeger, even kaarsje proppen. Leuk man. O ja heb ook wel beetje spijt hihi maar wel grappig verhaal toch?

Hou zelf op joh.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:06:09 #199
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit hier ook lekker mee te lezen en soms zelfs te reageren. Maar ik begrijp echt alle ophef niet. Hebben al die mensen inclusief het OM en iedereen hier niks beters te doen? Er gebeuren toch wel dingen in en buiten NL die meer zorgwekkend zijn.

Ah kijk, zelf in België is het wereldnieuws. Heb altijd Studio Brussel aan en daar wordt nu gezegd dat het OM een onderzoek tegen JD in gaat stellen.
Je begrijpt de ophef niet? Voor jou is het normaal om kaarsen in je lichaam gestoken te krijgen? Akelige viezerikken hier zeg. :r
  donderdag 28 april 2022 @ 14:06:34 #200
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Berouw komt, zoals wel vaker, na de zonde.
pi_204564828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind jij het gedrag van JD van die bewuste avond en hoongelach dan volkomen normaal?
Ik vind het niet echt schokkend nee dat niet. Wat niet wil zeggen dat ik het grappig vind. Maar ik kan er niet warm of koud van worden eigenlijk. Maar heb sowieso niks met al die tv-persoonlijkheden en wat ze vinden en wat anderen daar weer van vinden.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:06:53 #202
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204564830
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Hou zelf op joh.
Nee ik heb de kracht van het goede aan mijn zijde. Dit is niet gewoon even een hype. Dit is het kwaad wat in ons gezicht lacht. Nou mooi niet.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:08:10 #203
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204564838
quote:

[..]
Medisch goed onderbouwd verhaal! Misschien kun je wat met je inzichten op de coma-afdeling?
pi_204564843
quote:

[..]

Heb je het nou wel of niet gekeken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204564846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Je begrijpt de ophef niet? Voor jou is het normaal om kaarsen in je lichaam gestoken te krijgen? Akelige viezerikken hier zeg. :r
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten. Denk zelf dat de vrouw in kwestie er geen trauma aan over heeft gehouden en er de volgende dag meer een gevoel bij zal hebben gehad van "oeh ik drink nooit meer" . Waar ze zich waarschijnlijk niet aan gehouden zal hebben. Als ze nog leeft en het zich nog herinnert zal ze nu iets hebben van, oh my god, laat het allemaal rusten.
pi_204564858
Denk dat ze zich de volgende dag meer schaamde voor dat kotsen dan dat ze die kaars heel erg vond.
pi_204564859
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Eens.
De volgende dag zei hij nog 'er geen woord van terug te nemen' tegen het AD. En een paar uur later kwam hij opeens met een heel ander verhaal op de proppen. :')
Ja, duh, een paar uur later werd zijn inkomen bedreigd.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:09:47 #208
78780 deedeetee
pi_204564861
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nee ik heb de kracht van het goede aan mijn zijde. Dit is niet gewoon even een hype. Dit is het kwaad wat in ons gezicht lacht. Nou mooi niet.
:') :') :')
  donderdag 28 april 2022 @ 14:10:15 #209
500074 Rode_Wijn
pi_204564864
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat bedoel ik met dat het aannemelijk lijkt, maar dat niet correct is.

Er is geen enkel signaal in deze geschiedenis waaruit blijkt dat onderzoek nuttig is. En Derksen zelf beweert alweer dat het anders is gegaan. Defacto is er niet eens een verhaal. Tja.

Je kan alles wat onwaarschijnlijk is wel willen onderzoeken maar dan blijf je bezig. Liever steekt het OM tijd en geld in onderzoeken die wat meer hout snijden.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:10:29 #210
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204564867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten. Denk zelf dat de vrouw in kwestie er geen trauma aan over heeft gehouden en er de volgende dag meer een gevoel bij zal hebben gehad van "oeh ik drink nooit meer" . Waar ze zich waarschijnlijk niet aan gehouden zal hebben. Als ze nog leeft zal ze nu iets hebben van, oh my god, laat het allemaal rusten.
Goed verhaal van het FOK!-orakel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij AstroTV trouwens.
pi_204564868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Dat mensen de ophef overdreven vinden, wil niet zeggen dat ze het goedkeuren. Nuance is een onbekend begrip voor jou.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:10:47 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204564871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat 2 totaal verschillende termen zijn en die echt niks met elkaar te maken hebben.
Die hebben alles met elkaar te maken. En dat weet je zelf ook wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204564876
quote:
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten.
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet. Verkrachting behoeft geen context om veroordeeld te kunnen worden.

Maar fuck it, ik speel wel mee ...

Puur hypothetisch ... wat zou voor jou een gepaste context zijn waarbij jij denkt, 'goh, in dát geval is het inderdaad helemaal prima om een kaars in de vagina van een door drank bewusteloze vrouw te steken'?

Ik ben oprecht benieuwd.
pi_204564883
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Goed verhaal van het FOK!-orakel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij AstroTV trouwens.
Kijk, eindelijk erkenning.
pi_204564884
Nou, het is hem iig gelukt de aandacht van Johnny de Mol af te leiden :')
  donderdag 28 april 2022 @ 14:12:38 #216
500074 Rode_Wijn
pi_204564893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.

Puur hypothetisch ... wat zou voor jou een gepaste context zijn waarbij jij denkt, 'goh, in dát geval is het inderdaad helemaal prima om een kaars in de vagina van een door drank bewusteloze vrouw te steken'?

Ik ben oprecht benieuwd.
Als die vrouw meermaals heeft verklaard dat ze dat wel zag zitten. Maar in de meeste scenario's komt Derksen er niet goed uit.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:13:23 #217
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564898
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg viezerik, vuile vieze viezerik. Dat is wat ik wel zeg. Alleen al door zulke vieze verhalen te vertellen. BAH.
Seksuele criminaliteit, zei je. Dan ben je al veroordeeld.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:14:41 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204564907
quote:

[..]
Ja, dat noem je een rectificatie. Iets wat eerder gezegd is anders uitleggen.
Dit, dus.
pi_204564908
"Ik heb iemand verkracht"

bloodymary1: "Kom mensen, niet oordelen he! We weten de context niet!"

:') :') :')

Wat een morele armoede weer.

Is dit nou wat sommige mensen 'doorgeslagen cultuurrelativisme' noemen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:15:34 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204564912
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat?
Amber Heard, volgens Johnny Depp.
SHO / Amber Heard vs. Johnny Depp

OT:

Om je kapot te schamen dit, :r. Walgelijk. Johan vindt zichzelf weer eens heel stoer en lekker rebels maar beseft niet dat hij gewoon een misdrijf heeft opgebiecht. Zo rebels is Derksen dat hij helemaal zijn rug niet recht houdt maar snel met een PR-praatje naar buiten komt want dit was toch niet zo handig. Loser. Ik hoop dat steeds vaker duidelijk wordt gemaakt dat dit soort gedrag niet door de beugel kan (of kon!) en niet grappig is. Verjaard of niet: gewoon een walgelijk misdrijf, :r.

Met z’n “ik stel me kwetsbaar op”. Bitch please, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204564918
twitter

Goed punt
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:16:22 #222
pi_204564921
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat bedoel ik met dat het aannemelijk lijkt, maar dat niet correct is.

Er is geen enkel signaal in deze geschiedenis waaruit blijkt dat onderzoek nuttig is.
Wat dacht je van de maatschappelijke onrust?
quote:
En Derksen zelf beweert alweer dat het anders is gegaan. Defacto is er niet eens een verhaal. Tja.
Dat hij (vanuit financieel begrijpelijk oogpunt) zijn verhaal omdraait naar iets wat totaal niet strafbaar is betekent niet dat er geen verhaal meer is
quote:
Je kan alles wat onwaarschijnlijk is wel willen onderzoeken maar dan blijf je bezig. Liever steekt het OM tijd en geld in onderzoeken die wat meer hout snijden.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:17:00 #223
236264 crew  capricia
pi_204564926
Dit incident jaren geleden kan best het topje van de ijsberg zijn bij Derksen. Hij vertelde het ook zo als een grapje...van zo was het toen haha. In zijn uitlatingen normaliseerde hij deze verkrachting gewoon. En pas later, na hierop terecht gewezen te zijn, paste hij opeens zijn verhaal aan.

Ben benieuwd hoeveel aangiften er nu binnen gaan komen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204564927
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Andromache het volgende:
Heel naar. Ik vind dit naar van Johan. Ik had gehoopt dat het net als veel andere verhalen bij VI grote borstklopperij was, vermakelijk ouwejongenskrentenbrood en elkaar overtoepen met harde zwarte grappen en opscheppen met een flinke korrel zout. Nu is Johan te ver gegaan, ik geloof hem niet meer. Ik ga er van uit dat het wel gebeurd is zoals hij eerder zei. Dan nog is het aan het slachtoffer om te bepalen of ze zichzelf slachtoffer vond of dat ze scheel van de lach om die wilde avond en dat rotgeintje van de jongens die kaars er uit getrokken heeft en brak is gaan ontbijten en over tot de orde van de dag. Wij weten dat niet, het is aan haar als volwassene om er van te vinden wat ze er van vindt. Het is volgens mij pas verkrachting als er aangifte gedaan wordt, iemand volgens de regels vervolgd wordt en veroordeeld wordt; het blijft een titel in het wetboek van strafrecht en ik ben er uit principe voorzichtig mee om strafbare feiten op gebeurtenissen te plakken. Ligt trouwens anders bij minderjarigen, dan is aangifte niet nodig voor vervolging, maar dat daargelaten. Wie mij trouwens natrekt in het Danny de Munk-topic, leest dat ik daar wel 'neigt naar mensenhandel en verkrachting' schrijf, maar dat komt omdat het vermoedelijke slachtoffer aangeeft dat ze het als heel vervelend en dwingend ervaren heeft. Voor ik hier verkeerd overkom.

Het is in ieder geval heel verkeerd overgekomen als vergoeilijken van iets dat het slachtoffer als verkrachting zou kunnen hebben ervaren. Die gedachte laat me niet los. Op de keper beschouwd is het een zaak tussen die drie, maar het imago van het programma is zo besmet geraakt en zo naar de gallemiezen, laat staan Johans imago, dat dit programma niet meer kan. Sterke verhalen en dingen uit je verleden opbiechten, vooral doen aan de tap met een slok op, maar dit kan niet meer als tv-format. VI is jarenlang hartstikke leuke tv geweest, maar het is nu klaar. Ik kan niet meer met plezier naar Johan kijken.
Hey Andro, het is idd een bijzonder discutabel verhaal, maar de nuancering van ertussen of erin kan ik me iets bij voorstellen; je moet behoorlijk wat geweld gebruiken om zo'n dikke geurkaars zonder glijmiddel in te brengen, dus ik kan me goed voorstellen ze hem er tegenaan gedrukt hebben i.p.v. echt naar binnen. Hij zal waarschijnlijk juridisch advies hebben gekregen en het daarom nu anders noemen, maar het kan op hetzelfde neer komen..

Aan de ene kant is het kwalijk hoe laconiek hierover wordt gedaan aan tafel, maar dat komt echt door de opzet van het programma. Ze gedragen zich als een stel jongens/mannen zoals die praten zonder camera's erbij, dat is ook de aantrekkingskracht van het programma, dat ongenuanceerde. Ik ken dat ook uit de praktijk en alles wordt wat gechargeerd en overdreven, dat is toch een soort humor i.c.m. machismo, mannen onderling ouwehoeren graag en foute humor werkt altijd goed. Iedereen weet dat Wilfred Genee zich hier wel onprettig bij voelt, en er zal ook over nagepraat zijn en er komt ook zo'n vervolg op in de volgende aflevering.

Toch is het ook goed dat Johan zich op deze manier zo eerlijk uitspreekt, omdat heel veel mannen nog op dit punt zitten, het is wel het begin van het erkennen van het probleem. Het moeilijke aan Johan is dat hij nooit lijkt te willen leren van zoiets, niet excuses aan wil bieden etc. Het had een leermoment kunnen zijn als ze de ernst van de zaak nog tijdens het gesprek in waren gaan zien en van toon veranderd waren, helaas lukt dat ze nog niet
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:17:36 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204564930
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:15 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Goed punt
Bejaarding, :D.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204564942
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:15 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Goed punt
Denkjewel is echt een tyfusdebiel.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:19:21 #227
236264 crew  capricia
pi_204564944
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet. Verkrachting behoeft geen context om veroordeeld te kunnen worden.

Ik ben oprecht benieuwd.
De makkelijkheid ook waarmee Derksen hierover sprak, geeft mij het vermoeden dat dit niet de eerste 'kwajongensstreek' was.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:19:38 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204564945
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:17 schreef capricia het volgende:
Dit incident jaren geleden kan best het topje van de ijsberg zijn bij Derksen. Hij vertelde het ook zo als een grapje...van zo was het toen haha. In zijn uitlatingen normaliseerde hij deze verkrachting gewoon. En pas later, na hierop terecht gewezen te zijn, paste hij opeens zijn verhaal aan.

Zou toch wat zijn, :D. Dat Johan zichzelf heeft gecanceld. Good riddance.
pi_204564946
quote:
Het is volgens mij pas verkrachting als er aangifte gedaan wordt
Handig. In dat geval heb ik dus nog nooit gevochten. Of iets gejat. Of iets in de openbare ruimte gesloopt. Of illegale drugs gekocht. Of verkocht.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:19:41 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204564947
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het zou zo horen te zijn dat je niet naakt bij iemand in bed gaat liggen als je niet wil neuken.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204564954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Geen idee wie het überhaupt is, volg hem niet of zo. Vond dit enkel een goed punt.
pi_204564960
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef capricia het volgende:

[..]
De makkelijkheid ook waarmee Derksen hierover sprak, geeft mij het vermoeden dat dit niet de eerste 'kwajongensstreek' was.
Jup. "Laat ik met dit komische verhaaltje eens de wateren voorzichtig testen alvorens ...". Zo kwam het op mij over.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:21:30 #233
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204564961
quote:

[..]
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten. Denk zelf dat de vrouw in kwestie er geen trauma aan over heeft gehouden en er de volgende dag meer een gevoel bij zal hebben gehad van "oeh ik drink nooit meer" . Waar ze zich waarschijnlijk niet aan gehouden zal hebben. Als ze nog leeft en het zich nog herinnert zal ze nu iets hebben van, oh my god, laat het allemaal rusten.
Dan is het voor alle partijen het beste haar op te sporen.
Want het OM heeft niks te maken met context. Dat is voor de rechter.
Iemand die vermoord is klaagt ook niet maar uiteraard houdt het OM daar geen rekening mee.
Wie dit leest is gek
pi_204564962
quote:

[..]

Hij vertelde het niet omdat het zo grappig is maar omdat het hypocriet is om Johnny te veroordelen als je zelf ook niet echt smetteloos bent.
Rene maakt er dan weer grappen en grollen mee, maar dat doet hij met alles.
pi_204564970
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dan is het voor alle partijen het beste haar op te sporen.
Want het OM heeft niks te maken met context. Dat is voor de rechter.
Iemand die vermoord is klaagt ook niet maar uiteraard houdt het OM daar geen rekening mee.
Maar zij wil dat misschien helemaal niet. Zij dacht van oh laat het aub rusten, was het zelf allang vergeten. Laat dat mens met rust zeg..
pi_204564978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Hij vertelde het niet omdat het zo grappig is maar omdat het hypocriet is om Johnny te veroordelen als je zelf ook niet echt smetteloos bent.
Eigenlijk is RvdG degene die het allemaal verpest heeft. Zoals zo vaak. Eikel.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:24:02 #237
pi_204564979
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Nou nou nou

Waarom zo wild
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 28 april 2022 @ 14:24:48 #238
138876 Andromache
pi_204564988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Handig. In dat geval heb ik dus nog nooit gevochten. Of iets gejat. Of iets in de openbare ruimte gesloopt. Of illegale drugs gekocht. Of verkocht.
Zedenmisdrijven zijn vaker klachtdelicten dan vermogens- of geweldsdelicten, ik kan het ook niet anders voor je maken.
pi_204564991
quote:

[..]
[ twitter ]

Wie is El Scorpio en waarom is dit nieuws?
pi_204564994
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nou nou nou

Waarom zo wild
Echt een enorme kneus die teveel in zichzelf is gaan geloven.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:25:52 #241
5428 crew  miss_sly
pi_204565000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het zou zo horen te zijn dat je niet naakt bij iemand in bed gaat liggen als je niet wil neuken.
Dus als je dan out gaat, kan de ander zijn gang gaan. Je was immers al naakt bij die persoon in bed gaan liggen. Of naakt en wel ontdek je iets heel onsmakelijks of doet de ander heel nare dingen bij je, maar je bent nu eenmaal tot zover gegaan, er is geen weg meer terug. Dit zul je afmaken.

Lekkere instelling wel.
pi_204565002
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:17 schreef capricia het volgende:

Nul waarschijnlijk.
pi_204565004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Johan 8:7. Gij die nog nooit een bewusteloze vrouw met een kaars gepenetreerd heeft, schuif als eerste aan bij een TV praatprogramma om Johnny af te zeiken!

Wat een moderne Jezus is die vent toch he.

:') :')

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 28-04-2022 14:32:03 ]
pi_204565005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Eigenlijk is RvdG degene die het allemaal verpest heeft. Zoals zo vaak. Eikel.
Dit zijn geen onderwerpen om grapjes over te maken, past alleen schaamte..
  donderdag 28 april 2022 @ 14:26:32 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_204565008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar zij wil dat misschien helemaal niet. Zij dacht van oh laat het aub rusten, was het zelf allang vergeten. Laat dat mens met rust zeg..
`Dat mens' kan diegene zijn die een mogelijke beerput opent.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:28:10 #246
408813 crew  trein2000
pi_204565024
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:24 schreef Andromache het volgende:

[..]
Zedenmisdrijven zijn vaker klachtdelicten dan vermogensdelicten, ik kan het ook niet anders voor je maken.
Sinds wanneer zijn zedenmisdrijven klachtdelicten?
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 14:28:55 #247
500074 Rode_Wijn
pi_204565037
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat dacht je van de maatschappelijke onrust?
[..]
Dat hij (vanuit financieel begrijpelijk oogpunt) zijn verhaal omdraait naar iets wat totaal niet strafbaar is betekent niet dat er geen verhaal meer is
[..]

Maatschappelijke onrust? Meen je dit?
Dat vind ik wel een tikje overdreven :D

Of heb ik iets gemist en is men al sinds dinsdag aan het plunderen en rellen?

Zullen we de dingen wel in perspectief blijven zien?

Verder is er geen verhaal omdat hij nu wat anders verklaart. Het motief daarvoor weet jij schijnbaar al maar we kunnen ook van oprechte onschuld uitgaan. Zo hebben we dat in dit land 'met zijn allen afgesproken'.

Nogmaals is het al met al zeer onwaarschijnlijk dat het op een zinnig onderzoek zal uitdraaien, daar zitten enkel drogredenen onder. We hebben het OM niet om populistisch te acteren en dat doen ze nu duidelijk wel.
pi_204565038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou nee hoor, dat is alleen wat de mensen hopen die een hekel aan hem hebben.
pi_204565039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Denk je dat echt ja? Ik niet. De enige keer dat ze elkaar ontmoet hebben is van bekend wat er gebeurd is.
pi_204565054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:24 schreef Andromache het volgende:

[..]
Zedenmisdrijven zijn vaker klachtdelicten dan vermogensdelicten, ik kan het ook niet anders voor je maken.
Dat het pas verkrachting is wanneer je een afspraak maakt bij de balie van het politiebureau, is natuurlijk gewoon dikke onzin.
pi_204565059
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:28 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]

Nogmaals is het al met al zeer onwaarschijnlijk dat het op een zinnig onderzoek zal uitdraaien, daar zitten enkel drogredenen onder. We hebben het OM niet om populistisch te acteren en dat doen ze nu duidelijk wel.
Ja dat begrijp ik ook echt niet waarom ze dat gaan doen. En veel ergere zaken wegschuiven onder het motto te druk, onderbezet, te lang geleden, wordt niks. Heel populistisch dit. Misschien denken ze dat ze wat goed te maken hebben, vertrouwen winnen en zo.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:31:19 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_204565061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Denk je dat echt ja? Ik niet. De enige keer dat ze elkaar ontmoet hebben is van bekend wat er gebeurd is.
Ik denk helemaal niks, maar de mogelijkheid bestaat.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:31:58 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Handig. In dat geval heb ik dus nog nooit gevochten. Of iets gejat. Of iets in de openbare ruimte gesloopt. Of illegale drugs gekocht.
Die viel mij ook op, ja, :'). Wat een stomme opmerking.

Ik kan trouwens ook erg slecht tegen mensen die elke keer als er iets gebeurt bij VI zeggen dat het zo’n ‘losjes’ programma is, lekker niet in scène gezet etc. en ja, het is daardoor gewoon ‘mannen onder elkaar’ he. Alsof dat ook maar van enige relevantie is. Maakt dat de actie ineens anders dan? Is het een misdrijf als het geregisseerd is opgebiecht maar niet als het spontaan naar buiten gebracht wordt? Als dit gezegd was waar vrouwen bij waren dan was het wel serieus maar bij ‘gewoon mannen onder elkaar jeweettoch zo gaat het’ is het ineens simpelweg een niet-serieus grapje?

Wat, in hemelsnaam, doet de insteek van het programma ertoe in relatie tot de daadwerkelijke (opgebiechte) actie? En: wie, in hemelsnaam, denkt dat VI niet grotendeels voorbereid is? Alsof die mannen komen opdagen en daar gewoon neergezet worden zonder enige vorm van richting, vooropgezette ‘shockerende’ uitspraken of bedachte oneliners, nepgelach (I’m looking at you Van der Gijp) en zogenaamd leuke alvast voorgesproken reacties op elkaar. Er zal vast een los element in zitten, oa getuige deze biecht, maar denken dat hier geen enkele voorbereiding of staging in zit is echt naïef.

Eigenlijk zijn de mannen van VI de Meilandjes van ‘lekker stoere mannenpraat’: een inmiddels uitgekauwde karikatuur van zichzelf.
pi_204565067
Toen de naaktfoto’s van Ferry Doedens rondgingen moest iedereen ze zien, dat was schaamteloos.
Toen de pornovideo van Fred van Leer rondging moest iedereen hem zien.
Toen van Patricia Paay ongewild een video rondging moest iedereen deze zien.

Nu gaat heel dat zelfde clubje compleet los op Johan Derksen, echt in welke freakshow zijn we terecht gekomen?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:34:06 #255
pi_204565076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Toen de naaktfoto’s van Ferry Doedens rondgingen moest iedereen ze zien, dat was schaamteloos.

Nu gaat heel dat zelfde clubje compleet los op Johan Derksen, echt in welke freakshow zijn we terecht gekomen?
Alle drie nog nooit gezien.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:34:37 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_204565079
quote:

Naaktfoto's vrijwillig gemaakt
Pornofilm vrijwillig gemaakt
De maker van het filmpje door vrijwel iedereen veroordeeld

Dit is echt een vergelijking van lik me vestje
  donderdag 28 april 2022 @ 14:35:09 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_204565085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En dit
pi_204565092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Same.

Zal wel zijn omdat ik zo'n deuger ben die sowieso tegen de verspreiding zonder toestemming van andermans privé beeldmateriaal is.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:36:19 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204565093
Maar nu zegt Johan dat ze alleen de kaars tussen haar benen heeft gelegd, maar ze was ook naakt. Heeft ze wel zelf haar kleren uit gedaan?
pi_204565099
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:36 schreef Momo het volgende:
Maar nu zegt Johan dat ze alleen de kaars tussen haar benen heeft gelegd, maar ze was ook naakt. Heeft ze wel zelf haar kleren uit gedaan?
Hij zei gisteren wel dat ze zich zelf heeft uitgekleed ja. "Ik heb de indruk dat die mevrouw zich daarom uitgekleed had."

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2022 14:38:47 ]
  donderdag 28 april 2022 @ 14:37:17 #261
138876 Andromache
pi_204565101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn zedenmisdrijven klachtdelicten?
Oei, sorry, ik zit helemaal verkeerd, het klachtvereiste is niet alleen bij minderjarigen afgeschaft maar bestaat helemaal niet meer, al 20 jaar niet meer, oeioeioei. Het wordt wel ambtshalve overwogen of men wel door moet gaan met vervolging i.v.m.afwegen belangen, maar da's wat anders.

Dan tjaaaaa, nog maar eens heel goed naar de advocaten luisteren hoe zij dit kwalificeren. Bah. Nare zaak.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:38:36 #262
408813 crew  trein2000
pi_204565111
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:37 schreef Andromache het volgende:

[..]
Oei, sorry, ik zit helemaal verkeerd, het klachtvereiste is niet alleen bij minderjarigen afgeschaft maar bestaat helemaal niet meer, al 20 jaar niet meer, oeioeioei. Het wordt wel ambtshalve overwogen of men wel door moet gaan met vervolging i.v.m.afwegen belangen, maar da's wat anders.

Dan tjaaaaa, nog maar eens heel goed naar de advocaten luisteren hoe zij dit kwalificeren. Bah. Nare zaak.
Dat doet het OM als het goed is altijd ;)
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 14:39:16 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204565114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus als je dan out gaat, kan de ander zijn gang gaan. Je was immers al naakt bij die persoon in bed gaan liggen. Of naakt en wel ontdek je iets heel onsmakelijks of doet de ander heel nare dingen bij je, maar je bent nu eenmaal tot zover gegaan, er is geen weg meer terug. Dit zul je afmaken.

Lekkere instelling wel.
Goed plan, een norm stellen op zeldzame uitzonderingen.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:39:27 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565118
Derksen Quotes

"Met een kaars tussen je benen er vandoor gaan" }:|
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:39:32 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Naaktfoto's vrijwillig gemaakt
Pornofilm vrijwillig gemaakt
De maker van het filmpje door vrijwel iedereen veroordeeld

Dit is echt een vergelijking van lik me vestje
Niet alleen een vergelijking van lik me vestje maar vooral een nutteloze. Wat heeft dit te maken met deze situatie? Of staat daar een verkrachting op tape?

Overigens heb ik ze ook allemaal niet gezien en ook als ik nieuwsgierig ben zoek en kijk ik uit principe niet. Als seksueel getint privémateriaal ongewenst naar buiten is gekomen dan moet je imo niemand extra in zijn of haar privacy aangetast willen doen voelen.

Edit: waarschijnlijk wordt er geprobeerd hypocrisie aan te tonen. Ten eerste: drogreden, en ten tweede: iedereen is hypocriet. Ook user. Er is niemand die nooit hypocriet is, deal with it. Of mensen andere filmpjes hebben bekeken maakt deze actie niet meer of minder walgelijk. Hopelijk houdt ook iedereen op gestolen of expres gelekte sekstapes (zonder toestemming) te kijken. Ook walgelijk.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:39:48 #266
pi_204565121
quote:

De mens is nieuwsgierig van aard
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:40:36 #267
236264 crew  capricia
pi_204565128
quote:

Het is wel een woke en links dingetje, toch?
Begrip hebben voor de dader.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565130
quote:
Wie?

quote:
Wie?

quote:
Alsjeblieft niet, ik laat nog liever over me heen pissen.

quote:
Volgens mij vraagt niemand in dat clubje om een video van een jonge Johan die een kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw steekt, maar goed.

Zoals wel vaker het geval bij je posts omtrent het onderwerp 'seksueel grensoverschrijdend gedrag', slaan ze weer echt helemaal fucking nergens op.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:43:01 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204565141
twitter
  donderdag 28 april 2022 @ 14:43:18 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204565143
Wat gaat het OM doen dan? Is allang verjaard. Of willen ze dat juist vaststellen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 28 april 2022 @ 14:43:30 #271
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204565144
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mooi, en door :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204565146
quote:
[ twitter ]
:') Nou dat zullen oprechte excuses worden.
pi_204565151
Heeft die dronken lor zich al gemeld????
U MAD?
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 14:44:01 #274
35723 crew  GGMM
pi_204565152
quote:
[ twitter ]
Wat een slappe zak
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204565154
quote:
[ twitter ]
Gelukkig, dan is het tenminste opgelost.
U MAD?
  donderdag 28 april 2022 @ 14:44:54 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565158
quote:
[ twitter ]
Weer kijkcijfers dus.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:45:04 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565160
quote:
[ twitter ]
Oh kijk, Derksen toch niet zo rebels als hij zich voor wil doen. Onoprecht excuus incoming.

Enige voordeel uit dit nepexcuus gaat zijn dat hoe dan ook duidelijk wordt gemaakt dat dit niet wordt geaccepteerd als zijnde normaal gedrag.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:45:46 #278
236264 crew  capricia
pi_204565166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
:') Nou dat zullen oprechte excuses worden.
Versie 3 van het verhaal. 8)7
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 14:45:54 #279
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204565169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Niet :+
Naar mens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 april 2022 @ 14:46:04 #280
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204565170
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh kijk, Derksen toch niet zo rebels als hij zich voor wil doen. Onoprecht excuus incoming.

Enige voordeel uit dit nepexcuus gaat zijn dat hoe dan ook duidelijk wordt gemaakt dat dit niet wordt geaccepteerd als zijnde normaal gedrag.
Zo heeft hij het ook niet gebracht.
Het is wat er van gemaakt is de afgelopen dagen door alle ophef.

Wat een totale onzin dit.
1947-2016
pi_204565171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
Wat gaat het OM doen dan? Is allang verjaard. Of willen ze dat juist vaststellen?
En wat een voortvarendheid opeens, deden ze dat ook maar bij de vele andere zaken.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:46:34 #282
236264 crew  capricia
pi_204565176
quote:

[..]

Maar voor welke versie gaat hij nou excuus aanbieden?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565183
quote:

[..]

"Het spijt me dat jullie je gekwetst voelen"
pi_204565187
quote:

[..]

Excuus waarvoor ? Hij excuseerde zich al voor het feit dat hij een kaars tussen de benen van een vrouw had gedaan, en dat hij zich daarvoor schaamt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:47:24 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo heeft hij het ook niet gebracht.
Het is wat er van gemaakt is de afgelopen dagen door alle ophef.

Wat een totale onzin dit.
Hoe heeft hij wat niet gebracht? Wat is waarvan gemaakt?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:47:41 #286
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565193
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar voor welke versie gaat hij nou excuus aanbieden?
Geen.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:47:45 #287
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204565195
quote:
[ twitter ]
Een dag niet gedraaid is een dag niet geleefd.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:48:19 #288
236264 crew  capricia
pi_204565198
Ben benieuwd of Derksen doet wat zijn baas hem opdraagt te doen. Lekker oprecht ook enzo. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565200
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
"Het spijt me dat jullie je gekwetst voelen"
Ik gok op een "het spijt me voor de ophef".
pi_204565201
Talpa dat hun kip met de gouden eieren maar blijft beschermen, wat een walgelijk bedrijf is het toch. Niks geleerd van de shitstorm na The Voice...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204565204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef probeer het volgende:

[..]
Oh ja, die is nog beter
  donderdag 28 april 2022 @ 14:48:49 #292
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204565206
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hoe heeft hij wat niet gebracht? Wat is waarvan gemaakt?
Lees je eigen post nog eens. Dan snap je mijn reactie.
1947-2016
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:49:23 #293
pi_204565211
Derksen gaat zijn excuses aanbieden allen.

Dan is het goed!
  donderdag 28 april 2022 @ 14:49:32 #294
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204565212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Talpa dat hun kip met de gouden eieren maar blijft beschermen, wat een walgelijk bedrijf is het toch. Niks geleerd van de shitstorm na The Voice...
Wist niet dat de voice in de jaren '70 was.
Weer wat geleerd.
1947-2016
  donderdag 28 april 2022 @ 14:49:42 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204565213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef probeer het volgende:

[..]
maaar .. we moeten in dit land ook niet doorslaan blablabla. En dan René met een slecht grapje proberen het ijs te breken met zijn pillenkop.
pi_204565214
Excuus vind ik juist sterk. Johan is beter dan dit.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:50:07 #297
5428 crew  miss_sly
pi_204565218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goed plan, een norm stellen op zeldzame uitzonderingen.
Zijn dat zeldzame uitzonderingen?

Maar dat is het punt niet. Het punt is dat de NORM waar je zelf over begint moet zijn dat er geen seks plaatsvindt als de ander dat niet wil of niet meer in staat is aan te geven dat diegene dat wil. En ook niet als de ander op welk moment dan ook aangeeft het niet te willen, Ook als men beide al naakt is en in bed ligt. Als er gezoend is, als er van alles gebeurt is. Als er een 'nee' komt, moet het gedaan zijn. Dat moet de norm zijn.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 14:50:17 #298
236264 crew  capricia
pi_204565220
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Geen.
'ik betreur de hieruit ontstane commotie, mijn excuses daarvoor' :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Oh ja, die is nog beter
Wow. Mailtje van John de Mol in mn inbox. Die is snel.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:51:29 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wist niet dat de voice in de jaren '70 was.
Weer wat geleerd.
Toen had het nog een andere naam.

donderdag 28 april 2022 @ 14:51:31 #301
319979 Fok-it
All is well
pi_204565226
Maar hij is zo lekker zichzelf en zo onafhankelijk

Behalve als het om zijn portemonnee gaat kennelijk en Talpa hem berispt
  donderdag 28 april 2022 @ 14:51:40 #302
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565228
vol
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:51:58 #303
pi_204565231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:51 schreef Tengano het volgende:
vol
Hier gaat iets fout.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:52:12 #304
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565232
wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')