Ja, misschien dat er vrouwen zijn die ook zonder dat gevoel het goed genoeg vinden en blij zijn dat ze een goede match hebben. Maar dat gold voor deze vrouwen dus niet.quote:Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Generaliserend gesproken klopt die mythe gewoon. Dat betekent niet dat er niet alsnog vrouwen bestaan die een lievere, softe man met goede manieren ook prima vinden.
Anders zou er nauwelijks een Nederlandse man meer aan een vrouw komen.Zou je er dus niet teveel zorgen over maken en gewoon jezelf blijven.
De Nederlandse man: lief, soft, goede manieren.quote:Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Generaliserend gesproken klopt die mythe gewoon. Dat betekent niet dat er niet alsnog vrouwen bestaan die een lievere, softe man met goede manieren ook prima vinden.
Anders zou er nauwelijks een Nederlandse man meer aan een vrouw komen.Zou je er dus niet teveel zorgen over maken en gewoon jezelf blijven.
Ze zeggen niet dat ze niet verliefd om me werden omdat ze me te aardig vonden. Ze vertelden me dat ze me leuk vonden en niet snapten waarom ze niet verliefd werden. Dat het komt door mijn aardige gedrag suggereer ik zelf.quote:Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg toch de gedachtengang niet dat ze niet verliefd werden omdat je te aardig zou zijn. Er kunnen tig redenen zijn waarom ze afhaakten.
"Het gevoel" is natuurlijk sowieso iets ongrijpbaars. Misschien krijgen veel vrouwen een veiliger gevoel bij klootzakken omdat ze het idee hebben dat die sterk zijn ofzo, maar vrouwen kunnen natuurlijk ook gewoon liefdevolle of tedere gevoelens ervaren bij een zachte persoonlijkheid.quote:Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, misschien dat er vrouwen zijn die ook zonder dat gevoel het goed genoeg vinden en blij zijn dat ze een goede match hebben. Maar dat gold voor deze vrouwen dus niet.
Ja, maar echt soft ben ik toch ook niet. en qua bouw en uiterlijk eerder aan de donkere, sterke macho kant dan aan het typisch nederlands/softe. Ik gedraag me ook neit soft of zo.quote:Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Het gevoel" is natuurlijk sowieso iets ongrijpbaars. Misschien krijgen veel vrouwen een veiliger gevoel bij klootzakken omdat ze het idee hebben dat die sterk zijn ofzo, maar vrouwen kunnen natuurlijk ook gewoon liefdevolle of tedere gevoelens ervaren bij een zachte persoonlijkheid.
Het is ook onzin om te stellen dat vrouwen per definitie niet verliefd worden op softere mannen. Misschien iets sneller niet (zoals jouw voorbeelden wel bewijzen) maar soms ook gewoon wel.
En soms is goed inderdaad gewoon goed genoeg.
Het gaat om 3 vrouwen, waarvan één we verliefd op je werd, maar jij niet op haar. Dus eigenlijk gaat het om twee vrouwen. En vanwege deze ervaring met twee vrouwen kom je tot de conclusie dat ‘vrouwen niet op lieve mannen vallen maar op llootzakken’.quote:Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zeggen niet dat ze niet verliefd om me werden omdat ze me te aardig vonden. Ze vertelden me dat ze me leuk vonden en niet snapten waarom ze niet verliefd werden. Dat het komt door mijn aardige gedrag suggereer ik zelf.
Ik denk dat je iets te snel conclusies trekt. Heb je wel seks met ze gehad?quote:Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar echt soft ben ik toch ook niet. en qua bouw en uiterlijk eerder aan de donkere, sterke macho kant dan aan het typisch nederlands/softe. Ik gedraag me ook neit soft of zo.
Wat ik niet doe (en voorheen wel) is ze in onzekerheid laten, ze weinig prioriteit geven, niet open mijn gevoelens uitspreken etc. Daarom vraag ik me af of daar het verschil niet in zit.
Nee, het gaat om drie vrouwen waarmee ik wat langer gedate heb en die zo vlak voor het begin van wat je een relatie zou kunnen noemen me vertelden ondanks hun positieve beeld van me ' gewoon geen gevoelens te ontwikkelen'. En die andere was er tussendoor en naar haar ben ik ook net wat meer afstandelijk naar geweest.quote:Op maandag 11 april 2022 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat om 3 vrouwen, waarvan één we verliefd op je werd, maar jij niet op haar. Dus eigenlijk gaat het om twee vrouwen. En vanwege deze ervaring met twee vrouwen kom je tot de conclusie dat ‘vrouwen niet op lieve mannen vallen maar op llootzakken’.
Vind je zelf die conclusie ook niet een tikje over the top op basis van het beperkte aantal ervaringen waar je dat op baseert?
Ja, met 2.quote:Op maandag 11 april 2022 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te snel conclusies trekt. Heb je wel seks met ze gehad?
Dan kun je jezelf niets verwijten. Seks is bij veel vrouwen toch echt wel genoeg om ze over de streep te trekken. Dan was er waarschijnlijk gewoon niet genoeg klik ofzo, of zijn ze op andere dingen afgeknapt denk ik.quote:
Het klopt ook gewoon maar toch nemen de meeste vrouwen na hun 30ste ook snel genoegen met een softie als hun eierstokken beginnen te klapperen.quote:Op maandag 11 april 2022 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wie zegt dat het een mythe is? Dit klopt gewoon.
Vrouwen willen spanning. Voor een saai kletsgesprek hebben ze hun vriendinnen.
Hoe was de seks? Ik heb ook zo'n periode gehad als waarin jij nu zit. Qua seks dook ik er juist zo snel mogelijk boven op. Vrijwel altijd bij de eerste date en vrijwel altijd ook meteen met alles erop en eraan. Dwz. sowieso oraal van beide kanten, vaginaal uiteraard, en indien mogelijk ook anaal (ongeveer 50%). Geen soft gedoe maar gewoon harde seks. Van de ca. tien relaties uit die tijd was er één vrouw die het beëindigde; in de overige gevallen deed ik dat zelf. Alle vrouwen waren redelijk knap van uiterlijk en van HBO+ niveau.quote:
Ik vind dat een op zijn minst beperkte gedachtengang.quote:Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zeggen niet dat ze niet verliefd om me werden omdat ze me te aardig vonden. Ze vertelden me dat ze me leuk vonden en niet snapten waarom ze niet verliefd werden. Dat het komt door mijn aardige gedrag suggereer ik zelf.
Wat is dit weer voor 'weg-met-ons' kulquote:Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Yet here I am papoea.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:05 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Geen idee man als ik een klootzak was zat ik wss niet mijn tijd te verdoen op FOK!
Waarschijnlijk kwamen ze achter het fok-account van LXIV...quote:Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg toch de gedachtengang niet dat ze niet verliefd werden omdat je te aardig zou zijn. Er kunnen tig redenen zijn waarom ze afhaakten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:53 schreef Gehrman het volgende:
Het klinkt toch alsof je teveel hebt lopen simpen.
Dat laatste klopt wel mijn laatste vriendin maakte het uit met mij en een van de redenen was dat ik niet assertief genoeg was, wij zijn wel vrienden gebleven en ik heb aan mijn assertiviteit gewerkt en nu krijg ik dus soms commentaar dat ik niet meer mezelf ben en teveel veranderd benquote:Op dinsdag 12 april 2022 05:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Daarnaast weten vrouwen zelf niet wat ze willen.
Echt? Alle vrouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 05:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Daarnaast weten vrouwen zelf niet wat ze willen.
Dat is idd de ideale manquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:13 schreef HSG het volgende:
De vrouw wil gewoon een man die zichzelf is, lief is, haar respecteert, normaal gedraagt, "nee" durft te zeggen en ook zegt hij wel wil, zijn mening laat horen, ook initiatief neemt, niet lui is en kan luisteren.
En wat is je punt met deze quote? Of wil je gewoon even stoer doen dat je zoveel mogelijk vrouwen hebt volgespoten?quote:Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe was de seks? Ik heb ook zo'n periode gehad als waarin jij nu zit. Qua seks dook ik er juist zo snel mogelijk boven op. Vrijwel altijd bij de eerste date en vrijwel altijd ook meteen met alles erop en eraan. Dwz. sowieso oraal van beide kanten, vaginaal uiteraard, en indien mogelijk ook anaal (ongeveer 50%). Geen soft gedoe maar gewoon harde seks. Van de ca. tien relaties uit die tijd was er één vrouw die het beëindigde; in de overige gevallen deed ik dat zelf. Alle vrouwen waren redelijk knap van uiterlijk en van HBO+ niveau.
Haha dacht halverwege je verhaal al de ratio man sub VS dominatrix is wel wat nadelig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:27 schreef Danny het volgende:
Er is een groot verschil tussen gewoon aardig zijn en je opstellen als een totale, woke, 'ik-heb-alle-youtube-videos-gezien-waarin-third-wave-feminists-vertellen-wat-mannen-allemaal-fout-doen' weakling natuurlijk.
De meeste vrouwen willen geen klootzak, maar de meeste vrouwen willen ook geen watje die alles doet wat ze willen. En dat geldt andersom net zo goed.
Weet je wat het is met continu doen wat de ander wil en met alles maar meelullen? Dat geeft het gevoel dat het je geen reet kan schelen.
Geen een kind altijd z'n zin en later in het leven krijgt hij het idee dat je niets om 'm gaf.
Beter ben je gewoon jezelf, sta je wat sterker in je schoenen en kom je ook wat meer voor jezelf op. Een gelijkwaardige relatie betekent niet dat je als een gehoorzaam hondje ja en amen dient te knikken.
En luister wat minder naar de overgrote minderheid die op youtube en in bladen vertelt wat mannen allemaal fout doen. Het is zonder die absolute onzin namelijk altijd prima gegaan. En wil je toch vanuit jezelf ja en amen knikken naar je vriendin zonder weerwoord, overweeg dan een dominatrix te zoeken.
En heel veel cucks er tussen, meestal zonder te weten dat ze Cuck zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 20:28 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
De Nederlandse man: lief, soft, goede manieren.
Met jouw handelingen in deze alineaquote:
is het meer friendzone gedoe dan relatiemateriaal.quote:Nu heb ik mij naar die vrouwen echt heel vriendelijk en hoffelijk opgesteld. Ik heb met aandacht naar hun levensverhalen en problemen geluisterd, zonder met oplossingen e.d. te komen. Ik heb heel open uitgesproken wat ik voor ze voelde en hoe leuk ik ze vond. Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden, als het moest nam ik verlof voor ze op. Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima), hoffelijk en attent, niet dominant en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens. Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks of me lomp gedragen,et cetera. Ik heb dit trouwens niet gedaan om te simpen of om meer kans te maken, maar gewoon vanuit me zelf, zoals ik hoop dat mannen mijn dochters over een paar jaar ook zullen behandelen.
Heel goed.quote:Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren
Minder goed.quote:en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden
Ronduit slecht. Je tast hiermee de pilaar zekerheid binnen een relatie aan, en dat is kunnen en willen werken. Mocht de emotie bij vrouwen hoog gaan zitten tijdens een ruzie of anderszins, dan worden gelijkenissen in de emotie aan elkaar vast gelinkt. Wanneer je verlof neemt om bij haar te kunnen zijn, dan wordt 'kunnen en willen werken', veranderd naar 'niet kunnen en willen werken'.quote:als het moest nam ik verlof voor ze op.
Royaal als in, je behandelt ze als een prinses? Of met geld?quote:Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima),
Je mening uiten en delen. De rode loper is niet uitgerold bij jou op de stoep leidend naar de voordeur, wel?quote:hoffelijk en attent,
Het mag wel, op sommige momenten. Als zij ergens gedemonstreerd in een bepaalde houding staat en op een niet alledaagse manier oogcontact met je maakt, bijvoorbeeld.quote:niet dominant
Je eigen wensen en interesses laten varen? Waarom zoek je niet het compromis op?quote:en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens.
Probeer het eens. Misschien vindt ze het wel spannend.quote:Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks
Ook niet eerst afgetast om te zien hoe er gereageerd wordt? Zodat je bijkans kan leren wat zij leuk en niet leuk vindt?quote:of me lomp gedragen,et cetera.
Je houdt je vast aan een wijze waarop mannen hopelijk jouw dochters behandelen.quote:Ik heb dit trouwens niet gedaan om te simpen of om meer kans te maken, maar gewoon vanuit me zelf, zoals ik hoop dat mannen mijn dochters over een paar jaar ook zullen behandelen.
Daar heb je in zoverre invloed op dat je als vader de eerste man bent die laat zien hoe mannen vrouwen behandelen. Als jij als man hun moeder en andere vrouwen fatsoenlijk behandelt, zet je een goed voorbeeld neer voor je dochters. De kans is dan vele malen groter dat zij voor zichzelf ook een man willen die hen fatsoenlijk behandelt en niet iemand die hen als een voetveeg behandelt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef Metalfrost het volgende:
Je houdt je vast aan een wijze waarop mannen hopelijk jouw dochters behandelen.
Iets waar je totaal geen invloed op hebt. Laat het gaan.
Mja, daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb je in zoverre invloed op dat je als vader de eerste man bent die laat zien hoe mannen vrouwen behandelen. Als jij als man hun moeder en andere vrouwen fatsoenlijk behandelt, zet je een goed voorbeeld neer voor je dochters. De kans is dan vele malen groter dat zij voor zichzelf ook een man willen die hen fatsoenlijk behandelt en niet iemand die hen als een voetveeg behandelt.
Mocht de mythe waarover TS het heeft al bestaan, dan is juist dit de beste manier om te zorgen dat dit gedrag zou verdwijnen.
OK, 4 vrouwen in plaats van 3.quote:Op maandag 11 april 2022 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het gaat om drie vrouwen waarmee ik wat langer gedate heb en die zo vlak voor het begin van wat je een relatie zou kunnen noemen me vertelden ondanks hun positieve beeld van me ' gewoon geen gevoelens te ontwikkelen'. En die andere was er tussendoor en naar haar ben ik ook net wat meer afstandelijk naar geweest.
maar goed. Dit zijn mijn ervaringen dan, maar de mythe bestond dus al langer. Het is alleen dus zo dat het lijkt alsof ze klopt. Dus het is niet zo dat ik die conclusie op basis van die beperkte ervaringen sluit, maar dat het eerder lijkt alsof ze de mythe bevestigen.
En als ik mijn conclusie getrokken had dan zou ik hier niet gaan vragen of anderen dezelfde ervaringen hadden of wat ze er van dachten.
dus... het is ook vooral een vraag en geen stelling.
Wie weet kom je wel heel erg niet authentiek over en voelt het voor haar alsof je assertief zijn vooral doet om indruk op haar te maken. Beetje vreemd om dan te stellen dat alle vrouwen gewoon niet weten wat ze willen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 05:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel mijn laatste vriendin maakte het uit met mij en een van de redenen was dat ik niet assertief genoeg was, wij zijn wel vrienden gebleven en ik heb aan mijn assertiviteit gewerkt en nu krijg ik dus soms commentaar dat ik niet meer mezelf ben en teveel veranderd ben
Dat wel, maar dan alleen voor een seksdate, zeker niet om een relatie mee te hebben.quote:Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef laforest het volgende:
Hmm misschien willen een klootzak mét een grote lul.
Ok oddDutchguyquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En heel veel cucks er tussen, meestal zonder te weten dat ze Cuck zijn.
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goedquote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef LXIV het volgende:
De laatste deed me echt veel pijn, want op haar was/ben ik zelf verliefd geworden en ik dacht dat ik in haar de vrouw van mijn leven gevonden had, zoveel connectie en raakvlakken en aantrekking. Maar bij haar dan ook dat gevoel niet.
TS suggereert ook dat hij in een vijver vist van vrouwen die hun kinderen al op aarde hebben gezet en dus wellicht nog wat hogere eisen stellen aan een nieuwe relatie. (Na hun eerdere scheiding.)quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:36 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan alleen voor een seksdate, zeker niet om een relatie mee te hebben.
Verliefd zijn betekent niet afhankelijk worden. Het tweede is nooit aantrekkelijk, bij mannen noch vrouwen, het eerste wel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goed
Vind je het aantrekkelijk als mannen verliefd op jou worden?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Verliefd zijn betekent niet afhankelijk worden. Het tweede is nooit aantrekkelijk, bij mannen noch vrouwen, het eerste wel.
Ik ben niet in 'mannen' geinteresseerd. Maar van de man waarmee ik een relatie heb/wil, vind ik het zeker wel aantrekkelijk dat hij verliefd op me is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Vind je het aantrekkelijk als mannen verliefd op jou worden?
Nou, inderdaad! Je reageert overtrokken, @LXIV . Ik ken alleen maar vrouwen die vallen op aardige mannen (onder wie ikzelf). Als ik toch moet speculeren, dan kan ik me voorstellen dat er andere afknappers waren waar je op het forum vocaal over bent geweest, zoals je ambitie om huisman te zijn en blijven. En misschien zijn de vrouwen op wie je valt erg kritisch (hoogopgeleid, wat ouder en toch nog vrijgezel).quote:Op maandag 11 april 2022 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat om 3 vrouwen, waarvan één we verliefd op je werd, maar jij niet op haar. Dus eigenlijk gaat het om twee vrouwen. En vanwege deze ervaring met twee vrouwen kom je tot de conclusie dat ‘vrouwen niet op lieve mannen vallen maar op llootzakken’.
Vind je zelf die conclusie ook niet een tikje over the top op basis van het beperkte aantal ervaringen waar je dat op baseert?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Mannen horen niet verliefd te worden op vrouwen, wel andersom. Het is voor vrouwen cringe om een man te hebben die op deze manier needy is. De man moet logisch blijven nadenken en niet gaan slapen in de wolken van gevoelens. Volgende keer niet zo aanhankelijk worden dan komt het vast goed
Vind je dat vreemd?quote:
Er zijn zoveel afknappers. Ik kan iemand uiterlijk bijvoorbeeld knap vinden en vervolgens afknappen op stemgeluid of accent. De meeste mannen vind ik niet zo slim. En als ze wel slim zijn, dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.quote:
Och elke dag kan ik er wel meerdere tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je dat vreemd?
Ik kom genoeg mannen tegen die ik aardig vind, maar aantrekkelijk in de zin dat ik er iets mee zou willen (als ik zoekende was) zijn er maar weinig.
Wel fijn joh, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afknappers. Ik kan iemand uiterlijk bijvoorbeeld knap vinden en vervolgens afknappen op stemgeluid of accent. De meeste mannen vind ik niet zo slim. En als ze wel slim zijn, dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.
Ik ben allang blij dat het me één keer is gelukt om iemand te vinden die het voor mij is. Dat is genoeg voor me om de rest van m'n leven op te teren.
Zal vast een uitzondering zijn. Ik hoor van veel vrouwen die ik spreek dat ze dit cringe vindenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Helemaal geweldig als je beide verliefd bent en je even laat meeslepen door die gevoelens. Gaat vanzelf voorbij.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Zal vast een uitzondering zijn. Ik hoor van veel vrouwen die ik spreek dat ze dit cringe vinden
Als het niet wederzijds is en een afwijzing niet wordt begrepen wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Zal vast een uitzondering zijn. Ik hoor van veel vrouwen die ik spreek dat ze dit cringe vinden
Wederkerigheid is belangrijk. Het wordt pas een afknapper als de één duidelijk meer voelt dan de ander.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:26 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zich aangetrokken voelt tot een man die allemaal lieve woordjes zegt zoals een vrouw naar een man zou zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wederkerigheid is belangrijk. Het wordt pas een afknapper als de één duidelijk meer voelt dan de ander.
Vrouwen hebben doorgaans juist een zwak voor mannen die hun gevoelens goed onder woorden kunnen brengen (liedjesschrijvers, dichters). Ik ken geen vrouw die zegt: doe mij een gesloten boek zoals een van de boeren van Yvon Jaspers.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zich aangetrokken voelt tot een man die allemaal lieve woordjes zegt zoals een vrouw naar een man zou zeggen.
De meeste vrouwen die ik spreek voelen zich dan ongemakkelijk en zeggen dat ze geen watje als man willen (dit al vaker letterlijk zo gehoord). Het verschil zal hem ook in zitten in wat voor relatie je zit, monogaam conservatief of een 'moderne' open relatie waarin de rollen man/vrouw meer hetzelfde zijn.
Dat zijn wel twee extremen inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vrouwen hebben doorgaans juist een zwak voor mannen die hun gevoelens goed onder woorden kunnen brengen (liedjesschrijvers, dichters). Ik ken geen vrouw die zegt: doe mij een gesloten boek zoals een van de boeren van Yvon Jaspers.
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen het onaantrekkelijk vinden als het te makkelijk gaat en iemand zich meteen helemaal voor je voeten werpt. Dan ontstaat ook het idee dat je onder je level aan het daten bent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Vallen mannen trouwens op bitches? Ik heb wel eens de indruk dat ik het aantrekkelijkst ben voor een man als ik hem afwijs maar hij het gevoel houdt dat de deur op een kier staat.
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Je reageert overtrokken, @:lxiv . Ik ken alleen maar vrouwen die vallen op aardige mannen (onder wie ikzelf). Als ik toch moet speculeren, dan kan ik me voorstellen dat er andere afknappers waren waar je op het forum vocaal over bent geweest, zoals je ambitie om huisman te zijn en blijven. En misschien zijn de vrouwen op wie je valt erg kritisch (hoogopgeleid, wat ouder en toch nog vrijgezel).
Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind, dus ik kijk er zelf niet vanop dat drie prille relaties niets worden. Je bent nog niet zo lang vrijgezel en ik vind je verwachtingen niet realistisch.
Ik zal een vrouw in ieder geval niet snel een bitch noemen omdat ze me afwijst. Ook wanneer ze dit met niet al teveel tact doet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Vallen mannen trouwens op bitches? Ik heb wel eens de indruk dat ik het aantrekkelijkst ben voor een man als ik hem afwijs maar hij het gevoel houdt dat de deur op een kier staat.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Onder je level daten? Is dat een ding?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen het onaantrekkelijk vinden als het te makkelijk gaat en iemand zich meteen helemaal voor je voeten werpt. Dan ontstaat ook het idee dat je onder je level aan het daten bent.
Rechts?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
dan houden ze er maatschappelijke denkbeelden op na die ik nauwelijks kan verdragen.
Is jouw bodycount daar dan ook een reflectie van of zit er wat spelingsruimte wb de waarde (relevantie) en veranderlijkheid van aantrekkelijkheid?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ontmoet vrijwel nooit mannen die ik aantrekkelijk vind
Eens hoor. Daarom zijn dit soort topics ook nooit zo zinvol. Het ongrijpbare rationeel proberen te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onder je level daten? Is dat een ding?
Volgens mij gaat het om een klik of niet. En daar komt heel veel bij kijken, zowel dingen die te benoemen zijn als puur gevoelsmatige zaken waar geen vinger op te leggen is, maar die ervoor zorgen dat die klik er niet is.
quote:
Jezus hoe jong ben jij wel niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken, is common sense voor normale monogame relatiesquote:
Nee jij snapt er gewoon niks van en bent gezien je opmerking heel erg onervaren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken, is common sense voor normale monogame relaties
Ik Einstein.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik scrolde hier snel over en dacht Freud te zien
Je praat zonder inhoudelijk iets te zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee jij snapt er gewoon niks van en bent gezien je opmerking heel erg onervaren.
Deze man valt niet op bitches. Leuk voor de fantasie, maar in het echt denk ik dat je geen interesse zal hebben. Sowieso zijn lieve vrouwen leuker dan moeilijke vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Duidelijk iemand die vooral (vanuit twijfelachtige bronnen) veel leest over verschillen tussen mannen en vrouwen en dan een volkomen gepolariseerd beeld krijgt dat nog maar weinig met de realiteit te maken heeft van hoe mensen van vlees en bloed werken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Een klootzak zie ik als iemand die zich min of meer niet laat hinderen door moreel besef of een vorm van geweten en zodoende dingen doet die ten koste gaan van een ander.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef Complotwappie het volgende:
Wat is de definitie van klootzak? Zijn dat mannen die zich naar iedereen toe als klootzakken gedragen met pestgedrag oid of zijn het mannen die goed liggen bij vrouwen en zich daarom niet makkelijk laten vastleggen en zich niet snel hoffelijk en aan- en afhankelijk hoeven en zullen opstellen? Ik vermoed dat dit gedrag voornamelijk volgt uit het zijn van populair door andere factoren zoals uiterlijk en zelfverzekerdheid dan dat het gedrag zelf de belonende factor is. De 'klootzak' is vaak de man die de luxe heeft om gedrag te vertonen waar de gemiddelde man zich ernstig mee zal beperken.
Daarnaast spelen dingen zoals het willen van wat je niet kan krijgen of het willen bevechten van het ongewild zijn bepalende factoren. Veel vrouwen kunnen daar slecht tegen. En uiteraard roept het gedrag van de anti-klootzak argwaan op. Wanneer je té gewillig of lief bent bent, ben je wanhopig of onecht. Dat stoot eerder af dan klootzakgedrag.
Je maakt zelf wel een hoop aannames.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:14 schreef Intint het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die vooral (vanuit twijfelachtige bronnen) veel leest over verschillen tussen mannen en vrouwen en dan een volkomen gepolariseerd beeld krijgt dat nog maar weinig met de realiteit te maken heeft van hoe mensen van vlees en bloed werken.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:38 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je praat zonder inhoudelijk iets te zeggen
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |