Dat zijn wel 3 van de verraders die nee stemdem gisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:28 schreef Perrin het volgende:
Er lijkt iets in beweging in Wit Rusland, nog onduidelijk wat precies.
[ twitter ]
Ja dus als deze berichten kloppen dan zijn ze waarschijnlijk getipt door Rusland.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn wel 3 van de verraders die nee stemdem gisteren.
Zhukov zoop ook als een ketter.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jeltsin was ook de helft van de tijd dronken in zijn ambtstermijn. Ging prima
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dus als deze berichten kloppen dan zijn ze waarschijnlijk getipt door Rusland.
Ja en waarom gaan wij als innovatief land dat zo hoog staat aangeschreven niet zelf ff een paar droons makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef BEFEM het volgende:
@:tijger_M als het niet uitmaakt hoe groot ons leger is, waarom gaat elk land dan nu als de wiedeweerga kneiterveel geld uittrekken voor defensie.
De Navo wordt met onze uitgekauwde legers ook niet aangevallen.
Ik begreep dat de uitvinder van die Turse drones (naam ff kwijt) opgeleid is aan de TU Delft (en de schoonzoon van Erdolf is). Dus beetje Nederlands (indien waar).quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja en waarom gaan wij als innovatief land dat zo hoog staat aangeschreven niet zelf ff een paar droons maken![]()
Even een paar arduino's aan elkaar solderen moeten we hier toch ook kunnen
Ja, we doen ook mee aan die projecten als solar driven vehicles en daarmee staan we ook aan de top van de wereld. Lijkt mij een prima opportunity dit en een product wat hier goed ontwikkeld en gefabriceerd kan worden. Ik denk dat Nederland wel trots op zoiets zou kunnen zijn. Dat is weer eens iets anders dan kaas, cocaine en tulpebollenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik begreep dat de uitvinder van die Turse drones (naam ff kwijt) opgeleid is aan de TU Delft (en de schoonzoon van Erdolf is). Dus beetje Nederlands (indien waar).
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekrane snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)estie-van-weken.html
Ok Ursula regelt even binnen een paar weken dat Oekrane bij de EU komt.
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
Voor Frankrijk betekent dat een referendum.quote:Het is uiteindelijk aan de 27 lidstaten om te beslissen over een eventuele toelating van Oekrane. Daarover moeten alle landen het eens zijn.
Mijn mening. En nee ik ziet te wachten op oorlog of een nukes. Maar de Engelsen zaten ook niet te wachten op de V1quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekrane snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.
Wat een interessante reactie is, niet? Ik ben er overigens helemaal niet op tegen dat we eindelijk weer eens gaan investeren in defensie maar eigenlijk is het gewoon een emotionele reactie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef BEFEM het volgende:
@:tijger_M als het niet uitmaakt hoe groot ons leger is, waarom gaat elk land dan nu als de wiedeweerga kneiterveel geld uittrekken voor defensie.
De Navo wordt met onze uitgekauwde legers ook niet aangevallen.
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Man man man![]()
Of ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een interessante reactie is, niet? Ik ben er overigens helemaal niet op tegen dat we eindelijk weer eens gaan investeren in defensie maar eigenlijk is het gewoon een emotionele reactie.
De Europese landen hebben haar gekozen, weet je nog?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigen
Ik vind het juist wel geweldig, zo'n orakel:quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigen
Goed bezig zeg ik dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enerzijds ja, gezien zijn reacties maar toch moeten we ook even stilstaan bij 2 andere EU lidstaten in die regio.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekrane snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.
Ja klinkt goed maar ze kan niet beloven dat UKR bij de EU komt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel geweldig, zo'n orakel:
"Rusland zal in economisch, financieel en technologisch verval raken, terwijl Oekrane op weg is naar de Europese toekomst, dit is wat ik zie."
onze manier van leven wordt aangevallen door rusland, en mensen als jij buigen en juigen voor rusland. Zij loopt daar, Poetin heeft opdracht gegeven voor een genocide, eerst cultureel enne fysiek en durft niet eens dicht bij zijn eigen mensen te komen. Dit is dus het verschil tussen een Roosevelt en Hitler, tussen Obama en Bin Laden tussen Von Leyen en Poetin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heuh drie Europese landen in oorlogquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:28 schreef Perrin het volgende:
Er lijkt iets in beweging in Wit Rusland, nog onduidelijk wat precies.
[ twitter ]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klinkt goed maar ze kan niet beloven dat UKR bij de EU komt.
Ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing voor een versnelde procedure, hoe dit proces en de tijdsspanne ervan er uit komen te zien, en de reactie van andere landen die aangegeven hebben lid te zouden willen worden, zoals Turkije. Maar het lijkt me evident dat de situatie fundamenteel anders is dan in 2015.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Man man man![]()
Als je buiten op straat iemand te hulp schiet omdat die persoon aangevallen wordt, betekent dat niet automatisch dat je ook met zo iemand gaat trouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb jij ook iets te orakelen?
Ik begin:
Het gaat nog heel wat jaren duren voordat Oekrane volwaardig lid van de EU is, dit is wat ik zie.
Ligt eraan, denk dat ze wel serieus is dat die stemming er binnen een aantal weken wordt doorgeduwd. Dan is het aan lidstaten om te kiezen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb jij ook iets te orakelen?
Ik begin:
Het gaat nog heel wat jaren duren voordat Oekrane volwaardig lid van de EU is, dit is wat ik zie.
Maar mischien wel, op den duur, als je al verloofd wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je buiten op straat iemand te hulp schiet omdat hij aangevallen wordt, betekent dat niet automatisch dat je ook met zo iemand gaat trouwen.
scherp!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
Maar mischien wel, op den duur, als je al verloofd was
Klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het echt allemaal nog zien. Het land is in oorlog. Dat gaan we nu toch geen volwaardig EU-lid maken? En als de oorlog over is, is het nog maar de vraag welk deel van Oekrane er tot Oekrane behoort. Straks is er alleen een of andere rompstaat over.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan, denk dat ze wel serieus is dat die stemming er binnen een aantal weken wordt doorgeduwd. Dan is het aan lidstaten om te kiezen.
Dan wordt het wel bijzonder mocht dat snel gebeuren.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat van de mac had ik gelezen maar dacht een foto te zien dat ze bv een russische burger king hadden bv
Waarom referendum, zij die tegen zijn (ook die toen voor gestemd hebben 18% van de totale bevolking) groot deel ervan zijn en waren fvd stemmers en die partij is op weg naar 0 zetels. En is niks meer dan een rusland propaganda.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing voor een versnelde procedure, hoe dit proces en de tijdsspanne ervan er uit komen te zien, en de reactie van andere landen die aangegeven hebben lid te zouden willen worden, zoals Turkije. Maar het lijkt me evident dat de situatie fundamenteel anders is dan in 2015.
Verder zal ieder EU-land dit nog moeten ratificeren. Ik kan me voorstellen dat dit in veel landen per referendum zal gebeuren. Misschien dat bij een eventueel referendum in Nederland de opkomst dit keer wel eer doet aan het onderwerp, en het niet weer als bokszak wordt gebruikt.
NL kent geen referendum hierover.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom referendum, zei die tegen zijn (ook die toen voor gestemd hebben 18% van de totale bevolking) groot deel ervan zijn en waren fvd stemmers en die partij is op weg naar 0 zetels.
Stel een spoed toelating komt er (lijkt me onredelijk), gaat referendum dan over de spoedtoelating van de Oekrane en of algemeen toelating. En als het over algemeen gaat, hoe voorkom je dat spoedtoelating niet het debat vertroebelt door Russische propaganda. Sterker nog er is maar n reden om Oekraine er buiten te houden (als ze aan de juiste voorwaarden voldoen!), is om dat je hoopt dat rusland ooit nog ene grote rijk krijgen en zullen heersen over Europa.
Scherp en dank dit in het juiste perspectief te plaatsen dat het niet gaat om letterlijk kinderen ("Za detei") van nu cq ter plaatse maar het cynisme van de mensen die het zo een denigrerend en historisch tintje geven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:53 schreef Aether het volgende:
I guess it needs some clarification. "За детей" does mean "for the children", but in a sense of "avenging the children", "for what you did to the children".
My guess is it's about Russia's narrative about "children of Donbass" killed since 2014.
How does killing civilians and children of Donbass (Kramatorsk is within the region) "avenges" anything is beyond me. I was never good at understanding Russian logic, even when I lived there.
This has a larger meaning. Ever since the Holodomor where there were cases of cannibalism on the deceased the Russians have called Ukrainians baby eaters. Putin himself used the term. It's all vranyo to it's core.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet het echt allemaal nog zien. Het land is in oorlog. Dat gaan we nu toch geen volwaardig EU-lid maken? En als de oorlog over is, is het nog maar de vraag welk deel van Oekrane er tot Oekrane behoort. Straks is er alleen een of andere rompstaat over.
Volwaardig EU lid is totaal onmogelijk, Oekrainie kan niet aan de voorwaarden voldoen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet het echt allemaal nog zien. Het land is in oorlog. Dat gaan we nu toch geen volwaardig EU-lid maken? En als de oorlog over is, is het nog maar de vraag welk deel van Oekrane er tot Oekrane behoort. Straks is er alleen een of andere rompstaat over.
Man man man wat een aanfluiting.quote:
Ja en Turkije is al 23 jaar kandidaat-lidstaat.quote:
Grappig, als we iets meer dan voldoende hebben dan is het wel geld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man man man wat een aanfluiting.
Wat moet je als eu met zo'n bananenrepubliek
Gaat ons allemaal gruwelijk veel geld kosten.
Grappig dat jij dat bepaalt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, als we iets meer dan voldoende hebben dan is het wel geld.
Moet ik dat er bij zetten dat het mijn mening is of begrijp je dat zo ook wel op een discussieforum?quote:
Ik stel voor dat we alle nieuwe Europeanen die na 10 jaar nog niet gentegreerd zijn eruit trappen. Dan kunnen we in een keer alle Ukrainers adopteren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met de huidige inflatiecijfers in de EU- zone hebben we inderdaad geld genoeg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet ik dat er bij zetten dat het mijn mening is of begrijp je dat zo ook wel op een discussieforum?
Ze hebben wel veel bijzondere dingen in de grond zitten: olie, gas, zeldzame metalen. En toevallig net ook bij dat deel wat Rusland zo graag wil...quote:
Vreemd dat dit bij deze of gene berhaupt een discussie is om er kanttekeningen bij te plaatsen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volwaardig EU lid is totaal onmogelijk, Oekrainie kan niet aan de voorwaarden voldoen.
Ik stel voor dat ze geen nieuwe kandidaten meer door de strot douwen omwille machtsspelletjes en allerlei andere obscure belangetjes waar je als EU inwoner geen haar beter van wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we alle nieuwe Europeanen die na 10 jaar nog niet gentegreerd zijn eruit trappen. Dan kunnen we in een keer alle Ukrainers adopteren.
Triest h.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef superniger het volgende:
Mensenhandel
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gen-mensenhandelaren
Time share verkoop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vreemd dat dit bij deze of gene berhaupt een discussie is om er kanttekeningen bij te plaatsen.
Het bezoek en toneelstukje is niets meer noch minder dan een hart onder de riem voor Oekrane en ja Ursula moest wat overhandigen (kom nooit met lege handen) dus ze nam een folder met vragen mee.
Dus we koersen in sneltreinvaart af op oorlog met Rusland eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel bijzondere dingen in de grond zitten: olie, gas, zeldzame metalen. En toevallig net ook bij dat deel wat Rusland zo graag wil...
Die hele oorlog kost ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat als 'we' bijvoorbeeld 150.000 manschappen naar de Baltische staten of aan de grens met Oekrane hadden gestuurd dat Rusland niet was binnengevallen. Maar die mogelijkheid hebben we niet want alle legers zijn kapot bezuinigd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een interessante reactie is, niet? Ik ben er overigens helemaal niet op tegen dat we eindelijk weer eens gaan investeren in defensie maar eigenlijk is het gewoon een emotionele reactie.
Nou dat is toch precies wat ik ook zei. Dat Ursula dat helemaal niet kan toezeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een definitie-kwestie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus we koersen in sneltreinvaart af op oorlog met Rusland eigenlijk?
En wat heeft die oorlog op zichzelf te maken met EU lidmaatschap?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die hele oorlog kost ...
Mensenlevens
Maar waarom nu hiermee naar buiten treden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een definitie-kwestie.
We hebben geen boots on the ground.
Het is de vraag welk deel van Oekrane er straks over blijft om berhaupt bij de EU te komen. Kan zijn dat ze bijv helemaal geen (zwarte Zee) havens meer hebben.
Dat ligt dan ook wel voornamelijk aan de rare fratsen van Erdogan. Turkije was voor Erdogan echt hard op weg om een moderne democratie te worden. Daar zijn ze helaas nu weer mijlenver van verwijderd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja en Turkije is al 23 jaar kandidaat-lidstaat.
Kan wel even duren voordat je echt lid bent.
Nee, dat lijkt mij extreem vergezocht, we kunnen nu ook Rusland direkt aanvallen en dat doen we niet vanwege de nucleaire problematiek. Of je nu 1000 of 100000 troepen klaar hebt zitten, de situatie is exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik denk dat als 'we' bijvoorbeeld 150.000 manschappen naar de Baltische staten of aan de grens met Oekrane hadden gestuurd dat Rusland niet was binnengevallen. Maar die mogelijkheid hebben we niet want alle legers zijn kapot bezuinigd.
Vandaar dat ik vind dat Von der Leyen onderdeel van het probleem is geweest. De EU komt er nu achter dat er meer is dan alleen 'soft power', dat waren we vergeten. Ik vind het daarom ook geen emotionele reactie
'Bij een bezoek aan de president zei ze dat het vormen van een mening over toetreding van Oekrane een proces van weken zal zijn, terwijl dit normaal gesproken jaren kan duren.'quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is toch precies wat ik ook zei. Dat Ursula dat helemaal niet kan toezeggen?
Ik denk dat zomaar even 150.000 manschappen (is dat inclusief of exclusief ondersteuning?) ten alle tijde nogal een uitdaging is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik denk dat als 'we' bijvoorbeeld 150.000 manschappen naar de Baltische staten of aan de grens met Oekrane hadden gestuurd dat Rusland niet was binnengevallen. Maar die mogelijkheid hebben we niet want alle legers zijn kapot bezuinigd.
Vandaar dat ik vind dat Von der Leyen onderdeel van het probleem is geweest. De EU komt er nu achter dat er meer is dan alleen 'soft power', dat waren we vergeten. Ik vind het daarom ook geen emotionele reactie
Die oorlog kost ook ongelofelijk veel geld, meer dan een EU lidmaatschap. Maar ik vind gejammer over geld groteskquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wat heeft die oorlog op zichzelf te maken met EU lidmaatschap?
Vind je het dom?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar waarom nu hiermee naar buiten treden?
Deze vrouwquote:
Ik vind de mate van emotie management van een continent grotesk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die oorlog kost ook ongelofelijk veel geld, meer dan een EU lidmaatschap. Maar ik vind gejammer over geld grotesk
Als Rusland dit gelooft is het wel goed voor eventuele onderhandelingen om tot een wapenstilstand te komen.quote:
Ja natuurlijk.quote:
Er ligt al olie op het vuurquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Poetin vond het eu geflirt al agressie. Laat staan deze openlijke toezegging.
En het land heeft ook een bedenkelijke status t.o.v. de rest van de EU.
Puur olie op het vuur.
Ja ok, ze verpakt de tekst mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
'Bij een bezoek aan de president zei ze dat het vormen van een mening over toetreding van Oekrane een proces van weken zal zijn, terwijl dit normaal gesproken jaren kan duren.'
Het vormen van een mening gaat sneller. Er staat helemaal niet dat Oek snel toe gaat treden.
Oeh niet doen hoor, stel je voor dat Putin boos word..quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Tja, Poetie vindt het hele bestn van de EU en de NAVO al een existentile bedreiging voor zijn visie van Rusland.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Het is niet aan Rusland h.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Poetin vindt alles eng. Vandaar dat ie zijn bunkertje niet meer uitkomt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Uh...er is een oorlog gaande. Mischien heb je dat gemist?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
D reden bij uitstek om Oekrane EU-lid te laten worden!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.
Het feit dat dat olie op het vuur is ligt aan Poetin, niet aan Zweden, Finland of de NAVO.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.
Ook liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dat willen, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.
Waar dan wel om? Dat de agressor het niet wilt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dat willen, daar gaat het niet om.
Het punt is, het is geen EU.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.
Blij dat iemand het hier ook ziet. En de rest WAKKER WORDEN! Ik wil nog wel graag kerst vieren dit jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Mensen in Oekraine ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Blij dat iemand het hier ook ziet. En de rest WAKKER WORDEN! Ik wil nog wel graag kerst vieren dit jaar.
De escalatie komt van Rusland. Finland ziet zichzelf als de volgende en is niet van plan dat risico te nemen, dat heeft dus totaal niets met escalatie van onze kant te maken maar alles met hoe Poetin zich gedraagt en sorry, maar Poetin niet provoceren staat ongeveer gelijk met de overgave tekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als Poetin niet wil dat buurlanden middels een NATO lidmaatschap een verzekering tegen een Russische inval af wensen te sluiten moet 'ie Doegins geopolitieke pik eens uit zijn reet halen en eens normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
idd maar wel hoge hakken (echte liefde) waar tutoyeren niet van de lucht is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een definitie-kwestie.
We hebben geen boots on the ground.
Het is de vraag welk deel van Oekrane er straks over blijft om berhaupt bij de EU te komen. Kan zijn dat ze bijv helemaal geen (zwarte Zee) havens meer hebben.
Het hele punt is dat je een egostisch lafbek bent die geen fuck geeft om de genocide die nu bezig is in Oekrane.quote:
je mag best zelf blijven nadenken he... ook als een of andere rechts extremistische mongool ook dingen zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja al die mensen zijn daar even gaan liggen voor de satellietfoto's ten tijde van de Russische bezetting.
En nee je bent niet de enige, je papagaait lekker de FvD propaganda na.
Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het hele punt is dat je een egostisch lafbek bent die geen fuck geeft om de genocide die nu bezig is in Oekrane.
Mooi, hoe sneller hoe beter. Ik vond het eerst ook geen goed idee om de procedure te versnellen, maar met het gebrek aan voortvarendheid om Oekrane te ondersteunen is dit n van de weinig overgebleven alternatieven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Man man man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |