Dat is bij mij pas ontstaan toen er kinderen kwamen. Tot mijn 35e kon een wilde ik alleen maar uitslapen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.
F1tv.comquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:37 schreef tong80 het volgende:
Waar op internet te zien? Iemand een linkje ?
Is dat niet gewoon je bed?quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:51 schreef scrupuleus het volgende:
Krakend beeld viaplay
Even opnieuw opstarten
Krakend geluid van F1tvpro op tablet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:51 schreef scrupuleus het volgende:
Krakend beeld viaplay
Even opnieuw opstarten
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:53 schreef nils7 het volgende:
Had Max z’n snelste rondje in FP3 op medium gezet?
Neequote:Op zaterdag 9 april 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
![]()
Snel schrappen dit circuit, veel te vroeg
Tegenwoordig juist veel te laat op de dagquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
![]()
Snel schrappen dit circuit, veel te vroeg
Sodejuquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist veel te laat op de dag
Het was leuker toen men nog niet later op de dag racete om zeikende Europeanen te pleasen. De motoren weten hoe het moet, daar beginnen ze gewoon in de lokale ochtend dus om 2-3 uur 's nachts onze tijd ofzo
eenquote:
Maar met die eerste ronde zouden ze sowieso al naar Q2 gaan. Dus whats the point in nog een ronde? Ik ben redelijk n00b tegenwoordig, waarvoor excuses.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan zijn de banden beter schijnt
Allard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |