Symbolische daden kan het Kremlin niks schelen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hongarije en Turkije hebben dus allebei vóór gestemd. Ook vermeldenswaard.
Edit: ohnee ik lees het verkeerd. Het is wel meer dan dat. Maar nog steeds een fractie van wat ze naar Rusland overmaken. Sinds 2014 zoveel als ze in een halve maand naar Rusland overmaken.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.auswaertiges-(...)aine-support/2510752
Legitieme kritiek is geen onrust. Effectieve sancties zijn nodig en dat gaat lastig als de geldkraan wagenwijd openblijft.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk eraan als je Duitsland en Oostenrijk er (weer) door haalt dat het de bedoeling is van het Kremlin om onrust binnen de EU te veroorzaken.
Servie ook...quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hongarije en Turkije hebben dus allebei vóór gestemd. Ook vermeldenswaard.
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:36 schreef -XOR- het volgende:
Die hele VN mensenrechtenraad stelt geen ruk voor. Schop ze de veiligheidsraad maar uit.
Servie is kandidaat EU-lidstaat en die status levert ze een hoop op.quote:
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde pilootquote:
Grofweg 60% van wat begon aan de oorlog zou nog inzetbaar zijn.quote:
Moet je wel je vliegtuig of schip ongemerkt in de tuin van Zelensky landen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde piloot
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet als het om een vliegtuig gaat, het enige risico is dat je neergeschoten wordt door Oekrainequote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet je wel je vliegtuig of schip ongemerkt in de tuin van Zelensky landen.
Wie het weet mag het zeggen. Ik weet niet of er echt een rationeel antwoord op is.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:57 schreef fubaaar22 het volgende:
Ik snap nog steeds het hele nut niet van deze oorlog. Wat wil Rusland bereiken? De Oekraïne zouden ze kunnen innemen maar dan heb je altijd een volk dat aanslagen pleegt en verzet. Dat is niet vol te houden of je moet ze allemaal vergassen.
Als Rusland groot had willen worden dat hadden ze hun natuurlijke rijkdommen moeten verkopen en investeren in high tech en hoogwaardige dienstverlening. Nu vertrekken de jonge hoog opgeleide Russen.
Nu is alle rijkdom verdwenen naar een klein clubje eikels.
Enige wat ze nu bereiken is dat hun afnemers (wij westen) snel op zoek gaan naar alternatieven.
En zogenaamd vervloeken ze het westen maar wel hier bootjes huisjes en meuk kopen.
Ben nog steeds ziek van bericht wat ze met kleine kinderen deden. Kutvolk 🤮
En het “mooie” is dat ze naar huis worden gestuurd met een paracetamol en advies thuis uit te zieken.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Anders waren ze niet ziek geworden van de straling
De lucht is redelijk schoon, de toplaag van de bodem bepaald niet.
Zolang de Russen er maar geen Noord-Koreaanse praktijken op na gaan houden en je achtergebleven familie in een kamp gooit...quote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet als het om een vliegtuig gaat, het enige risico is dat je neergeschoten wordt door Oekraine
Moet je alleen wel hopen dat niemand erachter komt dat je scholen en ziekenhuizen in Syrië hebt gebombardeerd.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1 miljoen dollar en dan gelijk asiel aanvragen in het Westen, dat lijkt mij toch verleidelijk voor de gemiddelde piloot
Wat schieten ze ermee op? Zelfs als de navo raketten aan hun grens plaatst dan gaan die niet af.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie het weet mag met zeggen. Ik weet niet of er echt een rationeel antwoord op is.
Daarom waren eigenlijk alle serieuze Westerse analisten er ook heilig van overtuigd dat Poetin het niet daadwerkelijk zou doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Wat schieten ze ermee op? Zelfs als de navo raketten aan hun grens plaatst dan gaan die niet af.
Je kunt die raketten ook vanaf Nederland afknallen. Dom gelul. Wat schiet Rusland of Europa op met een kernoorlog of oorlog?
Niks.
Niemand zat hierop te wachten.
Het is alleen vernieling van materiaal, steden en levens. Niemand wint hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |