SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel soms is dat wel handig met zwemkleding en zo.
Ja, bedankt.quote:
Slechte vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste niet
Ik ook niet, maar elke dag dezelfde zwemkleding aan, vind ik een beetje viezig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel zwem ik niet op vakantie, alleen als een hotel een zwembad heeft en dat hebben de meeste niet
Ja de zee is nogal een eindje weg als je in de Rockies zitquote:
hier welquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan het ook even tien minuten droog zijn?
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig zijn het geen spijkerbroeken die mee gaan. Die wegen natuurlijk wel wat
bijna de hele dag alquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan jij chocolade meenemen voor me? Ik ben het met vergetenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt gewoon al heel de dag de zon hoor? Waait alleen wel stevigquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze moet af en toe ook nog een beetje toonbaar over straat om te eten hequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggen
Ik ren zo tussen de buien door even naar de markt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij chocolade meenemen voor me? Ik ben het met vergeten![]()
Hier zeikende regen en hagel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon al heel de dag de zon hoor? Waait alleen wel stevig
quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moet af en toe ook nog een beetje toonbaar over straat om te eten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |