quote:Op woensdag 6 april 2022 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
Frikandellen opengesneden frituren? Wat een gek
Ik heb precies zo'n kopquote:Op woensdag 6 april 2022 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag saai, stapel crackers met pindakaas. Geen zin in koken. Morgen weer netjes
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik jalapenoburgers met daarbij geroerbakte nasi met prei.
Moet kunnen af en toe.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag saai, stapel crackers met pindakaas. Geen zin in koken. Morgen weer netjes
Wanneer je een speciaal bestelt is dit standaard zo goed als overal. Ik vind het opmerkelijk dat jij dat gek vindquote:Op woensdag 6 april 2022 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
Frikandellen opengesneden frituren? Wat een gek
Ja toch?quote:Op woensdag 6 april 2022 18:21 schreef Prego het volgende:
[..]
Wanneer je een speciaal bestelt is dit standaard zo goed als overal. Ik vind het opmerkelijk dat jij dat gek vind
Je krijgt de groeten van de jaren 60.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:15 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Kapucijners, rode biet, gefruite siepels, lamsgehaktplatteballetjes
[ afbeelding ]
Toe rijstepap met boter. kaneel en stroop
Niks mis mee toch? Lekker vintage! Laatst bij mijn ouders in het dorp zo foute winkelcentrum- Chinees-Indisch gegeten.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van de jaren 60.
Nee, ervoor.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:01 schreef sigme het volgende:
Frikadellen snij je toch een open ruggetje ná het frituren?
Goh. Weer wat geleerd!quote:
Een speciaal wordt na het frituren open gesneden btw.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:58 schreef Karzai het volgende:
kwark met een banaan en een mandarijn
2 boterhammen met gebakken eieren en spek
vanavond goulash
Wat eten jullie vroeg.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:58 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst met sperzieboontje en pindasaus, deze keer opgeleukt met wat taugé en kool in tomatensaus en met gekookt ei. Op tafel natuurlijk nog extra opleukers, deze keer atjar tjampoer, sambal, seroendeng en ketjap.
oei oeiquote:Op donderdag 7 april 2022 17:02 schreef Blues het volgende:
Ken je die mop van die vrouw die bijna nooit kookt en met een rest aard puree, gnocchi probeert te maken?
Dat mislukte![]()
![]()
Te weinig bloem en te lang gekookt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |