abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203951779
Hoi allemaal ,

Ik ben een tijdje weggeweest maar ik heb even jullie advies nodig.
Mijn date leven lag volledig stil toen ik via via werd voorgesteld aan een leuke man.

Lang verhaal kort; We daten nu een maandje en beginnen elkaar wel erg leuk te vinden....Maar.....ik heb een grote rode vlag ontdekt en heb even jullie ongezouten mening nodig.

1. Man is kwestie is een populaire man en heeft een hoop vriendinnen waaronder ex-scharrels.
Heb al aangegeven dat ik dat lastig te begrijpen vind maar soit.
2. Man heeft een hekel aan de moeder van z'n kinderen en heeft slechts met 1 van z'n kinderen contact.
Ik ben zelf moeder en vind dit echt heel erg...
De combinatie van bovenstaande zaken toont mij een bepaald beeld van deze man en dat is niet best.

Omdat we pas een maand daten ken ik de volledige details niet betreffende de moeder van z'n kinderen.

Wel weet ik dat hij pas een scharrel aan de kant heeft gezet voor mij maar die vrouw is eigenlijk altijd wel aanwezig in z'n leven.
Ik heb al aangegeven dat ons ding van korte duur zal zijn als hij zo graag nog met z'n scharrels wil omgaan.

Maar goed, brand los. Wat moet ik hiermee?
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 12:48:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203951793
Ik denk niet dat jij exclusief bent/wordt ....
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:48:49 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203951796
Dumpen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203951804
Hij is vader, jij bent moeder... scharrelen een optie?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203951810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef maily het volgende:
Ik denk niet dat jij exclusief bent/wordt ....
Het gekke is; Ik probeer de boel te temperen maar hij heeft mij het liefst elke dag bij zich. Hij lijkt wel echt verliefd te zijn. Zelfs na m'n 'flikker op met je scharrels -rant'
pi_203951818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:49 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Hij is vader, jij bent moeder... scharrelen een optie?
Ik was gestopt met daten omdat ik niet meer wil scharrelen, alleen een diepgaande verbinding.
Z'n kids zijn volwassen btw
  Spellchecker zaterdag 5 maart 2022 @ 12:54:35 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203951861
Wat zou je een vriendin adviseren die met dit verhaal kwam? ;)
pi_203951979
Hoe oud zijn jullie?
pi_203951995
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef maily het volgende:
Wat zou je een vriendin adviseren die met dit verhaal kwam? ;)
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.
Mannelijke vrienden zeggen: grote rode vlag maar hij lijkt wel echt betoverd door je .
pi_203952003
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:04 schreef Socios het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik midden 30 en hij eind 40.
pi_203952123
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat vind ik dus lastig. Ik heb er met vriendinnen over gesproken en die vinden het ook een lastig iets.
Mannelijke vrienden zeggen: grote rode vlag maar hij lijkt wel echt betoverd door je .
Betoverd?? :o

Maar zolang zijn scharrels in zijn leven blijven en zolang het contact met zijn kinderen/ex niet verbeterd zou ik er heel ver van weg blijven.......
pi_203952201
Klinkt kansloos allemaal.

Tenzij puur seks.
pi_203952216
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Betoverd?? :o

Maar zolang zijn scharrels in zijn leven blijven en zolang het contact met zijn kinderen/ex niet verbeterd zou ik er heel ver van weg blijven.......
Not my words _O-

En inderdaad, als ik m'n roze bril afzet dan is dat het enige wat ik kan bedenken.

Maar ja, ik heb een roze bril, hij is hoteldebotel en als ik het toelaat ik ook... Merk aan hem dat hij bereid is in scharrels aan de kant te zetten.
Ik heb letterlijk gezegd 'Als jij nog scharrels in je leven wilt , zgn. als vrienden dan ben ik uit je leven, we zullen zelfs geen vrienden zijn. '
Dat vond ie heftig maar kon ook wel waarderen.

Aaaaaargh. Dit is dus precies de reden waarom ik ben gestopt met daten. :( -O-
pi_203952262
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Brybry het volgende:

[..]
Not my words _O-

En inderdaad, als ik m'n roze bril afzet dan is dat het enige wat ik kan bedenken.

Maar ja, ik heb een roze bril, hij is hoteldebotel en als ik het toelaat ik ook... Merk aan hem dat hij bereid is in scharrels aan de kant te zetten.
Ik heb letterlijk gezegd 'Als jij nog scharrels in je leven wilt , zgn. als vrienden dan ben ik uit je leven, we zullen zelfs geen vrienden zijn. '
Dat vond ie heftig maar kon ook wel waarderen.

Aaaaaargh. Dit is dus precies de reden waarom ik ben gestopt met daten. :( -O-
Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....
pi_203952523
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zou dan in elk geval even waakzaam blijven, even aanzien of hij daadwerkelijk zijn scharrels uit z'n leven gaat zetten.....
Maar voor hoelang?
pi_203952544
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:49 schreef Brybry het volgende:

[..]
Maar voor hoelang?
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?
pi_203952562
Hier kan je geen conclusies aan verbinden.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 13:54:51 #18
5428 crew  miss_sly
pi_203952569
Hij heeft niet voor niks zoveel ex-vriendinnen en scharrels. Kennelijk is hij heel goed in het bespelen van vrouwen en het zich bijzonder laten voelen. Ik zou de red flags zeer serieus nemen, want een diepgaande verbinding waarnaar je zegt op zoek te zijn, gaat hem niet worden, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203952573
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Tja, wanneer weet je dat echt zeker? Het is niet voor niks een rode vlag voor je natuurlijk.......durf je het nog een tijdje aan of blijf je misschien voor altijd twijfelen?
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.

Ik denk dat het ik het nog een maandje aankijk ofzo.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:55:52 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203952576
Als het voor jou acceptabel is moet je het doen. Zoals jij het omschrijft is het echter een man die na de eerste fase je gewoon gaat gebruiken. Rationeel weet je dat ook gerust.
The End Times are wild
pi_203952626
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:

[..]
Vrienden blijven met vrouwen die de afgelopen 2jaar op z'n geval hebben gezeten: Harde grens, geen compromis mogelijk, accepteer ik niet.
De vraag is dus ; Voelt hij zelf de behoefte om die contacten te beëindigen? Zo ja, mooi we kunnen verder. Zo nee, ik stop ermee.

Klinkt verstandig
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:18:48 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203952847
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203953978
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik kan me best voorstellen dat je met iemand met iemand een keer seks hebt en er een vriendschappelijke klik is. Maar als het er een hele hoop zijn zou ik me er ook niet zo comfortabel bij voelen.
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:10:57 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203954044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:02 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat kan ik ook nog wel begrijpen. Het draait om nuance. Maar een beste vriendin waar je ook nog maandelijks mee de koffer in duikt etc. Nee.
Dat doet hij nu toch niet meer neem ik aan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:15:42 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203954079
Ik ben benieuwd naar de scharrelrant.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')