Twee leden van het bataljon dat nog steeds keihard vecht voor Mariupol krijgen het woord van hun Joodse president om de erbarmelijke situatie aldaar te schetsen die Putin veroorzaakt heeft? Schande!quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:21 schreef Za het volgende:
Zelensky geboycot in Cyprus na nazi-coup
Toen Volodymyr Zelensky een toespraak hield voor het Cypriotische parlement, verkoos de op één na grootste partij van het land, Akel, niet aanwezig te zijn. Dit gebeurde nadat de Oekraïense president een lid van het neonazistische Azov-regiment had uitgenodigd om het parlement in Griekenland toe te spreken.
"Een neonazi van het Azov-regiment toelaten om in het Griekse parlement te spreken is een provocatie,” zei Syriza-partijleider Alexis Tsipras
https://www.frontnieuws.c(...)cyprus-na-nazi-coup/
Die meid schijnt compleet gehersenspoeld te zijn. Ik ken iemand die haar en haar familie kent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 04:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor.
En misschien zit in haar hersenpan wel dezelfde kronkel (soort zoekt soort).
Ja die maken ze weer even monddood. Dwz 15 jaar straf voor het verspreiden van “fake news”.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Twee keer vergiftigd door Putin en werd gisteren nog geinterviewd:
[ twitter ]
Daar hebben hem, de eerste valse vlag waarvan je wist dat hij zou komenquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:40 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)epol-rusland-reactie
Oekraïne meldt 'chemische aanval' in Marioepol, nog veel onzekerheden
Ouwe oligarch die sp3c.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:07 schreef sp3c het volgende:
Hij belt mij nooit
Schien heb ik hem een keer laten bannen ofzo
Dat kan men toch wel onderzoeken of dat echt is gebeurd of niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daar hebben hem, de eerste valse vlag waarvan je wist dat hij zou komen
Behalve de fantastische cartoon van Collignon niets meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:06 schreef capricia het volgende:
Heeft iemand al iets van Stef Blok vernomen?
Onze speciale sanctie-afgezant.
Want Rusland zou dat nooooit doenquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daar hebben hem, de eerste valse vlag waarvan je wist dat hij zou komen
Die is pas een week aan het tijdrekken, geef 'm een paar maanden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:06 schreef capricia het volgende:
Heeft iemand al iets van Stef Blok vernomen?
Onze speciale sanctie-gezant.
Nou wil ik ook niet direct alles wat vanuit Oekraïense kant wordt geclaimd voor waar aannemen, maar de Poetinfanboys slaan wel volledig door de andere kant op.quote:
Never mind de logica van een false flag terwijl de wapens vanuit de halve wereld toestromen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou wil ik ook niet direct alles wat vanuit Oekraïense kant wordt geclaimd voor waar aannemen, maar de Poetinfanboys slaan wel volledig door de andere kant op.
Tuurlijk, zo lang dat onafhankelijk en eerlijk onderzoek is. Niet zoals de fake chemische aanvallen in Syrië.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan men toch wel onderzoeken of dat echt is gebeurd of niet?
Daar wordt door de VN heel zorgvuldig onderzoek naar gedaan en de voorlopige conclusie is dat de Syrische overheid die heeft uitgevoerd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo lang dat onafhankelijk en eerlijk onderzoek is. Niet zoals de fake chemische aanvallen in Syrië.
Dat wisten we in dit topic gisteren alquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:40 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)epol-rusland-reactie
Oekraïne meldt 'chemische aanval' in Marioepol, nog veel onzekerheden
Hier kan je het hele verhaal lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Putin ‘purges’ 150 FSB agents in response to Russia’s botched war with Ukraine
https://www.thetimes.co.u(...)th-ukraine-lf9k6tn6g
Persoonlijk lijkt mij dat met de kam door je veiligheidsdienst gaan zodat er alleen maar angstige ja-knikkers overblijven niet perse tot betere resultaten zal leiden, maar ach het is een beetje de modus operandi van dictators he? Het ligt nooit aan de grote leider.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Putin ‘purges’ 150 FSB agents in response to Russia’s botched war with Ukraine
https://www.thetimes.co.u(...)th-ukraine-lf9k6tn6g
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oh lees nu pas dat de roebel aan goed is/wordt gekoppeld. Wel groot nieuws lijkt me, maar al een paar dagen oud.
Grappig, ik zag het namelijk ook op Linkedin en alleen daar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.
Valt best meequote:Op dinsdag 12 april 2022 09:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij dat met de kam door je veiligheidsdienst gaan zodat er alleen maar angstige ja-knikkers overblijven niet perse tot betere resultaten zal leiden, maar ach het is een beetje de modus operandi van dictators he? Het ligt nooit aan de grote leider.
Als je 2 hersencellen hebt dan vertrouw je Rusland voor geen centimeter hierin, het geeft wel aardig aan hoe wanhopig men is om de roebel opgewaardeerd te krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
'Rusland gebruikt door Iran gesmokkelde wapens tegen Oekraïne'
Rusland gebruikt in de oorlog met Oekraïne wapens die gesmokkeld zijn vanuit Irak door Iraanse smokkelnetwerken. Dat meldt The Guardian op basis van anonieme inlichtingenbronnen.
Volgens deze bronnen zijn onder meer antitankraketten en RPG-granaatwerpers vanuit Irak naar Rusland zijn gestuurd.
Het gebruik van de smokkelnetwerken betekent volgens de krant een belangrijke verandering van de Russische strategie, waarbij Moskou in toenemende mate afhankelijk is van Iran. Dat land was al eerder een bondgenoot van Rusland in de oorlog in Syrië.
Wapens uit Irak zelfs.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....
Het moet niet gekker worden. Heeft iemand Geert Wilders al gevraagd hoe het komt dat zijn grote bondgenoot tegen de islam moslim soldaten en wapens importeert om blanke christenen mee te bevechten?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wapens uit Irak zelfs.
Wat was het in het kader van dit verhaal toch een gweldig idee van een zekere Amerikaanse president om de onderhandelingen met Iran op te blazen.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)laatste-gevecht-zijn
Onbegrijpelijk. We willen er zelfs nu onze olie vandaan halen. Gelukkig is Israël hier fel tegen. Want een Iran met kernwapens is te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wapens uit Irak zelfs.
Wat was het in het kader van dit verhaal toch een gweldig idee van een zekere Amerikaanse president om de onderhandelingen met Iran op te blazen.
Bron: Foxnewsquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier kan je het hele verhaal lezen.
https://www.foxnews.com/w(...)ne-invasion-quagmire
Zou Trump van Poetin te horen hebben gekregen om de onderhandelingen met Iran op te blazen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. We willen er zelfs nu onze olie vandaan halen. Gelukkig is Israël hier fel tegen. Want een Iran met kernwapens is te bizar voor woorden.
Is dat zo gek?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....
Als het Russische wapens zijn wel ja. En die kans lijkt me behoorlijk groot.quote:
Ook bij de Russen raakt het een keer opquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Russische wapens zijn wel ja. En die kans lijkt me behoorlijk groot.
Wie is de grootste?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...ja? Rusland is de op een na grootste wapenexporteur ter wereld.
Ja heel moedig. Maar dat het gewoon grotendeels nazi’s zijn en zelfs met een ss logo op hun arm lopen vergeten we maar even.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja heel moedig. Maar dat het gewoon grotendeels nazi’s zijn en zelfs met een ss logo op hun arm lopen vergeten we maar even.
Bij de Oekraïners niet. Die krijgen vele malen meer wapens van bondgenoten geleverd dan dat zij kunnen verbruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ook bij de Russen raakt het een keer op
Weer zo'n idioot. Wil je Za achterna?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja heel moedig. Maar dat het gewoon grotendeels nazi’s zijn en zelfs met een ss logo op hun arm lopen vergeten we maar even.
Zijn het geen nazi’s dan? Die Azov lui?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weer zo'n idioot. Wil je Za achterna?
Was er niet zo'n gezegde... De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat gaat om een bataljon en dan heb je nog Aider ook extreem. Maar die aantallen zijn verwaarloosbaar en in ieder land heb je dat soort lui. Zelfs in Rusland.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen moeite mee hoor. Maar als ik hier iets antisemitisch zeg op het forum dan krijg ik drie maanden vakantie, maar juichen voor een stel nazi’s is prima. Beetje dubbel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gezegde... De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Importeren ook gewoon wapentuig als de nood aan de man isquote:
Ik denk dat niemand perse juicht voor nazi's, maar het is nogal vreemd dat er mensen zijn die Poetin (massamoordernaar) toejuichen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen moeite mee hoor. Maar als ik hier iets antisemitisch zeg op het forum dan krijg ik drie maanden verkantie, maar juichen voor een stel nazi’s is prima. Beetje dubbel.
Dan moeten ze meer schietenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij de Oekraïners niet. Die krijgen vele malen meer wapens van bondgenoten geleverd dan dat zij kunnen verbruiken.
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand perse juicht voor nazi's, maar het is nogal vreemd dat er mensen zijn die Poetin (massamoordernaar) toejuichen.
Er zijn er bij met twijfelachtige reputatie. 'De meerderheid' van de verdedigers van Marioupol vecht gewoon voor hun bestaan en het voorbestaan van Oekraïne en zijn zeker geen nazi's .quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zijn het geen nazi’s dan? Die Azov lui?
Alles wat Trump heeft gedaan, qua buitenland beleid was er op gericht om positie van Rusland te versterken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wapens uit Irak zelfs.
Die begonnen toch ook snel in te kopen toen de Humvee het niet zo goed bleek te doen voorin het veld?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VS, natuurlijk
39% van de wereld export, Rusland 19%.
Een deel zeker wel, ja. Maar Azov in zijn geheel is zo'n 900 man dus grotendeels is sowieso niet van toepassing op de verdedigers, er is ook een mariniers divisie in Mariupol aan het vechten. En ik heb nog niemand specifiek Azov of de nazi's zien aanmoedigen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zijn het geen nazi’s dan? Die Azov lui?
Dus ze kopen hun eigen oude rotzooi terug?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
'Rusland gebruikt door Iran gesmokkelde wapens tegen Oekraïne'
Rusland gebruikt in de oorlog met Oekraïne wapens die gesmokkeld zijn vanuit Irak door Iraanse smokkelnetwerken. Dat meldt The Guardian op basis van anonieme inlichtingenbronnen.
Volgens deze bronnen zijn onder meer antitankraketten en RPG-granaatwerpers vanuit Irak naar Rusland zijn gestuurd.
Het gebruik van de smokkelnetwerken betekent volgens de krant een belangrijke verandering van de Russische strategie, waarbij Moskou in toenemende mate afhankelijk is van Iran. Dat land was al eerder een bondgenoot van Rusland in de oorlog in Syrië.
Mooi hoe dat Azov hier structureel gebagatelliseerd wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn er bij met twijfelachtige reputatie. 'De meerderheid' van de verdedigers van Marioupol vecht gewoon voor hun bestaan en het voorbestaan van Oekraïne en zijn zeker geen nazi's .
Ja, omdat de Humvee niet bestand was tegen een nieuwe ontwikkeling, de IED. Rusland daarentegen voert eigenlijk een hele traditionele conventionele oorlog, Oekraine voert de oorlog alleen slimmer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die begonnen toch ook snel in te kopen toen de Humvee het niet zo goed bleek te doen voorin het veld?
De vraag in welke mate daar sprake is van nazistische sympathieën lijkt me niet direct relevant eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi hoe dat Azov hier structureel gebagatelliseerd wordt.
"Maar die zitten ook bij Rusland/Duitsland/Nederland"
"Tegen Poetin is alles geoorloofd".
Via deze Twitterlink kwam ik dit tegen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw met het bord in de TV-uitzending heeft dus al een nieuwe baan voor een Duitse zender. Is weer vrijgelaten en werkt nu met name vanuit Oekraïne en Rusland.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Een like is niet genoeg voor deze post!quote:
Leg dan eens uit waarom men dat niet zou moeten doen dan? Enkel 'ze zijn nazis' lijkt me niet voldoende als uitleg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mischien kunnen we gewoon met feiten werken maar daar hebben sommigen een probleem mee. Azov is rond de 900 man in totaal. Het Oekrainse leger omvat momenteel meer dan 240.000 man. Wat is dan relevant?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah dubbel, ik snap een Nazi uit een ex oostblok land wel iets meer dan een Nazi uit Nederland. Die landen zijn op een paar na echt wel stil in de tijd blijven staan. Echter heb ik ook niet het idee dat Nazisme in Oekraïne veel groter is dan hier in NL.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen moeite mee hoor. Maar als ik hier iets antisemitisch zeg op het forum dan krijg ik drie maanden vakantie, maar juichen voor een stel nazi’s is prima. Beetje dubbel.
Naar verluidt hebben ze ook redelijk wat oorlogsmisdaden opgespaard gedurende het verdedigen van Mariupol.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag in welke mate daar sprake is van nazistische sympathieën lijkt me niet direct relevant eigenlijk.
Die gaan ze binnenkort uitgeven?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Naar verluidt hebben ze ook redelijk wat oorlogsmisdaden opgespaard gedurende het verdedigen van Mariupol.
Dan moeten ze daarvoor berecht worden. En mischien heb je het gemist maar in tegenstelling tot Rusland heeft Oekraine wel aangegeven misdaden door eigen troepen te onderzoeken en te berechten. En de ICC zal die zaken ook onderzoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Naar verluidt hebben ze ook redelijk wat oorlogsmisdaden opgespaard gedurende het verdedigen van Mariupol.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom men dat niet zou moeten doen dan? Enkel 'ze zijn nazis' lijkt me niet voldoende als uitleg.
Zo'n cel zou je niet in ee fatsoenlijke krijgsmacht moeten willen. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kunnen we gewoon met feiten werken maar daar hebben sommigen een probleem mee. Azov is rond de 900 man in totaal. Het Oekrainse leger omvat momenteel meer dan 240.000 man. Wat is dan relevant?
Je zou het ook kunnen zien als kiezen tussen twee kwaden. Waarbij het ene kwaad (Russisch leger in Oekraïne) momenteel oneindig veel groter en ernstiger is vergeleken met Azov.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet vanuit Rusland werken als ik haar was...quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef Salina het volgende:
De vrouw met het bord in de TV-uitzending heeft dus al een nieuwe baan voor een Duitse zender. Is weer vrijgelaten en werkt nu met name vanuit Oekraïne en Rusland.
Niemand bagatelliseert dit. Zolang die lui geen politieke invloed krijgen zijn het voor nu nuttige idioten in de strijd tegen Rusland.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, vertel eens...?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat er gaat gebeuren? De Russische soldaten marcheren de stad in, alle bewoners staan te wachten met bloemen en ze leefden nog lang en gelukkig?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het meest ideale scenario lijkt mij dat Mariupol valt (en daardoor Azov).
Wat heeft men daaraan precies?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ze zouden hoe dan ook vechten tegen de Russen, dan kun je ze beter onder commando plaatsen en in de gaten houden en eventueel berechten onder militair recht. Of niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Zo'n cel zou je niet in ee fatsoenlijke krijgsmacht moeten willen. Dat snap je zelf toch ook wel?
quote:
Vrees dat er niet veel Azov overblijft om te berechtenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moeten ze daarvoor berecht worden. En mischien heb je het gemist maar in tegenstelling tot Rusland heeft Oekraine wel aangegeven misdaden door eigen troepen te onderzoeken en te berechten. En de ICC zal die zaken ook onderzoeken.
Vanuit Mariupol hebben we echter geen enkele situatie gezien die op een oorlogsmisdaad duidt en er is geen enkele onafhankelijke instantie daar toegelaten inclusief het Rode Kruis dus dan vraag ik mij wel af waar je dit op baseert
Dus nogmaals, wat is je punt?
Nou, is dat probleem ook weer opgelost toch?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Vrees dat er niet veel Azov overblijft om te berechten
De burgers aldaar zien dat mischien anders.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als burger verkleed aanvallen uitvoeren waardoor burgers doelwit worden, mensen weerhouden te vluchten.quote:
Dan is je probleem toch ook opgelost? Kun je weer gerust voor Oekraine zonder nazi's zijn. Hoera.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Vrees dat er niet veel Azov overblijft om te berechten
Mariupol valt toch wel. Daar is geen houden meer aan. En gelukkig valt daardoor ook Azov en hoeft men niet meer achter de nazi’s te gaan staan. Scheelt een hoop gezeur.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat er gaat gebeuren? De Russische soldaten marcheren de stad in, alle bewoners staan te wachten met bloemen en ze leefden nog lang en gelukkig?
Prima purge iddquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, is dat probleem ook weer opgelost toch?
Misschien een idee om van de A9 een fietspad te maken?quote:
Ernstig dat je graag ziet dat een hele stad, inclusief inwoners naar de tering mag gaan omdat er wat mensen rondlopen die je niet mag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mariupol valt toch wel. Daar is geen houden meer aan. En gelukkig valt daardoor ook Azov en hoeft men niet meer achter de nazi’s te gaan staan. Scheelt een hoop gezeur.
Ok, dat eerste is sowieso niet verboden of een oorlogsmisdaad, Azov is sowieso geen reguliere legereenheid en beschikt mogelijk niet eens over echte uniformen . Het tweede kan dat wel zijn maar dan zal je wel met bewijzen moeten komen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als burger verkleed aanvallen uitvoeren waardoor burgers doelwit worden, mensen weerhouden te vluchten.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mariupol valt toch wel. Daar is geen houden meer aan. En gelukkig valt daardoor ook Azov en hoeft men niet meer achter de nazi’s te gaan staan. Scheelt een hoop gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |