Sinds gisteren is het overzicht weer compleet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:42 schreef anndb het volgende:
Ik mis er ook nog wel van voor Oktober een snelle greep uit die van mezelf:
Le Pristine: anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Wood:
anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30

LOLquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in dit topic verwijderd?
Kanaroe in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room
Zo'n kotsreactie mag wel maar ik mag er niets van zeggen?

Ik had de betreffende post genote en dacht ook verwijderd, maar dat was mobiel kennelijk niet helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in dit topic verwijderd?
Kanaroe in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room
Zo'n kotsreactie mag wel maar ik mag er niets van zeggen?

Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had de betreffende post genote en dacht ook verwijderd, maar dat was mobiel kennelijk niet helemaal goed gegaan.
Met maxima culpa enzo.

Kots-smiley’s over wat mensen eten kun je gewoon achterwege laten in een topic dat puur gaat over wat mensen eten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:21 schreef PS. het volgende:
Kan een mod mij uitleggen waarom mijn reactie tot 2x toe is weggehaald? Mag je alleen maar zeggen dat iets je fantastisch lekker lijkt ofzo?
Ik dacht nog dat de eerste een foutje was, maar kennelijk niet. Leg dan ook even uit waarom het niet is toegestaan, een dm is zo gestuurd.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room

Nee, jij doet je werk maar gewoon en stuurt mij de volgende keer een DM, hypocriet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kots-smiley’s over wat mensen eten kun je gewoon achterwege laten in een topic dat puur gaat over wat mensen eten.
En een verwijderde post nogmaals posten, kun je al helemaal achterwege laten. Als je niet snapt waarom een post verwijderd is, kun je dat navragen.

Ik ben je hondje niet en schelden kun je ook achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, jij doet je werk maar gewoon en stuurt mij de volgende keer een DM, hypocriet.

En ik ben ook niet jouw onderdaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben je hondje niet en schelden kun je ook achterwege laten.
Allemaal niets nieuws onder de zon.

Beschouw dit ff als dm, want mobiel enzo. Niet schelden, mag je best ff verwijderen. Zelf graag.quote:

Klopt. Ook ff geprobeerd, zelfde foutmelding helaasquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:03 schreef Blues het volgende:
Ik wil een nieuwe CUL sc openen en krijg tot 5x toe een foutmelding dat er al een topic open is.
Maar dat is niet zo?
Hellepie
Heb een nieuwe geopend, maar die is dan weer niet gereekst.
CUL / [CUL SC] Gevulde eitjes

Best raar, ik zag m even langskomen (gevulde eitjes) en nu is die weg. En toch weer ten zien. Ik snapputniemeerquote:

De reeks is bij het aanmaken van het vorige topic door onbekende redenen onderbroken geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:03 schreef Blues het volgende:
Ik wil een nieuwe CUL sc openen en krijg tot 5x toe een foutmelding dat er al een topic open is.
Maar dat is niet zo?
Hellepie
Heb een nieuwe geopend, maar die is dan weer niet gereekst.
CUL / [CUL SC] Gevulde eitjes

quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef Molo het volgende:
Ik zie het zo gauw niet, maar was er al een kersttopic alhier in CUL?
[ twitter ]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopicquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:09 schreef miss_sly het volgende:
Is er nog niet inderdaad, volgens mij. Dus ga je gang.

Ah top, thanksquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopic

Top, had ik gemist. Zelf nog vrij weinig met kerst bezig geweestquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopic

Staat op de planning, even wat druk nu…quote:Op zondag 3 december 2023 16:06 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
CUL / Restaurantreviews! (t/m 08-07-2023)
moet nog een update krijgen

Dat restaurant in Polen klopt niet daar is @golfer niet geweest.quote:Op zondag 3 december 2023 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat op de planning, even wat druk nu…

Nee, het was een verwisseling met een recensie van een restaurant in Terherne.quote:Op zondag 10 december 2023 19:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat restaurant in Polen klopt niet daar is @:golfer niet geweest.
Dat was Z80
Oh ik zie het al, die linkt door naar het goede restaurant maar de Kolk in Spaarndam staat erboven en nu ook onder Polen.

Je vraagt wat de lekkerste soep is en geeft vervolgens zelf het antwoord.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:45 schreef Farenji het volgende:
MadMaster in CUL / De allerlekkerste soep
@:MadMaster WTF is dit voor overijverig slotje?

Meen je dit serieus? Is dit je eerste dag als mod?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vraagt wat de lekkerste soep is en geeft vervolgens zelf het antwoord.
Dan is de vraag toch beantwoord?

Wat was anders het doel van je topic?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Is dit je eerste dag als mod?

Wat denk je zelf nou? Gewoon wat inspiratie, recepten etc? Uitwisselen van ideeen? Daar is dit forum toch voor?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was anders het doel van je topic?

Dat vroeg je allemaal niet en er is een receptentopic voor soepen, waar ook naar verwezen is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat denk je zelf nou? Gewoon wat inspiratie, recepten etc? Uitwisselen van ideeen? Daar is dit forum toch voor?

Ik wilde gewoon een beetje over lekkere soep babbelen, hoe moeilijk is dat te begrijpen, denk je nou echt werkelijk dat ik op zoek was naar een objectief eenduidig antwoord op de vraag wat de lekkerste soep is?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vroeg je allemaal niet en er is een receptentopic voor soepen, waar ook naar verwezen is.
Als je voortaan in de OP duidelijk maakt wat je precies bedoelt/wilt, dan hoeft er geen discussie over te zijn.
Ik zal het topic heropenen, waarbij ik je dan verzoek de OP ook aan te passen naar wat je werkelijke vraag is…

Daarom het verzoek om de OP aan te passen, want de enige vraag die er nu in staat is wat de allerlekkerste soep is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een beetje over lekkere soep babbelen, hoe moeilijk is dat te begrijpen, denk je nou echt werkelijk dat ik op zoek was naar een objectief eenduidig antwoord op de vraag wat de lekkerste soep is?

Ik ben het met je eens dat er wel een behoorlijk verhoor volgde op je recensie. Dat is niet heel leuk, maar de waarheid gebiedt me te zeggen dat ik ook zo mijn twijfels had. Je ziet zelf ook de recensies van andere, echte restauraunts in dat topic. Natuurlijk kun je prima ook van een snackbar een recensie schrijven, maar er wordt gewoon wel wat verwacht. Wat foto's zou dat al veranderen. Als je de OP leest, kun je zien wat er van recensies word verwacht. Het idee is namelijk dat men naar aanleiding van een recensie zelf ook eens wil gaan, of juist niet als de recensie slecht is. Maar bij deze het voordeel van de twijfel. Voel je vooral vrij om nog eens een recensie van een restaurant te delen. Als je dat voorziet van foto's, prijzen, gegevens van het restaurant, is er niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef Geitenkamp het volgende:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33 post 62 van mij
Tjonge jonge jonge, wat een kruisverhoor, ik wilde dit gedrag toch even onder de aandacht brengen
Je voelt je erg welkom daar, echt een al warm bad, NOT
Ik kom er nooit meer, verspilde moeite

gatekeeping 101quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef Geitenkamp het volgende:
Tjonge jonge jonge, wat een kruisverhoor, ik wilde dit gedrag toch even onder de aandacht brengen

Ja, stel je voor dat je 2 minuten in het lezen van een OP steekt waar de spelregels duidelijk vermeld staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef Geitenkamp het volgende:

Hij beantwoorde toch een aantal van die vragen uit de OP, er staan wel meer reviews in dat topic die niet alle vragen behandelen maar die worden niet geflamed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je 2 minuten in het lezen van een OP steekt waar de spelregels duidelijk vermeld staan.
Je bent niet de eerste flapdrol die een cafetaria reviewt als 'grapje'.

quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er wel een behoorlijk verhoor volgde op je recensie. Dat is niet heel leuk, maar de waarheid gebiedt me te zeggen dat ik ook zo mijn twijfels had. Je ziet zelf ook de recensies van andere, echte restauraunts in dat topic. Natuurlijk kun je prima ook van een snackbar een recensie schrijven, maar er wordt gewoon wel wat verwacht. Wat foto's zou dat al veranderen. Als je de OP leest, kun je zien wat er van recensies word verwacht. Het idee is namelijk dat men naar aanleiding van een recensie zelf ook eens wil gaan, of juist niet als de recensie slecht is. Maar bij deze het voordeel van de twijfel. Voel je vooral vrij om nog eens een recensie van een restaurant te delen. Als je dat voorziet van foto's, prijzen, gegevens van het restaurant, is er niets mis mee.
Ach donder toch op met je kut topic en dat gedoe uit de hoogte, ik neem de tijd om een mooi stukje proza te schrijven over een internet fenomeen waar ik ben geweest en krijg een lading stront over mij heen waar de honden geen brood van lustenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je 2 minuten in het lezen van een OP steekt waar de spelregels duidelijk vermeld staan.
Je bent niet de eerste flapdrol die een cafetaria reviewt als 'grapje'.
De vragen uit de OP die gevraagd werden om te beantwoordenquote:Waar?
Wanneer?
Wat at je?
Impressie?
Kosten?
Cijfer?

We zullen een user zoals jij, met zulke positieve en inhoudelijke bijdrages, enorm gaan missen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef Geitenkamp het volgende:
Flikker op joh uit de hoogte gevallen kut users, kijk eerst eens naar jezelf. Bah en miss sly niet anders, zoals ik al zei voldeed ik bijna helemaal aan het gestelde uit de OP en dan moet jij als mod mij aanspreken en vragen om dingen die niet gevraagd worden. Blijkbaar horen alleen de culinaire liflafjes thuis in dat topic.
Hou op, ik ben weg hier

Tja. Deze ervaren pester weet precies hoe hij het aan moet pakken zodat hij niet weer tegen een jarenlange CUL-ban aanloopt.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:29 schreef Sarabi het volgende:
Waarom is de post van fietsie in de SC verwijderd?
En wordt er niets gedaan aan het echte probleem?
Er blijven veel long time users weg, zou misschien toch een hint zijn dat er meer aan de hand is.

Ja, helaas heel herkenbaar hoe pesters het ook op scholen aanpakken.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja. Deze ervaren pester weet precies hoe hij het aan moet pakken zodat hij niet weer tegen een jarenlange CUL-ban aanloopt.

Ik weet dat het geen sneer is. Ik zou meer mee willen posten en vind ook dat ik dat zou moeten. Ik ben geen SC-poster, maar ik ga proberen om hier wel mee te posten, zodat ik het beter kan beoordelen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja. Deze ervaren pester weet precies hoe hij het aan moet pakken zodat hij niet weer tegen een jarenlange CUL-ban aanloopt.
Zonde, absoluut. Maar aan een niet meepostende CUL mod is dit nauwelijks uit te leggen, laat staan aan forum admins. Wat geen sneer aan @:miss_sly of andere crew is overigens.

Leuk!quote:Op zondag 11 februari 2024 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen sneer is. Ik zou meer mee willen posten en vind ook dat ik dat zou moeten. Ik ben geen SC-poster, maar ik ga proberen om hier wel mee te posten, zodat ik het beter kan beoordelen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |