Symbolische daden kan het Kremlin niks schelen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hongarije en Turkije hebben dus allebei vóór gestemd. Ook vermeldenswaard.
Edit: ohnee ik lees het verkeerd. Het is wel meer dan dat. Maar nog steeds een fractie van wat ze naar Rusland overmaken. Sinds 2014 zoveel als ze in een halve maand naar Rusland overmaken.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.auswaertiges-(...)aine-support/2510752
Legitieme kritiek is geen onrust. Effectieve sancties zijn nodig en dat gaat lastig als de geldkraan wagenwijd openblijft.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk eraan als je Duitsland en Oostenrijk er (weer) door haalt dat het de bedoeling is van het Kremlin om onrust binnen de EU te veroorzaken.
Servie ook...quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hongarije en Turkije hebben dus allebei vóór gestemd. Ook vermeldenswaard.
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:36 schreef -XOR- het volgende:
Die hele VN mensenrechtenraad stelt geen ruk voor. Schop ze de veiligheidsraad maar uit.
Servie is kandidaat EU-lidstaat en die status levert ze een hoop op.quote:
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde pilootquote:
Grofweg 60% van wat begon aan de oorlog zou nog inzetbaar zijn.quote:
Moet je wel je vliegtuig of schip ongemerkt in de tuin van Zelensky landen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde piloot
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet als het om een vliegtuig gaat, het enige risico is dat je neergeschoten wordt door Oekrainequote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet je wel je vliegtuig of schip ongemerkt in de tuin van Zelensky landen.
Wie het weet mag het zeggen. Ik weet niet of er echt een rationeel antwoord op is.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:57 schreef fubaaar22 het volgende:
Ik snap nog steeds het hele nut niet van deze oorlog. Wat wil Rusland bereiken? De Oekraïne zouden ze kunnen innemen maar dan heb je altijd een volk dat aanslagen pleegt en verzet. Dat is niet vol te houden of je moet ze allemaal vergassen.
Als Rusland groot had willen worden dat hadden ze hun natuurlijke rijkdommen moeten verkopen en investeren in high tech en hoogwaardige dienstverlening. Nu vertrekken de jonge hoog opgeleide Russen.
Nu is alle rijkdom verdwenen naar een klein clubje eikels.
Enige wat ze nu bereiken is dat hun afnemers (wij westen) snel op zoek gaan naar alternatieven.
En zogenaamd vervloeken ze het westen maar wel hier bootjes huisjes en meuk kopen.
Ben nog steeds ziek van bericht wat ze met kleine kinderen deden. Kutvolk 🤮
En het “mooie” is dat ze naar huis worden gestuurd met een paracetamol en advies thuis uit te zieken.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Anders waren ze niet ziek geworden van de straling
De lucht is redelijk schoon, de toplaag van de bodem bepaald niet.
Zolang de Russen er maar geen Noord-Koreaanse praktijken op na gaan houden en je achtergebleven familie in een kamp gooit...quote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet als het om een vliegtuig gaat, het enige risico is dat je neergeschoten wordt door Oekraine
Moet je alleen wel hopen dat niemand erachter komt dat je scholen en ziekenhuizen in Syrië hebt gebombardeerd.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde piloot
Wat schieten ze ermee op? Zelfs als de navo raketten aan hun grens plaatst dan gaan die niet af.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie het weet mag met zeggen. Ik weet niet of er echt een rationeel antwoord op is.
Daarom waren eigenlijk alle serieuze Westerse analisten er ook heilig van overtuigd dat Poetin het niet daadwerkelijk zou doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Wat schieten ze ermee op? Zelfs als de navo raketten aan hun grens plaatst dan gaan die niet af.
Je kunt die raketten ook vanaf Nederland afknallen. Dom gelul. Wat schiet Rusland of Europa op met een kernoorlog of oorlog?
Niks.
Niemand zat hierop te wachten.
Het is alleen vernieling van materiaal, steden en levens. Niemand wint hierbij.
Die valt niet per ongeluk van een balkon, hij mag op theevisite bij ome vlad.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:02 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Peskov 'van een balkon valt' na dit TV optreden?
Alleen is de recente invasie wel van iets grotere schaal dan dat sinds 2014 op relatief kleine schaal aanrommelen terwijl Rusland ontkende er wat mee te maken te hebben.quote:
Nee, hij heeft gelijk. De inname van de Krim was gewoon een rechtstreekse schending van het Budapest verdrag wat ineens geen verdrag was toen het de VS uitkwam. Dat kan je gerust Obama kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen is de recente invasie wel van iets grotere schaal dan dat sinds 2014 op relatief kleine schaal aanrommelen terwijl Rusland ontkende er wat mee te maken te hebben.
https://www.minusrus.com/enquote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grofweg 60% van wat begon aan de oorlog zou nog inzetbaar zijn.
[ twitter ]
En hopen dat de GRU niet achter je aan komt.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ieder voordeel heeft zijn nadeelquote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En hopen dat de GRU niet achter je aan komt.
De gemiddelde Piloot kan zich op Cyprus makkelijk een Europees paspoort veroorloven.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op een cam die je een handjevol straten laat zien.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef halfway het volgende:
Volgens de media ligt heel Mariopol in puin.
Ik zie niks bijzonders
Het is daar nu bijna 21.00 en volgens deze beelden nog hartstikke licht....niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef halfway het volgende:
Ik zie niks bijzonders
Terugtrekking troepen 'an act of goodwill during the negotiations'quote:Op donderdag 7 april 2022 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
Peskov die toegeeft dat er toch wel veel slachtoffers zijn gevallen tijdens de Speciale militaire operatie:
[ twitter ]
Rusland schiet ermee op wat Oekraïne in 2010 in kaart bracht en zowel aandacht van de Amerika/EU en Rusland trok.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom waren eigenlijk alle serieuze Westerse analisten er ook heilig van overtuigd dat Poetin het niet daadwerkelijk zou doen.
't Is ook een loop. Om de zoveel seconden verschiet het wolkendek op een rare manier.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is daar nu bijna 21.00 en volgens deze beelden nog hartstikke licht....niet echt geloofwaardig.
Ik zie wel wat bijzonders: sneeuw. Het is daar nu namelijk een graad of 8, beste Vlad.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef halfway het volgende:
Ik zie niks bijzonders
Het is geen biljard.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Rusland schiet ermee op wat Oekraïne in 2010 in kaart bracht en zowel aandacht van de Amerika/EU en Rusland trok.
Die eindeloze miljarden aan gas daar.. daar in de Donbas regio.
Zo’n slordige 4 biljard (ja biljard) aan gas, precies waar de Russen op af stomen in de Donbas regio en ze met alle man en macht proberen in te nemen.
Het is nu nog in oekrainse handen maar twijfel of ze dat kunnen behouden.
Voor de vergelijking, afgelopen 30 jaar heeft Oekraïne, als doorsluis land, zo’n 3 biljard gas vervoerd aan alle Europese landen.
Met die gasbel daar, zou de EU zwaar onafhankelijk(er) zijn van Rusland, Oekraïne zelf ook en die hele Nordstream2 is dan ook nutteloos.
Oke ik ga kijken of ik dat kan melden.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
@:halfway Je cam is fake. In Mariupol is het om 7 uur lokale tijd donker, het is nu 20:50 daar en volgens jouw cam is het nog steeds daglicht.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bijzonders: sneeuw. Het is daar nu namelijk een graad of 8, beste Vlad.
https://weather.com/weather/today/l/47.10,37.54?par=google
Zou hij nu meer argwanend staan tegenover sociale media en minder tegenover "de media"?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bijzonders: sneeuw. Het is daar nu namelijk een graad of 8, beste Vlad.
https://weather.com/weather/today/l/47.10,37.54?par=google
Ik weet niet meer wat ik allemaal moet geloven, Twitter ligt iig al in de prullenbak.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou hij nu meer argwanend staan tegenover sociale media en minder tegenover "de media"?
Die komt gewoon morgen weer met iets anders waar "kritisch" naar gekeken moet wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou hij nu meer argwanend staan tegenover sociale media en minder tegenover "de media"?
Bovendien beweegt er niets, behalve een wat wolken die zelfs voor de gebouwen langs gaan, misschien fake.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
@:halfway Je cam is fake. In Mariupol is het om 7 uur lokale tijd donker, het is nu 20:50 daar en volgens jouw cam is het nog steeds daglicht.
Biljoen. Biljard is 1000 biljoen, zoveel geld is er niet in de wereld.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Trillion, nederlands, biljard.
Google translate voor de zekerheid.
En anders is het biljoen.
geen idee wat de kamer aan het bespreken is atm eerlijk gezegdquote:Op donderdag 7 april 2022 20:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik weet het hoort erbij en het is allemaal show... Maar heeft de kamer niet wat belangrijkere dingen te bespreken dan dit geneuzel.
Eh... huh?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik weet het hoort erbij en het is allemaal show... Maar heeft de kamer niet wat belangrijkere dingen te bespreken dan dit geneuzel.
Dat gedoe over die mondkapjes of is dat debat al klaar... poppenkast..quote:Op donderdag 7 april 2022 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee wat de kamer aan het bespreken is atm eerlijk gezegd
ja ok dan snap ik de opmerkingquote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat gedoe over die mondkapjes of is dat debat al klaar... poppenkast..
Niet zo scherp meer na een dag inlezen over concurency etc in Python
Dat is hun werk en aan Oekraine kan de Kamer verdomd weinig doen wat niet al gedaan is.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ok dan snap ik de opmerking
voelt een beetje triviaal nu idd, je zal er als politicus zelf nu ook ff geen zin an hebben maja ... niet al je werk is leuk
dat zeg ikquote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is hun werk en aan Oekraine kan de Kamer verdomd weinig doen wat niet al gedaan is.
quote:S: al 25.000 luchtdoelraketten aan Oekraïne geleverd
Oekraïne heeft tot dusver ongeveer 25.000 luchtdoelraketten en afweersystemen gekregen van de Verenigde Staten en bondgenoten.
Dat heeft de Amerikaanse generaal Mark Milley donderdag gezegd.
De leveranties door het Westen hebben Kiev geholpen te voorkomen dat Rusland oppermachtig zou worden in de lucht. Die dominantie zou zeer in het voordeel zijn geweest van de Russische grondtroepen tijdens de invasie.
Milley voegde er nog aan toe dat de VS en de andere NAVO-landen ook 60.000 antitankwapens naar de Oekraïense strijdkrachten hebben gestuurd.
"De Oekraïners zijn heel erg dankbaar, buitengewoon dankbaar", zei Milley tegen een speciale Senaatscommissie.
Kernkoppen erop toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
Dit moeten ze nu elke maand naar Oekraine sturen
[..]
quote:Exiled Russian #dissident #IlyaPonomarev gave an interview to FRANCE 24 from Kyiv. The former Russian lawmaker was the only member of the Douma to vote against the annexation of Crimea back in 2014 and now lives in #Ukraine. He predicted that "#Putin will be gone soon", arguing that the Russian president has "definitely lost the war" in Ukraine and that "no dictator who has lost a war can stay in power". Asked about the suspected war crimes in #Bucha that have shocked the world, Ponomarev claimed that the killings were most likely the results of "panic" by retreating Russian forces, rather than being carefully planned.
Mwah, onbelangrijk zou ik het niet noemen want er schuilt onderliggende problematiek onder. Als we hier onverschillig over gaan doen is het einde zoek.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mwah, weet ie dat allemaal wel zeker? De Noord-Koreanen hebben ook de oorlog verloren (hun doel om het hele schiereiland onder controle te krijgen is niet bereikt) en die boevenbende zit 70 jaar later nog net zo stevig in het zadel als altijd.quote:
das vooral dankzij de Chinezenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, weet ie dat allemaal wel zeker? De Noord-Koreanen hebben ook de oorlog verloren (hun doel om het hele schiereiland onder controle te krijgen is niet bereikt) en die boevenbende zit 70 jaar later nog net zo stevig in het zadel als altijd.
In 2020 bedroeg gas 6% van de totale finse energieconsumptie (bron). Daarvan wordt inderdaad zo'n 90% vanuit Rusland geïmporteerd, dus de gasafname is relatief laag.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:44 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Finland is erg afhankelijk van russisch aardgas, volgens mij voor meer dan 90%. S' winters zonder gas zitten in de finse steden kan tot grote economische problemen leiden. Op het platteland kan men desnoods hout stoken waar Finland veel van heeft maar in de stad zie ik dat niet als alternatief.
Het gaat me meer op de manier waarop... laat die poppenkast maar ff achterwege en gedraag je ff volwassenen..quote:Op donderdag 7 april 2022 21:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, onbelangrijk zou ik het niet noemen want er schuilt onderliggende problematiek onder. Als we hier onverschillig over gaan doen is het einde zoek.
Al besproken gepost, maar omdat 'ie zo leuk is:quote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Die valt niet per ongeluk van een balkon, hij mag op theevisite bij ome vlad.
En hij staat er op dat ie zijn thee helemaal opdrinkt. Koekje krijgt hij er gratis bij.
Klaar op welke manier precies?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Mariupol gaat straks wel vallen. Alle inzet op de Donbass en het is wel klaar denk ik. Krim krijgt Oekraïne nooit meer terug iig.
Putin wil alles, die gaat daar echt niet stoppen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Mariupol gaat straks wel vallen. Alle inzet op de Donbass en het is wel klaar denk ik. Krim krijgt Oekraïne nooit meer terug iig.
op rusland jaquote:
Dat dacht Poetin ook over Kyiv.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Als je leest dat Rusland al door 40% van hun stootkracht heen is. En we wapens blijven sturen naar Oekraine. Dan zou je denken dat tijd in het voordeel is van Oekraine. Rusland zal haast moeten maken als ze nog wat willen en ze hebben nog geen echte gains gemaakt in het oosten na de terugtrekking rond Kiev en het noorden.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat dacht Poetin ook over Kyiv.
Nee, ik denk dat ze volledig uit Oekraïne geduwd rond en daar bij Donbas (nu al niet stevig in handen vandaar de verplaatsing troepen) gaan worden, na de paniek volgt de Krim.
In het Zuiden gaat het helemaal niet slecht met Rusland hé, Donbas is ook nog een groot wespennest. De Krim gaan ze niet terugkrijgen sowieso.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat dacht Poetin ook over Kyiv.
Nee, ik denk dat ze volledig uit Oekraïne geduwd rond en daar bij Donbas (nu al niet stevig in handen vandaar de verplaatsing troepen) gaan worden, na de paniek volgt de Krim.
Dat doet ie al want hij trekt z'n troepen terug en concentreert zich op de Donbass.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Putin wil alles, die gaat daar echt niet stoppen.
Ik vind het best wel slecht gaan als je in een aanvallende oorlog al wekenlang stilstaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In het Zuiden gaat het helemaal niet slecht met Rusland hé, Donbas is ook nog een groot wespennest. De Krim gaan ze niet terugkrijgen sowieso.
En wat denk je wat het Oekraïnse leger nu gaat doen?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doet ie al want hij trekt z'n troepen terug en concentreert zich op de Donbass.
Verbinding tussen de Krim en de Donbass hebben ze en Oekraïne boekt daar amper winst. Die kunnen ze al afvinken. Dit is gewoon sterker aan de onderhandelingstafel proberen te komen om het land op te delen straks. Oekraïne kan de Krim praktisch niet eens heroveren.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het best wel slecht gaan als je in een aanvallende oorlog al wekenlang stilstaat.
Dat is de vraag. Hoe veel burgerdoden en militairen gaat Oekraïne accepteren. Op een gegeven moment wil niemand meer iets van oorlog. En dan werk je n.a.v. wat je op de onderhandelingstafel hebt naar een verdrag toe. Maar eerst nog wapenstilstand.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En wat denk je wat het Oekraïnse leger nu gaat doen?
Ze hebben alleen de hoofdwegen in het zuiden en in Kherson zijn ze al op de vlucht aan het slaan. Alleen Donbass is onder "controle" ook maar zo zo.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verbinding tussen de Krim en de Donbass hebben ze en Oekraïne boekt daar amper winst. Die kunnen ze al afvinken. Dit is gewoon sterker aan de onderhandelingstafel proberen te komen om het land op te delen straks. Oekraïne kan de Krim praktisch niet eens heroveren.
Ben het wel eens dat het beginplan volslagen idioot was.
Het is even de vraag hoe ver Oekraïne wil gaan. Nog veel langer met al die burgerdoden? Weet niet of Zelensky dat toestaat. Iedereen wil straks gewoon een wapenstilstand.
Zou sowieso Krim terugeisen. Rusland stoppen met het bewapenen van de rebellen. En net over de grens wonen aardig wat Oekrainers. Dat stukje land net ten oosten van Krim totaan Kuban kunnen zo wel eisen als de oorlog voorbij is.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Hoe veel burgerdoden en militairen gaat Oekraïne accepteren. Op een gegeven moment wil niemand meer iets van oorlog. En dan werk je n.a.v. wat je op de onderhandelingstafel hebt naar een verdrag toe. Maar eerst nog wapenstilstand.
Demonstreren voor economische zelfmoord en in de kou komen te zitten. Terug naar het middeleeuws tijdperk. De sancties raken het Kremlin niet, alleen de Russische bevolking.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:40 schreef ExTec het volgende:
Demonstratie in Duitsland, tegen de overheid, voor veel strengere energiesancties:
[ twitter ]
Is dat niet ook de reden dat Rusland evacuaties onmogelijk blijft maken? Stel elke burger zou uit Maripoel weg zijn dan vallen er ook een stuk minder burgerdoden daar.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Hoe veel burgerdoden en militairen gaat Oekraïne accepteren. Op een gegeven moment wil niemand meer iets van oorlog. En dan werk je n.a.v. wat je op de onderhandelingstafel hebt naar een verdrag toe. Maar eerst nog wapenstilstand.
Dat zou wel een mooi resultaat zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 21:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze gaan mee in de great reset (groene energietransitie) die nu versneld uitgevoerd kan worden d.m.v. een nieuwe "unique opportunity".
Groener moeten we als maatschappij sowieso worden. Deze oorlog is enkel een reden om dit te versnellen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Demonstreren voor economische zelfmoord en in de kou komen te zitten. Terug naar het middeleeuws tijdperk. De sancties raken het Kremlin niet, alleen de Russische bevolking.
Zie hier wat propaganda met je doet, wat een achterlijk zooitje bij elkaar. Ze gaan mee in de great reset (groene energietransitie) die nu versneld uitgevoerd kan worden d.m.v. een nieuwe "unique opportunity".
Later zal het versnellen maar in eerste instantie zal LNG en andere gasvelden aanboren juist slechter zijn voor het milieu.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Groener moeten we als maatschappij sowieso worden. Deze oorlog is enkel een reden om dit te versnellen.
Niet mogelijk, ontzettend onbetrouwbaar en het stroomnet kan al die mooie (elektrische) sprookjes niet eens aan. De enige optie is kernenergie maar bijv. Duitsland sluit ze. Wat zit hier achter?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooi resultaat zijnSneller overgaan op groene energie.
Hmm wanneer je vijand jouw bevolking uitmoord, inclusief kleine kinderen en bejaarden, wanneer jouw vijand je vrouwen systematisch laat verkrachten, wanneer je weet dat vrede vooral “vrede” gaat zijn met een mes op je keel, dan denk ik dat Oekraïne nog lang niet klaar is met Rusland. Gewoon even doorbijten en gaan.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:02 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Peskov 'van een balkon valt' na dit TV optreden?
Dat heb ik anderen hier wel horen zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Oekraine hoeft de Krim helemaal niet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |