abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203951779
Hoi allemaal ,

Ik ben een tijdje weggeweest maar ik heb even jullie advies nodig.
Mijn date leven lag volledig stil toen ik via via werd voorgesteld aan een leuke man.

Lang verhaal kort; We daten nu een maandje en beginnen elkaar wel erg leuk te vinden....Maar.....ik heb een grote rode vlag ontdekt en heb even jullie ongezouten mening nodig.

1. Man is kwestie is een populaire man en heeft een hoop vriendinnen waaronder ex-scharrels.
Heb al aangegeven dat ik dat lastig te begrijpen vind maar soit.
2. Man heeft een hekel aan de moeder van z'n kinderen en heeft slechts met 1 van z'n kinderen contact.
Ik ben zelf moeder en vind dit echt heel erg...
De combinatie van bovenstaande zaken toont mij een bepaald beeld van deze man en dat is niet best.

Omdat we pas een maand daten ken ik de volledige details niet betreffende de moeder van z'n kinderen.

Wel weet ik dat hij pas een scharrel aan de kant heeft gezet voor mij maar die vrouw is eigenlijk altijd wel aanwezig in z'n leven.
Ik heb al aangegeven dat ons ding van korte duur zal zijn als hij zo graag nog met z'n scharrels wil omgaan.

Maar goed, brand los. Wat moet ik hiermee?
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 12:48:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203951793
Ik denk niet dat jij exclusief bent/wordt ....
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:48:49 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203951796
Dumpen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203951804
Hij is vader, jij bent moeder... scharrelen een optie?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203951810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef maily het volgende:
Het gekke is; Ik probeer de boel te temperen maar hij heeft mij het liefst elke dag bij zich. Hij lijkt wel echt verliefd te zijn. Zelfs na m'n 'flikker op met je scharrels -rant'
pi_203951818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:49 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Hij is vader, jij bent moeder... scharrelen een optie?
Ik was gestopt met daten omdat ik niet meer wil scharrelen, alleen een diepgaande verbinding.
Z'n kids zijn volwassen btw
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 12:54:35 #7
197773 crew  maily
pi_203951861
Wat zou je een vriendin adviseren die met dit verhaal kwam? ;)
pi_203951979
Hoe oud zijn jullie?
pi_203951995
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef maily het volgende:
Wat zou je een vriendin adviseren die met dit verhaal kwam? ;)
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.
Mannelijke vrienden zeggen: grote rode vlag maar hij lijkt wel echt betoverd door je .
pi_203952003
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:04 schreef Socios het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik midden 30 en hij eind 40.
pi_203952123
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.
Mannelijke vrienden zeggen: grote rode vlag maar hij lijkt wel echt betoverd door je .
Betoverd?? :o

Maar zolang zijn scharrels in zijn leven blijven en zolang het contact met zijn kinderen/ex niet verbeterd zou ik er heel ver van weg blijven.......
pi_203952201
Klinkt kansloos allemaal.

Tenzij puur seks.
pi_203952216
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Betoverd?? :o

Maar zolang zijn scharrels in zijn leven blijven en zolang het contact met zijn kinderen/ex niet verbeterd zou ik er heel ver van weg blijven.......
Not my words _O-

En inderdaad, als ik m'n roze bril afzet dan is dat het enige wat ik kan bedenken.

Maar ja, ik heb een roze bril, hij is hoteldebotel en als ik het toelaat ik ook... Merk aan hem dat hij bereid is in scharrels aan de kant te zetten.
Ik heb letterlijk gezegd 'Als jij nog scharrels in je leven wilt , zgn. als vrienden dan ben ik uit je leven, we zullen zelfs geen vrienden zijn. '
Dat vond ie heftig maar kon ook wel waarderen.

Aaaaaargh. Dit is dus precies de reden waarom ik ben gestopt met daten. :( -O-
pi_203952262
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Not my words _O-

En inderdaad, als ik m'n roze bril afzet dan is dat het enige wat ik kan bedenken.

Maar ja, ik heb een roze bril, hij is hoteldebotel en als ik het toelaat ik ook... Merk aan hem dat hij bereid is in scharrels aan de kant te zetten.
Ik heb letterlijk gezegd 'Als jij nog scharrels in je leven wilt , zgn. als vrienden dan ben ik uit je leven, we zullen zelfs geen vrienden zijn. '

Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....
pi_203952523
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....
Maar voor hoelang?
pi_203952544
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:49 schreef Brybry het volgende:

[..]
Maar voor hoelang?
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?
pi_203952562
Hier kan je geen conclusies aan verbinden.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 13:54:51 #18
5428 crew  miss_sly
pi_203952569
Hij heeft niet voor niks zoveel ex-vriendinnen en scharrels. Kennelijk is hij heel goed in het bespelen van vrouwen en het zich bijzonder laten voelen. Ik zou de red flags zeer serieus nemen, want een diepgaande verbinding waarnaar je zegt op zoek te zijn, gaat hem niet worden, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203952573
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.

Ik denk dat het ik het nog een maandje aankijk ofzo.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:55:52 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203952576
Als het voor jou acceptabel is moet je het doen. Zoals jij het omschrijft is het echter een man die na de eerste fase je gewoon gaat gebruiken. Rationeel weet je dat ook gerust.
The End Times are wild
pi_203952626
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:

[..]
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.

Klinkt verstandig
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:18:48 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203952847
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203953978
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:10:57 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203954044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:02 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.
Dat doet hij nu toch niet meer neem ik aan?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:15:42 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203954079
Ik ben benieuwd naar de scharrelrant.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203954171
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat doet hij nu toch niet meer neem ik aan?
Nee, maar deze vrouw ziet hij wel als een goede vriendin. En zo heeft hij meer vriendinnen...
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 16:35:27 #27
197773 crew  maily
pi_203954335
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:02 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dan is het wel duidelijk ....
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:44:21 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203954488
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Nee, maar deze vrouw ziet hij wel als een goede vriendin. En zo heeft hij meer vriendinnen...
Nou en? Zolang hij er niet mee naar bed gaat...

Ik heb ook nog contact met een ex (is al 25+ jaar een ex). En ik heb mannelijke vrienden en kennissen (ken ik ook al zo'n 20 jaar). En daar spreek ik meestal gewoon alleen mee af, terwijl ik een relatie heb.

Vriend weet ervan, maar is geen probleem voor hem. Hij vertrouwt me (terecht).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:45:43 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203954515
Maar goed, als jij weet dat je er niet mee kunt leven dan moet je de (ontluikende) relatie beëindigen.
pi_203954741
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog contact met een ex (is al 25+ jaar een ex). En ik heb mannelijke vrienden en kennissen (ken ik ook al zo'n 20 jaar). En daar spreek ik meestal gewoon alleen mee af, terwijl ik een relatie heb.

Maar dan is er van begin af aan al vertrouwen omdat jij hebt uitgelegd hoe het contact is. Brybry valt nu in een situatie waarin ze nog niet zeker kan weten hoe zijn contact met exen/scharrels is, daarom vraagt ze ook om advies.
pi_203955424
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou en? Ik denk niet dat dit een vergelijkbare situatie is. Je hebt het over exen van 20 jaar geleden, daar heb ik dan ook geen probleem mee.
Het gaat hier over exen waar hij een maand geleden nog mee in bed lag _O-
  zaterdag 5 maart 2022 @ 17:48:53 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203955473
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:43 schreef Brybry het volgende:

[..]
Nou en? Ik denk niet dat dit een vergelijkbare situatie is. Je hebt het over exen van 20 jaar geleden, daar heb ik dan ook geen probleem mee.
Ik zie het verschil niet. Je vertrouwt hem of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt is het klaar, dan is er geen basis voor een relatie.
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 17:49:12 #33
197773 crew  maily
pi_203955479
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:43 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ik vind dat niet om te lachen als dat over mijn date zou gaan ....
pi_203955554
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dit zou ik absoluut niet trekken.
Dit lijkt me gewoon een player die toch nooit loyaal gaat worden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203955606
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik zie het verschil niet. Je vertrouwt hem of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt is het klaar, dan is er geen basis voor een relatie.
Ik heb inderdaad andere normen en waarden. Als ik scharrel en dat eindigt , dan eindigt zoiets ook echt.
En het idee dat er een vrouw rondom mn vriend hangt die nog hoteldebotel op hem is en daarom vriendschap accepteert omdat ze hem anders kwijt is. Gewoon nee.
En sorry maar iedereen die dat een gezonde situatie vind is wat mij betreft niet helemaal jofel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:49 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind dat niet om te lachen als dat over mijn date zou gaan ....
Hooo, verkeerde smiley gebruikt. Is namelijk niet om lachen.

Maargoed, door dit soort situaties ben ik dus gestopt met daten. Alleen maar kopzorgen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:07:52 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203955737
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:58 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad andere normen en waarden. Als ik scharrel en dat eindigt , dan eindigt zoiets ook echt.
En het idee dat er een vrouw rondom mn vriend hangt die nog hoteldebotel op hem is en daarom vriendschap accepteert omdat ze hem anders kwijt is. Gewoon nee.
En sorry maar iedereen die dat een gezonde situatie vind is wat mij betreft niet helemaal jofel.
[..]
Hooo, verkeerde smiley gebruikt. Is namelijk niet om lachen.

Maargoed, door dit soort situaties ben ik dus gestopt met daten. Alleen maar kopzorgen.
Heeft wat mij betreft niks met normen en waarden te maken, maar met onderling vertrouwen. Of het gebrek daar aan.
pi_203955846
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Heeft wat mij betreft niks met normen en waarden te maken, maar met onderling vertrouwen. Of het gebrek daar aan.
Maar jij kent jouw exen al twintig jaar en zij kent haar date nog maar een maand, ik zou ook eerst wantrouwend zijn totdat hij echt laat zien/merken dat hij geen sekscontact meer heeft met die scharrels
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:19:42 #38
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203955925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:54 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft niet voor niks zoveel ex-vriendinnen en scharrels. Kennelijk is hij heel goed in het bespelen van vrouwen en het zich bijzonder laten voelen. Ik zou de red flags zeer serieus nemen, want een diepgaande verbinding waarnaar je zegt op zoek te zijn, gaat hem niet worden, lijkt me.
Zoals mijn ex als woordgrap zou maken: Hoogstens een 'zeer diepe' connectie in de vagina. Van zijn piemel dus. Zo diep zal het gaan.
pi_203956444
Je bent waarschijnlijk niet meer als een trofee. Maar waar ik persoonlijk moeite mee heb is een ouder die geen contact met zijn kind heeft dat is niet zomaar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203956639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef vipergts het volgende:
Je bent waarschijnlijk niet meer als een trofee. Maar waar ik persoonlijk moeite mee heb is een ouder die geen contact met zijn kind heeft dat is niet zomaar.
Ben er bang voor. En inderdaad, waarom niet al die energie en tijd die hij besteed aan z'n vriendinnen niet investeren in z'n kinderen en/of relatie met moeder.
pi_203956732
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:15 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ben er bang voor. En inderdaad, waarom niet al die energie en tijd die hij besteed aan z'n vriendinnen niet investeren in z'n kinderen en/of relatie met moeder.
Ik ken de man niet maar bij zulke relatie breuken ligt het toch meestal aan de ouder.
En wat jij zegt als hij al niet in zijn kinderen wil investeren hoeveel ben jij dan waard.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 5 maart 2022 @ 19:36:18 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203956923
Even een ander geluid. De beste vriendin van m'n man was voorheen een scharrel. Contact met zijn ex beperkt hij tot het noodzakelijke.

Best veel rode vlaggen in het begin van de relatie, maar ik ken niemand die loyaler is dan mijn man en ik vertrouw hem blindelings.

Ik zou me meer zorgen maken over de ex, als zij niet on speaking terms zijn dan wordt dit sowieso een struikelblok in jullie relatie.
Resistance is futile.
pi_203957206
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:36 schreef Seven. het volgende:
Even een ander geluid. De beste vriendin van m'n man was voorheen een scharrel. Contact met zijn ex beperkt hij tot het noodzakelijke.

Best veel rode vlaggen in het begin van de relatie, maar ik ken niemand die loyaler is dan mijn man en ik vertrouw hem blindelings.

Ik zou me meer zorgen maken over de ex, als zij niet on speaking terms zijn dan wordt dit sowieso een struikelblok in jullie relatie.
Dank je wel!

Nu heb ik toch wat vragen....
Als het de beste vriendin is en ze hadden seks waarom was het dan geen relatie? Ik zeg namelijk altijd; De beste relatie is dat m'n partner m'n beste vriend waarmee ik ook fantastische seks heb.

Hoe heeft hij jou vertrouwen geboden?
Vond je het zelf niet moeilijk?
pi_203957753
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef Brybry het volgende:

[..]
Bijna 15 jaar verschil dus... Man van eind 40 met zoveel scharrels...
pi_203957923
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:15 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ergens denk ik dat ook wel, dat je een soort trofee bent, zeker gezien jullie leeftijdsverschil, dat heeft hij maar even goed geregeld.

Tja, kan natuurlijk ook zijn dat de relatie met de moeder van zn kinderen moeizaam gaat, omdat zij hem heeft lopen zwart maken en dat de kinderen daarom ook geen contact meer willen. Geeft hij geen reden waarom er geen contact is?

Misschien valt het allemaal mee, spreekt hij de waarheid en is hij te vertrouwen, maar zelf zou ik hier eigenlijk geen zin in hebben. Ik zou hem niet vertrouwen en dat zou uiteindelijk de relatie opbreken. Of ik zou het uit zelfbescherming oppervlakkig houden, maar dat werkt natuurlijk niet als je juist iets serieus wil. Moeilijk hoor, succes ermee!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  zaterdag 5 maart 2022 @ 20:35:12 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_203958142
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:49 schreef Brybry het volgende:

[..]
Maar voor hoelang?
Je hebt je antwoord al.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 20:47:49 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203958464
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:52 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dank je wel!

Nu heb ik toch wat vragen....
Als het de beste vriendin is en ze hadden seks waarom was het dan geen relatie? Ik zeg namelijk altijd; De beste relatie is dat m'n partner m'n beste vriend waarmee ik ook fantastische seks heb.

Hoe heeft hij jou vertrouwen geboden?
Vond je het zelf niet moeilijk?
Zijn beste vriendin is een heel leuk mens maar ze zouden in een relatie niet goed bij elkaar passen.

En vertrouwen.. ach, al die scharrels verdwenen vanzelf uit beeld na een paar maanden. Ik vond het niet moeilijk, want ergens voelde ik wel dat hij er voor ging. Veel contact, vaak afspreken met mij.

Toen hij ineens afstand nam, was het wel even heel lastig (3 maanden). Dat bleek koudwatervrees, hij was voor mij al heel vaak op zijn bek gegaan. Maar toen elkaar wel weer gevonden. Ik heb alleen maar gezegd dat ik me 100% veilig wil voelen in de relatie, of geen relatie. Nou ja, toen kwam ik erachter wat een fantastische vent hij écht is.
Resistance is futile.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 20:51:13 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203958558
En ik was 34 toen ik hem leerde kennen, hij 45.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2022 @ 05:43:55 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203964607
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 20:18 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Bijna 15 jaar verschil dus... Man van eind 40 met zoveel scharrels...
Iemand die anders leeft dan jou, poepoe wat een ramp :')
  zondag 6 maart 2022 @ 07:23:57 #50
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203964664
Misschien handig om te weten wat de reden is dat hij een hekel aan haar heeft. Als het een waardeloze vrouw is dan is dat toch niet zo gek?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203964675
Ik wilde de situatie, iets positiever bekijken n.a.v. de posts van Seven. Maar, hij was gister slecht bereikbaar en wat blijkt, hij was bij z'n beste vriendin waar hij pas nog seks mee heeft gehad.
Weg positiviteit.
  zondag 6 maart 2022 @ 07:27:25 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964676
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:23 schreef SuperNeger het volgende:
Misschien handig om te weten wat de reden is dat hij een hekel aan haar heeft. Als het een waardeloze vrouw is dan is dat toch niet zo gek?
Een serieuze post van SuperNeger :D ^O^ .

Eens, dit is echt belangrijk maar weet ook dat het vaak moeilijk te doorgronden is. Het ligt zelden aan 1 van beiden.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2022 @ 07:29:06 #53
479315 SuperNeger
pi_203964680
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:27 schreef Seven. het volgende:

[..]
Een serieuze post van SuperNeger :D ^O^ .

Eens, dit is echt belangrijk maar weet ook dat het vaak moeilijk te doorgronden is. Het ligt zelden aan 1 van beiden.
Bijna al mijn posts zijn serieus op een paar overduidelijke grapjes hier en daar na.

Dat van 1 die kinderen is wel raar, tenzij ze al de leeftijd hebben bereikt dat je gegronde reden hebt om ze te negeren.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zondag 6 maart 2022 @ 07:29:22 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964681
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:27 schreef Brybry het volgende:
Ik wilde de situatie, iets positiever bekijken n.a.v. de posts van Seven. Maar, hij was gister slecht bereikbaar en wat blijkt, hij was bij z'n beste vriendin waar hij pas nog seks mee heeft gehad.
Weg positiviteit.
Snap ik wel, maar ik ging zelf ook niet lopen appen als hij met Martine of Bianca had afgesproken. ;)
Resistance is futile.
pi_203964682
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:23 schreef SuperNeger het volgende:
Ja, dat is nogal een vaag verhaal.. ga er nog ik doorvragen mits ik hier mee verder wil.
pi_203964687
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Snap ik wel, maar ik ging zelf ook niet lopen appen als hij met Martine of Bianca had afgesproken. ;)
Ik wist niet dat hij daar was. Die ochtend nog gesproken en er waren geen plannen. Hoorde het achteraf nadat ik eindelijk eens een berichtje terug kreeg.
  zondag 6 maart 2022 @ 07:31:14 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964692
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:29 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ja, dat is nogal een vaag verhaal.. ga er nog ik doorvragen mits ik hier mee verder wil.
:*
Resistance is futile.
pi_203964696
Nja, het feit dat ik hier een topic heb moeten openen zegt eigenlijk wel genoeg. Ik moet dit stoppen, maakt me alleen maar onrustig en wantrouwig en zo zit ik normaal gesproken niet in elkaar. :{
  zondag 6 maart 2022 @ 07:33:01 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964699
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:30 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ik wist niet dat hij daar was. Die ochtend nog gesproken en er waren geen plannen. Hoorde het achteraf nadat ik eindelijk eens een berichtje terug kreeg.
Kijk, en daar wringt de schoen. M'n man had het even gemeld (soms ook gewoon tijdens ff laten weten dat hij bij Martine was dus trage reactie), en dan zou ik me nergens druk over maken.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2022 @ 07:33:58 #60
479315 SuperNeger
pi_203964705
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:32 schreef Brybry het volgende:
Nja, het feit dat ik hier een topic heb moeten openen zegt eigenlijk wel genoeg. Ik moet dit stoppen, maakt me alleen maar onrustig en wantrouwig en zo zit ik normaal gesproken niet in elkaar. :{
Naja hij is eind 40, dus z'n kinderen zijn misschien al rond de 20. Oud genoeg om iets te hebben geflikt om geen contact meer met ze te hebben. En die moeder van z'n kinderen ook. Miisschien kocht ze alleen maar drank of sigaretten van het spaargeld van die kinderen of zo.

Er zijn zat redenen om geen contact meer met iemand te hebben.

Als de kinderen nog erg jong waren dan was het natuurlijk raar, maar ken er genoeg die na hun 18e geen contact meer hebben met 1 van hun ouders
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zondag 6 maart 2022 @ 07:35:04 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964711
quote:
Hij wil nog een vangnetje, stel dat het met jou niet lukt. Dan kan er daarna nog gescharreld worden.

Maar ik snap je wel, op deze manier voelt het niet veilig genoeg.
Resistance is futile.
pi_203964729
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hij wil nog een vangnetje, stel dat het met jou niet lukt. Dan kan er daarna nog gescharreld worden.

Maar ik snap je wel, op deze manier voelt het niet veilig genoeg.
Die vrouw is letterlijk z'n vangnet, aldus z'n beste vriend.

Nee, ik heb pas 1 keer zulke wantrouwige gevoelens gehad tijdens daten en die waren terecht. Nooit issues met vertrouwen gehad o.i d. maar dit maakt me helemaal gek joh.
  zondag 6 maart 2022 @ 07:40:26 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964733
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee, ik heb pas 1 keer zulke wantrouwige gevoelens gehad tijdens daten en die waren terecht. Nooit issues met vertrouwen gehad o.i d. maar dit maakt me helemaal gek joh.
Dan heb je inderdaad je antwoord.
Resistance is futile.
  Spellchecker zondag 6 maart 2022 @ 09:17:57 #64
197773 crew  maily
pi_203965267
quote:
:* ^O^
pi_203966237
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 05:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Iemand die anders leeft dan jou, poepoe wat een ramp :')
Ik ben nog lang geen eind 40, maar op die leeftijd allemaal vriendinnen hebben wat tevens scharrels zijn en tegelijkertijd voorhouden bij een ander dat je nog wel een relatie wil...
pi_203966302
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het gaat er niet alleen om of hij wel of niet betrouwbaar is, maar ook of jij het überhaupt fijn vindt dat hij regelmatig bij een "vriendin" is, wat een scharrel was en waar hij nog recent seks mee heeft gehad (en niet uit liefde, dus er is ook geen officiële afsluiting zoals bij een relatie).

Als het zijn vriendschappelijk vriendin zou blijven, zul je haar ooit ook wel een keer gaan treffen. Ik weet uit ervaring dat ik dat niet fijn vond bij een ex. Bleek dat ze ook met iig 1 van haar vrienden ooit een keer het bed had gedeeld.
  zondag 6 maart 2022 @ 12:27:52 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203967215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Not my words _O-

Heb je dan zelfs niet de guts en de futs om gelukkig te zijn. En straks maar janken dat je leven niet veel vreugde bracht, niet bijzonder was, dat je niet veel lol en liefde in je leven hebt gehad.
Relaties, monogaam, voor immer en eeuwig. Het universum is miljarden jaren oud en zal nog miljarden jaren bestaan, maar zelfs het universum is niet voor eeuwig.

Leef (in het) nu !! Geniet, dadelijk is het voorbij. Straks kun je achter je geraniums gaan denken ... had ik maar. Hij is zo gek op je, en jij dus (eigenlijk) ook op hem. Durf te leven! Of ga terug naar je moeder, of in de bond van degelijke huisvrouwen of ergens in een klooster.

Bah o|O }:| :X :wtf: :r :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 6 maart 2022 @ 12:41:36 #68
450228 LeesFoknl
pi_203967397
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef Seven. het volgende:

[..]
Zijn beste vriendin is een heel leuk mens maar ze zouden in een relatie niet goed bij elkaar passen.

En vertrouwen.. ach, al die scharrels verdwenen vanzelf uit beeld na een paar maanden. Ik vond het niet moeilijk, want ergens voelde ik wel dat hij er voor ging. Veel contact, vaak afspreken met mij.

Toen hij ineens afstand nam, was het wel even heel lastig (3 maanden). Dat bleek koudwatervrees, hij was voor mij al heel vaak op zijn bek gegaan. Maar toen elkaar wel weer gevonden. Ik heb alleen maar gezegd dat ik me 100% veilig wil voelen in de relatie, of geen relatie. Nou ja, toen kwam ik erachter wat een fantastische vent hij écht is.
Allemaal koudwatervrees en gebrainwashed door hun moeders en de Margriet en dergelijke bladen!
Ik kan uit eigen ervaring hier bevestigen dat meer dan 99,3 % van de mannen " wat een fantastische vent hij écht is " , zijn.
  zondag 6 maart 2022 @ 12:42:48 #69
450228 LeesFoknl
pi_203967404
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 12:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Allemaal koudwatervrees en gebrainwashed door hun moeders en de Margriet en dergelijke bladen!
Ik kan uit eigen ervaring hier bevestigen dat meer dan 99,3 % van de mannen ( zoals jij het noemt) "wat een fantastische vent hij écht is , zijn.
pi_203967815
Hoe zit het met zijn zelfkritiek? Die situatie met zijn kind en de moeder is er natuurlijk niet voor niets. Als het zo'n kerel is bij wie altijd alles de schuld van een ander is weet ik wel genoeg.
Incelfrikandel
  zondag 6 maart 2022 @ 13:25:54 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203967885
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Het gaat er niet alleen om of hij wel of niet betrouwbaar is, maar ook of jij het überhaupt fijn vindt dat hij regelmatig bij een "vriendin" is, wat een scharrel was en waar hij nog recent seks mee heeft gehad (en niet uit liefde, dus er is ook geen officiële afsluiting zoals bij een relatie).

Als het zijn vriendschappelijk vriendin zou blijven, zul je haar ooit ook wel een keer gaan treffen. Ik weet uit ervaring dat ik dat niet fijn vond bij een ex. Bleek dat ze ook met iig 1 van haar vrienden ooit een keer het bed had gedeeld.
Waarom had je er moeite mee?
Resistance is futile.
pi_203967980
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 12:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Heb je dan zelfs niet de guts en de futs om gelukkig te zijn. En straks maar janken dat je leven niet veel vreugde bracht, niet bijzonder was, dat je niet veel lol en liefde in je leven hebt gehad.
Relaties, monogaam, voor immer en eeuwig. Het universum is miljarden jaren oud en zal nog miljarden jaren bestaan, maar zelfs het universum is niet voor eeuwig.

Leef (in het) nu !! Geniet, dadelijk is het voorbij. Straks kun je achter je geraniums gaan denken ... had ik maar. Hij is zo gek op je, en jij dus (eigenlijk) ook op hem. Durf te leven! Of ga terug naar je moeder, of in de bond van degelijke huisvrouwen of ergens in een klooster.

Bah o|O }:| :X :wtf: :r :N :N
Wil je hier serieus een reactie op?
Ik ben een fulltime werkende vrouw met een sociaal leven en tal van hobby's. Mijn schaarse tijd besteed ik dus niet zomaar aan iemand.

Maar goed, ik zal eens vragen of de huisvrouwenbond een plek voor me heeft. :')
pi_203968001
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hoe zit het met zijn zelfkritiek? Die situatie met zijn kind en de moeder is er natuurlijk niet voor niets. Als het zo'n kerel is bij wie altijd alles de schuld van een ander is weet ik wel genoeg.
De schuld ligt uiteraard bij z'n ex. Waarom z'n volwassen kids geen contact willen..... Dat is ook de schuld van ex.
  zondag 6 maart 2022 @ 13:37:25 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203968021
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:35 schreef Brybry het volgende:

[..]
De schuld ligt uiteraard bij z'n ex. Waarom z'n volwassen kids geen contact willen..... Dat is ook de schuld van ex.
Dat is de enige rode vlag die je nodig hebt.
Resistance is futile.
pi_203968055
quote:

[..]
Typisch zo'n gast dus bij wie altijd alles de schuld van een ander is en het nooit bij zichzelf zoekt. De andere vrachtwagen vol aan rode vlaggen die je in dit topic al beschreven hebt heb je al niet meer nodig. Dit zegt wel genoeg.
Incelfrikandel
pi_203968503
quote:

[..]
:')

Ik zou deze laten passeren. Met eind 40 nog geen verantwoordelijk nemen of nuance kunnen aanbrengen. Te triest.
  zondag 6 maart 2022 @ 14:11:40 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203968543
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:33 schreef Brybry het volgende:

[..]
Wil je hier serieus een reactie op?
Ik ben een fulltime werkende vrouw met een sociaal leven en tal van hobby's. Mijn schaarse tijd besteed ik dus niet zomaar aan iemand.

Maar goed, ik zal eens vragen of de huisvrouwenbond een plek voor me heeft. :')
Ik zou het ook doen. Het is misschien je laatste kans om nog achter de geraniums weg te komen. Maakt niet uit met wie of wat!
The End Times are wild
pi_203969323
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef Brybry het volgende:

[..]
Oef. Dan weet ik het al.
pi_203969393
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Oef. Dan weet ik het al.
Wat weet je al?
pi_203969634
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:47 schreef Brybry het volgende:
Hoi allemaal ,

Mijn date leven lag volledig stil toen ik via via werd voorgesteld aan een leuke man.
Dit is geen leuke man, het is troep! En je weet het zelf ook wel.

quote:
Weg met die rommel! Hij is je niet waard.
Verspil je tijd niet aan hem.
pi_203970212
Er is inmiddels contact geweest en het boeit hem dusdanig dat hij is gaan feesten. Ik heb er een punt achter gezet. Dat vond hij wel vervelend. :')

Je kunt het rigoureus noemen maar ik wil m'n tijd en gevoelens niet investeren in iemand die met mij speelt.
pi_203970274
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef Brybry het volgende:
Er is inmiddels contact geweest en het boeit hem dusdanig dat hij is gaan feesten. Ik heb er een punt achter gezet. Dat vond hij wel vervelend. :')

Je kunt het rigoureus noemen maar ik wil m'n tijd en gevoelens niet investeren in iemand die met mij speelt.
Dan maar even vervelend voor hem ;) Groot gelijk dat je voor jezelf kiest!
pi_203970788
quote:

Vrouwen horen dat met mannen te doen, niet andersom.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 maart 2022 @ 19:17:54 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_203973528
quote:

Niets rigoureus aan. Juiste keuze gemaakt ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning maandag 7 maart 2022 @ 09:56:00 #85
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203979913
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef maily het volgende:
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 7 maart 2022 @ 10:18:39 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203980197
quote:

Hoezo speelde hij met je?

Zover ik kan lezen is hij gewoon open geweest over hoe en wat. Dat jij je daar niet goed bij voelt is begrijpelijk, maar is geen spelen met jou van zijn kant.
Vind het een beetje zo zo dat jij hem hier als een slechterik neerzet, terwijl uit je schrijven blijkt dat hij je prima behandeld heeft en open en eerlijk is geweest over zaken.

Jij trekt deze omstandigheden niet, zijn manier van doen niet. Dat is je goed recht, denk dat de meeste mensen je prima kunnen begrijpen daarin.
Maar besef je wel dat hij je niets aangedaan heeft, niets aan heeft willen doen. Dat hij wel degelijk oprecht was zover je beschrijft. Het past niet bij jou, maar wel oprecht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 7 maart 2022 @ 10:40:54 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203980477
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoezo speelde hij met je?

Zover ik kan lezen is hij gewoon open geweest over hoe en wat. Dat jij je daar niet goed bij voelt is begrijpelijk, maar is geen spelen met jou van zijn kant.
Vind het een beetje zo zo dat jij hem hier als een slechterik neerzet, terwijl uit je schrijven blijkt dat hij je prima behandeld heeft en open en eerlijk is geweest over zaken.

Jij trekt deze omstandigheden niet, zijn manier van doen niet. Dat is je goed recht, denk dat de meeste mensen je prima kunnen begrijpen daarin.
Maar besef je wel dat hij je niets aangedaan heeft, niets aan heeft willen doen. Dat hij wel degelijk oprecht was zover je beschrijft. Het past niet bij jou, maar wel oprecht.
Ik lees nergens dat hij tegen haar heeft gezegd: “Als je met mij door wilt, moet je accepteren dat ik vriendinnen heb met wie ik ook nog wel eens het bed deel. Als je helemaal exclusief wilt zijn, dan kunnen we er beter een punt achter zetten.”

Hij vond het, zoals TS het beschrijft, wel leuk dat ze lekker fel tegen zijn gescharrel was, maar hij was niet van plan om zich naar haar wensen te voegen en daar ook niet helder in.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 7 maart 2022 @ 10:57:15 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203980638
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik lees nergens dat hij tegen haar heeft gezegd: “Als je met mij door wilt, moet je accepteren dat ik vriendinnen heb met wie ik ook nog wel eens het bed deel. Als je helemaal exclusief wilt zijn, dan kunnen we er beter een punt achter zetten.”

Hij vond het, zoals TS het beschrijft, wel leuk dat ze lekker fel tegen zijn gescharrel was, maar hij was niet van plan om zich naar haar wensen te voegen en daar ook niet helder in.
Ze weet wie hij is, met wie hij rond hangt, wat hij met die personen heeft (gedaan). Ze kent zijn vrienden, weet waar hij is en met wie hij is.
Ik lees trouwens nergens dat hij nog het bed deelt met die anderen, wel dat hij er nog mee omgaat.

Zover ik lees is hij gewoon open geweest. Speelt hij geen spelletjes, maar zegt hij dit ben ik.
De ts trekt dat niet en dat kan ik prima begrijpen. Maar het maakt geen slechterik van deze man, enkel iemand die niet bij haar past.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 7 maart 2022 @ 11:49:46 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203981239
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ze weet wie hij is, met wie hij rond hangt, wat hij met die personen heeft (gedaan). Ze kent zijn vrienden, weet waar hij is en met wie hij is.
Ik lees trouwens nergens dat hij nog het bed deelt met die anderen, wel dat hij er nog mee omgaat.

Zover ik lees is hij gewoon open geweest. Speelt hij geen spelletjes, maar zegt hij dit ben ik.
De ts trekt dat niet en dat kan ik prima begrijpen. Maar het maakt geen slechterik van deze man, enkel iemand die niet bij haar past.
Ben het niet met je eens dat hij duidelijk is. Zie bijv. het voorval dat ze hem niet te pakken kreeg, hij achteraf toen bij een vriendin bleek te zijn terwijl hij vooraf had aangegeven geen plannen te hebben.

Ik lees ook nergens dat ze een slechterik van hem maakt. Haar wantrouwen komt vanuit haar ‘niet van plan te delen’. Jij neemt het op voor die man, maar hem valt te verwijten dat hij niet eerlijk is, in het midden laat of hij nog met anderen slaapt, maar ga er maar wel van uit dat hij dat doet. Voor hem is dit leuk, hoort het erbij. ‘Meisje, ik ben niks voor jou’, dat was wel eerlijk.
pi_203985282
Je bent gelukkig nog op tijd om dit te stoppen TS. Terechte rode vlaggen. Die scharrels en zijn breuk met het verleden (ruzie ex en geen contact kinderen (hoe kun je dat accepteren als ouder?)) lijken me sowieso geen goede vertrouwensbasis voor de toekomst. Als je zelf (gelukkig) al merkt hier problemen mee te hebben, dan kan het qua vertrouwen in de toekomst alleen nog maar meer problemen geven vrees ik.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_203987164
Ken je het begrip lovebombing?
  maandag 7 maart 2022 @ 19:14:16 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203987279
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ben het niet met je eens dat hij duidelijk is. Zie bijv. het voorval dat ze hem niet te pakken kreeg, hij achteraf toen bij een vriendin bleek te zijn terwijl hij vooraf had aangegeven geen plannen te hebben.

Ik lees ook nergens dat ze een slechterik van hem maakt. Haar wantrouwen komt vanuit haar ‘niet van plan te delen’. Jij neemt het op voor die man, maar hem valt te verwijten dat hij niet eerlijk is, in het midden laat of hij nog met anderen slaapt, maar ga er maar wel van uit dat hij dat doet. Voor hem is dit leuk, hoort het erbij. ‘Meisje, ik ben niks voor jou’, dat was wel eerlijk.
Je bedoeld dat hij toen er toch geen afspraak stond wat ging doen zelf?

Nergens staat dat hij geen duidelijkheid geeft. Er staat wel dat hij nog omgang heeft met zijn scharrel, maar ook dat hij dat scharrelen aan de kant heeft gezet.

Sinds wanneer moet iemand 24/7 bereikbaar zijn en mag iemand niets doen als hij (zij of het, maakt niet uit) zegt ik heb geen plannen voor dan en dan?

Ik zie een man die niets fouts heeft gedaan. Die laat weten voor de ts te gaan.
Die een bewogen leven heeft, maar alles open op tafel legt.

Het is aan de ts of ze daar mee om kan gaan. Haar antwoord daarop is blijkbaar nee en dat is haar goed recht.
Maar niets uit wat geschreven wordt duidt op hij speelt een spelletje met haar, niets ervan duidt op hij liegt e.d.

Hij past niet bij haar. Zijn leven maakt haar onzeker.
Dat kan en mag, dat is ook niet haar fout ofzo. Maar hij is geen nare player die met haar hart speelt. Nogmaals, het past gewoon niet en dat is ok. Er is geen reden om de ander als ‘slechterik’ neer te zetten.

Voor de ts. Ondanks het feit dat hij open en eerlijk is gaat dit niet werken. Het is een fijne man, maar niet voor jou. Jij zoekt iets anders.
Jij kan niet leven met wie hij is. Vraag niet aan hem om te veranderen. Want dan is hij niet meer die man waar je verliefd op bent geworden.
Accepteer hem zoals hij is. Dus met goed contact met die scharrel(s), of zeg dit werkt niet.

Als vrouw zijnde wil ik onderstrepen dat vrouwen soms wat teveel geneigd zijn verliefd te worden op iemand om dan te willen veranderen wie iemand is.
Dat loopt nooit goed af. Het is teveel gevraagd voor die ander en zelfs als die netjes door alle hoepels zou springen blijft er iemand over die niet dat persoon is waar je verliefd op werd.

Hou van iemand, ondanks en dankzij wat ze zijn. Is dat niet zo, wil je anders? Zoekmaak verder, dat persoon is er ook. Daarvoor hoef je iemand niet te veranderen, wat nooit echt zal werken,
pi_203987334
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Je bedoeld dat hij toen er toch geen afspraak stond wat ging doen zelf?

Nergens staat dat hij geen duidelijkheid geeft. Er staat wel dat hij nog omgang heeft met zijn scharrel, maar ook dat hij dat scharrelen aan de kant heeft gezet.

Sinds wanneer moet iemand 24/7 bereikbaar zijn en mag iemand niets doen als hij (zij of het, maakt niet uit) zegt ik heb geen plannen voor dan en dan?

Ik zie een man die niets fouts heeft gedaan. Die laat weten voor de ts te gaan.
Die een bewogen leven heeft, maar alles open op tafel legt.

Het is aan de ts of ze daar mee om kan gaan. Haar antwoord daarop is blijkbaar nee en dat is haar goed recht.
Maar niets uit wat geschreven wordt duidt op hij speelt een spelletje met haar, niets ervan duidt op hij liegt e.d.

Hij past niet bij haar. Zijn leven maakt haar onzeker.
Dat kan en mag, dat is ook niet haar fout ofzo. Maar hij is geen nare player die met haar hart speelt. Nogmaals, het past gewoon niet en dat is ok. Er is geen reden om de ander als ‘slechterik’ neer te zetten.

Voor de ts. Ondanks het feit dat hij open en eerlijk is gaat dit niet werken. Het is een fijne man, maar niet voor jou. Jij zoekt iets anders.
Jij kan niet leven met wie hij is. Vraag niet aan hem om te veranderen. Want dan is hij niet meer die man waar je verliefd op bent geworden.
Accepteer hem zoals hij is. Dus met goed contact met die scharrel(s), of zeg dit werkt niet.

Als vrouw zijnde wil ik onderstrepen dat vrouwen soms wat teveel geneigd zijn verliefd te worden op iemand om dan te willen veranderen wie iemand is.
Dat loopt nooit goed af. Het is teveel gevraagd voor die ander en zelfs als die netjes door alle hoepels zou springen blijft er iemand over die niet dat persoon is waar je verliefd op werd.

Hou van iemand, ondanks en dankzij wat ze zijn. Is dat niet zo, wil je anders? Zoekmaak verder, dat persoon is er ook. Daarvoor hoef je iemand niet te veranderen, wat nooit echt zal werken,
:') Hoe weet je dat hij geen player is?
  maandag 7 maart 2022 @ 19:24:19 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203987394
@Cause_Mayhem

Ik ben echt verbaasd dat je er zoveel energie in steekt om die man te verdedigen. Je legt echt alles uit in zijn voordeel en doet er dan nog een schepje bovenop.

Volgens mij bewaakt TS prima haar grenzen. Ze moest er eerst achter komen dat ze geen match zijn en heeft toen verder geen energie meer gestoken in hem proberen te veranderen.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:29:08 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203987461
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]
:') Hoe weet je dat hij geen player is?
Ik weet enkel wat de ts schrijft.

Haar date lijkt zover zij schrijft oprecht dol op haar te zijn.
Player in het verleden, andere leefstijl, dat boeit niet zo. Hij lijkt eerlijk en open naar haar.

Nergens zeg ik dat ze dat dan maar moet accepteren, haar eigen grenzen moet schenden.
Ik zeg vooral het past blijkbaar niet.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:33:07 #96
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203987524
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:24 schreef Lienekien het volgende:
@:Cause_Mayhem

Ik ben echt verbaasd dat je er zoveel energie in steekt om die man te verdedigen. Je legt echt alles uit in zijn voordeel en doet er dan nog een schepje bovenop.

Volgens mij bewaakt TS prima haar grenzen. Ze moest er eerst achter komen dat ze geen match zijn en heeft toen verder geen energie meer gestoken in hem proberen te veranderen.
Ik verdedig deze man omdat uit niets blijkt dat hij haar een oor aan naait.

De ts beschermt idd haar eigen grenzen en moet dat ook zeer zeker doen.
Maar tussen past niet bij me en een hufter die met gevoelens speelt zit een wereld van verschil.

Niet iedereen die niet past is ook een hufter (of trut).
Ik wens de ts wijsheid toe. Om te zeggen dit past niet bij mij.
Maar om tegelijkertijd te kunnen zeggen dit persoon was wel oprecht. Hij heeft me niets aangedaan, maar herbal geen toekomst zo.

Dat is een andere insteek. Iemand die je bewust pijn doet, die over jouw gevoel heen walst. Dat is anders dan het past gewoon niet, maar beide hadden een oprechte intentie.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:38:50 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203987644
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik verdedig deze man omdat uit niets blijkt dat hij haar een oor aan naait.

De ts beschermt idd haar eigen grenzen en moet dat ook zeer zeker doen.
Maar tussen past niet bij me en een hufter die met gevoelens speelt zit een wereld van verschil.

Niet iedereen die niet past is ook een hufter (of trut).
Ik wens de ts wijsheid toe. Om te zeggen dit past niet bij mij.
Maar om tegelijkertijd te kunnen zeggen dit persoon was wel oprecht. Hij heeft me niets aangedaan, maar herbal geen toekomst zo.

Dat is een andere insteek. Iemand die je bewust pijn doet, die over jouw gevoel heen walst. Dat is anders dan het past gewoon niet, maar beide hadden een oprechte intentie.
Om te voorkomen dat we in deze loop blijven zitten, laat ik het hier maar bij.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:42:31 #98
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_203987732
Niets voor mij. Ik zou daar absoluut niet mee kunnen dealen (en dat wil ik ook niet), een ander zou hier wellicht mee kunnen dealen (een vrouw die bijvoorbeeld net zo is of andere principes deelt) maar that ain't me. Dus als jij daar hetzelfde in staat heb je het antwoord al, TS.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:54:37 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203988029
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Om te voorkomen dat we in deze loop blijven zitten, laat ik het hier maar bij.
Om het wat duidelijker te zeggen.

De vriend van de ts komt over als een vrijbuiter. Hij is eerlijk en open daarover.
Ze zijn nog niet lang bij elkaar, toch kent de ts al vrienden, weet van ex scharrels (met wie hij zegt niet meer zegt te scharrelen om de ts). Hij wil het liefste elke dag met haar zijn en geeft haar blijkbaar het gevoel dat zij echt belangrijk voor hem.
Maar hij is wie hij is. Hij heeft gescharreld, zal vast een flirt zijn en ga zo maar door. Hij heeft mensen in zijn leven met wie hij ook het bed heeft gedeeld. Of hij dat nu nog doet blijkt niet uit het schrijven, hij zegt van niet.

De ts lijkt meer van het meer serieuze monogame te zijn. Van het verwijdër scharrels/exen zover als kan uit je leven.
Is op een andere manier van het lang leve de lol. Laat op een andere manier zien dat ze echt voor iemand gaat (mede door scharrels, exen en aanverwanten te verwijderen).

Wat de ts leuk vond aan hem is heel erg misschien waar ze voor zichzelf bang voor is. Dat is niet geheel onterecht, want waar ligt de grens tussen lekker vrij zijn en jezelf afbakenen.
De man die ze voor nu heel even gekozen had vertolkt wat zij in zichzelf zoekt, meer vrijheid, meer ga ervoor en hard ook.
Maar hij gaat tever daarin voor haar (en voor de meeste).

Voor de ts is het belangrijk om in te zien wat haar zo aantrok in deze man, wat dat zegt over hoe zij wil leven.
Dat deze man voor haar niet goed is is wel duidelijk. Maar hij heeft haar niets aangedaan, niet gespeeld, is geen hufter die met haar hart heeft gespeeld.
Hij heeft een snaar in haar geraakt en het is aan haar om eens te kijken of zij daarin iets moet veranderen in haar eigen leven om zelf completer te worden.

Deze man is een les en ik hoop uiteindelijk een fijne les, waar ze met liefde op terug kan kijken.
pi_203991986
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom had je er moeite mee?
Destijds was ik ook gewoon wat onzekerder dan nu en daardoor wat sneller jaloers, maar daarnaast vond ik het gewoon raar, met een (goede) vriend naar bed gaan. Het voelde daardoor een beetje alsof iedereen waar ik mee stond te kletsen en te feesten haar geneukt zou kunnen hebben. Ze was niet meer alleen van mij tijdens dat feestje. En ik was (op dat moment) de laatste in de rij van mannen. Mijn trots was gekrenkt.

Ik verwachtte echt geen maagd, maar als het zo dichtbij komt vind ik dat niet prettig, in ieder geval toen niet.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 00:25:01 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203992003
quote:

[..]
Dat zijn echte red flags.
Gigantische.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 00:32:58 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203992022
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik weet enkel wat de ts schrijft.

Haar date lijkt zover zij schrijft oprecht dol op haar te zijn.
Player in het verleden, andere leefstijl, dat boeit niet zo. Hij lijkt eerlijk en open naar haar.

Nergens zeg ik dat ze dat dan maar moet accepteren, haar eigen grenzen moet schenden.
Ik zeg vooral het past blijkbaar niet.
Een player "in het verleden" als dat verleden nog dit jaar was en het om iemand van eind 40 gaat, en nog met de scharrels uit dat recente verleden omgaat, is voor mij geen enkele reden aan te nemen dat hij voor TS wel de heilige maagd gaat worden.

En dan dat gedoe met zijn ex en zijn kinderen nog.
Je moet het als ouder wel heel erg verprutst hebben willen je volwassen kinderen je niet hoeven zien, dat ligt dan echt niet aan die andere ouder waar de kinderen nog wel contact mee hebben.

Ik denk dat TS er zeer verstandig aan gedaan heeft dit in dit stadium af te kappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203992159
Ik denk dat het niet uitmaakt wat we hier zeggen, je zal er toch wel mee doorgaan...
  dinsdag 8 maart 2022 @ 07:37:17 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203992661
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 01:35 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat het niet uitmaakt wat we hier zeggen, je zal er toch wel mee doorgaan...
Ze heeft er al een punt achter gezet.
pi_203992846
quote:

Enige verstandige beslissing. En in het vervolg dit soort red flags gelijk serieus nemen. Mensen die zo slecht praten over hun ex en de schuld van alles wat misloopt bij de ander leggen zijn geen leuke mensen.
pi_203997469
Oh joh, was nog een aardige discussie zie ik.

Ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, helemaal toen de huisarts mij vanochtend belde met de uitslag van de SOA-test: :( :(
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:23:39 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203997474
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:23 schreef Brybry het volgende:

Ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, helemaal toen de huisarts mij vanochtend belde met de uitslag van de SOA-test: :( :(
Godver :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203997490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Godver :X
Dat was exact mijn reactie inderdaad.
Hij zou getest zijn na z'n laatste X: Dat was dus een leugen.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:27:39 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203997512
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat was exact mijn reactie inderdaad.
Hij zou getest zijn na z'n laatste X: Dat was dus een leugen.
Nou ja, het kan wel waar zijn geweest, maar als hij het daarna ook nog met anderen onveilig heeft gedaan dan was die test ook nutteloos.
Heeft hij zich überhaupt wel laten testen, of was dat de leugen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203997562
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, het kan wel waar zijn geweest, maar als hij het daarna ook nog met anderen onveilig heeft gedaan dan was die test ook nutteloos.
Heeft hij zich überhaupt wel laten testen, of was dat de leugen?
Ik denk dat het een leugen is geweest of hij is na z'n test nog met een ander het bed in is gedoken.
Werkelijk waar geen idee :?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:35:39 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203997647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:30 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ik denk dat het een leugen is geweest of hij is na z'n test nog met een ander het bed in is gedoken.
Heel veel mannen zijn te schijterig voor een SOA-test, die is uiteraard ook vervelend, maar het is niet zo dat hij voor ons niet vervelend is ofzo.
Plus dat de gevolgen nog veel vervelender kunnen zijn als je niet test.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203997794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 07:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze heeft er al een punt achter gezet.
Te laat zie ik ja _O-
pi_203998469
quote:

[..]
Jij kan het ook gewoon zelf hebben opgelopen bij iemand anders. Je hebt zonder condoom met hem geneukt, dan zal je dat wellicht ook met anderen gedaan hebben.

Of ging de taco er snel na jeuken/branden?
pi_204000303
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]
Jij kan het ook gewoon zelf hebben opgelopen bij iemand anders. Je hebt zonder condoom met hem geneukt, dan zal je dat wellicht ook met anderen gedaan hebben.

Of ging de taco er snel na jeuken/branden?
Ik ben na m'n laatste bedpartner uitgebreid getest ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 maart 2022 @ 20:17:13 #115
Brabo Bastard
pi_204001933
quote:

Ai :X
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204006350
Ik zou hem niet meteen afrekenen op het feit dat hij met vrouwen omgaat waar hij ooit seks mee gehad heeft. Als hij een aantrekkelijke man is en hij gaat uit met die vriendinnen EN ze zijn allemaal single, dan is het logisch dat er eens iets gebeurt. Ik ga ook nog om met mannen waar ooit eens iets mee gebeurd is. Sommige zijn nog bevriend, anderen kom ik gewoon regelmatig tegen. Heb al vaak vriendjes gehad die dat vervelend vonden maar zelf begreep ik die jaloezie niet echt. Dat met de kinderen vind ik veel zorgwekkender. Een slechte relatie met zijn kinderen of zelfs geen contact, dat gebeurt echt niet voor niets.
  woensdag 9 maart 2022 @ 01:07:24 #117
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204006471
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 18:52 schreef Brybry het volgende:

[..]
Ik ben na m'n laatste bedpartner uitgebreid getest ^O^
Maar waarom doe je het dan zo snel zonder condoom? Met iemand waarvan je weet dat die net een scharrel aan de kant heeft gezet? En dus naar alle waarschijnlijkheid iig net voor jou seks met een ander heeft gehad?

Volgens mij is dit vooral een gevalletje van grof geil worden van iemand. Je hebt niet goed nagedacht over dit alles.
Je bent nu tegen iemand aangelopen waarmee het seksueel goed klikte. Maar waarvan je vanaf moment 1 eigenlijk al wist dat het geen relatie materiaal was, niet paste bij wat jij nodig hebt in een relatie. Je wist dat het geen toekomst had en toch deed je het.
Voor een volgende keer, eerst een soa test voordat je het zonder condoom doet. En geen oh ik heb X tijd voor jou nog een soa test gedaan.

Denken doe je tussen je oren, niet tussen je benen.

Ik weet dat ik een beetje hard overkom. Dat doe ik omdat jij echt wel wist dat dit niet ok was voor jou.
Hoelang geleden is het dat jij gedate hebt? En wat zoek je?
Je wist dat deze man niet echt bij je paste, toch ging je er in mee. Liet je met graagte versieren, betoveren.
Welke behoefte vervulde hij?

Hij is niet de boosdoener hier. Vanaf moment 1 wist jij heel prima wie hij was.
Jij wist dat hij zoete woorden in je oor fluisterde. Zelfs als hij vanaf de eerste date met jou enkel van jou was geweest wist je al dat hij een losbol was geweest en zichzelf zal blijven. Hij zal flirten, lachen, feesten.
Dat is de man die je ontmoet hebt, op wie je hoteldebotel bent geworden.
Als je een man wil die dat soort dingen niet doet kies dan geen man die dat wel doet.
Zoek iemand die bij je past, probeer niet iemand aan te passen.

Oma geeft raad…
  woensdag 9 maart 2022 @ 01:18:18 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204006498
Wacht, wat?

Eerst was hij misschien een player in het verleden maar nu niet meer en zat TS fout om hem voor het blok te zetten over zijn omgang met ex-scharrels, en nu hij nog steeds een player blijkt is TS fout omdat ze erin trapte? Rrrrrighttt :?

WTF?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 maart 2022 @ 01:40:22 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204006520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 01:18 schreef Leandra het volgende:
Wacht, wat?

Eerst was hij misschien een player in het verleden maar nu niet meer en zat TS fout om hem voor het blok te zetten over zijn omgang met ex-scharrels, en nu hij nog steeds een player blijkt is TS fout omdat ze erin trapte? Rrrrrighttt :?

WTF?
Nee.

Ze wist van begin tot eind wie hij was.
Of hij wel of geen soa test heeft gedaan X tijd voor haar boeit niet zo. Ze wist dat hij net voor haar gestopt is met scharrelen.
Eerst de uitslag van een soa test, daarna zonder condoom. Dat is denken tussen je oren en niet tussen je benen.

Vriendelijk omgaan met, feesten, lachen, flirten. Daar krijg je geen soa van.
Seks hebben met iemand waarvan je weet dat die recent iig nog een scharrel had, die heel direct voor jou nog die scharrel was kan je wel een soa van krijgen.
Binnen een maand compleet hoteldebotel zijn en zonder condoom neuken met iemand waarvan je weet(!!!!) dat die een actief seksleven had voor jou en ook bij jou gelijk zonder wil kan je wel een soa van krijgen.

Dit gaat niet over vermoedens of ben ondanks anders doen achter gekomen. De ts wist dit van hem.
Hij heeft het vertelt, ze kent zelfs vrienden van hem die het bevestigd hebben. Ze wist en weet wie hij is. Het staat in de OP.

Ze is niet verkracht ofzo, ze wilde dit zelf. En ik stel dat ze vanaf moment 1 al die waarschuwing hoorde in haar achterhoofd.
De vraag voor haar is waarom negeerde ze dat? Waarom wilde ze hem geloven ondanks al die rode vlaggen, luchtalarmen zelfs???
pi_204006542
Tja soms heb je gewoon even behoefte ;(
pi_204006750
Bijzondere analyse @Cause Mayhem.

Kan ik mij erin vinden? Nee.

Geeft niet, je doet het met de info die je krijgt maar bijzonder is het wel :O
pi_204007665
quote:

[..]
Of hij had zich te snel laten testen, veel soa's kunnen pas 3 weken na besmetting worden vastgesteld. Maar het zou mij ook kunnen gebeuren dat als iemand aangeeft getest te zijn na z'n laatste seksuele contact (en alles in orde was) dat we dan geen condoom gebruiken. Is toch ook niet heel vreemd als je de persoon vertrouwt?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 01:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nee.

Ze wist van begin tot eind wie hij was.

Dit gaat niet over vermoedens of ben ondanks anders doen achter gekomen. De ts wist dit van hem.
Hij heeft het vertelt, ze kent zelfs vrienden van hem die het bevestigd hebben. Ze wist en weet wie hij is. Het staat in de OP.

Ze is niet verkracht ofzo, ze wilde dit zelf. En ik stel dat ze vanaf moment 1 al die waarschuwing hoorde in haar achterhoofd.
De vraag voor haar is waarom negeerde ze dat? Waarom wilde ze hem geloven ondanks al die rode vlaggen, luchtalarmen zelfs???
Ik weet het niet hoor, als ik de OP lees, interpreteer ik dat ze een maand daten en ze er in die maand is achter gekomen dat hij nogal veel scharrelt en dat voor haar een red flag is. Weliswaar is ze er nog wel snel achter, maar ik krijg het idee dat ze het juist niet vanaf het begin al wist, lijkt me dat ze dan niets begonnen was.
Waarschijnlijk niet je bedoeling, maar het lijkt een beetje alsof je zegt dat het allemaal TS eigen schuld is, omdat ze wist waar ze aan begon. Terwijl het voor mij helemaal niet zo duidelijk is of ze dat echt wel wist, soms komt iemand in het begin gewoon anders over.

Maar goed, ze is er iig mee gestopt en zelfs zo verstandig geweest nog een soa test te doen, complimenten TS!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 09:29:30 #123
441859 crew  Lenny77
pi_204007721
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 06:43 schreef Brybry het volgende:
Bijzondere analyse @:Cause Mayhem.

Mja ik begrijp wel wat ze wil zeggen hoor.

Die kerel is gewoon altijd eerlijk geweest over zijn verleden en zijn gescharrel. Daar ben je niet stiekem of onverwacht achter gekomen, hij heeft je alle info gegeven en toegang tot vrienden die dit bevestigd hebben. Dus dat hij met je gespeeld heeft: daar ben ik het ook niet mee eens. Dat deze levensstijl niet bij je past? Ja dat kan prima hoor en is je volste recht om niet verder te willen. Maar spelen? Nee...

De SOA? Helaas moet je daar met 2 bij zijn. Wie weet heeft hij daar wel over gelogen of heeft hij wel getest maar erna toch nog eens gescharreld en gedacht dat die ene keer echt wel niet zo een risico zou geven. Van het moment dat je condoomloos gaat moet je ergens toch rekening houden met het risico op een SOA/ zwangerschap en die gok hebben jullie beiden genomen. Leuk is het natuurlijk niet.
De echte rode vlaggen zijn inderdaad die kinderen en de ex.

Maar het maakt ondertussen niets meer uit, jullie zijn uit elkaar. Ik wens je veel beterschap en snel SOA-vrij te zijn :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 09:31:07 #124
441859 crew  Lenny77
pi_204007733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
maar het lijkt een beetje alsof je zegt dat het allemaal TS eigen schuld is, omdat ze wist waar ze aan begon. Terwijl het voor mij helemaal niet zo duidelijk is of ze dat echt wel wist, soms komt iemand in het begin gewoon anders over.

Het gaat niet om schuld. Het gaat over het gevoel dat hij met haar gespeeld heeft.
pi_204007745
Jij wordt zijn zoveelste trofeetje. Lekker links laten liggen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 9 maart 2022 @ 09:57:08 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204007966
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het gaat niet om schuld. Het gaat over het gevoel dat hij met haar gespeeld heeft.
Ik snap dat gevoel wel. Hij heeft haar toch wel een beetje in een waan gelaten. Jij en Mayhem vinden dat niet voldoende om hem te betichten van ‘spelen’, maar het beschrijft kennelijk wel TS haar gevoel.

Blijf het bijzonder vinden hoe sommigen het nodig vinden om zo voor die man op te komen. Of hoe ze menen dat TS hier nog een belangrijke les te leren heeft. Er wordt daarin schromelijk overdreven hoe zij hem slecht wegzet (ja, slecht voor haar, die conclusie had ze ook allang getrokken) en hoe TS zou menen ‘gespeeld’ te zijn. Eén keer noemt ze hem ‘iemand die met mij speelt’ en daar wordt imo veel te veel door anderen voor TS ingevuld wat ze daar allemaal mee zou bedoelen.
pi_204008005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ah, ik heb het eens terug gelezen en zie inderdaad nergens staan dat hij echt daadwerkelijk heeft aangegeven een monogame relatie met TS te ambiëren. Ik zie wel dat TS van hem verlangde zijn scharrels op te geven en hij daar wel respect voor had, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij het ook wil. Kan zijn dat TS vanuit haar eigen roze bril wat dingen fout geďnterpreteerd heeft. Snap nu beter wat jij en CauseMayhem bedoelen. Vond het een beetje overkomen als "niet zo zeuren, je wist waar je aan begon", terwijl TS eigenlijk hier meer om raad vroeg (misschien omdat ze wel wist dat haar roze bril het zicht wat vertroebelde).
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 10:08:29 #128
441859 crew  Lenny77
pi_204008073
Oh nee, TS mag echt wel 'zeuren' en als zij dat gevoel heeft dan is dat gewoon haar gevoel.
Maar ik probeer meer in perspectief te zetten. Ik wil hem niet bestempelen als goedzak of voor m opkomen hoor. Maar het gevoel van bespeeld te zijn is niet prettig. Als je dat dan kan relativeren tot: 'hij was gewoon niets voor mij en ik ben blij dat ik daar zo vroeg achter ben gekomen', dat voelt toch heel wat fijner?
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:21:39 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204008180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Lenny77 het volgende:
Oh nee, TS mag echt wel 'zeuren' en als zij dat gevoel heeft dan is dat gewoon haar gevoel.
Maar ik probeer meer in perspectief te zetten. Ik wil hem niet bestempelen als goedzak of voor m opkomen hoor. Maar het gevoel van bespeeld te zijn is niet prettig. Als je dat dan kan relativeren tot: 'hij was gewoon niets voor mij en ik ben blij dat ik daar zo vroeg achter ben gekomen', dat voelt toch heel wat fijner?
Ja OK, ik snap je punt.
pi_204008710
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 01:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Maar waarom doe je het dan zo snel zonder condoom? Met iemand waarvan je weet dat die net een scharrel aan de kant heeft gezet? En dus naar alle waarschijnlijkheid iig net voor jou seks met een ander heeft gehad?

Volgens mij is dit vooral een gevalletje van grof geil worden van iemand. Je hebt niet goed nagedacht over dit alles.
Je bent nu tegen iemand aangelopen waarmee het seksueel goed klikte. Maar waarvan je vanaf moment 1 eigenlijk al wist dat het geen relatie materiaal was, niet paste bij wat jij nodig hebt in een relatie. Je wist dat het geen toekomst had en toch deed je het.
Voor een volgende keer, eerst een soa test voordat je het zonder condoom doet. En geen oh ik heb X tijd voor jou nog een soa test gedaan.

Denken doe je tussen je oren, niet tussen je benen.

Ik weet dat ik een beetje hard overkom. Dat doe ik omdat jij echt wel wist dat dit niet ok was voor jou.
Hoelang geleden is het dat jij gedate hebt? En wat zoek je?
Je wist dat deze man niet echt bij je paste, toch ging je er in mee. Liet je met graagte versieren, betoveren.
Welke behoefte vervulde hij?

Hij is niet de boosdoener hier. Vanaf moment 1 wist jij heel prima wie hij was.
Jij wist dat hij zoete woorden in je oor fluisterde. Zelfs als hij vanaf de eerste date met jou enkel van jou was geweest wist je al dat hij een losbol was geweest en zichzelf zal blijven. Hij zal flirten, lachen, feesten.
Dat is de man die je ontmoet hebt, op wie je hoteldebotel bent geworden.
Als je een man wil die dat soort dingen niet doet kies dan geen man die dat wel doet.
Zoek iemand die bij je past, probeer niet iemand aan te passen.

Oma geeft raad…
Blaiming. Hij was toch zo goed?
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:42:25 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204009055
Ik date trouwens met mijn minnares terwijl mijn ex weer bij me inwoont en een andere vrouw van me zwanger is. Oppervlakkig gezien zou je dit ook als red flags kunnen zien, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
The End Times are wild
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:22:02 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204009401
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef LXIV het volgende:
Ik date trouwens met mijn minnares terwijl mijn ex weer bij me inwoont en een andere vrouw van me zwanger is. Oppervlakkig gezien zou je dit ook als red flags kunnen zien, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
Ja, voor jou is er niks aan de hand. Voor die drie vrouwen is het moeilijk te bepalen hoe dit (emotioneel) voor ze uitpakt.
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:52:01 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204009659
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, voor jou is er niks aan de hand. Voor die drie vrouwen is het moeilijk te bepalen hoe dit (emotioneel) voor ze uitpakt.
Voor mij is er natuurlijk wel van alles aan de hand, maar het is gelopen hoe het gelopen is. Ik ben ook naar iedereen hier open over geweest. Het is inderdaad geen klein ding voor een vrouw waarmee je date als er een andere vrouw van jou in verwachting is. 3e date verteld, kwam wel binnen natuurlijk. Maar ik heb geen romantische relatie met de zwangere vrouw (gehad)
The End Times are wild
  woensdag 9 maart 2022 @ 13:10:13 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_204009815
Hand in eigen boezem steken; hoeveel heb jij er gedaan in de afgelopen paar jaar? Idd, das dus een non-issue.
Geen idee met hoeveel je er nog contact hebt, maar ik kan me herinneren dat jij ook niet vies was van jojo- en stoplicht dingen, en dus projecteer je nu eigenlijk jouw eigen gedrag inclusief verwachtingspatroon op hem, en noemt dat een red flag.

Get serious girl.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_204010009
[quote]1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef Brybry het volgende:

-nee-

[ Bericht 17% gewijzigd door Lenny77 op 09-03-2022 14:29:12 ]
pi_204010045
Even logisch nadenken.

1. Je zoekt een partner voor een langdurige diepgaande relatie.

2. Je neukt met een man die erom bekend staat geen ervaring te hebben met het onder punt 1. gestelde.

Wat klopt er niet?
pi_204010097
[quote]1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:24 schreef Brybry het volgende:

-en ook nee-

[ Bericht 24% gewijzigd door Lenny77 op 09-03-2022 14:29:48 ]
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 14:30:21 #138
441859 crew  Lenny77
pi_204010652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Even logisch nadenken.

1. Je zoekt een partner voor een langdurige diepgaande relatie.

2. Je neukt met een man die erom bekend staat geen ervaring te hebben met het onder punt 1. gestelde.

Wat klopt er niet?
Nou, die man had toch gewoon een ex en al volwassen kinderen? Lijkt mij dat hij toch wel ervaring heeft opgedaan?
  woensdag 9 maart 2022 @ 15:55:50 #139
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204011551
quote:

[..]
Nou ja, dat is wel degelijk een verschil. Je kunt er vrolijk op los scharrelen, maar als je dat nog een maand geleden hebt gedaan betwijfel ik of er mensen zijn die zo van het ene op het andere moment van het scharrelen een monogame relatie in kunnen stappen en loyaal kunnen blijven.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:42:51 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204012099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou ja, dat is wel degelijk een verschil. Je kunt er vrolijk op los scharrelen, maar als je dat nog een maand geleden hebt gedaan betwijfel ik of er mensen zijn die zo van het ene op het andere moment van het scharrelen een monogame relatie in kunnen stappen en loyaal kunnen blijven.
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:53:33 #141
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204012226
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet.
Afwisselend met meerdere mensen het bed delen doe je om er iets uit te halen, dat valt weg als je een monogame relatie aangaat. En dan ineens zijn die zaken allemaal niet meer aan de orde? Het kan technisch gezien wellicht, maar ik zou daar toch sterke vraagtekens bij hebben die eerst beantwoord moeten worden om daar vertrouwen in te hebben.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:59:45 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204012320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Afwisselend met meerdere mensen het bed delen doe je om er iets uit te halen, dat valt weg als je een monogame relatie aangaat. En dan ineens zijn die zaken allemaal niet meer aan de orde? Het kan technisch gezien wellicht, maar ik zou daar toch sterke vraagtekens bij hebben die eerst beantwoord moeten worden om daar vertrouwen in te hebben.
Ligt er maar aan hoe je daar in staat. Zijn ook mensen die dat doen bij gebrek aan vaste partner danwel vaste fwb. En die bij het wél vinden van een partner moeiteloos omschakelen naar monogamie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-03-2022 18:05:55 ]
pi_204013686
Wat een aannames. Bij mijn laatste serieuze relatie ben ik moeiteloos van een losbandig bestaan in een monogame relatie gestapt.
Ik ben nu moeiteloos van een losbandig bestaan sinds een maand of 5 even helemaal gestopt met scharrelen.
Als ik morgen weer zin heb in scharrelen doe ik dat of als ik iemand tegenkom in wie ik meer zie dan ben ik monogaam.
Ik zou denk ik ook best vanuit een scharrel een serieuze relatie kunnen starten.

Ik vind iemands seksuele historie gewoon niet zo heel erg interessant. Wat belangrijk is is hoe de relatie tussen jullie 2 is, vind ik dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204014898
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Hand in eigen boezem steken; hoeveel heb jij er gedaan in de afgelopen paar jaar? Idd, das dus een non-issue.
Geen idee met hoeveel je er nog contact hebt, maar ik kan me herinneren dat jij ook niet vies was van jojo- en stoplicht dingen, en dus projecteer je nu eigenlijk jouw eigen gedrag inclusief verwachtingspatroon op hem, en noemt dat een red flag.

Get serious girl.
Was jij niet diegene die elke maand een andere vriendin had en vervolgens naar een relatie bent gegaan?

En dat is prima. Weet je wel, even scharrelen totdat je klaar bent voor een serieuze relatie.

Ik begrijp dus dat er mensen zijn die zeggen : Als je scharrelt heb je daarna geen recht op een serieuze relatie.

Deze man wist vanaf dag 1: Ik zoek iets serieus, geen scharrel of fwb.
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2022 @ 23:44:35 #145
70532 loveli
N
pi_204019299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef LXIV het volgende:
Frank Weerwind?
crap in = crap out
  donderdag 10 maart 2022 @ 13:54:02 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_204024422
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:37 schreef Brybry het volgende:

[..]
Was jij niet diegene die elke maand een andere vriendin had en vervolgens naar een relatie bent gegaan?

En dat is prima. Weet je wel, even scharrelen totdat je klaar bent voor een serieuze relatie.

Ik begrijp dus dat er mensen zijn die zeggen : Als je scharrelt heb je daarna geen recht op een serieuze relatie.

Deze man wist vanaf dag 1: Ik zoek iets serieus, geen scharrel of fwb.
Elke weeks soms zelfs :Y , gewoon de hele showroom proefrijden tot je er eentje vindt die je wilt houden..
En gewoon altijd duidelijk geweest over mijn intenties.. pas toen ik het proefrijden beu was en de showroom uit liep, struikelde ik voor de deur over een exemplaar wat voor mij geschapen leek en voldeed aan bijna de complete shitlist die ik in de tijd had opgesteld en met als bonus 2 kids _O- .

Ik doelde in jouw geval meer op het wispelturige, wel houden, niet houden, andere opduikelen, niks, weer terug naar de vorige, en dat in sommige gevallen diverse keren, en zelfs nog met een backup FWBtje ergens in de coulissen.. en nu wijs je naar een kerel die ook lekker een tijdje heeft gedaan waar hij zin in had, en gebruikt dan ook nog zijn kids en ex tegen hem in het verhaal in de vorm van red flags.. kweenie, maar ik kreeg een beetje een pot en ketel gevoel van je verhaal, no more no less :)

En zeker bij de welbekende vechtscheidingen, wordt er vaak behoorlijk met kak gegooid over en weer en lekker stemming- en zwartgemaakt, en soms zijn die verhoudingen tussen kids en exen dan behoorlijk fucked up, ik vind niet dat je dat bij iemand om zijn nek moet hangen als zijnde een red flag.. of.. we zitten weer eens te oordelen op basis van een half verhaal.

Als ik vertel hoe dat met die chick van mij nu in elkaar zit krijg ik ws ook heel R&P over me heen, want dat is ook één grote vlaggenkwekerij, maar dat is gewoon allemaal op te lossen shit die erbij hoort.. en JIJ bent de enige die kan inschatten of dat wel of niet iets voor je is.. daar heb je de mening van tig FOK! autisten niet voor nodig toch? Ik had je wel een beetje zelfverzekerder ingeschat als dat eigenlijk.

Of.. moest je gewoon even in de aandacht en moet ik die Dramaqueen of the South paint nog effe opgraven? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_204030465
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef Avianflu het volgende:
Wat een aannames. Bij mijn laatste serieuze relatie ben ik moeiteloos van een losbandig bestaan in een monogame relatie gestapt.
Ik ben nu moeiteloos van een losbandig bestaan sinds een maand of 5 even helemaal gestopt met scharrelen.
Als ik morgen weer zin heb in scharrelen doe ik dat of als ik iemand tegenkom in wie ik meer zie dan ben ik monogaam.
Ik zou denk ik ook best vanuit een scharrel een serieuze relatie kunnen starten.

Ik vind iemands seksuele historie gewoon niet zo heel erg interessant. Wat belangrijk is is hoe de relatie tussen jullie 2 is, vind ik dan.
Nou, als jij dat kan, dan kan die vriend van Brietje het vast ook toch?
pi_204031924
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef Faxie het volgende:

[..]
Nou, als jij dat kan, dan kan die vriend van Brietje het vast ook toch?
Dat denk ik ook, als hij wil. Maar misschien wil hij niet.
Hoe dan ook, ze leken niet bij elkaar te passen zoals ik het hier lees.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204040491
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:47 schreef Brybry het volgende:
Hoi allemaal ,

Lang verhaal kort; We daten nu een maandje en beginnen elkaar wel erg leuk te vinden....Maar.....ik heb een grote rode vlag ontdekt en heb even jullie ongezouten mening nodig.

1. Man is kwestie is een populaire man en heeft een hoop vriendinnen waaronder ex-scharrels.
Heb al aangegeven dat ik dat lastig te begrijpen vind maar soit.
2. Man heeft een hekel aan de moeder van z'n kinderen en heeft slechts met 1 van z'n kinderen contact.
Ik ben zelf moeder en vind dit echt heel erg...
De combinatie van bovenstaande zaken toont mij een bepaald beeld van deze man en dat is niet best.

Omdat we pas een maand daten ken ik de volledige details niet betreffende de moeder van z'n kinderen.

Wel weet ik dat hij pas een scharrel aan de kant heeft gezet voor mij maar die vrouw is eigenlijk altijd wel aanwezig in z'n leven.
Ik heb al aangegeven dat ons ding van korte duur zal zijn als hij zo graag nog met z'n scharrels wil omgaan.

quote:

[..]
Dit. Vertrouwen is essentieel, geen jaloers gedoe.

En anders moet je maar een braver vriendje zonder vrouwen (behalve zijn moeder en zussen) om hem heen strikken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204040577
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:11 schreef Godshand het volgende:

[..]
[..]
Dit. Vertrouwen is essentieel, geen jaloers gedoe.

En anders moet je maar een braver vriendje zonder vrouwen (behalve zijn moeder en zussen) om hem heen strikken...
Braaf is saai natuurlijk
pi_204040664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:20 schreef Faxie het volgende:

[..]
Braaf is saai natuurlijk
Ik zie al dat het geklapt is.
quote:

Ohja, ook al ga je niet met hem verder, ik zou hem wel ff inlichten dat hij een kuurtje moet halen (bij bacteriële SOA) of voortaan op moet passen als hij minder energiek is of een prednisonkuur krijgt omdat dan zijn herpes gaat opspelen. Naast dat natuurlijk om ook te voorkomen dat hij verder de SOA het land in verspreid.

Sterkte er mee!
  vrijdag 11 maart 2022 @ 18:36:14 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204040700
quote:

Wauw :')
pi_204041297
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 06:43 schreef Brybry het volgende:
Bijzondere analyse @:Cause Mayhem.

Ik snap deze analyse wel: jij hoopte dat hij jouw droomman kon worden, maar je kwam er gaandeweg achter dat hij (nog) scharrelt. Als je er dan voor kiest om dit contact te verbreken heeft het geen meerwaarde meer om hem een player te noemen en/of verwijten te maken, zeker deze soa is echt ook je eigen schuld omdat je er bewust voor kiest om condoomloze seks te hebben. Dus leer van deze wijze les, heb voortaan double dutch seks en laat je vooral niet meer meeslepen door mooie praatjes......
pi_204055086
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik snap deze analyse wel: jij hoopte dat hij jouw droomman kon worden, maar je kwam er gaandeweg achter dat hij (nog) scharrelt. Als je er dan voor kiest om dit contact te verbreken heeft het geen meerwaarde meer om hem een player te noemen en/of verwijten te maken, zeker deze soa is echt ook je eigen schuld omdat je er bewust voor kiest om condoomloze seks te hebben. Dus leer van deze wijze les, heb voortaan double dutch seks en laat je vooral niet meer meeslepen door mooie praatjes......
Ja jemig, tuurlijk is een soa oplopen (vrijwel) altijd je eigen schuld. Je bent er tenslotte zelf bij toch? Maar het is wel kut en elk normaal mens baalt daarvan. Ik zou er ook boos om zijn, want je stelt toch een bepaald vertrouwen in iemand, of de hoop dat iemand te vertrouwen is. Dus het is rot als dat niet zo blijkt te zijn. En het is makkelijker om die boosheid te richten op een ander ipv jezelf, want van jezelf een sukkel vinden wordt niemand gelukkiger, dus waarom zou je dat er bij iemand willen inwrijven..
Sarcasme. Herken het.
pi_204055805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 21:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Ja jemig, tuurlijk is een soa oplopen (vrijwel) altijd je eigen schuld. Je bent er tenslotte zelf bij toch? Maar het is wel kut en elk normaal mens baalt daarvan. Ik zou er ook boos om zijn, want je stelt toch een bepaald vertrouwen in iemand, of de hoop dat iemand te vertrouwen is. Dus het is rot als dat niet zo blijkt te zijn. En het is makkelijker om die boosheid te richten op een ander ipv jezelf, want van jezelf een sukkel vinden wordt niemand gelukkiger, dus waarom zou je dat er bij iemand willen inwrijven..
Het verbaast me vooral dat ze op zo'n korte termijn al overstag ging tot onveilige seks en ze heeft zich al vaker laten testen dus misschien moet ze daar eens over nadenken.....

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2022 21:39:13 ]
pi_204056183
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het verbaast me vooral dat ze op zo'n korte termijn al overstag ging tot onveilige seks en ze heeft zich al vaker laten testen dus misschien moet ze daar eens over nadenken.....
Ben je mal :{w
pi_204060114
quote:

[..]
Als je scharrelt is het sowieso handig om je regelmatig te laten testen. Veilige seks geeft geen garantie op geen soa.

Over die onveilige seks wel eens. Maar goed, ik heb mij daar persoonlijk ook wel eens schuldig aan gemaakt en er van geleerd.
pi_204060734
quote:

[..]
Het verbaast je omdat je het zelf niet doet. Maar ieder is daar natuurlijk helemaal vrij in en staat er anders tegenover. Moet iedereen daar wat van vinden omdat het niet aan je eigen maatstaf voldoet?
Sarcasme. Herken het.
pi_204060745
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 09:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Het verbaast je omdat je het zelf niet doet. Maar ieder is daar natuurlijk helemaal vrij in en staat er anders tegenover. Moet iedereen daar wat van vinden omdat het niet aan je eigen maatstaf voldoet?
Ik wilde het alleen maar uitleggen, maar goed.....einde discussie dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2022 09:28:52 ]
pi_204061519
quote:

[..]
Er wordt toch vaak veel sneller "overstag gegaan" met onveilige seks dan wat TS nu beschrijft. Zo kan je aan alles schuldig zijn. Ik denk aan dit antwoord te lezen dat je heel weinig ervaring met daten of scharrelen hebt dus vind ik het redelijk zwak van je om daar een vingerwijzend antwoord op te geven.
pi_204061928
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:47 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Er wordt toch vaak veel sneller "overstag gegaan" met onveilige seks dan wat TS nu beschrijft. Zo kan je aan alles schuldig zijn. Ik denk aan dit antwoord te lezen dat je heel weinig ervaring met daten of scharrelen hebt dus vind ik het redelijk zwak van je om daar een vingerwijzend antwoord op te geven.
Dit was niet vingerwijzend bedoeld,maar als wijze raad. Voor je het weet pakt een soa nét even verkeerd uit en is ze de klos.

Oh en genoeg date/scharrel ervaring hier hoor, maar wel altijd veilig gedaan. Niet zomaar een aanname maken uit een post.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2022 11:27:08 ]
pi_204067041
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 00:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een player "in het verleden" als dat verleden nog dit jaar was en het om iemand van eind 40 gaat, en nog met de scharrels uit dat recente verleden omgaat, is voor mij geen enkele reden aan te nemen dat hij voor TS wel de heilige maagd gaat worden.

En dan dat gedoe met zijn ex en zijn kinderen nog.
Je moet het als ouder wel heel erg verprutst hebben willen je volwassen kinderen je niet hoeven zien, dat ligt dan echt niet aan die andere ouder waar de kinderen nog wel contact mee hebben.

Ik denk dat TS er zeer verstandig aan gedaan heeft dit in dit stadium af te kappen.
The frontal lobe is fully developed at 25
pi_204076829
quote:

[..]
Klinkt als mijn ex! _O- :R
The waves you made will always be
pi_204076969
Exen :')
pi_204118928
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:35 schreef Faxie het volgende:
Exen :')
Ze zouden verboden moeten worden... *O*
The waves you made will always be
pi_204119007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:47 schreef pepper_961 het volgende:

[..]
Ze zouden verboden moeten worden... *O*
Gewoon niet aan beginnen ^O^
pi_204122744
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef Faxie het volgende:

[..]
Gewoon niet aan beginnen ^O^
Koste wat kost bij haar blijven? :P
pi_204122867
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 06:29 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Koste wat kost bij haar blijven? :P
Nee.... snif ;( Gewoon niet aan beginnen dus ;(
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:30:03 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204122885
Wat een onzin, als iemand zegt bewezen soavrij te zijn, en jij weet dat je trouw was en je bent ook soavrij, is het toch echt zíjn schuld als jij vervolgens een soa van hem krijgt. Hij is niet eerlijk. Een gore lul is het.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204123103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:26 schreef Faxie het volgende:

[..]
Nee.... snif ;( Gewoon niet aan beginnen dus ;(
Nu snap ik waarom je niet date :P
pi_204123125
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:12 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Nu snap ik waarom je niet date :P
Ik zou gerust met je daten hoor :{w
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 maart 2022 @ 09:02:32 #172
Brabo Bastard
pi_204123480
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:30 schreef Andromache het volgende:
Wat een onzin, als iemand zegt bewezen soavrij te zijn, en jij weet dat je trouw was en je bent ook soavrij, is het toch echt zíjn schuld als jij vervolgens een soa van hem krijgt. Hij is niet eerlijk. Een gore lul is het.
Well, you're not wrong...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204259336
Wellicht zelf keuzes maken
pi_204259375
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 18:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
The frontal lobe is fully developed at 25
40cm hier
pi_204259444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 21:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Omdat er wellicht een patroon is.
pi_204277612
Z.s.m. dumpen, hier komt alleen maar ellende van. Dit is zo'n type man die nog lang niet is uitgespeeld en ook niet toe is aan een serieuze relatie als je het mij vraagt
pi_204278085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef Jackiexx het volgende:
Z.s.m. dumpen, hier komt alleen maar ellende van. Dit is zo'n type man die nog lang niet is uitgespeeld en ook niet toe is aan een serieuze relatie als je het mij vraagt
Ja maar dat maakt het juist zo lekker spannend
  woensdag 30 maart 2022 @ 21:18:52 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204278127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef Jackiexx het volgende:
Even naar de datum van de OP kijken en als een topic dan al aan paar weken oud blijkt, dan zou ik even scannen of TS al heeft gemeld hoe de stand inmiddels is.
pi_204286105
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Even naar de datum van de OP kijken en als een topic dan al aan paar weken oud blijkt, dan zou ik even scannen of TS al heeft gemeld hoe de stand inmiddels is.
Of anders een slotje vragen bij de mod
  donderdag 31 maart 2022 @ 19:09:56 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204286818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:19 schreef Godshand het volgende:

[..]
Of anders een slotje vragen bij de mod
Wie?
pi_204287576
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wie?
Jij, als jij je zo erg aan nieuwe posts stoort
pi_204288337
Heftig sfeertje
pi_204297004
Klinkt gewoon als een flierefluiter, die vroeg of laat toch weer buiten de deur gaat tuinieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')