Het gekke is; Ik probeer de boel te temperen maar hij heeft mij het liefst elke dag bij zich. Hij lijkt wel echt verliefd te zijn. Zelfs na m'n 'flikker op met je scharrels -rant'quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef maily het volgende:
Ik denk niet dat jij exclusief bent/wordt ....
Ik was gestopt met daten omdat ik niet meer wil scharrelen, alleen een diepgaande verbinding.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:49 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Hij is vader, jij bent moeder... scharrelen een optie?
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef maily het volgende:
Wat zou je een vriendin adviseren die met dit verhaal kwam?
Betoverd??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.
Mannelijke vrienden zeggen: grote rode vlag maar hij lijkt wel echt betoverd door je .
Not my wordsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Betoverd??![]()
Maar zolang zijn scharrels in zijn leven blijven en zolang het contact met zijn kinderen/ex niet verbeterd zou ik er heel ver van weg blijven.......
Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Brybry het volgende:
[..]
Not my words![]()
En inderdaad, als ik m'n roze bril afzet dan is dat het enige wat ik kan bedenken.
Maar ja, ik heb een roze bril, hij is hoteldebotel en als ik het toelaat ik ook... Merk aan hem dat hij bereid is in scharrels aan de kant te zetten.
Ik heb letterlijk gezegd 'Als jij nog scharrels in je leven wilt , zgn. als vrienden dan ben ik uit je leven, we zullen zelfs geen vrienden zijn. '
Dat vond ie heftig maar kon ook wel waarderen.
Aaaaaargh. Dit is dus precies de reden waarom ik ben gestopt met daten.![]()
Maar voor hoelang?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?quote:
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?
Klinkt verstandigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.
Ik denk dat het ik het nog een maandje aankijk ofzo.
Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.
Ik denk dat het ik het nog een maandje aankijk ofzo.
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.
Dat doet hij nu toch niet meer neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:02 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |