SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen dus.
[ Bericht 2% gewijzigd door Troel op 31-08-2023 10:58:45 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:19 schreef Troel het volgende:
KusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen dus.
In je droom?quote:
Ja. Er moest een toiletveld afgebroken worden en niemand deed logisch en er moest ook gekookt worden en niemand luisterde en ik had heel snel door dat Lonaa Lonaa was.quote:
Gaaf.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Er moest een toiletveld afgebroken worden en niemand deed logisch en er moest ook gekookt worden en niemand luisterde en ik had heel snel door dat Lonaa Lonaa was.
Hai hai! Ik ben er nog steeds niet echt, want meeposten kost me te veel tijd. Het gaat een beetje hobbelig, maar ja, dat is het leven en weten jullie maar al te goed. Paar jaar geleden huisje gekocht en dat eindeloos aan het verbouwen - ook al niets nieuws in deze SCquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Tx, en long time no see. Welkom weer eens hier, hoe is t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |