ik ben net droog naar praxis gekomen, nu hoost hetquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij krijgen we hier zo een bui, het wordt best donker. En dat is mooi want ik heb net een bult aardappelen in een pot gepland.
Als je eens wat kleiners dan Lego wil bouwen, https://www.nanobrick.nl/ heeft nu korting.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net droog naar praxis gekomen, nu hoost het
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Schapenweide achter onze nieuwe achtertuinHopelijk komen de schaapjes ook wat dichterbij, kan ik ze vanuit de tuin bekijken
![]()
[ afbeelding ]
Nice af en toe eentje pikken voor een bacchanaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Schapenweide achter onze nieuwe achtertuinHopelijk komen de schaapjes ook wat dichterbij, kan ik ze vanuit de tuin bekijken
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.
Wat zat er in?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een Too good to go pakket opgehaald bij de Hema en ben niet ontevreden.
Baby shoarmaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, dan krijg je ook lammetjes.
Tamieke? Wat is er met CL gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
RoddelSC![]()
Tamieke en Buda sitting in a tree
2x soep (tomaten en erwten)quote:
Best prima. 5¤?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2x soep (tomaten en erwten)
4x kaas- uien bollen
4x mueslibollen
Runderrookvlees
12x witte puntjes
Roggebrood
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
RoddelSC![]()
Tamieke en Buda sitting in a tree
Ik zie potentiele slaapplekken voor schoonva.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een schuur, bunker is 25 meter naast ons huis onder de grond
Ik herken een schuur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een schuur, bunker is 25 meter naast ons huis onder de grond
quote:
Cool.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie nu wat je bedoeld. Ja dat zou wel eens bij die bunker kunnen horen.
Ja ik zag het pas bij inzoomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herken een schuur.Maar ik bedoel dat betonnen object links van de schuur.
Met wat erop?quote:
Oh ja dat heb je er zeker uit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die 5 euro heb ik er ruim uit.
Heb je veel aanbod in je regio?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je er zeker uit.
Ik had donderdag een tgtg op werk. 3¤ voor een smoothie en een pokebowl. Was ook wel prima
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ha pizzabroodjes maken, had alles voor pizza gehaald maar was het deeg vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |