Gaat wel prima maar doe ik eigenlijk ook nooit neequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet met links scrollen.
Of mja.. kan wel, maar dat gaat heel raar.
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.quote:
Maar jij tilt dan ook allemaal dingen dus je traint ook gelijk je armen en allesquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over buckets gesproken, ik ga deze week naar de kfc.
Het gaat mij te ver om het aan te raden.quote:
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk uit Kentuckyquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die plebstent met die kiep vretende opa toch?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja die zijn niet dik neequote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij tilt dan ook allemaal dingen dus je traint ook gelijk je armen en alles
Wat is dit nou weer voor een rare vraagquote:
Die pak ik eigenlijk nooit, wel altijd de kipstukkenquote:
Eh ja !quote:
Hebben ze wel een redelijk accuraat beeld van je dusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
al ben ik ook niet echt een goede graadmeter. Op werk vraagt de keuken of het personeels eten wel heefft gesmaakt aan mij als het niet uit de frituur komt
En ze kijken ook niet raar op als ik een 2e keer opschep of ze zeggen krijg je dan wel allemaal opquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel een redelijk accuraat beeld van je dus
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare vraag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rupsje nooitgenoegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kijken ook niet raar op als ik een 2e keer opschep of ze zeggen krijg je dan wel allemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |