Daar leek het imho niet op. Blijkbaar zat Stroll ook niet in een snelle ronde en wilde Latifi een gat laten vallen en dan op het gas om aan te zetten voor zijn snelle ronde.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Aan de kant gaan voor iemand die eraan komt en een bocht later vol op het gas en er voorbij willen![]()
Buurman en Buurman dit.
Hij kijkt niet, als je zo rijdt ben je op de openbare weg ook een brokkenpiloot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdt
The Masterplan van Aston Martinquote:
Vanochtend tijdens VT3quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef StephanL het volgende:
Had Stroll gister ook een klapper? Heb ik denk even gemist
Slipstream pakken wellicht?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar wtf doet Latifi ook. Waarom zou je iemand voorbij laten om de bocht erna binnendoor weer in te halen. Man man man.
Betrek jij altijd alles op jezelf?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar lastig aan? Ik zal het ook niet halen als ik mee zou doen.
Mss gedacht dat er een snellere auto aankwam of om een gat te creëren naar een auto verderop op de baan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar wtf doet Latifi ook. Waarom zou je iemand voorbij laten om de bocht erna binnendoor weer in te halen. Man man man.
Onzin, als je denkt dat er iemand snel aankomt. Dit gebeurt weer bij stroll, nooit met een ander.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Aan de kant gaan voor iemand die eraan komt en een bocht later vol op het gas en er voorbij willen![]()
Buurman en Buurman dit.
Dat leek imho niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ook Stroll moet gewoon uit zijn doppen kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
Niet de schuld van Lance imo
Nicho laat zich afbluffen en reageerde als een klein kind
Dure grap wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Onzin, als je denkt dat er iemand snel aankomt. Dit gebeurt weer bij stroll, nooit met een ander.
Wel bizar veel schade voor een klein tikje.
Alleen als iemand zo ver voor je aan de kant gaat ga je er altijd voorbijquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar leek het imho niet op. Blijkbaar zat Stroll ook niet in een snelle ronde en wilde Latifi een gat laten vallen en dan op het gas om aan te zetten voor zijn snelle ronde.
Stroll had er imho dus gewoon achter moeten blijven.
Je kan toch niet vol optrekken als er iemand voor je zit die denkt vrij baan te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook Stroll moet gewoon uit zijn doppen kijken.
Ook Lance moet gewoon kijken voor hij instuurt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
Niet de schuld van Lance imo
Nicho laat zich afbluffen en reageerde als een klein kind
Ontwikkelen kunnen ze de auto zo nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
AM is zo rond juni wel door het budget heen als ze zo doorgaan.
Ja, want autorijden op de openbare weg gaat volgens dezelfde regels natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat niemand die Latifi de schuld geeft een rijbewijs heeft.
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrookquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
In Australië rijden ze aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij haalt uiteraard altijd rechts in? #teamvluchtstrook
Rechts inhalen, mokerdom van Latifi. Erg blij dat ik jou nooit tegenkom op de openbare wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja, goed puntquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Australië rijden ze aan de linkerkant.
Rare jongens, die Aussiesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En pas richting aangeven als het kan he, niet om af te dwingen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
Was wel meer dan een touchéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |