Dat sowieso. Heb ook altijd dat mijn handbagage veel te weinig is, dat je met een rugtas zit die nog niet eens halfvol is, gooi er dan altijd maar een extra setje kleren in voor het geval de koffer kwijt raakt.quote:
vind ik nog veel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn zusje had ook 28kg voor een weekje, wij als mannen 13kg pp
gaat dit over boodschappen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik weer teveel ga meenemen
hoe doen mannen dat toch?
ja maar stel je dat je dat ene nou net aan wiltquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van niet teveel meenemen?
Laptop stop je over het algemeen in je handbagage en niet in je kofferquote:
Dan is dat jammerquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar stel je dat je dat ene nou net aan wilt
Gerrie is ernstig teleurgesteld in dit existentieel falenquote:
15 ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nee zo werkt dat niet
hoeveel kilo heb jij naar amerika mee?
ik altijd. en tablet ookquote:
Nou stel je gerust: Deze keer 1 rokje minderquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
handbagage gewoon 1 rugtas maar die backpack altijd compleet vol gepropt
Ach een vrouw meer die ik teleurstel in m'n leven kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie is ernstig teleurgesteld in dit existentieel falen
Gewoon in de zee wassenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Kan je daar geen kleding wassen, @:bitterbal?
Voor een maand thailand zou ik hem ook wel meenemen, om een filmpje te kunnen kijken ofzoquote:
Geniet ervan !quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef dud0r het volgende:
Wel rosbief gehaald door @:4everblackeyed haar post. Ook een hard broodje. En de truffel mayo maak ik uiteraard zelf want ik ben geen plebs hč
Laptop heb ik naar de VS 1 keer meegenomen, eigenlijk nauwelijks gebruikt. Neem nu gewoon een tablet mee, eigenlijk alleen om in het vliegtuig een filmpje te kijken ofzo.quote:
Oh ja ook nog vijf liter wasmiddel mee. Hoe moet het daar minder van worden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Bij de AH haalde ze net de croissantjes uit de oven, dus moest ik er daar ook twee van meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef dud0r het volgende:
Wel rosbief gehaald door @:4everblackeyed haar post. Ook een hard broodje. En de truffel mayo maak ik uiteraard zelf want ik ben geen plebs hč
Waar ga je heen in Polen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geneigd om voor die 3 dagen Polen alleen met een rugzak te reizen, maar wellicht neem ik de rolkoffer ook wel mee. Daar betaal ik toch voor![]()
Dus misschien kan ik die volproppen met Poolse snacks.
Krakauquote:
Vervelend als dat moet hčquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH haalde ze net de croissantjes uit de oven, dus moest ik er daar ook twee van meenemen
Ook een dagje naar Zakopane?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krakau
Oh, misschien even kijken wat er goedkoop is in Polen en dat meenemen
Inb4: poolse mensen zelf.
hebben ze daar toch, neem je voor tien dagen kleding mee, twee keer wassen. klaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ook nog vijf liter wasmiddel mee. Hoe moet het daar minder van worden?
Heb em gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou stel je gerust: Deze keer 1 rokje minder
jawelquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Ja dat je je klauwen nog half verbrand terwijl je ze van het blik af paktquote:
Nee, we hebben een dagje concentratiekamp en dan denk ik dat het weer tijd is om te gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een dagje naar Zakopane?Kun je oscypek meenemen. Gegrilde schapenKAAS
Kleding wassen op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze daar toch, neem je voor tien dagen kleding mee, twee keer wassen. klaar
Zie je nou wel dat ik het niet wasquote:
Nee maar die andere sujetten beschuldigden mij er wel vanquote:
uitstraling stond toch boven aan de lijst met verdachte hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die andere sujetten beschuldigden mij er wel van
Heel soms is dat wel handig met zwemkleding en zo.quote:
Ohquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we hebben een dagje concentratiekamp en dan denk ik dat het weer tijd is om te gaan![]()
We hebben namelijk niet de meest gunstige vliegtijden en zelf zijn we ook niet flexibel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |