Oh, dat klinkt wel goed idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Mijn tablet maakt van creme fraiche, creme Frauchenquote:
Oohhhhhh je gaat de hele kaart bestellenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
In navolging van een webshoplinkje gister kreeg ik zin.
Dus vanavond: Rocky Mountain Oysters
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Bah.quote:
Ik heb ook een dekentjequote:
Neen.quote:
Haggis lijkt me nog wel lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar dat geldt ook voor: tonijnogen, balkenbrij en haggis.
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah dus het is piepen voordat het pijn doet
*kijkt naar thermometerquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?
Dat was niet de vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar thermometer
10 graden..
niet echt...
maar dat was wel mijn reactiequote:
quote:Ik zal de vraag anders stellen, zijn er dingen die je na het te proeven niet meer eet?
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
hier is het alweer droogquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomen
Hier ook.. maar net wel regen gehad.quote:
Creme Fraiche op pizzaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Ik had ooit ergens de kans om soep met pens (İşkembe çorbası, denk ik) te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en kippen harten/levers pas ik ook voor
Heb je ook weleens Balut op?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
surstromming zoals het bedoeld is (dus niet recht uit blik vreten en kokken), is ook best erg lekker
@bitterbal glijdt al van haar stoelquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal glijdt al van haar stoel![]()
zo plop op de bootquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Bitterbal glijdt al van haar stoel![]()
nee kanjerduurquote:
ik ben ook wel erg benieuwd naar de feasibility studies van heel die lijn eigenlijk.. als ik zie hoeveel geld er al stuk geslagen is en die boot heeft nog geen passagier vervoert..quote:
Ik wil het heus wel een keer gaan doen hoor, maar ik denk niet dit jaar. Is natuurlijk wel een beetje gevaarlijk want voor je het weet is zoiets alweer geschiedenis voordat ik er aan toe kom. Ik heb ook nooit met de Fyra gereden bijvoorbeeld. "Ik kom wel terug als de kinderziektes eruit zijn"quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben ook wel erg benieuwd naar de feasibility studies van heel die lijn eigenlijk.. als ik zie hoeveel geld er al stuk geslagen is en die boot heeft nog geen passagier vervoert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |