SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel soms is dat wel handig met zwemkleding en zo.
Ja, bedankt.quote:
Slechte vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste niet
Ik ook niet, maar elke dag dezelfde zwemkleding aan, vind ik een beetje viezig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste niet
Ja de zee is nogal een eindje weg als je in de Rockies zitquote:
hier welquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan het ook even tien minuten droog zijn?
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig zijn het geen spijkerbroeken die mee gaan. Die wegen natuurlijk wel wat
bijna de hele dag alquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan jij chocolade meenemen voor me? Ik ben het met vergetenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt gewoon al heel de dag de zon hoor? Waait alleen wel stevigquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze moet af en toe ook nog een beetje toonbaar over straat om te eten hequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggen
Ik ren zo tussen de buien door even naar de markt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij chocolade meenemen voor me? Ik ben het met vergeten![]()
Hier zeikende regen en hagel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon al heel de dag de zon hoor? Waait alleen wel stevig
quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moet af en toe ook nog een beetje toonbaar over straat om te eten he
Dus je wil zeggen dat ze er niet goed uit ziet in bikini? Hoor je dat @bitterbal grmbl vindt je een dikkie dik!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moet af en toe ook nog een beetje toonbaar over straat om te eten he
Okequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ren zo tussen de buien door even naar de markt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat ze er niet goed uit ziet in bikini? Hoor je dat @:bitterbal grmbl vindt je een dikkie dik!
[..]
Oke
Vind ik ook, trek gewoon kleding aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef bitterbal het volgende:
je hebt van die mense die de hele dag in hun zwemkleding lopen. ook zo restaurants ingaan. Dat is echt ordinair en ongepast, vind ik ...
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat ze er niet goed uit ziet in bikini? Hoor je dat @:bitterbal grmbl vindt je een dikkie dik!
of daar rond rijden op de scooter in je bikiniquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook, trek gewoon kleding aan.
Zijn dat van die kastjes met boeken erin, die je kan ruilen/ lenen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook een rondje minibiebs lopen maar dat zit er ook niet in denk ik.
Stel je voor dat je valt...quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of daar rond rijden op de scooter in je bikini
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat van die kastjes met boeken erin, die je kan ruilen/ lenen?
En daar heb je er zeker vierhonderd van nodig in een maand.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggen
Nietusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
Dus je wil zeggen dat ze er niet goed uit ziet in bikini? Hoor je dat @bitterbal grmbl vindt je een dikkie dik!
Ah, die hadden we in Den Haag veel (viel mij nog mee dat ze niet in de hens waren gestoken of vernield werden), maar hier hebben we een bibliotheek..quote:
Nee, is ook, maar de schade vs shirtje en korte broek en een bikini is wel een verschil.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja korte broek en shirtje heb je natuurlijk niet veel meer bescherming
Je bent gewoon mooi zoals je bentquote:
Nee dat ben ik al dus dat kun jij niet zijnquote:
Dat is meestal wel mijn koude hand omdat ik daarmee scrollquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterhand is koud ... misschien helpt het als ik erop ga zitten
Hand voor eeuwig kwijt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterhand is koud ... misschien helpt het als ik erop ga zitten
jij loopt elke 100 km?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ben ik al dus dat kun jij niet zijn
Ik kan niet met links scrollen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal wel mijn koude hand omdat ik daarmee scroll
Heb er toch nog eentjequote:
Ja jij toch ook op je werkquote:
Gaat wel prima maar doe ik eigenlijk ook nooit neequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet met links scrollen.
Of mja.. kan wel, maar dat gaat heel raar.
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.quote:
Maar jij tilt dan ook allemaal dingen dus je traint ook gelijk je armen en allesquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.
Het gaat mij te ver om het aan te raden.quote:
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk uit Kentuckyquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja die zijn niet dik neequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij tilt dan ook allemaal dingen dus je traint ook gelijk je armen en alles
Wat is dit nou weer voor een rare vraagquote:
Die pak ik eigenlijk nooit, wel altijd de kipstukkenquote:
Eh ja !quote:
Hebben ze wel een redelijk accuraat beeld van je dusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
al ben ik ook niet echt een goede graadmeter. Op werk vraagt de keuken of het personeels eten wel heefft gesmaakt aan mij als het niet uit de frituur komt
En ze kijken ook niet raar op als ik een 2e keer opschep of ze zeggen krijg je dan wel allemaal opquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel een redelijk accuraat beeld van je dus
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare vraag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rupsje nooitgenoegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kijken ook niet raar op als ik een 2e keer opschep of ze zeggen krijg je dan wel allemaal op
Ik zie hier een relatie met bepaalde jurkjes die niet meer passenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kijken ook niet raar op als ik een 2e keer opschep of ze zeggen krijg je dan wel allemaal op
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]Dat zijn er twee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar kan ik wel wat mee, leuk![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie hier een relatie met bepaalde jurkjes die niet meer passen
nee gaat m die onderstequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn er twee?
Maar daar kan ik wel wat mee, leuk
Gewoon lekker blijven dooreten, is gezondquote:
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare vraag
quote:
Goed zoquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven dooreten, is gezond
Oke, er zijn grenzenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die badr hari kloon moet wel iets hebben om beet te pakken toch?
Oeh is dat vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de wandellocatie.Even wachten op @:tamieke
Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?
We zijn bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?
Als jullie het maar droog houden.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jullie het maar droog houden.
Deze is te makkelijk om in te koppen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jullie het maar droog houden.
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.quote:
Het is de Maas, bij Ammerzodenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.
Hier in het Hollands Diep is het gewoon Maas en Waal bij elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.
Mooi daar hoor. kasteel Ammersoyen ben ik nog eens getrouwdquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de Maas, bij Ammerzoden
Ja die steeds veranderende riviernaamgeving zit akelig ingewikkeld in elkaar in de Hollandse delta.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het Hollands Diep is het gewoon Maas en Waal bij elkaar
ga je ook met haar eten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin met de dag flauwer te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schrok dacht dat ik het verkeerd had geschreven
wilde het net tegen je zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin met de dag flauwer te worden
3 jaar na overlijden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging kijken wanneer ik recht had op pensioen.
Dat moet ik niet vaker gaan doen
Ja, zoiets.quote:
ik ga het niet opzoekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Als eerst de belasting er 2x overheen is geweest
Nee, ik denk dat je teleurgesteld bent.quote:
Eraf hakken. Dan heb je geen last er meer vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet waarom die pijn in mijn voeten niet weg gaat
Tijd voor nieuwequote:Op zaterdag 9 april 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet waarom die pijn in mijn voeten niet weg gaat
Dan kan k niet meer lopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eraf hakken. Dan heb je geen last er meer van
Dat zijn mannenvoetenquote:
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopenquote:
Ik vroeg me iets af.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopen
Het is daar vrij groot, je loop soms honderden meters van bedrijven af. Dus misschien dat ze me wel herkennen, maar dat zal eerder zijn als ze over de weg rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me iets af.
Als je daar dan loopt, herkennen mensen die daar werken je ?
Stoksnavelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier noemen het snavelen, dat is wat heel anders.
Tamieke heeft toch al een andere Fokker?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een date?Dacht dat Buda en TaMieke gewoon vrienden zijn?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tamieke heeft toch al een andere Fokker?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat zo?Dacht wel dat ze een relatie had maar wist niet dat het een Fokker was.
Volgens mij krijgen we hier zo bui # 37 van vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij krijgen we hier zo een bui, het wordt best donker. En dat is mooi want ik heb net een bult aardappelen in een pot gepland.
ik ben net droog naar praxis gekomen, nu hoost hetquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij krijgen we hier zo een bui, het wordt best donker. En dat is mooi want ik heb net een bult aardappelen in een pot gepland.
Als je eens wat kleiners dan Lego wil bouwen, https://www.nanobrick.nl/ heeft nu korting.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net droog naar praxis gekomen, nu hoost het
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Schapenweide achter onze nieuwe achtertuinHopelijk komen de schaapjes ook wat dichterbij, kan ik ze vanuit de tuin bekijken
![]()
[ afbeelding ]
Nice af en toe eentje pikken voor een bacchanaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Schapenweide achter onze nieuwe achtertuinHopelijk komen de schaapjes ook wat dichterbij, kan ik ze vanuit de tuin bekijken
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.
Wat zat er in?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een Too good to go pakket opgehaald bij de Hema en ben niet ontevreden.
Baby shoarmaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.
Tamieke? Wat is er met CL gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
RoddelSC![]()
Tamieke en Buda sitting in a tree
2x soep (tomaten en erwten)quote:
Best prima. 5¤?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2x soep (tomaten en erwten)
4x kaas- uien bollen
4x mueslibollen
Runderrookvlees
12x witte puntjes
Roggebrood
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
RoddelSC![]()
Tamieke en Buda sitting in a tree
Ik zie potentiele slaapplekken voor schoonva.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een schuur, bunker is 25 meter naast ons huis onder de grond
Ik herken een schuur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een schuur, bunker is 25 meter naast ons huis onder de grond
quote:
Cool.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie nu wat je bedoeld. Ja dat zou wel eens bij die bunker kunnen horen.
Ja ik zag het pas bij inzoomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herken een schuur.Maar ik bedoel dat betonnen object links van de schuur.
Met wat erop?quote:
Oh ja dat heb je er zeker uit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die 5 euro heb ik er ruim uit.
Heb je veel aanbod in je regio?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je er zeker uit.
Ik had donderdag een tgtg op werk. 3¤ voor een smoothie en een pokebowl. Was ook wel prima
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ha pizzabroodjes maken, had alles voor pizza gehaald maar was het deeg vergeten
Vlees, vlees en nog eens vleesquote:
Oh ja, verrassing.quote:
Ik had ingecalculeerd dat ik vandaag geen zin had om te kokenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ha pizzabroodjes maken, had alles voor pizza gehaald maar was het deeg vergeten
Mwah er zitten wel wat dingen maar het meeste gaat richting de binnenstad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je veel aanbod in je regio?
Bij mij redelijk beperkt, maar af en toe zitten er wat leuke dingen tussen
Niks mis mee, moet kunnen.quote:
Wil ik ook al maanden, maar er komt niets beschikbaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah er zitten wel wat dingen maar het meeste gaat richting de binnenstad.
Wil een van de bakkers hier in de buurt wel een keer proberen
En zalm, maar dat is weer een andere pizzaquote:
Er zitten hier 2 bakkers die mee doen. Eentje waar ik altijd m'n brood haal en die hebben niet vaak wat beschikbaar en de ander heeft elke dag wel een box.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik ook al maanden, maar er komt niets beschikbaar
Zalm op een pizza.. hm oke, moet ook kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En zalm, maar dat is weer een andere pizza
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalm op een pizza.. hm oke, moet ook kunnen
Wat staat er op het menu?quote:
Oh, dat klinkt wel goed idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Mijn tablet maakt van creme fraiche, creme Frauchenquote:
Oohhhhhh je gaat de hele kaart bestellenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
In navolging van een webshoplinkje gister kreeg ik zin.
Dus vanavond: Rocky Mountain Oysters
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Bah.quote:
Ik heb ook een dekentjequote:
Neen.quote:
Haggis lijkt me nog wel lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar dat geldt ook voor: tonijnogen, balkenbrij en haggis.
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah dus het is piepen voordat het pijn doet
*kijkt naar thermometerquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?
Dat was niet de vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar thermometer
10 graden..
niet echt...
maar dat was wel mijn reactiequote:
quote:Ik zal de vraag anders stellen, zijn er dingen die je na het te proeven niet meer eet?
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
hier is het alweer droogquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomen
Hier ook.. maar net wel regen gehad.quote:
Creme Fraiche op pizzaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Ik had ooit ergens de kans om soep met pens (İşkembe çorbası, denk ik) te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en kippen harten/levers pas ik ook voor
Heb je ook weleens Balut op?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
surstromming zoals het bedoeld is (dus niet recht uit blik vreten en kokken), is ook best erg lekker
@bitterbal glijdt al van haar stoelquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal glijdt al van haar stoel![]()
zo plop op de bootquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal glijdt al van haar stoel![]()
nee kanjerduurquote:
ik ben ook wel erg benieuwd naar de feasibility studies van heel die lijn eigenlijk.. als ik zie hoeveel geld er al stuk geslagen is en die boot heeft nog geen passagier vervoert..quote:
Ik wil het heus wel een keer gaan doen hoor, maar ik denk niet dit jaar. Is natuurlijk wel een beetje gevaarlijk want voor je het weet is zoiets alweer geschiedenis voordat ik er aan toe kom. Ik heb ook nooit met de Fyra gereden bijvoorbeeld. "Ik kom wel terug als de kinderziektes eruit zijn"quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben ook wel erg benieuwd naar de feasibility studies van heel die lijn eigenlijk.. als ik zie hoeveel geld er al stuk geslagen is en die boot heeft nog geen passagier vervoert..
reguliere hoofdvaarwater daar tussen Borkum en rotnummerplaat is dat volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou die varen eigenlijk? Tussen welke waddeneilanden door?
Dat is wel een eind om natuurlijk. Maar ja er zullen wel geen diepe geulen tussen al die eilanden liggen idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
reguliere hoofdvaarwater daar tussen Borkum en rotnummerplaat is dat volgens mij
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een eind om natuurlijk. Maar ja er zullen wel geen diepe geulen tussen al die eilanden liggen idd.
quote:Dag 1
15:00 – Vertrek van Eemshaven
Dag 2
09:00 – Aankomst in Kristiansand
09:45 – Ervaar de stad
14.00 – Check-in
15:00 – Vertrek uit Kristiansand
Day 3
09:00 – Aankomst in Eemshaven
Dat is wel lekker ja. BBQsaus vind ik ook lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Creme Fraiche op pizza![]()
Als ik bij Domino's bestel, neem ik ook meestal 1 met Creme Fraiche![]()
Lekker lange avonden op die boot. Beetje kort in de stad maar hey, best wat van te makenquote:
het moet je ding maar net zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker lange avonden op die boot. Beetje kort in de stad maar hey, best wat van te maken
Hull was ook vet. Newcastle is ook vet.quote:
GEEF ME PASSIE TRUGquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee die site is kut. Je moet eerst alles invullen voordat je ziet wat het kost. De goedkope dagen uitzoeken is zo dus niet te doen. Laat maar.
TWALEFFIJFTEGTWALEFFIJFTEGTWALEFFIJFTEG!! JA BEJJE DOOF!quote:
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitzietquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grijze duif is alweer 7
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. BBQsaus vind ik ook lekker.
hij heet Gergi?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitziet
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doggyIk ben heel origineel met namen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitziet
Precies dit met m'n hondje ja. Gergi heeft overigens een andere naam voor 'm: moodkillerquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap met een knuffelpoes huehue. Heb ik al sinds m'n vierde. Ligt zowat uit elkaar maar je moet er echt niet aankomen.
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond is bijna 18 geworden. Je hebt nog even met hem hoop ik.
huehuehuequote:
wordt er niet beter op zoquote:Ligt zowat uit elkaar maar je moet er echt niet aankomen.
1 biljetje minder kopen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
handvol verschillendde dagen geprobeerd, krijg het niet onder de ¤ 276Eerst maar eens de staatsloterij winnen
Ze was wel zo dement als een deur hoor. Gestoord werd je ervanquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was wel zo dement als een deur hoor. Gestoord werd je ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |