abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2022 @ 20:20:29 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407192
Je kent het wel, mannen die beweren geen vriendin te kunnen krijgen omdat ze 'te aardig' zijn. Ik vond dat altijd slap incel-geoudehoer. Ik dacht dan "je mist gewoon de charme, de flair en de social-skills om interessant te zijn voor een vrouw". Er zullen best wel wat vrouwen zijn die op klootzakken vallen, net zoals je mannen hebt die een bitch willen, maar de meerderheid wil gewoon een leuke, vriendelijke man die goed voor ze is. Precies net zoals de meeste mannen dat van een vrouw willen.

Toch ben ik hierover gaan twijfelen.

Vroeger, in het begin van mijn twintiger jaren, was ik helemaal niet op zoek naar een vaste relatie. Ik had een grote vriendengroep die ook nog niet gesettled was, vond het meestal leuker om met hen dingen te ondernemen (leuker dan met een meisje op de bank zitten). Natuurlijk had ik regelmatig wel 'iets' met vrouwen, maar liet ze -indirect- vaak merken dat ik ook veel andere prioriteiten had, dat ze voor mij nu ook weer niet de meest interessante vrouw ter wereld waren, ik liet ze vaak in onzekerheid, dat ik mezelf sowieso veel beter in alles achtte dan welke vrouw dan ook, et cetera. Ik hoefde maar met een meisje te zoenen en ze waren al verliefd en dramatische toestanden als je dan dat dan niet beantwoordde of gevoelig voor was.

Sindsdien is veel tijd verstreken. Ik heb inmiddels een lange relatie achter de rug, puberdochters gekregen, genoeg stoere dingen daadwerkelijk gedaan om nooit meer stoer te hoeven doen, ben vanuit mezelf fundamenteel anders gaan denken over vrouwen en hun talenten en hoe ik met ze om moet gaan.

Enfin, relatie voorbij dus ben weer gaan daten. Positieve verrassing was hoeveel mooie en leuke vrouwen met me wilden daten. Drie keer nu ben ik hiermee verder gegaan dan de eerste of tweede date en is er iets ontstaan wat je dan een zeer prille relatie mag noemen.

Nu heb ik mij naar die vrouwen echt heel vriendelijk en hoffelijk opgesteld. Ik heb met aandacht naar hun levensverhalen en problemen geluisterd, zonder met oplossingen e.d. te komen. Ik heb heel open uitgesproken wat ik voor ze voelde en hoe leuk ik ze vond. Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden, als het moest nam ik verlof voor ze op. Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima), hoffelijk en attent, niet dominant en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens. Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks of me lomp gedragen,et cetera. Ik heb dit trouwens niet gedaan om te simpen of om meer kans te maken, maar gewoon vanuit me zelf, zoals ik hoop dat mannen mijn dochters over een paar jaar ook zullen behandelen.

Wat gebeurt er nu 3x achtereen. Na een maand of 2, na 6 tot 8 keer daten, die vrouwen in tranen bij mij. Boodschap " Ik weet niet wat het is, vind je erg aantrekkelijk, je bent echt superaardig en leuk, leuker dan al mijn andere dates, maar ik krijg gewoon geen gevoel voor je, het spijt me heel erg en ik snap mezelf ook niet". iedere keer in andere bewoordingen iets van die strekking.
1 werd wel verliefd op me, maar dat was diegene waar ik eigenlijk niks mee wilde (door omstandigheden had ik niet afgekapt) en waar ik dus wel correct maar wat meer afstandelijk mee omgegaan was in het begin.

De laatste deed me echt veel pijn, want op haar was/ben ik zelf verliefd geworden en ik dacht dat ik in haar de vrouw van mijn leven gevonden had, zoveel connectie en raakvlakken en aantrekking. Maar bij haar dan ook dat gevoel niet.

Dus... nu ben ik wel geneigd om die incel-mythe te gaan geloven. Maar heb eigenlijk helemaal geen zin meer om vrouwen minder aardig te gaan behandelen hiervoor.

Wat nu dan?
The End Times are wild
pi_204407234
Generaliserend gesproken klopt die mythe gewoon. Dat betekent niet dat er niet alsnog vrouwen bestaan die een lievere, softe man met goede manieren ook prima vinden.

Anders zou er nauwelijks een Nederlandse man meer aan een vrouw komen. _O- Zou je er dus niet teveel zorgen over maken en gewoon jezelf blijven.
  maandag 11 april 2022 @ 20:27:57 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407269
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Generaliserend gesproken klopt die mythe gewoon. Dat betekent niet dat er niet alsnog vrouwen bestaan die een lievere, softe man met goede manieren ook prima vinden.

Anders zou er nauwelijks een Nederlandse man meer aan een vrouw komen. _O- Zou je er dus niet teveel zorgen over maken en gewoon jezelf blijven.
Ja, misschien dat er vrouwen zijn die ook zonder dat gevoel het goed genoeg vinden en blij zijn dat ze een goede match hebben. Maar dat gold voor deze vrouwen dus niet.
The End Times are wild
pi_204407274
quote:

De Nederlandse man: lief, soft, goede manieren. :o
  maandag 11 april 2022 @ 20:33:15 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204407313
Ik volg toch de gedachtengang niet dat ze niet verliefd werden omdat je te aardig zou zijn. Er kunnen tig redenen zijn waarom ze afhaakten.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 april 2022 @ 20:34:26 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407328
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg toch de gedachtengang niet dat ze niet verliefd werden omdat je te aardig zou zijn. Er kunnen tig redenen zijn waarom ze afhaakten.
Ze zeggen niet dat ze niet verliefd om me werden omdat ze me te aardig vonden. Ze vertelden me dat ze me leuk vonden en niet snapten waarom ze niet verliefd werden. Dat het komt door mijn aardige gedrag suggereer ik zelf.
The End Times are wild
pi_204407334
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, misschien dat er vrouwen zijn die ook zonder dat gevoel het goed genoeg vinden en blij zijn dat ze een goede match hebben. Maar dat gold voor deze vrouwen dus niet.
"Het gevoel" is natuurlijk sowieso iets ongrijpbaars. Misschien krijgen veel vrouwen een veiliger gevoel bij klootzakken omdat ze het idee hebben dat die sterk zijn ofzo, maar vrouwen kunnen natuurlijk ook gewoon liefdevolle of tedere gevoelens ervaren bij een zachte persoonlijkheid.

Het is ook onzin om te stellen dat vrouwen per definitie niet verliefd worden op softere mannen. Misschien iets sneller niet (zoals jouw voorbeelden wel bewijzen) maar soms ook gewoon wel.

En soms is goed inderdaad gewoon goed genoeg.
  maandag 11 april 2022 @ 20:36:44 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407362
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
"Het gevoel" is natuurlijk sowieso iets ongrijpbaars. Misschien krijgen veel vrouwen een veiliger gevoel bij klootzakken omdat ze het idee hebben dat die sterk zijn ofzo, maar vrouwen kunnen natuurlijk ook gewoon liefdevolle of tedere gevoelens ervaren bij een zachte persoonlijkheid.

Het is ook onzin om te stellen dat vrouwen per definitie niet verliefd worden op softere mannen. Misschien iets sneller niet (zoals jouw voorbeelden wel bewijzen) maar soms ook gewoon wel.

En soms is goed inderdaad gewoon goed genoeg.
Ja, maar echt soft ben ik toch ook niet. en qua bouw en uiterlijk eerder aan de donkere, sterke macho kant dan aan het typisch nederlands/softe. Ik gedraag me ook neit soft of zo.
Wat ik niet doe (en voorheen wel) is ze in onzekerheid laten, ze weinig prioriteit geven, niet open mijn gevoelens uitspreken etc. Daarom vraag ik me af of daar het verschil niet in zit.
The End Times are wild
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 20:40:59 #9
5428 crew  miss_sly
pi_204407397
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ze zeggen niet dat ze niet verliefd om me werden omdat ze me te aardig vonden. Ze vertelden me dat ze me leuk vonden en niet snapten waarom ze niet verliefd werden. Dat het komt door mijn aardige gedrag suggereer ik zelf.
Het gaat om 3 vrouwen, waarvan één we verliefd op je werd, maar jij niet op haar. Dus eigenlijk gaat het om twee vrouwen. En vanwege deze ervaring met twee vrouwen kom je tot de conclusie dat ‘vrouwen niet op lieve mannen vallen maar op llootzakken’.

Vind je zelf die conclusie ook niet een tikje over the top op basis van het beperkte aantal ervaringen waar je dat op baseert?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204407417
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, maar echt soft ben ik toch ook niet. en qua bouw en uiterlijk eerder aan de donkere, sterke macho kant dan aan het typisch nederlands/softe. Ik gedraag me ook neit soft of zo.
Wat ik niet doe (en voorheen wel) is ze in onzekerheid laten, ze weinig prioriteit geven, niet open mijn gevoelens uitspreken etc. Daarom vraag ik me af of daar het verschil niet in zit.
Ik denk dat je iets te snel conclusies trekt. Heb je wel seks met ze gehad?
  maandag 11 april 2022 @ 20:44:51 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407431
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het gaat om 3 vrouwen, waarvan één we verliefd op je werd, maar jij niet op haar. Dus eigenlijk gaat het om twee vrouwen. En vanwege deze ervaring met twee vrouwen kom je tot de conclusie dat ‘vrouwen niet op lieve mannen vallen maar op llootzakken’.

Vind je zelf die conclusie ook niet een tikje over the top op basis van het beperkte aantal ervaringen waar je dat op baseert?
Nee, het gaat om drie vrouwen waarmee ik wat langer gedate heb en die zo vlak voor het begin van wat je een relatie zou kunnen noemen me vertelden ondanks hun positieve beeld van me ' gewoon geen gevoelens te ontwikkelen'. En die andere was er tussendoor en naar haar ben ik ook net wat meer afstandelijk naar geweest.

maar goed. Dit zijn mijn ervaringen dan, maar de mythe bestond dus al langer. Het is alleen dus zo dat het lijkt alsof ze klopt. Dus het is niet zo dat ik die conclusie op basis van die beperkte ervaringen sluit, maar dat het eerder lijkt alsof ze de mythe bevestigen.

En als ik mijn conclusie getrokken had dan zou ik hier niet gaan vragen of anderen dezelfde ervaringen hadden of wat ze er van dachten.

dus... het is ook vooral een vraag en geen stelling.
The End Times are wild
  maandag 11 april 2022 @ 20:45:13 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204407436
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je iets te snel conclusies trekt. Heb je wel seks met ze gehad?
Ja, met 2.
The End Times are wild
pi_204407438
Veel sterkte met dit verlies
pi_204407464
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, met 2.
Dan kun je jezelf niets verwijten. Seks is bij veel vrouwen toch echt wel genoeg om ze over de streep te trekken. Dan was er waarschijnlijk gewoon niet genoeg klik ofzo, of zijn ze op andere dingen afgeknapt denk ik.
pi_204407517
Hmm misschien willen een klootzak mét een grote lul. :7
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 11 april 2022 @ 21:01:19 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204407547
Wie zegt dat het een mythe is? Dit klopt gewoon.
Vrouwen willen spanning. Voor een saai kletsgesprek hebben ze hun vriendinnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204407727
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wie zegt dat het een mythe is? Dit klopt gewoon.
Vrouwen willen spanning. Voor een saai kletsgesprek hebben ze hun vriendinnen.
Het klopt ook gewoon maar toch nemen de meeste vrouwen na hun 30ste ook snel genoegen met een softie als hun eierstokken beginnen te klapperen.

Wellicht vist TS meer in de hitsige veertigers vijver, en hadden zijn dates zelf al kinderen. Dan is het ergens ook wel weer verklaarbaar.
  maandag 11 april 2022 @ 21:24:39 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204407746
Er moet sowieso spanning zijn.

Maar zonder je te kennen kunnen we er weinig over zeggen, want dat gaat gewoon niet.

Want hoe jij dingen ervaart, ziet en verteld kan best afwijken van de werkelijkheid. Of hoe zij het ervaart etc.
  maandag 11 april 2022 @ 21:34:43 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204407824
Vrouwen willen niet zo zeer graag een klootzak. De enige uitzonderingen daarop zijn labiele vrouwen waar je niks aan mist.

De meeste vrouwen willen vooral geen man die zich als oninteressante slapjanus profileert. Veel mannen maken de fout om zich in de beginfase van verliefdheid enorm uit te sloven en zich in allerlei bochten te draaien om haar maar te pleasen. En dat is niet aantrekkelijk. Een man die niet staat voor zijn eigen wensen en meningen en weinig het initatief toont. Dan kom je niet over als een zelfverzekerd type dat een rechte rug heeft. En nou lijk jij me niet echt een slapjanus gezien je pohi. Maar je kan dus wel onbedoeld die indruk wekken. En verder als je jaren met iemand samen door wil brengen dat wil je toch ook iemand die af en toe leuke ideeen of invalshoeken heeft en het initiatief neemt. Iemand waar nooit meer iets nieuws uitkomt is ook een troosteloos bestaan.

Je hoeft je dus niet onethisch en onbetrouwbaar te gedragen om vrouwen opgewonden te krijgen. Maar je moet wel de dingen doen die spanning opbouwen, haar verrassen en nieuws maken en zorgen dat ze de indruk van je krijgt dat je niet zomaar laat manipuleren.
pi_204407941
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, met 2.
Hoe was de seks? Ik heb ook zo'n periode gehad als waarin jij nu zit. Qua seks dook ik er juist zo snel mogelijk boven op. Vrijwel altijd bij de eerste date en vrijwel altijd ook meteen met alles erop en eraan. Dwz. sowieso oraal van beide kanten, vaginaal uiteraard, en indien mogelijk ook anaal (ongeveer 50%). Geen soft gedoe maar gewoon harde seks. Van de ca. tien relaties uit die tijd was er één vrouw die het beëindigde; in de overige gevallen deed ik dat zelf. Alle vrouwen waren redelijk knap van uiterlijk en van HBO+ niveau.
  maandag 11 april 2022 @ 22:20:06 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204408392
quote:

[..]
Ik vind dat een op zijn minst beperkte gedachtengang.
pi_204408803
Dunno m8.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 april 2022 @ 23:03:15 #23
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204408806
quote:

Wat is dit weer voor 'weg-met-ons' kul
pi_204409158
Geen idee man als ik een klootzak was zat ik wss niet mijn tijd te verdoen op FOK!
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 12 april 2022 @ 00:13:15 #25
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204409198
Stom incel geouwehoer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 12 april 2022 @ 00:13:42 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204409201
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 00:05 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Geen idee man als ik een klootzak was zat ik wss niet mijn tijd te verdoen op FOK!
Yet here I am papoea.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204409225
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Waarschijnlijk kwamen ze achter het fok-account van LXIV...
pi_204409481
Het klinkt toch alsof je teveel hebt lopen simpen.
pi_204409532
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
Veel sterkte met dit verlies
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:02 schreef ludovico het volgende:
Dunno m8.
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 april 2022 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Stom incel geouwehoer.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 01:53 schreef Gehrman het volgende:
Het klinkt toch alsof je teveel hebt lopen simpen.
_O-
pi_204409568
Vergeet ik niet dat het anno 2022 anders is dan vroeger met digitaal daten.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204409573
Daarnaast weten vrouwen zelf niet wat ze willen.
pi_204409633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 05:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Dat laatste klopt wel mijn laatste vriendin maakte het uit met mij en een van de redenen was dat ik niet assertief genoeg was, wij zijn wel vrienden gebleven en ik heb aan mijn assertiviteit gewerkt en nu krijg ik dus soms commentaar dat ik niet meer mezelf ben en teveel veranderd ben
pi_204409719
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 04:26 schreef Socios het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
_O-
Hij wil te graag maat

Wat is liefde
pi_204409825
De vrouw wil gewoon een man die zichzelf is, lief is, haar respecteert, normaal gedraagt, "nee" durft te zeggen en ook zegt hij wel wil, zijn mening laat horen, ook initiatief neemt, niet lui is en kan luisteren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 05:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Echt? Alle vrouwen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_204409826
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 07:13 schreef HSG het volgende:
De vrouw wil gewoon een man die zichzelf is, lief is, haar respecteert, normaal gedraagt, "nee" durft te zeggen en ook zegt hij wel wil, zijn mening laat horen, ook initiatief neemt, niet lui is en kan luisteren.
Dat is idd de ideale man :)
pi_204409846
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Hoe was de seks? Ik heb ook zo'n periode gehad als waarin jij nu zit. Qua seks dook ik er juist zo snel mogelijk boven op. Vrijwel altijd bij de eerste date en vrijwel altijd ook meteen met alles erop en eraan. Dwz. sowieso oraal van beide kanten, vaginaal uiteraard, en indien mogelijk ook anaal (ongeveer 50%). Geen soft gedoe maar gewoon harde seks. Van de ca. tien relaties uit die tijd was er één vrouw die het beëindigde; in de overige gevallen deed ik dat zelf. Alle vrouwen waren redelijk knap van uiterlijk en van HBO+ niveau.
En wat is je punt met deze quote? Of wil je gewoon even stoer doen dat je zoveel mogelijk vrouwen hebt volgespoten? _O-
  Admin dinsdag 12 april 2022 @ 07:27:46 #37
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204409862
Er is een groot verschil tussen gewoon aardig zijn en je opstellen als een totale, woke, 'ik-heb-alle-youtube-videos-gezien-waarin-third-wave-feminists-vertellen-wat-mannen-allemaal-fout-doen' weakling natuurlijk.
De meeste vrouwen willen geen klootzak, maar de meeste vrouwen willen ook geen watje die alles doet wat ze willen. En dat geldt andersom net zo goed.
Weet je wat het is met continu doen wat de ander wil en met alles maar meelullen? Dat geeft het gevoel dat het je geen reet kan schelen.
Geen een kind altijd z'n zin en later in het leven krijgt hij het idee dat je niets om 'm gaf.

Beter ben je gewoon jezelf, sta je wat sterker in je schoenen en kom je ook wat meer voor jezelf op. Een gelijkwaardige relatie betekent niet dat je als een gehoorzaam hondje ja en amen dient te knikken.
En luister wat minder naar de overgrote minderheid die op youtube en in bladen vertelt wat mannen allemaal fout doen. Het is zonder die absolute onzin namelijk altijd prima gegaan. En wil je toch vanuit jezelf ja en amen knikken naar je vriendin zonder weerwoord, overweeg dan een dominatrix te zoeken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204409870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 07:27 schreef Danny het volgende:
Er is een groot verschil tussen gewoon aardig zijn en je opstellen als een totale, woke, 'ik-heb-alle-youtube-videos-gezien-waarin-third-wave-feminists-vertellen-wat-mannen-allemaal-fout-doen' weakling natuurlijk.
De meeste vrouwen willen geen klootzak, maar de meeste vrouwen willen ook geen watje die alles doet wat ze willen. En dat geldt andersom net zo goed.
Weet je wat het is met continu doen wat de ander wil en met alles maar meelullen? Dat geeft het gevoel dat het je geen reet kan schelen.
Geen een kind altijd z'n zin en later in het leven krijgt hij het idee dat je niets om 'm gaf.

Beter ben je gewoon jezelf, sta je wat sterker in je schoenen en kom je ook wat meer voor jezelf op. Een gelijkwaardige relatie betekent niet dat je als een gehoorzaam hondje ja en amen dient te knikken.
En luister wat minder naar de overgrote minderheid die op youtube en in bladen vertelt wat mannen allemaal fout doen. Het is zonder die absolute onzin namelijk altijd prima gegaan. En wil je toch vanuit jezelf ja en amen knikken naar je vriendin zonder weerwoord, overweeg dan een dominatrix te zoeken.
Haha dacht halverwege je verhaal al de ratio man sub VS dominatrix is wel wat nadelig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204409950
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:28 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
De Nederlandse man: lief, soft, goede manieren. :o
En heel veel cucks er tussen, meestal zonder te weten dat ze Cuck zijn.
pi_204410005
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef LXIV het volgende:
Wat nu dan?
Met jouw handelingen in deze alinea
quote:
Nu heb ik mij naar die vrouwen echt heel vriendelijk en hoffelijk opgesteld. Ik heb met aandacht naar hun levensverhalen en problemen geluisterd, zonder met oplossingen e.d. te komen. Ik heb heel open uitgesproken wat ik voor ze voelde en hoe leuk ik ze vond. Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden, als het moest nam ik verlof voor ze op. Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima), hoffelijk en attent, niet dominant en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens. Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks of me lomp gedragen,et cetera. Ik heb dit trouwens niet gedaan om te simpen of om meer kans te maken, maar gewoon vanuit me zelf, zoals ik hoop dat mannen mijn dochters over een paar jaar ook zullen behandelen.
is het meer friendzone gedoe dan relatiemateriaal.

Hoffelijk opstellen? Vrouwen kunnen zelf wel de deur open doen.
Problemen aanhoren maar geen oplossingen aandragen, ze kunnen net zo goed tegen bomen praten.
quote:
Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren
Heel goed.
quote:
en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden
Minder goed.
quote:
als het moest nam ik verlof voor ze op.
Ronduit slecht. Je tast hiermee de pilaar zekerheid binnen een relatie aan, en dat is kunnen en willen werken. Mocht de emotie bij vrouwen hoog gaan zitten tijdens een ruzie of anderszins, dan worden gelijkenissen in de emotie aan elkaar vast gelinkt. Wanneer je verlof neemt om bij haar te kunnen zijn, dan wordt 'kunnen en willen werken', veranderd naar 'niet kunnen en willen werken'.
Dus geen tijd vrij nemen om bij haar te willen zijn, maar de momenten met haar koesteren op het moment dat je wel vrij bent.
quote:
Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima),
Royaal als in, je behandelt ze als een prinses? Of met geld?
In beide gevallen een dikke nee. Gelijkwaardig behandelen en samen betalen. De gemiddelde vrouw is, net zoals een man, heden ten dage onafhankelijk genoeg om zelf (een deel van) de rekening te kunnen betalen.
quote:
hoffelijk en attent,
Je mening uiten en delen. De rode loper is niet uitgerold bij jou op de stoep leidend naar de voordeur, wel?
quote:
niet dominant
Het mag wel, op sommige momenten. Als zij ergens gedemonstreerd in een bepaalde houding staat en op een niet alledaagse manier oogcontact met je maakt, bijvoorbeeld.
quote:
en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens.
Je eigen wensen en interesses laten varen? Waarom zoek je niet het compromis op?
quote:
Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks
Probeer het eens. Misschien vindt ze het wel spannend.
quote:
of me lomp gedragen,et cetera.
Ook niet eerst afgetast om te zien hoe er gereageerd wordt? Zodat je bijkans kan leren wat zij leuk en niet leuk vindt?
quote:
Ik heb dit trouwens niet gedaan om te simpen of om meer kans te maken, maar gewoon vanuit me zelf, zoals ik hoop dat mannen mijn dochters over een paar jaar ook zullen behandelen.
Je houdt je vast aan een wijze waarop mannen hopelijk jouw dochters behandelen.
Iets waar je totaal geen invloed op hebt. Laat het gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 12-04-2022 08:05:41 ]
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 08:33:07 #41
5428 crew  miss_sly
pi_204410196
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef Metalfrost het volgende:

Je houdt je vast aan een wijze waarop mannen hopelijk jouw dochters behandelen.
Iets waar je totaal geen invloed op hebt. Laat het gaan.
Daar heb je in zoverre invloed op dat je als vader de eerste man bent die laat zien hoe mannen vrouwen behandelen. Als jij als man hun moeder en andere vrouwen fatsoenlijk behandelt, zet je een goed voorbeeld neer voor je dochters. De kans is dan vele malen groter dat zij voor zichzelf ook een man willen die hen fatsoenlijk behandelt en niet iemand die hen als een voetveeg behandelt.

Mocht de mythe waarover TS het heeft al bestaan, dan is juist dit de beste manier om te zorgen dat dit gedrag zou verdwijnen.
pi_204410204
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 08:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar heb je in zoverre invloed op dat je als vader de eerste man bent die laat zien hoe mannen vrouwen behandelen. Als jij als man hun moeder en andere vrouwen fatsoenlijk behandelt, zet je een goed voorbeeld neer voor je dochters. De kans is dan vele malen groter dat zij voor zichzelf ook een man willen die hen fatsoenlijk behandelt en niet iemand die hen als een voetveeg behandelt.

Mocht de mythe waarover TS het heeft al bestaan, dan is juist dit de beste manier om te zorgen dat dit gedrag zou verdwijnen.
Mja, daar heb je dan ook weer gelijk in.
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 08:44:34 #43
5428 crew  miss_sly
pi_204410242
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, het gaat om drie vrouwen waarmee ik wat langer gedate heb en die zo vlak voor het begin van wat je een relatie zou kunnen noemen me vertelden ondanks hun positieve beeld van me ' gewoon geen gevoelens te ontwikkelen'. En die andere was er tussendoor en naar haar ben ik ook net wat meer afstandelijk naar geweest.

maar goed. Dit zijn mijn ervaringen dan, maar de mythe bestond dus al langer. Het is alleen dus zo dat het lijkt alsof ze klopt. Dus het is niet zo dat ik die conclusie op basis van die beperkte ervaringen sluit, maar dat het eerder lijkt alsof ze de mythe bevestigen.

En als ik mijn conclusie getrokken had dan zou ik hier niet gaan vragen of anderen dezelfde ervaringen hadden of wat ze er van dachten.

dus... het is ook vooral een vraag en geen stelling.
OK, 4 vrouwen in plaats van 3.
Nog steeds een klein aantal als je ziet hoeveel vrouwen er rondlopen, toch?

Vrouwen willen geen klootzak. Natuuriljk zijn er best vrouwen die daar wel op vallen, maar dat is niet een algemeen vrouwentrekje.

Als je authentiek was in je gedrag, is dat toch het enige dat je kon doen? Alles wat je zou veranderen zou dan een toneelstukje zijn en niet langdurig vol te houden. Daar zou je zelf ook niet blij van worden.

Het kan toch ook simpelweg zo zijn dat je nog niet iemand tegen bent gekomen nu waar jij helemaal gek van werd en zij van jou? Het is niet dat daten op zichzelf een garantie is voor het tegenkomen van iemand waarmee je een geweldige relatie zult kunnen hebben. Het is daten, ontdekken, kijken wat past. En deze vier pasten dus niet.

Ik zou bij mezelf te raden gaan of ik me ergens toch anders voor gedaan heb. Verlof genomen terwijl ik dat eigenlijk diep van binnen niet wilde. Een meningsverschil gehad waarbij ik me op de vlakte hield omdat ik niet vol voor mijn mening ben opgekomen omdat ik haar niet weg wilde duwen. Te lief en attent ben geweest terwijl ik er eigenlijk anders in zat. Zo ja, de volgende keer niet doen. Zo nee: dan is dit wie je bent. Ben daar blij mee en trots op en zoek verder naar die vrouw die je kan waarderen voor wie je bent en die verliefd op je wordt.
pi_204410245
misschien is het meer dat het zo totaal niet spannend is. als je alleen maar lief en aardig luistert en alles goed doet.
dus dan moet je iets vinden waardoor het spannend wordt, maar niet vervallen in een klootzak zijn.
pi_204410246
Ik denk niet dat vrouwen op klootzakken vallen. Naar mijn ervaring zijn vrouwen die dat wel doen vaak zelf damaged goods met daddy issues. Ik beschouw mezelf als een rustige softe man (maar als het moet sta ik op mijn strepen), nooit problemen mee gehad om relaties te vormen. En dat waren met allemaal verschillende types vrouwen. De meeste vrouwen hebben na een tijdje door dat een macho geen toegevoegde waarde heeft als je bv een gezin wil opbouwen. Zelf ben ik getrouwd met een heel passionele vrouw die karaktergewijs veel feller is dan mij. Samen vormen we een goede balans vind ik.
pi_204410303
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 05:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat laatste klopt wel mijn laatste vriendin maakte het uit met mij en een van de redenen was dat ik niet assertief genoeg was, wij zijn wel vrienden gebleven en ik heb aan mijn assertiviteit gewerkt en nu krijg ik dus soms commentaar dat ik niet meer mezelf ben en teveel veranderd ben
Wie weet kom je wel heel erg niet authentiek over en voelt het voor haar alsof je assertief zijn vooral doet om indruk op haar te maken. Beetje vreemd om dan te stellen dat alle vrouwen gewoon niet weten wat ze willen.
pi_204410615
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef laforest het volgende:
Hmm misschien willen een klootzak mét een grote lul. :7
Dat wel, maar dan alleen voor een seksdate, zeker niet om een relatie mee te hebben.
pi_204410658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 07:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
En heel veel cucks er tussen, meestal zonder te weten dat ze Cuck zijn.
Ok oddDutchguy
pi_204410705
quote:
De laatste deed me echt veel pijn, want op haar was/ben ik zelf verliefd geworden en ik dacht dat ik in haar de vrouw van mijn leven gevonden had, zoveel connectie en raakvlakken en aantrekking. Maar bij haar dan ook dat gevoel niet.
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goed
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204410749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:36 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Dat wel, maar dan alleen voor een seksdate, zeker niet om een relatie mee te hebben.
TS suggereert ook dat hij in een vijver vist van vrouwen die hun kinderen al op aarde hebben gezet en dus wellicht nog wat hogere eisen stellen aan een nieuwe relatie. (Na hun eerdere scheiding.)

Inderdaad is een man dan leuk voor de tijdelijke spanning en seks maar zullen ze ook minder snel geneigd zijn om zich te binden omdat ze een stuk vrijer zijn.
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 09:57:38 #51
5428 crew  miss_sly
pi_204410785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goed
Verliefd zijn betekent niet afhankelijk worden. Het tweede is nooit aantrekkelijk, bij mannen noch vrouwen, het eerste wel.
pi_204410813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:40 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ok oddDutchguy
:P
pi_204410874
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Verliefd zijn betekent niet afhankelijk worden. Het tweede is nooit aantrekkelijk, bij mannen noch vrouwen, het eerste wel.
Vind je het aantrekkelijk als mannen verliefd op jou worden?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 10:10:18 #54
5428 crew  miss_sly
pi_204410896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Vind je het aantrekkelijk als mannen verliefd op jou worden?
Ik ben niet in 'mannen' geinteresseerd. Maar van de man waarmee ik een relatie heb/wil, vind ik het zeker wel aantrekkelijk dat hij verliefd op me is.
pi_204410907
Wat is de definitie van klootzak? Zijn dat mannen die zich naar iedereen toe als klootzakken gedragen met pestgedrag oid of zijn het mannen die goed liggen bij vrouwen en zich daarom niet makkelijk laten vastleggen en zich niet snel hoffelijk en aan- en afhankelijk hoeven en zullen opstellen? Ik vermoed dat dit gedrag voornamelijk volgt uit het zijn van populair door andere factoren zoals uiterlijk en zelfverzekerdheid dan dat het gedrag zelf de belonende factor is. De 'klootzak' is vaak de man die de luxe heeft om gedrag te vertonen waar de gemiddelde man zich ernstig mee zal beperken.

Daarnaast spelen dingen zoals het willen van wat je niet kan krijgen of het willen bevechten van het ongewild zijn bepalende factoren. Veel vrouwen kunnen daar slecht tegen. En uiteraard roept het gedrag van de anti-klootzak argwaan op. Wanneer je té gewillig of lief bent bent, ben je wanhopig of onecht. Dat stoot eerder af dan klootzakgedrag.

[ Bericht 4% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 11:18:04 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204410934
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Je reageert overtrokken, @LXIV . Ik ken alleen maar vrouwen die vallen op aardige mannen (onder wie ikzelf). Als ik toch moet speculeren, dan kan ik me voorstellen dat er andere afknappers waren waar je op het forum vocaal over bent geweest, zoals je ambitie om huisman te zijn en blijven. En misschien zijn de vrouwen op wie je valt erg kritisch (hoogopgeleid, wat ouder en toch nog vrijgezel).

Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind, dus ik kijk er zelf niet vanop dat drie prille relaties niets worden. Je bent nog niet zo lang vrijgezel en ik vind je verwachtingen niet realistisch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:16:50 #57
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204410971
Misschien heeft het eerder te maken met het ouder worden, het rugzakje wat we allemaal meenemen en de ervaringen die we meenemen.
Hoe meer relaties, hoe kleiner de kans dat ze slagen.

Zie echt niet de conclusie dat vrouwen op klootzakken vallen. Verre van.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204410973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind
:o
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:18:31 #59
438527 MissButterflyy
pi_204410990
quote:

[..]
Wat een onzin.
Helemaal geweldig als je beide verliefd bent en je even laat meeslepen door die gevoelens. Gaat vanzelf voorbij.
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 10:18:43 #60
5428 crew  miss_sly
pi_204410997
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Vind je dat vreemd?

Ik kom genoeg mannen tegen die ik aardig vind, maar aantrekkelijk in de zin dat ik er iets mee zou willen (als ik zoekende was) zijn er maar weinig.
pi_204411028
quote:

[..]
Er zijn zoveel afknappers. Ik kan iemand uiterlijk bijvoorbeeld knap vinden en vervolgens afknappen op stemgeluid of accent. De meeste mannen vind ik niet zo slim. En als ze wel slim zijn, dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.

Ik ben allang blij dat het me één keer is gelukt om iemand te vinden die het voor mij is. Dat is genoeg voor me om de rest van m'n leven op te teren.
pi_204411036
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vind je dat vreemd?

Ik kom genoeg mannen tegen die ik aardig vind, maar aantrekkelijk in de zin dat ik er iets mee zou willen (als ik zoekende was) zijn er maar weinig.
Och elke dag kan ik er wel meerdere tegenkomen.
pi_204411041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Er zijn zoveel afknappers. Ik kan iemand uiterlijk bijvoorbeeld knap vinden en vervolgens afknappen op stemgeluid of accent. De meeste mannen vind ik niet zo slim. En als ze wel slim zijn, dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.

Ik ben allang blij dat het me één keer is gelukt om iemand te vinden die het voor mij is. Dat is genoeg voor me om de rest van m'n leven op te teren.
Wel fijn joh, lekker makkelijk.
pi_204411092
Ik zag laatst een oud fragment waarin Theo van Gogh werd geïnterviewd. Hij had op dat moment geen (serieuze) vriendin, maar gaf aan dat hij twee of drie grote liefdes heeft gehad en dat hij dat mooi genoeg vond voor een leven. Ik snap nu precies wat hij toen bedoelde.

@LXIV, mijn vader heeft na de scheiding van m'n moeder diverse scharrels gehad. Na een paar jaar ontmoette hij zijn jeugdliefde weer en dat mondde uit in een serieuze relatie. Dat is wat ik bedoelde met realistisch blijven: liefde komt misschien niet zo snel als je zou willen, maar dat betekent niet dat er iets mis is met jou of met vrouwen in het algemeen. Het is gewoon verdomd ongrijpbaar waarom mensen verliefd worden op elkaar en hoe ze het voor elkaar krijgen om ouder te worden en elkaar leuk te blijven vinden.
pi_204411096
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Helemaal geweldig als je beide verliefd bent en je even laat meeslepen door die gevoelens. Gaat vanzelf voorbij.
Zal vast een uitzondering zijn. Ik hoor van veel vrouwen die ik spreek dat ze dit cringe vinden
pi_204411148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Zal vast een uitzondering zijn. Ik hoor van veel vrouwen die ik spreek dat ze dit cringe vinden
Ik geloof je niet
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:30:34 #67
438527 MissButterflyy
pi_204411152
quote:

[..]
Als het niet wederzijds is en een afwijzing niet wordt begrepen wel ja. :')
pi_204411158
quote:

[..]
Wederkerigheid is belangrijk. Het wordt pas een afknapper als de één duidelijk meer voelt dan de ander.
pi_204411244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wederkerigheid is belangrijk. Het wordt pas een afknapper als de één duidelijk meer voelt dan de ander.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zich aangetrokken voelt tot een man die allemaal lieve woordjes zegt zoals een vrouw naar een man zou zeggen.
De meeste vrouwen die ik spreek voelen zich dan ongemakkelijk en zeggen dat ze geen watje als man willen (dit al vaker letterlijk zo gehoord). Het verschil zal hem ook in zitten in wat voor relatie je zit, monogaam conservatief of een 'moderne' open relatie waarin de rollen man/vrouw meer hetzelfde zijn.
pi_204411304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zich aangetrokken voelt tot een man die allemaal lieve woordjes zegt zoals een vrouw naar een man zou zeggen.
De meeste vrouwen die ik spreek voelen zich dan ongemakkelijk en zeggen dat ze geen watje als man willen (dit al vaker letterlijk zo gehoord). Het verschil zal hem ook in zitten in wat voor relatie je zit, monogaam conservatief of een 'moderne' open relatie waarin de rollen man/vrouw meer hetzelfde zijn.
Vrouwen hebben doorgaans juist een zwak voor mannen die hun gevoelens goed onder woorden kunnen brengen (liedjesschrijvers, dichters). Ik ken geen vrouw die zegt: doe mij een gesloten boek zoals een van de boeren van Yvon Jaspers.

Ik moet hier trouwens bij denken aan deze passage uit het bekende gedicht van Elsschot:

Zo gingen jaren heen. De kindren werden groot
en zagen dat de man die zij hun vader heetten,
bewegingloos en zwijgend bij het vuur gezeten,
een godvergeten en vervaarlijke aanblik bood.
pi_204411334
Het wordt vertaald als klootzak, maar er wordt een kerel die bedoeld die zijn eigen plan/mening heeft en er niet bang voor is om daarvoor te staan. Ook als is het niet wat de ander vindt.

Nice guys finish last komt omdat ze niet aantrekkelijk zijn omdat ze met iedereen meewaaien. Niemand houdt van pleasers.
pi_204411369
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vrouwen hebben doorgaans juist een zwak voor mannen die hun gevoelens goed onder woorden kunnen brengen (liedjesschrijvers, dichters). Ik ken geen vrouw die zegt: doe mij een gesloten boek zoals een van de boeren van Yvon Jaspers.
Dat zijn wel twee extremen inderdaad
pi_204411409
Vallen mannen trouwens op bitches? Ik heb wel eens de indruk dat ik het aantrekkelijkst ben voor een man als ik hem afwijs maar hij het gevoel houdt dat de deur op een kier staat.
pi_204411601
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Vallen mannen trouwens op bitches? Ik heb wel eens de indruk dat ik het aantrekkelijkst ben voor een man als ik hem afwijs maar hij het gevoel houdt dat de deur op een kier staat.
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen het onaantrekkelijk vinden als het te makkelijk gaat en iemand zich meteen helemaal voor je voeten werpt. Dan ontstaat ook het idee dat je onder je level aan het daten bent.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2022 11:13:10 ]
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 11:13:10 #75
70532 loveli
N
pi_204411607
quote:

[..]
Nou, inderdaad! Je reageert overtrokken, @:lxiv . Ik ken alleen maar vrouwen die vallen op aardige mannen (onder wie ikzelf). Als ik toch moet speculeren, dan kan ik me voorstellen dat er andere afknappers waren waar je op het forum vocaal over bent geweest, zoals je ambitie om huisman te zijn en blijven. En misschien zijn de vrouwen op wie je valt erg kritisch (hoogopgeleid, wat ouder en toch nog vrijgezel).

Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind, dus ik kijk er zelf niet vanop dat drie prille relaties niets worden. Je bent nog niet zo lang vrijgezel en ik vind je verwachtingen niet realistisch.
Dit.

Plus dat de vrouwen die makkelijk voor iemand vallen, vaker bezet zijn. Idem voor mannen die het prima vinden om een relatie te hebben met iemand bij wie de juiste hokjes zijn afgevinkt, zonder verliefd te worden. De mensen zonder relatie hebben iets meer nodig dan dat het allemaal op papier goed past..
crap in = crap out
pi_204411746
quote:
Ik zal een vrouw in ieder geval niet snel een bitch noemen omdat ze me afwijst. Ook wanneer ze dit met niet al teveel tact doet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204411776
quote:
:9~
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 11:26:53 #78
5428 crew  miss_sly
pi_204411787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen het onaantrekkelijk vinden als het te makkelijk gaat en iemand zich meteen helemaal voor je voeten werpt. Dan ontstaat ook het idee dat je onder je level aan het daten bent.
Onder je level daten? Is dat een ding?

Volgens mij gaat het om een klik of niet. En daar komt heel veel bij kijken, zowel dingen die te benoemen zijn als puur gevoelsmatige zaken waar geen vinger op te leggen is, maar die ervoor zorgen dat die klik er niet is.
pi_204411822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.
Rechts?
pi_204411857
quote:
Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind
Is jouw bodycount daar dan ook een reflectie van of zit er wat spelingsruimte wb de waarde (relevantie) en veranderlijkheid van aantrekkelijkheid?
pi_204411886
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Onder je level daten? Is dat een ding?

Volgens mij gaat het om een klik of niet. En daar komt heel veel bij kijken, zowel dingen die te benoemen zijn als puur gevoelsmatige zaken waar geen vinger op te leggen is, maar die ervoor zorgen dat die klik er niet is.
Eens hoor. Daarom zijn dit soort topics ook nooit zo zinvol. Het ongrijpbare rationeel proberen te maken.
pi_204411915
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen vaak verlangen naar iemand die 'spannend' is. Beter gezegd: iemand die hen een spannend leven kan bieden.

Als jij elke keer bereid bent voor vrouwen dat ze bij jou hun gevoelens kunnen delen, dan zitten daar ook nadelen aan. Je bent daarmee als het ware een 'moeder-figuur' voor ze: iemand die ze veiligheid, zorg en geborgenheid biedt.

Je hoeft niet te veranderen in een klootzak en je kan nog steeds vrouwen helpen. Maar doe dat dan meer zoals je bijvoorbeeld jouw kinderen wilt grootbrengen: door hen aan te moedigen hun grenzen te verleggen maar ook door hen bewust te maken voor de risico's en consequenties, zodat ze niet door impulsiviteit in de problemen. Of je nou een man of vrouw bent: niemand wilt zich waardeloos en een loser voelen. Over het algemeen zoeken mensen een partner met wie ze zichzelf kunnen identificeren, maar die ook iets kan bieden om hun leven rijker en leuker te maken.
pi_204411946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
:9~
pi_204411953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-

Moet zeggen dat ik het geen geschikt relatiemateriaal vind.
Maar seksueel gezien niks mis mee. Mja voor mij misschien 15 jaar jonger maar ach.

Maar deze is wel knettergek.
pi_204412048
quote:

[..]
Jezus hoe jong ben jij wel niet? :')
pi_204412163
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Jezus hoe jong ben jij wel niet? :')
Heeft niks met leeftijd te maken, is common sense voor normale monogame relaties
pi_204412262
Er zitten nog vele gradaties tussen grote klootzak en zachtgekookt eitje.
pi_204412286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Heeft niks met leeftijd te maken, is common sense voor normale monogame relaties
Nee jij snapt er gewoon niks van en bent gezien je opmerking heel erg onervaren.
pi_204412325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik scrolde hier snel over en dacht Freud te zien
pi_204412328
Sowieso luisteren naar vrouwen :')
Je doet toch gewoon alsof man...
pi_204412333
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:05 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ik scrolde hier snel over en dacht Freud te zien
Ik Einstein.
pi_204412344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik Einstein.
Gvd die bedoelde ik
pi_204412683
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Nee jij snapt er gewoon niks van en bent gezien je opmerking heel erg onervaren.
Je praat zonder inhoudelijk iets te zeggen
pi_204412827
quote:
Deze man valt niet op bitches. Leuk voor de fantasie, maar in het echt denk ik dat je geen interesse zal hebben. Sowieso zijn lieve vrouwen leuker dan moeilijke vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tyranoesauroes op 12-04-2022 13:16:03 ]
pi_204413038
quote:

[..]
Duidelijk iemand die vooral (vanuit twijfelachtige bronnen) veel leest over verschillen tussen mannen en vrouwen en dan een volkomen gepolariseerd beeld krijgt dat nog maar weinig met de realiteit te maken heeft van hoe mensen van vlees en bloed werken.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:17:58 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204413063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef Complotwappie het volgende:
Wat is de definitie van klootzak? Zijn dat mannen die zich naar iedereen toe als klootzakken gedragen met pestgedrag oid of zijn het mannen die goed liggen bij vrouwen en zich daarom niet makkelijk laten vastleggen en zich niet snel hoffelijk en aan- en afhankelijk hoeven en zullen opstellen? Ik vermoed dat dit gedrag voornamelijk volgt uit het zijn van populair door andere factoren zoals uiterlijk en zelfverzekerdheid dan dat het gedrag zelf de belonende factor is. De 'klootzak' is vaak de man die de luxe heeft om gedrag te vertonen waar de gemiddelde man zich ernstig mee zal beperken.

Daarnaast spelen dingen zoals het willen van wat je niet kan krijgen of het willen bevechten van het ongewild zijn bepalende factoren. Veel vrouwen kunnen daar slecht tegen. En uiteraard roept het gedrag van de anti-klootzak argwaan op. Wanneer je té gewillig of lief bent bent, ben je wanhopig of onecht. Dat stoot eerder af dan klootzakgedrag.
Een klootzak zie ik als iemand die zich min of meer niet laat hinderen door moreel besef of een vorm van geweten en zodoende dingen doet die ten koste gaan van een ander.
pi_204413068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:14 schreef Intint het volgende:

[..]
Duidelijk iemand die vooral (vanuit twijfelachtige bronnen) veel leest over verschillen tussen mannen en vrouwen en dan een volkomen gepolariseerd beeld krijgt dat nog maar weinig met de realiteit te maken heeft van hoe mensen van vlees en bloed werken.
Je maakt zelf wel een hoop aannames.
pi_204413070
Lekker alles platslaan tot twee uitersten en dan kijken of je de boel kan generaliseren. :')
pi_204413079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:38 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
:O
pi_204413085
quote:

[..]
:') :')
Tails tell tales
pi_204413094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:18 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Je maakt zelf wel een hoop aannames.
Klopt. Ik beschrijf echter alleen wat ik zie (en al vaak gezien heb).
pi_204413100
quote:

[..]
Hier hetzelfde hoor. Ik heb dat hele "voor hem/haar duizenden anderen" dan ook nooit begrepen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 12-04-2022 13:29:17 ]
Tails tell tales
pi_204413107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:22 schreef Intint het volgende:

[..]
Klopt. Ik beschrijf echter alleen wat ik zie (en al vaak gezien heb).
Als je beter zou zien dan had je gelezen dat mijn bron andere vrouwen zijn
pi_204413116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:23 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Als je beter zou zien dan had je gelezen dat mijn bron andere vrouwen zijn
Dus jij hebt een paar vrouwen gesproken en kan meteen generaliseren voor een heel geslacht?
pi_204413119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:24 schreef Intint het volgende:

[..]
Dus jij hebt een paar vrouwen gesproken en kan meteen generaliseren voor een heel geslacht?
Niet een paar maar een hoop, klopt.

Vrouwen zeggen soms wel dat ze vallen voor de lieve man, maar als het erop neerkomt dan gaan ze vreemd met de alpha man die niet needy wordt
pi_204413215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het wordt vertaald als klootzak, maar er wordt een kerel die bedoeld die zijn eigen plan/mening heeft en er niet bang voor is om daarvoor te staan. Ook als is het niet wat de ander vindt.

Nice guys finish last komt omdat ze niet aantrekkelijk zijn omdat ze met iedereen meewaaien. Niemand houdt van pleasers.
En er zit ook nog een verschil tussen aardig doen omdat je in iemands broekje wil komen (de zelfverklaarde Nice Guy) en een man die gewoon oprecht vriendelijk en attent is. Die laatste komt gewoon aan een vrouw.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:39:38 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204413230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen soms wel dat ze vallen voor de lieve man, maar als het erop neerkomt dan gaan ze vreemd met de alpha man die niet needy wordt
Haha je klinkt als een kerel die gewoon nooit succes heeft en dan maar de schuld geeft aan vrouwen en klootzakken.

Dat hele "vrouwen vallen op klootzakken" gejammer is een grote slachtofferrol. Vooral anderen de schuld geven van je falen en volstrekt weigeren naar je eigen aandeel te kijken.
pi_204413264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha je klinkt als een kerel die gewoon nooit succes heeft en dan maar de schuld geeft aan vrouwen en klootzakken.

Dat hele "vrouwen vallen op klootzakken" gejammer is een grote slachtofferrol. Vooral anderen de schuld geven van je falen en volstrekt weigeren naar je eigen aandeel te kijken.
Je spiegelt je eigen ervaring nu op mij.
Ik geef niet de schuld aan de vrouwen maar aan de mannen die verliefd worden zoals TS en daardoor minder aantrekkelijk zijn voor vrouwen. Een vrouw doet hierin niets verkeerd, de man moet gewoon sterk genoeg zijn om haar te kunnen handelen
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:44:25 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204413267
Klootzakken zijn gewoon klootzakken. Die moet je er gewoon niet in laten. En als ze eerst de schijn ophielden en de ware aard blijkt, dan zet je ze de deur uit.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:49:24 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204413313
In ieder geval is het wijten van mislukte versierpogingen aan "vrouwen die op klootzakken vallen" wel een duidelijk brevet van onvermogen.
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 13:50:35 #111
70532 loveli
N
pi_204413319
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Klootzakken zijn gewoon klootzakken. Die moet je er gewoon niet in laten. En als ze eerst de schijn ophielden en de ware aard blijkt, dan zet je ze de deur uit.
Dat is vaak het probleem. De vrouw denkt dat die aardige vriend van het begin, die haar op handen droeg, the real deal was, terwijl de klootzak de echte is. En dan doen ze er alles aan om die goede man terug te krijgen.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:54:38 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204413344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is vaak het probleem. De vrouw denkt dat die aardige vriend van het begin, die haar op handen droeg, the real deal was, terwijl de klootzak de echte is. En dan doen ze er alles aan om die goede man terug te krijgen.
Dat zijn vooral labiele en niet al te snuggere vrouwen. Mis je weinig aan.
pi_204413357
Je koppelt shit aan elkaar die niks met elkaar te maken heeft en je legt te snel verbanden en je denkt te zwart wit.

1. Toen je nog jonger was, waren vrouwen naiever, en sneller ondersteboven
2. Wat voor type vrouw trok je aan met dat zogenaamde ‘klootzakken’ gedrag?
3. Afknappen of juist aangetrokken zijn tot iemand heeft voor elke vrouw verschillende en persoonlijke redenen. De ene wil een softe vent, de ander een klootzakkerige beer
4. Je begint net weer met daten, misschien moet je het meer een kans geven en/of bij jezelf nagaan dat je niet elke keer onbewust een type vrouw aantrekt die jij wel fijn vind, maar die eigenlijk niet bij jou past.

Zo zijn er talloze redenen op te noemen waarom iets toch niet matcht naast de zwartwitgedachte dat vrouwen een klootzak willen.
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 13:57:12 #114
70532 loveli
N
pi_204413361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zijn vooral labiele en niet al te snuggere vrouwen. Mis je weinig aan.
Dat zijn verrassend vaak succesvolle, intelligente vrouwen. Vrouwen die zich niet kunnen voorstellen dat iemand zo slecht is.
crap in = crap out
pi_204413385
Voor mezelf als vrouw sprekende, vind ik een klootzak geil? Hell yes.

Wil ik er een relatie mee? Nee. Dan heb ik toch liever iemand die begrip toont, empathie heeft, waarmee ik kan lachen, alles kan delen en kan samenwerken op een prettige manier.
pi_204413400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Voor mezelf als vrouw sprekende, vind ik een klootzak geil? Hell yes.

Wil ik er een relatie mee? Nee. Dan heb ik toch liever iemand die begrip toont, empathie heeft, waarmee ik kan lachen, alles kan delen en kan samenwerken op een prettige manier.
Pff, bitch.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:04:25 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204413408
Vrouwen willen geen klootzak, vrouwen willen een man die een eigen mening heeft, zijn leven op orde heeft, geen vriendin voor ze is (friendzone) , een man die vrouwen als aanvulling ipv invulling op hun leven ziet en vrouwen niet ziet als hun 'meerdere' en dus slaafs achter ze aan loopt.

Eigenlijk alles wat je hier beschrijft gaat dus fout:

quote:

Nu heb ik mij naar die vrouwen echt heel vriendelijk en hoffelijk opgesteld. Ik heb met aandacht naar hun levensverhalen en problemen geluisterd, zonder met oplossingen e.d. te komen.
je gedraagt je als vriendin ipv lover.

quote:
Ik heb heel open uitgesproken wat ik voor ze voelde en hoe leuk ik ze vond. Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden, als het moest nam ik verlof voor ze op.
Je vindt de vrouw meer waard dan jezelf

quote:
Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima), hoffelijk en attent, niet dominant en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens.
Je vindt de vrouw meer waard dan jezelf

quote:
Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks
Je durft je eigen seksualiteit niet te uiten, hebt geen mening of wensen en denkt bovendien ook nog eens voor de vrouw in kwestie te bepalen dat ze waarschijnlijk geen seks wil.

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 07:13 schreef HSG het volgende:
[..]

Goed samengevat idd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 12-04-2022 14:18:40 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_204413431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Is jouw bodycount daar dan ook een reflectie van of zit er wat spelingsruimte wb de waarde (relevantie) en veranderlijkheid van aantrekkelijkheid?
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Ik heb weinig relaties gehad in ieder geval, maar dat heeft niet alleen te maken met erg kritisch zijn. Met m'n vriend ben ik al zo'n 20 jaar samen (ik ben 41), dus er is geen noodzaak geweest om minder kritisch te worden. Alhoewel, om samen oud te worden is er inschikkelijkheid nodig.
pi_204413448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:38 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik merk bij jou weinig verschil. Ja, een hoop blabla over "de man moet dit, de man moet dat", maar dat is toch echt incel-geleuter. "De man" bestaat namelijk niet, net zoals "de vrouw" niet bestaat. "Een man" bestaat wel, maar daar zijn toch echt miljoenen (hoeveel mannen zijn er eigenlijk op de wereld?) gradaties in. En dat jij toevallig net die vrouwen spreekt die zogenaamd een klootzak willen, maakt niet dat dat ineens "de vrouw" is.

Maar waarschijnlijk ben jij nog niet zo oud. Zodra mensen een bepaalde leeftijd zijn gepasseerd, komen er ineens hele andere eisenlijstjes en het "ik wil een klootzak" zal dan ook drastisch minder voorkomen.
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 14:19:00 #120
70532 loveli
N
pi_204413483
Op zich wel grappig dat (generalisatie) de mannen het in het topic niet eens zijn met de vrouwen over wat ze wel of niet in een man zoeken.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:20:24 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204413489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:19 schreef loveli het volgende:
Op zich wel grappig dat (generalisatie) de mannen het in het topic niet eens zijn met hoe de vrouwen over wat ze wel of niet in een man zoeken.
Vrouwen snappen vrouwen niet eens, wij mannen hebben geen schijn van kans dan :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204413525
Je ziet het niet aan mij, maar ik ben gewoon een badboy.
pi_204413534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef Sfancta het volgende:
Je ziet het niet aan mij, maar ik ben gewoon een badboy.
Haha dat was toch die gast in Lang Leve De Liefde die dat zei? :')
pi_204413563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Haha dat was toch die gast in Lang Leve De Liefde die dat zei? :')
Lang leve de liefde is een pareltje als het gaat om afwijzingen en hoe daarmee om wordt gegaan. Ik vind het vooral opmerkelijk (op het bewonderenswaardige af) dat mannen bij een afwijzing vaak denken: dat komt wel goed, ik maak nog een kans.

Vrouw: Je bent mijn type niet, want je bent kaal, klein en dik.
Man: Laten we kijken wat er gebeurt als we vanavond in de hot tub gaan.
pi_204413571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:12 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik merk bij jou weinig verschil. Ja, een hoop blabla over "de man moet dit, de man moet dat", maar dat is toch echt incel-geleuter. "De man" bestaat namelijk niet, net zoals "de vrouw" niet bestaat. "Een man" bestaat wel, maar daar zijn toch echt miljoenen (hoeveel mannen zijn er eigenlijk op de wereld?) gradaties in. En dat jij toevallig net die vrouwen spreekt die zogenaamd een klootzak willen, maakt niet dat dat ineens "de vrouw" is.

Maar waarschijnlijk ben jij nog niet zo oud. Zodra mensen een bepaalde leeftijd zijn gepasseerd, komen er ineens hele andere eisenlijstjes en het "ik wil een klootzak" zal dan ook drastisch minder voorkomen.
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in. Zo werkt de natuur vanuit evolutiestandpunt. Een echte man is sterk en niet zwak
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 14:34:14 #126
70532 loveli
N
pi_204413581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Lang leve de liefde is een pareltje als het gaat om afwijzingen en hoe daarmee om wordt gegaan. Ik vind het vooral opmerkelijk (op het bewonderenswaardige af) dat mannen bij een afwijzing vaak denken: dat komt wel goed, ik maak nog een kans.

crap in = crap out
pi_204413589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in
Lichamelijk gezien niet nee (hoewel, anno 2022......), maar gelukkig bestaan wij niet alleen maar uit een lichaam, maar zit er ook nog een bewustzijn in dat lichaam. En in dat bewustzijn bestaan wel tig variaties.
pi_204413606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:35 schreef DjVero het volgende:

[..]
Lichamelijk gezien niet nee (hoewel, anno 2022......), maar gelukkig bestaan wij niet alleen maar uit een lichaam, maar zit er ook nog een bewustzijn in dat lichaam. En in dat bewustzijn bestaan wel tig variaties.
Ook het bewustzijn zit in het lichaam, namelijk in je hersenen, dus we bestaan niet meer dan ons lichaam.
Je kunt wel honderden alternatieve tactieken hebben om een vrouw te versieren maar verliefd raken op een vrouw, in de zin dat de man zich als een vrouw gedraagt, werkt over het algemeen gewoon niet bij (hetero) vrouwen.
pi_204413609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Ah dus naast dat jij weet wat ALLE vrouwen willen, weet jij ook dat ALLE vrouwen vreemdgaan?

En er bestaan dus meer 2 soorten mannen? De lieve man en de alpha man? Voor de rest geen verdere nuances? Iemand die zowel 'alpha' is maar ook aardig kan zijn bestaat natuurlijk niet he.

Je begint toch wel erg de schijn te geven dat je jouw 'mensenkennis' voornamelijk van incel/red pill reddit pagina's haalt hoor...
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 14:40:02 #130
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Lekker alles platslaan tot twee uitersten en dan kijken of je de boel kan generaliseren. :')
Precies, en de meeste vrouwen zitten ook echt niet te wachten op beide uitersten.
pi_204413620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:39 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ook het bewustzijn zit in het lichaam, namelijk in je hersenen, dus we bestaan niet meer dan ons lichaam.
Je kunt wel honderden alternatieve tactieken hebben om een vrouw te versieren maar verliefd raken op een vrouw, in de zin dat de man zich als een vrouw gedraagt, werkt over het algemeen gewoon niet bij (hetero) vrouwen.
Weer een hoop blabla, zie ik. Ik houd er weer mee op voor vandaag. ^O^
pi_204413628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:39 schreef Intint het volgende:

[..]
Ah dus naast dat jij weet wat ALLE vrouwen willen, weet jij ook dat ALLE vrouwen vreemdgaan?

En er bestaan dus meer 2 soorten mannen? De lieve man en de alpha man? Voor de rest geen verdere nuances? Iemand die zowel 'alpha' is maar ook aardig kan zijn bestaat natuurlijk niet he.

Je begint toch wel erg de schijn te geven dat je jouw 'mensenkennis' voornamelijk van incel/red pill reddit pagina's haalt hoor...
Ja mijn mening wordt al snel gezien als ouderwets of conservatief maar dat zeg ik al sinds het begin. Dat iets in het algemeen gebeurt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Ik heb nooit gezegd dat een alpha man niet aardig kan zijn, integendeel, ze zijn juist vaak aardiger dan incels en blue-pilled beta's
pi_204413644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ja mijn mening wordt al snel gezien als ouderwets of conservatief maar dat zeg ik al sinds het begin. Dat iets in het algemeen gebeurt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Ik heb nooit gezegd dat een alpha man niet aardig kan zijn, integendeel, ze zijn juist vaak aardiger dan incels en blue-pilled beta's
'blue-pilled beta's' :')

Ben eens eerlijk; Je bent nog redelijk jong en brengt best veel tijd door in bepaalde hoeken van het internet waar er gesproken wordt over hoe je vrouwen moet daten, toch?
pi_204413663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Wtf is een blue-pilled beta _O- ik dacht dat het red pill was.
pi_204413679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:44 schreef Intint het volgende:

[..]
'blue-pilled beta's' :')

Ben eens eerlijk; Je bent nog redelijk jong en brengt best veel tijd door in bepaalde hoeken van het internet waar er gesproken wordt over hoe je vrouwen moet daten, toch?
Ik ben redelijk jong maar ik ga binnenkort trouwen dus dat advies heb ik niet nodig. Ik haal mijn mening van conservatieve Christelijke mensen en dat kunnen veel mensen niet meer verdragen, snap ik ook wel.

En jij ook eerlijk; je bent redelijk op leeftijd en hebt inmiddels zoveel bedpartners gehad dat je het beter weet?
pi_204413695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in. Zo werkt de natuur vanuit evolutiestandpunt. Een echte man is sterk en niet zwak
En dat is bij uitstek een maatschappelijk standpunt. Dat de gemiddelde man fysiek sterker is dan de gemiddelde vrouw, zegt niets over mentaal of emotioneel sterk zijn. In dit verband is het opmerkelijk dat mannen veel vaker dan vrouwen zelfmoord plegen. We weten niet precies wat erachter zit, maar het zou te maken kunnen hebben met de verwachtingen die aan mannen worden gesteld en die zij in hun beleving niet waar kunnen maken. Ze vinden het moeilijker om dat kenbaar te maken en om er hulp voor te zoeken. Steeds maar herhalen dat een echte man sterk is, helpt niet.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:54:46 #137
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204413708
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wtf is een blue-pilled beta _O- ik dacht dat het red pill was.
Een blue pilled beta is iemand die 'plugged in' in the matrix is. Iemand die de overheid pijpt, gelooft dat hij vrouwen versiert door een nice guy te zijn, geen eigen mening heeft (want anderen hebben die mening al voor hem gevormd) en vrouwen op een voetstuk zet.

Je draait red en blue pilled om ;)

ezelsbruggetje: R van leven in de realiteit in Red pill ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dat is bij uitstek een maatschappelijk standpunt. Dat de gemiddelde man fysiek sterker is dan de gemiddelde vrouw, zegt niets over mentaal of emotioneel sterk zijn. In dit verband is het opmerkelijk dat mannen veel vaker dan vrouwen zelfmoord plegen. We weten niet precies wat erachter zit, maar het zou te maken kunnen hebben met de verwachtingen die aan mannen worden gesteld en die zij in hun beleving niet waar kunnen maken. Ze vinden het moeilijker om dat kenbaar te maken en om er hulp voor te zoeken. Steeds maar herhalen dat een echte man sterk is, helpt niet.
Mwa, dat is ook wel evolutionair zo natuurlijk. Je conclusie over dat de druk op en het verwachtingspatroon van mannen hoger is en ze daardoor eerder uit het leven stappen klopt denk ik wel.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_204413715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:51 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik ben redelijk jong maar ik ga binnenkort trouwen dus dat advies heb ik niet nodig. Ik haal mijn mening van conservatieve Christelijke mensen en dat kunnen veel mensen niet meer verdragen, snap ik ook wel.

En jij ook eerlijk; je bent redelijk op leeftijd en hebt inmiddels zoveel bedpartners gehad dat je het beter weet?
31 dus voor jou waarschijnlijk op leeftijd. Ik heb inderdaad redelijk wat vriendinnen en bedpartners gehad. Daarnaast ben ik psychotherapeut en doe ik ook relatietherapie dus tja... Je zou kunnen stellen dat ik enigszins weet waar ik het over heb wanneer ik zeg dat de dynamieken die jij schetst tussen man en vrouw nogal zwart-wit zijn en niet opgaan voor de meerderheid van de mensen.
pi_204413732
quote:

[..]
Mee eens, er wordt tegenwoordig een verkeerde verwachting gesteld aan mannen. Zoals in dit topic te lezen eisen vrouwen een mr. nice guy maar iedereen weet dat te lief en needy zijn niet werkt, TS als voorbeeld. Niet dat je automatisch een klootzak moet zijn, dat is weer het uiterste.
Vrouwen verdienen betere mannen in het algemeen. Standvastig en niet te emotioneel.
pi_204413746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Een blue pilled beta is iemand die 'plugged in' in the matrix is. Iemand die de overheid pijpt, gelooft dat hij vrouwen versiert door een nice guy te zijn, geen eigen mening heeft (want anderen hebben die mening al voor hem gevormd) en vrouwen op een voetstuk zet.

Je draait red en blue pilled om ;)

ezelsbruggetje: R van leven in de realiteit in Red pill ;)

En iemand die red pilled is denkt dat hij het monopolie op de werkelijkheid heeft terwijl dit vaker gewoon een fase is waar gefrustreerde mannen doorheen gaan wanneer ze gedumpt zijn door hun dinnetje. Vervolgens zijn ze een tijdje vooral heel boos en gaan ze zich als een klootzak gedragen omdat ze denken dat de gedumpt waren omdat ze te lief waren (waar soms op zich wel een bron van waarheid in kan zitten). Vervolgens komen ze erachter dat dit ook niet de manier is om te leven, kruipen ze uit hun online echo kamer en komen ze hier terecht en worden ze eindelijk volwassen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:01:38 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204413765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef Intint het volgende:

[..]
En iemand die red pilled is denkt dat hij het monopolie op de werkelijkheid heeft terwijl dit vaker gewoon een fase is waar gefrustreerde mannen doorheen gaan wanneer ze gedumpt zijn door hun dinnetje. Vervolgens zijn ze een tijdje vooral heel boos en gaan ze zich als een klootzak gedragen omdat ze denken dat de gedumpt waren omdat ze te lief waren (waar soms op zich wel een bron van waarheid in kan zitten). Vervolgens komen ze erachter dat dit ook niet de manier is om te leven, kruipen ze uit hun online echo kamer en komen ze hier terecht en worden ze eindelijk volwassen.
Dat ....... is niet hoe dat werkt. :')

Je beschrijft nu incels.
pi_204413767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:58 schreef KroketBroodje het volgende:

Vrouwen verdienen betere mannen in het algemeen. Standvastig en niet te emotioneel.
Ik gun die vrouwen vooral een man die emotioneel durft te zijn en het gevoel heeft dat hij over zijn problemen kan praten.
pi_204413771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef Intint het volgende:

[..]
31 dus voor jou waarschijnlijk op leeftijd. Ik heb inderdaad redelijk wat vriendinnen en bedpartners gehad. Daarnaast ben ik psychotherapeut en doe ik ook relatietherapie dus tja... Je zou kunnen stellen dat ik enigszins weet waar ik het over heb wanneer ik zeg dat de dynamieken die jij schetst tussen man en vrouw nogal zwart-wit zijn en niet opgaan voor de meerderheid van de mensen.
Dat je een psychotherapeut bent betekent niet dat je gelijk hebt waar je het over hebt. Hoe ik het verwoord is soms zwart-wit maar er zit zeker merendeel waarheid in, dat zou je als therapeut moeten weten.
pi_204413772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Dat ....... is niet hoe dat werkt. :')

Je beschrijft nu incels.
Alsof daar helemaal geen overlap tussen zit.
pi_204413783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:02 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat je een psychotherapeut bent betekent niet dat je gelijk hebt waar je het over hebt. Hoe ik het verwoord is soms zwart-wit maar er zit zeker merendeel waarheid in, dat zou je als therapeut moeten weten.
De enige waarheid die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken in je posts is dat je geen overmatige pleaser moet zijn zonder ruggengraat.
pi_204413807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef Intint het volgende:

[..]
De enige waarheid die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken in je posts is dat je geen overmatige pleaser moet zijn zonder ruggengraat.
Dat is ook mijn boodschap
pi_204413842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk ook wel gewoon TV gemaakt worden hè. Als je al binnen de eerste 5 minuten opgeeft dan is het verdomd moeilijk om er nog een leuke aflevering van te maken :P
pi_204413843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik gun die vrouwen vooral een man die emotioneel durft te zijn en het gevoel heeft dat hij over zijn problemen kan praten.
Een balans is zeker nodig. Geen zeikwijf als man maar ook niet iemand die alles opkropt.
pi_204413884
Sidenote/tip: stop met je overtuigingen definiëren in termen van waarheid. Het is best een interessante discussie om te volgen, maar heb het over argumenten in plaats van proberen je gelijk te bezegelen met het label 'waarheid', waarbij je eigenlijk alle andere argumenten en overtuigingen wilt diskwalificeren als niet waar.

[ Bericht 1% gewijzigd door itchycoo op 12-04-2022 16:05:43 (woordje vergeten) ]
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 15:38:29 #150
70532 loveli
N
pi_204414032
quote:

[..]
quote:

[..]
Ga je trouwen met een vrouw op wie je niet verliefd bent? Wow..

Ik schaar mezelf onder de conservatieve chtistenen, maar heb volgens mij op veel punten een heel andere mening dan jij.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 15:40:59 #151
70532 loveli
N
pi_204414050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef Intint het volgende:
Daarnaast ben ik psychotherapeut en doe ik ook relatietherapie
Interessant, wat is de kans op succes? Koppels die voor relatietherapie komen, hebben de wil/motivatie om er iets van te maken. Ben wel benieuwd naar de percentages.
crap in = crap out
pi_204414213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dit
pi_204414323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:38 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]

Ik schaar mezelf onder de conservatieve chtistenen, maar heb volgens mij op veel punten een heel andere mening dan jij.
Nee ik ben niet verliefd in de zin dat ik niet zonder haar zou kunnen, blind raak voor gebreken of dat ik mijn emoties laat leiden.

Als je gaat trouwen omdat je verliefd bent dan kom je uiteindelijk van een koude kermis terug, want die verliefdheid zal ook minder worden of zelfs weg gaan na verloop van tijd.
pi_204414335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:12 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Nee ik ben niet verliefd in de zin dat ik niet zonder haar zou kunnen, blind raak voor gebreken of dat ik mijn emoties laat leiden.

Als je gaat trouwen omdat je verliefd bent dan kom je uiteindelijk van een koude kermis terug, want die verliefdheid zal ook minder worden of zelfs weg gaan na verloop van tijd.
Nouja er is best een verschil tussen de verliefdheid in een prille relatie en de verliefheid op de wat langere termijn dat je met iemand samen bent. In dat eerste geval lijkt het met op zichzelf overhaast om dan al te gaan trouwen. In dat tweede geval lijkt me dat prima.
pi_204414390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:12 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
En begrijp ik goed dat je vindt dat zij zich wel door haar emoties moet laten leiden, blind moet zijn voor jouw gebreken en niet zonder jou zou moeten kunnen?
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 16:22:46 #156
70532 loveli
N
pi_204414399
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En begrijp ik goed dat je vindt dat zij zich wel door haar emoties moet laten leiden, blind moet zijn voor jouw gebreken en niet zonder jou zou moeten kunnen?
Dat helpt vaak wel..
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:30:02 #157
441859 crew  Lenny77
pi_204414456
Tuurlijk moet een man ook merkbaar verliefd op mij zijn! Anders hoeft het voor mij echt niet, dan zoek ik wel een maatje.

Er is gewoon een verschil tussen een gezonde verliefde man en een enge verliefde man (zeggen dat het leven geen zin meer heeft zonder je, janken als je een keer niet bereikbaar bent, de hele dag berichten sturen dat ze van je houden (en dit al na 2 weken) en niet zonder je kunnen, overal foto's van je hebben hangen,...) Dit soort types worden namelijk ook heel erg eng als de relatie zou knappen.

Wat ik hier ook vaak lees: een man die te lief is, te hoffelijk,... meestal zijn dat ook geen oprechte karaktertrekken. Dat is een man die teveel moeite doet en dus eigenlijk niet echt is.
Een oprecht lieve man is niet te lief of te aanhankelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_204414520
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee liever niet, echter is het minder erg als een vrouw dit doet dan een man.
pi_204414587
Nou is het niet zo dat vrouwen hardop zullen zeggen een klootzak te willen en geen nice guy

Maar als ik zie met wat voor schooiers zoveel vrouwen omgaan :') man man man

Als je alleen al kijkt op het net dan zie je vrouwen met honden, ezels en paarden doen.

Waarschijnlijk ligt del at niet zo hoog?
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 16:55:30 #160
70532 loveli
N
pi_204414614
Dat zegt meer over jouw zoekgeschiedenis dan over vrouwen in het algemeen.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:02:30 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204414659
@all: ik heb alle posts gelezen, ga niet overal op antwoorden. De highlights:

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen willen niet zo zeer graag een klootzak. De enige uitzonderingen daarop zijn labiele vrouwen waar je niks aan mist.

De meeste vrouwen willen vooral geen man die zich als oninteressante slapjanus profileert. Veel mannen maken de fout om zich in de beginfase van verliefdheid enorm uit te sloven en zich in allerlei bochten te draaien om haar maar te pleasen. En dat is niet aantrekkelijk. Een man die niet staat voor zijn eigen wensen en meningen en weinig het initatief toont. [...]
Maar ik ben niet aan het pleasen om te pleasen. Ik gedraag me zoals ik vind dat ik me tegenover vrouwen moet gedragen en dat is anders dan 25 jaar geleden. Mijn punt is dat vrouwen eerder voor me vielen met dat oude gedrag dan nu. Ik wil mijn gedrag eigenlijk niet wezenlijk veranderen.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Wie weet. zoals jij het beschrijft heb ik het in ieder geval niet gedaan. Ben ik ook niet van plan, maar wat meer dominante tonen daar zou wel effectief kunnen zijn denk ik idd.
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou bij mezelf te raden gaan of ik me ergens toch anders voor gedaan heb. Verlof genomen terwijl ik dat eigenlijk diep van binnen niet wilde. Een meningsverschil gehad waarbij ik me op de vlakte hield omdat ik niet vol voor mijn mening ben opgekomen omdat ik haar niet weg wilde duwen. Te lief en attent ben geweest terwijl ik er eigenlijk anders in zat. Zo ja, de volgende keer niet doen. Zo nee: dan is dit wie je bent. Ben daar blij mee en trots op en zoek verder naar die vrouw die je kan waarderen voor wie je bent en die verliefd op je wordt.
Ik ben echt mezelf geweest, zeker niet aardiger geweest om waardering te krijgen etc.

quote:

[..]
Nou, inderdaad! Je reageert overtrokken, @:lxiv . Ik ken alleen maar vrouwen die vallen op aardige mannen (onder wie ikzelf). Als ik toch moet speculeren, dan kan ik me voorstellen dat er andere afknappers waren waar je op het forum vocaal over bent geweest, zoals je ambitie om huisman te zijn en blijven. En misschien zijn de vrouwen op wie je valt erg kritisch (hoogopgeleid, wat ouder en toch nog vrijgezel).

Verwar het forum niet met de PM, C!
Het is wel een vrij kritische groep van vrouwen, die idd hoogopgeleid zijn, wat ouder, hun eigen zaakjes prima voor elkaar hebben en in wezen geen man meer nodig hebben. Dat klopt. En in zekere zin vaak ook wat meer door de wol geverfd dan ik. Ze weten wat ze willen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:

@:lxiv, mijn vader heeft na de scheiding van m'n moeder diverse scharrels gehad. Na een paar jaar ontmoette hij zijn jeugdliefde weer en dat mondde uit in een serieuze relatie. Dat is wat ik bedoelde met realistisch blijven: liefde komt misschien niet zo snel als je zou willen, maar dat betekent niet dat er iets mis is met jou of met vrouwen in het algemeen. Het is gewoon verdomd ongrijpbaar waarom mensen verliefd worden op elkaar en hoe ze het voor elkaar krijgen om ouder te worden en elkaar leuk te blijven vinden.
Ja. Alleen nu had ik dan iemand leren kennen zoals voorheen nooit eerder. Dat was dan natuurlijk vanuit mijn perspectief. Misschien had ik toch mijn 'cool' een beetje beter moeten bewaren dan. Of ook niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Je koppelt shit aan elkaar die niks met elkaar te maken heeft en je legt te snel verbanden en je denkt te zwart wit.

1. Toen je nog jonger was, waren vrouwen naiever, en sneller ondersteboven
2. Wat voor type vrouw trok je aan met dat zogenaamde ‘klootzakken’ gedrag?
3. Afknappen of juist aangetrokken zijn tot iemand heeft voor elke vrouw verschillende en persoonlijke redenen. De ene wil een softe vent, de ander een klootzakkerige beer
4. Je begint net weer met daten, misschien moet je het meer een kans geven en/of bij jezelf nagaan dat je niet elke keer onbewust een type vrouw aantrekt die jij wel fijn vind, maar die eigenlijk niet bij jou past.

Zo zijn er talloze redenen op te noemen waarom iets toch niet matcht naast de zwartwitgedachte dat vrouwen een klootzak willen.
Ik stel die vraag heel bescheiden in de OP en volstrekt niet stellig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:19 schreef loveli het volgende:
Op zich wel grappig dat (generalisatie) de mannen het in het topic niet eens zijn met de vrouwen over wat ze wel of niet in een man zoeken.
Vrouwen zeggen toch vaak net iets anders dan dat ze willen.

Misschien ben ik ook gewoon te oud en sowieso te ouderwets voor de moderne dating-markt. Deze wereld is 180 graden anders dan in 'mijn' tijd. Vroeger wilden de vrouwen de mannen beter leren kennen, dan eigenlijk al een belofte dat ze eeuwig van ze zouden blijven houden, dan seks en voordat ze zwanger werden moest alles contractueel worden vastgelegd en zo veel mogelijk zekerheid dat die man dan altijd voor het gezin bleef zorgen. het was de taak van de man om de vrouw te versieren, maar van de vrouw om de man daarna te strikken en te binden. het was super-oneervol als een man verdween of de relatie verbrak als de vrouw zwanger was.
Tegenwoordig is het net andersom. Raar eigenlijk en ook tegennatuurlijk. Je zou verwachten dat het maar tijdelijk is.
The End Times are wild
pi_204414686
quote:

[..]
Mee eens, er wordt tegenwoordig een verkeerde verwachting gesteld aan mannen. Zoals in dit topic te lezen eisen vrouwen een mr. nice guy maar iedereen weet dat te lief en needy zijn niet werkt, TS als voorbeeld. Niet dat je automatisch een klootzak moet zijn, dat is weer het uiterste.
Ligt echt puur aan de voorkeuren van een vrouw.
De ene vrouw ziet een man als soft en de ander ziet diezelfde man weer als een klojo.

Misschien moeten we niet zo in man-vrouw dingen denken maar meer in: welke persoonlijkheid past/zoekt welke persoonlijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2022 17:11:04 ]
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 17:09:36 #163
70532 loveli
N
pi_204414690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:02 schreef LXIV het volgende:
Het is wel een vrij kritische groep van vrouwen, die idd hoogopgeleid zijn, wat ouder, hun eigen zaakjes prima voor elkaar hebben en in wezen geen man meer nodig hebben. Dat klopt. En in zekere zin vaak ook wat meer door de wol geverfd dan ik. Ze weten wat ze willen.
Een heel ander type dan de naïeve kipjes die vroeger massaal verliefd op je werden. Als je zelf minder kieskeurig bent, zullen er waarschijnlijk ook meer vrouwen voor je vallen. De vraag is of het vrouwen zijn waar jij blij van wordt.
Vroeger keek je niet naar de lange termijn, maar wat leuk was voor de dag of week.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:10:18 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204414694
En wat ik niet helemaal snap: als het toch ok en leuk is, dan kijk je het toch nog wat langer aan... Je kunt toch nog zoveel van elkaar ontdekken. Wat heb je eraan snel af te breken?
The End Times are wild
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:11:54 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204414705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Een heel ander type dan de naïeve kipjes die vroeger massaal verliefd op je werden. Als je zelf minder kieskeurig bent, zullen er waarschijnlijk ook meer vrouwen voor je vallen. De vraag is of het vrouwen zijn waar jij blij van wordt.
Vroeger keek je niet naar de lange termijn, maar wat leuk was voor de dag of week.
Dat laatste klopt helemaal. Je dacht helemaal neit verder vooruit en dat maakte het erg gemakkelijk. In wezen ben ik helemaal niet kieskeurig wat uiterlijk betreft, of status of dat soort dingen. Wel of ze bij me passen. Het probleem is niet dat ik niet genoeg kansen krijg trouwens, dat is tegenwoordig beter dan ooit.
The End Times are wild
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 17:15:40 #166
70532 loveli
N
pi_204414720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:10 schreef LXIV het volgende:
En wat ik niet helemaal snap: als het toch ok en leuk is, dan kijk je het toch nog wat langer aan... Je kunt toch nog zoveel van elkaar ontdekken. Wat heb je eraan snel af te breken?
En iemand aan het lijntje houden? Dat is op den duur toch alleen maar tijdverspilling?
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:17:47 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204414729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:15 schreef loveli het volgende:

[..]
En iemand aan het lijntje houden? Dat is op den duur toch alleen maar tijdverspilling?
Aan het lijntje houden vind ik eerder iemand hoop geven op een relatie maar dat die er nooit komt. Niet om gewoon het wat langer een kans te geven.
The End Times are wild
pi_204414795
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:40 schreef loveli het volgende:

[..]
Interessant, wat is de kans op succes? Koppels die voor relatietherapie komen, hebben de wil/motivatie om er iets van te maken. Ben wel benieuwd naar de percentages.
Dat ligt eraan wat je definitie van succes is. Over het algemeen denk ik niet echt dat ik je hele sexy data kan bieden mbt het succes van mijn sessies.
pi_204414816
quote:

Misschien ben ik ook gewoon te oud en sowieso te ouderwets voor de moderne dating-markt. Deze wereld is 180 graden anders dan in 'mijn' tijd. Vroeger wilden de vrouwen de mannen beter leren kennen, dan eigenlijk al een belofte dat ze eeuwig van ze zouden blijven houden, dan seks en voordat ze zwanger werden moest alles contractueel worden vastgelegd en zo veel mogelijk zekerheid dat die man dan altijd voor het gezin bleef zorgen. het was de taak van de man om de vrouw te versieren, maar van de vrouw om de man daarna te strikken en te binden. het was super-oneervol als een man verdween of de relatie verbrak als de vrouw zwanger was.
Tegenwoordig is het net andersom. Raar eigenlijk en ook tegennatuurlijk. Je zou verwachten dat het maar tijdelijk is.
Tegelijk blijven de meeste mensen smachten naar iemand om de dag mee door te nemen 's avonds aan de eettafel. Plus ça change, plus c'est la même chose. Het is heel rot om afgewezen te worden door iemand die je écht leuk vond. Sla Baudelaire en Rilke open, zwelg even en kijk verder. :*

pi_204414836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:11 schreef LXIV het volgende:
Het probleem is niet dat ik niet genoeg kansen krijg trouwens, dat is tegenwoordig beter dan ooit.
Dat is het probleem wel want dat geldt tegenwoordig voor iedereen, en des te meer voor vrouwen (en gewilde mannen). Dat er kansen te over zijn geeft misschien ook gelijk antwoord op de vraag hieronder. Waarom immers lang bij ééntje blijven pakken na het signaleren van een aantal onwenselijke eigenschappen terwijl je de komende maand 100 man kan uittesten?

quote:
Wat heb je eraan snel af te breken?
pi_204414857
quote:
Na twee maanden kun je toch wel redelijk bepalen of het gevoel er is. Als dat er niet is dan heeft het weinig zin om het nog langer aan te kijken.
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 17:45:56 #172
70532 loveli
N
pi_204414858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:42 schreef Complotwappie het volgende:
terwijl je nog 100 man kan uittesten?

Ergens gelezen dat de kans vrij groot is, dat er bij de eerste 20 een match zit.

Waarom zou je er blij mee zijn als iemand blijft plakken omdat ze niet beter kan vinden, tegenover dat ze jou heeft uitgekozen omdat je voor haar de beste bent van al die mannen?
crap in = crap out
pi_204414872
quote:
. In dit verband is het opmerkelijk dat mannen veel vaker dan vrouwen zelfmoord plegen. We weten niet precies wat erachter zit, maar het zou te maken kunnen hebben met de verwachtingen die aan mannen worden gesteld en die zij in hun beleving niet waar kunnen maken.
Dit heeft er ook deels mee te maken dat mannen hierin succesvoller zijn. Het aantal pogingen ligt namelijk wel dicht bij elkaar, al kan je misschien beargumenteren dat vrouwen het sneller als schreeuw om aandacht doen. Je kan ook naar het gebruik van antidepressiva kijken en volgens mij nemen vrouwen vanaf hun 40ste daarin de leiding.

Ik denk verder wel dat je gelijk hebt mbt de verschillende verwachtingen, het niet meer krijgen van de leiderschaprol terwijl er wel verantwoordelijkheid genomen moet worden tegen een hoog risico (het makkelijk kunnen verliezen van vrouw en kind). En een steeds groter deel van de mannelijke bevolking maakt geen aanspraak meer op de vrouw wier ook in de moderne tijd onder de streep nog altijd de selecterende partij is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 17:55:44 ]
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 17:50:14 #174
441859 crew  Lenny77
pi_204414880
quote:
Euh.. dat je niet lang meer te leven hebt op een bepaalde leeftijd? :P

Ik denk eerder: als je dit gevoel al vrij pril mist, dan gaat het er ook echt niet meer van komen. Dat is ook een stukje ervaring: te lang in een relatie blijven tegen beter weten in.
pi_204414882
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Ik heb weinig relaties gehad in ieder geval, maar dat heeft niet alleen te maken met erg kritisch zijn. Met m'n vriend ben ik al zo'n 20 jaar samen (ik ben 41), dus er is geen noodzaak geweest om minder kritisch te worden. Alhoewel, om samen oud te worden is er inschikkelijkheid nodig.
Dat je al sinds zo jong en zo lang in een relatie met één man zit maakt mijn vraag minder relevant, maar het is logisch dat het makkelijk is om überkritisch te zijn met een vaste partner. Niemand krijgt écht een kans.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 18:11:59 ]
pi_204414995
quote:

[..]
Meeste vrouwen zijn anders ook niet om over naar huis te schrijven...
Meeste mensen zijn gewoon idioten, but that's okay :)
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:11:08 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204415022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Tegelijk blijven de meeste mensen smachten naar iemand om de dag mee door te nemen 's avonds aan de eettafel. Plus ça change, plus c'est la même chose. Het is heel rot om afgewezen te worden door iemand die je écht leuk vond. Sla Baudelaire en Rilke open, zwelg even en kijk verder. :*

Ik ben niet eens echt afgewezen, want ]toch ook alle kans gekregen.
Als ik wil zwelgen heb ik daar Brel wel voor. Zal hem posten maar durf nu niet te kijken.
The End Times are wild
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:16:01 #178
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204415075
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:50 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Nou is het niet zo dat vrouwen hardop zullen zeggen een klootzak te willen en geen nice guy

Maar als ik zie met wat voor schooiers zoveel vrouwen omgaan :') man man man

Als je alleen al kijkt op het net dan zie je vrouwen met honden, ezels en paarden doen.

Waarschijnlijk ligt del at niet zo hoog?
Tsja, zo'n paardenlul kun je nou eenmaal niet tegenop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 12-04-2022 18:54:54 ]
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:54:45 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204415508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:38 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]

-mja nee, dat gaan we niet doen-

[ Bericht 9% gewijzigd door Lenny77 op 12-04-2022 21:09:12 ]
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 19:31:43 #180
70532 loveli
N
pi_204415949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:33 schreef Intint het volgende:

[..]
Dat ligt eraan wat je definitie van succes is. Over het algemeen denk ik niet echt dat ik je hele sexy data kan bieden mbt het succes van mijn sessies.
Niet echt on topic, maar ik heb begrepen dat de cijfers voor huwelijkstherapie in het verleden dramatisch waren. Meer dan 80% ging alsnog uit elkaar en de toegevoegde waarde van therapie was nihil of zelfs negatief (de kans dat een relatie weer goed kwam binnen 2 jaar omdat er wegens geldgebrek/huis onder water etc. niet gescheiden kon worden, was bijkans groter zonder dan met therapie).

Ik was benieuwd of er op dat gebied de laatste tijd vooruitgang is geboekt, of dat je bv. zelf een manier hebt om betere resultaten te bereiken.
crap in = crap out
pi_204416306
-reeds in orde-

[ Bericht 49% gewijzigd door Lenny77 op 12-04-2022 21:09:37 ]
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:44:32 #182
500074 Rode_Wijn
pi_204417210
Misschien al wel besproken, maar volgens mij is een onderdeel van dat incelverhaal dat vrouwen op latere, reeds afbrokkelende leeftijd met hangende pootjes alsnog voor de stabiele lieve man kiezen. Dat contrasteert behoorlijk met het verhaal van TS.

Sowieso zie ik niets in die hele incel denklijn. Zijn in mijn ogen smoesjes.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:20:48 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204417786
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
Misschien al wel besproken, maar volgens mij is een onderdeel van dat incelverhaal dat vrouwen op latere, reeds afbrokkelende leeftijd met hangende pootjes alsnog voor de stabiele lieve man kiezen. Dat contrasteert behoorlijk met het verhaal van TS.

Over welke leeftijd heb jij het dan?
The End Times are wild
pi_204417903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ze niet meer fragiel zijn en status gericht.

Want uiteindelijk is dat wat naar mij idee speelt dat de "bèta" wordt overgeslagen.

Ook is mensen afhouden ook jezelf beschermen. Hoef je je niet open te stellen etc, maar met iemand die compleet comfortabel met zichzelf is "alpha" prikt daar wel doorheen.

Maar de meeste spelletjes vervallen wel met leeftijd.
pi_204417941
Vrouwen tussen 28-33 zijn het leukst geen gezeik iedereen rijk.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:41 #186
500074 Rode_Wijn
pi_204417946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik stel mij daar altijd de leeftijd bij voor van zo tussen 35 en 50.
pi_204418076
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef Rode_Wijn het volgende:

Het kan natuurlijk zijn dat een deel 'double down' gaat en misschien gewend is geraakt aan het alleen zijn, en een ander deel uit nood of kinderwens een minder gewilde doch meer stabiele man kiest dan waar voorheen plezier mee beleefd werd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Mwoah, dat laat zich niet op één hoop gooien. De 28-35 jarige voelen bijna letterlijk de klok tikken waar 40+ dames deze heuvel al over zijn en andere/meer eisen kunnen stellen of juist helemaal geen omdat ze weer voor de lol gaan, en daarmee terugvallen op het type van weleer. Zeker als ze al kinderen en een lange relatie achter de rug hebben. Hoe dan ook is het geenszins zwart-wit en meerdere fenomeenbeschrijvingen kunnen naast elkaar bestaan. Zelfs binnen één vrouw over een langere tijdsspanne.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 22:57:56 ]
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:46:25 #188
500074 Rode_Wijn
pi_204418293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:35 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zijn dat een deel 'double down' gaat en misschien gewend zijn geraakt aan het alleen zijn, en een ander deel uit nood of kinderwens een minder gewilde doch meer stabiele man kiest dan waar voorheen plezier mee beleefd werd.
[..]
Mwoah, dat laat zich niet op één hoop gooien. De 28-35 jarige voelen bijna letterlijk de klok tikken waar 40+ dames deze heuvel al over zijn en andere/meer eisen kunnen stellen of juist helemaal geen omdat ze weer voor de lol gaan, en daarmee terugvallen op het type van weleer. Zeker als ze al kinderen en een lange relatie achter de rug hebben. Hoe dan ook is het geenszins zwart-wit en meerdere fenomeenbeschrijvingen kunnen naast elkaar bestaan. Zelfs binnen één vrouw over een langere tijdsspanne.
Daarom, dat incelverhaal is gewoon een onsamenhangende brei van lulsmoesjes voor mannen die het niet of lastiger lukt.
pi_204418776
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Daarom, dat incelverhaal is gewoon een onsamenhangende brei van lulsmoesjes voor mannen die het niet of lastiger lukt.
Het punt is óók dat in hun verhaal waarbestaande fenomenen bestaan die al dan niet aangehaald worden als excuus.
  dinsdag 12 april 2022 @ 22:17:34 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204418794
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:29 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ja, dat klopt wel
The End Times are wild
pi_204419011
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:35 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zijn dat een deel 'double down' gaat en misschien gewend zijn geraakt aan het alleen zijn, en een ander deel uit nood of kinderwens een minder gewilde doch meer stabiele man kiest dan waar voorheen plezier mee beleefd werd.
[..]
Ik merk dat veel vrouwen in mijn omgeving (hoger opgeleid, ambitieus en binnen de leeftijd die je zojuist stelde) er eigenlijk überhaupt geen kinderwens is of in ieder geval is dit niet iets wat 'moet' van ze. Toch merk je bij deze vrouwen ook wel dat ze in mindere mate voor de fuckboy gaan tegenwoordig waar ze 10 jaar daarvoor wel nog voor gingen.
pi_204419465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:26 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik merk dat veel vrouwen in mijn omgeving (hoger opgeleid, ambitieus en binnen de leeftijd die je zojuist stelde) er eigenlijk überhaupt geen kinderwens is of in ieder geval is dit niet iets wat 'moet' van ze. Toch merk je bij deze vrouwen ook wel dat ze in mindere mate voor de fuckboy gaan tegenwoordig waar ze 10 jaar daarvoor wel nog voor gingen.
Ja die ken ik ook wel. Misschien zijn ze de fuckboys en het soort 'relaties' die er bij horen zat, zijn ze zelf minder populair bij dit type die sowieso al minder prevalent is binnen haar leeftijdsgroep, of misschien zoeken ze al dan niet met enige nood naar relatiemateriaal ongeacht het ontbreken van een kinderwens omdat ze nu in ieder geval nog iets decents aan de haak kunnen slaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 22:56:05 ]
pi_204419536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:50 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ja die ken ik ook wel. Misschien zijn ze de fuckboys en soort 'relaties' dat er bij horen zat, zijn ze zelf minder populair bij dit type die sowieso al minder prevalent is binnen haar leeftijdsgroep, of misschien zoeken ze al dan niet met enige nood naar relatiemateriaal ongeacht het ontbreken van een kinderwens omdat ze nu in ieder geval nog iets decents aan de haak kunnen slaan.
Jullie hoeven hier niet te praten over vrouwen alsof het wezens van een andere planeet zijn, hè? Je kunt gewoon aan ze vragen wat er in ze omgaat.
pi_204419622
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Jullie hoeven hier niet te praten over vrouwen alsof het wezens van een andere planeet zijn, hè? Je kunt gewoon aan ze vragen wat er in ze omgaat.
Vrouwen en hun reputaties zijn natuurlijk belanghebbende in deze kwestie. We blijven derhalve aangewezen op speculatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Akathisia op 12-04-2022 23:13:21 ]
  dinsdag 12 april 2022 @ 23:05:45 #195
500074 Rode_Wijn
pi_204419701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het punt is óók dat in hun verhaal waarbestaande fenomenen bestaan die al dan niet aangehaald worden als excuus.
Dat is waar. Maar dat heeft in feite dezelfde waarde als de stilstaande klok die 2x per dag de tijd goed aangeeft.
pi_204420096
Waarom zou het iets met wanhoop te maken hebben als een vrouw op een gegeven moment een beetje klaar is met fuckboys en dat soort types? Je zoekt als 30-jarige man toch ook andere/meer kwaliteiten in een vrouw dan toen je 17 was?
Mensen worden ouder en volwassen, gaan andere dingen belangrijk vinden.
pi_204420138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom zou het iets met wanhoop te maken hebben als een vrouw op een gegeven moment een beetje klaar is met fuckboys en dat soort types? Je zoekt als 30-jarige man toch ook andere/meer kwaliteiten in een vrouw dan toen je 17 was?
Daarom alles na 25 is oud :7
pi_204420180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Volgens de inceltheorie in ieder geval omdat haar marktwaarde rond die leeftijd enorm begint te kelderen terwijl het aanbod opdroogd.
pi_204420310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:57 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Volgens de inceltheorie in ieder geval omdat haar marktwaarde rond die leeftijd enorm begint te kelderen terwijl het aanbod opdroogd.
De eierstokken beginnen te rammelen
pi_204420359
quote:

[..]

Jij bent nog te jong.
pi_204420372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:57 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik zou ook niet iemand van 30 ( :r ) willen als ik de keuze heb uit 20-jarigen?

Heb geen zin in een grote bek van een oma plus als ze jong zijn luisteren ze nog naar je
pi_204420598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 00:46 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Ik zou ook niet iemand van 30 ( :r ) willen als ik de keuze heb uit 20-jarigen?

Heb geen zin in een grote bek van een oma plus als ze jong zijn luisteren ze nog naar je
:')
  woensdag 13 april 2022 @ 07:44:09 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204420799
quote:

Maar ik ben niet aan het pleasen om te pleasen. Ik gedraag me zoals ik vind dat ik me tegenover vrouwen moet gedragen en dat is anders dan 25 jaar geleden. Mijn punt is dat vrouwen eerder voor me vielen met dat oude gedrag dan nu. Ik wil mijn gedrag eigenlijk niet wezenlijk veranderen.

Dat kan, maar kennelijk is de wijze waarop dit overkomt ook niet heel lustopwekkend.

En hoe gedroeg je je vroeger dan? Deed je toen onethische dingen?
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 07:54:02 #204
5428 crew  miss_sly
pi_204420848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kan, maar kennelijk is de wijze waarop dit overkomt ook niet heel lustopwekkend.

En hoe gedroeg je je vroeger dan? Deed je toen onethische dingen?
Of is de doelgroep wezenlijk anders dan 25 jaar geleden?
Als ik naar mezelf kijk 25 jaar geleden en nu, zit daar echt een behoorlijk verschil in hoe ik ben. Ik ben in 25 jaar ook gegroeid, ontwikkeld, zekerder van mezelf geworden en heb veel duidelijker voor ogen wat ik wel en juist niet wil. Als ik nu single zou worden, zie ik niet heel snel gebeuren dat ik een nieuwe relatie aan zou gaan. Er moet wel echt een fantastische klik zijn en deze man zou enorm veel moeten kunnen toevoegen om kans te maken.
  woensdag 13 april 2022 @ 07:59:43 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204420873
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of is de doelgroep wezenlijk anders dan 25 jaar geleden?
Als ik naar mezelf kijk 25 jaar geleden en nu, zit daar echt een behoorlijk verschil in hoe ik ben. Ik ben in 25 jaar ook gegroeid, ontwikkeld, zekerder van mezelf geworden en heb veel duidelijker voor ogen wat ik wel en juist niet wil. Als ik nu single zou worden, zie ik niet heel snel gebeuren dat ik een nieuwe relatie aan zou gaan. Er moet wel echt een fantastische klik zijn en deze man zou enorm veel moeten kunnen toevoegen om kans te maken.
Zal ook wel spelen natuurlijk. Een gezinswens speelt niet meer als je ouder bent en je hebt meer gestolde gewoontes.

Een patroon dat ik overigens ook nog wel eens zie is dat vrouwen van die leeftijd die gescheiden zijn lang in een nogal burgerlijk leventje zaten waar ze zichzelf echt volledig wegcijferden. En die willen dan een type vent die haar weer van spanning kan laten genieten.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 08:01:18 #206
5428 crew  miss_sly
pi_204420880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zal ook wel spelen natuurlijk. Een gezinswens speelt niet meer als je ouder bent en je hebt meer gestolde gewoontes.

Een patroon dat ik overigens ook nog wel eens zie is dat vrouwen van die leeftijd die gescheiden zijn lang in een nogal burgerlijk leventje zaten waar ze zichzelf echt volledig wegcijferden. En die willen dan een type vent die haar weer van spanning kan laten genieten.
Ik zie juist dat die vrouwen helemaal niet op zoek zijn naar dergelijke spanning, maar het meer zoeken in goede vriendschappen en dingen doen met vriendinnen. Want spannng, zo weten ze inmiddels, is highly overrated :+
  woensdag 13 april 2022 @ 08:15:15 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204420979
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie juist dat die vrouwen helemaal niet op zoek zijn naar dergelijke spanning, maar het meer zoeken in goede vriendschappen en dingen doen met vriendinnen. Want spannng, zo weten ze inmiddels, is highly overrated :+
De vrouwen willen op date met hem dus staan wel open voor een relatie.

Maar ik denk dat die wel enige spanning in hun leven willen. En wanneer je als man die indruk niet wekt haken ze af.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 08:19:02 #208
5428 crew  miss_sly
pi_204421003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De vrouwen willen op date met hem dus staan wel open voor een relatie.

Maar ik denk dat die wel enige spanning in hun leven willen. En wanneer je als man die indruk niet wekt haken ze af.
Ze willen op date, inderdaad, maar zijn ze ook op zoek naar een relatie?
Spanning is op velerlei manieren uit te leggen en voor iedereen anders.

Ik denk dat heel vaak wordt vergeten dat aantrekkingskracht niet op te wekken is met een bepaalde manier van doen. Aantrekkingskracht is puur op gevoel, en vaak is niet eens precies te zeggen waarom je iemand aantrekkelijk vindt. Er gebeurt iets tussen twee mensen. Vaker gebeurt dat niet. Dat is toch ook gewoon heel logisch?
pi_204421106
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat heel vaak wordt vergeten dat aantrekkingskracht niet op te wekken is met een bepaalde manier van doen. Aantrekkingskracht is puur op gevoel, en vaak is niet eens precies te zeggen waarom je iemand aantrekkelijk vindt. Er gebeurt iets tussen twee mensen. Vaker gebeurt dat niet. Dat is toch ook gewoon heel logisch?
Heel logisch..

Dit is dan wel weer iets waar je wel zelf significante invloed op kunt uitoefenen.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 08:36:03 #210
5428 crew  miss_sly
pi_204421121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heel logisch..

Dit is dan wel weer iets waar je wel zelf significante invloed op kunt uitoefenen.
Waarop?
pi_204421122
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarop?
Iets laten gebeuren tussen 2 mensen, aantrekkingskracht.
  woensdag 13 april 2022 @ 08:52:54 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204421224
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar ga ik wel van uit anders bespaarden ze zich de moeite van het daten wel.

quote:
Ondanks dat dat moeilijk te omschrijven is, komt het natuurlijk wel door iets. En een onderdeel daarvan is het gedrag van de man in kwestie. Bepaald gedrag kan aantrekken en afstoten.

En uiteraard kun je niet iedere date tot een succes maken. Dus je kunt niet altijd wat doen aan een afwijzing. Maar als het een patroon is, en het iedere keer opnieuw op dezelfde manier mis gaat, is het verstandig te kijken naar je eigen aandeel erin.
pi_204421294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iets laten gebeuren tussen 2 mensen, aantrekkingskracht.
Nouja ik denk niet dat je daar veel ‘invloed’ op hebt, het is toch meer dan 90% je onderbewuste.

Heb mannen gedate die op papier perfect waren, in real life ook, en ook prima uiterlijk, en dan toch heb je die klik niet.

Forceren werkt niet.
  woensdag 13 april 2022 @ 09:06:56 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204421305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nouja ik denk niet dat je daar veel ‘invloed’ op hebt, het is toch meer dan 90% je onderbewuste.

Maar denk je niet dat dat onderbewuste zich laat sturen door wat je zintuigen registreren? Het is geen bingo.
pi_204421334
quote:
Als jij lekker in je vel zit en flirterig bent en contact zoekt dan heb je daar inderdaad geen verdere invloed meer op.
pi_204421462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar denk je niet dat dat onderbewuste zich laat sturen door wat je zintuigen registreren? Het is geen bingo.
Ja maar dat is dus wat ik zeg? Je hebt geen invloed op wat je zintuigen wel en niet registreren, en vervolgens heb je ook geen invloed welke importantie je brein hieraan geeft.

Dus in hoeverre heb je dan werkelijk 'invloed', dat is mijn punt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2022 09:32:25 ]
pi_204421472
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als jij lekker in je vel zit en flirterig bent en contact zoekt dan heb je daar inderdaad geen verdere invloed meer op.
Fair enough.
  woensdag 13 april 2022 @ 09:33:09 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204421475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja maar dat is dus wat ik zeg? Je hebt geen invloed op wat je zintuigen wel en niet registreren, en vervolgens heb je ook geen invloed welke importantie je brein hieraan geeft.

Dus in hoeverre heb je dan werkelijk 'invloed', dat is mijn punt.
Natuurlijk wel. Jouw zintuigen registreren die man en de indruk die hij maakt. En op die indruk heeft hij invloed.
pi_204421500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Jouw zintuigen registreren die man en de indruk die hij maakt. En op die indruk heeft hij invloed.
Ja, maar dat heeft die man dus maar voor een beperkt deel, omdat 'contact' en een daarbij behorende indruk voor een groot deel ook via indirecte nonverbale cues en het onderbewuste verloopt. Want er zijn veel dingen waar hij geen invloed op kan uitoefenen (feromonen (geur), bepaalde onbewuste 'trekjes', je karakter dat je niet zo makkelijk verandert, de manier waarop iemand uitkijkt, het feit dat hij niet kan ruiken wat het exacte type van de vrouw tegenover hem is, noem maar op).

Dan kan je dus, zoals ik in een vorige comment al zei, je kan je op papier en in het echt als een (in jouw ogen) perfecte man gedragen, en die vrouw kan ook denken goh leuke vent, maar uiteindelijk wil je onderbewuste dan toch niet omdat het dingen opvangt en dus ongemerkt een hele analyse doet van de persoon die je tegenover je hebt.

Oftewel, let it flow denk ik altijd maar. Niks forceren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2022 09:38:04 ]
pi_204421623
quote:

Heb mannen gedate die op papier perfect waren, in real life ook, en ook prima uiterlijk, en dan toch heb je die klik niet.
Dat heb ik inderdaad ook regelmatig gehad. Het waren knappe, slimme mannen - en ik voelde helemaal niets bij ze. Ik kan niet goed uitleggen waar dat in zat. Bovendien doet het er niet toe: het hebben van een relatie zie ik niet als een doel op zich, dus ik hoef me niet in allerlei bochten te wringen om maar iemand aan de haak te slaan.
  woensdag 13 april 2022 @ 09:52:01 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204421624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja, maar dat heeft die man dus maar voor een beperkt deel, omdat 'contact' en een daarbij behorende indruk voor een groot deel ook via indirecte nonverbale cues en het onderbewuste verloopt. Want er zijn veel dingen waar hij geen invloed op kan uitoefenen (feromonen (geur), bepaalde onbewuste 'trekjes', je karakter dat je niet zo makkelijk verandert, de manier waarop iemand uitkijkt, het feit dat hij niet kan ruiken wat het exacte type van de vrouw tegenover hem is, noem maar op).

Dan kan je dus, zoals ik in een vorige comment al zei, je kan je op papier en in het echt als een (in jouw ogen) perfecte man gedragen, en die vrouw kan ook denken goh leuke vent, maar uiteindelijk wil je onderbewuste dan toch niet omdat het dingen opvangt en dus ongemerkt een hele analyse doet van de persoon die je tegenover je hebt.

Oftewel, let it flow denk ik altijd maar. Niks forceren.
Uiteraard zal het niet altijd beinvloedbaar zijn.

Maar als het iedere keer opnieuw fout gaat dan is er duidelijk een patroon. Dan lijkt me "le it flow" niet bepaald het beste advies.
pi_204422685
Lol al die analyses hier :')
  woensdag 13 april 2022 @ 12:12:22 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204422882
Ik denk dat ik haar ook meer had moeten versieren en verleiden, ondanks dat we elkaar al regelmatig zagen. Het voelde voor mij zo goed en vertrouwd en vanuit mijn perspectief was het zo’n goede match dat ik dat misschien over het hoofd gezien heb.
The End Times are wild
  woensdag 13 april 2022 @ 13:55:09 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204423809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 12:12 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat ik haar ook meer had moeten versieren en verleiden, ondanks dat we elkaar al regelmatig zagen. Het voelde voor mij zo goed en vertrouwd en vanuit mijn perspectief was het zo’n goede match dat ik dat misschien over het hoofd gezien heb.
Laten we ook dit niet vergeten in de analyse.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef LXIV het volgende:
Ik date trouwens met mijn minnares terwijl mijn ex weer bij me inwoont en een andere vrouw van me zwanger is. Oppervlakkig gezien zou je dit ook als red flags kunnen zien, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
  woensdag 13 april 2022 @ 13:57:54 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204423841
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Laten we ook dit niet vergeten in de analyse.
[..]

Mijn ex is nu (definitief) vertrokken en deze zwangerschap was in het begin al besproken. Dat was toen geen reden om niet door te gaan.
The End Times are wild
  woensdag 13 april 2022 @ 13:59:13 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204423850
Ik heb trouwens nu een nieuwe date met een vrouw die ook nog (noodgedwongen) bij haar ex woont, dus zie ik hetook van de andere kant. Niet onoverkomenlijk voor mij.
The End Times are wild
pi_204423876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 13:59 schreef LXIV het volgende:
Ik heb trouwens nu een nieuwe date met een vrouw die ook nog (noodgedwongen) bij haar ex woont, dus zie ik hetook van de andere kant. Niet onoverkomenlijk voor mij.
Wat trekt je in haar aan
  woensdag 13 april 2022 @ 14:01:19 #228
438527 MissButterflyy
pi_204423878
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 13:59 schreef LXIV het volgende:
Nu alweer daten?
En dit bevordert je al niet te positieve kijk op vrouwen niet echt hè. Grote kans dat dit ook weer misloopt, geef je haar ook weer de schuld dan?
pi_204424167
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu alweer daten?
Ik vraag me ook wel een beetje af waarom er zo naarstig naar vervanging gezocht wordt en of er niet beter wat rust genomen kan worden.
  woensdag 13 april 2022 @ 14:54:56 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204424359
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:00 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Wat trekt je in haar aan
Ken haar nog niet. Is gewoon ff koffie drinken
The End Times are wild
  woensdag 13 april 2022 @ 14:55:54 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204424368
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nu alweer daten?
En dit bevordert je al niet te positieve kijk op vrouwen niet echt hè. Grote kans dat dit ook weer misloopt, geef je haar ook weer de schuld dan?
Gewoon koffie drinken. En ik geef helemaal niemand de schuld van iets! Hooguit mezelf. Ik vroeg me alleen wat af in de OP.
The End Times are wild
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 14:56:02 #232
441859 crew  Lenny77
pi_204424370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mja nee, aantrekking kan je niet faken of beïnvloeden. Dat zit in heel rare kleine dingen: een manier van wandelen, een blik, een stemgeluid, een geur,...
Het enige wat je wel kan doen is ervoor zorgen dat je je mogelijke aantrekkingskracht niet verpest door iets doms zoals vuil zijn, onverzorgd, stinken naar oud zweet enz.
  woensdag 13 april 2022 @ 15:11:38 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204424503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja nee, aantrekking kan je niet faken of beïnvloeden. Dat zit in heel rare kleine dingen: een manier van wandelen, een blik, een stemgeluid, een geur,...
Het deel dat in je DNA zit is inderdaad niet beinvloedbaar. Maar er is natuurlijk wel meer dat voor aantrekkingskracht kan zorgen of niet. Dat heeft voor een deel met je gedrag en levensinstelling te maken.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 15:14:26 #234
441859 crew  Lenny77
pi_204424531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het deel dat in je DNA zit is inderdaad niet beinvloedbaar. Maar er is natuurlijk wel meer dat voor aantrekkingskracht kan zorgen of niet. Dat heeft voor een deel met je gedrag en levensinstelling te maken.
Ja maar dan ben je al een stap verder he, dan leer je iemand kennen en dan tellen deze dingen inderdaad mee.

Maar die rauwe en pure aantrekking heb je binnen de 3 seconden, nog voor iemand nog maar met je gesproken heeft bij wijze van spreken.
  woensdag 13 april 2022 @ 15:16:30 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204424543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja maar dan ben je al een stap verder he, dan leer je iemand kennen en dan tellen deze dingen inderdaad mee.

Maar die rauwe en pure aantrekking heb je binnen de 3 seconden, nog voor iemand nog maar met je gesproken heeft bij wijze van spreken.
Klopt maar als die vrouwen meerdere dates met hem willen en soms zelfs seks, zal het niet daar mis zijn gegaan.
pi_204424985
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2022 17:41:27 ]
  woensdag 13 april 2022 @ 17:10:00 #237
438527 MissButterflyy
pi_204425597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Gewoon koffie drinken. En ik geef helemaal niemand de schuld van iets! Hooguit mezelf. Ik vroeg me alleen wat af in de OP.
Met een wildvreemde? Je kunt het beter met een bekende doen, en als er iemand is waar je alles aan kwijt kunt daarmee dan je date ervaringen bespreken.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 17:49:50 #238
441859 crew  Lenny77
pi_204425975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt maar als die vrouwen meerdere dates met hem willen en soms zelfs seks, zal het niet daar mis zijn gegaan.
Oh maar ik had het nu niet over TS, gewoon in het algemeen :@
pi_204426174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]
Niet echt on topic, maar ik heb begrepen dat de cijfers voor huwelijkstherapie in het verleden dramatisch waren. Meer dan 80% ging alsnog uit elkaar en de toegevoegde waarde van therapie was nihil of zelfs negatief (de kans dat een relatie weer goed kwam binnen 2 jaar omdat er wegens geldgebrek/huis onder water etc. niet gescheiden kon worden, was bijkans groter zonder dan met therapie).
Interessant, je hebt vast de bron?

Een beetje googelen leert me namelijk dat relatietherapie best effectief is. En waarschijnlijk zal het vaak de relatie niet redden, maar worden mensen er toch wijzer van.

Zo rapporteerden Australische onderzoekers onlangs ongeveer dezelfde positieve resultaten als Amerikaanse onderzoekers doorgaans doen. Ook Duits en Zweeds onderzoek laat zien dat zo’n 70-80 procent van de ondervraagden tevreden was over het effect van relatietherapie op hun relatie.
https://www.nemokennislink.nl/publicaties/een-nieuw-begin/
  Vis een optie? donderdag 14 april 2022 @ 00:06:51 #240
70532 loveli
N
pi_204430199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 13:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mijn ex is nu (definitief) vertrokken en deze zwangerschap was in het begin al besproken. Dat was toen geen reden om niet door te gaan.
Oi, ik dacht dat die post als grap bedoeld was.
crap in = crap out
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 08:55:02 #241
5428 crew  miss_sly
pi_204431210
quote:

[..]
Kan het ook zijn dat de vrouwen waarmee je een date had geen zin hadden in een wespennest met een inwonende ex en een nieuwe zwangerschap bij niet je partner?

Ik weet niet hoor, maar als ik nu zou gaan daten, zou ik echt verschillende red flags bij je hebben als ik zulke dingen zou horen.
  donderdag 14 april 2022 @ 16:18:44 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204434283
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan het ook zijn dat de vrouwen waarmee je een date had geen zin hadden in een wespennest met een inwonende ex en een nieuwe zwangerschap bij niet je partner?

Ik weet niet hoor, maar als ik nu zou gaan daten, zou ik echt verschillende red flags bij je hebben als ik zulke dingen zou horen.
Er is niks aan de hand, maar kan dat even niet toelichten
The End Times are wild
  donderdag 14 april 2022 @ 16:24:06 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204434318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, dat vind jij. Daar kan de ander een heel andere perceptie van hebben. Het verbaast me toch wel met wat voor beperkte blik je kijkt.
  Vis een optie? donderdag 14 april 2022 @ 16:41:01 #244
70532 loveli
N
pi_204434430
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat vind jij. Daar kan de ander een heel andere perceptie van hebben. Het verbaast me toch wel met wat voor beperkte blik je kijkt.
Date met vrijgezel - ze waren uit elkaar, maar woonden nog onder hetzelfde dak, tot zij iets vond. "Maar we voelen echt niets meer voor elkaar." Prima, maar rond eerst je shit af voor je iemand anders in je leven uitnodigt.
Date met andere vrijgezel - woonden niet meer onder hetzelfde dak, maar de scheiding was nog niet rond. Prima, ik date niet met een man die voor de wet nog getrouwd is.

Met die laatste heb ik 2 maanden later toen zijn scheiding rond was nog afgesproken, is uiteindelijk niets geworden omdat het me toch dwars zat (and then some).
crap in = crap out
pi_204434883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je krijgt een kind van iemand en wordt binnenkort weer vader man. Dat is hoe dan ook niet "niks aan de hand" voor een date. Dat heeft enorme impact op jullie eventuele gezamenlijke toekomst de komende jaren. En het lijkt me een hele goede reden om je nog even niet te willen binden.

Je relatiestatus en met wie je seks hebt geloof ik verder wel en daar zul je vast een goed verhaal over hebben. Maar een kind van een ander is hoe dan ook complex.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2022 17:46:09 ]
pi_204446874
quote:

[..]
Lekker bezig wel! :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 18:26:43 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204446935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Lekker bezig wel! :')
Het lijkt erger dan het is, geloof me
The End Times are wild
pi_204447099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vind jij, voor mij zou het een reden zijn om niets serieus te overwegen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204447535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Geen idee, wordt je nu wel of niet opnieuw papa? Of wordt die zwangerschap afgebroken?
Of heb je bewust een donatie gedaan aan een single vrouw of (half) lesbisch stel?

Zal je allemaal wel weer te intiem vinden en geheim houden om daar antwoord op te geven :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204447668
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef Godshand het volgende:

[..]
Geen idee, wordt je nu wel of niet opnieuw papa? Of wordt die zwangerschap afgebroken?
Of heb je bewust een donatie gedaan aan een single vrouw of (half) lesbisch stel?

Zal je allemaal wel weer te intiem vinden en geheim houden om daar antwoord op te geven :')
LXIV heeft ergens op dit forum al uitgebreid antwoord gegeven. Volgens mij was het een lesbisch stel dat dankzij hem in verwachting is.
  vrijdag 15 april 2022 @ 19:50:43 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204447688
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat laatsten
The End Times are wild
pi_204460988
Misschien selecteer je zelf niet de juiste vrouwen. Het is makkelijk roepen dat vrouwen een dominante eikel willen, maar ik moet daar niet meer aan denken.
  zondag 17 april 2022 @ 12:30:33 #253
108913 Godshand
guide4you
pi_204462662
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit geld alleen voor vrouwen met hersens.

Vrouwen die nooit verder ontwikkeld zijn dan via SBS6, Rumag (en deze wijsheden op een shirt dragen natuurlijk) en hun lbo opleiding (vmbo bestond toen nog niet) willen nog steeds spanning, die missen juist het burgerlijke leven niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204466250
Ik wil een combo van burgerlijk en spanning, kan dat ook?
Of zijn de mogelijkheden enkel mokersaai of draaideurcrimineel?
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:12:31 #255
5428 crew  miss_sly
pi_204466297
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:08 schreef Avianflu het volgende:
Combo kan niet, hoor. We willen wel zwart-wit, graag, dat is lekker duidelijk :+
  zondag 17 april 2022 @ 17:30:12 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204466448
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:08 schreef Avianflu het volgende:
Niet enkel draaideurcriminelen zijn spannend, AV
The End Times are wild
pi_204466547
Geen enkele twee vrouwen zijn hetzelfde.
Natuurlijk vallen sommiggen op bad boys en andere weer niet.
Mijn relatieleven kwam pas echt op stoom toen ik op types begon te selecteren die mij persoonlijk aan spraken in plaats van alles achter na te lopen met korte rokjes aan.
Ik mag er nog steeds graag naar kijken hoor.
  zondag 17 april 2022 @ 18:34:21 #258
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204467279
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dan kun je jezelf niets verwijten. Seks is bij veel vrouwen toch echt wel genoeg om ze over de streep te trekken. Dan was er waarschijnlijk gewoon niet genoeg klik ofzo, of zijn ze op andere dingen afgeknapt denk ik.
Totale onzin
pi_204469137
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 17:37 schreef Werkman het volgende:
Geen enkele twee vrouwen zijn hetzelfde.
Natuurlijk vallen sommiggen op bad boys en andere weer niet.
Mijn relatieleven kwam pas echt op stoom toen ik op types begon te selecteren die mij persoonlijk aan spraken in plaats van alles achter na te lopen met korte rokjes aan.
Ik mag er nog steeds graag naar kijken hoor.
Vraag me af of er mannen zijn die zich aangesproken voelen door die foute poppetjes.

Naja wss wel.

Rare mensen :).
pi_204469249
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet enkel draaideurcriminelen zijn spannend, AV
Ja, ik dacht laat ik even de twee uitersten nemen.

Die hele “bad boy” discussie ik gwn een beetje apart.
Alsof vrouwen niet autonome wilsbekwame wezens zijn die zelf in staat zijn tot een partnerkeuze.
Elke vrouw is anders, elke man is anders, elke relatie is anders.
pi_204469479
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 20:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vraag me af of er mannen zijn die zich aangesproken voelen door die foute poppetjes.

Naja wss wel.

Rare mensen :).
Er staan inderdaad zat "opdweilers" klaar om die beschadigde gevallen naderhand op te vangen, verschillend van aasgieren tot gasten met oprechte bedoelingen. Stuk eigenbelang hou je in ieder geval altijd...

De natuur is wat dat betreft net als met voedsel wat je weg gooit en waar de dieren of insecten op af komen, ook afgedankte kutjes worden niet verspild.

[ Bericht 4% gewijzigd door Werkman op 17-04-2022 21:33:50 ]
  zondag 17 april 2022 @ 23:20:12 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204471158
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 20:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, ik dacht laat ik even de twee uitersten nemen.

Die hele “bad boy” discussie ik gwn een beetje apart.
Alsof vrouwen niet autonome wilsbekwame wezens zijn die zelf in staat zijn tot een partnerkeuze.
Elke vrouw is anders, elke man is anders, elke relatie is anders.
Natuurlijk. Maar het is ook weer niet dat een vrouw die keuze helemaal rationeel maakt
The End Times are wild
pi_204471889
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Natuurlijk. Maar het is ook weer niet dat een vrouw die keuze helemaal rationeel maakt
Net als de man

Pas wanneer ze weer vertrekken lijken ze rationeel.
  maandag 18 april 2022 @ 07:25:45 #264
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_204471928
quote:

[..]
TS, Ik lees dit topic nu pas en ik zie echt een stuk of 11 reeksen dus ik reageer even op je eerste post (de rest niet gelezen):

Het kan zijn, dit is vooral de veelvoorkomende reden, dat vrouwen voor een ongezonde c.q. toxic dynamiek kiezen omdat ze dit gewend zijn in hun jeugd. Dit hoeft niet zozeer mishandeling te betekenen (emotioneel/fysiek) maar het kan ook zijn dat ze dit vroeger als voorbeeld hebben gekregen. Wanneer zij dan een aardige man ontmoeten waarmee alles leuk is kan het zijn dat ze het verliefde gevoel niet krijgen terwijl ze dit wel krijgen bij een man die hun slecht behandelt die ze bijvoorbeeld amper kennen en waar ze normaliter niet op zouden vallen, waarom? Vanwege een ongezonde hechtingsstijl. Dit is heel bekend in de psychologie. Een andere reden kan ook zijn dat een vrouw, ook vanwege het eén en ander in haar jeugd, wil rebelleren, dan zou je bijvoorbeeld ook snel alleen willen kiezen voor een 'klootzak' of een 'bad boy'. Ligt dat dan aan jou dat ze jou aardig/leuk vinden maar niets voelen? Absoluut niet. Dezelfde vrouwen zouden namelijk vallen voor een 'bad boy' waar ze bijna niets van afweten puur vanwege de giftigheid of het idee te rebelleren - máár dit is dus iets wat ontbreekt in hún, dit is dus iets wat niet is verwerkt vanuit deze vrouwen.

Helaas denken mannen daardoor te vaak dat vrouwen op klootzakken vallen omdat ze uit ervaring denken te weten dat aardig zijn weinig helpt. Niets is minder waar. Het gaat vaak om die vrouwen zelf. Vaak worden vrouwen in zulke ongezonde dynamieken zo gebroken dat ze 1) ongelukkig zijn in de relatie 2) dáárna juist op zoek gaan naar de goede man.

Stel eens voor dat een vrouw die een ongezonde hechtingsstijl heeft gaat voor een 'klootzak' en die 2 krijgen kinderen. Deze kinderen zullen dit dan ook weer als voorbeeld zien en zo wordt de dochter vertrouwd met deze dynamiek en gaat zij onbewust op zoek naar dit vertrouwde gevoel wat zij als voorbeeld heeft gekregen. Zo gaat het door tótdat een vrouw beseft dat ze de hele tijd in dynamieken terechtkomt die haar ongelukkig maken, vaak dan gaan ze op zoek naar een goede man.

Er zijn gelukkig ook vrouwen die rechtstreeks op zoek zijn naar een goede man, daarom vind ik het heel zonde dat sommige mannen elkaar zo pushen om zich als een klootzak te gedragen want ''vrouwen willen dat''. Ja, de verkeerde vrouwen willen dat vaak (met verkeerd bedoel ik dan vrouwen die zelf veel aan zelfontwikkeling moeten doen) plus in the long run schiet je er niets mee op. Je gaat van beide kanten (man én vrouw) niet voelen hoe het is om een gezonde relatie te hebben of in een gezonde dynamiek te zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Missblackhairhighheels op 18-04-2022 07:38:49 ]
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_204471935
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 07:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
TS: Ik lees dit topic nu pas en ik zie echt een stuk of 11 reeksen dus ik reageer even op je eerste post.

Het kan zijn, dit is vooral de veelvoorkomende reden, dat vrouwen voor een ongezonde c.q. toxic dynamiek kiezen omdat ze dit gewend zijn in hun jeugd. Dit hoeft niet zozeer mishandeling te betekenen (emotioneel/fysiek) maar het kan ook zijn dat ze dit vroeger als voorbeeld hebben gekregen. Wanneer zij dan een aardige man ontmoeten waarmee alles leuk is kan het zijn dat ze het verliefde gevoel niet krijgen terwijl ze dit wel krijgen bij een man die hun slecht behandelt die ze bijvoorbeeld amper kennen en waar ze normaliter niet op zouden vallen, waarom? Vanwege een ongezonde hechtingsstijl.
Hmmm.

Gewoon in bed aftasten en wat ruiger zijn ter compensatie?
pi_204472263
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Liefde is dan ook niet rationeel.
Seks/feromonen etc. is een belangrijk onderdeel van relaties, van veel mannen die rationeel gezien goed bij mij passen word ik niet bepaald geil.
Rationeel gezien weet ik dan weer dat een relatie met iemand van wie ik niet geil word geen stand houdt en blijf ik liever gewoon vrienden.

Maar goed, als ik je een tip mag geven obv mijn eigen ervaringen en die van derden. Hoog opgeleide onafhankelijke vrouwen zoeken denk ik over het algemeen niet per se iemand die voor ze zorgt (dat hoffelijke wat je beschrijft). Ik denk dat ze vooral iemand zoeken waar ze chemie mee hebben en compatibel zijn. Wees gewoon lekker jezelf, obv je profiel en het feit dat je in relatief korte tijd meerdere vrouwen langer hebt gedate denk ik dat jij echt wel gaat vinden wat bij je past.
pi_204473033
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef Hexagon het volgende:

Je hoeft je dus niet onethisch en onbetrouwbaar te gedragen om vrouwen opgewonden te krijgen. Maar je moet wel de dingen doen die spanning opbouwen, haar verrassen en nieuws maken en zorgen dat ze de indruk van je krijgt dat je niet zomaar laat manipuleren.
:Y

Het begrip 'klootzak' is ook zo zwart-wit. En liefde is alles, behalve zwart-wit. *)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_204473149
Vrouwen die trouwens graag een klootzak willen zoeken het wat mij betreft dan ook maar lekker zelf uit met die klootzak en met de nasleep erbij. :W
pi_204473192
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 11:17 schreef Werkman het volgende:
Vrouwen die trouwens graag een klootzak willen zoeken het wat mij betreft dan ook maar lekker zelf uit met die klootzak en met de nasleep erbij. :W
En wie zegt dat ze door jou “gered”
Willen worden?
pi_204473755
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 11:17 schreef Werkman het volgende:
Maar dat doen ze meestal toch ook? Vaak willen ze ook geen goedbedoelde hulp uit de omgeving. En op het moment dat ze besluiten dat ze geen klootzak meer willen, hebben ze waarschijnlijk alles weer wat beter op orde en vallen ze gewoon weer in jouw doelgroep, want dan zoeken ze geen klootzak meer :)

Maar er is wel een verschil in een klootzak of een man met ruggengraat en een eigen mening. Die laatste heb ik toch liever dan een klootzak en ook liever dan iemand die op alles ja en amen zegt.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
pi_204488723
Dus TS zn ex is zwanger (van hem) maar hij vindt het raar dat andere vrouwen nu niks serieus met hem willen? Hoe groot kan dat bord voor je kop zijn?
PWBF
pi_204488735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Dus TS zn ex is zwanger (van hem) maar hij vindt het raar dat andere vrouwen nu niks serieus met hem willen? Hoe groot kan dat bord voor je kop zijn?
Hij heeft zijn zaad gedoneerd
pi_204488739
quote:
Er zullen vast wanhopige gevallen tussen zitten die daarop vallen, maar de meeste mannen willen ook gewoon een lief ding waarvan ze aandacht krijgen.
PWBF
pi_204488744
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Hij heeft zijn zaad gedoneerd
Dat doen we allemaal wel eens. Het beste in haar mond of over haar tieten, dan kan ze ook niet zwanger worden.
PWBF
pi_204488773
  woensdag 20 april 2022 @ 10:18:24 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204488864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Nee, niet zijn ex. Hij was donor.
pi_204489038
Zeggen dat vrouwen van klootzakken houden omdat ze niet op nice guy pushovers vallen is zoiets als zeggen dat iemand wel van de kleur zwart moet houden omdat hij wit lelijk vindt.
  woensdag 20 april 2022 @ 11:17:45 #278
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489170
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 07:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
TS, Ik lees dit topic nu pas en ik zie echt een stuk of 11 reeksen dus ik reageer even op je eerste post (de rest niet gelezen):

Het kan zijn, dit is vooral de veelvoorkomende reden, dat vrouwen voor een ongezonde c.q. toxic dynamiek kiezen omdat ze dit gewend zijn in hun jeugd. Dit hoeft niet zozeer mishandeling te betekenen (emotioneel/fysiek) maar het kan ook zijn dat ze dit vroeger als voorbeeld hebben gekregen. Wanneer zij dan een aardige man ontmoeten waarmee alles leuk is kan het zijn dat ze het verliefde gevoel niet krijgen terwijl ze dit wel krijgen bij een man die hun slecht behandelt die ze bijvoorbeeld amper kennen en waar ze normaliter niet op zouden vallen, waarom? Vanwege een ongezonde hechtingsstijl. Dit is heel bekend in de psychologie. Een andere reden kan ook zijn dat een vrouw, ook vanwege het eén en ander in haar jeugd, wil rebelleren, dan zou je bijvoorbeeld ook snel alleen willen kiezen voor een 'klootzak' of een 'bad boy'. Ligt dat dan aan jou dat ze jou aardig/leuk vinden maar niets voelen? Absoluut niet. Dezelfde vrouwen zouden namelijk vallen voor een 'bad boy' waar ze bijna niets van afweten puur vanwege de giftigheid of het idee te rebelleren - máár dit is dus iets wat ontbreekt in hún, dit is dus iets wat niet is verwerkt vanuit deze vrouwen.

Helaas denken mannen daardoor te vaak dat vrouwen op klootzakken vallen omdat ze uit ervaring denken te weten dat aardig zijn weinig helpt. Niets is minder waar. Het gaat vaak om die vrouwen zelf. Vaak worden vrouwen in zulke ongezonde dynamieken zo gebroken dat ze 1) ongelukkig zijn in de relatie 2) dáárna juist op zoek gaan naar de goede man.

Stel eens voor dat een vrouw die een ongezonde hechtingsstijl heeft gaat voor een 'klootzak' en die 2 krijgen kinderen. Deze kinderen zullen dit dan ook weer als voorbeeld zien en zo wordt de dochter vertrouwd met deze dynamiek en gaat zij onbewust op zoek naar dit vertrouwde gevoel wat zij als voorbeeld heeft gekregen. Zo gaat het door tótdat een vrouw beseft dat ze de hele tijd in dynamieken terechtkomt die haar ongelukkig maken, vaak dan gaan ze op zoek naar een goede man.

Er zijn gelukkig ook vrouwen die rechtstreeks op zoek zijn naar een goede man, daarom vind ik het heel zonde dat sommige mannen elkaar zo pushen om zich als een klootzak te gedragen want ''vrouwen willen dat''. Ja, de verkeerde vrouwen willen dat vaak (met verkeerd bedoel ik dan vrouwen die zelf veel aan zelfontwikkeling moeten doen) plus in the long run schiet je er niets mee op. Je gaat van beide kanten (man én vrouw) niet voelen hoe het is om een gezonde relatie te hebben of in een gezonde dynamiek te zitten.
Wat jij omschrijft als slecht voorbeeld in de jeugd klopt exact. Ook wat betreft keuze in latere relaties waar zij dan eigenlijk heel slecht behandeld werd maar die ze toch maar bleef aanhouden.

Heel jammer, want anderzijds is het op veel vlakken (in ieder geval vanuit mijn perspectief) bijna een perfecte match en ik wil haar juist liefde- en respectvol behandelen en alles delen wat ik heb. Er zijn zoveel vrouwen die daar zo voor zouden willen gaan.

Dan is het aanbod van friendzonen er wel, maar weet niet of ik dat wil, ongeacht hoe leuk ik haar vind. Dan zie ik vanaf de zijlijn haar allerlei toxische relaties aangaan en dan bij mij klagen hoe slecht ze behandeld wordt. Dat is niet echt mijn ding.
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 11:19:10 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489182
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Liefde is dan ook niet rationeel.
Seks/feromonen etc. is een belangrijk onderdeel van relaties, van veel mannen die rationeel gezien goed bij mij passen word ik niet bepaald geil.
Rationeel gezien weet ik dan weer dat een relatie met iemand van wie ik niet geil word geen stand houdt en blijf ik liever gewoon vrienden.

Maar goed, als ik je een tip mag geven obv mijn eigen ervaringen en die van derden. Hoog opgeleide onafhankelijke vrouwen zoeken denk ik over het algemeen niet per se iemand die voor ze zorgt (dat hoffelijke wat je beschrijft). Ik denk dat ze vooral iemand zoeken waar ze chemie mee hebben en compatibel zijn. Wees gewoon lekker jezelf, obv je profiel en het feit dat je in relatief korte tijd meerdere vrouwen langer hebt gedate denk ik dat jij echt wel gaat vinden wat bij je past.
Er is natuurlijk keuze genoeg, maar dat maakt niet uit als je na hele lange tijd weer eens echt verliefd bent geworden op een vrouw en eigenlijk alleen voor haar wil gaan.
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 11:19:35 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204489187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat jij omschrijft als slecht voorbeeld in de jeugd klopt exact. Ook wat betreft keuze in latere relaties waar zij dan eigenlijk heel slecht behandeld werd maar die ze toch maar bleef aanhouden.

Heel jammer, want anderzijds is het op veel vlakken (in ieder geval vanuit mijn perspectief) bijna een perfecte match en ik wil haar juist liefde- en respectvol behandelen en alles delen wat ik heb. Er zijn zoveel vrouwen die daar zo voor zouden willen gaan.

Dan is het aanbod van friendzonen er wel, maar weet niet of ik dat wil, ongeacht hoe leuk ik haar vind. Dan zie ik vanaf de zijlijn haar allerlei toxische relaties aangaan en dan bij mij klagen hoe slecht ze behandeld wordt. Dat is niet echt mijn ding.
Waarom denk je dat ze na jou ineens voor ‘allerlei toxische relaties’ gaat kiezen?
  woensdag 20 april 2022 @ 11:22:59 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489206
En het ergste (vind ik dan) is dat het echt op alles dus aansluit, tot hele gedetailleerde en werkelijk opmerkelijke zaken aan toe, als hele bepaalde boeken of interesses die we delen. Sowieso ben ik nog nooit iemand (man of vrouw) tegengekomen waarmee ik dergelijk raakvlak had. Nooit. Nog los van het gevoel. Dat wordt ook wel gezien door haar. Ik heb ook nooit meegemaakt dat een vrouw waarvoor ik me zo openstelde en die ik aanbood alles wat ik had met haar te delen dat niet wilde. (Natuurlijk genoeg vrouwen die mij überhaupt niet wilden, maar als het eenmaal op gang kwam dan).
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 11:23:21 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489210
Dus ik ben ook bang om gewoon nooit meer iemand als zij tegen te komen. Was echt een lot uit de loterij.
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 11:23:41 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489213
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom denk je dat ze na jou ineens voor ‘allerlei toxische relaties’ gaat kiezen?
Omdat ze een consequente geschiedenis van dat soort relaties heeft.
The End Times are wild
pi_204489223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:23 schreef LXIV het volgende:
Dus ik ben ook bang om gewoon nooit meer iemand als zij tegen te komen. Was echt een lot uit de loterij.
Hoe oud ben je? En hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
  woensdag 20 april 2022 @ 11:27:15 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:24 schreef Intint het volgende:

[..]
Hoe oud ben je? En hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
51. 2 serieuze relaties waarvan 1 17 jaar
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 11:29:01 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204489251
quote:

[..]
quote:
-O-

Een lot uit de loterij. Behalve dan dat zij jou niet wil. ;(
  woensdag 20 april 2022 @ 11:30:12 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489259
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
-O-

Een lot uit de loterij. Behalve dan dat zij jou niet wil. ;(
Ja. Het begon zo goed nochtans
The End Times are wild
pi_204489388
quote:

[..]
En met jou niet?

How lovely
pi_204489573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Sorry, maar jij accepteert/respecteert haar grenzen en keuzes niet wat jou dus ook toxisch maakt.
Ze wil niet! Jij gaat vervolgens even mansplainen waarom jij wel de man voor haar bent alsof ze zelf niet wilsbekwaam is.
Ik krijg het al benauwd als ik dit lees, vooral uit eigen ervaring met mannen die mij zo benaderden.
Vervolgens de mannen waar ik wel voor koos wegzetten als toxisch en ik maar beter voor hun had kunnen kiezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Avianflu op 20-04-2022 12:31:29 ]
  woensdag 20 april 2022 @ 12:46:37 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489873
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sorry, maar jij accepteert/respecteert haar grenzen en keuzes niet wat jou dus ook toxisch maakt.
Ze wil niet! Jij gaat vervolgens even mansplainen waarom jij wel de man voor haar bent alsof ze zelf niet wilsbekwaam is.
Ik krijg het al benauwd als ik dit lees, vooral uit eigen ervaring met mannen die mij zo benaderden.
Vervolgens de mannen waar ik wel voor koos wegzetten als toxisch en ik maar beter voor hun had kunnen kiezen.
Er valt voor mij niets anders te doen als te accepteren wat zij kiest.
Wat ik weet, omdat ze me het zelf verteld heeft, is dat zij in haar jeugd wat dat betreft een slecht voorbeeld gehad heeft en dat de relaties die zij gehad heeft zo waren.
Ik betreur dat heel erg, want ik zou juist wel een positieve relatie met haar opbouwen.
Natuurlijk weet ik niet hoe haar toekomstige relaties er uit zullen gaan zien.
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 12:47:06 #291
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204489880
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
En met jou niet?

How lovely
Dat was helemaal nog niet ver gevorderd, dus weinig over te zeggen.
The End Times are wild
pi_204489950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
51. 2 serieuze relaties waarvan 1 17 jaar
51? :o Dacht dat jij 37 was ofzo :+

Als je met 51 nog met een "vrouwen willen een klootzak" mentaliteit rondloopt dan wordt het wel eens echt tijd om dat te veranderen, je maakt jezelf er niet knapper op om zo'n negatieve uitstraling te hebben.
pi_204489992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er valt voor mij niets anders te doen als te accepteren wat zij kiest.
Wat ik weet, omdat ze me het zelf verteld heeft, is dat zij in haar jeugd wat dat betreft een slecht voorbeeld gehad heeft en dat de relaties die zij gehad heeft zo waren.
Ik betreur dat heel erg, want ik zou juist wel een positieve relatie met haar opbouwen.
Natuurlijk weet ik niet hoe haar toekomstige relaties er uit zullen gaan zien.
Positief vanuit jouw perspectief, zij denkt daar anders over. Wellicht kan je haar, vanuit haar perspectief, niet bieden wat ze wil.

Daarnaast is er ook nog zoiets als karakter, niet alles kan je aan je jeugd wijten. Jij vult voor haar in dat jij haar kan bieden wat ze nodig heeft.
  woensdag 20 april 2022 @ 14:17:36 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204490601
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
51? :o Dacht dat jij 37 was ofzo :+

Als je met 51 nog met een "vrouwen willen een klootzak" mentaliteit rondloopt dan wordt het wel eens echt tijd om dat te veranderen, je maakt jezelf er niet knapper op om zo'n negatieve uitstraling te hebben.
Dat heb ik nergens gezegd als je goed leest
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 14:21:12 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204490624
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Positief vanuit jouw perspectief, zij denkt daar anders over. Wellicht kan je haar, vanuit haar perspectief, niet bieden wat ze wil.
Dat is zonder meer zo natuurlijk.
quote:
Daarnaast is er ook nog zoiets als karakter, niet alles kan je aan je jeugd wijten. Jij vult voor haar in dat jij haar kan bieden wat ze nodig heeft.
Ik zeg juist niet dat ik haar kan bieden wat zij wil. Wat ik haar kan bieden is liefde, respect, trouw, steun. De vraag is of dat is waar zij naar zoekt, bewust of onbewust.
Het is ook geen verwijt aan haar en wat zou ik haar kwalijk kunnen nemen?
Wat ik betreur is dat ik iemand gevonden heb die in zoveel aspecten bij mij aansluit en waarvoor ik zonder moeite mijn hart kan openstellen in mij toch ‘iets’ mist waardoor bij haar een zeker gevoelsaspect ontbreekt. Ik kan en wil mij ook niet anders gaan opstellen om dat wel in te vullen, want dan verloochen ik mijn eigen authenticiteit.
The End Times are wild
  woensdag 20 april 2022 @ 14:28:21 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204490667
Verder waardeert ze mij juist heel erg om mijn eigenschappen
The End Times are wild
  Moderator woensdag 20 april 2022 @ 14:42:13 #297
5428 crew  miss_sly
pi_204490738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:28 schreef LXIV het volgende:
Verder waardeert ze mij juist heel erg om mijn eigenschappen
En dan komt dus het belang van 'de klik' en die is er kennelijk niet. Dat wil niet zeggen dat ze niet zoekt wat jij te bieden hebt, maar dat ze dat niet bij jou zoekt. En die klik, die is er of die is er niet.

Dat zegt dus precies niets over jou, noch over haar.

Er zijn massa's mensen die ik waardeer om hun mooie eigenschappen. Maar ik zou er geen relatie mee willen hebben.
  woensdag 20 april 2022 @ 14:58:27 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204490815
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan komt dus het belang van 'de klik' en die is er kennelijk niet. Dat wil niet zeggen dat ze niet zoekt wat jij te bieden hebt, maar dat ze dat niet bij jou zoekt. En die klik, die is er of die is er niet.

Dat zegt dus precies niets over jou, noch over haar.

Er zijn massa's mensen die ik waardeer om hun mooie eigenschappen. Maar ik zou er geen relatie mee willen hebben.
Ja, deels ontbreekt die klik, deels is zij er wel. Nota bene dat ik haar op hele korte termijn toch ga zien en dat er heel warm en hartelijk app-contact is, met hartjes en zo.
Ik wil niet simpen en helemaal niet aan een lijntje gehouden worden, maar ik ben machteloos en weinig principieel. Het verwart me wel.
Er zijn iedere dag wel vrouwen die contact met me zoeken, daar toon ik zelf 0,0 initiatief verder. Maar op hun reageren vind ik niet fair voor hun en mezelf. Ik denk wel dat als ik deze vrouwen zou aanbieden wat ik geboden heb ze echt wel met mij willen, maar dat kan ik alleen maar oprecht doen.
The End Times are wild
  Moderator woensdag 20 april 2022 @ 15:15:39 #299
5428 crew  miss_sly
pi_204490890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, deels ontbreekt die klik, deels is zij er wel. Nota bene dat ik haar op hele korte termijn toch ga zien en dat er heel warm en hartelijk app-contact is, met hartjes en zo.
Ik wil niet simpen en helemaal niet aan een lijntje gehouden worden, maar ik ben machteloos en weinig principieel. Het verwart me wel.
Er zijn iedere dag wel vrouwen die contact met me zoeken, daar toon ik zelf 0,0 initiatief verder. Maar op hun reageren vind ik niet fair voor hun en mezelf. Ik denk wel dat als ik deze vrouwen zou aanbieden wat ik geboden heb ze echt wel met mij willen, maar dat kan ik alleen maar oprecht doen.
Als de klik er niet helemaal is, ontbreekt ie. Je geeft zelf al aan dat je je weerloos voelt, maar wat je nu aangeeft is precies datgene wat vrouwen wordt verweten als ze aangeven geen relatie met iemand te willen, maar wel contact blijven onderhouden: de man wordt gefriendzoned. Dat is dus niet zo. Jij laat dat gebeuren, omdat je je weerloos voelt en weinig principieel. Dat is natuurlijk op zichzelf helemaal aan jou, maar als je hoop is dat het nog wel verandert van haar kant, is dat misschien toch niet heel erg slim. In ieder geval niet achteraf boos worden dat je gefriendzoned zou zijn, want in die hoek laat je je nu zelf manouvreren.
  woensdag 20 april 2022 @ 15:22:17 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204490922
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2022 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als de klik er niet helemaal is, ontbreekt ie. Je geeft zelf al aan dat je je weerloos voelt, maar wat je nu aangeeft is precies datgene wat vrouwen wordt verweten als ze aangeven geen relatie met iemand te willen, maar wel contact blijven onderhouden: de man wordt gefriendzoned. Dat is dus niet zo. Jij laat dat gebeuren, omdat je je weerloos voelt en weinig principieel. Dat is natuurlijk op zichzelf helemaal aan jou, maar als je hoop is dat het nog wel verandert van haar kant, is dat misschien toch niet heel erg slim. In ieder geval niet achteraf boos worden dat je gefriendzoned zou zijn, want in die hoek laat je je nu zelf manouvreren.
Weet ik maar ik kan daar niks aan doen. Het kan natuurlijk wel maar ik ben er niet toe in staat.
The End Times are wild
pi_204491019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat heb ik nergens gezegd als je goed leest
Koekoek oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: