Tsja,- zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh nee, dat was het punt niet echt. Ik reageer alleen even op mensen die wel weten hoe vrouwen ergens over praten onderling en op iemand die naar Geenstijl gaat om te kijken hoe mannen ergens over praten.
En de kaars ging er niet in maar ertussen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Was maar een grapje. Tegenwoordig mag ook niks meer, hè?
Nou ja schijnbaar zit ik hier in het verkeerde kamp. Maar iemand bestempelen als verkrachter zonder dat een rechter daar uitspraak over heeft gedaan gaat imo wel echt de verkeerde kant op. "We hebben die kaars erin gestopt". Waat maakt het dat men automatisch denk dat het haar vagina is geweest.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus een verklarend verhaal wat een voorval onthult.
Maar net ging je nog zo hard op het niet kennen van de context, en dus niet weten wat er nou precies gebeurd is.
Wat is het nou?
Goudse kaarsen vraagt morgen een grote schade vergoeding aan johan en VI voor de slechte naam die kaarsen krijgen door dit verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stella Fietsen zet sponsoring Vandaag Inside per direct stop.
https://www.ad.nl/show/st(...)irect-stop~aa7e00a9/
Die draai is echt totaal ongeloofwaardig, als je het een dag van te voren 'het kan uitgelegd worden als verkrachting' noemt inclusief hele andere bewoordingen en bewegingen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En de kaars ging er niet in maar ertussen.
De tweede take is altijd anders.
Waar moet die kaars anders in zijn gestopt? Een oor- of neusgat?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja schijnbaar zit ik hier in het verkeerde kamp. Maar iemand bestempelen als verkrachter zonder dat een rechter daar uitspraak over heeft gedaan gaat imo wel echt de verkeerde kant op. "We hebben die kaars erin gestopt". Waat maakt het dat men automatisch denk dat het haar vagina is geweest.
Tweet van Janine Abbring gezien met dat filmpje? Johan is to-taal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die draai is echt totaal ongeloofwaardig, als je het een dag van te voren 'het kan uitgelegd worden als verkrachting' noemt inclusief hele andere bewoordingen en bewegingen.
De aars.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar moet die kaars anders in zijn gestopt? Een oor- of neusgat?
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en GeenStijl.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
[..]
Daar lijkt het niet echt op, maar vooruit.
Why nut?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar moet die kaars anders in zijn gestopt? Een oor- of neusgat?
je verwacht het niet. Maar Bolsius zou wel een goede vervanger kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja (o.a.) die tweet zag ik ja. Lachwekkond.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Tweet van Janine Abbring gezien met dat filmpje? Johan is to-taal ongeloofwaardig.
Stella is echt de Aldi onder de fietsen. Ik zou sowieso iedereen ontraden er ook maar iets, al was het een fietsbel, te kopen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prijs jezelf gelukkig. Maar toch sympathiek dat je zo nu en dan afdaalt in de duistere krochten van het brein van ons niet-Amsterdamse mannen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en Geenstijl.
Welke tweet?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja (o.a.) die tweet zag ik ja. Lachwekkond.
Ik erger me aan 't seksisme hier, maar verder vind ik de Fok'ers leuk en lief hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Maar toch sympathiek dat je zo nu en dan afdaalt in de duistere krochten van het brein van ons niet-Amsterdamse mannen.
quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Stella Fietsen zet sponsoring Vandaag Inside per direct stop
E-bikes zijn geen fietsen.
Wat?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
en een vrouw die ik niet ken poept in bed en slaat haar man.
Jullie zijn er maar druk mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:10 schreef MC-M het volgende:
[..]
Al besproken.
Graag voortaan beter opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |