Daar wordt door de VN heel zorgvuldig onderzoek naar gedaan en de voorlopige conclusie is dat de Syrische overheid die heeft uitgevoerd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo lang dat onafhankelijk en eerlijk onderzoek is. Niet zoals de fake chemische aanvallen in Syri.
Dat wisten we in dit topic gisteren alquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:40 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)epol-rusland-reactie
Oekrane meldt 'chemische aanval' in Marioepol, nog veel onzekerheden
Hier kan je het hele verhaal lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Putin ‘purges’ 150 FSB agents in response to Russia’s botched war with Ukraine
https://www.thetimes.co.u(...)th-ukraine-lf9k6tn6g
Persoonlijk lijkt mij dat met de kam door je veiligheidsdienst gaan zodat er alleen maar angstige ja-knikkers overblijven niet perse tot betere resultaten zal leiden, maar ach het is een beetje de modus operandi van dictators he? Het ligt nooit aan de grote leider.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Putin ‘purges’ 150 FSB agents in response to Russia’s botched war with Ukraine
https://www.thetimes.co.u(...)th-ukraine-lf9k6tn6g
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oh lees nu pas dat de roebel aan goed is/wordt gekoppeld. Wel groot nieuws lijkt me, maar al een paar dagen oud.
Grappig, ik zag het namelijk ook op Linkedin en alleen daar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.
Valt best meequote:Op dinsdag 12 april 2022 09:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij dat met de kam door je veiligheidsdienst gaan zodat er alleen maar angstige ja-knikkers overblijven niet perse tot betere resultaten zal leiden, maar ach het is een beetje de modus operandi van dictators he? Het ligt nooit aan de grote leider.
Als je 2 hersencellen hebt dan vertrouw je Rusland voor geen centimeter hierin, het geeft wel aardig aan hoe wanhopig men is om de roebel opgewaardeerd te krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag het op LinkedIn, mijn reactie, hartstikke leuk, maar gaat er iemand Rusland vertrouwen dat je ook bijvoorbeeld daadwerkelijk dat goud kunt krijgen als je dat wil? Het gaat om dat vertrouwen, je kunt van alles zeggen. Uiteindelijk kun je met die roebels toch niets buiten Rusland.
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
'Rusland gebruikt door Iran gesmokkelde wapens tegen Oekrane'
Rusland gebruikt in de oorlog met Oekrane wapens die gesmokkeld zijn vanuit Irak door Iraanse smokkelnetwerken. Dat meldt The Guardian op basis van anonieme inlichtingenbronnen.
Volgens deze bronnen zijn onder meer antitankraketten en RPG-granaatwerpers vanuit Irak naar Rusland zijn gestuurd.
Het gebruik van de smokkelnetwerken betekent volgens de krant een belangrijke verandering van de Russische strategie, waarbij Moskou in toenemende mate afhankelijk is van Iran. Dat land was al eerder een bondgenoot van Rusland in de oorlog in Syri.
Wapens uit Irak zelfs.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....
Het moet niet gekker worden. Heeft iemand Geert Wilders al gevraagd hoe het komt dat zijn grote bondgenoot tegen de islam moslim soldaten en wapens importeert om blanke christenen mee te bevechten?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wapens uit Irak zelfs.
Wat was het in het kader van dit verhaal toch een gweldig idee van een zekere Amerikaanse president om de onderhandelingen met Iran op te blazen.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)laatste-gevecht-zijn
Onbegrijpelijk. We willen er zelfs nu onze olie vandaan halen. Gelukkig is Isral hier fel tegen. Want een Iran met kernwapens is te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wapens uit Irak zelfs.
Wat was het in het kader van dit verhaal toch een gweldig idee van een zekere Amerikaanse president om de onderhandelingen met Iran op te blazen.
Bron: Foxnewsquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier kan je het hele verhaal lezen.
https://www.foxnews.com/w(...)ne-invasion-quagmire
Zou Trump van Poetin te horen hebben gekregen om de onderhandelingen met Iran op te blazen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. We willen er zelfs nu onze olie vandaan halen. Gelukkig is Isral hier fel tegen. Want een Iran met kernwapens is te bizar voor woorden.
Is dat zo gek?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht even, RUSLAND moet wapens importeren? What the....
Als het Russische wapens zijn wel ja. En die kans lijkt me behoorlijk groot.quote:
Ook bij de Russen raakt het een keer opquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Russische wapens zijn wel ja. En die kans lijkt me behoorlijk groot.
Wie is de grootste?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...ja? Rusland is de op een na grootste wapenexporteur ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |