Gewoon in de zee wassenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Kan je daar geen kleding wassen, @:bitterbal?
Voor een maand thailand zou ik hem ook wel meenemen, om een filmpje te kunnen kijken ofzoquote:
Geniet ervan !quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef dud0r het volgende:
Wel rosbief gehaald door @:4everblackeyed haar post. Ook een hard broodje. En de truffel mayo maak ik uiteraard zelf want ik ben geen plebs hè
Laptop heb ik naar de VS 1 keer meegenomen, eigenlijk nauwelijks gebruikt. Neem nu gewoon een tablet mee, eigenlijk alleen om in het vliegtuig een filmpje te kijken ofzo.quote:
Oh ja ook nog vijf liter wasmiddel mee. Hoe moet het daar minder van worden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Bij de AH haalde ze net de croissantjes uit de oven, dus moest ik er daar ook twee van meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef dud0r het volgende:
Wel rosbief gehaald door @:4everblackeyed haar post. Ook een hard broodje. En de truffel mayo maak ik uiteraard zelf want ik ben geen plebs hè
Waar ga je heen in Polen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geneigd om voor die 3 dagen Polen alleen met een rugzak te reizen, maar wellicht neem ik de rolkoffer ook wel mee. Daar betaal ik toch voor![]()
Dus misschien kan ik die volproppen met Poolse snacks.
Krakauquote:
Vervelend als dat moet hèquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH haalde ze net de croissantjes uit de oven, dus moest ik er daar ook twee van meenemen
Ook een dagje naar Zakopane?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krakau
Oh, misschien even kijken wat er goedkoop is in Polen en dat meenemen
Inb4: poolse mensen zelf.
hebben ze daar toch, neem je voor tien dagen kleding mee, twee keer wassen. klaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ook nog vijf liter wasmiddel mee. Hoe moet het daar minder van worden?
Heb em gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou stel je gerust: Deze keer 1 rokje minder
jawelquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Ja dat je je klauwen nog half verbrand terwijl je ze van het blik af paktquote:
Nee, we hebben een dagje concentratiekamp en dan denk ik dat het weer tijd is om te gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een dagje naar Zakopane?Kun je oscypek meenemen. Gegrilde schapenKAAS
Kleding wassen op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze daar toch, neem je voor tien dagen kleding mee, twee keer wassen. klaar
Zie je nou wel dat ik het niet wasquote:
Nee maar die andere sujetten beschuldigden mij er wel vanquote:
uitstraling stond toch boven aan de lijst met verdachte hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die andere sujetten beschuldigden mij er wel van
Heel soms is dat wel handig met zwemkleding en zo.quote:
Ohquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we hebben een dagje concentratiekamp en dan denk ik dat het weer tijd is om te gaan![]()
We hebben namelijk niet de meest gunstige vliegtijden en zelf zijn we ook niet flexibel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |