Oeh niet doen hoor, stel je voor dat Putin boos word..quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Poetin vond het eu geflirt al agressie. Laat staan deze openlijke toezegging.
En het land heeft ook een bedenkelijke status t.o.v. de rest van de EU.
Puur olie op het vuur.
Tja, Poetie vindt het hele bestáán van de EU en de NAVO al een existentiële bedreiging voor zijn visie van Rusland.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Het is niet aan Rusland hè.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Poetin vindt alles eng. Vandaar dat ie zijn bunkertje niet meer uitkomt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Uh...er is een oorlog gaande. Mischien heb je dat gemist?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Dé reden bij uitstek om Oekraïne EU-lid te laten worden!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.
Het feit dat dat olie op het vuur is ligt aan Poetin, niet aan Zweden, Finland of de NAVO.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook het flirten van Zweden en Finland voor toetreding tot de NAVO is olie op het vuur. Alles lijkt gericht op escalatie.
Ook liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dat willen, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.
Waar dan wel om? Dat de agressor het niet wilt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dat willen, daar gaat het niet om.
Het punt is, het is geen EU.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je zou willen verdedigen tegen het eerste land wat een ander land aanvalt binnen de EU in 70 jaar.
Blij dat iemand het hier ook ziet. En de rest WAKKER WORDEN! Ik wil nog wel graag kerst vieren dit jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Mensen in Oekraine ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Blij dat iemand het hier ook ziet. En de rest WAKKER WORDEN! Ik wil nog wel graag kerst vieren dit jaar.
De escalatie komt van Rusland. Finland ziet zichzelf als de volgende en is niet van plan dat risico te nemen, dat heeft dus totaal niets met escalatie van onze kant te maken maar alles met hoe Poetin zich gedraagt en sorry, maar Poetin niet provoceren staat ongeveer gelijk met de overgave tekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als Poetin niet wil dat buurlanden middels een NATO lidmaatschap een verzekering tegen een Russische inval af wensen te sluiten moet 'ie Doegins geopolitieke pik eens uit zijn reet halen en eens normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
idd maar wel hoge hakken (echte liefde) waar tutoyeren niet van de lucht is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een definitie-kwestie.
We hebben geen boots on the ground.
Het is de vraag welk deel van Oekraïne er straks over blijft om überhaupt bij de EU te komen. Kan zijn dat ze bijv helemaal geen (zwarte Zee) havens meer hebben.
Het hele punt is dat je een egoïstisch lafbek bent die geen fuck geeft om de genocide die nu bezig is in Oekraïne.quote:
je mag best zelf blijven nadenken he... ook als een of andere rechts extremistische mongool ook dingen zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja al die mensen zijn daar even gaan liggen voor de satellietfoto's ten tijde van de Russische bezetting.
En nee je bent niet de enige, je papagaait lekker de FvD propaganda na.
Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het hele punt is dat je een egoïstisch lafbek bent die geen fuck geeft om de genocide die nu bezig is in Oekraïne.
Mooi, hoe sneller hoe beter. Ik vond het eerst ook geen goed idee om de procedure te versnellen, maar met het gebrek aan voortvarendheid om Oekraïne te ondersteunen is dit één van de weinig overgebleven alternatieven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)estie-van-weken.html
Ok Ursula regelt even binnen een paar weken dat Oekraïne bij de EU komt.
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
Heb je atoombommen of niet?quote:
Weet je hoe je brandende olie blust?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Puur olie op het vuur.
Hoe is toetreden tot een defensieve alliantie escalatie? Van wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
ik zou nniet weten waarom je oekraine automatisch zou moeten geloven, zonder vraagtekens. nepnieuws is overal. dus even kritisch blijven lijkt me wel slim.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennelijk heb je de verrichtingen van het Russische leger van de afgelopen 30 jaar niet echt goed gevolgd.
[..]
Hoeveel raketten zijn er precies afgevuurd? Ontploffen deze raketten bij inslag of nog een stukje boven de grond?
Dus ja, er zijn wel tig mogelijkheden te bedenken waarom er nog een stukje raket niet geheel naar de tering was zonder meteen in complottheorieën te vervallen.
[..]
Hier zo ongeveer wel ja. Op twitter niet. Daar stikt het van de bots met zelfhaat.
Ben overigens wel een beetje klaar met dit type "kritische" vragen en twijfel proberen te zaaien.
Het zal allemaal wel. Maar Oekraïne is nog steeds een zelfstandige staat. En als zij de EU-voorzitter (of wir dan ook) uitnodigen is dat hun goed recht. En kan Ursula daar prima op bezoek komen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
idd maar wel hoge hakken (echte liefde) waar tutoyeren niet van de lucht is.
Op zichzelf wel goed bedoeld als signaal maar in principe moet & hoort er geen formele EU aanwezigheid te zijn.
Had een bosje bloemen gestuurt met een kaartje ipv date by train.
Ik vraag mij wel af wat de volgende overtreffende estap is om te tonen dat "we" van elkaar houden. Etentje in Brussel een dinertje en overhandiging van de appartementssleutel ?
Nogmaals het is een leuke show waarbij zolang "Rusland boots on the ground" heeft, van meer bonbons sturen geen sprake kan zijn. Die Vladimir zal dan echt eerst de slaapkamer moeten verlaten, het bed opgemaakt voordat samen kindjes (na een informed conscent agreement) gemaakt kunnen gaan worden.
Nee, Poetin escaleert, omliggende landen zoeken veiligheid. Met waar Poetin nu toe in staat is gebleken is het zelfmoord om te wachten op de volgende stap.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens echt nieuws of blijft het bij Henk en Sjaan's zelf onderzochte actualiteitenrubriekje op feesboek?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:50 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je mag best zelf blijven nadenken he... ook als een of andere rechts extremistische mongool ook dingen zegt.
weet niet welke satellietfotos, niet gezien. ik zag alleen de bekende beelden, dagen na de herovering lag het vol met lijken, sommigen handen op hun rug gebonden. als satellietfotos bewijzen dat ze er al dagen lagen, dan verander ik mn mening uiteraard.
lol pleur toch op... jij bent natuurlijk wel een veteraanquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is in godesnaam je referentiekader?
Heb je veel reallife ervaring met hoe het eruit ziet als een bezetter halsoverkop vlucht, of met hoe een gebied eruit ziet na een raketinslag?
Of hebben we het over wat "jij denkt", ongetwijfeld ruim bewust/onbewust aangelengd met hollywood materiaal wat alles behalve realistisch is?
Je hebt gelijk, het is tot nu toe een hele milde invasie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik zou nniet weten waarom je oekraine automatisch zou moeten geloven, zonder vraagtekens. nepnieuws is overal. dus even kritisch blijven lijkt me wel slim.
Wat denk je dan, dat Rusland de EU wil veroveren ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, Poetin escaleert, omliggende landen zoeken veiligheid. Met waar Poetin nu toe in staat is gebleken is het zelfmoord om te wachten op de volgende stap.
ik heb het nu gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens echt nieuws of blijft het bij Henk en Sjaan's zelf onderzochte actualiteitenrubriekje op feesboek?
Dat vraag ik mij ook af. Prima dat er wat sancties volgen, maar stop met escaleren continu.quote:
Er zijn twee precedenten in de afgelopen 100 jaar waar Finland rekening mee dient te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat Rusland de EU wil veroveren ofzo?
Toen ze nog niet teruggedrongen waren rond Kyiv werd op de staatszenders in Rusland al druk gespeculeerd over de 'bevrijding' van de Baltische staten en Polen..quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Geloof je soms ook dat MH17 voordat het neerstortte al vol zat met dode mensen en een bom die en expres door de CIA tot ontploffing is gebracht om Rusland in kwaad daglicht te stellen? Ik bedoel, met al die kinderknuffels enzo, leek dat toch ook enorm geënsceneerd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:30 schreef pokkerdepok het volgende:
heb toch wat moeite af en toe met sommige dingen gewoon te geloven. eerst al die lijken in de straten na de russische terugtocht, dat leek wel erg geansceneerd. nu die raket die kennelijk die gigantische explosie gedeeltelijk prima heeft overleefd, en met een boodschap erop; voor de kinderen.
ben ik de enige? probeert oekraine er schepjes bovenop te doen om iets te forceren bij de nato?
En verderop...quote:For anyone still out there who believes that Putin's Russia opposes the extreme right in Ukraine or anywhere else, the genocide program is a chance to reconsider.
https://snyder.substack.c(...)k?s=r&utm_medium=webquote:The Russian handbook is one of the most openly genocidal documents I have ever seen.
Of je doet onderzoek of je neemt aan wat vele nieuwsbronnen met reputatie melden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb het nu gezien.
en tja, ik ben geen nerd die dag en nacht in dit topic zit, nee.
De Russen gaan als beesten tekeer in Ukraïne, maar de rest van de wereld escaleert.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Prima dat er wat sancties volgen, maar stop met escaleren continu.
Het stond notabene op de site van de NOS...quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb het nu gezien.
en tja, ik ben geen nerd die dag en nacht in dit topic zit, nee.
Kan nog jaren duren, grenzen niet stabiel. Verdiep je even in de voorwaarden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)estie-van-weken.html
Ok Ursula regelt even binnen een paar weken dat Oekraïne bij de EU komt.
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
Medvedev heeft afgelopen maandag bekend gemaakt dat het Russische plan een "Euraziatisch rijk van Lissabon tot Vladivostok" onder Russische leiding is, dus ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Poetin heeft geen extra land nodig maar een goeie psychiater.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Medvedev heeft afgelopen maandag bekend gemaakt dat het Russische plan een "Euraziatisch rijk van Lissabon tot Vladivostok" onder Russische leiding is, dus ja.
Rusland dreigt continu buurlanden, Finland is het na afgelopen maand zat en kondigt een NAVO referendum aan en dan escaleren zequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Russen gaan als beesten tekeer in Ukraïne, maar de rest van de wereld escaleert.
Sure.
Door als Oekraïne wat water bij de wijn te doen stopt het conflict en het bloedvergieten. Dus de afvallige regio's afstaan aan Rusland en afzien van lidmaatschap van de NAVO.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Russen gaan als beesten tekeer in Ukraïne, maar de rest van de wereld escaleert.
Sure.
Poetin en zijn hele kliekje slechte Goering, Goebbels, Himmler en Heydrich-imitators in het Kremlin moet gewoon eens een poloniumtheekransje houden, dat zou hen goed doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Poetin heeft geen extra land nodig maar een goeie psychiater.
Ah, nu is het de schuld van de EU dat er vluchtelingen met clustermunitie worden gebombardeerd, mensen met de handen vastgebonden op de rug worden neergeschoten en anderen wekenlang in kelders opgesloten zaten waar sommige stikten door zuurstof te kort en andere hun hoofd met een touw vastbonden om niet om te vallen tijdens het slapen, omdat ze niet konden liggen nocht zitten, maar alleen staan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Door als Oekraïne wat water bij de wijn te doen stopt het conflict en het bloedvergieten. Dus de afvallige regio's afstaan aan Rusland en afzien van lidmaatschap van de NAVO.
Continue wapenleveringen, als westen Oekraïne stimuleren om vooral door te blijven vechten en oorlogstaal over toetreding EU te bezigen lopen de gemoederen alleen nog verder op en duurt het conflict langer voort.
Iemand anders vragen wat Rusland wil terwijl je het zelf niet begrijpt...quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Onzin, de boodschap t.a.v. Oekraïne is vrij helder: het land bestaat uit nazi's die opgeruimd moeten worden. Met Poetin valt niet te onderhandelen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Door als Oekraïne wat water bij de wijn te doen stopt het conflict en het bloedvergieten. Dus de afvallige regio's afstaan aan Rusland en afzien van lidmaatschap van de NAVO.
Dus als jij ruzie met de buurman krijgt, dan sta je rustig je dochter af om de goede vrede maar een beetje te bewaren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Continue wapenleveringen, als westen Oekraïne stimuleren om vooral door te blijven vechten en oorlogstaal over toetreding EU te bezigen lopen de gemoederen alleen nog verder op en duurt het conflict langer voort.
En als Rusland dan dadelijk nog weer een stukje wil, moet dat ook naar opgegeven worden omdat….ja, waarom eigenlijk? Finland ook maar geen lid can NAVO want ja, vindt Rusland niet leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:09 schreef hangtime het volgende:
[..]
Iemand anders vragen wat Rusland wil terwijl je het zelf niet begrijpt...
Tuurlijk jongen, laat vrouwen niet zo tegenspartelen, dan is zo’n verkrachting echt niet zo erg! Dat tegenspartelen leidt tot schade, zo’n verkrachting zelf stelt echt niets voor. En face it, het was ook gewoon je eigen schuld met je geflirt de hele tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Water bij de wijn doen en de wapens neerleggen betekent voor de Oekraïners niets minder dan uitgeroeid worden, dan begint het bloedvergieten pas echt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En ook dat de militairen en bevolking in die gebieden kunnen worden afgeschreven. Die worden gemarteld, afgevoerd of geëxecuteerd en over een paar jaar staan de Russen weer voor de deur of eigenlijk rijden de deur omver.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Emokaartquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, laat vrouwen niet zo tegenspartelen, dan is zo’n verkrachting echt niet zo erg! Dat tegenspartelen leidt tot schade, zo’n verkrachting zelf stelt echt niets voor. En face it, het was ook gewoon je eigen schuld met je geflirt de hele tijd.
Ah de bekende water bij de wijn tactiek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De Russen hebben al toegegeven dat ze Oekraïne willen de-Oekraïniseren. Als Oekraïne water bij de wijn doet, stopt het bloedvergieten niet, dan maakt dat het de Russen makkelijker hun echte doel te bereiken: het land , de steden, de bodemschatten zonder de lastige inwoners.Ze hebben lijsten met namen van inwoners die « lastig » zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Heb je altijd als je bij de tandarts bent ook liever een afspraak over een jaar voor het verwijderen van een kies dan direct het vullen van een gaatje?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Neuh, Poetin valt Oekraïne binnen, bombardeert diverse steden plat, duizenden burgers die omkomen of gewoon op klaarlichte dag worden geëxecuteerd en jij meent dat zo'n dictatoriale despoot nog recht van spreken heeft. Knettergek, zoals Wilders zou zeggen.quote:
Tuurlijk jongen. Duizenden burgerslachtoffers, onschuldige kinderen en bejaarden die vermoord worden, das allemaal emoties. Dat moet Oekraïne gewoon achter zich laten. Gewoon wapens neerleggen, de Russen hun gang laten gaan en dan valt het vast mee. Hele redelijke man die Putin, kun je prima afspraken mee maken.quote:
Je idee vindt weinig erkenning hier. Zou je eens bij stil moeten staan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
100% eensquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, Poetin valt Oekraïne binnen, bombardeert diverse steden plat, duizenden burgers die omkomen of gewoon op klaarlichte dag worden geëxecuteerd en jij meent dat zo'n dictatoriale despoot nog recht van spreken heeft. Knettergek, zoals Wilders zou zeggen.
Hij is denk ik in de war met forum.fok.ruquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je idee vindt weinig erkenning hier. Zou je eens bij stil moeten staan.
Verbaast mij niks, dit is vooral een pro EU-cirklejerk die in het beginstadium van dit conflict zelfs pleitte voor boots on the ground door NAVO of doodleuk een WO3 wou riskeren voor Oekraïne. Dan weet je al met wat voor soort volk je te maken hebt. En 24/7 met dit conflict bezig zijn is sowieso niet een goed idee, dan krijg je het vlaggetjes-als-profielfoto-syndroom.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je idee vindt weinig erkenning hier. Zou je eens bij stil moeten staan.
Huh ? Wat bedoel je en hoe kom je bij die - zeer misplaatste - frame?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Maar Oekraïne is nog steeds een zelfstandige staat. En als zij de EU-voorzitter (of wir dan ook) uitnodigen is dat hun goed recht. En kan Ursula daar prima op bezoek komen.
Hou toch eens op met dat Rusland pleasen.
Dit is gewoon onzin, dergelijke extrapolatie van aanwijzingen zou in het covid tijdperk als extreemrechtse complottheorie worden bestemeld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De Russen hebben al toegegeven dat ze Oekraïne willen de-Oekraïniseren. Als Oekraïne water bij de wijn doet, stopt het bloedvergieten niet, dan maakt dat het de Russen makkelijker hun echte doel te bereiken: het land , de steden, de bodemschatten zonder de lastige inwoners.Ze hebben lijsten met namen van inwoners die « lastig » zijn.
Als Oekraïne water bij de wijn doet, begint het bloedvergieten pas echt.
Beter een vlaggetje dan een slechte resize.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Verbaast mij niks, dit is vooral een pro EU-cirklejerk die in het beginstadium van dit conflict zelfs pleitte voor boots on the ground door NAVO of doodleuk een WO3 wou riskeren voor Oekraïne. Dan weet je al met wat voor soort volk je te maken hebt. En 24/7 met dit conflict bezig zijn is sowieso niet een goed idee, dan krijg je het vlaggetjes-als-profielfoto-syndroom.
Het valt allemaal best mee toch? Die Putin is eigenlijk wel een toffe peer, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Verbaast mij niks, dit is vooral een pro EU-cirklejerk die in het beginstadium van dit conflict zelfs pleitte voor boots on the ground door NAVO of doodleuk een WO3 wou riskeren voor Oekraïne. Dan weet je al met wat voor soort volk je te maken hebt. En 24/7 met dit conflict bezig zijn is sowieso niet een goed idee, dan krijg je het vlaggetjes-als-profielfoto-syndroom.
Jij denkt dat als we Poetin gewoon zijn zin geven dat we die WO3 nooit zullen krijgen dus.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is vooral een autistenforum, die gaan nogal snel schuimbekken als iets niet 'eerlukk' is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |