Zijn dat van die kastjes met boeken erin, die je kan ruilen/ lenen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook een rondje minibiebs lopen maar dat zit er ook niet in denk ik.
Stel je voor dat je valt...quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of daar rond rijden op de scooter in je bikini
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat van die kastjes met boeken erin, die je kan ruilen/ lenen?
En daar heb je er zeker vierhonderd van nodig in een maand.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar strings, beha's en bikini's mee te nemen? Alsof je wat anders daar gaat doen dan half nakend in de zon liggen
Nietusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
Dus je wil zeggen dat ze er niet goed uit ziet in bikini? Hoor je dat @bitterbal grmbl vindt je een dikkie dik!
Ah, die hadden we in Den Haag veel (viel mij nog mee dat ze niet in de hens waren gestoken of vernield werden), maar hier hebben we een bibliotheek..quote:
Nee, is ook, maar de schade vs shirtje en korte broek en een bikini is wel een verschil.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja korte broek en shirtje heb je natuurlijk niet veel meer bescherming
Je bent gewoon mooi zoals je bentquote:
Nee dat ben ik al dus dat kun jij niet zijnquote:
Dat is meestal wel mijn koude hand omdat ik daarmee scrollquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterhand is koud ... misschien helpt het als ik erop ga zitten
Hand voor eeuwig kwijt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterhand is koud ... misschien helpt het als ik erop ga zitten
jij loopt elke 100 km?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ben ik al dus dat kun jij niet zijn
Ik kan niet met links scrollen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal wel mijn koude hand omdat ik daarmee scroll
Heb er toch nog eentjequote:
Ja jij toch ook op je werkquote:
Gaat wel prima maar doe ik eigenlijk ook nooit neequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet met links scrollen.
Of mja.. kan wel, maar dat gaat heel raar.
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.quote:
Maar jij tilt dan ook allemaal dingen dus je traint ook gelijk je armen en allesquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.
Het gaat mij te ver om het aan te raden.quote:
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.
Ja, ik denk uit Kentuckyquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |