Iets met papa Strollquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:17 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk konden ze die wagen van Stroll wel op tijd fixen en die van Vettel niet
Vorige week bij Schumacher ook al, terwijl dat toch eigenlijk nooit meer voor kwam? Ligt het aan de nieuwe wielen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Bandje eraf, dat zal ook gevolgen hebben.
Verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
godver en ik moet straks nog aan het werk
Dat is net mijn puntquote:
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdtquote:
Het verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
godver en ik moet straks nog aan het werk
Stroll heeft sowieso moeite met de breedte van zijn autoquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er op de beelden van Stroll op dat hij bijna bewust in op Latifi rijdt
Voortaan deze als Pat Latifi en Mat Stroll weer iets stoms doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Aan de kant gaan voor iemand die eraan komt en een bocht later vol op het gas en er voorbij willen![]()
Buurman en Buurman dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |