Die mop kende ik nog nietquote:Op donderdag 7 april 2022 17:02 schreef Blues het volgende:
Ken je die mop van die vrouw die bijna nooit kookt en met een rest aard puree, gnocchi probeert te maken?
Dat mislukte![]()
![]()
Te weinig bloem en te lang gekookt denk ik.
Boks!quote:Op donderdag 7 april 2022 18:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die mop kende ik nog niet![]()
Wel die van de vrouw die ooit dacht gnocchideeg te maken met de keukenmachine, en zo, onbedoeld, een batch behangerslijm produceerde
Prima opgelost. Italianen vinden t heus niet erg dat 1e keer is mislukt. Die oefenen jarenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Boks!![]()
Nou ja ik vond nog een restje penne en heb daar met zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus en wat sla toch nog een lekker bordje uit weten te persen[ afbeelding ]
Boh dat kan soms echt even lekker zijn ja.quote:
Ik drink het ook zelden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boh dat kan soms echt even lekker zijn ja.![]()
Drink nog weinig frisdrank, maar af en toe op een warme dag of zo.
Broodje kaassoufléquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vrijdag snackdag, dus patat, broodje kroket, broodje kaassouffle en shoarmarol.
Had ik ookquote:
Bij lange na niet hoor denk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Broodje kaassouflé![]()
Ben ik niet de enige dus
Ik heb er ook tijden niet aan gedacht maar laatst weer een paar 'verse' gerookte gekocht en ontleed. Heerlijk maar vervelend werkje. Dus heb ik ook weer wat snelle filet in een blikje gekocht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
ziet er lekker uit, makreel, ook wel weer eens trek in, lang niet gegeten
Ik maak broodjes hot dog vanavond
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:53 schreef Kanaroe het volgende:
Hier staat een pan sukadelapjes 'op grootmoeders wijze' te pruttelen, straks eten met haricots verts en verse frieten.
Fijn weekend en smakelijk eten allen!
quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aubergine 'lasagne' met extreem veel kaas.
Euhm, ik kijk nooit in dit topic, maar nu toevallig wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
In navolging van een webshoplinkje gister kreeg ik zin.
Dus vanavond: Rocky Mountain Oysters
Totaal niet, beetje zwezerik achtig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Euhm, ik kijk nooit in dit topic, maar nu toevallig wel.
Serieus? Wel eens aan gedacht om dit aan de slager te vragen, maar het lijkt me vrij taai.
Nog lekkerder dan mijn rode koolquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:06 schreef christmastsunami het volgende:
Diepvries rode kool met appeltjes, met krieltjes en stoofvlees.
Limburgs stoofvlees, sjuurvleish
Dat is een stuk goedkoper dan ik dacht. Kennelijk is het niet zo'n populair product.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Totaal niet, beetje zwezerik achtig.
Als het taai is heb je het verneukt. Ik frituur het overigens niet, maar gebruik een oud familie recept wat heel erg hier op lijkt:
https://www.piethuysentru(...)uyt-recepten-nieuws/ (ff op 1.30 klikken)
Je kan ze overigens gewoon online bestellen
https://zorgnatuur.nl/vlees/testikels-of-stierenballen/
in NL niet, bij de zuiderburen haal je het in de supermarkt/bij de slagerquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper dan ik dacht. Kennelijk is het niet zo'n populair product.
Ik ben benieuwd hoe je ze hebt klaargemaakt en of het lekker was. Lijkt me heel apart kwa structuur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in NL niet, bij de zuiderburen haal je het in de supermarkt/bij de slager
Kijk maar uit dat je niet straks het vet van je weegschaal af kan plukkenquote:Op zondag 10 april 2022 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Twee verse croisantjes want het is zondag dus pluk de dag!!!
En vanavond pannekoeken bakken.
Welnee loop ik er wel weer af vandaagquote:Op zondag 10 april 2022 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet straks het vet van je weegschaal af kan plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |