Je kan toch niet vol optrekken als er iemand voor je zit die denkt vrij baan te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook Stroll moet gewoon uit zijn doppen kijken.
Ook Lance moet gewoon kijken voor hij instuurt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
Niet de schuld van Lance imo
Nicho laat zich afbluffen en reageerde als een klein kind
Ontwikkelen kunnen ze de auto zo nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
AM is zo rond juni wel door het budget heen als ze zo doorgaan.
Ja, want autorijden op de openbare weg gaat volgens dezelfde regels natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat niemand die Latifi de schuld geeft een rijbewijs heeft.
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrookquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
In Australië rijden ze aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrook
Rechts inhalen, mokerdom van Latifi. Erg blij dat ik jou nooit tegenkom op de openbare wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja, goed puntquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Australië rijden ze aan de linkerkant.
Rare jongens, die Aussiesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En pas richting aangeven als het kan he, niet om af te dwingen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
Was wel meer dan een touchéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |