Sinds gisteren is het overzicht weer compleet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:42 schreef anndb het volgende:
Ik mis er ook nog wel van voor Oktober een snelle greep uit die van mezelf:
Le Pristine: anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Wood:
anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
LOLquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in dit topic verwijderd?
Kanaroe in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room
Zo'n kotsreactie mag wel maar ik mag er niets van zeggen?
Ik had de betreffende post genote en dacht ook verwijderd, maar dat was mobiel kennelijk niet helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in dit topic verwijderd?
Kanaroe in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room
Zo'n kotsreactie mag wel maar ik mag er niets van zeggen?
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had de betreffende post genote en dacht ook verwijderd, maar dat was mobiel kennelijk niet helemaal goed gegaan.
Met maxima culpa enzo.
Kots-smiley’s over wat mensen eten kun je gewoon achterwege laten in een topic dat puur gaat over wat mensen eten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:21 schreef PS. het volgende:
Kan een mod mij uitleggen waarom mijn reactie tot 2x toe is weggehaald? Mag je alleen maar zeggen dat iets je fantastisch lekker lijkt ofzo?
Ik dacht nog dat de eerste een foutje was, maar kennelijk niet. Leg dan ook even uit waarom het niet is toegestaan, een dm is zo gestuurd.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #538 Aardbeienjam en room
Nee, jij doet je werk maar gewoon en stuurt mij de volgende keer een DM, hypocriet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kots-smiley’s over wat mensen eten kun je gewoon achterwege laten in een topic dat puur gaat over wat mensen eten.
En een verwijderde post nogmaals posten, kun je al helemaal achterwege laten. Als je niet snapt waarom een post verwijderd is, kun je dat navragen.
Ik ben je hondje niet en schelden kun je ook achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, jij doet je werk maar gewoon en stuurt mij de volgende keer een DM, hypocriet.
En ik ben ook niet jouw onderdaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben je hondje niet en schelden kun je ook achterwege laten.
Allemaal niets nieuws onder de zon.
Beschouw dit ff als dm, want mobiel enzo. Niet schelden, mag je best ff verwijderen. Zelf graag.quote:
Klopt. Ook ff geprobeerd, zelfde foutmelding helaasquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:03 schreef Blues het volgende:
Ik wil een nieuwe CUL sc openen en krijg tot 5x toe een foutmelding dat er al een topic open is.
Maar dat is niet zo?
Hellepie
Heb een nieuwe geopend, maar die is dan weer niet gereekst.
CUL / [CUL SC] Gevulde eitjes
Best raar, ik zag m even langskomen (gevulde eitjes) en nu is die weg. En toch weer ten zien. Ik snapputniemeerquote:
De reeks is bij het aanmaken van het vorige topic door onbekende redenen onderbroken geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:03 schreef Blues het volgende:
Ik wil een nieuwe CUL sc openen en krijg tot 5x toe een foutmelding dat er al een topic open is.
Maar dat is niet zo?
Hellepie
Heb een nieuwe geopend, maar die is dan weer niet gereekst.
CUL / [CUL SC] Gevulde eitjes
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef Molo het volgende:
Ik zie het zo gauw niet, maar was er al een kersttopic alhier in CUL?
[ twitter ]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopicquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:09 schreef miss_sly het volgende:
Is er nog niet inderdaad, volgens mij. Dus ga je gang.
Ah top, thanksquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopic
Top, had ik gemist. Zelf nog vrij weinig met kerst bezig geweestquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |