Sowieso voordat je een stuuractie doet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
En richting aangevenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
Als ze langzaam rijden en de racelijn op gaan? Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Op een racebaan doe je dat niet hoor, misschien op de openbare weg maar niet daarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso voordat je een stuuractie doet.
Seb moest nog gerepareerd worden, ging het team niet halen om op tijd klaar te hebben. Maar dankzij de rode vlag die veroorzaakt werd door Stroll hadden de monteurs net genoeg tijd om Seb z’n auto weer te reparerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, wat heb ik gemist?
Gaan ze q2 te halen?quote:
Ja ok maar als dit Q3 wordt krijgen we en leuke racequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Q3 is waar de plekken te winnen zijn
Laat wakker?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er een drs is weggehaald?
Ja waren protesten van rijdersquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Niet die van Max mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |