ja ik zag dat de mora snacks in de aanbieding waren deze week bij dirk dus daar maar wat van gekochtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Raspatat speciaal (is ineens 1.10 duurder geworden) en een halve kip ( 1 euro duurder)
Vind die pannenkoek zeker geen gekke combi, maar het feit dat er patat bij geserveerd wordtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan de combinatie (pannenkoeken met) room en aardbeienjam?
Bij scones is het dé combi
Owh, dan begreep ik het helemaal verkeerd, excuus!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind die pannenkoek zeker geen gekke combi, maar het feit dat er patat bij geserveerd wordt
Die lag vlak ervoor nog op mijn pizzaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind die pannenkoek zeker geen gekke combi, maar het feit dat er patat bij geserveerd wordt
We hadden trek!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kerrrie rijstnoedels met kip en Oosterse groente.
Zijn Spätzle geworden, en een half Turks brood, groente was Julien van Peen met dungesneden witte kool, gesmoord in boter, met gember, kerriepoeder en wat zout.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sucade aan het ontdooien, vanavond draadjesvlees.
Edit, ca 1,2 kilo sukade aan grote stukken gesneden ca 4 bij 4 CM, gekruid en aangebraden, in rode wijn en bouillon aan het stoven, 4 dikke knoflooktenen, tomatenpuree en 200 gram uitgebakken ontbijtspek erbij, blaadjes laurier en Foelie.
Dit aan de kook gebracht, laag gezet en laat dit nu teen uur of 5-6 stoven. Twijfel tussen Spätzle erbij, of bloemige aardappels met rode kool
Dat is een flinke portie groentequote:Op zondag 23 juli 2023 20:08 schreef anndb het volgende:
Kalfsschnitzel gegratineerd bij van der valk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |