Sowieso voordat je een stuuractie doet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
En richting aangevenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie denken dat ze bij elke beweging hun spiegels checken en nog ff over de schouder?
Als ze langzaam rijden en de racelijn op gaan? Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
Op een racebaan doe je dat niet hoor, misschien op de openbare weg maar niet daarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso voordat je een stuuractie doet.
Seb moest nog gerepareerd worden, ging het team niet halen om op tijd klaar te hebben. Maar dankzij de rode vlag die veroorzaakt werd door Stroll hadden de monteurs net genoeg tijd om Seb z’n auto weer te reparerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, wat heb ik gemist?
Gaan ze q2 te halen?quote:
Ja ok maar als dit Q3 wordt krijgen we en leuke racequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Q3 is waar de plekken te winnen zijn
Laat wakker?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er een drs is weggehaald?
Ja waren protesten van rijdersquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Niet die van Max mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Hidden agenda van Giedoquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Je ziet Stroll flink insturen, richting racelijn.
Nadelig voor teams die last hebben van porpoisingquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.
https://www.gpblog.com/nl(...)issing-over-drs.html
Red Bull vindt het wel primaquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teambazen niet blij met deze lastminutecall.
https://www.gpblog.com/nl(...)issing-over-drs.html
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap wasquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Je ziet Stroll flink insturen, richting racelijn.
Ik vind dat ze wel gelijk heeftquote:
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap was
Over 2 jaar is er een bar met publiek.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey ze hebben stoelen gekocht bij viaplay
Bij Prominent?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik doel op dat ze Albon voor Latifi aan zag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel gelijk heeft
#TeamNattekatquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.
Volgende race staat er een bar in de achtergrondquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
En nieuwe gympen voor Amberquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of je gaat Stroll niet vlak voor een apex inhalen ipv aan de buitenkantquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat niet als een gigantische idioot zonder te spiegelen de racelijn op, punt.
Je moet altijd uitkijken. Stroll heeft er een handje van om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Latifi liet hem eerst voor en dan zou het niet uitmaken om op de racelijn te zitten omdat er niemand op een timed lap was
Net je moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Bij Christijan Albers komt er echt alleen maar onzin uit.
Chris lust wel een bamihapje. Wat dat betreft een typische studioanalist bij sportevenementen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Bij Christijan Albers komt er echt alleen maar onzin uit.
Geen last vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef VacaLoca het volgende:
Kan nog altijd niet op tv kijken via chromecast, er komt beeld maar beweegt niet. Ik ga overstappen op f1tv
Ze waren niet aan het racenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:
Kan ook wel erg lang duren met rode vlaggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze nou toch iets van barstoelen in de studio daar neergezet ipv dat ze de hele race moeten staan?
Zit het dan weer terug bij Ziggo al?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 jaar is er een bar met publiek.
En sfeerloos en kilquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zit het dan weer terug bij Ziggo al?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:39 schreef Doevelaer het volgende:
Canadezen zijn het niet gewend om met zo veel weggebruikers tegelijk te zijn natuurlijk
Stroll kan net zo goed zonder spiegels rijden....quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef Doevelaer het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |