Dat is bij mij pas ontstaan toen er kinderen kwamen. Tot mijn 35e kon een wilde ik alleen maar uitslapen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.
F1tv.comquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:37 schreef tong80 het volgende:
Waar op internet te zien? Iemand een linkje ?
Is dat niet gewoon je bed?quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:51 schreef scrupuleus het volgende:
Krakend beeld viaplay
Even opnieuw opstarten
Krakend geluid van F1tvpro op tablet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:51 schreef scrupuleus het volgende:
Krakend beeld viaplay
Even opnieuw opstarten
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:53 schreef nils7 het volgende:
Had Max z’n snelste rondje in FP3 op medium gezet?
Neequote:Op zaterdag 9 april 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
![]()
Snel schrappen dit circuit, veel te vroeg
Tegenwoordig juist veel te laat op de dagquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
![]()
Snel schrappen dit circuit, veel te vroeg
Sodejuquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist veel te laat op de dag
Het was leuker toen men nog niet later op de dag racete om zeikende Europeanen te pleasen. De motoren weten hoe het moet, daar beginnen ze gewoon in de lokale ochtend dus om 2-3 uur 's nachts onze tijd ofzo
eenquote:
Maar met die eerste ronde zouden ze sowieso al naar Q2 gaan. Dus whats the point in nog een ronde? Ik ben redelijk n00b tegenwoordig, waarvoor excuses.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan zijn de banden beter schijnt
Allard
Dit was wel het mooist jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist veel te laat op de dag
Het was leuker toen men nog niet later op de dag racete om zeikende Europeanen te pleasen. De motoren weten hoe het moet, daar beginnen ze gewoon in de lokale ochtend dus om 2-3 uur 's nachts onze tijd ofzo
Hij heeft geluk dat stroll niet meedoetquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:11 schreef -XOR- het volgende:
Slim van HAM om als je de vorige Q1 bent uitgeschakeld zo lang te wachten.
Goede vraag wat betreft de tijden. Daar geen idee van. Wat wel kan is dat ze deze banden weer gaan gebruiken en als reserve op de plank willen houden voor de race. Dat mag. De banden zijn voor het weekend, het maak niet uit hoevaak je ze gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar met die eerste ronde zouden ze sowieso al naar Q2 gaan. Dus whats the point in nog een ronde? Ik ben redelijk n00b tegenwoordig, waarvoor excuses.
Mompelts iets van KARMA van vorig jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
Mercedes in 2022 blijft een leuke rubriek
echt he. Veel straffen die de Japanner heeft gekregen zijn onbegrijpelijkquote:
Haas kan niet overdag snel zijnquote:
Iets met papa Strollquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:17 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk konden ze die wagen van Stroll wel op tijd fixen en die van Vettel niet
Vorige week bij Schumacher ook al, terwijl dat toch eigenlijk nooit meer voor kwam? Ligt het aan de nieuwe wielen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Bandje eraf, dat zal ook gevolgen hebben.
Verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
godver en ik moet straks nog aan het werk
Dat is net mijn puntquote:
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdtquote:
Het verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
godver en ik moet straks nog aan het werk
Stroll heeft sowieso moeite met de breedte van zijn autoquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdt
Voortaan deze als Pat Latifi en Mat Stroll weer iets stoms doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Aan de kant gaan voor iemand die eraan komt en een bocht later vol op het gas en er voorbij willen![]()
Buurman en Buurman dit.
Daar leek het imho niet op. Blijkbaar zat Stroll ook niet in een snelle ronde en wilde Latifi een gat laten vallen en dan op het gas om aan te zetten voor zijn snelle ronde.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Aan de kant gaan voor iemand die eraan komt en een bocht later vol op het gas en er voorbij willen![]()
Buurman en Buurman dit.
Hij kijkt niet, als je zo rijdt ben je op de openbare weg ook een brokkenpiloot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdt
The Masterplan van Aston Martinquote:
Vanochtend tijdens VT3quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef StephanL het volgende:
Had Stroll gister ook een klapper? Heb ik denk even gemist
Slipstream pakken wellicht?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar wtf doet Latifi ook. Waarom zou je iemand voorbij laten om de bocht erna binnendoor weer in te halen. Man man man.
Betrek jij altijd alles op jezelf?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar lastig aan? Ik zal het ook niet halen als ik mee zou doen.
Mss gedacht dat er een snellere auto aankwam of om een gat te creėren naar een auto verderop op de baan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar wtf doet Latifi ook. Waarom zou je iemand voorbij laten om de bocht erna binnendoor weer in te halen. Man man man.
Onzin, als je denkt dat er iemand snel aankomt. Dit gebeurt weer bij stroll, nooit met een ander.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Buurman en Buurman dit.
Dat leek imho niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ook Stroll moet gewoon uit zijn doppen kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
Niet de schuld van Lance imo
Nicho laat zich afbluffen en reageerde als een klein kind
Dure grap wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Onzin, als je denkt dat er iemand snel aankomt. Dit gebeurt weer bij stroll, nooit met een ander.
Wel bizar veel schade voor een klein tikje.
Alleen als iemand zo ver voor je aan de kant gaat ga je er altijd voorbijquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar leek het imho niet op. Blijkbaar zat Stroll ook niet in een snelle ronde en wilde Latifi een gat laten vallen en dan op het gas om aan te zetten voor zijn snelle ronde.
Stroll had er imho dus gewoon achter moeten blijven.
Je kan toch niet vol optrekken als er iemand voor je zit die denkt vrij baan te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook Stroll moet gewoon uit zijn doppen kijken.
Ook Lance moet gewoon kijken voor hij instuurt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
Niet de schuld van Lance imo
Nicho laat zich afbluffen en reageerde als een klein kind
Ontwikkelen kunnen ze de auto zo nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
AM is zo rond juni wel door het budget heen als ze zo doorgaan.
Ja, want autorijden op de openbare weg gaat volgens dezelfde regels natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat niemand die Latifi de schuld geeft een rijbewijs heeft.
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrookquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
In Australiė rijden ze aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrook
Rechts inhalen, mokerdom van Latifi. Erg blij dat ik jou nooit tegenkom op de openbare wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja, goed puntquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Australiė rijden ze aan de linkerkant.
Rare jongens, die Aussiesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En pas richting aangeven als het kan he, niet om af te dwingen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
Was wel meer dan een touchéquote:
Sowieso voordat je een stuuractie doet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
En richting aangevenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze langzaam rijden en de racelijn op gaan? Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Op een racebaan doe je dat niet hoor, misschien op de openbare weg maar niet daarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso voordat je een stuuractie doet.
Seb moest nog gerepareerd worden, ging het team niet halen om op tijd klaar te hebben. Maar dankzij de rode vlag die veroorzaakt werd door Stroll hadden de monteurs net genoeg tijd om Seb z’n auto weer te reparerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, wat heb ik gemist?
Gaan ze q2 te halen?quote:
Ja ok maar als dit Q3 wordt krijgen we en leuke racequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Q3 is waar de plekken te winnen zijn
Laat wakker?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er een drs is weggehaald?
Ja waren protesten van rijdersquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Niet die van Max mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Hidden agenda van Giedoquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Je ziet Stroll flink insturen, richting racelijn.
Nadelig voor teams die last hebben van porpoisingquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.
https://www.gpblog.com/nl(...)issing-over-drs.html
Red Bull vindt het wel primaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.
https://www.gpblog.com/nl(...)issing-over-drs.html
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap wasquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Je ziet Stroll flink insturen, richting racelijn.
Ik vind dat ze wel gelijk heeftquote:
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap was
Over 2 jaar is er een bar met publiek.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey ze hebben stoelen gekocht bij viaplay
Bij Prominent?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik doel op dat ze Albon voor Latifi aan zag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel gelijk heeft
#TeamNattekatquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.
Volgende race staat er een bar in de achtergrondquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
En nieuwe gympen voor Amberquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of je gaat Stroll niet vlak voor een apex inhalen ipv aan de buitenkantquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.
Je moet altijd uitkijken. Stroll heeft er een handje van om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap was
Net je moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Bij Christijan Albers komt er echt alleen maar onzin uit.
Chris lust wel een bamihapje. Wat dat betreft een typische studioanalist bij sportevenementen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Bij Christijan Albers komt er echt alleen maar onzin uit.
Geen last vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef VacaLoca het volgende:
Kan nog altijd niet op tv kijken via chromecast, er komt beeld maar beweegt niet. Ik ga overstappen op f1tv
Ze waren niet aan het racenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:
Kan ook wel erg lang duren met rode vlaggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze nou toch iets van barstoelen in de studio daar neergezet ipv dat ze de hele race moeten staan?
Zit het dan weer terug bij Ziggo al?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 jaar is er een bar met publiek.
En sfeerloos en kilquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zit het dan weer terug bij Ziggo al?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:39 schreef Doevelaer het volgende:
Canadezen zijn het niet gewend om met zo veel weggebruikers tegelijk te zijn natuurlijk
Stroll kan net zo goed zonder spiegels rijden....quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef Doevelaer het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |