reguliere hoofdvaarwater daar tussen Borkum en rotnummerplaat is dat volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou die varen eigenlijk? Tussen welke waddeneilanden door?
Dat is wel een eind om natuurlijk. Maar ja er zullen wel geen diepe geulen tussen al die eilanden liggen idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
reguliere hoofdvaarwater daar tussen Borkum en rotnummerplaat is dat volgens mij
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een eind om natuurlijk. Maar ja er zullen wel geen diepe geulen tussen al die eilanden liggen idd.
quote:Dag 1
15:00 – Vertrek van Eemshaven
Dag 2
09:00 – Aankomst in Kristiansand
09:45 – Ervaar de stad
14.00 – Check-in
15:00 – Vertrek uit Kristiansand
Day 3
09:00 – Aankomst in Eemshaven
Dat is wel lekker ja. BBQsaus vind ik ook lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Creme Fraiche op pizza![]()
Als ik bij Domino's bestel, neem ik ook meestal 1 met Creme Fraiche![]()
Lekker lange avonden op die boot. Beetje kort in de stad maar hey, best wat van te makenquote:
het moet je ding maar net zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker lange avonden op die boot. Beetje kort in de stad maar hey, best wat van te maken
Hull was ook vet. Newcastle is ook vet.quote:
GEEF ME PASSIE TRUGquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee die site is kut. Je moet eerst alles invullen voordat je ziet wat het kost. De goedkope dagen uitzoeken is zo dus niet te doen. Laat maar.
TWALEFFIJFTEGTWALEFFIJFTEGTWALEFFIJFTEG!! JA BEJJE DOOF!quote:
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitzietquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grijze duif is alweer 7
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. BBQsaus vind ik ook lekker.
hij heet Gergi?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitziet
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doggyIk ben heel origineel met namen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelhondje waar ik altijd mee slaap die er ook zo uitziet
Precies dit met m'n hondje ja. Gergi heeft overigens een andere naam voor 'm: moodkillerquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap met een knuffelpoes huehue. Heb ik al sinds m'n vierde. Ligt zowat uit elkaar maar je moet er echt niet aankomen.
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond is bijna 18 geworden. Je hebt nog even met hem hoop ik.
huehuehuequote:
wordt er niet beter op zoquote:Ligt zowat uit elkaar maar je moet er echt niet aankomen.
1 biljetje minder kopen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
handvol verschillendde dagen geprobeerd, krijg het niet onder de ¤ 276Eerst maar eens de staatsloterij winnen
Ze was wel zo dement als een deur hoor. Gestoord werd je ervanquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was wel zo dement als een deur hoor. Gestoord werd je ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |