Nee, ik denk dat je teleurgesteld bent.quote:
Eraf hakken. Dan heb je geen last er meer vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet waarom die pijn in mijn voeten niet weg gaat
Tijd voor nieuwequote:Op zaterdag 9 april 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet waarom die pijn in mijn voeten niet weg gaat
Dan kan k niet meer lopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eraf hakken. Dan heb je geen last er meer van
Dat zijn mannenvoetenquote:
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopenquote:
Ik vroeg me iets af.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel ingeprogrammeerd dat je dagelijks over het industrieterrein moet lopen
Het is daar vrij groot, je loop soms honderden meters van bedrijven af. Dus misschien dat ze me wel herkennen, maar dat zal eerder zijn als ze over de weg rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me iets af.
Als je daar dan loopt, herkennen mensen die daar werken je ?
Stoksnavelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier noemen het snavelen, dat is wat heel anders.
Tamieke heeft toch al een andere Fokker?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een date?Dacht dat Buda en TaMieke gewoon vrienden zijn?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tamieke heeft toch al een andere Fokker?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat zo?Dacht wel dat ze een relatie had maar wist niet dat het een Fokker was.
Volgens mij krijgen we hier zo bui # 37 van vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij krijgen we hier zo een bui, het wordt best donker. En dat is mooi want ik heb net een bult aardappelen in een pot gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |