abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 14:34:14 #126
70532 loveli
N
pi_204413581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Lang leve de liefde is een pareltje als het gaat om afwijzingen en hoe daarmee om wordt gegaan. Ik vind het vooral opmerkelijk (op het bewonderenswaardige af) dat mannen bij een afwijzing vaak denken: dat komt wel goed, ik maak nog een kans.

Vrouw: Je bent mijn type niet, want je bent kaal, klein en dik.
Man: Laten we kijken wat er gebeurt als we vanavond in de hot tub gaan.
crap in = crap out
pi_204413589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in
Lichamelijk gezien niet nee (hoewel, anno 2022......), maar gelukkig bestaan wij niet alleen maar uit een lichaam, maar zit er ook nog een bewustzijn in dat lichaam. En in dat bewustzijn bestaan wel tig variaties.
pi_204413606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:35 schreef DjVero het volgende:

[..]
Lichamelijk gezien niet nee (hoewel, anno 2022......), maar gelukkig bestaan wij niet alleen maar uit een lichaam, maar zit er ook nog een bewustzijn in dat lichaam. En in dat bewustzijn bestaan wel tig variaties.
Ook het bewustzijn zit in het lichaam, namelijk in je hersenen, dus we bestaan niet meer dan ons lichaam.
Je kunt wel honderden alternatieve tactieken hebben om een vrouw te versieren maar verliefd raken op een vrouw, in de zin dat de man zich als een vrouw gedraagt, werkt over het algemeen gewoon niet bij (hetero) vrouwen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204413609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Niet een paar maar een hoop, klopt.

Vrouwen zeggen soms wel dat ze vallen voor de lieve man, maar als het erop neerkomt dan gaan ze vreemd met de alpha man die niet needy wordt
Ah dus naast dat jij weet wat ALLE vrouwen willen, weet jij ook dat ALLE vrouwen vreemdgaan?

En er bestaan dus meer 2 soorten mannen? De lieve man en de alpha man? Voor de rest geen verdere nuances? Iemand die zowel 'alpha' is maar ook aardig kan zijn bestaat natuurlijk niet he.

Je begint toch wel erg de schijn te geven dat je jouw 'mensenkennis' voornamelijk van incel/red pill reddit pagina's haalt hoor...
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:40:02 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Lekker alles platslaan tot twee uitersten en dan kijken of je de boel kan generaliseren. :')
Precies, en de meeste vrouwen zitten ook echt niet te wachten op beide uitersten.
pi_204413620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:39 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ook het bewustzijn zit in het lichaam, namelijk in je hersenen, dus we bestaan niet meer dan ons lichaam.
Je kunt wel honderden alternatieve tactieken hebben om een vrouw te versieren maar verliefd raken op een vrouw, in de zin dat de man zich als een vrouw gedraagt, werkt over het algemeen gewoon niet bij (hetero) vrouwen.
Weer een hoop blabla, zie ik. Ik houd er weer mee op voor vandaag. ^O^
pi_204413628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:39 schreef Intint het volgende:

[..]
Ah dus naast dat jij weet wat ALLE vrouwen willen, weet jij ook dat ALLE vrouwen vreemdgaan?

En er bestaan dus meer 2 soorten mannen? De lieve man en de alpha man? Voor de rest geen verdere nuances? Iemand die zowel 'alpha' is maar ook aardig kan zijn bestaat natuurlijk niet he.

Je begint toch wel erg de schijn te geven dat je jouw 'mensenkennis' voornamelijk van incel/red pill reddit pagina's haalt hoor...
Ja mijn mening wordt al snel gezien als ouderwets of conservatief maar dat zeg ik al sinds het begin. Dat iets in het algemeen gebeurt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Ik heb nooit gezegd dat een alpha man niet aardig kan zijn, integendeel, ze zijn juist vaak aardiger dan incels en blue-pilled beta's
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204413644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ja mijn mening wordt al snel gezien als ouderwets of conservatief maar dat zeg ik al sinds het begin. Dat iets in het algemeen gebeurt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Ik heb nooit gezegd dat een alpha man niet aardig kan zijn, integendeel, ze zijn juist vaak aardiger dan incels en blue-pilled beta's
'blue-pilled beta's' :')

Ben eens eerlijk; Je bent nog redelijk jong en brengt best veel tijd door in bepaalde hoeken van het internet waar er gesproken wordt over hoe je vrouwen moet daten, toch?
pi_204413663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Wtf is een blue-pilled beta _O- ik dacht dat het red pill was.
pi_204413679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:44 schreef Intint het volgende:

[..]
'blue-pilled beta's' :')

Ben eens eerlijk; Je bent nog redelijk jong en brengt best veel tijd door in bepaalde hoeken van het internet waar er gesproken wordt over hoe je vrouwen moet daten, toch?
Ik ben redelijk jong maar ik ga binnenkort trouwen dus dat advies heb ik niet nodig. Ik haal mijn mening van conservatieve Christelijke mensen en dat kunnen veel mensen niet meer verdragen, snap ik ook wel.

En jij ook eerlijk; je bent redelijk op leeftijd en hebt inmiddels zoveel bedpartners gehad dat je het beter weet?
pi_204413695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in. Zo werkt de natuur vanuit evolutiestandpunt. Een echte man is sterk en niet zwak
En dat is bij uitstek een maatschappelijk standpunt. Dat de gemiddelde man fysiek sterker is dan de gemiddelde vrouw, zegt niets over mentaal of emotioneel sterk zijn. In dit verband is het opmerkelijk dat mannen veel vaker dan vrouwen zelfmoord plegen. We weten niet precies wat erachter zit, maar het zou te maken kunnen hebben met de verwachtingen die aan mannen worden gesteld en die zij in hun beleving niet waar kunnen maken. Ze vinden het moeilijker om dat kenbaar te maken en om er hulp voor te zoeken. Steeds maar herhalen dat een echte man sterk is, helpt niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:54:46 #137
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204413708
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wtf is een blue-pilled beta _O- ik dacht dat het red pill was.
Een blue pilled beta is iemand die 'plugged in' in the matrix is. Iemand die de overheid pijpt, gelooft dat hij vrouwen versiert door een nice guy te zijn, geen eigen mening heeft (want anderen hebben die mening al voor hem gevormd) en vrouwen op een voetstuk zet.

Je draait red en blue pilled om ;)

ezelsbruggetje: R van leven in de realiteit in Red pill ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dat is bij uitstek een maatschappelijk standpunt. Dat de gemiddelde man fysiek sterker is dan de gemiddelde vrouw, zegt niets over mentaal of emotioneel sterk zijn. In dit verband is het opmerkelijk dat mannen veel vaker dan vrouwen zelfmoord plegen. We weten niet precies wat erachter zit, maar het zou te maken kunnen hebben met de verwachtingen die aan mannen worden gesteld en die zij in hun beleving niet waar kunnen maken. Ze vinden het moeilijker om dat kenbaar te maken en om er hulp voor te zoeken. Steeds maar herhalen dat een echte man sterk is, helpt niet.
Mwa, dat is ook wel evolutionair zo natuurlijk. Je conclusie over dat de druk op en het verwachtingspatroon van mannen hoger is en ze daardoor eerder uit het leven stappen klopt denk ik wel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_204413715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:51 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik ben redelijk jong maar ik ga binnenkort trouwen dus dat advies heb ik niet nodig. Ik haal mijn mening van conservatieve Christelijke mensen en dat kunnen veel mensen niet meer verdragen, snap ik ook wel.

En jij ook eerlijk; je bent redelijk op leeftijd en hebt inmiddels zoveel bedpartners gehad dat je het beter weet?
31 dus voor jou waarschijnlijk op leeftijd. Ik heb inderdaad redelijk wat vriendinnen en bedpartners gehad. Daarnaast ben ik psychotherapeut en doe ik ook relatietherapie dus tja... Je zou kunnen stellen dat ik enigszins weet waar ik het over heb wanneer ik zeg dat de dynamieken die jij schetst tussen man en vrouw nogal zwart-wit zijn en niet opgaan voor de meerderheid van de mensen.
pi_204413732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mee eens, er wordt tegenwoordig een verkeerde verwachting gesteld aan mannen. Zoals in dit topic te lezen eisen vrouwen een mr. nice guy maar iedereen weet dat te lief en needy zijn niet werkt, TS als voorbeeld. Niet dat je automatisch een klootzak moet zijn, dat is weer het uiterste.
Vrouwen verdienen betere mannen in het algemeen. Standvastig en niet te emotioneel.
pi_204413746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Een blue pilled beta is iemand die 'plugged in' in the matrix is. Iemand die de overheid pijpt, gelooft dat hij vrouwen versiert door een nice guy te zijn, geen eigen mening heeft (want anderen hebben die mening al voor hem gevormd) en vrouwen op een voetstuk zet.

Je draait red en blue pilled om ;)

ezelsbruggetje: R van leven in de realiteit in Red pill ;)

En iemand die red pilled is denkt dat hij het monopolie op de werkelijkheid heeft terwijl dit vaker gewoon een fase is waar gefrustreerde mannen doorheen gaan wanneer ze gedumpt zijn door hun dinnetje. Vervolgens zijn ze een tijdje vooral heel boos en gaan ze zich als een klootzak gedragen omdat ze denken dat de gedumpt waren omdat ze te lief waren (waar soms op zich wel een bron van waarheid in kan zitten). Vervolgens komen ze erachter dat dit ook niet de manier is om te leven, kruipen ze uit hun online echo kamer en komen ze hier terecht en worden ze eindelijk volwassen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:01:38 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204413765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef Intint het volgende:

[..]
En iemand die red pilled is denkt dat hij het monopolie op de werkelijkheid heeft terwijl dit vaker gewoon een fase is waar gefrustreerde mannen doorheen gaan wanneer ze gedumpt zijn door hun dinnetje. Vervolgens zijn ze een tijdje vooral heel boos en gaan ze zich als een klootzak gedragen omdat ze denken dat de gedumpt waren omdat ze te lief waren (waar soms op zich wel een bron van waarheid in kan zitten). Vervolgens komen ze erachter dat dit ook niet de manier is om te leven, kruipen ze uit hun online echo kamer en komen ze hier terecht en worden ze eindelijk volwassen.
Dat ....... is niet hoe dat werkt. :')

Je beschrijft nu incels.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_204413767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:58 schreef KroketBroodje het volgende:

Vrouwen verdienen betere mannen in het algemeen. Standvastig en niet te emotioneel.
Ik gun die vrouwen vooral een man die emotioneel durft te zijn en het gevoel heeft dat hij over zijn problemen kan praten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204413771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef Intint het volgende:

[..]
31 dus voor jou waarschijnlijk op leeftijd. Ik heb inderdaad redelijk wat vriendinnen en bedpartners gehad. Daarnaast ben ik psychotherapeut en doe ik ook relatietherapie dus tja... Je zou kunnen stellen dat ik enigszins weet waar ik het over heb wanneer ik zeg dat de dynamieken die jij schetst tussen man en vrouw nogal zwart-wit zijn en niet opgaan voor de meerderheid van de mensen.
Dat je een psychotherapeut bent betekent niet dat je gelijk hebt waar je het over hebt. Hoe ik het verwoord is soms zwart-wit maar er zit zeker merendeel waarheid in, dat zou je als therapeut moeten weten.
pi_204413772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Dat ....... is niet hoe dat werkt. :')

Je beschrijft nu incels.
Alsof daar helemaal geen overlap tussen zit.
pi_204413783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:02 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat je een psychotherapeut bent betekent niet dat je gelijk hebt waar je het over hebt. Hoe ik het verwoord is soms zwart-wit maar er zit zeker merendeel waarheid in, dat zou je als therapeut moeten weten.
De enige waarheid die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken in je posts is dat je geen overmatige pleaser moet zijn zonder ruggengraat.
pi_204413807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef Intint het volgende:

[..]
De enige waarheid die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken in je posts is dat je geen overmatige pleaser moet zijn zonder ruggengraat.
Dat is ook mijn boodschap
pi_204413842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Lang leve de liefde is een pareltje als het gaat om afwijzingen en hoe daarmee om wordt gegaan. Ik vind het vooral opmerkelijk (op het bewonderenswaardige af) dat mannen bij een afwijzing vaak denken: dat komt wel goed, ik maak nog een kans.

Vrouw: Je bent mijn type niet, want je bent kaal, klein en dik.
Man: Laten we kijken wat er gebeurt als we vanavond in de hot tub gaan.
Er moet natuurlijk ook wel gewoon TV gemaakt worden hè. Als je al binnen de eerste 5 minuten opgeeft dan is het verdomd moeilijk om er nog een leuke aflevering van te maken :P
afspraak tandarts verzetten
pi_204413843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik gun die vrouwen vooral een man die emotioneel durft te zijn en het gevoel heeft dat hij over zijn problemen kan praten.
Een balans is zeker nodig. Geen zeikwijf als man maar ook niet iemand die alles opkropt.
pi_204413884
Sidenote/tip: stop met je overtuigingen definiëren in termen van waarheid. Het is best een interessante discussie om te volgen, maar heb het over argumenten in plaats van proberen je gelijk te bezegelen met het label 'waarheid', waarbij je eigenlijk alle andere argumenten en overtuigingen wilt diskwalificeren als niet waar.

[ Bericht 1% gewijzigd door itchycoo op 12-04-2022 16:05:43 (woordje vergeten) ]
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2022 @ 15:38:29 #150
70532 loveli
N
pi_204414032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:51 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goed
Ga je trouwen met een vrouw op wie je niet verliefd bent? Wow..

Ik schaar mezelf onder de conservatieve chtistenen, maar heb volgens mij op veel punten een heel andere mening dan jij.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')